Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 42 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E36 (1991-1999)

Tēma: E36 320 LSD reduktors uz E36 325

AutorsZiņojums
zuums
13. Oct 2008, 20:12 #1

Kopš: 09. Aug 2008

Ziņojumi: 1187

Braucu ar: m20 M/// Pack TURBO

Vai ir iespējams no E36 320 uzlikt LSD 3.45 reduktoru uz 325!?? varbūt viņiem var samainīt iekšas!!!??? kā īsti ir....varbūt kādsman var pastāstīt...!!
Offline
Chainsaw
13. Oct 2008, 20:27 #2

Kopš: 28. Oct 2006

Ziņojumi: 6509

Braucu ar: trimmeri

nu tas nno 320 bus mazais reduktors a 325i ir lielais, cik zinu tad tur ir dazhadi mehanismi ieksha un mazais e36 reduktors sudigak panes slodzi. vnk noperc lielo un miers
Offline
zuums
13. Oct 2008, 20:40 #3

Kopš: 09. Aug 2008

Ziņojumi: 1187

Braucu ar: m20 M/// Pack TURBO

jāāā!!!tikai nav jau kur nopirkt!!!! būt jau ir bet kosmos cenas.....!!!varbūt kāds zin kurš tirgo no 325 bloķi???? un moš kādam vajag no 320 LSD 3.45.!!!!
Offline
Krishus
13. Oct 2008, 20:49 #4

Kopš: 13. Mar 2006

No: Subate

Ziņojumi: 3217

Braucu ar:

reduktors ar bloki prieks e30,e34,e36 ar jums tikamu/patikamu attiecibu!!!29153666



Jeb lieotaajs 6500 no powera. kr4 zvani vinjam
Offline
Chainsaw
13. Oct 2008, 20:51 #5

Kopš: 28. Oct 2006

Ziņojumi: 6509

Braucu ar: trimmeri

un velviens ari tirgo blokjus, pa nedaudz zemaku ciparu laikam pat bija kkur vinjam niks bija ride laikam.
Offline
chawijs
13. Oct 2008, 20:56 #6

Kopš: 07. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3118

Braucu ar: e91,audi

ja runa par reduktoriem tad man tads jautajums!
man e30niekā stāv 2 litrigaa pliits un tas ko gribu likt arii staaveja uz E30 2.0 bet vecā motora vel!
baigais stiepjamais aparaats! attiecibu isti neatceros.
vnk man staav taads virsuu kuram 2 robs ir gandriz tads pats kaa 3
jaa un jautajums...
vai tas reduktors griezīs tā pat kaa to 2.0 veco?
vai tur kautkaadas nianses ir?
Offline
Kashelz
13. Oct 2008, 21:21 #7

Kopš: 09. Sep 2005

No: Kuldīga

Ziņojumi: 2178

Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E

Viss nav tik vienakrshi, attieciibu vajag tuvaak orgjinaalaajai, jo taa ir sabalanseeta ar tavu esosho aatrumkarbu, ja auto naak 3.45 vai sazin kaads, tad taadu vajadzeetu megjinat ari atstaat, vai vismaz izmainiit pec iespeejas mazaak.

Un liekas, ka M50 2.0 pliitij un M20 2.0 nenaaca vienaadas kaarbas, taatad attieciiba nebuus taa labaakaa!
Offline
chawijs
13. Oct 2008, 21:27 #8

Kopš: 07. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3118

Braucu ar: e91,audi


13 Oct 2008, 21:21:11 Kashelz rakstīja:
Viss nav tik vienakrshi, attieciibu vajag tuvaak orgjinaalaajai, jo taa ir sabalanseeta ar tavu esosho aatrumkarbu, ja auto naak 3.45 vai sazin kaads, tad taadu vajadzeetu megjinat ari atstaat, vai vismaz izmainiit pec iespeejas mazaak.

Un liekas, ka M50 2.0 pliitij un M20 2.0 nenaaca vienaadas kaarbas, taatad attieciiba nebuus taa labaakaa!

nu doma kaadu tuvāku dienu ir likt kaarbu no 2.5 jo šitā kārba ir pa galam un to reduktoru no 2.0
tas ir prāta darbs?
Offline
Kashelz
13. Oct 2008, 21:30 #9

Kopš: 09. Sep 2005

No: Kuldīga

Ziņojumi: 2178

Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E


13 Oct 2008, 21:27:02 chawijs rakstīja:
nu doma kaadu tuvāku dienu ir likt kaarbu no 2.5 jo šitā kārba ir pa galam un to reduktoru no 2.0
tas ir prāta darbs?


Pag, a kaada tev taa kaarba? Pie M50 likt veco kaarbu? Es neesmu neko taadu darijis, nezinu vai maz der, nu vislabaak ir paskatiities kaada kaarba tev naak vai arii taisies likt, kaadi ir parnesumu attieciibas un tad ar softu var rekjinat kaada buutu piemerotaaka atteciiba tavam configam
Offline
chawijs
13. Oct 2008, 21:34 #10

Kopš: 07. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3118

Braucu ar: e91,audi

nee neee! no 2.5 plīts kārbu uz manu 2.0 plīti
un galaa to reduktoru no vecā 2.0
Offline
Kashelz
13. Oct 2008, 21:42 #11

Kopš: 09. Sep 2005

No: Kuldīga

Ziņojumi: 2178

Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E


13 Oct 2008, 21:34:19 chawijs rakstīja:
nee neee! no 2.5 plīts kārbu uz manu 2.0 plīti
un galaa to reduktoru no vecā 2.0

nezinu, liekas ka tur dazjaadas karbas, viena Getrag un otra ZF un dazjaadas attieciibas, a mozj vienaadas, atkarigs no kada auto naacis araa, jaskatas kaada ir karba ar vai bez overdrive, tad var skatiities kaadu attiecibu galaa likt
Offline
chawijs
13. Oct 2008, 22:03 #12

Kopš: 07. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3118

Braucu ar: e91,audi

cik nu taa esmu aprunaajies , visi sakot ka jāder, vnk gribeeju to visu uzzinaat konkreeti, lai peectam nebuutu nekaadi kasjaki!
Offline
Driver
13. Oct 2008, 22:14 #13

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


13 Oct 2008, 22:03:23 chawijs rakstīja:
cik nu taa esmu aprunaajies , visi sakot ka jāder, vnk gribeeju to visu uzzinaat konkreeti, lai peectam nebuutu nekaadi kasjaki!

fiziski tas karbas der savstarpeji, tikai ieksha ir "citi cipari" tapat kaa teoretiski maza motora (316-320) Getrag karba ir mazak izturiga par m50b25 ZF karbu. jo vinjai ir cits indekss gala, kas nozime maximalo griezes momentu "nm" ko karba spej parvadit

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Driver
13. Oct 2008, 22:23 #14

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

getrag S5D200/S5D250 un ZF S5D310/S5D320
1. 4.23 4.20
2. 2.52 2.49
3. 1.66 1.66
4. 1.22 1.24
5. 1.00 1.00

indekss pie karbas nosaukuma ir max nm vertiba.
ZF naca 2.5 motoriem, parejiem getagi

e30 karbas ir pavisam savadakas. vinjam attiecibas ir apmeram 1-3.72 2-2.02 3-1.32 4-1.00 5-0.81

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
6500
13. Oct 2008, 23:48 #15

Kopš: 19. Feb 2007

Ziņojumi: 15715

Braucu ar:

2.8 ari naca zf...

-----------------
www.hgkracing.com
Offline
Ditech
14. Oct 2008, 02:24 #16

Kopš: 15. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 11

Braucu ar: 325 - zx10r


13 Oct 2008, 20:12:35 rewops rakstīja:
Vai ir iespējams no E36 320 uzlikt LSD 3.45 reduktoru uz 325!?? varbūt viņiem var samainīt iekšas!!!??? kā īsti ir....varbūt kādsman var pastāstīt...!!


elementari - vajag tikai pusasis un kardana pedejo posmu no 325!
Offline
GirtzB
14. Oct 2008, 08:48 #17

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22136

Braucu ar: 2x(R6+LSD)


13 Oct 2008, 22:23:34 Driver rakstīja:
getrag S5D200/S5D250 un ZF S5D310/S5D320
1. 4.23 4.20
2. 2.52 2.49
3. 1.66 1.66
4. 1.22 1.24
5. 1.00 1.00

indekss pie karbas nosaukuma ir max nm vertiba.
ZF naca 2.5 motoriem, parejiem getagi

e30 karbas ir pavisam savadakas. vinjam attiecibas ir apmeram 1-3.72 2-2.02 3-1.32 4-1.00 5-0.81

līdz 325(ieskaitot) visi bija ar getragiem(no rūpnīcas vismaz), ZF bija 328, M3


-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
6500
14. Oct 2008, 08:55 #18

Kopš: 19. Feb 2007

Ziņojumi: 15715

Braucu ar:

zf naca ari e39 un e46...

-----------------
www.hgkracing.com
Offline
GirtzB
14. Oct 2008, 08:56 #19

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22136

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

nus par e36 tiek spriedelēts, bet fakts ir ka e39 528 un e46 328 kārbas ar der uz e36, tāpat kā analoga pēc izmeriem ZF karba bija arī e36 323 un Z3 2.8 kā arī e38 328

[ Šo ziņu laboja GirtzB, 14 Oct 2008, 09:00:39 ]



-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Bude, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, kolhozs, linda, marihuans, noisex, smudo