Online
Pašreiz BMWPower skatās 148 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: 3. sērija E90
Autors | Ziņojums |
sys9291 | 12. Feb 2021, 13:16 |
#9901
|
| Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
|
12 Feb 2021, 12:04:28 @Digital rakstīja:
12 Feb 2021, 12:00:12 @Elbarto rakstīja:
12 Feb 2021, 11:52:03 @Digital rakstīja:
12 Feb 2021, 11:46:26 @Elbarto rakstīja:
Ko ietekmē šis sensors, ja viņš ir beigts? Izplūdes gāzu temperatūras sensors
Pirmkārt DPF reģenerācija tiek atslēgta!
Tas var ietekmēt auto jaudu?
Protams, sensors neiet, DPF nereģenerejas un aizaug. Lidzarto auto vairs neiet.
un jāmaina tas sensors AR LIELU STEIGU!!!!, | Offline | | |
Elbarto | 12. Feb 2021, 14:15 |
#9902
|
| Kopš: 25. Nov 2013
Ziņojumi: 157
Braucu ar:
|
12 Feb 2021, 13:16:21 @sys9291 rakstīja:
12 Feb 2021, 12:04:28 @Digital rakstīja:
12 Feb 2021, 12:00:12 @Elbarto rakstīja:
12 Feb 2021, 11:52:03 @Digital rakstīja:
12 Feb 2021, 11:46:26 @Elbarto rakstīja:
Ko ietekmē šis sensors, ja viņš ir beigts? Izplūdes gāzu temperatūras sensors
Pirmkārt DPF reģenerācija tiek atslēgta!
Tas var ietekmēt auto jaudu?
Protams, sensors neiet, DPF nereģenerejas un aizaug. Lidzarto auto vairs neiet.
un jāmaina tas sensors AR LIELU STEIGU!!!!,
Bet, ja dpf griež ārā tad viņš vairāk nav vajadzīgs? | Offline | | |
yanjux | 12. Feb 2021, 14:32 |
#9903
|
| Kopš: 02. Jul 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 4874
Braucu ar: mīkstu jumtu
|
12 Feb 2021, 14:15:21 @Elbarto rakstīja:
12 Feb 2021, 13:16:21 @sys9291 rakstīja:
12 Feb 2021, 12:04:28 @Digital rakstīja:
12 Feb 2021, 12:00:12 @Elbarto rakstīja:
12 Feb 2021, 11:52:03 @Digital rakstīja:
12 Feb 2021, 11:46:26 @Elbarto rakstīja:
Ko ietekmē šis sensors, ja viņš ir beigts? Izplūdes gāzu temperatūras sensors
Pirmkārt DPF reģenerācija tiek atslēgta!
Tas var ietekmēt auto jaudu?
Protams, sensors neiet, DPF nereģenerejas un aizaug. Lidzarto auto vairs neiet.
un jāmaina tas sensors AR LIELU STEIGU!!!!,
Bet, ja dpf griež ārā tad viņš vairāk nav vajadzīgs?
Lai brauktu ar BMW smadzenes arī nav vajadzīgas. | Offline | | |
Elbarto | 12. Feb 2021, 14:33 |
#9904
|
| Kopš: 25. Nov 2013
Ziņojumi: 157
Braucu ar:
|
12 Feb 2021, 14:32:02 @yanjux rakstīja:
12 Feb 2021, 14:15:21 @Elbarto rakstīja:
12 Feb 2021, 13:16:21 @sys9291 rakstīja:
12 Feb 2021, 12:04:28 @Digital rakstīja:
12 Feb 2021, 12:00:12 @Elbarto rakstīja:
12 Feb 2021, 11:52:03 @Digital rakstīja:
12 Feb 2021, 11:46:26 @Elbarto rakstīja:
Ko ietekmē šis sensors, ja viņš ir beigts? Izplūdes gāzu temperatūras sensors
Pirmkārt DPF reģenerācija tiek atslēgta!
Tas var ietekmēt auto jaudu?
Protams, sensors neiet, DPF nereģenerejas un aizaug. Lidzarto auto vairs neiet.
un jāmaina tas sensors AR LIELU STEIGU!!!!,
Bet, ja dpf griež ārā tad viņš vairāk nav vajadzīgs?
Lai brauktu ar BMW smadzenes arī nav vajadzīgas.
Jā, Tev jau labāk zināms. | Offline | | |
Digital | 12. Feb 2021, 14:35 |
#9905
|
| Kopš: 02. Jul 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 3727
Braucu ar: Elektrību
|
12 Feb 2021, 14:15:21 @Elbarto rakstīja:
12 Feb 2021, 13:16:21 @sys9291 rakstīja:
12 Feb 2021, 12:04:28 @Digital rakstīja:
12 Feb 2021, 12:00:12 @Elbarto rakstīja:
12 Feb 2021, 11:52:03 @Digital rakstīja:
12 Feb 2021, 11:46:26 @Elbarto rakstīja:
Ko ietekmē šis sensors, ja viņš ir beigts? Izplūdes gāzu temperatūras sensors
Pirmkārt DPF reģenerācija tiek atslēgta!
Tas var ietekmēt auto jaudu?
Protams, sensors neiet, DPF nereģenerejas un aizaug. Lidzarto auto vairs neiet.
un jāmaina tas sensors AR LIELU STEIGU!!!!,
Bet, ja dpf griež ārā tad viņš vairāk nav vajadzīgs?
Devejs maksa ~ 50€, izgriezt DPF un sajat auto maksa 200€, nu ko izvelesies? | Offline | | |
Elbarto | 12. Feb 2021, 14:38 |
#9906
|
| Kopš: 25. Nov 2013
Ziņojumi: 157
Braucu ar:
| Un kur garantija ka tas dpf filtrs nav jau beigts? Respektīvi tad arī no tā sensora vairs nav jēgas... | Offline | | |
Digital | 12. Feb 2021, 14:51 |
#9907
|
| Kopš: 02. Jul 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 3727
Braucu ar: Elektrību
| Nu tad būs jānomaina DPF filtrs. Un to devēju nomainit derētu jebkurā gadījumā!
Kā vèl paskaidrot to ka auto ir jasaremonte, nevis jaapmputē detaļas? | Offline | | |
who | 16. Feb 2021, 13:42 |
#9908
|
| Kopš: 18. May 2014
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 92
Braucu ar: e91
| Jautājums, cik sarežģīti mājas apstākļos nomainīt dzemēja spilvenus N47 dzinējam un kādas firmas labāk likt?
Paldies, jau iepriekš | Offline | | |
|
vadjiksBMW | 16. Feb 2021, 16:00 |
#9909
|
| Kopš: 16. Aug 2016
No: Olaine
Ziņojumi: 2678
Braucu ar: Populāko auto marku powerā.
| nekam pārmēru sarežģītam nevajadzētu būt, piekļūt var būt nepārāk ērti, bet samainīt ir jāvar.
No ražojumiem lielākoties kas dzirdēts daudzi liek OEM, jo aftermarketi itkā esot ar kko slikti, vai netur, hz | Offline | | |
Negantelis | 16. Feb 2021, 17:15 |
#9910
|
| Kopš: 01. Mar 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 1462
Braucu ar: M54 KOMPRESOR un daudziem motocikliem.
|
16 Feb 2021, 13:42:00 @who rakstīja:
Jautājums, cik sarežģīti mājas apstākļos nomainīt dzemēja spilvenus N47 dzinējam un kādas firmas labāk likt?
Paldies, jau iepriekš
Mainīju N54, bet ar domkratu.Kādas 2h aizgāja. | Offline | | |
VVRECK | 16. Feb 2021, 18:32 |
#9911
|
| Kopš: 26. Jun 2017
No: Rīga
Ziņojumi: 2210
Braucu ar: 1488
| Ko sakat par SWAG produkciju?
