Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 133 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Pārbūve no automāta uz mehānisko

AutorsZiņojums
ozo
15. Aug 2008, 15:01 #1

Kopš: 27. Oct 2005

Ziņojumi: 18911

Braucu ar: Braucu ar

Nav veerts, buutu 328, vareetu padomaat un papist praatu
Offline
barracuda
15. Aug 2008, 15:05 #2

Kopš: 07. Jun 2007

Ziņojumi: 11777

Braucu ar:

iesaku pirkt/pārdot auto topiku
Offline
Bimmer
15. Aug 2008, 16:03 #3

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24385

Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro

No automāta uz manual nekas traks nav. Agrāk vismaz bija tā, ka, ja atdod automātu, tad mehānisko uzliek par brīvu
Offline
Usins
15. Aug 2008, 16:54 #4

Kopš: 14. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 3531

Braucu ar: w163; w639; w203

votvot (bimmer)

protams, kāds kar pārzin vai kompis kaukā piejūgts tām kārbām varētu iekomentēt
Offline
Usins
15. Aug 2008, 16:59 #5

Kopš: 14. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 3531

Braucu ar: w163; w639; w203

bet nu darīt tur ir ko

cits kardāns, (garāks)
reduktors ? (tur attiecībām jāseko)
paliks pāri dzesēšanas trubas un radiators lieks
ar pedāļiem jāčakarējas
bļin ar sajūgu arī
a sajūgam kāds pastiprinātājs ir šim auto vai nav? kautkādiem ja pareizi atceros bija tāds arī.
salonā konsole laikam cita
vēl sajūga kurvis sajūgs, mahoviks vajadzīgs,

njā bez donora būs traki un vispār ja tas auto nav īpaš diezvai arī ir vērts.
Offline
Mikuzz
19. Aug 2008, 19:44 #6

Kopš: 19. Aug 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 41361

Braucu ar: Transporta līdzekli

Sparqarats, sajūga komplekts, tā pievads, kārba, kardāns(vismaz daļa), pedāļi un sīkumi, tas ir minimums.
Sarežģīti nav, bet daudz laika aizņem, ķēpa
Offline
Beamer
19. Aug 2008, 20:45 #7

Kopš: 17. Aug 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 789

Braucu ar: B28-5


15 Aug 2008, 15:05:02 barracuda rakstīja:
iesaku pirkt/pārdot auto topiku


pareizāk sakot pārdot/pirkt..
Offline
osis111
19. Aug 2008, 21:08 #8

Kopš: 18. Jan 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 176

Braucu ar: 735

nekas traks nav! salons paliek tas pats,mainas tikai kardans,tiltins,a par reduktora attiecibam-automatam ir isaks,tatad uzliekot mehaniku labak vares skaidu njemt es paris gadi atpakal partaisiju no mehanikas uz automatu-prieks sievas
Offline
Bagio
19. Aug 2008, 21:29 #9

Kopš: 30. Aug 2005

Ziņojumi: 1427

Braucu ar: V8, 954ccm

mani ari shitas interesee... reali ir man 328 un komplektacija tada ka gribu!! un tapec meklet citu tadu tikai ar manual?
Offline
osis111
19. Aug 2008, 21:36 #10

Kopš: 18. Jan 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 176

Braucu ar: 735

nekas traki sarezgits tur nav,ja tev viss ir sapirkts tad tas aiznjem dienu darba
Offline
djenkurs
26. Aug 2008, 22:16 #11

Kopš: 18. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1331

Braucu ar: rAudi Q

arī grasos nomainīt no automāta uz manuālo, kā ar ar to sajūga pieslēgšanu??? citiem autiņiem ir viegli, tu mehāniskais, ar bori caurumu un trosīti pievek a BMW ir hidroliskais, kur tur viņu tieši pievienot!
Offline
djenkurs
27. Aug 2008, 09:11 #12

Kopš: 18. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1331

Braucu ar: rAudi Q

nu mans iemesls tas ka bav tas rāviens automātam, pilsētā ja ir baigais plus, jau gadu braucu, bet nu reibjas ka reizēm kāds 2.0 izceļ, un kad man parādās rāviens tad jau šis gabalā
arī ekonomija nedaudz šajos laikos par to ir diemžēl jādomā.nu ja nav donors tad pārbūve neatmaksājas.
Offline
serhins
08. Sep 2008, 18:27 #13

Kopš: 29. Jan 2007

No: Baloži

Ziņojumi: 213

Braucu ar: Atslēgām aizdedzē....

Acis darba izbijas rokas darba nebijas, ņēmu un parmetu automātu uz mehanisko, varbut man bija vieglāk tapec ka pie viena nomainiju ari motoru, nevajadzēja karbu nemt nost uz mašinas!
Offline
Osels
11. Sep 2008, 14:00 #14

Kopš: 03. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 565

Braucu ar:


26 Aug 2008, 22:16:07 djenkurs rakstīja:
arī grasos nomainīt no automāta uz manuālo, kā ar ar to sajūga pieslēgšanu??? citiem autiņiem ir viegli, tu mehāniskais, ar bori caurumu un trosīti pievek a BMW ir hidroliskais, kur tur viņu tieši pievienot!



pie bremžu šķidruma bačoka ir trubiņa ar aizkausetu vaciņu un pie tas pievieno galveno cilindru!
Manuprat tikpat viegli, ka ja ir mehaniskais sajuga pievads.
Offline
bmw735il
16. Sep 2008, 22:12 #15

Kopš: 16. Sep 2008

Ziņojumi: 1

Braucu ar:

es pats parliku 7 bmw no automata uz mehanisko nav nekas traks vajag pedalus karbu sajuga disku karzinu spararatu un varbut kardanu un pacietibu skruvet
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo