Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 191 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: Kā pārbaudīt automātisko kārbu?

AutorsZiņojums
Belfador
20. Apr 2008, 16:33 #1

Kopš: 29. Jun 2006

Ziņojumi: 7

Braucu ar:

ka var parbaudit aak stavokli e39 (nedzenot uz servisu), kur atrodas ellas limena tausts karbai? varetu mo6 kadu bildi ielikt kur to var redzet.
esmu dzirdejis par lietu, kad ieliekot "D" pozicija turot bremzi un spiezhot gazi, apgriezieniem nebutu jacelas stipri virs 2000rpm. vai ta ir vai nau, un kas ir 4upa ja celas virs tiem 2000rpm?
Offline
Krishus
20. Apr 2008, 17:03 #2

Kopš: 13. Mar 2006

No: Subate

Ziņojumi: 3217

Braucu ar:

pa manam tad ir:

Offline
Belfador
20. Apr 2008, 17:12 #3

Kopš: 29. Jun 2006

Ziņojumi: 7

Braucu ar:

bildi biju domajis tadu, kur var redzet to atumkarbas ellas limena taustu
Offline
NightWing
20. Apr 2008, 18:06 #4

Kopš: 27. May 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 848

Braucu ar: 325

a shitajaa bildee nav?
Offline
Belfador
20. Apr 2008, 18:45 #5

Kopš: 29. Jun 2006

Ziņojumi: 7

Braucu ar:

nu mo6 esmu nedaudz akls palicis, bet viss ko redzu ir spolejoshs bmw un cilveeki fona. ne atrumkarbu ne atrumkarbas eļļas limenja taustu neredzu.
Offline
depo
20. Apr 2008, 18:46 #6

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20943

Braucu ar: Zirgu

Offline
nrcha
20. Apr 2008, 18:53 #7

Kopš: 16. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 2643

Braucu ar: smaidu

kas par modeli?

-----------------
"Trees're always a relief, after people." (c) D. Mitchell
Offline
nrcha
20. Apr 2008, 18:57 #8

Kopš: 16. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 2643

Braucu ar: smaidu

Var gan, caur uzpildes korkji

-----------------
"Trees're always a relief, after people." (c) D. Mitchell
Offline
Belfador
20. Apr 2008, 18:59 #9

Kopš: 29. Jun 2006

Ziņojumi: 7

Braucu ar:


20 Apr 2008, 18:53:33 nrcha rakstīja:
kas par modeli?

525Tds 1997g.
Offline
Belfador
20. Apr 2008, 19:01 #10

Kopš: 29. Jun 2006

Ziņojumi: 7

Braucu ar:


20 Apr 2008, 18:54:39 Frozen rakstīja:

20 Apr 2008, 16:33:33 Belfador rakstīja:
ka var parbaudit aak stavokli e39 (nedzenot uz servisu), kur atrodas ellas limena tausts karbai? varetu mo6 kadu bildi ielikt kur to var redzet.



Nedzenot uz servisu nekas nesanaaks. Elljas liimeni e39 automaatam var tikai paarbaudiit piesleedzot servisaa pie diagnostikas kompja, citu variantu nav.

nu ja taa, tad par to jautajumu vairs nau.
a ka ir ar to apgriezienu testu? kads kko zin par to?
Offline
nrcha
20. Apr 2008, 19:03 #11

Kopš: 16. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 2643

Braucu ar: smaidu


20 Apr 2008, 18:58:50 Frozen rakstīja:
gribeetu redzeet kaa shiis teemas autors to izdariitu


Nu tas gan, labaak uz servisu un nechakareeties

-----------------
"Trees're always a relief, after people." (c) D. Mitchell
Offline
Bimmer
20. Apr 2008, 20:22 #12

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24385

Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro


20 Apr 2008, 19:01:13 Belfador rakstīja:
a ka ir ar to apgriezienu testu? kads kko zin par to?

Ja nav kur ~1000 LVL likt, tad mēģini Jā, iepriekšaprakstītais ir samērā taisnība, bet 'uz beigām ejošu' kārbu tas tikai piebeigs līdz galam
Offline
Driver
20. Apr 2008, 20:49 #13

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

un to testu ar gazi, bremzi var veikt tikai uz uzsilditas karbas un turet pilnu gazi nedrikst ilgak kaa 2 sek.

P.S. tas tests vairak parbauda hidrotransfarmatoru (muftu), nekaa pashu karbu.
bet ja diski ir arii pa galam, tad tapat apgriezieni uzleks uz augshu.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
12
20. Apr 2008, 21:50 #14

Kopš: 11. Jun 2006

No: Tukums

Ziņojumi: 1548

Braucu ar: E 39 3.0 dA. Volvo FH 12 460, Euro 6.

Ar automātiem ir tā, ka 1. ieliekot draivā vai atpakaļgaitā negrīkst būt rāvieni. 2. ieliek draivā turot bremzes, nospiež gāzes pedāli līdz 2000 apg.( lēnām) vairāk nedabūsi jo sāks spolēt. Ja iet virs divi 2000 apg tad automāts čau. 3. noliekot autiņu nelielā uzkalniņā ieslēdzot draivu, auto ir vainu jābrauc uz priekšu vai jāstāv uz vietas, tas nedrīkst ripot atpakaļ. braucot pa trasi ir jāslēdzas visiem ātrumiem bez jūtamiem rāvieniem. pārslēdzot manuālajā režimā griežot līdz 5000 apg uz nākamo ātrumu jāpārslēdzas automātiski. nu kautkā tā. bet sirds mieram labāk aizdzīt uz servisu.
Offline
Belfador
20. Apr 2008, 22:00 #15

Kopš: 29. Jun 2006

Ziņojumi: 7

Braucu ar:


20 Apr 2008, 21:50:25 12 rakstīja:
Ar automātiem ir tā, ka 1. ieliekot draivā vai atpakaļgaitā negrīkst būt rāvieni. 2. ieliek draivā turot bremzes, nospiež gāzes pedāli līdz 2000 apg.( lēnām) vairāk nedabūsi jo sāks spolēt. Ja iet virs divi 2000 apg tad automāts čau. 3. noliekot autiņu nelielā uzkalniņā ieslēdzot draivu, auto ir vainu jābrauc uz priekšu vai jāstāv uz vietas, tas nedrīkst ripot atpakaļ. braucot pa trasi ir jāslēdzas visiem ātrumiem bez jūtamiem rāvieniem. pārslēdzot manuālajā režimā griežot līdz 5000 apg uz nākamo ātrumu jāpārslēdzas automātiski. nu kautkā tā. bet sirds mieram labāk aizdzīt uz servisu.


Ok, liels paldies, kko tadu ari gribeju uzzinat

[ Šo ziņu laboja Belfador, 20 Apr 2008, 22:32:25 ]

Offline
depo
20. Apr 2008, 22:02 #16

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20943

Braucu ar: Zirgu


20 Apr 2008, 21:50:25 12 rakstīja:
Ar automātiem ir tā, ka 1. ieliekot draivā vai atpakaļgaitā negrīkst būt rāvieni. 2. ieliek draivā turot bremzes, nospiež gāzes pedāli līdz 2000 apg.( lēnām) vairāk nedabūsi jo sāks spolēt. Ja iet virs divi 2000 apg tad automāts čau. 3. noliekot autiņu nelielā uzkalniņā ieslēdzot draivu, auto ir vainu jābrauc uz priekšu vai jāstāv uz vietas, tas nedrīkst ripot atpakaļ. braucot pa trasi ir jāslēdzas visiem ātrumiem bez jūtamiem rāvieniem. pārslēdzot manuālajā režimā griežot līdz 5000 apg uz nākamo ātrumu jāpārslēdzas automātiski. nu kautkā tā. bet sirds mieram labāk aizdzīt uz servisu.


atbilde
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo