Online

Pašreiz BMWPower skatās 195 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: Viss par E39

AutorsZiņojums
Mahars
25. Nov 2014, 21:47 #9881

Kopš: 16. May 2010

No: Tukums

Ziņojumi: 443

Braucu ar: BMW530


25 Nov 2014, 20:55:41 AUTORS rakstīja:

25 Nov 2014, 20:24:34 Mahars rakstīja:
Šodien 3.0d iedegās dzeltens spirāles simbols apakšā burti dde vai dds un braucot tā vairs nenodziest.Kas par kaiti var būt?
Pirms Feislifta 39tajiem dīzeļiem tā lampiņa nozīmē to pašu CHECK ENGINE ! Iemeslu var būt miljons , bet lieku uz problēmām ar degvielas zemspiedienu , devējs vai pats sūknis zem grīdas sguris.
Labu laiku jau manu ka bembim nav tāds cēliens kā agrāk.Varbūt tiešām zemspiediena sūknis. kvēlsece kāda negāja to zināju bet lampiņš dzeltanais ta nedega.
Offline
sergis15
25. Nov 2014, 21:52 #9882

Kopš: 05. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 12024

Braucu ar: pikapu


25 Nov 2014, 21:47:19 Mahars rakstīja:

25 Nov 2014, 20:55:41 AUTORS rakstīja:

25 Nov 2014, 20:24:34 Mahars rakstīja:
Šodien 3.0d iedegās dzeltens spirāles simbols apakšā burti dde vai dds un braucot tā vairs nenodziest.Kas par kaiti var būt?
Pirms Feislifta 39tajiem dīzeļiem tā lampiņa nozīmē to pašu CHECK ENGINE ! Iemeslu var būt miljons , bet lieku uz problēmām ar degvielas zemspiedienu , devējs vai pats sūknis zem grīdas sguris.
Labu laiku jau manu ka bembim nav tāds cēliens kā agrāk.Varbūt tiešām zemspiediena sūknis. kvēlsece kāda negāja to zināju bet lampiņš dzeltanais ta nedega.

es ar savu kaiti tiku skaidrībā ātri un vienkārši
nekādas pazīmes nebija, apskatē tik dzinējs aizgāja atsitienā.
pieslēdz pie kompa, zemspiediens, nomainu degvielas filtru viss čiki (Guru Driver)

principā, parasti ja ir kādas problēmas ar degvielas padevi, tad kompis arī izmet fuel injection system
pieņemsim kad spiediena vārsts bija noklājies a-sūknim
netā fantazēt nebūs līdzēts, entās reizes pārbaudīts un visi ceļi aizved pie draivera

-----------------
Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV, SCOTT velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
Offline
hrusts
25. Nov 2014, 22:30 #9883

Kopš: 17. Apr 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1303

Braucu ar: F11 530D, F31 320D, e36 cabrio 328i ///M,

Situācija sekojoša - pirms gada nopirku auto ar jau restaurētiem lukturiem - tagat moikā vienam lukturim atleca laka (domāju,ka bij pulēti un lakoti) kādi varianti??? ko darīt???? cik noprotu jaunus nevar dabūt????
edit jaunus stikliņus!!!

[ Šo ziņu laboja hrusts, 25 Nov 2014, 22:38:54 ]

Offline
drakelv
25. Nov 2014, 22:33 #9884

Kopš: 15. Sep 2012

Ziņojumi: 335

Braucu ar: F11 535d ///M


25 Nov 2014, 22:30:57 hrusts rakstīja:
Situācija sekojoša - pirms gada nopirku auto ar jau restaurētiem lukturiem - tagat moikā vienam lukturim atleca laka (domāju,ka bij pulēti un lakoti) kādi varianti??? ko darīt???? cik noprotu jaunus nevar dabūt????

var dabūt jaunus... 400-500 eiro gabalā
Offline
Chubakla
25. Nov 2014, 22:33 #9885

Kopš: 20. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 387

Braucu ar: e39


25 Nov 2014, 22:30:57 hrusts rakstīja:
Situācija sekojoša - pirms gada nopirku auto ar jau restaurētiem lukturiem - tagat moikā vienam lukturim atleca laka (domāju,ka bij pulēti un lakoti) kādi varianti??? ko darīt???? cik noprotu jaunus nevar dabūt????


Pre-FL vari nopirkt DEPO stikliņus, iekš "diviauto"
FL lukturus vari vest nopulēt vēlreiz - ~15 EUR/gab - būs kā jauni
Offline
hrusts
25. Nov 2014, 22:39 #9886

Kopš: 17. Apr 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1303

Braucu ar: F11 530D, F31 320D, e36 cabrio 328i ///M,


25 Nov 2014, 22:33:52 Chubakla rakstīja:

25 Nov 2014, 22:30:57 hrusts rakstīja:
Situācija sekojoša - pirms gada nopirku auto ar jau restaurētiem lukturiem - tagat moikā vienam lukturim atleca laka (domāju,ka bij pulēti un lakoti) kādi varianti??? ko darīt???? cik noprotu jaunus nevar dabūt????


Pre-FL vari nopirkt DEPO stikliņus, iekš "diviauto"
FL lukturus vari vest nopulēt vēlreiz - ~15 EUR/gab - būs kā jauni

kur iesaki vest pulēt??? (facelift)

[ Šo ziņu laboja hrusts, 25 Nov 2014, 22:40:34 ]

Offline
funkyasshit
25. Nov 2014, 22:41 #9887

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3480

Braucu ar: E46 330i


25 Nov 2014, 22:33:52 Chubakla rakstīja:

25 Nov 2014, 22:30:57 hrusts rakstīja:
Situācija sekojoša - pirms gada nopirku auto ar jau restaurētiem lukturiem - tagat moikā vienam lukturim atleca laka (domāju,ka bij pulēti un lakoti) kādi varianti??? ko darīt???? cik noprotu jaunus nevar dabūt????


Pre-FL vari nopirkt DEPO stikliņus, iekš "diviauto"
FL lukturus vari vest nopulēt vēlreiz - ~15 EUR/gab - būs kā jauni


Maino stikliņus pastāv iespēja, ka var svīst ciet. Man liekas, ka lietotu/pulētu pre-FL lukturu cena stipri neatpalika no jauniem stikliem. Es varu smagi maldīties, bet kaut kas tāds bija, kad pats domāju par stiklu maiņu.
Offline
vart
25. Nov 2014, 22:41 #9888

Kopš: 24. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 218

Braucu ar:


25 Nov 2014, 16:08:44 -tihijs- rakstīja:

25 Nov 2014, 15:42:20 Asch rakstīja:

25 Nov 2014, 15:22:30 -tihijs- rakstīja:
nu 3l dīzelim ir divi termostati pastāv iespēja ka ja auto ir no siltajām zemēm,tad viņu(termostatu) var nebūt lai bezjēga nekarsētu auto
man pašam ir no itālijas un ir analoģiska beda,kā ap nulli darba temperatūrā uz trases viņu var dabūt tikai kapitali staipot,ir nopirkts termostats bet nēsmu vēl jaucis tur vaļa nevaru iekomentēt kas kā,bet klapes kolektorā nebija stokā,tākā visai reāli ka termostati vnk nav

Edmund, lielajam termostatm jabut anyway. vins nak korpusa, tapat kaa troikai, ta ka vinu ielikt nepareizi vel ir japacenshas
jautajums vairak, kadas firmas ternmostati tika likti un kas notiek ar webasto
es zinu ka viņi abi ir korpusos un nepareizi nemaz nav iespējams viņus ielikt lielais man ir nopirkts a egra nebija uz vietas un teica ka analogs īsti nav pieejams tāpēc pagaidam nav nopirkts,vot kaukad uz bm braukšu un nopirkšu to mazo tad arī skrūvēšu un skatīšos kas ir tur un kas nav tur


Pats nesen izgāju cauri maiņas procesam. EGR behr nopirku eparts. par ~20 eiro ( tas pats BMW tikai ar noslīpētiem BMW logo )

UN to EGR termostatu var pārbaudīt viņu noņemot un lejot caur vienu galu ( tajā pusē kur atgaisošanas skrūve ) aukstu ūdeni, ja gāžās cauri tad jāmaina, ja ne tad tikai lielais vainīgs!

kkk tev arī ietiektu šo izdarīt. Mazums džeki no servisa izdomāja tikai izjaukt iztīrīt un ielikt atpakaļ - pāŗbaudi varbū nemaz nenoslēdz antifrīza plūsmu

[ Šo ziņu laboja vart, 25 Nov 2014, 22:42:23 ]

Offline
n0riss
25. Nov 2014, 22:51 #9889

Kopš: 07. Oct 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 131

Braucu ar: KTM

Meklēju e39 abs/asc bloku 001 pm/n 28855561
Offline
funkyasshit
25. Nov 2014, 22:53 #9890

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3480

Braucu ar: E46 330i


25 Nov 2014, 22:41:41 vart rakstīja:

25 Nov 2014, 16:08:44 -tihijs- rakstīja:

25 Nov 2014, 15:42:20 Asch rakstīja:

25 Nov 2014, 15:22:30 -tihijs- rakstīja:
nu 3l dīzelim ir divi termostati pastāv iespēja ka ja auto ir no siltajām zemēm,tad viņu(termostatu) var nebūt lai bezjēga nekarsētu auto
man pašam ir no itālijas un ir analoģiska beda,kā ap nulli darba temperatūrā uz trases viņu var dabūt tikai kapitali staipot,ir nopirkts termostats bet nēsmu vēl jaucis tur vaļa nevaru iekomentēt kas kā,bet klapes kolektorā nebija stokā,tākā visai reāli ka termostati vnk nav

Edmund, lielajam termostatm jabut anyway. vins nak korpusa, tapat kaa troikai, ta ka vinu ielikt nepareizi vel ir japacenshas
jautajums vairak, kadas firmas ternmostati tika likti un kas notiek ar webasto
es zinu ka viņi abi ir korpusos un nepareizi nemaz nav iespējams viņus ielikt lielais man ir nopirkts a egra nebija uz vietas un teica ka analogs īsti nav pieejams tāpēc pagaidam nav nopirkts,vot kaukad uz bm braukšu un nopirkšu to mazo tad arī skrūvēšu un skatīšos kas ir tur un kas nav tur


Pats nesen izgāju cauri maiņas procesam. EGR behr nopirku eparts. par ~20 eiro ( tas pats BMW tikai ar noslīpētiem BMW logo )

UN to EGR termostatu var pārbaudīt viņu noņemot un lejot caur vienu galu ( tajā pusē kur atgaisošanas skrūve ) aukstu ūdeni, ja gāžās cauri tad jāmaina, ja ne tad tikai lielais vainīgs!

kkk tev arī ietiektu šo izdarīt. Mazums džeki no servisa izdomāja tikai izjaukt iztīrīt un ielikt atpakaļ - pāŗbaudi varbū nemaz nenoslēdz antifrīza plūsmu


Es esmu pārsteigts, ka e39 EGR ir tik lēts. Jūs variet neticēt, bet Opelim par EGR samaksāju 100 euro. Wahrer vai kas tāds, vairs neatceros nosaukumu.
Offline
Araajz
25. Nov 2014, 22:59 #9891

Kopš: 30. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 28295

Braucu ar: E39


25 Nov 2014, 22:33:06 drakelv rakstīja:

25 Nov 2014, 22:30:57 hrusts rakstīja:
Situācija sekojoša - pirms gada nopirku auto ar jau restaurētiem lukturiem - tagat moikā vienam lukturim atleca laka (domāju,ka bij pulēti un lakoti) kādi varianti??? ko darīt???? cik noprotu jaunus nevar dabūt????

var dabūt jaunus... 400-500 eiro gabalā

15 gadus vecam dampim ar vērtību 3tk eur jauni lukturi par 1000 eur
Offline
vart
25. Nov 2014, 23:17 #9892

Kopš: 24. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 218

Braucu ar:


25 Nov 2014, 22:53:54 funkyasshit rakstīja:
Es esmu pārsteigts, ka e39 EGR ir tik lēts. Jūs variet neticēt, bet Opelim par EGR samaksāju 100 euro. Wahrer vai kas tāds, vairs neatceros nosaukumu.


Sāc jau nožēlot ka pārdevi BMW?

Chubakla stāsti kur tos lukturus pulē tik cītīgi, ka paliek kā jauni, ziemā gribu iebraukt ar spīžīgiem lukturiem
Offline
Czars
25. Nov 2014, 23:33 #9893

Kopš: 13. Aug 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14367

Braucu ar: 3 sek līdz 100

Kur kvalitativi uzliek enģeļacis, ta lai nesvist lukturi ciet pectam ?

[ Šo ziņu laboja Czars, 25 Nov 2014, 23:34:23 ]

Offline
funkyasshit
25. Nov 2014, 23:52 #9894

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3480

Braucu ar: E46 330i


25 Nov 2014, 23:17:58 vart rakstīja:

25 Nov 2014, 22:53:54 funkyasshit rakstīja:
Es esmu pārsteigts, ka e39 EGR ir tik lēts. Jūs variet neticēt, bet Opelim par EGR samaksāju 100 euro. Wahrer vai kas tāds, vairs neatceros nosaukumu.



Sāc jau nožēlot ka pārdevi BMW?

Chubakla stāsti kur tos lukturus pulē tik cītīgi, ka paliek kā jauni, ziemā gribu iebraukt ar spīžīgiem lukturiem


Nozēļoju jau ieliekot sludinājumu, bet neko nevarēja darīt. Finansiāli apstākļi. NEredzu iemeslu mainīt mašīnu no BMW pret jebko citu. Sūdzās tikai tie, kuriem bīmers nav bijis.


25 Nov 2014, 23:33:57 Czars rakstīja:
Kur kvalitativi uzliek enģeļacis, ta lai nesvist lukturi ciet pectam ?


Ja gribi eņģeļacis, tad tikai un vienīgi OEM, pārējie izskatās pēc reāla mēsla, bet tāds ir tikai mans viedoklis.

[ Šo ziņu laboja funkyasshit, 25 Nov 2014, 23:53:11 ]

Offline
AUTORS
26. Nov 2014, 00:28 #9895

Kopš: 20. Oct 2009

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 812

Braucu ar: A6 C7 BiTDI Competicion


25 Nov 2014, 21:52:46 sergis15 rakstīja:

25 Nov 2014, 21:47:19 Mahars rakstīja:

25 Nov 2014, 20:55:41 AUTORS rakstīja:

25 Nov 2014, 20:24:34 Mahars rakstīja:
Šodien 3.0d iedegās dzeltens spirāles simbols apakšā burti dde vai dds un braucot tā vairs nenodziest.Kas par kaiti var būt?
Pirms Feislifta 39tajiem dīzeļiem tā lampiņa nozīmē to pašu CHECK ENGINE ! Iemeslu var būt miljons , bet lieku uz problēmām ar degvielas zemspiedienu , devējs vai pats sūknis zem grīdas sguris.
Labu laiku jau manu ka bembim nav tāds cēliens kā agrāk.Varbūt tiešām zemspiediena sūknis. kvēlsece kāda negāja to zināju bet lampiņš dzeltanais ta nedega.

es ar savu kaiti tiku skaidrībā ātri un vienkārši
nekādas pazīmes nebija, apskatē tik dzinējs aizgāja atsitienā.
pieslēdz pie kompa, zemspiediens, nomainu degvielas filtru viss čiki (Guru Driver)

principā, parasti ja ir kādas problēmas ar degvielas padevi, tad kompis arī izmet fuel injection system
pieņemsim kad spiediena vārsts bija noklājies a-sūknim
netā fantazēt nebūs līdzēts, entās reizes pārbaudīts un visi ceļi aizved pie draivera
Te jau iet runa par mazo OBC , powera termins "Bomž edition" Mazais nerāda Fuel injection sistem,jo to fiziski nevar(nav displeja) bet iededzina kvēlsveču lampiņu ar burtiem apakšā DDE.
Offline
AUTORS
26. Nov 2014, 00:30 #9896

Kopš: 20. Oct 2009

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 812

Braucu ar: A6 C7 BiTDI Competicion


25 Nov 2014, 23:33:57 Czars rakstīja:
Kur kvalitativi uzliek enģeļacis, ta lai nesvist lukturi ciet pectam ?
Rēķinies ka skati ejot būs jāaizņemās lukturi Vairs ar pašliktajiem enģeļiem nelaiž cauri...
Offline
AUTORS
26. Nov 2014, 00:32 #9897

Kopš: 20. Oct 2009

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 812

Braucu ar: A6 C7 BiTDI Competicion


25 Nov 2014, 22:53:54 funkyasshit rakstīja:

25 Nov 2014, 22:41:41 vart rakstīja:

25 Nov 2014, 16:08:44 -tihijs- rakstīja:

25 Nov 2014, 15:42:20 Asch rakstīja:

25 Nov 2014, 15:22:30 -tihijs- rakstīja:
nu 3l dīzelim ir divi termostati pastāv iespēja ka ja auto ir no siltajām zemēm,tad viņu(termostatu) var nebūt lai bezjēga nekarsētu auto
man pašam ir no itālijas un ir analoģiska beda,kā ap nulli darba temperatūrā uz trases viņu var dabūt tikai kapitali staipot,ir nopirkts termostats bet nēsmu vēl jaucis tur vaļa nevaru iekomentēt kas kā,bet klapes kolektorā nebija stokā,tākā visai reāli ka termostati vnk nav

Edmund, lielajam termostatm jabut anyway. vins nak korpusa, tapat kaa troikai, ta ka vinu ielikt nepareizi vel ir japacenshas
jautajums vairak, kadas firmas ternmostati tika likti un kas notiek ar webasto
es zinu ka viņi abi ir korpusos un nepareizi nemaz nav iespējams viņus ielikt lielais man ir nopirkts a egra nebija uz vietas un teica ka analogs īsti nav pieejams tāpēc pagaidam nav nopirkts,vot kaukad uz bm braukšu un nopirkšu to mazo tad arī skrūvēšu un skatīšos kas ir tur un kas nav tur


Pats nesen izgāju cauri maiņas procesam. EGR behr nopirku eparts. par ~20 eiro ( tas pats BMW tikai ar noslīpētiem BMW logo )

UN to EGR termostatu var pārbaudīt viņu noņemot un lejot caur vienu galu ( tajā pusē kur atgaisošanas skrūve ) aukstu ūdeni, ja gāžās cauri tad jāmaina, ja ne tad tikai lielais vainīgs!

kkk tev arī ietiektu šo izdarīt. Mazums džeki no servisa izdomāja tikai izjaukt iztīrīt un ielikt atpakaļ - pāŗbaudi varbū nemaz nenoslēdz antifrīza plūsmu


Es esmu pārsteigts, ka e39 EGR ir tik lēts. Jūs variet neticēt, bet Opelim par EGR samaksāju 100 euro. Wahrer vai kas tāds, vairs neatceros nosaukumu.
Tiko mainīju savam e61 , 14 eiro oem , sensonā Vispār esmu izbrīnīts par cenām ... E60 daudz kas ir stipri lētāks kā E39, piekares daļas , filtri ... Laikam e39 jau ir nākotnes klasika , tāpēc

[ Šo ziņu laboja AUTORS, 26 Nov 2014, 00:35:43 ]

Offline
Sormis
26. Nov 2014, 00:50 #9898

Kopš: 20. Jun 2011

No: Alūksne

Ziņojumi: 1645

Braucu ar: Ziemas sitamo.

535 var uzlikt R15 diskus.? Vai mazākie ir R16.?
Offline
Driver
26. Nov 2014, 01:14 #9899

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


25 Nov 2014, 18:33:59 drakelv rakstīja:

25 Nov 2014, 17:26:07 TurTur rakstīja:

25 Nov 2014, 17:22:48 drakelv rakstīja:

25 Nov 2014, 17:12:45 TurTur rakstīja:
Jautājums, 2.8 benzīnam rpm beidzas pie 5.5k Viņiem ir kaut kāds ierobežotājs? Paldies.


Google vēsta ka 6,5k ir ierobežotājs stock un 5.5 ir max griezes moments, varbūt kāds paregulējis.


Nu jā, čomam ar pie 6.5k apstājas tieši tāds pats dzinējs, savādi.
pasūti ebay kabeli un nomainīt ir tas pats kas divus pirkstus apmizt

varetu biki smalkak par to ebay kabeli, kas ierobezotaju var tik viegli nonjemt vai parlikt uz citu vertibu. un ganjau kabelis noteikti ir pa leeto
cik man zinams, tad parlikt redline agrak/velak nav nemaz tik vienkarshi, jeb es to kautka nepraizi maaku izdarit

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
funkyasshit
26. Nov 2014, 09:03 #9900

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3480

Braucu ar: E46 330i


26 Nov 2014, 01:14:48 Driver rakstīja:

25 Nov 2014, 18:33:59 drakelv rakstīja:

25 Nov 2014, 17:26:07 TurTur rakstīja:

25 Nov 2014, 17:22:48 drakelv rakstīja:

25 Nov 2014, 17:12:45 TurTur rakstīja:
Jautājums, 2.8 benzīnam rpm beidzas pie 5.5k Viņiem ir kaut kāds ierobežotājs? Paldies.


Google vēsta ka 6,5k ir ierobežotājs stock un 5.5 ir max griezes moments, varbūt kāds paregulējis.


Nu jā, čomam ar pie 6.5k apstājas tieši tāds pats dzinējs, savādi.
pasūti ebay kabeli un nomainīt ir tas pats kas divus pirkstus apmizt

varetu biki smalkak par to ebay kabeli, kas ierobezotaju var tik viegli nonjemt vai parlikt uz citu vertibu. un ganjau kabelis noteikti ir pa leeto
cik man zinams, tad parlikt redline agrak/velak nav nemaz tik vienkarshi, jeb es to kautka nepraizi maaku izdarit


Cik es zinu, tas viss notiek, izmainot ECU vērtības, nevis pieliekot vadu.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo