Online
Pašreiz BMWPower skatās 121 viesi un 21 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Ātrumkārbas (automāti)
Autors | Ziņojums |
Zolmanis | | Kopš: 11. Jul 2008
Ziņojumi: 1
Braucu ar:
| Ir daudz piekritēju gan manuālām, gan automātiskām ātrumkārbām. Ne par visiem plusiem un mīnusiem gribu uzsākt bazaru, bet par vienu mazu niansi: pie noteiktiem dzinēja apgriezieniem un mašīnas kustības ātruma automāta kārba "izfīčo" pārslēgt pārnesumu - aprakstiet to procesu cik detalizēti vēlaties, bet princips paliks nemainīgs. Šķiet, ka lielākais automāta trūkums pašlaik Latvijā tiek uzskatīts NEekonomiskums degvielas patēriņa ziņā. Pabraucot ar automātu pirmais, kas "metīsies acē" būs fakts, ka dzinēja apgriezieni aizlido līdz 3000 un pat 4000. Ar manuālo tak sen jau būtu pārslēguši pārnesumu pieņemsim pie 2000.
Wot i jautājiens, kurš varētu interesēt daudzus braucējus, it īpaši iesācējus, nu vēl varbūt dažas dāmītes: vai var pārregulēt automātam tos nosacījumus, pie kuriem tiek pārslēgts pārnesums? Droši vien jau darbi saistīti ar elektroniku, bet interesē princips kā tāds.
Tipa tie, kas jūtās speci šajā sfērā tiek lūgti izteikties. | Offline | | |
Didzis | | Kopš: 04. Dec 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 7247
Braucu ar: Prāmi B-)
| atsevišķos gadījumos, kā mīnusu, droši var minēt kārbas lēndarbību.
----------------- http://www.licessories.lv/ | Offline | | |
MatissC | | Kopš: 04. Jul 2008
No: Cēsis
Ziņojumi: 1304
Braucu ar:
| es nejutos specs shajaa jomaa, bet zinu, ka vecaaki automaati lenaak domaa kaa sleegties pareizi, piemeram iespiezhot pedali peksni gridaa vins ilgak izdomaa ka vajag iemest zemaakaa, lielakam ravienam, nekaa piemeram braucot ar VW DSG kaarbu, kura domaa atri, vispar nevar salidzinat... | Offline | | |
zinatnieks | | Kopš: 25. Aug 2007
Ziņojumi: 102
Braucu ar:
| Nezinu vai maz tur kaut ko var saregulēt, bet nebūs tā, kad vajadzēs strauji paātrināties, tad nevarēsi ? | Offline | | |
meidei | | Kopš: 12. Oct 2006
Ziņojumi: 17612
Braucu ar: 3er
|
11 Jul 2008, 13:28:13 Zolmanis rakstīja:
vai var pārregulēt automātam tos nosacījumus, pie kuriem tiek pārslēgts pārnesums?
To ļoti labi var izdarīt ar labās kājas kustību, t.i parslēgties kad gribi. | Offline | | |
shibernieks | | Kopš: 12. Aug 2004
Ziņojumi: 5990
Braucu ar:
| nav ne jausmas kā tas notiek bmw bet piemēram audi automātiskās kārbas (triptronic) pieskaņojas braukšanas stilam. | Offline | | |
Valcha | | Kopš: 10. Dec 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 21282
Braucu ar: ar ar ar ..
| Brauc ar triptronic | Offline | | |
Sermulis | | Kopš: 24. Jul 2003
No: Saulkrasti
Ziņojumi: 169
Braucu ar: Nissan x-trail
| pārprogramēt jau var visu. domāju ka tie dati, kurus var dabūt no papīriem konkrēti arī norāda pie kādiem apgriezieniem notiek pārslēgšanās. tātad jābūt iespējai tos dats pamainīt....
a kam un ko taisies mainīt?
| Offline | | |
|
FOCUS | | Kopš: 12. Jul 2004
No: Salacgrīva
Ziņojumi: 751
Braucu ar: MB E
| jo vajak spied gazes pedali jo atrak vinjsh parslegsies...ari pie 2000apgr...novelc smago kerzu un viss bus bumbas... | Offline | | |
patric | | Kopš: 22. Sep 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 3199
Braucu ar:
|
11 Jul 2008, 13:32:28 MatissC rakstīja:
es nejutos specs shajaa jomaa, bet zinu, ka vecaaki automaati lenaak domaa kaa sleegties pareizi, piemeram iespiezhot pedali peksni gridaa vins ilgak izdomaa ka vajag iemest zemaakaa, lielakam ravienam, nekaa piemeram braucot ar VW DSG kaarbu, kura domaa atri, vispar nevar salidzinat...
DSG nav klasiska automaatiskaa kaarba vinja ir pilniibaa mehaaniska ar diviem sajuugiem un divaam starpvaarpstaam un ar "gudru" elektronisku vadiibu - vinju netikai nevar saliidziinaat ar klasisku automaatu bet arii ar visiem smg un parastaam manuaalaam kaarbaam
bet lai tas automaats paarsleegtos pie mazaakiem apgriezieniem nevajag dot tik daudz gaazi virsuu | Offline | | |
Neoo | | Kopš: 27. Nov 2004
Ziņojumi: 4950
Braucu ar: A4
| DSG ir ekvivalents SMG, tikai cik esmu dzirdējis no pazinjaam tad DSG ir galvas tiesu paaraaks
-----------------
| Offline | | |
Murphy | | Kopš: 28. Nov 2003
No: Sigulda
Ziņojumi: 8479
Braucu ar: Arteon SB R line, F39 M sport
|
11 Jul 2008, 13:46:50 Neoo rakstīja:
DSG ir ekvivalents SMG, tikai cik esmu dzirdējis no pazinjaam tad DSG ir galvas tiesu paaraaks
Nav gan ekvivalents. DSG ir divsajūgu. A SMG šķiet ir parastā kārba ar robotizētu pārslēgšanu. | Offline | | |
Zolmanis | | Kopš: 11. Jul 2008
Ziņojumi: 1
Braucu ar:
|
11 Jul 2008, 13:35:28 Sermulis rakstīja:
pārprogramēt jau var visu. domāju ka tie dati, kurus var dabūt no papīriem konkrēti arī norāda pie kādiem apgriezieniem notiek pārslēgšanās. tātad jābūt iespējai tos dats pamainīt....
