Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 252 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Daži jautājumi par 635 CSi

AutorsZiņojums
kasnotieklv
04. Sep 2008, 20:32 #1

Kopš: 07. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 70

Braucu ar: Iepirkuma ratiņiem

Sveiki.
Tātad pāris jautājumi, iepriekšējo reizi visi bija atsaucīgi
1.635 csi - Tāds eskistē arī bez automātiskās kārbas?Un ja nē tad cik reālas Latvijā ir tāda pārbūves iespējas ( no automāta uz manuālo )
>>>>LAI NEMĀNA 1 UZRAKSTS, PAR 635 BIJA TIKAI 1 JAUTĀJUMS<<<<
2. Turbo - Ir dzirdēti visādi brīnumi, kur tik cilvēki nepamanās viņus sabāzt tikai tā viens apkopots rezultāts ( tieši par bmw ), kurā no visiem viņu ir visreālāk ielikt vnk nav, lai būtu normāls balanss starp jaudu un motora ilgmūžību ( šoreiz nedomāju sasišanu ).
3. Vai Latvijā ir cilvēki, pie kuriem aizdzīt auto, un uztaisīt individuālu gan salonu gan bodykit ( un nē , es atkal nedomāju aerodinamikas "brīnumus" ) + motora bīnumainās pārmaiņas .

Paldies jau iepriekš par atsaucību jaukie cilvēki

[ Šo ziņu laboja kasnotieklv, 04 Sep 2008, 21:00:53 ]

Offline
artc
04. Sep 2008, 20:34 #2

Kopš: 23. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 2934

Braucu ar: muti

Apmēram plāns skaidrs - nopirkšu 635 csi, kuram neko nevajag likt virsū , noturbinēšu viņu, salikšu kruto bodijkitu, lai rajonā pazīst un būs pačots

[ Šo ziņu laboja artc, 04 Sep 2008, 20:35:17 ]

Offline
dzosua
04. Sep 2008, 20:36 #3

Kopš: 31. Aug 2005

Ziņojumi: 5368

Braucu ar: RAM 1500 Sport

preved tjuneng
Offline
kasnotieklv
04. Sep 2008, 20:40 #4

Kopš: 07. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 70

Braucu ar: Iepirkuma ratiņiem


04 Sep 2008, 20:34:58 artc rakstīja:
Apmēram plāns skaidrs - nopirkšu 635 csi, kuram neko nevajag likt virsū , noturbinēšu viņu, salikšu kruto bodijkitu, lai rajonā pazīst un būs pačots

Es jau cerēju ka pirmā atsaucība būs tieši tāda, atbilde ir nē.Un vispār 1 un 2 jautājums ir gluži atsevišķi.Un jā, tas par to bodykit bija vairāk vai mazāk domāts tīri individuālisma ziņā.Respektīvi man nevajag antispārnu ar ko griezt galvas, un 4 stiklšķiedras klučus līdz zemei priekšā , aizmugurē un sānos.
EDIT: Un tie "ģēniji", kas cenšas dabūt +10 cm jau tā īsajam krāniņam ar to, ka nodirš cilvēku kas vienkārši interesējas par dabiskām lietām var iet vienkārši nošauties

[ Šo ziņu laboja kasnotieklv, 04 Sep 2008, 20:44:24 ]

Offline
Bimmer
04. Sep 2008, 20:40 #5

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24385

Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro

Ja runa par 635 E24, tad:
1) jā, bija arī ar mehānisko kārbu;
2) ja no turbo neko nesaproti, tad tādu likt nevajag. Visupirms, normāls turbo variants (un runa nav par jaudu) maksā vairāk nekā domā;
3) nekas tai E24 virsbūvei virsū nav jāliek!

[ Šo ziņu laboja Bimmer, 04 Sep 2008, 20:41:47 ]

Offline
kasnotieklv
04. Sep 2008, 20:45 #6

Kopš: 07. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 70

Braucu ar: Iepirkuma ratiņiem


04 Sep 2008, 20:40:56 Bimmer rakstīja:
Ja runa par 635 E24, tad:
1) jā, bija arī ar mehānisko kārbu;
2) ja no turbo neko nesaproti, tad tādu likt nevajag. Visupirms, normāls turbo variants (un runa nav par jaudu) maksā vairāk nekā domā;
3) nekas tai E24 virsbūvei virsū nav jāliek!

Bimmer paldies, par atbildi uz 1 jautājumu. Pārējie nebija saistīti ar 635...
P.S Neko nesaprotu no turbo, tas ir fakts.bet es gribu zināt kas ir kas.Par tubīnes uzlikšanu es domāju teorētiski , tapēc prasīju par modeļiem kuriem tas būtu visreālāk.Pagaidām neskaram izmaksu tēmu...

[ Šo ziņu laboja kasnotieklv, 04 Sep 2008, 20:48:27 ]

Offline
Varemix
04. Sep 2008, 20:46 #7

Kopš: 28. Oct 2006

Ziņojumi: 2597

Braucu ar: serkociniem acis

1.) ja
2.) atrak un letak bus pasham iepirst ieksha, neka turbu uzlikt.. nav vinjsh tam domats
3.) jasak jau laikam ar pilniigu visa nonjemshanu nost, lai savestu bundzu kartiba!

man jau liekas, ka te velk uz

[ Šo ziņu laboja Varemix, 04 Sep 2008, 20:47:55 ]

Offline
kasnotieklv
04. Sep 2008, 20:50 #8

Kopš: 07. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 70

Braucu ar: Iepirkuma ratiņiem

Labi palūgšu izlasīt bļin.Vai tad tas ir tik šausmīgi grūti iebraukt tajā, ka otro un trešo jautājumu es domāju pilnīgi atsevišķi - informācijai ?Es tur pieminēju 635 ?
Offline
Puuchuks
04. Sep 2008, 20:54 #9

Kopš: 03. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24359

Braucu ar: BMW

1. vairums e24 bija manuāļi, vismaz LV redzētie
2. vai nr.2 vispār ir jautājums? ko īsti tu gribi zināt?
3. kantori ir vairāki, atkarīgs, kādam auto, kādās cenās un ko vispār tu gribi darīt? moš tev pietiek ar kādu 'standarta' M paku (ja runa ir par BMW)
Offline
kasnotieklv
04. Sep 2008, 20:57 #10

Kopš: 07. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 70

Braucu ar: Iepirkuma ratiņiem


04 Sep 2008, 20:54:50 Puu rakstīja:
1. vairums e24 bija manuāļi, vismaz LV redzētie
2. vai nr.2 vispār ir jautājums? ko īsti tu gribi zināt?
3. kantori ir vairāki, atkarīgs, kādam auto, kādās cenās un ko vispār tu gribi darīt? moš tev pietiek ar kādu 'standarta' M paku (ja runa ir par BMW)


Paldies par sapratni. Tas bija domāts tā - katram motoram turbīnu uzlikt nevar tā lai viņa būtu stabila eksplutācijas un jaudas ziņā.Pārbūve tomēr ir pārbūve.Tapēc lūk gribēju uzzināt kuram modelim/motoram tieši vislābāk viņa derētu lai motoroa ilgmūžība ar jaudu būtu kautcik balansā
Par tiem kantoriem, jā es zinu pats daudzus kur ir stock "tjūnis" ar ko pus Latvija braukā.Es domāju ko individuālu, cilvēkus ar idejām un spēju realizēt runa protams ir par BMW!

[ Šo ziņu laboja kasnotieklv, 04 Sep 2008, 20:59:14 ]

Offline
Varemix
04. Sep 2008, 21:03 #11

Kopš: 28. Oct 2006

Ziņojumi: 2597

Braucu ar: serkociniem acis

principa jau neviens atmosferiskais dzinejs nav paredzets prieksh turbo, un lai tas viss darbotos labi un ilgi, tad visu motoru "japarlasa".. tad jau seko lielaki degvielas sukji, augstas razhibas degvielas iesmidzinataji, izpluudes sisteema utt...
Offline
kasnotieklv
04. Sep 2008, 21:10 #12

Kopš: 07. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 70

Braucu ar: Iepirkuma ratiņiem


04 Sep 2008, 21:03:47 Varemix rakstīja:
principa jau neviens atmosferiskais dzinejs nav paredzets prieksh turbo, un lai tas viss darbotos labi un ilgi, tad visu motoru "japarlasa".. tad jau seko lielaki degvielas sukji, augstas razhibas degvielas iesmidzinataji, izpluudes sisteema utt...

Un Latvijā ir kāds kas to dara?Un vai ir taisnība par to ko emsu dzirdējis, tipa jo lielāks stock motora tilpums, jo lielāka iespēja to visu izdarīt?
Offline
Puuchuks
04. Sep 2008, 21:13 #13

Kopš: 03. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24359

Braucu ar: BMW


04 Sep 2008, 20:57:14 kasnotieklv rakstīja:
Tapēc lūk gribēju uzzināt kuram modelim/motoram tieši vislābāk viņa derētu lai motoroa ilgmūžība ar jaudu būtu kautcik balansā

ok, pieņemsim, ka tev pateiks, ka vislabākā šī attiecība ir e30 325 un e60 530.
un tu tagad pirksi vienu no šiem modeļiem, tikai tāpēc, ka tiem vislabāk ir uzlikt turbīnu
Offline
xtreme21
04. Sep 2008, 21:14 #14

Kopš: 24. Jan 2005

No: Jelgava

Ziņojumi: 2551

Braucu ar: Bobiku

Ir dzirdēts, ka uz ///M motoriem turbo-ļurbo uzvedoties visai labi

Bet cik zinu tad parasti turbonizee 325 E36 motoru BEZ VANOSA - tam vismazaag galvassaapju

Par to individual - itkaa ir viena persona kas ar kko taadu nodarbojas - man paziistams cilveeks pie vinja mersi savu uberkruto taisa(cenas esot normaalas) tikai jaasagaida kad mersis buus gatavs, tad varees par kvalitaati spriest...
Offline
bmwaddict
04. Sep 2008, 21:15 #15

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


04 Sep 2008, 21:03:47 Varemix rakstīja:
principa jau neviens atmosferiskais dzinejs nav paredzets prieksh turbo, un lai tas viss darbotos labi un ilgi, tad visu motoru "japarlasa".. tad jau seko lielaki degvielas sukji, augstas razhibas degvielas iesmidzinataji, izpluudes sisteema utt...


Tieši tā. Varbūt pašķirstot bildīšu žurnāliņus par shkjuunjeng rodas tāds iespaids - pieskrūvēšu turbīnu un 300 lopi klāt, bet nu realitātē lai pareizi tas viss notiktu, ir iesaistītas tik daudz izmaiņas dzinējā un elektriskajās vadības ķēdēs, ka prieka no tā visa beigās ir pamaz, sevišķi ja tas ir gados jaunāks auto. Ja grib tikai uzskrūvēt turbo nu tipa lai būtu tad jau pietiek nopirkt sadales vārpstas un nopirkt čipu, ja dzinēja vadība izmanto MAP sensoru, a ja nē, tad pat tad jau sākās auzas..
Offline
kasnotieklv
04. Sep 2008, 21:21 #16

Kopš: 07. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 70

Braucu ar: Iepirkuma ratiņiem


04 Sep 2008, 21:13:25 Puu rakstīja:

04 Sep 2008, 20:57:14 kasnotieklv rakstīja:
Tapēc lūk gribēju uzzināt kuram modelim/motoram tieši vislābāk viņa derētu lai motoroa ilgmūžība ar jaudu būtu kautcik balansā

ok, pieņemsim, ka tev pateiks, ka vislabākā šī attiecība ir e30 325 un e60 530.
un tu tagad pirksi vienu no šiem modeļiem, tikai tāpēc, ka tiem vislabāk ir uzlikt turbīnu

Es netaisos UZREIZ pirkt.Es painteresējos pie gudriem cilvēkiem...Lai nesanāktu redz kā te izteicās "žurnālos saskatījies", to es saprotu ka tas nav tik viegli kā ieskrūvēt 2 skrūves un ir
Respektīvi vecākiem modeļiem ar mazāku elektronikas daudzumu ir vieglāk to izdarīt ?
Offline
patric
04. Sep 2008, 21:25 #17

Kopš: 22. Sep 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 3199

Braucu ar:

par tiem turbo/ljurbo bij taksh e23 ar turbiinu - tad nu jaameegjina dabuut taads motors un to upgreidot, tas liekas, ka buutu praatiigaak nekaa no atmosfeeriskaa un turbo.
manuaalaas kaarbas arii bij "Getrag 265/5" taa kaarba ir ar satuvinaatiem robiem, pirmais uz leju, piektais robs ir bez paarnesuma. taadu kaarbu hvz kaadaa staavoklii var atrast pa ~300ls. ieksh ebay.com laba kaarba var arii maksaat ap 1k eur.
Offline
osis111
04. Sep 2008, 21:26 #18

Kopš: 18. Jan 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 176

Braucu ar: 735

nezinu kaa par visu paarejo bet manuali uz automatu vai atkal otradak var mainit,nekas traks tur nav!
Offline
bmwaddict
04. Sep 2008, 21:35 #19

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


04 Sep 2008, 21:21:29 kasnotieklv rakstīja:

...
Respektīvi vecākiem modeļiem ar mazāku elektronikas daudzumu ir vieglāk to izdarīt ?


Yep.. turbīna, sadalene, kolektori, virzuļi, interkūlers, drosele, forsunkas, megasquirts, laptops un iespēja tikt uz dinamo, un tur jau kautkas var sanākt.
bet ja tu gribi nu tur 400 bhp no 2.0 16V tad sāc vienkārši ar pliku bloku, jo visu pārējo būs jāpērk jaunu
secinājums: vienkāršāk un kvalitatīvāk ir paņemt un nopirkt mašīnu ar turbo. punkts.
Offline
kasnotieklv
04. Sep 2008, 21:35 #20

Kopš: 07. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 70

Braucu ar: Iepirkuma ratiņiem


04 Sep 2008, 21:25:52 patric rakstīja:
par tiem turbo/ljurbo bij taksh e23 ar turbiinu - tad nu jaameegjina dabuut taads motors un to upgreidot, tas liekas, ka buutu praatiigaak nekaa no atmosfeeriskaa un turbo.
manuaalaas kaarbas arii bij "Getrag 265/5" taa kaarba ir ar satuvinaatiem robiem, pirmais uz leju, piektais robs ir bez paarnesuma. taadu kaarbu hvz kaadaa staavoklii var atrast pa ~300ls. ieksh ebay.com laba kaarba var arii maksaat ap 1k eur.

e23 jau manliekas ir visai rets auto ne?...
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo