Online
Pašreiz BMWPower skatās 195 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Viss par E39
Autors | Ziņojums |
Mahars | 25. Nov 2014, 21:47 |
#9881
|
| Kopš: 16. May 2010
No: Tukums
Ziņojumi: 443
Braucu ar: BMW530
|
25 Nov 2014, 20:55:41 AUTORS rakstīja:
25 Nov 2014, 20:24:34 Mahars rakstīja:
Šodien 3.0d iedegās dzeltens spirāles simbols apakšā burti dde vai dds un braucot tā vairs nenodziest.Kas par kaiti var būt?
Pirms Feislifta 39tajiem dīzeļiem tā lampiņa nozīmē to pašu CHECK ENGINE ! Iemeslu var būt miljons , bet lieku uz problēmām ar degvielas zemspiedienu , devējs vai pats sūknis zem grīdas sguris.
Labu laiku jau manu ka bembim nav tāds cēliens kā agrāk.Varbūt tiešām zemspiediena sūknis. kvēlsece kāda negāja to zināju bet lampiņš dzeltanais ta nedega. | Offline | | |
sergis15 | 25. Nov 2014, 21:52 |
#9882
|
| Kopš: 05. Apr 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 12024
Braucu ar: pikapu
|
25 Nov 2014, 21:47:19 Mahars rakstīja:
25 Nov 2014, 20:55:41 AUTORS rakstīja:
25 Nov 2014, 20:24:34 Mahars rakstīja:
Šodien 3.0d iedegās dzeltens spirāles simbols apakšā burti dde vai dds un braucot tā vairs nenodziest.Kas par kaiti var būt?
Pirms Feislifta 39tajiem dīzeļiem tā lampiņa nozīmē to pašu CHECK ENGINE ! Iemeslu var būt miljons , bet lieku uz problēmām ar degvielas zemspiedienu , devējs vai pats sūknis zem grīdas sguris.
Labu laiku jau manu ka bembim nav tāds cēliens kā agrāk.Varbūt tiešām zemspiediena sūknis. kvēlsece kāda negāja to zināju bet lampiņš dzeltanais ta nedega.
es ar savu kaiti tiku skaidrībā ātri un vienkārši
nekādas pazīmes nebija, apskatē tik dzinējs aizgāja atsitienā.
pieslēdz pie kompa, zemspiediens, nomainu degvielas filtru viss čiki (Guru Driver)
principā, parasti ja ir kādas problēmas ar degvielas padevi, tad kompis arī izmet fuel injection system
pieņemsim kad spiediena vārsts bija noklājies a-sūknim
netā fantazēt nebūs līdzēts, entās reizes pārbaudīts un visi ceļi aizved pie draivera
----------------- Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV, SCOTT velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
| Offline | | |
hrusts | 25. Nov 2014, 22:30 |
#9883
|
| Kopš: 17. Apr 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 1303
Braucu ar: F11 530D, F31 320D, e36 cabrio 328i ///M,
| Situācija sekojoša - pirms gada nopirku auto ar jau restaurētiem lukturiem - tagat moikā vienam lukturim atleca laka (domāju,ka bij pulēti un lakoti) kādi varianti??? ko darīt???? cik noprotu jaunus nevar dabūt????
edit jaunus stikliņus!!![ Šo ziņu laboja hrusts, 25 Nov 2014, 22:38:54 ] | Offline | | |
drakelv | 25. Nov 2014, 22:33 |
#9884
|
| Kopš: 15. Sep 2012
Ziņojumi: 335
Braucu ar: F11 535d ///M
|
25 Nov 2014, 22:30:57 hrusts rakstīja:
Situācija sekojoša - pirms gada nopirku auto ar jau restaurētiem lukturiem - tagat moikā vienam lukturim atleca laka (domāju,ka bij pulēti un lakoti) kādi varianti??? ko darīt???? cik noprotu jaunus nevar dabūt????
var dabūt jaunus... 400-500 eiro gabalā | Offline | | |
Chubakla | 25. Nov 2014, 22:33 |
#9885
|
| Kopš: 20. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 387
Braucu ar: e39
|
25 Nov 2014, 22:30:57 hrusts rakstīja:
Situācija sekojoša - pirms gada nopirku auto ar jau restaurētiem lukturiem - tagat moikā vienam lukturim atleca laka (domāju,ka bij pulēti un lakoti) kādi varianti??? ko darīt???? cik noprotu jaunus nevar dabūt????
Pre-FL vari nopirkt DEPO stikliņus, iekš "diviauto"
FL lukturus vari vest nopulēt vēlreiz - ~15 EUR/gab - būs kā jauni | Offline | | |
hrusts | 25. Nov 2014, 22:39 |
#9886
|
| Kopš: 17. Apr 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 1303
Braucu ar: F11 530D, F31 320D, e36 cabrio 328i ///M,
|
25 Nov 2014, 22:33:52 Chubakla rakstīja:
25 Nov 2014, 22:30:57 hrusts rakstīja:
Situācija sekojoša - pirms gada nopirku auto ar jau restaurētiem lukturiem - tagat moikā vienam lukturim atleca laka (domāju,ka bij pulēti un lakoti) kādi varianti??? ko darīt???? cik noprotu jaunus nevar dabūt????
Pre-FL vari nopirkt DEPO stikliņus, iekš "diviauto"
FL lukturus vari vest nopulēt vēlreiz - ~15 EUR/gab - būs kā jauni
kur iesaki vest pulēt??? (facelift)[ Šo ziņu laboja hrusts, 25 Nov 2014, 22:40:34 ] | Offline | | |
funkyasshit | 25. Nov 2014, 22:41 |
#9887
|
| Kopš: 13. Aug 2014
Ziņojumi: 3480
Braucu ar: E46 330i
|
25 Nov 2014, 22:33:52 Chubakla rakstīja:
25 Nov 2014, 22:30:57 hrusts rakstīja:
Situācija sekojoša - pirms gada nopirku auto ar jau restaurētiem lukturiem - tagat moikā vienam lukturim atleca laka (domāju,ka bij pulēti un lakoti) kādi varianti??? ko darīt???? cik noprotu jaunus nevar dabūt????
Pre-FL vari nopirkt DEPO stikliņus, iekš "diviauto"
FL lukturus vari vest nopulēt vēlreiz - ~15 EUR/gab - būs kā jauni
Maino stikliņus pastāv iespēja, ka var svīst ciet. Man liekas, ka lietotu/pulētu pre-FL lukturu cena stipri neatpalika no jauniem stikliem. Es varu smagi maldīties, bet kaut kas tāds bija, kad pats domāju par stiklu maiņu. | Offline | | |
vart | 25. Nov 2014, 22:41 |
#9888
|
| Kopš: 24. Aug 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 218
Braucu ar:
|
25 Nov 2014, 16:08:44 -tihijs- rakstīja:
25 Nov 2014, 15:42:20 Asch rakstīja:
25 Nov 2014, 15:22:30 -tihijs- rakstīja:
nu 3l dīzelim ir divi termostati pastāv iespēja ka ja auto ir no siltajām zemēm,tad viņu(termostatu) var nebūt lai bezjēga nekarsētu auto
man pašam ir no itālijas un ir analoģiska beda,kā ap nulli darba temperatūrā uz trases viņu var dabūt tikai kapitali staipot,ir nopirkts termostats bet nēsmu vēl jaucis tur vaļa nevaru iekomentēt kas kā,bet klapes kolektorā nebija stokā,tākā visai reāli ka termostati vnk nav
Edmund, lielajam termostatm jabut anyway. vins nak korpusa, tapat kaa troikai, ta ka vinu ielikt nepareizi vel ir japacenshas
jautajums vairak, kadas firmas ternmostati tika likti un kas notiek ar webasto
es zinu ka viņi abi ir korpusos un nepareizi nemaz nav iespējams viņus ielikt lielais man ir nopirkts a egra nebija uz vietas un teica ka analogs īsti nav pieejams tāpēc pagaidam nav nopirkts,vot kaukad uz bm braukšu un nopirkšu to mazo tad arī skrūvēšu un skatīšos kas ir tur un kas nav tur
Pats nesen izgāju cauri maiņas procesam. EGR behr nopirku eparts. par ~20 eiro ( tas pats BMW tikai ar noslīpētiem BMW logo )
UN to EGR termostatu var pārbaudīt viņu noņemot un lejot caur vienu galu ( tajā pusē kur atgaisošanas skrūve ) aukstu ūdeni, ja gāžās cauri tad jāmaina, ja ne tad tikai lielais vainīgs!
kkk tev arī ietiektu šo izdarīt. Mazums džeki no servisa izdomāja tikai izjaukt iztīrīt un ielikt atpakaļ - pāŗbaudi varbū nemaz nenoslēdz antifrīza plūsmu [ Šo ziņu laboja vart, 25 Nov 2014, 22:42:23 ] | Offline | | |
|
n0riss | 25. Nov 2014, 22:51 |
#9889
|
| Kopš: 07. Oct 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 131
Braucu ar: KTM
| Meklēju e39 abs/asc bloku 001 pm/n 28855561 | Offline | | |
funkyasshit | 25. Nov 2014, 22:53 |
#9890
|
| Kopš: 13. Aug 2014
Ziņojumi: 3480
Braucu ar: E46 330i
|
25 Nov 2014, 22:41:41 vart rakstīja:
25 Nov 2014, 16:08:44 -tihijs- rakstīja:
25 Nov 2014, 15:42:20 Asch rakstīja:
25 Nov 2014, 15:22:30 -tihijs- rakstīja:
nu 3l dīzelim ir divi termostati pastāv iespēja ka ja auto ir no siltajām zemēm,tad viņu(termostatu) var nebūt lai bezjēga nekarsētu auto
man pašam ir no itālijas un ir analoģiska beda,kā ap nulli darba temperatūrā uz trases viņu var dabūt tikai kapitali staipot,ir nopirkts termostats bet nēsmu vēl jaucis tur vaļa nevaru iekomentēt kas kā,bet klapes kolektorā nebija stokā,tākā visai reāli ka termostati vnk nav
Edmund, lielajam termostatm jabut anyway. vins nak korpusa, tapat kaa troikai, ta ka vinu ielikt nepareizi vel ir japacenshas
jautajums vairak, kadas firmas ternmostati tika likti un kas notiek ar webasto
es zinu ka viņi abi ir korpusos un nepareizi nemaz nav iespējams viņus ielikt lielais man ir nopirkts a egra nebija uz vietas un teica ka analogs īsti nav pieejams tāpēc pagaidam nav nopirkts,vot kaukad uz bm braukšu un nopirkšu to mazo tad arī skrūvēšu un skatīšos kas ir tur un kas nav tur
Pats nesen izgāju cauri maiņas procesam. EGR behr nopirku eparts. par ~20 eiro ( tas pats BMW tikai ar noslīpētiem BMW logo )
UN to EGR termostatu var pārbaudīt viņu noņemot un lejot caur vienu galu ( tajā pusē kur atgaisošanas skrūve ) aukstu ūdeni, ja gāžās cauri tad jāmaina, ja ne tad tikai lielais vainīgs!
