Online

Pašreiz BMWPower skatās 206 viesi un 24 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek ielās?

Tēma: Avārija!

AutorsZiņojums
Lala
06. Mar 2017, 13:41 #9941

Kopš: 16. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 3381

Braucu ar: Visādiem pedāļiem un Svensonu kasti.


06 Mar 2017, 11:55:18 @spriditis rakstīja:
Loti biezi ta ir Valmiera,sabuveti jauni velo celini,gludi,ne,ble jaminas vienam praidistam,garam ar nevar tikt,nu nahujam tie velocelini tad ir domati?


Valmierā veloceļi?
Tev viss labi?

Tu domā tos "gludos" bruģus ar fāzi un sarkano joslu kanapi stūres platumā?

Tās visas ir ietves, kurām stulbeņi ir uzlikuši ceļazīmes un lepni sit pa krūtīm - mums ir velo infrastruktūra!

Tev šķiet, ka uzliekot uz Pleskavas šosejas ceļazīmi "Ātrgaitas ceļš", tā pēkšņi par tādu kļūtu?

[ Šo ziņu laboja Lala, 06 Mar 2017, 13:41:30 ]

Offline
Lala
06. Mar 2017, 13:44 #9942

Kopš: 16. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 3381

Braucu ar: Visādiem pedāļiem un Svensonu kasti.


06 Mar 2017, 12:31:40 @Kaa_Ell rakstīja:

06 Mar 2017, 12:23:26 @Harcix rakstīja:

06 Mar 2017, 11:55:18 @spriditis rakstīja:

Loti biezi ta ir Valmiera,sabuveti jauni velo celini,gludi,ne,ble jaminas vienam praidistam,garam ar nevar tikt,nu nahujam tie velocelini tad ir domati?

Tas jau nav velocelinsh, bet trotuaars sadaliits 2 daljaas. Tur normaali nevar pamiities - pirms katra krusta ir jaapiebremzee lai parliecinaatos, vai kaads nebrauc no saanielas, turklaat pie katra krusta tas celinsh noiet uz leju un augshu deel apmales.


Velosipēdists nevar pamīties un visu laiku jābremzē bet ja auto jābremzē aiz katra "es te tagad minos jo man ir tiesības" velosipēdista tad gan viss ok! Ko iztērētās enerģijas ziņā ir izdevīgāk nobremzēt un paātrināt - ciskudrilli vai pusotru tonnu dzelžu?


Pūtošajos Rietumos uzskata, ka ar auto piebremzēt ir vieglāk nekā ar velo, jo auto, atšķirībā no velo, nav ajadzīgs ātrums līdzsvara noturēšanai.
Tāpēc velo inrastruktūru būvē ar pēc iespējas mazāk vietām, kur velotransportam nav priekšroka.
Offline
Lala
06. Mar 2017, 13:45 #9943

Kopš: 16. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 3381

Braucu ar: Visādiem pedāļiem un Svensonu kasti.


06 Mar 2017, 13:32:27 @spriditis rakstīja:
Harcix,tur kur noradiji,ar vieglo nav problemu apdzit,bet ar plataku tl nereali tikt garam,reiz man viens tads mullajas triko drebes pa prieksu no torna lidz autenei ar videjo 35kmh.
Pa to celinu,kas skaitas trotuars un velojosla,man nav ne reizi bijusi problema parvietoties un samainities parejiem velobraucejiem


A varbūt tam triko braucējam ne reizi nav bijusi problēma apdzīt citus velobraucējus ar platu tr. līdzekli, un viņš nesaprot Tavu līkrocību?
Offline
Lala
06. Mar 2017, 13:46 #9944

Kopš: 16. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 3381

Braucu ar: Visādiem pedāļiem un Svensonu kasti.


06 Mar 2017, 12:39:23 @Kaa_Ell rakstīja:
Paga es pareizi sapratu ka tas jaunais, smukais veloceliņš NAV GANA LABS?


Kurš ir tas jaunais, smukais?
Offline
spriditis
06. Mar 2017, 13:48 #9945

Kopš: 17. Mar 2006

No: Valmiera

Ziņojumi: 4052

Braucu ar: ar savu lāpstu blad

Ok,ok,es atmetos
Offline
Lala
06. Mar 2017, 13:48 #9946

Kopš: 16. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 3381

Braucu ar: Visādiem pedāļiem un Svensonu kasti.


06 Mar 2017, 12:23:25 @viagris rakstīja:

06 Mar 2017, 12:05:26 @kkas rakstīja:
kur gājēji pazuduši? tie jau arī traucē, mēdz streipuļot pa ceļa visu. dzīvnieki? galu galā uz ceļa mēdz mētāties zari, atkritumi, stāvoši auto. vai pat koks nogāžās vispār pusdzīvi var pazaudēt.

Velosipēdu vadītājiem aizliegts [2, p. 230]:
braukt, neturot stūri;
braukt, turoties pie cita braucoša transportlīdzekļa;
pārvadāt kravu, kas traucē vadīšanu vai apdraud citus ceļu satiksmes dalībniekus;
vest ar velosipēdu pasažierus, izņemot bērnus vecumā līdz septiņiem gadiem, ja ir iekārtoti papildu sēdekļi un droši kāpšļi kāju atbalstam;
braukt pa ceļu, ja tam blakus atrodas velosipēdu ceļš;
vilkt velosipēdus vai mopēdus, kā arī citus transportlīdzekļus, izņemot piekabes, kas izgatavotas speciāli šim nolūkam;
braukt pa ceļu, kas apzīmēts ar 548. ceļa zīmi ("Ātrgaitas ceļš".
Cik no šiem noteikumiem lisapēdisti pārkāpj nepārtraukti? Un kurš viņus soda? Sanāk, ka ceļa posmā Alfa - Tallinas šoseja līdz pagriezienam uz Carnikavu uz ceļa nevienam velobraucējam nevajadzētu būt - dzīvē nepārtraukti viņi tur vizinās. Jautājums - kāpēc? Maz tur visādu bojāgājušo jau bez viņiem?
Ja jau tāds ahūnais sporta veids, tad lai taisa sev velo trasi, pilsētu vai vēl nez ko un vizinās. Bet nu čomi jau nesapratīs, ja endomondo ieliks braucienu pa veloceliņu ar 12km/h vidējo ātrumu un tur tak visādi lohi traucē, mēs tak esam krutie velosportisti, tāpēc braucam pa šoseju kā kingi un uzmīst uz pārējiem


Izlasi vēl, tad sapratīsi, ka jau pie, sķiet, Murjāņu ielas, velo drīkst būt uz brauktuves.

Lasi divreiz.
Offline
Lala
06. Mar 2017, 13:48 #9947

Kopš: 16. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 3381

Braucu ar: Visādiem pedāļiem un Svensonu kasti.


06 Mar 2017, 13:48:23 @spriditis rakstīja:
Ok,ok,es atmetos


Neslēdz abratku!
Offline
Kaa_Ell
06. Mar 2017, 13:50 #9948

Kopš: 27. May 2016

Ziņojumi: 407

Braucu ar:


06 Mar 2017, 13:44:27 @Lala rakstīja:

06 Mar 2017, 12:31:40 @Kaa_Ell rakstīja:

06 Mar 2017, 12:23:26 @Harcix rakstīja:

06 Mar 2017, 11:55:18 @spriditis rakstīja:

Loti biezi ta ir Valmiera,sabuveti jauni velo celini,gludi,ne,ble jaminas vienam praidistam,garam ar nevar tikt,nu nahujam tie velocelini tad ir domati?

Tas jau nav velocelinsh, bet trotuaars sadaliits 2 daljaas. Tur normaali nevar pamiities - pirms katra krusta ir jaapiebremzee lai parliecinaatos, vai kaads nebrauc no saanielas, turklaat pie katra krusta tas celinsh noiet uz leju un augshu deel apmales.


Velosipēdists nevar pamīties un visu laiku jābremzē bet ja auto jābremzē aiz katra "es te tagad minos jo man ir tiesības" velosipēdista tad gan viss ok! Ko iztērētās enerģijas ziņā ir izdevīgāk nobremzēt un paātrināt - ciskudrilli vai pusotru tonnu dzelžu?


Pūtošajos Rietumos uzskata, ka ar auto piebremzēt ir vieglāk nekā ar velo, jo auto, atšķirībā no velo, nav ajadzīgs ātrums līdzsvara noturēšanai.
Tāpēc velo inrastruktūru būvē ar pēc iespējas mazāk vietām, kur velotransportam nav priekšroka.



Iedomājos to skatu kā nabaga velosipēdisti zaudē līdzsvaru un krīt gar zemi tiklīdz dēļ nepārdomātas infrastruktūras tiem jāsamazina ātrums vai jāapstājas te pat grūti kaut ko nopietni atbildēt, pat fizikas likumi ir sazvērējušies pret velobraucējiem
Offline
spriditis
06. Mar 2017, 13:53 #9949

Kopš: 17. Mar 2006

No: Valmiera

Ziņojumi: 4052

Braucu ar: ar savu lāpstu blad

Kadu abratku? es brivaja laika biezi braucu ar veluku un tas velo joslas ir pietiekami platas,lai netrauceti varetu normali mities pa tam.
Vienam peksni pa sauru,apmales pa augstu,triko spiez
Offline
Kaa_Ell
06. Mar 2017, 13:56 #9950

Kopš: 27. May 2016

Ziņojumi: 407

Braucu ar:


06 Mar 2017, 13:46:28 @Lala rakstīja:

06 Mar 2017, 12:39:23 @Kaa_Ell rakstīja:
Paga es pareizi sapratu ka tas jaunais, smukais veloceliņš NAV GANA LABS?


Kurš ir tas jaunais, smukais?


Pilnvērtīgie satiksmes dalībnieki var pabraukt pa nomali ar 20cm-30cm intervālu no mašīnām un 30km/h ātruma starpību jo viņiem ir tādas tiesības pa speciālu uzkrāsotu velojoslu pabraukt taisni nevar jo tā esot knapi stūres platumā
Offline
Fandulis
06. Mar 2017, 13:58 #9951

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 13382

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom

Kā tad paliek ar sodu paaugstināšanas iniciatīvu no veloaizstāvjiem?
Kur ir priekšlikumi un atbildības sajūta, ka jūs arī esat vienlīdzīgi. Jeb saprotat, ka ja ir negadījums, tad tas, parasti, ir ar smagām sekām un ka bezatbildīgajiem un diskreditējošiem velobraucējiem ir jāuzliek bargi sodi.
Piemēram:
sarkanā gaisma - 250eiro
braukšana pretējā virzienā - 200eiro
bez ķiveres - 50eiro
bez vestes - 100eiro utt.,
jūs tak esiet vienlīdzīgi vai mazāk aizsargāti, tad pasargājiet paši sevi.
Izstrādājiet būvnormatīvus, kuri būtu obligāti visā valstī utt., jeb tikai mīzīgas akcijas spējat uzrīkot?
Sarunājiet ar apdrošinātājiem par iespēju veļukam iegādāties kasko, dariet tač kautko, jeb kaut kas jāgaida?

[ Šo ziņu laboja Fandulis, 06 Mar 2017, 14:06:32 ]

Offline
Lala
06. Mar 2017, 14:06 #9952

Kopš: 16. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 3381

Braucu ar: Visādiem pedāļiem un Svensonu kasti.


06 Mar 2017, 13:56:20 @Kaa_Ell rakstīja:

06 Mar 2017, 13:46:28 @Lala rakstīja:

06 Mar 2017, 12:39:23 @Kaa_Ell rakstīja:
Paga es pareizi sapratu ka tas jaunais, smukais veloceliņš NAV GANA LABS?


Kurš ir tas jaunais, smukais?


Pilnvērtīgie satiksmes dalībnieki var pabraukt pa nomali ar 20cm-30cm intervālu no mašīnām un 30km/h ātruma starpību jo viņiem ir tādas tiesības pa speciālu uzkrāsotu velojoslu pabraukt taisni nevar jo tā esot knapi stūres platumā


Apgūsti vispirms terminus, pa nomali braucot 20 cm intervāls nekādi nesanāk.
Uz ietvēm nav velojoslu.
Offline
sergis15
06. Mar 2017, 14:08 #9953

Kopš: 05. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 12025

Braucu ar: pikapu

Fanduli,
es braucu čiverē un ievēroju būtiskākos noteikumus tieši tāpat kā ar auto.
pārkāpju ar auto, pārkāpju ar velo.

ar velosipēdistiem ir tāpat kā ar autovadītājiem, tie paši cilvēki.
viens brauc piesardzīgi ar jaunām riepām, viens brauc putenī ar liselli.
tāds liselli braucējs putenī izraisa csn, velkas un tt, nevar nobremzēt, peld pa visu ceļu un tt.
ar lisapēdistiem ir tāpat, ir normāli braucēji, ir lohi.

bet jāatzīst gan tas, ka parasti velosipēdisti traucē tiem, kuri brauc ar auto mugursomas lielumā, kuri nepārzin savus gabarītus un viņiem vispār visi traucē

-----------------
Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV, SCOTT velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
Offline
Lala
06. Mar 2017, 14:09 #9954

Kopš: 16. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 3381

Braucu ar: Visādiem pedāļiem un Svensonu kasti.


06 Mar 2017, 13:58:43 @Fandulis rakstīja:
Kā tad paliek ar sodu paaugstināšanas iniciatīvu no veloaizstāvjiem?
Kur ir priekšlikumi un atbildības sajūta, ka jūs arī esat vienlīdzīgi. Jeb saprotat, ka ja ir negadījums, tad tas, parasti, ir ar smagām sekām un ka bezatbildīgajiem un diskreditējošiem velobraucējiem ir jāuzliek bargi sodi.
Piemēram:
sarkanā gaisma - 250eiro
braukšana pretējā virzienā - 200eiro
bez ķiveres - 50eiro
bez vestes - 100eiro utt.,
jūs tak esiet vienlīdzīgi vai mazāk aizsargāti, tad pasargājiet paši sevi.
Izstrādājiet būvnormatīvus, kuri būtu obligāti visā valstī utt., jeb tikai mīzīgas akcijas spējat uzrīkot?


Likumdevējs, par laimi, nav tāds auns.
Likumdevējs saprot, ka velo pie sarkanās gaismas apdraud pārsvarā tikai sevi.
Tādēļ arī sodi par vieniem un tiem pašiem pārkāpumiem autovadītājiem un riteņbraucējiem atšķiras.
To sauc par samērīguma principu.

Ķivere ir obligāta tikai dažās valstīs, visās galvas traumu iespējamība nav mazinājusies, bet riteņbraucēju skaits ir. (Tev jau patiktu)

Veste ir nonsenss, jāaģitē par gaismām.
Offline
Kaa_Ell
06. Mar 2017, 14:13 #9955

Kopš: 27. May 2016

Ziņojumi: 407

Braucu ar:


06 Mar 2017, 14:06:09 @Lala rakstīja:

06 Mar 2017, 13:56:20 @Kaa_Ell rakstīja:

06 Mar 2017, 13:46:28 @Lala rakstīja:

06 Mar 2017, 12:39:23 @Kaa_Ell rakstīja:
Paga es pareizi sapratu ka tas jaunais, smukais veloceliņš NAV GANA LABS?


Kurš ir tas jaunais, smukais?


Pilnvērtīgie satiksmes dalībnieki var pabraukt pa nomali ar 20cm-30cm intervālu no mašīnām un 30km/h ātruma starpību jo viņiem ir tādas tiesības pa speciālu uzkrāsotu velojoslu pabraukt taisni nevar jo tā esot knapi stūres platumā


Apgūsti vispirms terminus, pa nomali braucot 20 cm intervāls nekādi nesanāk.
Uz ietvēm nav velojoslu.


Piedod, ja nepareizā semantika tevi aizskāra vai sāpināja. Nevaru pat iedomāties cik grūti ir dzīvot ja ikdienā jādomā un jāpārdzīvo par slikto veloinfrastruktūru un citu satiksmes dalībnieku izglītības trūkumu attiecībā uz velosipēdiem

Bet tas nemaina faktu ka jums ir sava speciāla krāsaina strīpiņa uz ietves un TAS NAV PIETIEKAMI LABI D
Offline
Fandulis
06. Mar 2017, 14:16 #9956

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 13382

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom

Par kurām valstīm tu runā?
Beļģijā par sarkano ir 250eiro.
Vestes nav obligātas uz veloceļiem jeb nenoslogotas satiksmes ceļiem.

Ir skaidrs tikai viens, ka darīt jūs neko negribat, lai citi satiksmes dalībnieki uzskatītu velosipēdu par līdzvērtīgu, jeb mazāk pasargātu, bet tizli iztaisīties gan. Tāpēc būs fūres un citi gadījumi, pateicoties tādiem braucējiem kurus redzam katru dienu.

Pats arī braucu ar velosipēdu, bet nebija nekad ienācis prātā speciāli braukt virsū autobusam vai tizloties pa biķernieku ielu tumšajā dienas laikā.

ps. šis ir labs
"Likumdevējs saprot, ka velo pie sarkanās gaismas apdraud pārsvarā tikai sevi."
Tā turpināt

[ Šo ziņu laboja Fandulis, 06 Mar 2017, 14:19:38 ]

Offline
kkas
06. Mar 2017, 14:18 #9957

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9335

Braucu ar: Alfu

kas konkrēti mainīsies uz ceļiem pēc šīs kārtējas diskusijas?
Offline
abyss
06. Mar 2017, 14:19 #9958

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8252

Braucu ar: e39 523


06 Mar 2017, 14:18:13 @kkas rakstīja:
kas konkrēti mainīsies uz ceļiem pēc šīs kārtējas diskusijas?


Visiticamāk izlasīs Ušakovs un uz Kr.Valdemāra ielas būs jauna velojosla un paliks katrā virzienā tikai pa 1 joslai.
Offline
Fandulis
06. Mar 2017, 14:21 #9959

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 13382

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom

Nekas. :kerlings uz brīvībenes:
Offline
Lala
06. Mar 2017, 14:29 #9960

Kopš: 16. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 3381

Braucu ar: Visādiem pedāļiem un Svensonu kasti.


06 Mar 2017, 14:13:18 @Kaa_Ell rakstīja:
Bet tas nemaina faktu ka jums ir sava speciāla krāsaina strīpiņa uz ietves un TAS NAV PIETIEKAMI LABI D


Tiesa, krāsaina strīpiņa uz IETVES nav pietiekami labi.
Atslēgas vārds šeit ir IETVE, no vārda IET!

Ko dara ar divriteni?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo