Online
Pašreiz BMWPower skatās 231 viesi un 18 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: 525 TD vs 525 TDS, starpības
Autors | Ziņojums |
BigArchi | | Kopš: 17. Aug 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 4169
Braucu ar: dA Power
| Tatad, jautājumi:
1)Kurš no motoriem ir pateicīgās
(jaudai nav nozīmes, ar to jau esmu ietiekami iepazīstināts)
2)Trūkumi 525 TDs
3)Trūkumi 525 TD
4)Kā šie motori draudzējās ar A/T
Ir doma tādu paņemt Laivas vilkšanai!
[ This message was edited by: BigArchi on 2008-01-10 18:20 ]
----------------- Ja nav ko teikt, vienkārši paklusē! | Offline | | |
Puce | | Kopš: 27. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6425
Braucu ar: BMW 315 e21
| Ja tevi pareizi sapratu, tad tu par e34 runā, jo e39 TD nebija.
Rupji runājot TD nav starpdzesētājs un līdz ar to ir arī citas smadzenes. Laikam vairāk šķirbu nebija ņemot vērā ka Zs tevi neinteresēja. bet nu tomēr abus var čipot.
A ar automātu būs daudz kuslāks nekā ar manuāli.
J.K.jr.bad.
Ļoņa Top Sport TDI
BMW 323 e21 ’82
BMW 315 e21 ’82[ This message was edited by: Puce on 2008-01-10 18:26 ]
----------------- J.K.jr.bad.
[url=http://www.adparts.eu/][/url] | Offline | | |
diesel | | Kopš: 31. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6138
Braucu ar: JG 9
| ... savādāka turbīne, td nav intercoolera, cits vadības bloks, iespējams bet nēsmu pārliecināts augstpiediena sūknis. Ja ir iespēja labāk ņem tds, mazāk ēdīs pie slodzes.
| Offline | | |
BigArchi | | Kopš: 17. Aug 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 4169
Braucu ar: dA Power
|
2008-01-10 18:27, diesel rakstīja:
... savādāka turbīne, td nav intercoolera, cits vadības bloks, iespējams bet nēsmu pārliecināts augstpiediena sūknis. Ja ir iespēja labāk ņem tds, mazāk ēdīs pie slodzes.
Iespēja ņemt TDs protams ir, taču TDs ir sūdīgs sūknis, vairāk čakarējās, kp TD ir primitīvāks, kā arī visi ir vairāk nokauti kā parasti, jāatdzīst, ka tas ka nav intercooler’a nav diez ko labi!
----------------- Ja nav ko teikt, vienkārši paklusē! | Offline | | |
rolis1987 | | Kopš: 19. Dec 2006
No: Liepāja
Ziņojumi: 2871
Braucu ar:
| it kā atšķiras vadības bloks, sūknis un kā jau minēja TD nav intercoolera...[ This message was edited by: rolis1987 on 2008-01-10 20:56 ] | Offline | | |
nors1022 | | Kopš: 02. Nov 2008
Ziņojumi: 4
Braucu ar:
| sūkņi toč vienādi ,plundžeri var būt divējāda diametra(atkarībā kāds ielikts kādreiz remontējot ).atšķiras kompis un td nav interkūlers, turbospiediens atregulēts td- 0.9 ,tds -1.1 .turbīnas vienādas.varianti ir ar sūkņa elektroniku--ir vecais variants ar reostatu, jaunais -magnētiskais lauks.vienu ar otru aizvietot nevar,-štekerim cits slēgums,palaist nevar,kompis nesaprot. | Offline | | |
12 | | Kopš: 11. Jun 2006
No: Tukums
Ziņojumi: 1548
Braucu ar: E 39 3.0 dA. Volvo FH 12 460, Euro 6.
| iečekojam datumus | Offline | | |
martinsz | | Kopš: 22. Nov 2003
Ziņojumi: 5901
Braucu ar: kartingu
|
----------------- ... | Offline | | |
|
LA | | Kopš: 20. Feb 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 9366
Braucu ar: 330i, YZ250
| un vispār laivas vilkšānai ir jāņem e30 325 mtech II , jo labāku auto nav | Offline | | |
matiicins | | Kopš: 15. Mar 2008
Ziņojumi: 1750
Braucu ar: e39 525 tds + ekskluzīvu transporta līdzekli
| kur prikols rakties un atbildēt uz veciem topikiem? | Offline | | |
kalmens | | Kopš: 01. Oct 2007
Ziņojumi: 12271
Braucu ar: kartupeļiem bagāžniekā
| aimzirsti diizeli, veljovariaak e34 tds
-----------------
| Offline | | |
Asch | | Kopš: 29. Jan 2007
Ziņojumi: 4290
Braucu ar:
| kapec jaaizmirst? | Offline | | |
hasans | | Kopš: 04. Apr 2004
Ziņojumi: 7695
Braucu ar:
|
03 Nov 2008, 10:55:17 Asch rakstīja:
kapec jaaizmirst?