Konkrēti par kartera ventilāciju, plastmasa liekas šaubīgas kvalitātes.. | Offline | | |
Lawls | 16. Feb 2021, 20:05 |
#9912
|
| Kopš: 24. Nov 2016
Ziņojumi: 34
Braucu ar:
| Kāds var apskaidrot, e90 lci parastajiem lukturiem kāds nāk pagrieziens? Nopirku lukturus, bez spūldzēm un izskatās, ka kaut kas trūkst | Offline | | |
defekc | 16. Feb 2021, 20:51 |
#9913
|
| Kopš: 19. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 14460
Braucu ar: BMW
|
12 Feb 2021, 11:25:55 @HaL rakstīja:
10 Feb 2021, 22:21:07 @yanjux rakstīja:
10 Feb 2021, 22:19:53 @Digital rakstīja:
10 Feb 2021, 16:18:55 @HaL rakstīja:
08 Feb 2021, 18:13:03 @defekc rakstīja:
šajos mīnusos N47N 184zs/manual negrib uzsilt vairāk par 60-70 (pēc OBC) grādiem pilsētas režīmā. truba no termostata uz radiatoru auksta, pa lielo loku nelaizh. termostats jauns OEM. tukšgaitā stāvot kaut stundu ar nogrieztu pečku uz 16, neuzkāpj vairāk par 60. ārpus pilsētas tikai pēc 40km brauciena sasniedz 85.
kas tam tarkšķim nepatīk? gribu siltumu
man tas pats M47 - lielais termostats jauns.
stāvot un turot nelielos apgriezienos uzkāpj līdz 70, bet tukšgaitā ātri atgriežas uz 55. Braucot zem 50.
Mazais termostats?
Nu visticamāk, tik maz nav jābūt arī aukstā laikā. Cik tur 10min to augšas termostatu nomainit.
ja tukšgaidā nokrīt līdz 55, tas ir lielais termostats.
Jau teicu, ka lielais mainīts, bet nu problem solved - mazais termostats. Temperatūra 85 grādi!
a man mazaa nemaz nav un lielo ieliku OEM. izmaiņu nekādu nebija. pa lielo loku neiet liidz 88c - truba ledus auksta, pec tam nostraadaa termostats.
ieliku kartonu lai mazaak veedinaas tas mopeeds [ Šo ziņu laboja defekc, 16 Feb 2021, 20:52:20 ] | Offline | | |
HiJaCKeR | 16. Feb 2021, 21:11 |
#9914
|
| Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4652
Braucu ar: BMW E90 330i
|
16 Feb 2021, 20:51:11 @defekc rakstīja:
12 Feb 2021, 11:25:55 @HaL rakstīja:
10 Feb 2021, 22:21:07 @yanjux rakstīja:
10 Feb 2021, 22:19:53 @Digital rakstīja:
10 Feb 2021, 16:18:55 @HaL rakstīja:
08 Feb 2021, 18:13:03 @defekc rakstīja:
šajos mīnusos N47N 184zs/manual negrib uzsilt vairāk par 60-70 (pēc OBC) grādiem pilsētas režīmā. truba no termostata uz radiatoru auksta, pa lielo loku nelaizh. termostats jauns OEM. tukšgaitā stāvot kaut stundu ar nogrieztu pečku uz 16, neuzkāpj vairāk par 60. ārpus pilsētas tikai pēc 40km brauciena sasniedz 85.
kas tam tarkšķim nepatīk? gribu siltumu
man tas pats M47 - lielais termostats jauns.
stāvot un turot nelielos apgriezienos uzkāpj līdz 70, bet tukšgaitā ātri atgriežas uz 55. Braucot zem 50.
Mazais termostats?
Nu visticamāk, tik maz nav jābūt arī aukstā laikā. Cik tur 10min to augšas termostatu nomainit.
ja tukšgaidā nokrīt līdz 55, tas ir lielais termostats.
Jau teicu, ka lielais mainīts, bet nu problem solved - mazais termostats. Temperatūra 85 grādi!
a man mazaa nemaz nav un lielo ieliku OEM. izmaiņu nekādu nebija. pa lielo loku neiet liidz 88c - truba ledus auksta, pec tam nostraadaa termostats.
ieliku kartonu lai mazaak veedinaas tas mopeeds
ir jau arī žalūzijas, tik laikam tās ir auto ar aukstu klimatu. varbūt var tādas uzstādīt. izskatās jau smuki.
apskatījos, ap 100 EUR jauns maksā, būtu man diselis, noteikti tādas uzliktu[ Šo ziņu laboja HiJaCKeR, 16 Feb 2021, 21:30:41 ] | Offline | | |
desadesa | 16. Feb 2021, 23:22 |
#9915
|
| Kopš: 01. Jul 2019
Ziņojumi: 2100
Braucu ar: noskrējienu <100k
| Tā ir ja brauc ar nabagu degvielu un 2.0 | Offline | | |
janeks7 | 16. Feb 2021, 23:28 |
#9916
|
| Kopš: 21. Feb 2005
Ziņojumi: 3442
Braucu ar:
| Interesē E90/91 prefl priekšas kreisais lukturis parastais
Pm vai 28286377 | Offline | | |
|
Digital | 16. Feb 2021, 23:28 |
#9917
|
| Kopš: 02. Jul 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 3727
Braucu ar: Elektrību
|
16 Feb 2021, 21:11:36 @HiJaCKeR rakstīja:
16 Feb 2021, 20:51:11 @defekc rakstīja:
12 Feb 2021, 11:25:55 @HaL rakstīja:
10 Feb 2021, 22:21:07 @yanjux rakstīja:
10 Feb 2021, 22:19:53 @Digital rakstīja:
10 Feb 2021, 16:18:55 @HaL rakstīja:
08 Feb 2021, 18:13:03 @defekc rakstīja:
šajos mīnusos N47N 184zs/manual negrib uzsilt vairāk par 60-70 (pēc OBC) grādiem pilsētas režīmā. truba no termostata uz radiatoru auksta, pa lielo loku nelaizh. termostats jauns OEM. tukšgaitā stāvot kaut stundu ar nogrieztu pečku uz 16, neuzkāpj vairāk par 60. ārpus pilsētas tikai pēc 40km brauciena sasniedz 85.
kas tam tarkšķim nepatīk? gribu siltumu
man tas pats M47 - lielais termostats jauns.
stāvot un turot nelielos apgriezienos uzkāpj līdz 70, bet tukšgaitā ātri atgriežas uz 55. Braucot zem 50.
Mazais termostats?
Nu visticamāk, tik maz nav jābūt arī aukstā laikā. Cik tur 10min to augšas termostatu nomainit.
ja tukšgaidā nokrīt līdz 55, tas ir lielais termostats.
Jau teicu, ka lielais mainīts, bet nu problem solved - mazais termostats. Temperatūra 85 grādi!
a man mazaa nemaz nav un lielo ieliku OEM. izmaiņu nekādu nebija. pa lielo loku neiet liidz 88c - truba ledus auksta, pec tam nostraadaa termostats.
ieliku kartonu lai mazaak veedinaas tas mopeeds
ir jau arī žalūzijas, tik laikam tās ir auto ar aukstu klimatu. varbūt var tādas uzstādīt. izskatās jau smuki.
apskatījos, ap 100 EUR jauns maksā, būtu man diselis, noteikti tādas uzliktu
Žalūzijas by default nāk CO2 package, aka DPF.
Un vispār tev EGR darbojas tai lamatai, vai kārtējais EGR off kuram salst? | Offline | | |
defekc | 16. Feb 2021, 23:51 |
#9918
|
| Kopš: 19. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 14460
Braucu ar: BMW
| viss vietaa, bet vai tas egrs darbojas korekti, es hvz ar dīzeļiem baigi neaizraujos, šitas man ir eksperiments.
pa lielam nost nesalstu, bet vairaak par JPG filtru uztraucos, lai regen notiek. | Offline | | |
Bender | 17. Feb 2021, 08:30 |
#9919
|
| Kopš: 30. Oct 2014
Ziņojumi: 1839
Braucu ar: E91
| Ja ar to N47 viss ir kārtībā, tad arī pie -20 dzinējs nekrīt zemāk par 85-88 grādiem.
Savam regulāri to slēpto menu paskatos, īpaši tagad, kad bija iespēja mīnusus ievērtēt.
Meklē kaiti. | Offline | | |
HiJaCKeR | 17. Feb 2021, 09:41 |
#9920
|
| Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4652
Braucu ar: BMW E90 330i
| varbūt absūbējis kontakts štekerī pie termo datčika, tāpēc arī rāda tādu temparatūru, bet patiesībā viss ir ok | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|