kkk tev arī ietiektu šo izdarīt. Mazums džeki no servisa izdomāja tikai izjaukt iztīrīt un ielikt atpakaļ - pāŗbaudi varbū nemaz nenoslēdz antifrīza plūsmu
Es esmu pārsteigts, ka e39 EGR ir tik lēts. Jūs variet neticēt, bet Opelim par EGR samaksāju 100 euro. Wahrer vai kas tāds, vairs neatceros nosaukumu. | Offline | | |
Araajz | 25. Nov 2014, 22:59 |
#9891
|
| Kopš: 30. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 28295
Braucu ar: E39
|
25 Nov 2014, 22:33:06 drakelv rakstīja:
25 Nov 2014, 22:30:57 hrusts rakstīja:
Situācija sekojoša - pirms gada nopirku auto ar jau restaurētiem lukturiem - tagat moikā vienam lukturim atleca laka (domāju,ka bij pulēti un lakoti) kādi varianti??? ko darīt???? cik noprotu jaunus nevar dabūt????
var dabūt jaunus... 400-500 eiro gabalā
15 gadus vecam dampim ar vērtību 3tk eur jauni lukturi par 1000 eur | Offline | | |
vart | 25. Nov 2014, 23:17 |
#9892
|
| Kopš: 24. Aug 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 218
Braucu ar:
|
25 Nov 2014, 22:53:54 funkyasshit rakstīja:
Es esmu pārsteigts, ka e39 EGR ir tik lēts. Jūs variet neticēt, bet Opelim par EGR samaksāju 100 euro. Wahrer vai kas tāds, vairs neatceros nosaukumu.
Sāc jau nožēlot ka pārdevi BMW?
Chubakla stāsti kur tos lukturus pulē tik cītīgi, ka paliek kā jauni, ziemā gribu iebraukt ar spīžīgiem lukturiem | Offline | | |
Czars | 25. Nov 2014, 23:33 |
#9893
|
| Kopš: 13. Aug 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 14367
Braucu ar: 3 sek līdz 100
| Kur kvalitativi uzliek enģeļacis, ta lai nesvist lukturi ciet pectam ? [ Šo ziņu laboja Czars, 25 Nov 2014, 23:34:23 ] | Offline | | |
funkyasshit | 25. Nov 2014, 23:52 |
#9894
|
| Kopš: 13. Aug 2014
Ziņojumi: 3480
Braucu ar: E46 330i
|
25 Nov 2014, 23:17:58 vart rakstīja:
25 Nov 2014, 22:53:54 funkyasshit rakstīja:
Es esmu pārsteigts, ka e39 EGR ir tik lēts. Jūs variet neticēt, bet Opelim par EGR samaksāju 100 euro. Wahrer vai kas tāds, vairs neatceros nosaukumu.
Sāc jau nožēlot ka pārdevi BMW?
Chubakla stāsti kur tos lukturus pulē tik cītīgi, ka paliek kā jauni, ziemā gribu iebraukt ar spīžīgiem lukturiem
Nozēļoju jau ieliekot sludinājumu, bet neko nevarēja darīt. Finansiāli apstākļi. NEredzu iemeslu mainīt mašīnu no BMW pret jebko citu. Sūdzās tikai tie, kuriem bīmers nav bijis.
25 Nov 2014, 23:33:57 Czars rakstīja:
Kur kvalitativi uzliek enģeļacis, ta lai nesvist lukturi ciet pectam ?
Ja gribi eņģeļacis, tad tikai un vienīgi OEM, pārējie izskatās pēc reāla mēsla, bet tāds ir tikai mans viedoklis.[ Šo ziņu laboja funkyasshit, 25 Nov 2014, 23:53:11 ] | Offline | | |
AUTORS | 26. Nov 2014, 00:28 |
#9895
|
| Kopš: 20. Oct 2009
No: Saulkrasti
Ziņojumi: 812
Braucu ar: A6 C7 BiTDI Competicion
|
25 Nov 2014, 21:52:46 sergis15 rakstīja:
25 Nov 2014, 21:47:19 Mahars rakstīja:
25 Nov 2014, 20:55:41 AUTORS rakstīja:
25 Nov 2014, 20:24:34 Mahars rakstīja:
Šodien 3.0d iedegās dzeltens spirāles simbols apakšā burti dde vai dds un braucot tā vairs nenodziest.Kas par kaiti var būt?
Pirms Feislifta 39tajiem dīzeļiem tā lampiņa nozīmē to pašu CHECK ENGINE ! Iemeslu var būt miljons , bet lieku uz problēmām ar degvielas zemspiedienu , devējs vai pats sūknis zem grīdas sguris.
Labu laiku jau manu ka bembim nav tāds cēliens kā agrāk.Varbūt tiešām zemspiediena sūknis. kvēlsece kāda negāja to zināju bet lampiņš dzeltanais ta nedega.
es ar savu kaiti tiku skaidrībā ātri un vienkārši
nekādas pazīmes nebija, apskatē tik dzinējs aizgāja atsitienā.
pieslēdz pie kompa, zemspiediens, nomainu degvielas filtru viss čiki (Guru Driver)
principā, parasti ja ir kādas problēmas ar degvielas padevi, tad kompis arī izmet fuel injection system
pieņemsim kad spiediena vārsts bija noklājies a-sūknim
netā fantazēt nebūs līdzēts, entās reizes pārbaudīts un visi ceļi aizved pie draivera
Te jau iet runa par mazo OBC , powera termins "Bomž edition" Mazais nerāda Fuel injection sistem,jo to fiziski nevar(nav displeja) bet iededzina kvēlsveču lampiņu ar burtiem apakšā DDE. | Offline | | |
AUTORS | 26. Nov 2014, 00:30 |
#9896
|
| Kopš: 20. Oct 2009
No: Saulkrasti
Ziņojumi: 812
Braucu ar: A6 C7 BiTDI Competicion
|
25 Nov 2014, 23:33:57 Czars rakstīja:
Kur kvalitativi uzliek enģeļacis, ta lai nesvist lukturi ciet pectam ?
Rēķinies ka skati ejot būs jāaizņemās lukturi Vairs ar pašliktajiem enģeļiem nelaiž cauri... | Offline | | |
|
AUTORS | 26. Nov 2014, 00:32 |
#9897
|
| Kopš: 20. Oct 2009
No: Saulkrasti
Ziņojumi: 812
Braucu ar: A6 C7 BiTDI Competicion
|
25 Nov 2014, 22:53:54 funkyasshit rakstīja:
25 Nov 2014, 22:41:41 vart rakstīja:
25 Nov 2014, 16:08:44 -tihijs- rakstīja:
25 Nov 2014, 15:42:20 Asch rakstīja:
25 Nov 2014, 15:22:30 -tihijs- rakstīja:
nu 3l dīzelim ir divi termostati pastāv iespēja ka ja auto ir no siltajām zemēm,tad viņu(termostatu) var nebūt lai bezjēga nekarsētu auto
man pašam ir no itālijas un ir analoģiska beda,kā ap nulli darba temperatūrā uz trases viņu var dabūt tikai kapitali staipot,ir nopirkts termostats bet nēsmu vēl jaucis tur vaļa nevaru iekomentēt kas kā,bet klapes kolektorā nebija stokā,tākā visai reāli ka termostati vnk nav
Edmund, lielajam termostatm jabut anyway. vins nak korpusa, tapat kaa troikai, ta ka vinu ielikt nepareizi vel ir japacenshas
jautajums vairak, kadas firmas ternmostati tika likti un kas notiek ar webasto
es zinu ka viņi abi ir korpusos un nepareizi nemaz nav iespējams viņus ielikt lielais man ir nopirkts a egra nebija uz vietas un teica ka analogs īsti nav pieejams tāpēc pagaidam nav nopirkts,vot kaukad uz bm braukšu un nopirkšu to mazo tad arī skrūvēšu un skatīšos kas ir tur un kas nav tur
Pats nesen izgāju cauri maiņas procesam. EGR behr nopirku eparts. par ~20 eiro ( tas pats BMW tikai ar noslīpētiem BMW logo )
UN to EGR termostatu var pārbaudīt viņu noņemot un lejot caur vienu galu ( tajā pusē kur atgaisošanas skrūve ) aukstu ūdeni, ja gāžās cauri tad jāmaina, ja ne tad tikai lielais vainīgs!
kkk tev arī ietiektu šo izdarīt. Mazums džeki no servisa izdomāja tikai izjaukt iztīrīt un ielikt atpakaļ - pāŗbaudi varbū nemaz nenoslēdz antifrīza plūsmu
Es esmu pārsteigts, ka e39 EGR ir tik lēts. Jūs variet neticēt, bet Opelim par EGR samaksāju 100 euro. Wahrer vai kas tāds, vairs neatceros nosaukumu.
Tiko mainīju savam e61 , 14 eiro oem , sensonā Vispār esmu izbrīnīts par cenām ... E60 daudz kas ir stipri lētāks kā E39, piekares daļas , filtri ... Laikam e39 jau ir nākotnes klasika , tāpēc [ Šo ziņu laboja AUTORS, 26 Nov 2014, 00:35:43 ] | Offline | | |
Sormis | 26. Nov 2014, 00:50 |
#9898
|
| Kopš: 20. Jun 2011
No: Alūksne
Ziņojumi: 1645
Braucu ar: Ziemas sitamo.
| 535 var uzlikt R15 diskus.? Vai mazākie ir R16.? | Offline | | |
Driver | 26. Nov 2014, 01:14 |
#9899
|
| Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
25 Nov 2014, 18:33:59 drakelv rakstīja:
25 Nov 2014, 17:26:07 TurTur rakstīja:
25 Nov 2014, 17:22:48 drakelv rakstīja:
25 Nov 2014, 17:12:45 TurTur rakstīja:
Jautājums, 2.8 benzīnam rpm beidzas pie 5.5k Viņiem ir kaut kāds ierobežotājs? Paldies.
Google vēsta ka 6,5k ir ierobežotājs stock un 5.5 ir max griezes moments, varbūt kāds paregulējis.
Nu jā, čomam ar pie 6.5k apstājas tieši tāds pats dzinējs, savādi.
pasūti ebay kabeli un nomainīt ir tas pats kas divus pirkstus apmizt
varetu biki smalkak par to ebay kabeli, kas ierobezotaju var tik viegli nonjemt vai parlikt uz citu vertibu. un ganjau kabelis noteikti ir pa leeto
cik man zinams, tad parlikt redline agrak/velak nav nemaz tik vienkarshi, jeb es to kautka nepraizi maaku izdarit
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
funkyasshit | 26. Nov 2014, 09:03 |
#9900
|
| Kopš: 13. Aug 2014
Ziņojumi: 3480
Braucu ar: E46 330i
|
26 Nov 2014, 01:14:48 Driver rakstīja:
25 Nov 2014, 18:33:59 drakelv rakstīja:
25 Nov 2014, 17:26:07 TurTur rakstīja:
25 Nov 2014, 17:22:48 drakelv rakstīja:
25 Nov 2014, 17:12:45 TurTur rakstīja:
Jautājums, 2.8 benzīnam rpm beidzas pie 5.5k Viņiem ir kaut kāds ierobežotājs? Paldies.
Google vēsta ka 6,5k ir ierobežotājs stock un 5.5 ir max griezes moments, varbūt kāds paregulējis.
Nu jā, čomam ar pie 6.5k apstājas tieši tāds pats dzinējs, savādi.
pasūti ebay kabeli un nomainīt ir tas pats kas divus pirkstus apmizt
varetu biki smalkak par to ebay kabeli, kas ierobezotaju var tik viegli nonjemt vai parlikt uz citu vertibu. un ganjau kabelis noteikti ir pa leeto
cik man zinams, tad parlikt redline agrak/velak nav nemaz tik vienkarshi, jeb es to kautka nepraizi maaku izdarit
Cik es zinu, tas viss notiek, izmainot ECU vērtības, nevis pieliekot vadu. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|