Online
Pašreiz BMWPower skatās 241 viesi un 7 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Degvielas spiediena regulators
Autors | Ziņojums |
vacatti | | Kopš: 19. Jun 2007
No: Jelgava
Ziņojumi: 131
Braucu ar: °new user name° ap321
| varbuut jau ir raxtiits par so,bet es neatradu
man e34 3.0
ir jeega un ko var ieguut/zaudeet uzstaadot ssaadu ieriici???
intereseee arii darbiibas princips | Offline | | |
Modrs | | Kopš: 22. Nov 2004
No: Talsi
Ziņojumi: 10356
Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu
| man domāt, ka tikai ar to netiks nekas līdzēts. un tāds jau nāk no zavoda piemontēts pie degvielas maģistrāles
P.S. ja runa ir par to, ko domāju | Offline | | |
Puce | | Kopš: 27. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6425
Braucu ar: BMW 315 e21
| degvielas spiediena regulators nodrošina vienmērīgu degvielas spiedienu degvielas maģistrālē.
doma sekojoša:
ka pie noteikta spiediena atveroties konkrētām sprauslām uz noteiktu brīdi, var tikt iesmidzināts noteikts daudzums degvielas. tas viss ir sarēķināts un iešūts kompim ECU smadzenēs.
tīri teorētiski un praktiski, nomainot šo spiediena regulatoru uz regulējamu, var panākt to, ka ar tām pašām sprauslām var iesmidzināt vai nu vairāk vai mazāk degvielas.
Kaut kādās zināmās robežās palielinot var tikt panākts kaut kāds jaudas ieguvums.. bet nu tur ir jāmēra un jāskatās, lai nesāktos pārdozēšana, kas novedīs pie pārliešanās efekta un līdz ar to arī raustīšnās un jaudas samazinājuma.
kā jau te minēja, tad visiem auto ir šāds spiediena regulators.
īsti nezinu par kuru 3L dzinēju tu runā, bet tas verķis m30 motoram izskatās lūk šādi:
----------------- J.K.jr.bad.
[url=http://www.adparts.eu/][/url] | Offline | | |
Puce | | Kopš: 27. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6425
Braucu ar: BMW 315 e21
| tu aizmirsi pieminēt to, ka visa tā membrānas kustināšana notiek pateicoties vakumam. tāpēc ar pie šiem deg.spied.reg. klāt pienāk gumijas šļauciņa kur otrs gals ir pievienots pie ieplūdes kolektora.
laikam sanāk, jo lielāks vakums (drosele aizvērta), jo mazāks spiediens maģistrālē
----------------- J.K.jr.bad.
[url=http://www.adparts.eu/][/url] | Offline | | |
Puce | | Kopš: 27. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6425
Braucu ar: BMW 315 e21
| nu vot skaidrs! tanks, Kaspich! tagad to zinu arī es.
btw esat pa Eu Hitu rādiō tādu programmu dzirdējuši "Drīzumā iznāks"? tur drusku netādu tekstu saka džinglā. Pareizais būtu:
"Raidījums tiem kas sēž uz poda - "Drīzumā iznāks"".
----------------- J.K.jr.bad.
[url=http://www.adparts.eu/][/url] | Offline | | |
Modrs | | Kopš: 22. Nov 2004
No: Talsi
Ziņojumi: 10356
Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu
| tā vakūma truba no ieplūdes kolektora uz degvielas spiediena regulatoru ir vajadzīgs piespiedu brīvkaitas gadījumā - po latviski runājot, kad atvelkam un bremzējam ar motoru, ieplūdes kolektorā ir milzīgs retinājums. gaisa maz, un lai degviela nelītu cilindros, nostrādā spiediena regultors un degviela iet uz obratku. Protams, piespiedu brīvgaitas gadījumā ECU arī atslēdz sprauslu vadību | Offline | | |
Modrs | | Kopš: 22. Nov 2004
No: Talsi
Ziņojumi: 10356
Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu
| davai austrumu gudrais sper vaļā to patiesību, kas ir tur ārā | Offline | | |
Modrs | | Kopš: 22. Nov 2004
No: Talsi
Ziņojumi: 10356
Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu
| kaspi - okei, tev taisnība, bet man arī
vnk es minēju vienu no viņa funkcijām | Offline | | |
|
SEMIGALL | | Kopš: 10. Apr 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 4693
Braucu ar: 3.2DID
|
2007-11-01 12:50, Modricimus rakstīja:
tā vakūma truba no ieplūdes kolektora uz degvielas spiediena regulatoru ir vajadzīgs piespiedu brīvkaitas gadījumā - po latviski runājot, kad atvelkam un bremzējam ar motoru, ieplūdes kolektorā ir milzīgs retinājums. gaisa maz, un lai degviela nelītu cilindros, nostrādā spiediena regultors un degviela iet uz obratku. Protams, piespiedu brīvgaitas gadījumā ECU arī atslēdz sprauslu vadību
degviela nelīs cilindros,ja sprauslas ir okey
piedienam jābūt konstantam degvielas sistēmā ,nezinu cik tur var būt nobīde ,bet ,ja spiediena regulators strādā korekti tad vispār izmaiņas ir min,respektīvi nav vispār
pa labi M30 dzinēja sprausla -pa kreisi Forda
| Offline | | |
SEMIGALL | | Kopš: 10. Apr 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 4693
Braucu ar: 3.2DID
| modricimus
sprauslas atvēršanās pricips var būt tīri mehānisks,jeb ar kādu solenoid vārstu principu
nedrīkst un nevar būt,ja pareizi izprotu ,ka dzinējam pie vieniem rpm/min būs viens spiediens un pie citiem rpm/min cits degvielas spiediens maģistrālē
| Offline | | |
eriks58 | | Kopš: 13. Jan 2008
Ziņojumi: 1
Braucu ar: 91.525i
| Sveiki Man tāds jautajums,es braucu uzreiz zūd jauda pastavu motors rūc,bet jaudas nav pēc kadām minūtēm jauda atkal ir un braucu talak,vai pie vainas var būt degvielas spiediena regulator,paldies | Offline | | |
nagla | | Kopš: 04. Jan 2007
No: Olaine
Ziņojumi: 3235
Braucu ar: ML270 Stage1
| diezvai | Offline | | |
nagla | | Kopš: 04. Jan 2007
No: Olaine
Ziņojumi: 3235
Braucu ar: ML270 Stage1
|
01 Nov 2007, 13:29:00 SEMIGALL rakstīja:
modricimus
sprauslas atvēršanās pricips var būt tīri mehānisks,jeb ar kādu solenoid vārstu principu
nedrīkst un nevar būt,ja pareizi izprotu ,ka dzinējam pie vieniem rpm/min būs viens spiediens un pie citiem rpm/min cits degvielas spiediens maģistrālē
cik es izprotu tad tukshgaita ir jabut mazakam spiedienam jo vakums palidz izsukt benzinu no sprauslas,braucot jabut lielakam spiedienam! mazdai tas regulejas ar elektro varstu (kas izsledza iesledza vakumu regulatoram) tukshgaita mazs spiediens,tiko pieskaroties droelei lielaks spiediens! palabojiet ja kas nepareizi! [ Šo ziņu laboja nagla, 26 Jan 2011, 16:45:18 ] | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|