Online

Pašreiz BMWPower skatās 240 viesi un 16 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Šeit bija topiks (Kaspich, DM-101)

AutorsZiņojums
josi
06. Jan 2022, 15:06 #9861

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3104

Braucu ar: Puf-puf


06 Jan 2022, 14:47:58 @sys9291 rakstīja:
Bet ņemot vērā ieplūdes trakta garumu un turbīnu tam visam pa vidu kaut kā neticās, ka pulsāciju varētu izsaukt dzinēja ieplūde... Tātad vistuvāk ir kartera ventilācija un pati turbīna...

Tās pulsācijas nevar būt no EGR? Ar DIS varēja arī kaut kādās plus/mīnus robežās koriģēt plūsmu caur EGR, varbūt arī iekš ISTA var atrast atbilstošo ABL.
Offline
sys9291
06. Jan 2022, 15:08 #9862

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


06 Jan 2022, 15:06:45 @josi rakstīja:

06 Jan 2022, 14:47:58 @sys9291 rakstīja:
Bet ņemot vērā ieplūdes trakta garumu un turbīnu tam visam pa vidu kaut kā neticās, ka pulsāciju varētu izsaukt dzinēja ieplūde... Tātad vistuvāk ir kartera ventilācija un pati turbīna...

Tās pulsācijas nevar būt no EGR? Ar DIS varēja arī kaut kādās plus/mīnus robežās koriģēt plūsmu caur EGR, varbūt arī iekš ISTA var atrast atbilstošo ABL.


ja atmiņa neviļ to varēja darīt uz DDE4
Offline
kexxx
06. Jan 2022, 15:10 #9863

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12320

Braucu ar:


06 Jan 2022, 15:08:45 @DM-101 rakstīja:

06 Jan 2022, 15:06:45 @josi rakstīja:

06 Jan 2022, 14:47:58 @sys9291 rakstīja:
Bet ņemot vērā ieplūdes trakta garumu un turbīnu tam visam pa vidu kaut kā neticās, ka pulsāciju varētu izsaukt dzinēja ieplūde... Tātad vistuvāk ir kartera ventilācija un pati turbīna...

Tās pulsācijas nevar būt no EGR? Ar DIS varēja arī kaut kādās plus/mīnus robežās koriģēt plūsmu caur EGR, varbūt arī iekš ISTA var atrast atbilstošo ABL.



Nu,tas ir mans viens no aizdomu objektiem. Ja,piem.,taa klape purinaas.


Ja izplūdē paliels pretspiediens- varbūt caur egr mauc pulsējošu plūsmu un tā izraisa djorgu?
Offline
sys9291
06. Jan 2022, 15:17 #9864

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


06 Jan 2022, 15:10:29 @kexxx rakstīja:

06 Jan 2022, 15:08:45 @DM-101 rakstīja:

06 Jan 2022, 15:06:45 @josi rakstīja:

06 Jan 2022, 14:47:58 @sys9291 rakstīja:
Bet ņemot vērā ieplūdes trakta garumu un turbīnu tam visam pa vidu kaut kā neticās, ka pulsāciju varētu izsaukt dzinēja ieplūde... Tātad vistuvāk ir kartera ventilācija un pati turbīna...

Tās pulsācijas nevar būt no EGR? Ar DIS varēja arī kaut kādās plus/mīnus robežās koriģēt plūsmu caur EGR, varbūt arī iekš ISTA var atrast atbilstošo ABL.



Nu,tas ir mans viens no aizdomu objektiem. Ja,piem.,taa klape purinaas.


Ja izplūdē paliels pretspiediens- varbūt caur egr mauc pulsējošu plūsmu un tā izraisa djorgu?

pie palielināta pretspiediena izplūdē būs kļūdas par EGR un neatbilstošu gaisa daudzumu...
Offline
Digital
06. Jan 2022, 15:19 #9865

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3727

Braucu ar: Elektrību


06 Jan 2022, 15:08:45 @DM-101 rakstīja:

06 Jan 2022, 15:06:45 @josi rakstīja:

06 Jan 2022, 14:47:58 @sys9291 rakstīja:
Bet ņemot vērā ieplūdes trakta garumu un turbīnu tam visam pa vidu kaut kā neticās, ka pulsāciju varētu izsaukt dzinēja ieplūde... Tātad vistuvāk ir kartera ventilācija un pati turbīna...

