Online
Pašreiz BMWPower skatās 112 viesi un 17 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: E32 izmaksas / kaites
Autors | Ziņojums |
karats | | Kopš: 15. May 2002
Ziņojumi: 248
Braucu ar: BMW-735 e23
| Kura vieta atjauno piekares dalas? | Offline | | |
Laimigais | | Kopš: 14. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 457
Braucu ar: Bayerische Motoren Werke
| Ko tu prasi, kas slikts tajā vāģī ?
Priekš kam tev to zināt ?
Tu taču tā pat jau esi izlēmis pirkt to zvēru.
Domā tikai par to labo ko iegūsi vizinoties ar BMW flagmani, nevis kaut kādiem sīkiem nenozīmīgiem defektiem. | Offline | | |
Creators | | Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 779
Braucu ar:
| 7. seerijas BMW nav nekaads flagmanis. Pats personigi ar 730i izchakareeju Porche 924. Neiesaku atjaunot detaljas. Detalas vajag pirk jaunas un labaakaas ko var atrast. | Offline | | |
Bamperis | | Kopš: 04. Mar 2004
No: Tukums
Ziņojumi: 4808
Braucu ar: 14` f11 530Xd ///M
| creator,pirkt jaunas un labaakaas ko var atrast,tu vari ieteikt cilveekiem kuriem daudz naudas !!
Tikkai nesakat: "Tad neperc Bmw,ja nevari uzturet " !! | Offline | | |
Tune-L | | Kopš: 12. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 20403
Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design
| Nepeerc BMW, ja nevari uztureet !
Bet ja nopietni, peerc normaalas detaljas un vinjas kalpos ilgi !
----------------- Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu. | Offline | | |
Blackadder | | Kopš: 15. May 2002
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 2144
Braucu ar: Jaguar XF 2.7D, Jaguar XE 2.0d
|
2003-12-29 09:16, karats rakstīja:
Kura vieta atjauno piekares dalas?
Imho, neviena no piekares detaļām šiem auto nav tik dārga, lai būtu vērts to atjaunot. Galu galā, kuras piekares detaļas tad tu biji domājis atjaunot? Esmu dzirdējis, ka daži brīnumdari atjaunojot stūres pirkstu, bet nezin kāpēc neviens negrib dalīties ar info, kādas tehnoloģijas tiek pielietotas atjaunošanai.
Man ir aizdomas, ka atjaunošanas tehnoloģija šajā gadījumā ir nekas vairāk kā pāris kārtīgi bliezieni ar kuvaldu jebšu iespiešana skrūvspīlēs. Jā, lufte, domājams, šajā gadījumā pazudīs, bet par tās detaļas izturību gan var tikai zīlēt. Diez vai ir vērts riskēt ar nonākšanu grāvī kaut kādas sūda detaļas dēļ. Bet ja nu galīgi švaki ar naudām, tad jau labāk pameklēt normālu lietotu. | Offline | | |
JurisS | | Kopš: 20. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 177
Braucu ar: 325i
|
2005-03-17 09:53, Blackadder rakstīja:
Imho, neviena no piekares detaļām šiem auto nav tik dārga, lai būtu vērts to atjaunot. Galu galā, kuras piekares detaļas tad tu biji domājis atjaunot? Esmu dzirdējis, ka daži brīnumdari atjaunojot stūres pirkstu, bet nezin kāpēc neviens negrib dalīties ar info, kādas tehnoloģijas tiek pielietotas atjaunošanai.
Man ir aizdomas, ka atjaunošanas tehnoloģija šajā gadījumā ir nekas vairāk kā pāris kārtīgi bliezieni ar kuvaldu jebšu iespiešana skrūvspīlēs. Jā, lufte, domājams, šajā gadījumā pazudīs, bet par tās detaļas izturību gan var tikai zīlēt. Diez vai ir vērts riskēt ar nonākšanu grāvī kaut kādas sūda detaļas dēļ. Bet ja nu galīgi švaki ar naudām, tad jau labāk pameklēt normālu lietotu.
Piekrītu ka E32 ir pietiekoši smags, lai liktu jaunas detaļas un bukses no 750
Var dabūt arī atjaunotas detaļas - priekšējos ričagus. Tur tiek iepresētas jaunas aporas un cik saprotu to dara tepat Rīgā.
| Offline | | |
RT | | Kopš: 31. Aug 2003
Ziņojumi: 1293
Braucu ar:
| A kā ir ar tiem E32, būtiski atšķiras izmaksas atšķirībā no E34, man vienkārši ir bail no tiem semokiem | Offline | | |
|
Tune-L | | Kopš: 12. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 20403
Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design
| Diletantisks un nederiigs ieteikums !
Pirmkaart, ja cilveeks grib ekonomeet, tad nevajag ieteikt detaljas no 750-taa, jo tam viss maxaa 2 reiz daargaak
Un otrkaart lielaakaa dalja ritoshaas daljas tur smagi atshkjiras
Ja grib super un veljoprojaam normaalaas cenu robezhaas, tad vajag izveeleeties Lemforder detaljas, jo taas ir izturiigaakas !
Piemeeram Alpina modeljiem visa ritoshaa ir tikai no Lemforder .....
----------------- Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu. | Offline | | |
Tune-L | | Kopš: 12. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 20403
Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design
| Kopeejaas izmaxas nefiga neatshkjiras un varbuut pat ir veel leetaakas, jo taa mashiina ir izturiiga !
Arii mazliet par lielu, lai vinju taa mociitu kaa E34 un rezultaataa tiek mazaak nojaata
Vislabaakais motors ir M30B35 .... tas ir nenokaujams, ja vien normaali maina elljas un seko lai nepaarkarstu ......
----------------- Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu. | Offline | | |
RT | | Kopš: 31. Aug 2003
Ziņojumi: 1293
Braucu ar:
|
2005-03-17 11:06, Tune-L rakstīja:
Kopeejaas izmaxas nefiga neatshkjiras un varbuut pat ir veel leetaakas, jo taa mashiina ir izturiiga !
Arii mazliet par lielu, lai vinju taa mociitu kaa E34 un rezultaataa tiek mazaak nojaata
Vislabaakais motors ir M30B35 .... tas ir nenokaujams, ja vien normaali maina elljas un seko lai nepaarkarstu ......
3.5 ?, jeb V8 4.0. | Offline | | |
Waldis | | Kopš: 14. May 2002
Ziņojumi: 1013
Braucu ar: All Grip
| Zinu ka stabilizatora stieniishus var dabuut atjaunotos. Maksaa 3Ls gan un garantijas nav nekaadas . Anyway prieksh BMW piekares detaljas jaapeerk pie Elmaara, parasti pie vinja origjinaalaas Lemforder daljas maksaa leetaak nekaa spaanju/itaalju analogi Autofavoriitaa vai Kemi. | Offline | | |
Waldis | | Kopš: 14. May 2002
Ziņojumi: 1013
Braucu ar: All Grip
| kam vai Elmaara kontaktus - raxtiit PM! | Offline | | |
RT | | Kopš: 31. Aug 2003
Ziņojumi: 1293
Braucu ar:
| It kā doma ir paķert E36, ja pārdošu veiksmīgi savējo drapaku, bet tad iešāvās prātā kā variants uz kādu gadu 740. Bet bail pat mēģināt braukt, lai arī auto ir novecojies, varētu iepatikties. Veinkārši braucot ar tādu neko vairāk nevajag. | Offline | | |
Tune-L | | Kopš: 12. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 20403
Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design
| M30 ir R6 tipa dzineejs
Shajaa gadijumaa runaaju par 3,5 litriigo
----------------- Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu. | Offline | | |
Puce | | Kopš: 27. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6426
Braucu ar: BMW 315 e21
| Man gan nav nekādas pretenzijas pret atjaunotām detaļām.. Braucu un nekādas vaina...
btw vidējais stienis maksā kādi 50Ls. man viņš tika sataisīts tieši pa 10Ls. 3 gadi pagājuši un nav nekādas staprības. un ja nav nekādas starpības, tad kāpēc pirkt dārgāko???
----------------- J.K.jr.bad.
| Offline | | |
|
Massons | | Kopš: 10. Jun 2002
Ziņojumi: 1462
Braucu ar: Nav svarīgi ...
| Vienkārši Tune ir sasprindzis uz šo jautājumu ... un nevar nekādīgi atspringt ...
----------------- Varbūt dažkārt, lai sapņi paliek par sapņiem, jo kad tie piepildīsies vairs nebūs par ko sapņot ... | Offline | | |
JurisS | | Kopš: 20. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 177
Braucu ar: 325i
| Tunel tu pats te visvairāk iesaki (pareizāk teikt sūti dirst), pārējie tikai dalās pieredzē
735 liek bukses no 750. Tāpat E30 un E36 liek bukses no M3, jo uz faking latvijas ceļiem tās bukses nesapišās tik ātri.
JurisS
E36[ This message was edited by: JurisS on 2005-03-17 21:35 ] | Offline | | |
Tune-L | | Kopš: 12. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 20403
Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design
| Ja kaadam liekas ka esmu iesprindzis, ejiet pie aarsta, lai uztaisa klizmu
Iesaka, dalaas pieredzee utt ....kingi ...
Es pats pa ziemu braukaaju ar E32 735, tapeec uzskatiism ka arii es dalos pieredzee, gudriishi
Sporcmens shai gadijumaa teiktu...miizelas...
----------------- Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu. | Offline | | |
Puce | | Kopš: 27. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6426
Braucu ar: BMW 315 e21
| Manējam e34 ar priekšējās lielās bukses ir no M5, jo oriģināli paredzētās vienkārši netur LV ceļus..
Šodien jau pa SWK ziņoja par tām bedrēm uz Salu tilta. Vakar vakarā braucu un naturāli mašīnas 10gab stāv ar mīkstajiem. cik nu kurš tālu ticis.. Tālākais bija līdz Gogoļa ielai (ja tā to sauc).. Picec vienkārši
----------------- J.K.jr.bad.
| Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, kolhozs, linda, marihuans, noisex, smudo
|