Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 195 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: Viss par E39

AutorsZiņojums
dzosua
25. Nov 2014, 15:39 #9861

Kopš: 31. Aug 2005

Ziņojumi: 5368

Braucu ar: RAM 1500 Sport

Pirms 2 nedeljam savam m57d30 mainiju abus termostatus.
Lielais Gates, mazais Vemo.
Mainiju, jo pie pirmajiem -5 pirms menesha, nevareju temperatuuru pa vidu dabuut.
Tagad viss ir ta kaa vajag.
Iesaku pie reizes iznjemt dzeses radiatoru un izpuust visus netirumus no ribaam.
Manam bija konkreeti aizaudzis, izskatijaas, ka nekad nekas nebija dariits.

Btw shos termostatus nemaz nepareizi nevar ielitk

[ Šo ziņu laboja dzosua, 25 Nov 2014, 15:40:21 ]

Offline
Asch
25. Nov 2014, 15:42 #9862

Kopš: 29. Jan 2007

Ziņojumi: 4290

Braucu ar:


25 Nov 2014, 15:22:30 -tihijs- rakstīja:
nu 3l dīzelim ir divi termostati pastāv iespēja ka ja auto ir no siltajām zemēm,tad viņu(termostatu) var nebūt lai bezjēga nekarsētu auto
man pašam ir no itālijas un ir analoģiska beda,kā ap nulli darba temperatūrā uz trases viņu var dabūt tikai kapitali staipot,ir nopirkts termostats bet nēsmu vēl jaucis tur vaļa nevaru iekomentēt kas kā,bet klapes kolektorā nebija stokā,tākā visai reāli ka termostati vnk nav

Edmund, lielajam termostatm jabut anyway. vins nak korpusa, tapat kaa troikai, ta ka vinu ielikt nepareizi vel ir japacenshas
jautajums vairak, kadas firmas ternmostati tika likti un kas notiek ar webasto
Offline
drakelv
25. Nov 2014, 15:42 #9863

Kopš: 15. Sep 2012

Ziņojumi: 335

Braucu ar: F11 535d ///M


25 Nov 2014, 15:39:36 kkk rakstīja:

25 Nov 2014, 15:28:37 drakelv rakstīja:

25 Nov 2014, 15:22:30 -tihijs- rakstīja:
nu 3l dīzelim ir divi termostati pastāv iespēja ka ja auto ir no siltajām zemēm,tad viņu(termostatu) var nebūt lai bezjēga nekarsētu auto
man pašam ir no itālijas un ir analoģiska beda,kā ap nulli darba temperatūrā uz trases viņu var dabūt tikai kapitali staipot,ir nopirkts termostats bet nēsmu vēl jaucis tur vaļa nevaru iekomentēt kas kā,bet klapes kolektorā nebija stokā,tākā visai reāli ka termostati vnk nav

autors rakstīja ka abi termostati ir nomainīti, respektīvi viņi tur ir... ja silto gaisu pūš labi (var uzkarsēt salonu tā ka piere svīst), un patēriņš ir normāls, tad temperatūras devējs varētu būt..

auto nav domāts siltajām zemēm.
vel ievēroju ka no rīta darbinot, tad ieslēdzas webasto apsilde, bet kad braucot taisnē un apostajos, vai tad nevajadzētu apsildei ar slēgties iekšā ja motora temperatūra ir nedaudz virs zilās atzīmes?


neesmu pārliecināts, bet man webasto strādā dažas minūtes pie auksta motora startēšanas, vismaz spriežot pēc "sirds pukstiem" kas nāk no viņa, sākumā lēni pukst, tad ātrāk un pēc apmēram 10-20 minūtēm vairs nedzirdu.

[ Šo ziņu laboja drakelv, 25 Nov 2014, 15:43:35 ]

Offline
kkk
25. Nov 2014, 15:50 #9864

Kopš: 18. Jan 2012

No: Bauska

Ziņojumi: 160

Braucu ar: BMW E61Xd


25 Nov 2014, 15:42:20 Asch rakstīja:

25 Nov 2014, 15:22:30 -tihijs- rakstīja:
nu 3l dīzelim ir divi termostati pastāv iespēja ka ja auto ir no siltajām zemēm,tad viņu(termostatu) var nebūt lai bezjēga nekarsētu auto
man pašam ir no itālijas un ir analoģiska beda,kā ap nulli darba temperatūrā uz trases viņu var dabūt tikai kapitali staipot,ir nopirkts termostats bet nēsmu vēl jaucis tur vaļa nevaru iekomentēt kas kā,bet klapes kolektorā nebija stokā,tākā visai reāli ka termostati vnk nav

Edmund, lielajam termostatm jabut anyway. vins nak korpusa, tapat kaa troikai, ta ka vinu ielikt nepareizi vel ir japacenshas
jautajums vairak, kadas firmas ternmostati tika likti un kas notiek ar webasto

Kad man prasīja vai likt dārgos vai lētos termostatus, teicu lai labus un dārgus liek.
Offline
-Edm-
25. Nov 2014, 16:08 #9865

Kopš: 19. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 18123

Braucu ar: fenšuj systems.LTR.


25 Nov 2014, 15:42:20 Asch rakstīja:

25 Nov 2014, 15:22:30 -tihijs- rakstīja:
nu 3l dīzelim ir divi termostati pastāv iespēja ka ja auto ir no siltajām zemēm,tad viņu(termostatu) var nebūt lai bezjēga nekarsētu auto
man pašam ir no itālijas un ir analoģiska beda,kā ap nulli darba temperatūrā uz trases viņu var dabūt tikai kapitali staipot,ir nopirkts termostats bet nēsmu vēl jaucis tur vaļa nevaru iekomentēt kas kā,bet klapes kolektorā nebija stokā,tākā visai reāli ka termostati vnk nav

Edmund, lielajam termostatm jabut anyway. vins nak korpusa, tapat kaa troikai, ta ka vinu ielikt nepareizi vel ir japacenshas
jautajums vairak, kadas firmas ternmostati tika likti un kas notiek ar webasto
es zinu ka viņi abi ir korpusos un nepareizi nemaz nav iespējams viņus ielikt lielais man ir nopirkts a egra nebija uz vietas un teica ka analogs īsti nav pieejams tāpēc pagaidam nav nopirkts,vot kaukad uz bm braukšu un nopirkšu to mazo tad arī skrūvēšu un skatīšos kas ir tur un kas nav tur

-----------------
Offline
Asch
25. Nov 2014, 16:59 #9866

Kopš: 29. Jan 2007

Ziņojumi: 4290

Braucu ar:


25 Nov 2014, 16:08:44 -tihijs- rakstīja:

25 Nov 2014, 15:42:20 Asch rakstīja:

25 Nov 2014, 15:22:30 -tihijs- rakstīja:
nu 3l dīzelim ir divi termostati pastāv iespēja ka ja auto ir no siltajām zemēm,tad viņu(termostatu) var nebūt lai bezjēga nekarsētu auto
man pašam ir no itālijas un ir analoģiska beda,kā ap nulli darba temperatūrā uz trases viņu var dabūt tikai kapitali staipot,ir nopirkts termostats bet nēsmu vēl jaucis tur vaļa nevaru iekomentēt kas kā,bet klapes kolektorā nebija stokā,tākā visai reāli ka termostati vnk nav

Edmund, lielajam termostatm jabut anyway. vins nak korpusa, tapat kaa troikai, ta ka vinu ielikt nepareizi vel ir japacenshas
jautajums vairak, kadas firmas ternmostati tika likti un kas notiek ar webasto
es zinu ka viņi abi ir korpusos un nepareizi nemaz nav iespējams viņus ielikt lielais man ir nopirkts a egra nebija uz vietas un teica ka analogs īsti nav pieejams tāpēc pagaidam nav nopirkts,vot kaukad uz bm braukšu un nopirkšu to mazo tad arī skrūvēšu un skatīšos kas ir tur un kas nav tur

a tev tad beigas tas maizais ir? es saprtau, ka tu teici, ka nav. vinu var uzreiz redzet, neneomot neko nost
egr nak BEHR, es pagajushogad savam nemu ar noslipetu firmas emblemu, pa kkadiem 12 vai 14Ls.
Offline
TurTur
25. Nov 2014, 17:12 #9867