Tās pulsācijas nevar būt no EGR? Ar DIS varēja arī kaut kādās plus/mīnus robežās koriģēt plūsmu caur EGR, varbūt arī iekš ISTA var atrast atbilstošo ABL.



Nu,tas ir mans viens no aizdomu objektiem. Ja,piem.,taa klape purinaas.

Kāda klape? EGR ir jauns ar arī vecam jabūt izjukušai atsperei, lai viņš pats par sevi purinātos.

Man vēl viena no pēdējām aizdomām ir uz turbīnas aktuatoru, kurš varbūt dod kkadus nepareizus datus, bet to izķert varētu provēt varbūt ar oscili.
Jo šad tad gaitā mēdz būt tāda, kā aizture vai palielināta bedre. Bet tā kā tas ir tikai sajūtu līmenī, tad to īsti par simptomu neņemu. Kļūdas vai kas cits par to protams ierakstits netiek.


P.S Par pretspiedienu, esmu pamēģinājis arī ar tukšu DPF pabraukāt, tieši taspats.

[ Šo ziņu laboja Digital, 06 Jan 2022, 15:21:53 ]

Offline
Digital
06. Jan 2022, 15:27 #9866

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3727

Braucu ar: Elektrību

Mani visvairāk pārsteidz tas, ka auto raustās, bet ECu neiedomājas ierakstīt nevienu pašu kļūdu par kautkvai kādu neatbilstību.
Offline
sys9291
06. Jan 2022, 15:40 #9867

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT

iesākumam izņem GMM no gaisa trakta un paskaties kas tad notiks ar parametriem...
Offline
kexxx
06. Jan 2022, 17:23 #9868

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12320

Braucu ar:


06 Jan 2022, 17:20:44 @DM-101 rakstīja:

06 Jan 2022, 15:40:32 @sys9291 rakstīja:
iesākumam izņem GMM no gaisa trakta un paskaties kas tad notiks ar parametriem...


pag, lai nu kas, bet shis ir pilniigi bez jeegas!
Mees esam atradushi vieniigo PRIMAARO parametru, kas jittero, bet tu piedaavaaa to nolikvideet!
Nu, iemetiis vinju limpaa, peec karteem, un?

Es teiktu, jaasleedz nost viss [aizdomiigais] IZNJEMOT GMM!!!!


Es gan sapratu, ka nevajag atslēgt- bet izņemt no plūsmas (ar pieslēgtu vadu)

[ Šo ziņu laboja kexxx, 06 Jan 2022, 17:23:43 ]

Offline
uldens1
06. Jan 2022, 17:31 #9869

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16210

Braucu ar:


06 Jan 2022, 17:23:11 @kexxx rakstīja:

06 Jan 2022, 17:20:44 @DM-101 rakstīja:

06 Jan 2022, 15:40:32 @sys9291 rakstīja:
iesākumam izņem GMM no gaisa trakta un paskaties kas tad notiks ar parametriem...


pag, lai nu kas, bet shis ir pilniigi bez jeegas!
Mees esam atradushi vieniigo PRIMAARO parametru, kas jittero, bet tu piedaavaaa to nolikvideet!
Nu, iemetiis vinju limpaa, peec karteem, un?

Es teiktu, jaasleedz nost viss [aizdomiigais] IZNJEMOT GMM!!!!


Es gan sapratu, ka nevajag atslēgt- bet izņemt no plūsmas (ar pieslēgtu vadu)
es gan nesaprotu ko tad tur varēs izsecināt
Offline
kexxx
06. Jan 2022, 17:43 #9870

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12320

Braucu ar:


06 Jan 2022, 17:31:54 @uldens1 rakstīja:

06 Jan 2022, 17:23:11 @kexxx rakstīja:

06 Jan 2022, 17:20:44 @DM-101 rakstīja:

06 Jan 2022, 15:40:32 @sys9291 rakstīja:
iesākumam izņem GMM no gaisa trakta un paskaties kas tad notiks ar parametriem...


pag, lai nu kas, bet shis ir pilniigi bez jeegas!
Mees esam atradushi vieniigo PRIMAARO parametru, kas jittero, bet tu piedaavaaa to nolikvideet!
Nu, iemetiis vinju limpaa, peec karteem, un?

Es teiktu, jaasleedz nost viss [aizdomiigais] IZNJEMOT GMM!!!!


Es gan sapratu, ka nevajag atslēgt- bet izņemt no plūsmas (ar pieslēgtu vadu)
es gan nesaprotu ko tad tur varēs izsecināt


Nu, varbūt varētu saprast, vai sensora rādījumi lēkā, jo raustās gaisa plūsma vai arī tie lēkā dēļ kkāda elektroniska gļuka (bet plūsma neraustās)
Ja ir oscilis- tad, protams, var arī ar to
Offline
uldens1
06. Jan 2022, 17:54 #9871

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16210

Braucu ar:


06 Jan 2022, 17:43:00 @kexxx rakstīja:

06 Jan 2022, 17:31:54 @uldens1 rakstīja:

06 Jan 2022, 17:23:11 @kexxx rakstīja:

06 Jan 2022, 17:20:44 @DM-101 rakstīja:

06 Jan 2022, 15:40:32 @sys9291 rakstīja:
iesākumam izņem GMM no gaisa trakta un paskaties kas tad notiks ar parametriem...


pag, lai nu kas, bet shis ir pilniigi bez jeegas!
Mees esam atradushi vieniigo PRIMAARO parametru, kas jittero, bet tu piedaavaaa to nolikvideet!
Nu, iemetiis vinju limpaa, peec karteem, un?

Es teiktu, jaasleedz nost viss [aizdomiigais] IZNJEMOT GMM!!!!


Es gan sapratu, ka nevajag atslēgt- bet izņemt no plūsmas (ar pieslēgtu vadu)
es gan nesaprotu ko tad tur varēs izsecināt


Nu, varbūt varētu saprast, vai sensora rādījumi lēkā, jo raustās gaisa plūsma vai arī tie lēkā dēļ kkāda elektroniska gļuka (bet plūsma neraustās)
Ja ir oscilis- tad, protams, var arī ar to
nu tad jau pie ieslēgtas aizdedzes jau būtu jalēkā,tā ka izņemšana neko nemainīs
Offline
kexxx
06. Jan 2022, 17:56 #9872

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12320

Braucu ar:


06 Jan 2022, 17:54:10 @uldens1 rakstīja:

06 Jan 2022, 17:43:00 @kexxx rakstīja:

06 Jan 2022, 17:31:54 @uldens1 rakstīja:

06 Jan 2022, 17:23:11 @kexxx rakstīja:

06 Jan 2022, 17:20:44 @DM-101 rakstīja:

06 Jan 2022, 15:40:32 @sys9291 rakstīja:
iesākumam izņem GMM no gaisa trakta un paskaties kas tad notiks ar parametriem...


pag, lai nu kas, bet shis ir pilniigi bez jeegas!
Mees esam atradushi vieniigo PRIMAARO parametru, kas jittero, bet tu piedaavaaa to nolikvideet!
Nu, iemetiis vinju limpaa, peec karteem, un?

Es teiktu, jaasleedz nost viss [aizdomiigais] IZNJEMOT GMM!!!!


Es gan sapratu, ka nevajag atslēgt- bet izņemt no plūsmas (ar pieslēgtu vadu)
es gan nesaprotu ko tad tur varēs izsecināt


Nu, varbūt varētu saprast, vai sensora rādījumi lēkā, jo raustās gaisa plūsma vai arī tie lēkā dēļ kkāda elektroniska gļuka (bet plūsma neraustās)
Ja ir oscilis- tad, protams, var arī ar to
nu tad jau pie ieslēgtas aizdedzes jau būtu jalēkā,tā ka izņemšana neko nemainīs


Atkarīgs kā ecu interpretē- varbūt pie nestrādājoša dzinēja tupa rāda nulli un neko nemēra
Offline
FFL
06. Jan 2022, 19:22 #9873

Kopš: 08. Mar 2016

Ziņojumi: 835

Braucu ar:

Tur tak gmm stāv pārāk "tālu" no ieplūdes kolektora lai dēļ vārsta šādi lēkātu. Tāpat turbīna kautko tomēr ir ieskrējusies un kautkādā veidā izlidzinātu šo plūsmu. Es skatītos kas notiek ar barošanām gmm, un tāpat ar testo meklētu visu pārējo kas arī dreifē. Varbūt dzinēja elektronikā ir kāda komponente kas grauj/šūpina spriegumu priekš devējiem
Offline
FFL
06. Jan 2022, 19:44 #9874

Kopš: 08. Mar 2016

Ziņojumi: 835

Braucu ar:

To es nebiju palaidis garām ka ecu mainīts. Bet nu ok.. iedarbinam dzinēju bez kolektora un skatamies vai kāds vārsts nesit baltu dūmu obratkā, ja jau tā
Un pavērojot to air mass video uz x0.25 var redzēt ka kolektora spuediens ir super stabils. Ja vien ticēt inpai, jo viņa ir lēna

[ Šo ziņu laboja FFL, 06 Jan 2022, 19:47:12 ]

Offline
FFL
06. Jan 2022, 19:55 #9875

Kopš: 08. Mar 2016

Ziņojumi: 835

Braucu ar:

Vispār internetā ir redzēts tāds brīnums (laigan pilnīgi neticu ka bmw 6 cil tas iespējams) uz vag 4 cil dzinēja sadalenei mājiņa pamatīgi izdilusi, dzinējam sasilstot, kad paliek sķidra eļļa sadalenei nobīdās rotācijas centrs un viņa sāk dancot pa kompensatoriem kā pa klavierēm. Tad zūd dinamiskā kompresija. Kad mēri kompresiju viss ir ok, bet darba apstāklos viņa random cilindriem izjauc kompresijas takti
Offline
uldens1
06. Jan 2022, 19:57 #9876

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16210

Braucu ar:

Var palaist ar atvienotu IC trubu pie kolektora,turbīna turpinās sūkt gaisu bet tiks izslēgta pulsācijas varbūtība dēļ vārstu neblīvuma,Ja tad vēl tāpat,tad manliekas ka tikai eletrības problēma atliek
Offline
Digital
06. Jan 2022, 20:10 #9877

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3727

Braucu ar: Elektrību

Cik atceros šo jau provēju, beet tad dzinējs noķer kļjudu un viss, problema pazūd.
Kļūda ir tieši pilnas funkcionalitātes režīmā,jo kā norauj kļudu saistitu ar padevi\masam, tā pazud, jo limpā ir fixetas kartes\parametri.

Man jau arī domāt, ka tas ir kkas elektronisks, bet kas? Vēl nemainits manlieks ir tikai gaida temp sensors trubā. Bet vērtības rāda ticamas.
Offline
uldens1
06. Jan 2022, 20:13 #9878

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16210

Braucu ar:


06 Jan 2022, 20:10:46 @Digital rakstīja:
Cik atceros šo jau provēju, beet tad dzinējs noķer kļjudu un viss, problema pazūd.
Kļūda ir tieši pilnas funkcionalitātes režīmā,jo kā norauj kļudu saistitu ar padevi\masam, tā pazud, jo limpā ir fixetas kartes\parametri.

Man jau arī domāt, ka tas ir kkas elektronisks, bet kas? Vēl nemainits manlieks ir tikai gaida temp sensors trubā. Bet vērtības rāda ticamas.
ari gaisa masa nelēkā limpmodā??Jo gaisu tak turpina mērīt
Offline
uldens1
06. Jan 2022, 20:32 #9879

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16210

Braucu ar:

un jiters parādās pie tiem 80-90 grādiem,jeb ir jau arī aukstam??
Offline
FFL
06. Jan 2022, 20:36 #9880

Kopš: 08. Mar 2016

Ziņojumi: 835

Braucu ar:


06 Jan 2022, 19:55:03 @FFL rakstīja:
Vispār internetā ir redzēts tāds brīnums (laigan pilnīgi neticu ka bmw 6 cil tas iespējams) uz vag 4 cil dzinēja sadalenei mājiņa pamatīgi izdilusi, dzinējam sasilstot, kad paliek sķidra eļļa sadalenei nobīdās rotācijas centrs un viņa sāk dancot pa kompensatoriem kā pa klavierēm. Tad zūd dinamiskā kompresija. Kad mēri kompresiju viss ir ok, bet darba apstāklos viņa random cilindriem izjauc kompresijas takti

https://www.youtube.com/watch?v=7L55CirekM8
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4