a kam un ko taisies mainīt?
a ir iespēja nopirkt 99 gada 318-to ar automātu par baisi simpātisku cenu, tikai testa braucienā man nepatika dzinēja apgriezieni. Tipa ekonomiskais režīms (ne sports), uz 3 pārnesumu pārleca tikai pie 70kmh ar 3200 apgriezieniem (ar manuālo es jau sen 4-jā sēdētu), uz 4-to - pie 120kmh un 3800 apgriezieniem - un starp pārnesumiem apgriezieni zemāk par 2200 2300 nebija manāmi. Tā kā pašam ar automātiem saskarsme bij minimāla - tad arī sāku domāt cik tāda situācija ir normāla. Radās iespaids, ka mašīna riktīgi pārtērēs benžu pie tādiem uzstādījumiem. | Offline | | |
Neoo | | Kopš: 27. Nov 2004
Ziņojumi: 4950
Braucu ar: A4
|
11 Jul 2008, 13:49:24 Murphy rakstīja:
11 Jul 2008, 13:46:50 Neoo rakstīja:
DSG ir ekvivalents SMG, tikai cik esmu dzirdējis no pazinjaam tad DSG ir galvas tiesu paaraaks
Nav gan ekvivalents. DSG ir divsajūgu. A SMG šķiet ir parastā kārba ar robotizētu pārslēgšanu.
Varbuut kaads specialists var apgaismot par atskjiriibu, nezinu tik siiki un tapeec nestriideeshos..
-----------------
| Offline | | |
rapido | | Kopš: 03. Apr 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 1679
Braucu ar:
| kurā brīdī atmetīsi gāzi, tajā pārslēgsies pārnesums!
un tiptronic nav vecais automāts kas bija neekonomisks!!! | Offline | | |
shibernieks | | Kopš: 12. Aug 2004
Ziņojumi: 5990
Braucu ar:
| vienā no pēdējiem autobildiem bija skaisti izklāstīts par visu lielo autoražotāju DSG vai tamlīdzīga ekvivalenta kārbām | Offline | | |
|
patric | | Kopš: 22. Sep 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 3199
Braucu ar:
| reku no wikipeedias:
par smg: BMW also has a system simply called "SMG" (an abbreviation for sequential manual gearbox), but it is not a true sequential, just a modified H-pattern gearbox which uses separate electronically controlled actuators on each of the 3 selector rails.
par dsg bik augstaak jau rakstiju bet te ir aprkasts ieksh wikipedia: dsg | Offline | | |
Neoo | | Kopš: 27. Nov 2004
Ziņojumi: 4950
Braucu ar: A4
| The most famous application of a sequential transmission on road-cars would be their use in some Ferraris since the mid-nineties. Their system, the most current version of which is called "F1-Superfast," is designed to serve as a link to their Formula 1 efforts. This technology has also trickled down to the cars of their sister company, Maserati where it is known as "Cambiocorsa". Alfa Romeo's Selespeed was the first sequential transmission in a "normal" car. This transmission was derived from the Ferrari system. The Direct Shift Gearbox (DSG) found in some of the costlier Volkswagens and Audis is a sequential manual transmission of sorts. This transmission is actually 2 separate gearboxes each with its own clutch. One gearbox contains the ratios for 1st, 3rd & 5th, while the other has 2nd, 4th & 6th. Intelligent predictive electronic control pre-selects the next gear and when the driver requests the shift the drive is passed from one gearbox to the other by use of the two clutches. Volkswagen (parent owner of Lamborghini) has also recently introduced sequential transmission to the Lamborghini Gallardo. BMW also has a system simply called "SMG" (an abbreviation for sequential manual gearbox), but it is not a true sequential, just a modified H-pattern gearbox which uses separate electronically controlled actuators on each of the 3 selector rails. One should not confuse the Porsche Tiptronic transmission with sequential transmissions either. Tiptronic is an automatic transmission which allows the driver to select gears. The 3rd generation Toyota MR2 uses Toyota's version, known as the Sequential Manual Transmission or SMT. Although it does not perform as well as the European-designed transmissions, Toyota's is the cheapest system to manufacture, and the MR2 is the least expensive car to possess a true sequential gearbox. The majority of so-called sequential transmissions fitted to road cars offer little or no performance benefit because, in many cases, they are either conventional automatics with a torque converter or they retain syncro engagement if they are genuine manuals. The shift is invariably slow compared to a dog clutch gearbox and the electronic logic control will often override a shift request from the driver. This is often highly frustrating to the enthusiastic driver.
-----------------
| Offline | | |
Onka | | Kopš: 10. Feb 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 475
Braucu ar: 325 01’
| 318 ar automātu jau nemaz neizklausās nekas labs. bet tie pieminētie motora apgrizieni rada aizdomas ka automāts strādā kautkādā avārijas režīmā man 325 lēnām braucot pārslēdzas arī pie 2200 rpm | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo
|