Online

Pašreiz BMWPower skatās 73 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: 525 TDS (E39), iespējami sajūga a moš ātrumkārbas problēma ???

AutorsZiņojums
sacrifice666
04. Jul 2008, 08:30 #1

Kopš: 29. Oct 2007

Ziņojumi: 2

Braucu ar: 525 TDS

Sveiki, īsi pamēģināšu aprakstīt situāciju:
uzsāku braukt ar 1 ātrumu (diezgan loģiski ), izspiežu sajūgu, ieslēdzu 2 ātrumu viss ok, lieku 3šajā un bieži vien notiek tā, ka
atlaižot sajūgu mašīna slāpst nost (bet neraustās, sajūta tāda, itkā vāģis ieelpo gaisu), apgriezieni neceļas, vienīgais degvielas bultiņa slīd uz maksimālā patēriņa pusi, šo var risināt vēlreiz sajūgu izspiežot un atlaižot, tad tālāk viss ok. bet nu nav patīkami.

kāds zin, kas tā varētu būt par problēmu, vai vismaz kurā automašīnas galā - sajūgs/ātrumkārba? visi filtri ir nomainīti, takā kādas degvielas iešprices problēmas tās nevarētu būt.

paldies, ceru uz atsaucību
Offline
Bullis
04. Jul 2008, 08:41 #2

Kopš: 14. Nov 2003

Ziņojumi: 2433

Braucu ar:

Marš uz diagnostiku!
Offline
Grosha
04. Jul 2008, 09:34 #3

Kopš: 14. Apr 2006

Ziņojumi: 2722

Braucu ar:

Vislielāko atsaucību saņemsi normālā servisā .
Offline
ozo
04. Jul 2008, 09:35 #4

Kopš: 27. Oct 2005

Ziņojumi: 18942

Braucu ar: Braucu ar

Sliidoshs sajuugs
Offline
sacrifice666
04. Jul 2008, 09:46 #5

Kopš: 29. Oct 2007

Ziņojumi: 2

Braucu ar: 525 TDS

eh, nepatīkami.. nu tiešām laikam jāaizlaiž uz kādu servi, a to domāju, ka tas ir vieglākas dabas jautājums ;]

paldies par atsaucību
Offline
Massons
04. Jul 2008, 10:51 #6

Kopš: 10. Jun 2002

Ziņojumi: 1462

Braucu ar: Nav svarīgi ...

Tas nav ne sajūgs ne ātrumkārba. Vaina ir motora augstspiediena sūknī. Tur ir tāds tizls potenciometrs kurš izdilst un tugšgaita vairs neturas normāli. It sevišķi nepatīkami pārslēdzot ātrumus ...

Ir trīs risinājumi:

1. Iemācīties pārslēgt ātrumumus neatlaižot līdz galam gāzes pedāli.

2. Nomainīt sūkņa elektronisko galvu. Apmēram 250 Ls

3. Pacelt tukšgaitas apgriezienus no 600 uz 800. Visvienkāršāk to izdarīt ir pagriezt potenciometru gāzes pedālī. Es pats sev tā izdarīju. Braucu jau gadu, nekādu problēmu tas nesagādā.

-----------------
Varbūt dažkārt, lai sapņi paliek par sapņiem, jo kad tie piepildīsies vairs nebūs par ko sapņot ...
Offline
sacrifice666
04. Jul 2008, 13:34 #7

Kopš: 29. Oct 2007

Ziņojumi: 2

Braucu ar: 525 TDS


04 Jul 2008, 10:51:29 Massons rakstīja:
Tas nav ne sajūgs ne ātrumkārba. Vaina ir motora augstspiediena sūknī. Tur ir tāds tizls potenciometrs kurš izdilst un tugšgaita vairs neturas normāli. It sevišķi nepatīkami pārslēdzot ātrumus ...

Ir trīs risinājumi:

1. Iemācīties pārslēgt ātrumumus neatlaižot līdz galam gāzes pedāli.

2. Nomainīt sūkņa elektronisko galvu. Apmēram 250 Ls

3. Pacelt tukšgaitas apgriezienus no 600 uz 800. Visvienkāršāk to izdarīt ir pagriezt potenciometru gāzes pedālī. Es pats sev tā izdarīju. Braucu jau gadu, nekādu problēmu tas nesagādā.


Paldies, pameegjinaasim ar 1mo!
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo