Online
Pašreiz BMWPower skatās 227 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Sludinājumi SS.lv, Auto24.lv, Mobile.de u.c. II
Autors | Ziņojums |
PASSATizhi | 19. Nov 2013, 14:07 |
#9961
|
| Kopš: 25. Jun 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 8681
Braucu ar: 686hp
| visiem viņiem ir divi pūtēji. kas vienā brīdī atmirst citādi nekāda mirstama vaina viņiem nav. | Offline | | |
Laoshi | 19. Nov 2013, 14:13 |
#9962
|
| Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
|
19 Nov 2013, 13:55:57 ovelis rakstīja:
Pa šito ESINIEKU kāds kautko zin? Izskatās diezgan pamatīgi ar ekstrām nopakots...
rAudi es4
Kādi vispār tie 2.7 turbīnieki? Šitam cik zinu nāk ar diviem gliemeži atšķirība no A6 2.7T?
Spriežot pēc 195KW kautko vajadzētu arī iet...
Profi padalās info..
2.7T ir divas K03s turbīnas, kas arī ir lielākā problēma, vēl tur viņām kaut kādi regulatori ir. Ja viena turbo sulo, tad restaurē/maina abas. Atšķirībā no dīzeļu turbīnām, benzīna restaurētas tā neplīst. Vēl viņam varbūt vnk caura kartera ventilācija ar attiecīgām problēmām. Pie pirkšanas būs nedaudz jāpajaucas un jāpārbauda turbīnas ass brīvkustība un interkūlers uz eļļas esamību tajā. Normāla parādība ir cauras spiediena trubas.
Pozitīvais moments - tas dzinējs zvērīgi čipojās, līdz 310zs, ja ir nauda, tad var uzlikt K04 turbīnas un tad vispār drots zvērā. Gāzējas bez problēmām. Vēl var palasīt audistilā. | Offline | | |
ovelis | 19. Nov 2013, 14:21 |
#9963
|
| Kopš: 10. Apr 2009
No: Cēsis
Ziņojumi: 826
Braucu ar: BD4
|
19 Nov 2013, 14:13:23 Laoshi rakstīja:
19 Nov 2013, 13:55:57 ovelis rakstīja:
Pa šito ESINIEKU kāds kautko zin? Izskatās diezgan pamatīgi ar ekstrām nopakots...
rAudi es4
Kādi vispār tie 2.7 turbīnieki? Šitam cik zinu nāk ar diviem gliemeži atšķirība no A6 2.7T?
Spriežot pēc 195KW kautko vajadzētu arī iet...
Profi padalās info..
2.7T ir divas K03s turbīnas, kas arī ir lielākā problēma, vēl tur viņām kaut kādi regulatori ir. Ja viena turbo sulo, tad restaurē/maina abas. Atšķirībā no dīzeļu turbīnām, benzīna restaurētas tā neplīst. Vēl viņam varbūt vnk caura kartera ventilācija ar attiecīgām problēmām. Pie pirkšanas būs nedaudz jāpajaucas un jāpārbauda turbīnas ass brīvkustība un interkūlers uz eļļas esamību tajā. Normāla parādība ir cauras spiediena trubas.
Pozitīvais moments - tas dzinējs zvērīgi čipojās, līdz 310zs, ja ir nauda, tad var uzlikt K04 turbīnas un tad vispār drots zvērā. Gāzējas bez problēmām. Vēl var palasīt audistilā.
Tieši uz LPG ir arī domā. Kādi vispār viņiem spararati ir? Divmasnieki? | Offline | | |
Laoshi | 19. Nov 2013, 14:27 |
#9964
|
| Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
|
19 Nov 2013, 14:21:33 ovelis rakstīja:
19 Nov 2013, 14:13:23 Laoshi rakstīja:
19 Nov 2013, 13:55:57 ovelis rakstīja:
Pa šito ESINIEKU kāds kautko zin? Izskatās diezgan pamatīgi ar ekstrām nopakots...
rAudi es4
Kādi vispār tie 2.7 turbīnieki? Šitam cik zinu nāk ar diviem gliemeži atšķirība no A6 2.7T?
Spriežot pēc 195KW kautko vajadzētu arī iet...
Profi padalās info..
2.7T ir divas K03s turbīnas, kas arī ir lielākā problēma, vēl tur viņām kaut kādi regulatori ir. Ja viena turbo sulo, tad restaurē/maina abas. Atšķirībā no dīzeļu turbīnām, benzīna restaurētas tā neplīst. Vēl viņam varbūt vnk caura kartera ventilācija ar attiecīgām problēmām. Pie pirkšanas būs nedaudz jāpajaucas un jāpārbauda turbīnas ass brīvkustība un interkūlers uz eļļas esamību tajā. Normāla parādība ir cauras spiediena trubas.
Pozitīvais moments - tas dzinējs zvērīgi čipojās, līdz 310zs, ja ir nauda, tad var uzlikt K04 turbīnas un tad vispār drots zvērā. Gāzējas bez problēmām. Vēl var palasīt audistilā.
Tieši uz LPG ir arī domā. Kādi vispār viņiem spararati ir? Divmasnieki?
Jā, bet es neesmu dzirdējis, ka ar viņiem būtu problēma pat čipotiem auto. Propānam uzreiz prasi neko zemāk par KME Gold reduktoru un attiecīgas ražības sprauslas.
Vēl kas pozitīvs - turbiķim ātri var pacelt jaudu, nav kā atmosfēra, kur jāieliek štuka uz 50zs. Uzliek lielākus IC, izrauj katu, taisnu trubu, ir pieejamas silikona ieplūdes gofras un kas tik vēl ne, var noķūnēties līdz bezjēgai. | Offline | | |
Rolits | 19. Nov 2013, 15:01 |
#9965
|
| Kopš: 07. Sep 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 407
Braucu ar: Kia & Fazer
| Varbūt kāds zin kaut ko vairāk par šo auto: http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/volvo/xc70/bgddn.html
| Offline | | |
DrumB | 19. Nov 2013, 15:10 |
#9966
|
| Kopš: 02. Jul 2009
No: Cēsis
Ziņojumi: 12185
Braucu ar: 325i
|
19 Nov 2013, 13:55:57 ovelis rakstīja:
Pa šito ESINIEKU kāds kautko zin? Izskatās diezgan pamatīgi ar ekstrām nopakots...
rAudi es4
Kādi vispār tie 2.7 turbīnieki? Šitam cik zinu nāk ar diviem gliemeži atšķirība no A6 2.7T?
Spriežot pēc 195KW kautko vajadzētu arī iet...
Profi padalās info..
M57D30 mainīsi pret S4? | Offline | | |
dainiiz | 19. Nov 2013, 15:21 |
#9967
|
| Kopš: 18. Jun 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5243
Braucu ar: 125mm
| ir bijusi taada larkata normaals aparaats, tikai jaaskataas diezgan veeriigi pirms pirksanas,
Vaajas vietas: turbiinas, keedes pastiepjas, spoles chakareejas, un vispisell.... viet ir izlpluudes gaazes temp sensoori, zinu ka kaross liekas ka vinus var nokniedeet nost, bet cik tas labi vai slikti nezinu.
taa pareejais, zajebiss, veraas labi, man bija MTM, ar hybrid turbiinaam, dalbach arii bija piekeeries tam aparaatam gaaja labi takaa varu ieteikt, ja gribaas daudz maz komfortalu kapli ar kuru var arii pa ezeru labi nodot ziemaa.
bet taa vispaar vajadzeetu RS4 nemt
gaaja aptuveni sitaa, pa trasi intersanti gaaja, jauda pietika lai ietu plakansiki ar vinu arii pa sausu, par slapju nerunaajot.
un te jau jaunais iipasnieks-
ja ir velme kaut ko uzzinat daudz maz dod zinu apstaastiisu.[ Šo ziņu laboja dainiiz, 19 Nov 2013, 15:26:36 ] | Offline | | |
S_2 | 19. Nov 2013, 15:45 |
#9968
|
| Kopš: 16. Nov 2005
Ziņojumi: 660
Braucu ar: Audi
| tam sludinājuma S4 viss ir labi, turbas nesen mainītas, spoles, temp sensori un viss pārējais strādā. Gāze gan nav | Offline | | |
|
ovelis | 19. Nov 2013, 18:22 |
#9969
|
| Kopš: 10. Apr 2009
No: Cēsis
Ziņojumi: 826
Braucu ar: BD4
|
19 Nov 2013, 15:10:03 DrumB rakstīja:
19 Nov 2013, 13:55:57 ovelis rakstīja:
Pa šito ESINIEKU kāds kautko zin? Izskatās diezgan pamatīgi ar ekstrām nopakots...
rAudi es4
Kādi vispār tie 2.7 turbīnieki? Šitam cik zinu nāk ar diviem gliemeži atšķirība no A6 2.7T?
Spriežot pēc 195KW kautko vajadzētu arī iet...
Profi padalās info..
M57D30 mainīsi pret S4?
Nezinu vai pret tieši S4, bet pret pilnpiedziņu noteikti. | Offline | | |
Locis | 19. Nov 2013, 20:07 |
#9970
|
| Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 11224
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
|
19 Nov 2013, 15:01:20 Rolits rakstīja:
Varbūt kāds zin kaut ko vairāk par šo auto: http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/volvo/xc70/bgddn.html
nesen tadu sev mekleju,parsvara loti sagurusi izskatijas,pat pa 5,8 kls 07 gada nebija jega uz servisu dzit,kur ta vel zem 5 kls. Ja bija sterils vizualais,tad motoram kapi. Karoch perk vinjus ,lai visu laiku brauktu un daudz,nevis tadelk,ka patik dizela vibracijas un saurais jaudas diapozons.Biju tik loti ieciklejies uz tiem volvo,bet beigas tapat subaru outback panemu un esmu baigi priecigs. | Offline | | |
Rolits | 19. Nov 2013, 20:18 |
#9971
|
| Kopš: 07. Sep 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 407
Braucu ar: Kia & Fazer
|
19 Nov 2013, 20:07:29 Locis rakstīja:
19 Nov 2013, 15:01:20 Rolits rakstīja:
Varbūt kāds zin kaut ko vairāk par šo auto: http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/volvo/xc70/bgddn.html
nesen tadu sev mekleju,parsvara loti sagurusi izskatijas,pat pa 5,8 kls 07 gada nebija jega uz servisu dzit,kur ta vel zem 5 kls. Ja bija sterils vizualais,tad motoram kapi. Karoch perk vinjus ,lai visu laiku brauktu un daudz,nevis tadelk,ka patik dizela vibracijas un saurais jaudas diapozons.Biju tik loti ieciklejies uz tiem volvo,bet beigas tapat subaru outback panemu un esmu baigi priecigs.
Ar kādām dzinēju problēmām saskāries? Kā varēji noteikt problēmas bez diagnostikas?
Subaru dīzeli paņēmi? | Offline | | |
KM | 19. Nov 2013, 23:39 |
#9972
|
| Kopš: 28. Oct 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 7343
Braucu ar: ///M
| http://www.ss.lv/lv/search-result/?t=FlMaE1YaHFU=
muahahahahhaa visi individuali un bizness paketes | Offline | | |
Locis | 19. Nov 2013, 23:39 |
#9973
|
| Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 11224
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
| Dažam labam varēja uzreiz pēc piešķilšanas dzirdēt,ka nerūc,kā puslīdz ok eksemplārs.
Mašīna konča,tāfelē 200k,nekas izsēdēts utt,piešķiļ,kaut kā ne tā,nospriedām kādi 350 k ir nogājis,Volvo centrā pateica,ka 190k bija 200. gadā,kad auto bija dažus gadus vecs.
Paskatījos zviedrijā sludinājumus,tur reti kuram zem 400k. Var jau meklēt,bet man jau bija zb,sapratu,ja gribu kaut cik ok 05-07 gadu,tad 6k par īsu.
Nopirku 3,0 benzinu ar 245zs. Pirms tam apsveru turbo benzinu volvo,pat tas benzins,ko skatijos, bija taa nobraukts,ka nekustejas uz priekšu. | Offline | | |
edzulis | 20. Nov 2013, 06:46 |
#9974
|
| Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
|
19 Nov 2013, 23:39:22 KM rakstīja:
http://www.ss.lv/lv/search-result/?t=FlMaE1YaHFU=
muahahahahhaa visi individuali un bizness paketes
| Offline | | |
justes | 20. Nov 2013, 06:59 |
#9975
|
| Kopš: 17. Feb 2013
Ziņojumi: 364
Braucu ar: baltu RR Godfathers Gang uz 22"
|
20 Nov 2013, 06:46:41 edzulis rakstīja:
19 Nov 2013, 23:39:22 KM rakstīja:
http://www.ss.lv/lv/search-result/?t=FlMaE1YaHFU=
muahahahahhaa visi individuali un bizness paketes
Un galvenais ka ir visādi idiņi,kuri uzķerās uz šiem debīlajiem sludinājumiem,kas pārsvarā nāk no krievu puses.
Vajag aizbraukt pie viņa un sist viņu ar galvu pret to opel vektra,kamēr nāks apskaidrība!!!!!
Iztēlojos,kā kāds tupaks ieiet reklāmā un skatās,tip tikko no vācijas un ar pilnāko komplektāciju,poh ka no komplēktācijas tikai el.logi.pircējs drošvien no komplektācijas neko nerūbī,bet krievam jātic...LOHI!!!!!!!!!!!!GAN PĀRDEVĒJI,GAN PIRCĒJI KAS PĒRK NO ŠITIEM PEDIŅIEM AUTIŅUS!!!!! | Offline | | |
edzulis | 20. Nov 2013, 08:00 |
#9976
|
| Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
| Galvenais, ka nekautrējas apvienot gan sportu, gan biznesu
Спортпакет - специальная модель "Business".
Nez ko sarakstītu vienam plikam mersim, ja tur vēl būtu amg paka virsū? | Offline | | |
|
Jorens | 20. Nov 2013, 09:05 |
#9977
|
| Kopš: 15. Jul 2003
Ziņojumi: 14706
Braucu ar: XC60, Cagiva Raptor 1000, Multispace
|
19 Nov 2013, 15:01:20 Rolits rakstīja:
Varbūt kāds zin kaut ko vairāk par šo auto: http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/volvo/xc70/bgddn.html
Pilnākā komplektācija kā tad Tur līdz pilnai komplektācijai vēl patālu | Offline | | |
KM | 20. Nov 2013, 09:33 |
#9978
|
| Kopš: 28. Oct 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 7343
Braucu ar: ///M
|
20 Nov 2013, 08:00:42 edzulis rakstīja:
Galvenais, ka nekautrējas apvienot gan sportu, gan biznesu
Спортпакет - специальная модель "Business".
Nez ko sarakstītu vienam plikam mersim, ja tur vēl būtu amg paka virsū?
Vēl jau visas mašīnas ir ražotas 2x 2004 un 2005.gadā | Offline | | |
Chainsaw | 20. Nov 2013, 09:35 |
#9979
|
| Kopš: 28. Oct 2006
Ziņojumi: 6497
Braucu ar: trimmeri
| kā ir ar gs300 it kā 13 gadus veca mašīna, bet pēc netā pieejamajiem aprakstiem ir kaut kāda herņa ar vakumņiku un durvju sensoriem un viss... cena arī nekāds kosmoss, vai tā tikai liekas līdz kaut kas saplīst ? | Offline | | |
SArtis | 20. Nov 2013, 09:41 |
#9980
|
| Kopš: 25. Jan 2008
Ziņojumi: 224
Braucu ar: 330xd, X1, 535d, 120d un Monster 1200
|
19 Nov 2013, 14:27:20 Laoshi rakstīja:
19 Nov 2013, 14:21:33 ovelis rakstīja:
19 Nov 2013, 14:13:23 Laoshi rakstīja:
19 Nov 2013, 13:55:57 ovelis rakstīja:
Pa šito ESINIEKU kāds kautko zin? Izskatās diezgan pamatīgi ar ekstrām nopakots...
rAudi es4
Kādi vispār tie 2.7 turbīnieki? Šitam cik zinu nāk ar diviem gliemeži atšķirība no A6 2.7T?
Spriežot pēc 195KW kautko vajadzētu arī iet...
Profi padalās info..
2.7T ir divas K03s turbīnas, kas arī ir lielākā problēma, vēl tur viņām kaut kādi regulatori ir. Ja viena turbo sulo, tad restaurē/maina abas. Atšķirībā no dīzeļu turbīnām, benzīna restaurētas tā neplīst. Vēl viņam varbūt vnk caura kartera ventilācija ar attiecīgām problēmām. Pie pirkšanas būs nedaudz jāpajaucas un jāpārbauda turbīnas ass brīvkustība un interkūlers uz eļļas esamību tajā. Normāla parādība ir cauras spiediena trubas.
Pozitīvais moments - tas dzinējs zvērīgi čipojās, līdz 310zs, ja ir nauda, tad var uzlikt K04 turbīnas un tad vispār drots zvērā. Gāzējas bez problēmām. Vēl var palasīt audistilā.
Tieši uz LPG ir arī domā. Kādi vispār viņiem spararati ir? Divmasnieki?
Jā, bet es neesmu dzirdējis, ka ar viņiem būtu problēma pat čipotiem auto. Propānam uzreiz prasi neko zemāk par KME Gold reduktoru un attiecīgas ražības sprauslas.
Vēl kas pozitīvs - turbiķim ātri var pacelt jaudu, nav kā atmosfēra, kur jāieliek štuka uz 50zs. Uzliek lielākus IC, izrauj katu, taisnu trubu, ir pieejamas silikona ieplūdes gofras un kas tik vēl ne, var noķūnēties līdz bezjēgai.
Man, ka bijusam 5 audi ipasniekam, liekas aizdomigi, ka dotajam eksemplaram, kas teme uz Snieka statusu ir sture ar cetriem spiekiem, nevienam Sniekam originali taa nav, jabut 3spieku sturei..... Ir bijis sists, un uzlikta parasta sturite.... | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, DoubleD, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, marihuans, mrc, noisex, smudo
|