tapec, ka tds ir suuds, parocies poweri pa mekleetaju, info ir daudz par to | Offline | | |
Asch | | Kopš: 29. Jan 2007
Ziņojumi: 4290
Braucu ar:
| nu pats braucu ar tadu, zinu vaajas vietas. es zinu kapec tads stereotips ir radies- ir nopirkti nopisti sroti un tad brinas ka vinus normali neuzturot visu laiku tie luzt. ja pie masinas iegades izdaritu elementaras lietas kaa plunzhera un udenssuknja nomainja nerunajot par kjedes, filtru un citu pashsaprotamu lietu izdariishanu, tad puse no cilvekiem kas te dirsh buutu citas domas. es nesaku ka tas motors ir inzhenieru izcilakais sniegums, bet ko jus gribat no auto, kas pa Vaaciju noripojuis 400k km, es ceru ka neviens netic raadijuma 220k km kad mashiina ienaak pie mums paskataties kadas ir izmaksas 3.0 pie taa pasha noskrejiena, es domaju tas lielakotiesu ir daudz lielaakas. piemeeram par savu es nevaru teikt ka ideala stavokli motors, jo pats grekoju un neesmu nomainijis daudzas lietas, bet piemeram draugs tikko savu tds pardeva pa 5000 eur. un es runaju par e34 | Offline | | |
Raiders | | Kopš: 04. Nov 2006
Ziņojumi: 140
Braucu ar: Rūpnīcas M pakotu e34 525 tds
|
03 Nov 2008, 11:59:14 Asch rakstīja:
bet piemeram draugs tikko savu tds pardeva pa 5000 eur. un es runaju par e34
Diski no zelta vai kā?
Takš visi dirš, bet reāli pat 4 k eur neviens negrib dot par ļoti labu, pilnu- oriģināli M pakotu un vēl DE tūnetu E34 525 tds, kur vēl 5 k eur, kaut es arī vairs nē un 3 k eur ir gals tādiem E34 525 tds, tāpēc man arī ne prātā pārdot | Offline | | |
LA | | Kopš: 20. Feb 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 9366
Braucu ar: 330i, YZ250
|
03 Nov 2008, 11:24:35 hasans rakstīja:
03 Nov 2008, 10:55:17 Asch rakstīja:
kapec jaaizmirst?
tapec, ka tds ir suuds, parocies poweri pa mekleetaju, info ir daudz par to
Protams , ka sūds , ja nekopj un tikai kauj. Es ar savu braucu bēdu nezinādāms. Protams , ja ko vaig nomainu | Offline | | |
|
Asch | | Kopš: 29. Jan 2007
Ziņojumi: 4290
Braucu ar:
|
04 Nov 2008, 21:32:56 Raiders rakstīja:
03 Nov 2008, 11:59:14 Asch rakstīja:
bet piemeram draugs tikko savu tds pardeva pa 5000 eur. un es runaju par e34
Diski no zelta vai kā?
Takš visi dirš, bet reāli pat 4 k eur neviens negrib dot par ļoti labu, pilnu- oriģināli M pakotu un vēl DE tūnetu E34 525 tds, kur vēl 5 k eur, kaut es arī vairs nē un 3 k eur ir gals tādiem E34 525 tds, tāpēc man arī ne prātā pārdot
nu principa es pats biju parsteigts, jo vins pats no sakuma domaja kadi 4k, bet pec tam pardomaja ka atstas sev, tad dzeks vnk pateica ka dos 5k un tad jau tiesam greks bija neatdot nu bija tas auto ati izlaizits, viss samainits, ka tikko kkas ta vis tika salabots, salons kozas elektro ideala stavokli, tadu vel nebiju redzejis, lampu un miglinieku mazgataji, tumsha optika utt utt. protams otru tadu pirceju butu atrast gruti par viduveju e34 piekritu ka tagad vairs iisti nav jega tirgo, labak braukt lidz galam, pie tam sis modelis ir pietiekami lets ekspluatacija tak a ja nemoka kompleksi ka tev nav e38 tad viss ok | Offline | | |
tipin6 | | Kopš: 19. Aug 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 486
Braucu ar:
|
10 Jan 2008, 19:44:00 BigArchi rakstīja:
2008-01-10 18:27, diesel rakstīja:
... savādāka turbīne, td nav intercoolera, cits vadības bloks, iespējams bet nēsmu pārliecināts augstpiediena sūknis. Ja ir iespēja labāk ņem tds, mazāk ēdīs pie slodzes.
Iespēja ņemt TDs protams ir, taču TDs ir sūdīgs sūknis, vairāk čakarējās, kp TD ir primitīvāks, kā arī visi ir vairāk nokauti kā parasti, jāatdzīst, ka tas ka nav intercooler’a nav diez ko labi!
cik ta tur tas kūlers izmaksā... 20 eiriki un lieta darīta, nu vēl protams uzstādīt | Offline | | |
wasntme | | Kopš: 24. Sep 2012
Ziņojumi: 1481
Braucu ar: Financial mistake
| Ilgi gaidija atbildi ! [ Šo ziņu laboja wasntme, 26 Nov 2014, 09:18:34 ] | Offline | | |
matrixxxx | | Kopš: 29. Apr 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 8446
Braucu ar: 106 zirgiem
| Nekrofiils | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|