Online

Pašreiz BMWPower skatās 270 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Nākotnes klasika

AutorsZiņojums
wheelie
03. Apr 2023, 21:47 #9961

Kopš: 21. Mar 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6797

Braucu ar: 1.6

Smudo par PCL prezidentu! Nu kad vēlēs atkal jaunu

-----------------
8)
Offline
OA83
03. Apr 2023, 21:56 #9962

Kopš: 09. Jan 2023

No: Jūrmala

Ziņojumi: 334

Braucu ar: X5; F15

Smudo kāds tavs viedoklis par izplūdes upgrade kitiem ? Paskatijos youtube par tiem 977, ka tur ir daudz dažādi ražotāji arī tādi kā Akrapovič, bet nu tas drošvien nav lēts..., bet ir arī citu ražotāju risinājumi par pieņemamām cenām un bez kokhoza, tobiš ar visām zondēm, lai ecu nejūk prātā un visu pārējo...
Skaņa pēc izplūdes upgradea vnk super, bauda braukt !
Offline
smudo
03. Apr 2023, 22:43 #9963

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3630

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


03 Apr 2023, 21:47:47 @wheelie rakstīja:
Smudo par PCL prezidentu! Nu kad vēlēs atkal jaunu


Man piedāvāja kandidēt, bet atteicos. Tas tomēr ir milzīgs darbs un arī atbildība (protams, ka arī bonusi nāk līdzi) un vari aizmirst par čilošanu PCL pasākumos nākamos 4 gadus Jaunā PCL prezidente ir ļoti piemērota šim amatam un domāju, ka ļoti labi tiks galā un pacels latiņu vēl aukstāk (lai gan arī līdz šim tā nebija zemu).
Offline
smudo
03. Apr 2023, 22:48 #9964

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3630

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


03 Apr 2023, 21:56:28 @OA83 rakstīja:
Smudo kāds tavs viedoklis par izplūdes upgrade kitiem ? Paskatijos youtube par tiem 977, ka tur ir daudz dažādi ražotāji arī tādi kā Akrapovič, bet nu tas drošvien nav lēts..., bet ir arī citu ražotāju risinājumi par pieņemamām cenām un bez kokhoza, tobiš ar visām zondēm, lai ecu nejūk prātā un visu pārējo...
Skaņa pēc izplūdes upgradea vnk super, bauda braukt !


Izplūdes upgrade ir pirmā lieta, ko vienmēr veicu hobijauto un ja nav sport izplūde no rūpnīcas, tad noteikti to apsvērtu. Starp citu 997 var easy labs metinātājs atgriezt rūpīgi vaļā OE bunduli un pārbūvēt to OE sporta izplūdes konfigurācijā vai pat nedaudz agresīvākā, neriskējot ar drone un pārmērīgi skaļu izplūdi. Ja OE bunduļi ir labi, tad es sāktu ar šo opciju un vēlāk skatītos, vai gribas iet next step. Ir daudz aftermarket izplūdes, bet katram modelim tad ir jāpalasa atsauksmes - galvenais, lai nav drone uz šosejas. Parasti kolektorus un katalizatorus neaiztiek, jo rezultāts tāpat ir OK arī tikai ar bunduļiem.

[ Šo ziņu laboja smudo, 03 Apr 2023, 22:50:33 ]

Offline
smudo
04. Apr 2023, 12:14 #9965

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3630

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


04 Apr 2023, 09:58:05 @emils_j rakstīja:
Meklēju 996tt worst topus - neko sakarīgu neatradu (varbūt neīstos atslēgvārdus googlēju).
Bet viens interesants raksts lec āra dažādās vietnēs how-a-porsche-996-turbo-survived-678-000-miles-of-adventure-and-adversity
diemžēl liegts man linkus pievienot


Rennlist forumā ir daudz laba info no lietotājiem - tur ir atsevišķa 996 turbo sadaļa. ASV pat jaunu Porsche pircēji ļoti bieži veic DIY darbus, nerunājot nemaz par vecākiem auto, līdz ar to var atrast ļoti daudz nodrīgu tehnisku info.

Zemāk ir links uz foruma tēmu, kur ir aprakstītas lietas, kam jāpievērš uzmanība pērkot 996t - sākot ar 4 postu.

Rennlist 996t iegādes pārbaude
Offline
Bi
04. Apr 2023, 13:17 #9966

Kopš: 15. Mar 2016

Ziņojumi: 8

Braucu ar:

Sveiki!

Kur pēc vinkoda var iegūt auto rūpnīcas komplektāciju? Porsham 996?
Offline
smudo
04. Apr 2023, 13:59 #9967

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3630

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


04 Apr 2023, 13:17:36 @Bi rakstīja:
Sveiki!

Kur pēc vinkoda var iegūt auto rūpnīcas komplektāciju? Porsham 996?


Cik garam ejot esmu lasijis, bezmaksas opcijas pamata ir pedeja laika piegrieztas, bet nu nav ari bijis aktuali meklet. Visam Porsche jau ko 80/70 tajiem ir uzlime ar visam opcijam gan auto, gan lietotaja gramata (vai ari servisa gramata bija ). Paludz pardeveju atsutit bildi.
Offline
VLD
04. Apr 2023, 14:11 #9968

Kopš: 20. May 2003

Ziņojumi: 5785

Braucu ar:


04 Apr 2023, 13:17:36 @Bi rakstīja:
Sveiki!

Kur pēc vinkoda var iegūt auto rūpnīcas komplektāciju? Porsham 996?


https://www.stuttcars.com/
Offline
Destructo
04. Apr 2023, 14:48 #9969

Kopš: 06. Sep 2005

Ziņojumi: 457

Braucu ar: B O R S C H E

Drusku gan vēlu uz diskusiju bet tomēr.

Es te pa Vāciju paralēli savam daily Porsche bobikam meklēju kkādu Porsche klasiku brīvdienai nu un šur tur satiekos ar kādiem entuziastiem, kas organizē visādu luftgekuhlt pasākumus, kas te reāli ir biežāk par skeiteru saietiem grīziņkalnā.

Summa sumarum - ja plānojat pirkt Porsche sākot no 997 un uz leju - pērciet, citādāk kāds cits nopirks

Tas ir pizdec biedri.

Pie normāliem dzīves apstākļiem esmu izsapņojis savu sapni par 993, ne kabrio atrast par kkādu normālu cenu un stāvokli ir pizdec, vai nu nesaprotams reimports vai nu kapiņi, jo gan US gan JP viņām ir tāda pati popularitāte.

Tas pats par 964, ar visiem Singeriem utt, atrast ir vēl grūtāk nekā 993. Un viss būs tikai sliktāk.

997 - Vācijas tirgus ir tukšs pa pēdējo gadu ir izpirkts pilnībā un sakarīgs unfallfrei ir +50% no cenas pirms gada/pusotra, par kkādiem turbo modeļiem pat nerunājot. Ja pirms divien gadiem 997 bija reāli nosacīts budget entry point 911 lainapam, tad arī to ir daļēji izpirkuši sausu, kautkas ir, bet būs tikai sliktāk.

996.2 - nu pie esošajām cenām jau vairs tās acis tik kroplas neizskatās, galvenais lai nav 996.1 olu acis Būs tikai sliktāk.

Nesen izbraucu ar 944 Turbo - nu agrāk tak pat neviens viņām virsū neskatījās, ņem pērc, brauc, remontē. Tagad range jau ir 20 000 - 30 000 EUR par normālu Turbo modeli un man jau kautkā sāk patikt tas dizains Jo būs tikai sliktāk.

Īsumā - ja ir vēlme un ir nauda, baigi atlikt šo pasākumu entuziastiem neieteiktu, es zinu, ka Latvijā baigi to nejūt, jo mums Porsche tas ir Kajāns, bet nu te joprojām no Sylt līdz Raublingai 90% grozās ap luftgekuhlt un 911 un šobrīd esot uz vieta tas ir pizdec kāds te kulta statuss tam auto ir.
Offline
smudo
04. Apr 2023, 14:50 #9970

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3630

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


04 Apr 2023, 14:11:49 @VLD rakstīja:

04 Apr 2023, 13:17:36 @Bi rakstīja:
Sveiki!

Kur pēc vinkoda var iegūt auto rūpnīcas komplektāciju? Porsham 996?


