Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 227 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Pirkt - Pārdot - Mainīt

Tēma: Sludinājumi SS.lv, Auto24.lv, Mobile.de u.c. II

AutorsZiņojums
PASSATizhi
19. Nov 2013, 14:07 #9961

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp

visiem viņiem ir divi pūtēji. kas vienā brīdī atmirst citādi nekāda mirstama vaina viņiem nav.
Offline
Laoshi
19. Nov 2013, 14:13 #9962

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


19 Nov 2013, 13:55:57 ovelis rakstīja:
Pa šito ESINIEKU kāds kautko zin? Izskatās diezgan pamatīgi ar ekstrām nopakots...
rAudi es4

Kādi vispār tie 2.7 turbīnieki? Šitam cik zinu nāk ar diviem gliemeži atšķirība no A6 2.7T?

Spriežot pēc 195KW kautko vajadzētu arī iet...

Profi padalās info..


2.7T ir divas K03s turbīnas, kas arī ir lielākā problēma, vēl tur viņām kaut kādi regulatori ir. Ja viena turbo sulo, tad restaurē/maina abas. Atšķirībā no dīzeļu turbīnām, benzīna restaurētas tā neplīst. Vēl viņam varbūt vnk caura kartera ventilācija ar attiecīgām problēmām. Pie pirkšanas būs nedaudz jāpajaucas un jāpārbauda turbīnas ass brīvkustība un interkūlers uz eļļas esamību tajā. Normāla parādība ir cauras spiediena trubas.

Pozitīvais moments - tas dzinējs zvērīgi čipojās, līdz 310zs, ja ir nauda, tad var uzlikt K04 turbīnas un tad vispār drots zvērā. Gāzējas bez problēmām. Vēl var palasīt audistilā.
Offline
ovelis
19. Nov 2013, 14:21 #9963

Kopš: 10. Apr 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 826

Braucu ar: BD4


19 Nov 2013, 14:13:23 Laoshi rakstīja:

19 Nov 2013, 13:55:57 ovelis rakstīja:
Pa šito ESINIEKU kāds kautko zin? Izskatās diezgan pamatīgi ar ekstrām nopakots...
rAudi es4

Kādi vispār tie 2.7 turbīnieki? Šitam cik zinu nāk ar diviem gliemeži atšķirība no A6 2.7T?

Spriežot pēc 195KW kautko vajadzētu arī iet...

Profi padalās info..


2.7T ir divas K03s turbīnas, kas arī ir lielākā problēma, vēl tur viņām kaut kādi regulatori ir. Ja viena turbo sulo, tad restaurē/maina abas. Atšķirībā no dīzeļu turbīnām, benzīna restaurētas tā neplīst. Vēl viņam varbūt vnk caura kartera ventilācija ar attiecīgām problēmām. Pie pirkšanas būs nedaudz jāpajaucas un jāpārbauda turbīnas ass brīvkustība un interkūlers uz eļļas esamību tajā. Normāla parādība ir cauras spiediena trubas.

Pozitīvais moments - tas dzinējs zvērīgi čipojās, līdz 310zs, ja ir nauda, tad var uzlikt K04 turbīnas un tad vispār drots zvērā. Gāzējas bez problēmām. Vēl var palasīt audistilā.


Tieši uz LPG ir arī domā. Kādi vispār viņiem spararati ir? Divmasnieki?
Offline
Laoshi
19. Nov 2013, 14:27 #9964

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


19 Nov 2013, 14:21:33 ovelis rakstīja:

19 Nov 2013, 14:13:23 Laoshi rakstīja:

19 Nov 2013, 13:55:57 ovelis rakstīja:
Pa šito ESINIEKU kāds kautko zin? Izskatās diezgan pamatīgi ar ekstrām nopakots...
rAudi es4

Kādi vispār tie 2.7 turbīnieki? Šitam cik zinu nāk ar diviem gliemeži atšķirība no A6 2.7T?

Spriežot pēc 195KW kautko vajadzētu arī iet...

Profi padalās info..


2.7T ir divas K03s turbīnas, kas arī ir lielākā problēma, vēl tur viņām kaut kādi regulatori ir. Ja viena turbo sulo, tad restaurē/maina abas. Atšķirībā no dīzeļu turbīnām, benzīna restaurētas tā neplīst. Vēl viņam varbūt vnk caura kartera ventilācija ar attiecīgām problēmām. Pie pirkšanas būs nedaudz jāpajaucas un jāpārbauda turbīnas ass brīvkustība un interkūlers uz eļļas esamību tajā. Normāla parādība ir cauras spiediena trubas.

Pozitīvais moments - tas dzinējs zvērīgi čipojās, līdz 310zs, ja ir nauda, tad var uzlikt K04 turbīnas un tad vispār drots zvērā. Gāzējas bez problēmām. Vēl var palasīt audistilā.


Tieši uz LPG ir arī domā. Kādi vispār viņiem spararati ir? Divmasnieki?


Jā, bet es neesmu dzirdējis, ka ar viņiem būtu problēma pat čipotiem auto. Propānam uzreiz prasi neko zemāk par KME Gold reduktoru un attiecīgas ražības sprauslas.

Vēl kas pozitīvs - turbiķim ātri var pacelt jaudu, nav kā atmosfēra, kur jāieliek štuka uz 50zs. Uzliek lielākus IC, izrauj katu, taisnu trubu, ir pieejamas silikona ieplūdes gofras un kas tik vēl ne, var noķūnēties līdz bezjēgai.
Offline
Rolits
19. Nov 2013, 15:01 #9965

Kopš: 07. Sep 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 407

Braucu ar: Kia & Fazer

Varbūt kāds zin kaut ko vairāk par šo auto: http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/volvo/xc70/bgddn.html


Offline
DrumB
19. Nov 2013, 15:10 #9966

Kopš: 02. Jul 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 12185

Braucu ar: 325i


19 Nov 2013, 13:55:57 ovelis rakstīja:
Pa šito ESINIEKU kāds kautko zin? Izskatās diezgan pamatīgi ar ekstrām nopakots...
rAudi es4

Kādi vispār tie 2.7 turbīnieki? Šitam cik zinu nāk ar diviem gliemeži atšķirība no A6 2.7T?

Spriežot pēc 195KW kautko vajadzētu arī iet...

Profi padalās info..

M57D30 mainīsi pret S4?
Offline
dainiiz
19. Nov 2013, 15:21 #9967

Kopš: 18. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5243

Braucu ar: 125mm

ir bijusi taada larkata normaals aparaats, tikai jaaskataas diezgan veeriigi pirms pirksanas,

Vaajas vietas: turbiinas, keedes pastiepjas, spoles chakareejas, un vispisell.... viet ir izlpluudes gaazes temp sensoori, zinu ka kaross liekas ka vinus var nokniedeet nost, bet cik tas labi vai slikti nezinu.

taa pareejais, zajebiss, veraas labi, man bija MTM, ar hybrid turbiinaam, dalbach arii bija piekeeries tam aparaatam gaaja labi takaa varu ieteikt, ja gribaas daudz maz komfortalu kapli ar kuru var arii pa ezeru labi nodot ziemaa.

bet taa vispaar vajadzeetu RS4 nemt

gaaja aptuveni sitaa, pa trasi intersanti gaaja, jauda pietika lai ietu plakansiki ar vinu arii pa sausu, par slapju nerunaajot.





un te jau jaunais iipasnieks-



ja ir velme kaut ko uzzinat daudz maz dod zinu apstaastiisu.

[ Šo ziņu laboja dainiiz, 19 Nov 2013, 15:26:36 ]

Offline
S_2
19. Nov 2013, 15:45 #9968

Kopš: 16. Nov 2005

Ziņojumi: 660

Braucu ar: Audi

tam sludinājuma S4 viss ir labi, turbas nesen mainītas, spoles, temp sensori un viss pārējais strādā. Gāze gan nav
Offline
ovelis
19. Nov 2013, 18:22 #9969

Kopš: 10. Apr 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 826

Braucu ar: BD4


19 Nov 2013, 15:10:03 DrumB rakstīja:

19 Nov 2013, 13:55:57 ovelis rakstīja:
Pa šito ESINIEKU kāds kautko zin? Izskatās diezgan pamatīgi ar ekstrām nopakots...
rAudi es4

Kādi vispār tie 2.7 turbīnieki? Šitam cik zinu nāk ar diviem gliemeži atšķirība no A6 2.7T?

Spriežot pēc 195KW kautko vajadzētu arī iet...

Profi padalās info..

M57D30 mainīsi pret S4?


Nezinu vai pret tieši S4, bet pret pilnpiedziņu noteikti.
Offline
Locis
19. Nov 2013, 20:07 #9970

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11224

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu


19 Nov 2013, 15:01:20 Rolits rakstīja:
Varbūt kāds zin kaut ko vairāk par šo auto: http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/volvo/xc70/bgddn.html



nesen tadu sev mekleju,parsvara loti sagurusi izskatijas,pat pa 5,8 kls 07 gada nebija jega uz servisu dzit,kur ta vel zem 5 kls. Ja bija sterils vizualais,tad motoram kapi. Karoch perk vinjus ,lai visu laiku brauktu un daudz,nevis tadelk,ka patik dizela vibracijas un saurais jaudas diapozons.Biju tik loti ieciklejies uz tiem volvo,bet beigas tapat subaru outback panemu un esmu baigi priecigs.
Offline
Rolits
19. Nov 2013, 20:18 #9971

Kopš: 07. Sep 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 407

Braucu ar: Kia & Fazer


19 Nov 2013, 20:07:29 Locis rakstīja:

19 Nov 2013, 15:01:20 Rolits rakstīja:
Varbūt kāds zin kaut ko vairāk par šo auto: http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/volvo/xc70/bgddn.html



nesen tadu sev mekleju,parsvara loti sagurusi izskatijas,pat pa 5,8 kls 07 gada nebija jega uz servisu dzit,kur ta vel zem 5 kls. Ja bija sterils vizualais,tad motoram kapi. Karoch perk vinjus ,lai visu laiku brauktu un daudz,nevis tadelk,ka patik dizela vibracijas un saurais jaudas diapozons.Biju tik loti ieciklejies uz tiem volvo,bet beigas tapat subaru outback panemu un esmu baigi priecigs.


Ar kādām dzinēju problēmām saskāries? Kā varēji noteikt problēmas bez diagnostikas?

Subaru dīzeli paņēmi?
Offline
KM
19. Nov 2013, 23:39 #9972

Kopš: 28. Oct 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 7343

Braucu ar: ///M

http://www.ss.lv/lv/search-result/?t=FlMaE1YaHFU=

muahahahahhaa visi individuali un bizness paketes
Offline
Locis
19. Nov 2013, 23:39 #9973

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11224

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Dažam labam varēja uzreiz pēc piešķilšanas dzirdēt,ka nerūc,kā puslīdz ok eksemplārs.
Mašīna konča,tāfelē 200k,nekas izsēdēts utt,piešķiļ,kaut kā ne tā,nospriedām kādi 350 k ir nogājis,Volvo centrā pateica,ka 190k bija 200. gadā,kad auto bija dažus gadus vecs.
Paskatījos zviedrijā sludinājumus,tur reti kuram zem 400k. Var jau meklēt,bet man jau bija zb,sapratu,ja gribu kaut cik ok 05-07 gadu,tad 6k par īsu.
Nopirku 3,0 benzinu ar 245zs. Pirms tam apsveru turbo benzinu volvo,pat tas benzins,ko skatijos, bija taa nobraukts,ka nekustejas uz priekšu.
Offline
edzulis
20. Nov 2013, 06:46 #9974

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4


19 Nov 2013, 23:39:22 KM rakstīja:
http://www.ss.lv/lv/search-result/?t=FlMaE1YaHFU=

muahahahahhaa visi individuali un bizness paketes


Offline
justes
20. Nov 2013, 06:59 #9975

Kopš: 17. Feb 2013

Ziņojumi: 364

Braucu ar: baltu RR Godfathers Gang uz 22"


20 Nov 2013, 06:46:41 edzulis rakstīja:

19 Nov 2013, 23:39:22 KM rakstīja:
http://www.ss.lv/lv/search-result/?t=FlMaE1YaHFU=

muahahahahhaa visi individuali un bizness paketes





Un galvenais ka ir visādi idiņi,kuri uzķerās uz šiem debīlajiem sludinājumiem,kas pārsvarā nāk no krievu puses.
Vajag aizbraukt pie viņa un sist viņu ar galvu pret to opel vektra,kamēr nāks apskaidrība!!!!!

Iztēlojos,kā kāds tupaks ieiet reklāmā un skatās,tip tikko no vācijas un ar pilnāko komplektāciju,poh ka no komplēktācijas tikai el.logi.pircējs drošvien no komplektācijas neko nerūbī,bet krievam jātic...LOHI!!!!!!!!!!!!GAN PĀRDEVĒJI,GAN PIRCĒJI KAS PĒRK NO ŠITIEM PEDIŅIEM AUTIŅUS!!!!!
Offline
edzulis
20. Nov 2013, 08:00 #9976

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Galvenais, ka nekautrējas apvienot gan sportu, gan biznesu

Спортпакет - специальная модель "Business".

Nez ko sarakstītu vienam plikam mersim, ja tur vēl būtu amg paka virsū?
Offline
Jorens
20. Nov 2013, 09:05 #9977

Kopš: 15. Jul 2003

Ziņojumi: 14706

Braucu ar: XC60, Cagiva Raptor 1000, Multispace


19 Nov 2013, 15:01:20 Rolits rakstīja:
Varbūt kāds zin kaut ko vairāk par šo auto: http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/volvo/xc70/bgddn.html





Pilnākā komplektācija kā tad Tur līdz pilnai komplektācijai vēl patālu
Offline
KM
20. Nov 2013, 09:33 #9978

Kopš: 28. Oct 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 7343

Braucu ar: ///M


20 Nov 2013, 08:00:42 edzulis rakstīja:
Galvenais, ka nekautrējas apvienot gan sportu, gan biznesu

Спортпакет - специальная модель "Business".

Nez ko sarakstītu vienam plikam mersim, ja tur vēl būtu amg paka virsū?


Vēl jau visas mašīnas ir ražotas 2x 2004 un 2005.gadā
Offline
Chainsaw
20. Nov 2013, 09:35 #9979

Kopš: 28. Oct 2006

Ziņojumi: 6497

Braucu ar: trimmeri

kā ir ar gs300 it kā 13 gadus veca mašīna, bet pēc netā pieejamajiem aprakstiem ir kaut kāda herņa ar vakumņiku un durvju sensoriem un viss... cena arī nekāds kosmoss, vai tā tikai liekas līdz kaut kas saplīst ?
Offline
SArtis
20. Nov 2013, 09:41 #9980

Kopš: 25. Jan 2008

Ziņojumi: 224

Braucu ar: 330xd, X1, 535d, 120d un Monster 1200


19 Nov 2013, 14:27:20 Laoshi rakstīja:

19 Nov 2013, 14:21:33 ovelis rakstīja:

19 Nov 2013, 14:13:23 Laoshi rakstīja:

19 Nov 2013, 13:55:57 ovelis rakstīja:
Pa šito ESINIEKU kāds kautko zin? Izskatās diezgan pamatīgi ar ekstrām nopakots...
rAudi es4

Kādi vispār tie 2.7 turbīnieki? Šitam cik zinu nāk ar diviem gliemeži atšķirība no A6 2.7T?

Spriežot pēc 195KW kautko vajadzētu arī iet...

Profi padalās info..


2.7T ir divas K03s turbīnas, kas arī ir lielākā problēma, vēl tur viņām kaut kādi regulatori ir. Ja viena turbo sulo, tad restaurē/maina abas. Atšķirībā no dīzeļu turbīnām, benzīna restaurētas tā neplīst. Vēl viņam varbūt vnk caura kartera ventilācija ar attiecīgām problēmām. Pie pirkšanas būs nedaudz jāpajaucas un jāpārbauda turbīnas ass brīvkustība un interkūlers uz eļļas esamību tajā. Normāla parādība ir cauras spiediena trubas.

Pozitīvais moments - tas dzinējs zvērīgi čipojās, līdz 310zs, ja ir nauda, tad var uzlikt K04 turbīnas un tad vispār drots zvērā. Gāzējas bez problēmām. Vēl var palasīt audistilā.


Tieši uz LPG ir arī domā. Kādi vispār viņiem spararati ir? Divmasnieki?


Jā, bet es neesmu dzirdējis, ka ar viņiem būtu problēma pat čipotiem auto. Propānam uzreiz prasi neko zemāk par KME Gold reduktoru un attiecīgas ražības sprauslas.

Vēl kas pozitīvs - turbiķim ātri var pacelt jaudu, nav kā atmosfēra, kur jāieliek štuka uz 50zs. Uzliek lielākus IC, izrauj katu, taisnu trubu, ir pieejamas silikona ieplūdes gofras un kas tik vēl ne, var noķūnēties līdz bezjēgai.


Man, ka bijusam 5 audi ipasniekam, liekas aizdomigi, ka dotajam eksemplaram, kas teme uz Snieka statusu ir sture ar cetriem spiekiem, nevienam Sniekam originali taa nav, jabut 3spieku sturei..... Ir bijis sists, un uzlikta parasta sturite....
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, DoubleD, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, marihuans, mrc, noisex, smudo