Kopš: 19. Oct 2013

No: Jelgava

Ziņojumi: 32

Braucu ar: E53

Jautājums, 2.8 benzīnam rpm beidzas pie 5.5k Viņiem ir kaut kāds ierobežotājs? Paldies.
Offline
-Edm-
25. Nov 2014, 17:21 #9868

Kopš: 19. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 18123

Braucu ar: fenšuj systems.LTR.




a tev tad beigas tas maizais ir? es saprtau, ka tu teici, ka nav. vinu var uzreiz redzet, neneomot neko nost
egr nak BEHR, es pagajushogad savam nemu ar noslipetu firmas emblemu, pa kkadiem 12 vai 14Ls.

man lielais ir kurš korpusā jau nopirkts,otrs(egr) nebija uz vietas tur kur pirku,bm auto viņš ap 40eur maksā,vēl tur līdis nēsmu un nav jau jēga līst kamēr viss nav nopirkts,attiecīgi nevaru spriedelēt kas man tur vispār darās uz motora,nopirkšu to egr termostatu ta visu jaukšu vaļā mainīšu ta arī zināšu kāpēc neceļās temperatura ta te arī iepostēšu
a kas pastāv arī tāda variācija kad mazais(egr) nav vispār????

[ Šo ziņu laboja -tihijs-, 25 Nov 2014, 17:23:53 ]



-----------------
Offline
drakelv
25. Nov 2014, 17:22 #9869

Kopš: 15. Sep 2012

Ziņojumi: 335

Braucu ar: F11 535d ///M


25 Nov 2014, 17:12:45 TurTur rakstīja:
Jautājums, 2.8 benzīnam rpm beidzas pie 5.5k Viņiem ir kaut kāds ierobežotājs? Paldies.


Google vēsta ka 6,5k ir ierobežotājs stock un 5.5 ir max griezes moments, varbūt kāds paregulējis.
Offline
PASSATizhi
25. Nov 2014, 17:24 #9870

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp


25 Nov 2014, 17:22:48 drakelv rakstīja:

25 Nov 2014, 17:12:45 TurTur rakstīja:
Jautājums, 2.8 benzīnam rpm beidzas pie 5.5k Viņiem ir kaut kāds ierobežotājs? Paldies.


Google vēsta ka 6,5k ir ierobežotājs stock un 5.5 ir max griezes moments, varbūt kāds paregulējis.
moš čalim diesel taho
Offline
TurTur
25. Nov 2014, 17:26 #9871

Kopš: 19. Oct 2013

No: Jelgava

Ziņojumi: 32

Braucu ar: E53


25 Nov 2014, 17:22:48 drakelv rakstīja:

25 Nov 2014, 17:12:45 TurTur rakstīja:
Jautājums, 2.8 benzīnam rpm beidzas pie 5.5k Viņiem ir kaut kāds ierobežotājs? Paldies.


Google vēsta ka 6,5k ir ierobežotājs stock un 5.5 ir max griezes moments, varbūt kāds paregulējis.


Nu jā, čomam ar pie 6.5k apstājas tieši tāds pats dzinējs, savādi.
Offline
drakelv
25. Nov 2014, 18:33 #9872

Kopš: 15. Sep 2012

Ziņojumi: 335

Braucu ar: F11 535d ///M


25 Nov 2014, 17:26:07 TurTur rakstīja:

25 Nov 2014, 17:22:48 drakelv rakstīja:

25 Nov 2014, 17:12:45 TurTur rakstīja:
Jautājums, 2.8 benzīnam rpm beidzas pie 5.5k Viņiem ir kaut kāds ierobežotājs? Paldies.


Google vēsta ka 6,5k ir ierobežotājs stock un 5.5 ir max griezes moments, varbūt kāds paregulējis.


Nu jā, čomam ar pie 6.5k apstājas tieši tāds pats dzinējs, savādi.
pasūti ebay kabeli un nomainīt ir tas pats kas divus pirkstus apmizt
Offline
oskars11
25. Nov 2014, 18:51 #9873

Kopš: 13. Aug 2006

No: Jelgava

Ziņojumi: 3116

Braucu ar: bbrent.lv


25 Nov 2014, 12:52:43 kkk rakstīja:
Kas pa vainu ka e39 2002.gada 3.0 dīzelis braucot taisnē, motora temperatūra atdziest gandrīz līdz zilajai atzīmei??
Abi termostati nomainīti.
ventilators noņemts.
Kas vel var būt pa vainu?
jaskatas vai straadaa egr. izpludes gaazes loti paliidz notureet temp ar siltummaina paliidziibu.
Offline
Asch
25. Nov 2014, 18:56 #9874

Kopš: 29. Jan 2007

Ziņojumi: 4290

Braucu ar:


25 Nov 2014, 17:21:16 -tihijs- rakstīja:



a tev tad beigas tas maizais ir? es saprtau, ka tu teici, ka nav. vinu var uzreiz redzet, neneomot neko nost
egr nak BEHR, es pagajushogad savam nemu ar noslipetu firmas emblemu, pa kkadiem 12 vai 14Ls.

man lielais ir kurš korpusā jau nopirkts,otrs(egr) nebija uz vietas tur kur pirku,bm auto viņš ap 40eur maksā,vēl tur līdis nēsmu un nav jau jēga līst kamēr viss nav nopirkts,attiecīgi nevaru spriedelēt kas man tur vispār darās uz motora,nopirkšu to egr termostatu ta visu jaukšu vaļā mainīšu ta arī zināšu kāpēc neceļās temperatura ta te arī iepostēšu
a kas pastāv arī tāda variācija kad mazais(egr) nav vispār????

Jap, ir varianti. Tapec saku, pirms perc, atver haubi un paskaties vai vispar ir
Offline
-Edm-
25. Nov 2014, 19:01 #9875

Kopš: 19. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 18123

Braucu ar: fenšuj systems.LTR.

ā nu ok iečēkošu,paldies ka pabrīdināji

-----------------
Offline
drakelv
25. Nov 2014, 20:01 #9876

Kopš: 15. Sep 2012

Ziņojumi: 335

Braucu ar: F11 535d ///M

par šito kāds ir kaut ko dzirdējis?
https://www.eparts.lv/catalog/#detail:5PK2060D1...32247890/type:10
visvairāk interesē tas kloķenes skriemelis, vai arī tikai oem?
Offline
Mahars
25. Nov 2014, 20:24 #9877

Kopš: 16. May 2010

No: Tukums

Ziņojumi: 443

Braucu ar: BMW530

Šodien 3.0d iedegās dzeltens spirāles simbols apakšā burti dde vai dds un braucot tā vairs nenodziest.Kas par kaiti var būt?
Offline
-Edm-
25. Nov 2014, 20:40 #9878

Kopš: 19. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 18123

Braucu ar: fenšuj systems.LTR.


25 Nov 2014, 20:24:34 Mahars rakstīja:
Šodien 3.0d iedegās dzeltens spirāles simbols apakšā burti dde vai dds un braucot tā vairs nenodziest.Kas par kaiti var būt?
kvēlsveču relejs laikam

-----------------
Offline
oskars11
25. Nov 2014, 20:43 #9879

Kopš: 13. Aug 2006

No: Jelgava

Ziņojumi: 3116

Braucu ar: bbrent.lv


25 Nov 2014, 20:40:39 -tihijs- rakstīja:

25 Nov 2014, 20:24:34 Mahars rakstīja:
Šodien 3.0d iedegās dzeltens spirāles simbols apakšā burti dde vai dds un braucot tā vairs nenodziest.Kas par kaiti var būt?
kvēlsveču relejs laikam
tik pat dzineja vadiibaa kljuda.to noteiks diagnostika
Offline
AUTORS
25. Nov 2014, 20:55 #9880

Kopš: 20. Oct 2009

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 812

Braucu ar: A6 C7 BiTDI Competicion


25 Nov 2014, 20:24:34 Mahars rakstīja:
Šodien 3.0d iedegās dzeltens spirāles simbols apakšā burti dde vai dds un braucot tā vairs nenodziest.Kas par kaiti var būt?
Pirms Feislifta 39tajiem dīzeļiem tā lampiņa nozīmē to pašu CHECK ENGINE ! Iemeslu var būt miljons , bet lieku uz problēmām ar degvielas zemspiedienu , devējs vai pats sūknis zem grīdas sguris.

[ Šo ziņu laboja AUTORS, 25 Nov 2014, 20:57:36 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo