Online

Pašreiz BMWPower skatās 134 viesi un 4 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 20

AutorsZiņojums
Driver
19. Mar 2011, 17:39 #9901

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


19 Mar 2011, 17:09:38 hyyper rakstīja:

19 Mar 2011, 17:02:26 Driver rakstīja:

19 Mar 2011, 16:55:34 hyyper rakstīja:
Nevaru pielaist savu e39(530d, 99), nostāvēja 2 stundas un vairs nevaru pielaist, iedegas lampiņas panalī bet nekāda tālāka reakcija, starteri nemaz nedomā griezt. Ar imobilaizeru tipa viss kārtibā, baterija jauna. Otra atslēga arī pamēģināta... varianti?

baterija atslegaa neietekme EWS darbibu!
bez diagnostikas nekaa

p.s. parliec klokji no "D" uz "P/N" un megini atkal


ar p/n, režīmu jau mēģināju... rīt vilkšu uz diagnostiku. domāju ja nu kādam kautkas līdzīgs bijis...
p.s. man ir arī liktais imobilaizers un tam arī mainīju bateriju...

atkal kartejais skysuda upuris

un man katru nedelju lidzigi gadas ...un ko nu?
risinajums nav viens un tas pats

jauksi tagad ara auto uz ielas un meginasi likt pa taisno vadus pec kada ieteikumiem

[ Šo ziņu laboja Driver, 19 Mar 2011, 17:41:17 ]



-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Miervaldis
19. Mar 2011, 18:34 #9902

Kopš: 06. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 21

Braucu ar: 325


19 Mar 2011, 15:35:05 Miervaldis rakstīja:
2.5 M50 dzīnējam uz izpludes kolektora kka noklust dzeses skirdrums. Tas var nozimet tikai to ka galva plaisa?!


Paskatijos, ka no dzesanas sistemas caurulem garam netek...
Kadam varbut lidziga problema bijusi!
Pamaniju so problemu, ka no izputeja tvaiki kupeja, pectam apskatot izradijas ka tas Antifrizs, kas list virsu!

[ Šo ziņu laboja Miervaldis, 19 Mar 2011, 18:34:47 ]

Offline
Driver
19. Mar 2011, 18:37 #9903

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


19 Mar 2011, 18:34:04 Miervaldis rakstīja:

19 Mar 2011, 15:35:05 Miervaldis rakstīja:
2.5 M50 dzīnējam uz izpludes kolektora kka noklust dzeses skirdrums. Tas var nozimet tikai to ka galva plaisa?!


Paskatijos, ka no dzesanas sistemas caurulem garam netek...
Kadam varbut lidziga problema bijusi!
Pamaniju so problemu, ka no izputeja tvaiki kupeja, pectam apskatot izradijas ka tas Antifrizs, kas list virsu!

izpludes kolektors ir pasaziera pusee, bet visas dzeses skidruma trubas ir dzinejam otraa puse, zem iepludes kolektora.
pastasti no kurienes tek, ja tiek virsu uz izpludes

p.s. plaisa galvaa parasti ir uz iekshu un tek dzinejaa

[ Šo ziņu laboja Driver, 19 Mar 2011, 18:39:45 ]



-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Black_russian
19. Mar 2011, 18:55 #9904

Kopš: 11. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 4469

Braucu ar: BMW

Kurš var ieteikt ļoti labu dzinej meistaru?

Jautajums bus sakara ar M62B44TU

Kuram nacas sastapties, ar nevienmerigu motora darbibu kad auksts?

Pec visam iespejamam diagnostikam :
palielinata deg.masas korrekcija gan 1 gan 2 rinda.
ap 3,5-4,5 pie atļautas -0.3 lidz 0,3
Offline
Miervaldis
19. Mar 2011, 18:55 #9905

Kopš: 06. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 21

Braucu ar: 325


izpludes kolektors ir pasaziera pusee, bet visas dzeses skidruma trubas ir dzinejam otraa puse, zem iepludes kolektora.
pastasti no kurienes tek, ja tiek virsu uz izpludes

p.s. plaisa galvaa parasti ir uz iekshu un tek dzinejaa


Visas jau nav sakuma aizdomas krita par to trubu, kas no radiatora nak un tuvaka motoram domaju, ka vina laiz gar savilceju un talak aiztek uz kolektrou, bet ne.
Kup pie 3 un 4 cilindra antifrizs, petiju no visam pusem precizi no kurienes tek nevar saprast.(Netiek tik labi klat, lai pastitos)
Bet par to plaisu, ja butu uz ieksu, tad motors stradatu nevienmerigi vai vsp nestradatu, bet taja zina viss ir kartiba, srada vienmerigi un iedarbojas ari labi.
Offline
BMW-Valcha
19. Mar 2011, 19:08 #9906

Kopš: 09. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1358

Braucu ar: gāzi

Vajag atkodēt šādu radio
Offline
jurxx
19. Mar 2011, 19:11 #9907

Kopš: 11. Oct 2007

No: Jelgava

Ziņojumi: 4392

Braucu ar:


19 Mar 2011, 18:55:49 Miervaldis rakstīja:

izpludes kolektors ir pasaziera pusee, bet visas dzeses skidruma trubas ir dzinejam otraa puse, zem iepludes kolektora.
pastasti no kurienes tek, ja tiek virsu uz izpludes

p.s. plaisa galvaa parasti ir uz iekshu un tek dzinejaa


Visas jau nav sakuma aizdomas krita par to trubu, kas no radiatora nak un tuvaka motoram domaju, ka vina laiz gar savilceju un talak aiztek uz kolektrou, bet ne.
Kup pie 3 un 4 cilindra antifrizs, petiju no visam pusem precizi no kurienes tek nevar saprast.(Netiek tik labi klat, lai pastitos)
Bet par to plaisu, ja butu uz ieksu, tad motors stradatu nevienmerigi vai vsp nestradatu, bet taja zina viss ir kartiba, srada vienmerigi un iedarbojas ari labi.

stāvot uz vietas noteikti kad nekūp...
visdrīzākais sūdi ir vienk k.kur pie termostata, udenssūkņa utt.. braucot tā zampa šļakstās pa visu mtortelpu... iedarbini dzinēju un lai padarbojas stāvot k.kur 30 min un tad skaties kur tev kas sūcās...
Offline
klikics
19. Mar 2011, 19:22 #9908

Kopš: 31. Oct 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 672

Braucu ar: GH-23

Labs vakars!

Varbūt esmu nošāvis greizi pie topikiem, bet nu centišos uzdot jautājumu uz ko īsti neviens nevar atbildēt!

Principa jautājums var skanēt diezgan šķūningots, bet vai ir iespēja, un kas ir jādara lai atslēdzot mašīnu (e36) automātiski iedegās miglas lukturi?

Būšu pateicīgs par jebkuru padomu!

Paldies!
Offline
Miervaldis
19. Mar 2011, 19:27 #9909

Kopš: 06. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 21

Braucu ar: 325

Pat nebraucu. Iedarbinu dzinēju, pagaidu kamēr uzsilst un sāk no kolektora nākt tvaiks.Līmenis dzeses sistema arī krītas!

[ Šo ziņu laboja Miervaldis, 19 Mar 2011, 19:28:15 ]

Offline
Driver
19. Mar 2011, 19:29 #9910

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


19 Mar 2011, 19:27:47 Miervaldis rakstīja:
Pat nebraucu. Iedarbinu dzinēju, pagaidu kamēr uzsilst un sāk no kolektora nākt tvaiks.Līmenis dzeses sistema arī krītas!

perku auto ar visu defektu par 200ls

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Miervaldis
19. Mar 2011, 19:39 #9911

Kopš: 06. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 21

Braucu ar: 325


19 Mar 2011, 19:29:00 Driver rakstīja:

perku auto ar visu defektu par 200ls



Gan jau kkur push garam, bet ka uz kolektora tiek es nezinu !
Negribas galvu nost ņemt, bet laikam nekas cits neatliek!
Offline
andzix
19. Mar 2011, 23:30 #9912

Kopš: 13. Feb 2010

No: Cēsis

Ziņojumi: 318

Braucu ar: Individual

kas tur bija vainas, ja xenoni skatās uz leju un neregulējas automātiski? un kā lai pārliecinās, ka toč nestrādā tā automātiskā regulēšana?
Offline
dust
19. Mar 2011, 23:32 #9913

Kopš: 12. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 6533

Braucu ar: DD2

Kāds no stāvokļa devējiem psc.

-----------------

Offline
Sandis_UR
19. Mar 2011, 23:33 #9914

Kopš: 06. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3956

Braucu ar: BITURBO

Kādi var būt problēmas risinājumi, ja nedaudz ķīlē priekšejie suporti un kāpēc tas notek?

Jau tika vienreiz nomainiits priekšējais remkomplekts
+ nomainīti abi suporti
Uz kādu laiku paliek labāp, bet pēc tam atkal sākās nedudz ķīlēšana.

Auto 530D tomaatc, facelift
Offline
andzix
19. Mar 2011, 23:34 #9915

Kopš: 13. Feb 2010

No: Cēsis

Ziņojumi: 318

Braucu ar: Individual

šad tad kad ieslēdz lukturus tad paregulējas uz augšu vai leju.. bet tā braucot īsti nevar sarast, liekas ka parāk tuvas gaismas.
Offline
dust
19. Mar 2011, 23:37 #9916

Kopš: 12. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 6533

Braucu ar: DD2


19 Mar 2011, 23:33:46 Sandis_UR rakstīja:
Kādi var būt problēmas risinājumi, ja nedaudz ķīlē priekšejie suporti un kāpēc tas notek?

Jau tika vienreiz nomainiits priekšējais remkomplekts
+ nomainīti abi suporti
Uz kādu laiku paliek labāp, bet pēc tam atkal sākās nedudz ķīlēšana.

Auto 530D tomaatc, facelift


Kādā stāvoklī vadīklas?
Neesi krāsojis?

[ Šo ziņu laboja Dust, 19 Mar 2011, 23:37:33 ]



-----------------

Offline
Sandis_UR
19. Mar 2011, 23:52 #9917

Kopš: 06. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3956

Braucu ar: BITURBO


19 Mar 2011, 23:37:01 Dust rakstīja:

19 Mar 2011, 23:33:46 Sandis_UR rakstīja:
Kādi var būt problēmas risinājumi, ja nedaudz ķīlē priekšejie suporti un kāpēc tas notek?

Jau tika vienreiz nomainiits priekšējais remkomplekts
+ nomainīti abi suporti
Uz kādu laiku paliek labāp, bet pēc tam atkal sākās nedudz ķīlēšana.

Auto 530D tomaatc, facelift


Kādā stāvoklī vadīklas?
Neesi krāsojis?


Nop. It kaa viss chikieniekaa.
Offline
dci
20. Mar 2011, 00:00 #9918

Kopš: 05. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 189

Braucu ar: BMW 1602


19 Mar 2011, 23:34:50 andzix rakstīja:
šad tad kad ieslēdz lukturus tad paregulējas uz augšu vai leju.. bet tā braucot īsti nevar sarast, liekas ka parāk tuvas gaismas.
aizved uz normālu servi lai noregulē lampas, jo tas ka viņas tev pašam regulējas uz augšu un leju xenonam tas ir obligati, bet tur regulē lai vislaik būtu vienā līmenī, viņām īsto augstumu ir jāieregulē
Offline
Driver
20. Mar 2011, 00:44 #9919

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


19 Mar 2011, 23:33:46 Sandis_UR rakstīja:
Kādi var būt problēmas risinājumi, ja nedaudz ķīlē priekšejie suporti un kāpēc tas notek?

Jau tika vienreiz nomainiits priekšējais remkomplekts
+ nomainīti abi suporti
Uz kādu laiku paliek labāp, bet pēc tam atkal sākās nedudz ķīlēšana.

Auto 530D tomaatc, facelift

tev supportus gadiena neparlasija + nenokrasoja ridlers?

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Driver
20. Mar 2011, 00:45 #9920

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


20 Mar 2011, 00:00:28 dci rakstīja:

19 Mar 2011, 23:34:50 andzix rakstīja:
šad tad kad ieslēdz lukturus tad paregulējas uz augšu vai leju.. bet tā braucot īsti nevar sarast, liekas ka parāk tuvas gaismas.
aizved uz normālu servi lai noregulē lampas, jo tas ka viņas tev pašam regulējas uz augšu un leju xenonam tas ir obligati, bet tur regulē lai vislaik būtu vienā līmenī, viņām īsto augstumu ir jāieregulē

lukturi servisaa ir jaregule tikai tad, kad sistema pilniba ir kartiba un strada kaa vajag. tikai tad var noregulet "sakuma iestatijumu" vadoties pec lukturu regulejama aparata

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo