Online
Pašreiz BMWPower skatās 154 viesi un 19 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: 525tds temperatūra
Autors | Ziņojums |
dipo | | Kopš: 13. Oct 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 179
Braucu ar:
| šorīt mans tūrings mani pievīla
braucu pa pilsētu, temperatūras datčiks jau normālajā vidus stāvoklī, taču pečka pūš tikai aukstu gaisi, tad sāka celties motora temperatūra, izgriezos uz šosejas, temepratūra uzkāpa līdz sarkanajam un apgriezieni vairs necēlās augstāk par 1k rpm, tad es metu malā.
vai tas varētu būt termostats?
es tikai nesaprotu kāpēc pečka bija auksta
mašīna 92. gada, kārba - automāts | Offline | | |
harits | | Kopš: 05. Feb 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 5270
Braucu ar:
| jautā šeit ! | Offline | | |
Ivo__ | | Kopš: 06. Apr 2006
Ziņojumi: 2042
Braucu ar: Auto
|
01 Oct 2008, 19:51:25 dipo rakstīja:
apgriezieni vairs necēlās augstāk par 1k rpm, tad
būt varēja dajebkas,bet tagad ir: | Offline | | |
invisible | | Kopš: 23. Jul 2006
Ziņojumi: 6937
Braucu ar:
|
01 Oct 2008, 19:51:25 dipo rakstīja:
...temperatūras datčiks jau normālajā vidus stāvoklī, taču pečka pūš tikai aukstu gaisi, tad sāka celties motora temperatūra...
līmenis | Offline | | |
harits | | Kopš: 05. Feb 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 5270
Braucu ar:
|
01 Oct 2008, 19:51:25 dipo rakstīja:
šorīt mans tūrings mani pievīla
braucu pa pilsētu, temperatūras datčiks jau normālajā vidus stāvoklī, taču pečka pūš tikai aukstu gaisi, tad sāka celties motora temperatūra, izgriezos uz šosejas, temepratūra uzkāpa līdz sarkanajam un apgriezieni vairs necēlās augstāk par 1k rpm, tad es metu malā.
vai tas varētu būt termostats?
es tikai nesaprotu kāpēc pečka bija auksta
mašīna 92. gada, kārba - automāts
varētu būt kad tu esi pārkarsējis motoru, dabūjis dzesēšanas sistēmā gaisa burbuli, un tāpēs pečka pūš aukstu tikai, un tāpēc arī var kāpt temp.! | Offline | | |
shvillis | | Kopš: 02. May 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 3293
Braucu ar: smaidu...
|
Nah.. uzreiz nemeti malaa,saac mekleet galvu... | Offline | | |
invisible | | Kopš: 23. Jul 2006
Ziņojumi: 6937
Braucu ar:
| Tajā brīdī, kad saprati, ka pūš aukstu, vajadzēja piestāt malā, saliet līmeni, atgaisot un varētu močīt tālāk no pieredzes | Offline | | |
Puce | | Kopš: 27. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6426
Braucu ar: BMW 315 e21
| būtībā zinot, kā strādā e34 krāsniņas elektromagnētiskie vārsti, varētu arī nebrīnīties, ka visu laiku pūš vai nu aukstu vai karstu gaisu.
----------------- J.K.jr.bad.
| Offline | | |
|
Machida | | Kopš: 28. Jun 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 3405
Braucu ar:
| | Offline | | |
dipo | | Kopš: 13. Oct 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 179
Braucu ar:
| #1 par tiem apgriezieniem - nevarētu būt tā, ka nostrādāja kāda drošība un tāpēc arī apgriezienus necēla? jo kad atdzisa, atkal ar apgriezieniem bija kārtībā
#2 tosola līmenis bija normāls, tikai kad uzkarsa un atskrūvēju bačoku, tad iztecēja
#3 vai tad, ja uzreiz, kad uzkāpa līdz sarkanajam, noslāpēju, varēju paspēt galvu sabojāt pa to īso mirkli?
#4 kā tad jāveic tā atgaisošana? | Offline | | |
harits | | Kopš: 05. Feb 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 5270
Braucu ar:
|
01 Oct 2008, 21:17:26 dipo rakstīja:
#1 par tiem apgriezieniem - nevarētu būt tā, ka nostrādāja kāda drošība un tāpēc arī apgriezienus necēla? jo kad atdzisa, atkal ar apgriezieniem bija kārtībā
#2 tosola līmenis bija normāls, tikai kad uzkarsa un atskrūvēju bačoku, tad iztecēja
#3 vai tad, ja uzreiz, kad uzkāpa līdz sarkanajam, noslāpēju, varēju paspēt galvu sabojāt pa to īso mirkli?
#4 kā tad jāveic tā atgaisošana?
radiaatoram ir mazu skruuviite, augshaa, ar krustinju., atskruuvee to valjaa, ne liidz galam, un gaidi kad vis gais iznaaks aaraa, kad nepuutiis vairaak.., un taa kameer nekaa aaraa nenaak.., | Offline | | |
dipo | | Kopš: 13. Oct 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 179
Braucu ar:
| kādas varētu būt pazīmes tam, ka ir izbeidzies vai iet uz beigām ūdens sūknis?
jo es pēc tā gadījuma izņēmu termostatu, domāju moš tas ir beigts, taču nē, tas strādā un tikko man atkal uzkarsa motors līdz sarkanajam - pataustīju visu - radiotors un truba kas iet no termostata uz radiatoru ir auksta (termostata iekšā nav) taču otra truba, kas iet no radiatora augšas motora blokā zem ieplūdes kolektora ir karsta un arī radiatora tas gals ir karsts
sanāk ka necirkulē dzesēšanas šķidrums | Offline | | |
rosigais | | Kopš: 05. Sep 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4512
Braucu ar: nekārtību
| atgaisoji vispar? tas jau vien ir normals cakars | Offline | | |
Staris | | Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30523
Braucu ar: ra ucuarB
| ūdens sūknis neiet uz beigām. To piedzen siksna un viņš griežas nonstopā. Ja tas ir kāds seno laiku ražojums, tad tam ir plastmasas spārniņi proelleram. Tie mēdz plīst nost. Tā kā var gadīties, ka divi no 12 spārniņiem vēl palikuši un tie mēģina cirkulāciju taisīt, bet nesanāk. | Offline | | |
dipo | | Kopš: 13. Oct 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 179
Braucu ar:
| nevaru atrast es to atgaisojamo skrūvi | Offline | | |
invisible | | Kopš: 23. Jul 2006
Ziņojumi: 6937
Braucu ar:
| Jo e34 tādas nav, skrūve radiatorā ir e36
20 Oct 2007, 15:20:00 zarcinieks rakstīja:
1.uzgriez pečku uz vis karstāko
2.pielej pilnu radiatoru-korķi negriez ciet!
3.iekāp iekšā mašīnā un iespied 2500apgr/min kamēr nesāk iet tosols pa gaisu (ja pumpis nav pusprādzis)
4.tad atkal pielej pilnu radiatoru un atkārto procedūru
5.beigās pielej pilnu radiatoru
6.aizgriez korķi un brauc.
PS. ja nav skaidrs tad 5LS un atgaisošu
| Offline | | |
|
12 | | Kopš: 11. Jun 2006
No: Tukums
Ziņojumi: 1548
Braucu ar: E 39 3.0 dA. Volvo FH 12 460, Euro 6.
| Šitas pats bija senča 520 E 39. nomainīja ūdens sūkni, temostatu, vēl ko tur darīja, bet tikuntā karsēja. Beigās radiatoram bija maza sūce, to nomainīja un vis čiki. Un nevajag gāzēt, lai atgaisotu, pietiek, lai darbojas tukšgaitā un pielejot pilnu līmeni spaidi patraboku.
Ja beigta galva, temperatūra neiet virs normas. | Offline | | |
dipo | | Kopš: 13. Oct 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 179
Braucu ar:
| ja pareizi saprotu, tad šitā ir atgaisošanas skrūve, tikai manam nav tā līmeņa datčika, bet parasta skrūve tur
| Offline | | |
Digital | | Kopš: 02. Jul 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 3729
Braucu ar: Elektrību
| e34 tur nekaadu atgaisoshanas skruvi nevaig!!
ja viss ir ok tad iekshaaa jabut termostatam, pecku uz pilnu karstumu lai push un taaa turksgaitaa ruucina kamer atveras termostats, tad salej skidrumu lidz limenim, un visam jabut kartiiba!!
Un tds nevis vecakiem bet visiem original udenspumpis nak ar plastmasas lapstinjam, kuras man arii savlaik izteceja ara kopa ar tosolu!!
Cuguna piedava aftermarkets un to vaig nomainit!! Un veel parbaudit vai radiators nav galiigi piedirsts!! | Offline | | |
Onka | | Kopš: 10. Feb 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 475
Braucu ar: 325 01’
| e34 benzīnniekiem agaisošanas skrūvīte ir pie galvas tur kur pirnāk augšējā radiatora truba,
tam dīzelim jābēt tāpat | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, kolhozs, linda, marihuans, noisex, smudo
|