https://www.stuttcars.com/


Tas jau paris gadus ka neiet. Visi sie VIN decoderi nema info no Porsche caur dileriem domatu pieeju, izmantojot backdoor, kas tika piegriezts.
Offline
RR04
04. Apr 2023, 14:53 #9971

Kopš: 15. Nov 2016

Ziņojumi: 3778

Braucu ar: 41

Smudo vajag savu topiku, lai viss tas porsche info nepazūd
Offline
daticho
04. Apr 2023, 15:21 #9972

Kopš: 11. Jun 2007

No: Zilupe

Ziņojumi: 11399

Braucu ar: FN-15


04 Apr 2023, 14:53:58 @RR04 rakstīja:
Smudo vajag savu topiku, lai viss tas porsche info nepazūd


Nē, es domāju viņam ir jāaiziet pie Norveļa un jāpasaka, pšl nah no mana krēsla

[ Šo ziņu laboja daticho, 04 Apr 2023, 15:22:05 ]

Offline
Bi
04. Apr 2023, 15:46 #9973

Kopš: 15. Mar 2016

Ziņojumi: 8

Braucu ar:


04 Apr 2023, 14:50:35 @smudo rakstīja:

04 Apr 2023, 14:11:49 @VLD rakstīja:

04 Apr 2023, 13:17:36 @Bi rakstīja:
Sveiki!

Kur pēc vinkoda var iegūt auto rūpnīcas komplektāciju? Porsham 996?


https://www.stuttcars.com/


Tas jau paris gadus ka neiet. Visi sie VIN decoderi nema info no Porsche caur dileriem domatu pieeju, izmantojot backdoor, kas tika piegriezts.



Jā, neiet.

Varbūt ir, citi varianti. Der, protams, arī maksas.
Offline
Bi
04. Apr 2023, 15:50 #9974

Kopš: 15. Mar 2016

Ziņojumi: 8

Braucu ar:


04 Apr 2023, 14:53:58 @RR04 rakstīja:
Smudo vajag savu topiku, lai viss tas porsche info nepazūd



Ļoti atbalstāma ideja!
Offline
VLD
04. Apr 2023, 16:05 #9975

Kopš: 20. May 2003

Ziņojumi: 5785

Braucu ar:


04 Apr 2023, 14:50:35 @smudo rakstīja:

04 Apr 2023, 14:11:49 @VLD rakstīja:

04 Apr 2023, 13:17:36 @Bi rakstīja:
Sveiki!

Kur pēc vinkoda var iegūt auto rūpnīcas komplektāciju? Porsham 996?


https://www.stuttcars.com/


Tas jau paris gadus ka neiet. Visi sie VIN decoderi nema info no Porsche caur dileriem domatu pieeju, izmantojot backdoor, kas tika piegriezts.


Re kaa, par sho nezinaju.
Offline
smudo
04. Apr 2023, 16:13 #9976

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3630

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


04 Apr 2023, 14:53:58 @RR04 rakstīja:
Smudo vajag savu topiku, lai viss tas porsche info nepazūd


Nav jau tik bieži tie Porsche iegādes jautājumi, lai veidotu savu tēmu Bet PMos ik pa laikam kāds lūdz padomu par Porsche tēmu (arī par jaunu 911 iegādi). Vārdus neminēšu, bet ir cilvēki, kuri pēc konsultācijām tiešām nopirkuši Porsche, iestājušies klubā un kļuvuši par labiem paziņām arī real life, ne tikai forumā, kas ir forši!
Offline
xn3x
04. Apr 2023, 16:42 #9977

Kopš: 09. Sep 2007

Ziņojumi: 2702

Braucu ar: ģimenes universāli


04 Apr 2023, 14:48:01 @Destructo rakstīja:
Drusku gan vēlu uz diskusiju bet tomēr.

Es te pa Vāciju paralēli savam daily Porsche bobikam meklēju kkādu Porsche klasiku brīvdienai nu un šur tur satiekos ar kādiem entuziastiem, kas organizē visādu luftgekuhlt pasākumus, kas te reāli ir biežāk par skeiteru saietiem grīziņkalnā.

Summa sumarum - ja plānojat pirkt Porsche sākot no 997 un uz leju - pērciet, citādāk kāds cits nopirks

Tas ir pizdec biedri.

Pie normāliem dzīves apstākļiem esmu izsapņojis savu sapni par 993, ne kabrio atrast par kkādu normālu cenu un stāvokli ir pizdec, vai nu nesaprotams reimports vai nu kapiņi, jo gan US gan JP viņām ir tāda pati popularitāte.

Tas pats par 964, ar visiem Singeriem utt, atrast ir vēl grūtāk nekā 993. Un viss būs tikai sliktāk.

997 - Vācijas tirgus ir tukšs pa pēdējo gadu ir izpirkts pilnībā un sakarīgs unfallfrei ir +50% no cenas pirms gada/pusotra, par kkādiem turbo modeļiem pat nerunājot. Ja pirms divien gadiem 997 bija reāli nosacīts budget entry point 911 lainapam, tad arī to ir daļēji izpirkuši sausu, kautkas ir, bet būs tikai sliktāk.

996.2 - nu pie esošajām cenām jau vairs tās acis tik kroplas neizskatās, galvenais lai nav 996.1 olu acis Būs tikai sliktāk.

Nesen izbraucu ar 944 Turbo - nu agrāk tak pat neviens viņām virsū neskatījās, ņem pērc, brauc, remontē. Tagad range jau ir 20 000 - 30 000 EUR par normālu Turbo modeli un man jau kautkā sāk patikt tas dizains Jo būs tikai sliktāk.

Īsumā - ja ir vēlme un ir nauda, baigi atlikt šo pasākumu entuziastiem neieteiktu, es zinu, ka Latvijā baigi to nejūt, jo mums Porsche tas ir Kajāns, bet nu te joprojām no Sylt līdz Raublingai 90% grozās ap luftgekuhlt un 911 un šobrīd esot uz vieta tas ir pizdec kāds te kulta statuss tam auto ir.


Nav gadījumā kaut kāds mini burbulis saistībā ar inflāciju, c19 utt? Par retiem auto saprotams, bet negribas ticēt, ka base 996 utml širpotrebiem tās cenas turpinās tik pat strauji augt arī ilgākā termiņā.
Offline
Destructo
04. Apr 2023, 16:43 #9978

Kopš: 06. Sep 2005

Ziņojumi: 457

Braucu ar: B O R S C H E

Zini, loģiski domājot burbulis, bet realitāte ir tāda, ka ne 993 ne 964 un nu arī 997 vairs NAV objektīvi veselīgs tirgus/pieejamība, jā 996 ir joprojām mazāk iekārojamais, bet ja 997 tā turpinās un 991 <100k km cenas joprojām būs 80 000k un uz augšu (kāpēc lai viņas gan kristu) ar jauno 911 cenu politiku, tad var saukt to par burbuli vai ne burbuli, bet agri vai vēlu vai nu jāpērk 996 kā entry level, vai jāskatās kkādi Boxteri vai jāpelna vairāk naudas, kas nu powerī ir sīkums
Offline
smudo
04. Apr 2023, 16:57 #9979

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3630

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


04 Apr 2023, 16:43:31 @Destructo rakstīja:
Zini, loģiski domājot burbulis, bet realitāte ir tāda, ka ne 993 ne 964 un nu arī 997 vairs NAV objektīvi veselīgs tirgus/pieejamība, jā 996 ir joprojām mazāk iekārojamais, bet ja 997 tā turpinās un 991 <100k km cenas joprojām būs 80 000k un uz augšu (kāpēc lai viņas gan kristu) ar jauno 911 cenu politiku, tad var saukt to par burbuli vai ne burbuli, bet agri vai vēlu vai nu jāpērk 996 kā entry level, vai jāskatās kkādi Boxteri vai jāpelna vairāk naudas, kas nu powerī ir sīkums


Jaunie Porsche labi uzkāpuši cenās + tikko vēl pielika klāt 911 un 718 cenas aptuveni 5-12k EUR apmērā atkarībā no modeļa. Tagad tāds vidējs Carrera S 911 ar minimālu aprīkojumu ir ap 150k EUR un labi aprīkota Carrera GTS (nav runa par turbo vai GT) var pārsniegt 200k EUR Līdz ar to arī vecāku modeļu 911 un 718 cenas pārāk nekrīt, jo vs jauno auto cenas ir "labs value for monay".

Tā kā šis ir nedaudz vecāku auto topiks, tad kaut kad iekomentēšu arī par air cooled 911. Bet īsumā - jārēķinās, ka tie auto ir 59 līdz 25 gadi veci (pēdējie 993 laikam bija vēl 1998, paralēli 996 pirmajiem modeļiem) un viena lieta ir tādu nopirkt, bet otra lieta ir uzturēt labā stāvoklī, kas būs dārgi, ja vien nenopirksi tādu, kas tikko savests kārtībā (bet tādus atkal reti kad tirgo) + vēl arī ir ļoti ierobežota meistaru kapacitāte, kas ar tādiem auto māk strādāt.
Offline
Destructo
04. Apr 2023, 17:14 #9980

Kopš: 06. Sep 2005

Ziņojumi: 457

Braucu ar: B O R S C H E


04 Apr 2023, 16:57:10 @smudo rakstīja:

04 Apr 2023, 16:43:31 @Destructo rakstīja:
Zini, loģiski domājot burbulis, bet realitāte ir tāda, ka ne 993 ne 964 un nu arī 997 vairs NAV objektīvi veselīgs tirgus/pieejamība, jā 996 ir joprojām mazāk iekārojamais, bet ja 997 tā turpinās un 991 <100k km cenas joprojām būs 80 000k un uz augšu (kāpēc lai viņas gan kristu) ar jauno 911 cenu politiku, tad var saukt to par burbuli vai ne burbuli, bet agri vai vēlu vai nu jāpērk 996 kā entry level, vai jāskatās kkādi Boxteri vai jāpelna vairāk naudas, kas nu powerī ir sīkums


Jaunie Porsche labi uzkāpuši cenās + tikko vēl pielika klāt 911 un 718 cenas aptuveni 5-12k EUR apmērā atkarībā no modeļa. Tagad tāds vidējs Carrera S 911 ar minimālu aprīkojumu ir ap 150k EUR un labi aprīkota Carrera GTS (nav runa par turbo vai GT) var pārsniegt 200k EUR Līdz ar to arī vecāku modeļu 911 un 718 cenas pārāk nekrīt, jo vs jauno auto cenas ir "labs value for monay".

Tā kā šis ir nedaudz vecāku auto topiks, tad kaut kad iekomentēšu arī par air cooled 911. Bet īsumā - jārēķinās, ka tie auto ir 59 līdz 25 gadi veci (pēdējie 993 laikam bija vēl 1998, paralēli 996 pirmajiem modeļiem) un viena lieta ir tādu nopirkt, bet otra lieta ir uzturēt labā stāvoklī, kas būs dārgi, ja vien nenopirksi tādu, kas tikko savests kārtībā (bet tādus atkal reti kad tirgo) + vēl arī ir ļoti ierobežota meistaru kapacitāte, kas ar tādiem auto māk strādāt.


Par izmaksām - pilnīgi piekrītu, par piejamību: atkarīgi protams kur, LV - skaidrs, ej tu atrodi kādu, kas regulāri labo, piemēram, 964, šeit - man laikam ir vismaz kādi 4-5 specializētie oldie servisi Hamburgā, jo tālāk uz dienvidiem, jo vairāk, tai skaitā specializētie dīlera centri priekš oldie remonta. Es pirms atbraukšanas uz Vāciju nebiju lietas kursā cik ļoti te tas auto ir kulta statusā un it īpaši pēdējā laikā, kad vairums pircēju ir 30 - 40 gadu vecumā, bet nu ko tur.

Lēnām šķirstu un skatos, varbūt kautkas izšauj, paralēli šad tad aizbraucu uz kādu luftie pasākumu un pateicnu siekalas, lai pēc tam vakarā paraudātu mobilē.

[ Šo ziņu laboja Destructo, 04 Apr 2023, 17:15:53 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo