Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 208 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: Viss par E39

AutorsZiņojums
Czars
26. Nov 2014, 09:21 #9901

Kopš: 13. Aug 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14367

Braucu ar: 3 sek līdz 100


25 Nov 2014, 23:52:36 funkyasshit rakstīja:

25 Nov 2014, 23:33:57 Czars rakstīja:
Kur kvalitativi uzliek enģeļacis, ta lai nesvist lukturi ciet pectam ?


Ja gribi eņģeļacis, tad tikai un vienīgi OEM, pārējie izskatās pēc reāla mēsla, bet tāds ir tikai mans viedoklis.

Sk, prefl naca ar engelacim? Vai lampas oem ar engelacim no 2000gada saka nakt? Xenon nav obligati.


Atbildot par lampu pulēšanu, activeparts pulē-30€. Feisbukā var redzet darbus, izskatijas ok.
Offline
tattoo-artist
26. Nov 2014, 09:26 #9902

Kopš: 17. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 889

Braucu ar: v8 bobiku


26 Nov 2014, 09:21:15 Czars rakstīja:

25 Nov 2014, 23:52:36 funkyasshit rakstīja:

25 Nov 2014, 23:33:57 Czars rakstīja:
Kur kvalitativi uzliek enģeļacis, ta lai nesvist lukturi ciet pectam ?


Ja gribi eņģeļacis, tad tikai un vienīgi OEM, pārējie izskatās pēc reāla mēsla, bet tāds ir tikai mans viedoklis.

Sk, prefl naca ar engelacim? Vai lampas oem ar engelacim no 2000gada saka nakt? Xenon nav obligati.


Atbildot par lampu pulēšanu, activeparts pulē-30€. Feisbukā var redzet darbus, izskatijas ok.
protams,ka nenaaca.Tikai FL ir enģeļi.
Offline
drakelv
26. Nov 2014, 09:31 #9903

Kopš: 15. Sep 2012

Ziņojumi: 335

Braucu ar: F11 535d ///M


26 Nov 2014, 09:03:26 funkyasshit rakstīja:

26 Nov 2014, 01:14:48 Driver rakstīja:

25 Nov 2014, 18:33:59 drakelv rakstīja:

25 Nov 2014, 17:26:07 TurTur rakstīja:

25 Nov 2014, 17:22:48 drakelv rakstīja:

25 Nov 2014, 17:12:45 TurTur rakstīja:
Jautājums, 2.8 benzīnam rpm beidzas pie 5.5k Viņiem ir kaut kāds ierobežotājs? Paldies.


Google vēsta ka 6,5k ir ierobežotājs stock un 5.5 ir max griezes moments, varbūt kāds paregulējis.


Nu jā, čomam ar pie 6.5k apstājas tieši tāds pats dzinējs, savādi.
pasūti ebay kabeli un nomainīt ir tas pats kas divus pirkstus apmizt

varetu biki smalkak par to ebay kabeli, kas ierobezotaju var tik viegli nonjemt vai parlikt uz citu vertibu. un ganjau kabelis noteikti ir pa leeto
cik man zinams, tad parlikt redline agrak/velak nav nemaz tik vienkarshi, jeb es to kautka nepraizi maaku izdarit


Cik es zinu, tas viss notiek, izmainot ECU vērtības, nevis pieliekot vadu.


šķiet ka okšķerējot savam 2003 3.0d iekš NCS expert redzēju ierobežotāja vērtību kaut kur, bet ja tur nevar, tad ebay ir arī EEProm rakstītāji un internetā var atrast programmiņas (to gan skatījos žurkai, bet gan jau nekas daudz neatšķiras).

Patreiz mans vads nodega, gaidu jaunu, kad atnāks tad pateikšu precīzāk

[ Šo ziņu laboja drakelv, 26 Nov 2014, 09:31:35 ]

Offline
Krekers
26. Nov 2014, 10:10 #9904

Kopš: 14. Jul 2011

No: Talsi

Ziņojumi: 642

Braucu ar: mammas e61


26 Nov 2014, 09:26:19 tattoo-artist rakstīja:

26 Nov 2014, 09:21:15 Czars rakstīja:

25 Nov 2014, 23:52:36 funkyasshit rakstīja:

25 Nov 2014, 23:33:57 Czars rakstīja:
Kur kvalitativi uzliek enģeļacis, ta lai nesvist lukturi ciet pectam ?


Ja gribi eņģeļacis, tad tikai un vienīgi OEM, pārējie izskatās pēc reāla mēsla, bet tāds ir tikai mans viedoklis.

Sk, prefl naca ar engelacim? Vai lampas oem ar engelacim no 2000gada saka nakt? Xenon nav obligati.


Atbildot par lampu pulēšanu, activeparts pulē-30€. Feisbukā var redzet darbus, izskatijas ok.
protams,ka nenaaca.Tikai FL ir enģeļi.


Protams oem vislabakais variants, tachu, manupraat, dzelteni kjiinieshi arii ir ok. Vispretigak izskataas taas krasainaas ziemassvetku eglites.
Offline
Driver
26. Nov 2014, 13:17 #9905

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


26 Nov 2014, 09:31:04 drakelv rakstīja:

26 Nov 2014, 09:03:26 funkyasshit rakstīja:

26 Nov 2014, 01:14:48 Driver rakstīja:

25 Nov 2014, 18:33:59 drakelv rakstīja:

25 Nov 2014, 17:26:07 TurTur rakstīja:

25 Nov 2014, 17:22:48 drakelv rakstīja:

25 Nov 2014, 17:12:45 TurTur rakstīja:
Jautājums, 2.8 benzīnam rpm beidzas pie 5.5k Viņiem ir kaut kāds ierobežotājs? Paldies.


Google vēsta ka 6,5k ir ierobežotājs stock un 5.5 ir max griezes moments, varbūt kāds paregulējis.


Nu jā, čomam ar pie 6.5k apstājas tieši tāds pats dzinējs, savādi.
pasūti ebay kabeli un nomainīt ir tas pats kas divus pirkstus apmizt

varetu biki smalkak par to ebay kabeli, kas ierobezotaju var tik viegli nonjemt vai parlikt uz citu vertibu. un ganjau kabelis noteikti ir pa leeto
cik man zinams, tad parlikt redline agrak/velak nav nemaz tik vienkarshi, jeb es to kautka nepraizi maaku izdarit


Cik es zinu, tas viss notiek, izmainot ECU vērtības, nevis pieliekot vadu.


šķiet ka okšķerējot savam 2003 3.0d iekš NCS expert redzēju ierobežotāja vērtību kaut kur, bet ja tur nevar, tad ebay ir arī EEProm rakstītāji un internetā var atrast programmiņas (to gan skatījos žurkai, bet gan jau nekas daudz neatšķiras).

Patreiz mans vads nodega, gaidu jaunu, kad atnāks tad pateikšu precīzāk

tur nav nekadas ierobezotaja vertibas.
ko tu tur redzeji nezinu.


-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
drakelv
26. Nov 2014, 14:33 #9906

Kopš: 15. Sep 2012

Ziņojumi: 335

Braucu ar: F11 535d ///M


26 Nov 2014, 13:17:47 Driver rakstīja:

26 Nov 2014, 09:31:04 drakelv rakstīja:

26 Nov 2014, 09:03:26 funkyasshit rakstīja:

26 Nov 2014, 01:14:48 Driver rakstīja:

25 Nov 2014, 18:33:59 drakelv rakstīja:

25 Nov 2014, 17:26:07 TurTur rakstīja:

25 Nov 2014, 17:22:48 drakelv rakstīja:

25 Nov 2014, 17:12:45 TurTur rakstīja:
Jautājums, 2.8 benzīnam rpm beidzas pie 5.5k Viņiem ir kaut kāds ierobežotājs? Paldies.


Google vēsta ka 6,5k ir ierobežotājs stock un 5.5 ir max griezes moments, varbūt kāds paregulējis.


Nu jā, čomam ar pie 6.5k apstājas tieši tāds pats dzinējs, savādi.
pasūti ebay kabeli un nomainīt ir tas pats kas divus pirkstus apmizt

varetu biki smalkak par to ebay kabeli, kas ierobezotaju var tik viegli nonjemt vai parlikt uz citu vertibu. un ganjau kabelis noteikti ir pa leeto
cik man zinams, tad parlikt redline agrak/velak nav nemaz tik vienkarshi, jeb es to kautka nepraizi maaku izdarit


Cik es zinu, tas viss notiek, izmainot ECU vērtības, nevis pieliekot vadu.


šķiet ka okšķerējot savam 2003 3.0d iekš NCS expert redzēju ierobežotāja vērtību kaut kur, bet ja tur nevar, tad ebay ir arī EEProm rakstītāji un internetā var atrast programmiņas (to gan skatījos žurkai, bet gan jau nekas daudz neatšķiras).

Patreiz mans vads nodega, gaidu jaunu, kad atnāks tad pateikšu precīzāk

tur nav nekadas ierobezotaja vertibas.
ko tu tur redzeji nezinu.



nākamnedēļ būs mans jaunais kabelis atnācis, tad atvēršu vēlreiz un uzrakstīšu ko tieši es redzēju
Offline
Ilvars23
26. Nov 2014, 16:14 #9907

Kopš: 15. Feb 2014

No: Sigulda

Ziņojumi: 438

Braucu ar: mēli pa dēli

kas tie par brīnumiem...

https://i8.ifrype.com/textarea/62/ll_624028.jpg

[ Šo ziņu laboja Ilvars23, 26 Nov 2014, 16:15:51 ]

Offline
Araajz
26. Nov 2014, 16:20 #9908

Kopš: 30. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 28295

Braucu ar: E39


26 Nov 2014, 16:14:44 Ilvars23 rakstīja:
kas tie par brīnumiem...

https://i8.ifrype.com/textarea/62/ll_624028.jpg

Offline
Diablos
26. Nov 2014, 16:29 #9909

Kopš: 15. Apr 2008

Ziņojumi: 255

Braucu ar:

Ziema nāk Kur uztaisīt diagnostiku WEBASTO ??? Laikam ka kaut kas tur ir nobeidzies, netikšķ vairs.
Internetu māku, un arī esmu salasījies visādas atsauksmes pozitīvas, negatīvas, pēc kurām vairs nevar saprast uz kurieni lai brauc
Offline
edzhaans
26. Nov 2014, 17:12 #9910

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:

dabuj ārā veselu vispirms. Tad domā, vai vari izdabūt to sragu. Un reāli nav kustības ? uzliec riepu un pakustini paceltā stāvoklī. Nesen bija bija huiņa pa šo tēmu... un ne vienmēr viss ir tā kā šķiet
Offline
edzhaans
26. Nov 2014, 17:14 #9911

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:


26 Nov 2014, 16:14:44 Ilvars23 rakstīja:
kas tie par brīnumiem...

https://i8.ifrype.com/textarea/62/ll_624028.jpg



Citus var izvākt ārā, izjaukt un nopūst melnu to spīdīgo daļu, der kā it kā ok pagaidu variants. Kapēc tāds jautājums ?
Offline
dzosua
26. Nov 2014, 17:19 #9912

Kopš: 31. Aug 2005

Ziņojumi: 5368

Braucu ar: RAM 1500 Sport


26 Nov 2014, 17:12:34 edzhaans rakstīja:
dabuj ārā veselu vispirms. Tad domā, vai vari izdabūt to sragu. Un reāli nav kustības ? uzliec riepu un pakustini paceltā stāvoklī. Nesen bija bija huiņa pa šo tēmu... un ne vienmēr viss ir tā kā šķiet

Cik skatījos DIY, tad tā šarnīa skrūve nav koniska.
Ārā dabūt nevajadzētu būt problēmam
Offline
Cherbikoff
26. Nov 2014, 17:40 #9913

Kopš: 27. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 991

Braucu ar: BMW & Mercedes


26 Nov 2014, 09:21:15 Czars rakstīja:

25 Nov 2014, 23:52:36 funkyasshit rakstīja:

25 Nov 2014, 23:33:57 Czars rakstīja:
Kur kvalitativi uzliek enģeļacis, ta lai nesvist lukturi ciet pectam ?


Ja gribi eņģeļacis, tad tikai un vienīgi OEM, pārējie izskatās pēc reāla mēsla, bet tāds ir tikai mans viedoklis.

Sk, prefl naca ar engelacim? Vai lampas oem ar engelacim no 2000gada saka nakt? Xenon nav obligati.


Atbildot par lampu pulēšanu, activeparts pulē-30€. Feisbukā var redzet darbus, izskatijas ok.


+39 par to ka vienīgais pareizais eņģeļacu risinājums ir OEM FL lukturi.

Enģeļacis nāk tikai FL, ir ar xenonu un ir bez xenona. Ielikt preFL vietā īzī, viena stiprinājuma skrūve neatbilst. Jāpārtaisa gabarītu kontakts un pagrieziena kontakts. Tas par bezhrenona versiju.

[ Šo ziņu laboja Cherbikoff, 26 Nov 2014, 17:41:38 ]

Offline
edzhaans
26. Nov 2014, 17:52 #9914

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:


26 Nov 2014, 17:19:55 dzosua rakstīja:

26 Nov 2014, 17:12:34 edzhaans rakstīja:
dabuj ārā veselu vispirms. Tad domā, vai vari izdabūt to sragu. Un reāli nav kustības ? uzliec riepu un pakustini paceltā stāvoklī. Nesen bija bija huiņa pa šo tēmu... un ne vienmēr viss ir tā kā šķiet

Cik skatījos DIY, tad tā šarnīa skrūve nav koniska.
Ārā dabūt nevajadzētu būt problēmam

It kā nav, bet viss var būt, man savirzes sviru mainīja, to otru mazo. Ar fleksi sevisā, jo pats nevarēju izspiest.
Offline
funkyasshit
26. Nov 2014, 18:09 #9915

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3480

Braucu ar: E46 330i


26 Nov 2014, 17:52:11 edzhaans rakstīja:

26 Nov 2014, 17:19:55 dzosua rakstīja:

26 Nov 2014, 17:12:34 edzhaans rakstīja:
dabuj ārā veselu vispirms. Tad domā, vai vari izdabūt to sragu. Un reāli nav kustības ? uzliec riepu un pakustini paceltā stāvoklī. Nesen bija bija huiņa pa šo tēmu... un ne vienmēr viss ir tā kā šķiet

Cik skatījos DIY, tad tā šarnīa skrūve nav koniska.
Ārā dabūt nevajadzētu būt problēmam

It kā nav, bet viss var būt, man savirzes sviru mainīja, to otru mazo. Ar fleksi sevisā, jo pats nevarēju izspiest.


Alumīnījs ir mānīgs. Tā nopisos, lai izņemtu priekšējo sviru. Karsēju, dauzīju, spiedu. Visādi, lai ārā dabūtu. Vēl skatē komentēja, ka kāds normāli ir dauzījis, lai ārā dabūtu.
Offline
edzhaans
26. Nov 2014, 18:12 #9916

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:

dauzīt nedrīkst, nu ar kuvaldu toč nē. Aizmugurē tur var tā uzpist, ka nolauzīsi. karsēt it kā var. Servisā nozāģēja nost šarnīru, atlikumam piemetināja uzgriezni un izkustināja, beigās dabuja ārā pa smuko
Offline
-Edm-
26. Nov 2014, 18:15 #9917

Kopš: 19. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 18123

Braucu ar: fenšuj systems.LTR.



un sist arī ir jāmāk,nevis bezpontā jālupī ar kuvaldu tā var sanākt arī stupicu nomainīt netīšām

-----------------
Offline
edzhaans
26. Nov 2014, 18:30 #9918

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:

man ir tas, kas augšējā bildē, dakšas gan nebija
Offline
-Edm-
26. Nov 2014, 18:34 #9919

Kopš: 19. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 18123

Braucu ar: fenšuj systems.LTR.


26 Nov 2014, 18:30:42 edzhaans rakstīja:
man ir tas, kas augšējā bildē, dakšas gan nebija
man ar ir tas kas augšā,bet ne visur viņu reāli var iebāzt,bet priekšējos e39/e34 brīvi ar viņu varēja atšaut,bet tuvākajā plānā ir arī dakšas
parasti sapūšu visu kapitāli ar wd atstāju uz stundiņu vēlreiz sapšu,sopriegoju ar to pajebāciju līdz maks,un viegls ass sitieniņš pa stupicu un ir ārā kā likts

[ Šo ziņu laboja -tihijs-, 26 Nov 2014, 18:35:10 ]



-----------------
Offline
innanna
26. Nov 2014, 18:37 #9920

Kopš: 24. Jan 2013

Ziņojumi: 121

Braucu ar:

Nemākat laikam šarnīrus dabūt ārā.
Pāris ļoti labi varianti:

Ar novilcēju nevis brutāli griezt kamēr vītne novērpjās, bet normāli pievilkt un tālāk ar labu āmuru pa to šarnīra sēžu/bleķi.

Otrs tikpat labs variants bet putekļusargs 99% būs metams - kārtīgi iesitam iekšā dakšu un atkal dauzam pa to pašu sēžas bleķi.

Ja nav ne novilcēja, ne dakšas - viens ar lauzni ar normālu masu lauž uz leju sviru, otrs pa to laiku atkal dauza ar āmuru. Šis variants bīstamāks, jo ir lielaka iespēja kādam bez nagiem palikt

Esmu visādas grabažas skrūvējis, bet nevienu reizi nav bijis variants, ka nevarētu šarnīru ārā dabūt.

Dakšas droši var nepirkt wurtā pa kosmosu, bet ražo arī tādas firmas kā NEO, yato un citi, maksa 5-6eiro, majas lietošanai pilnigi pietiek.
Ir platākas un šaurākas, rekomendēju platāko.

[ Šo ziņu laboja innanna, 26 Nov 2014, 18:39:21 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo