Online

Pašreiz BMWPower skatās 203 viesi un 18 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Šeit bija topiks (Kaspich, DM-101)

AutorsZiņojums
uldens1
06. Jan 2022, 12:23 #9841

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16210

Braucu ar:


06 Jan 2022, 12:11:48 @DM-101 rakstīja:
veel paliek teoretiskais - izpuusts iepluudes vaarsts. Bet mehi, domaaju, mani palabos - tam vajadzeetu progreseet.
Bet nu sho var vienkaarshi proveet izkjert: pa vienam parubii cilindrus nost, skati jitter. Ja saziimeejaas kaads viens cilindrs, kad pazuud - galvu nost. Bet nu shis jau taads hardcore.
pie izpūsta vārsta aukstam būtu izteiktāk tā peldēšana,pavisam izteikta tiko iedarbinātam.
Intereses pēc,ja ir iespēja varētu izveikt salīdzinošos kompresijas testus,nu tos kur griež ar starteri un mēra strāvas pulsāciju.Bet neticu šai versijai.
Bet no mehāniskiem defektiem,nezinot auto vēsturi,ja ir kādreiz trūkusi ķēde,varbūt kāds sadalenes kulaciņš ir aizgriezies.Kaut gan ja īpašniekam no sākuma nebij problēma,tad diezvai šāds variants ir reāls
Offline
Alkaans
06. Jan 2022, 12:26 #9842

Kopš: 14. Nov 2011

Ziņojumi: 637

Braucu ar: BMW E61 535d / BMW e36 325 Vanos / Opel Astra G 2.0 OPC


05 Jan 2022, 20:13:30 @DM-101 rakstīja:

05 Jan 2022, 20:10:57 @FFL rakstīja:

05 Jan 2022, 19:46:52 @TObY rakstīja:
Ok, reāls jautājums: e90 330d ar M57N2 un D62M57A0
Izgriezts EGR, DPF, swirl flapi, cik saprotu tas viss arī nokodēts. (es saprotu tas šeit ir absolūtais saldais ēdiens)

Ir jēga mēģināt tur kaut kādas adaptācijas noresetot, vai kādu citu maģisko procedūru izpildīt? Tomēr šķiet, ka tas dzinējs mazliet par daudz grab.

Nu vaar mekleet kko ar diagnostiku, ja tieshaam vibree.


man, savukaart, jautajums - a ko mekleet pilniigaa limp mode straadaajoshai miskastei? Ko?

Ko tu tur ceri atrast? nu, mini kaadu piemeeru, kaadi dati vareetu ko noziimeet un kaads iemesls/risinaajums...

Tu stulbeni, var apskatīties kaut vai tās pašas sprauslu korekcijas... man bija galvas blīve beigta, sprausla korekciju rādija kosmosā dēļ sliktas kompresijas. Samainija un viss čotka, nekas vairs nevibrē, izņemot lodāmuru tev pakaļā
Offline
uldens1
06. Jan 2022, 12:38 #9843

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16210

Braucu ar:

Un vēl,ja izpūsts,saliektks,neslēdzoš ieplūdes vārsts,tad kolektorā ir dzirdama pamatīga bubināšana,un uzliekot roku uz iepludes patruboka jūtama pulsācija.
Offline
uldens1
06. Jan 2022, 13:00 #9844

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16210

Braucu ar:


06 Jan 2022, 12:43:30 @DM-101 rakstīja:

06 Jan 2022, 12:38:25 @uldens1 rakstīja:
Un vēl,ja izpūsts,saliektks,neslēdzoš ieplūdes vārsts,tad kolektorā ir dzirdama pamatīga bubināšana,un uzliekot roku uz iepludes patruboka jūtama pulsācija.



nu, vinjam taada bubinaashana redzama datos. idejiski, vareetu buut izpuusts, tikai mazaakaa apjomaa. bet, neticu, ka ilgi shaada probleema paliktu stabila.
teorētiski jā,bet praksē šie defekti ir daudz izteiktāki aukstam dzinējam,pat līdz tam ka uzsilstot vispār nav pamanāmi,tik kā minimāla korekcija.Katrā gadījīmā intriga,pat ļoti ieinteresēja kas tad pa vainu atklāsies
Offline
uldens1
06. Jan 2022, 13:12 #9845

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16210

Braucu ar:

tad atliek autoram nomērīt kompresiju
Offline
streetking
06. Jan 2022, 13:13 #9846

Kopš: 06. Nov 2017

Ziņojumi: 203

Braucu ar:

Pie izslēgta dzinēja (aizdedze on) ganjau GMM neraustas?
Un pie iedarbinata dzinēja, ja to gmm fiziski izņem no gaisa plūsmas, neatslēdzot, raustīšanās pazūd?
Viņu pa 180grādiem nepareizi nevar ielikt?
Offline
josi
06. Jan 2022, 13:13 #9847

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3104

Braucu ar: Puf-puf

Atminos, ka iekš DIS bija Air Mass system tests priekš dīzeļiem. Vai iekš ISTA tam arī ir analoga procedūra?

Offline
Digital
06. Jan 2022, 13:20 #9848

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3727

Braucu ar: Elektrību


06 Jan 2022, 13:12:29 @uldens1 rakstīja:
tad atliek autoram nomērīt kompresiju

Jau darīts. Anomālijas netika konstatētas.
Offline
Digital
06. Jan 2022, 13:21 #9849

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3727

Braucu ar: Elektrību


06 Jan 2022, 13:13:11 @streetking rakstīja:
Pie izslēgta dzinēja (aizdedze on) ganjau GMM neraustas?
Un pie iedarbinata dzinēja, ja to gmm fiziski izņem no gaisa plūsmas, neatslēdzot, raustīšanās pazūd?
Viņu pa 180grādiem nepareizi nevar ielikt?

Nevar ielikt otradi. Un tas ir uzlikts jauns Bosch.
Offline
uldens1
06. Jan 2022, 13:22 #9850

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16210

Braucu ar:


06 Jan 2022, 13:20:39 @Digital rakstīja:

06 Jan 2022, 13:12:29 @uldens1 rakstīja:
tad atliek autoram nomērīt kompresiju

Jau darīts. Anomālijas netika konstatētas.
Kulaciņus sadalenēi esi pētijis???Tur gan blakus vajadzēs citu un tad būs grūti ieraudzīt ja kāds ir aizgriezies,ja vien nav monolītās sadalenes kur nekas nevar aizgriezties
Offline
Digital
06. Jan 2022, 13:26 #9851

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3727

Braucu ar: Elektrību


06 Jan 2022, 13:22:44 @uldens1 rakstīja:

06 Jan 2022, 13:20:39 @Digital rakstīja:

06 Jan 2022, 13:12:29 @uldens1 rakstīja:
tad atliek autoram nomērīt kompresiju

Jau darīts. Anomālijas netika konstatētas.
Kulaciņus sadalenēi esi pētijis???Tur gan blakus vajadzēs citu un tad būs grūti ieraudzīt ja kāds ir aizgriezies,ja vien nav monolītās sadalenes kur nekas nevar aizgriezties

Cik zinu m57 sadalene ir monolits sitamais
Offline
Digital
06. Jan 2022, 13:29 #9852

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3727

Braucu ar: Elektrību


06 Jan 2022, 13:13:39 @josi rakstīja:
Atminos, ka iekš DIS bija Air Mass system tests priekš dīzeļiem. Vai iekš ISTA tam arī ir analoga procedūra?



Ista ir šis tests. Jāpalaiž laikam, vairs neatceros, vai esu taisijis. Jāsāk pieraksti skatities, ko esu tur darijis.
Offline
uldens1
06. Jan 2022, 13:33 #9853

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16210

Braucu ar:


06 Jan 2022, 13:26:36 @Digital rakstīja:

06 Jan 2022, 13:22:44 @uldens1 rakstīja:

06 Jan 2022, 13:20:39 @Digital rakstīja:

06 Jan 2022, 13:12:29 @uldens1 rakstīja:
tad atliek autoram nomērīt kompresiju

Jau darīts. Anomālijas netika konstatētas.
Kulaciņus sadalenēi esi pētijis???Tur gan blakus vajadzēs citu un tad būs grūti ieraudzīt ja kāds ir aizgriezies,ja vien nav monolītās sadalenes kur nekas nevar aizgriezties

Cik zinu m57 sadalene ir monolits sitamais
Ne ne,točna zinu ka ir arī ar presētajiem kulakiem
Offline
uldens1
06. Jan 2022, 13:36 #9854

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16210

Braucu ar:

https://www.ebay.ie/itm/114699710969?hash=item1...IqcAAOSwW5dgNE83
re kur ir ar presētajiem kulakiem
Offline
uldens1
06. Jan 2022, 13:37 #9855

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16210

Braucu ar:

https://www.ebay.ie/itm/133892636036?hash=item1...ARkAAOSwTMlfUhFd
Monolīts
Offline
Alkaans
06. Jan 2022, 13:50 #9856

Kopš: 14. Nov 2011

Ziņojumi: 637

Braucu ar: BMW E61 535d / BMW e36 325 Vanos / Opel Astra G 2.0 OPC


06 Jan 2022, 12:30:10 @DM-101 rakstīja:

06 Jan 2022, 12:26:58 @Alkaans rakstīja:

05 Jan 2022, 20:13:30 @DM-101 rakstīja:

05 Jan 2022, 20:10:57 @FFL rakstīja:

05 Jan 2022, 19:46:52 @TObY rakstīja:
Ok, reāls jautājums: e90 330d ar M57N2 un D62M57A0
Izgriezts EGR, DPF, swirl flapi, cik saprotu tas viss arī nokodēts. (es saprotu tas šeit ir absolūtais saldais ēdiens)

Ir jēga mēģināt tur kaut kādas adaptācijas noresetot, vai kādu citu maģisko procedūru izpildīt? Tomēr šķiet, ka tas dzinējs mazliet par daudz grab.

Nu vaar mekleet kko ar diagnostiku, ja tieshaam vibree.


man, savukaart, jautajums - a ko mekleet pilniigaa limp mode straadaajoshai miskastei? Ko?

Ko tu tur ceri atrast? nu, mini kaadu piemeeru, kaadi dati vareetu ko noziimeet un kaads iemesls/risinaajums...

Tu stulbeni, var apskatīties kaut vai tās pašas sprauslu korekcijas... man bija galvas blīve beigta, sprausla korekciju rādija kosmosā dēļ sliktas kompresijas. Samainija un viss čotka, nekas vairs nevibrē, izņemot lodāmuru tev pakaļā


es tikai nesaprotu, kaapeec jaacepjaas nopistenju iipasniekiem? tava miskaste jau ir taa nojaata, ka ar to vnk jaalepojaas!
flapi, DPF, EGR izrauti, Kjiinas gjeneratora tablete..
Laukos gaterniekam ideaals transportliidzeklis
mana misene vismaz ir braucoša teicamā stāvoklī ar jaudu 2x vairāk kā tavam miljoniekam , tu tagad brauc ar autobusu botāniķi, takā nemaz nedirs te
Offline
Alkaans
06. Jan 2022, 14:31 #9857

Kopš: 14. Nov 2011

Ziņojumi: 637

Braucu ar: BMW E61 535d / BMW e36 325 Vanos / Opel Astra G 2.0 OPC

Uz takšiem strādā vai kurjers? tad varētu būt 80k gadā nobraukti jeb autobusu šoferis esi? Tas daudzko izskaidro

[ Šo ziņu laboja Alkaans, 06 Jan 2022, 14:32:37 ]

Offline
josi
06. Jan 2022, 14:44 #9858

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3104

Braucu ar: Puf-puf


06 Jan 2022, 14:18:04 @DM-101 rakstīja:

06 Jan 2022, 13:29:29 @Digital rakstīja:

06 Jan 2022, 13:13:39 @josi rakstīja:
Atminos, ka iekš DIS bija Air Mass system tests priekš dīzeļiem. Vai iekš ISTA tam arī ir analoga procedūra?



Ista ir šis tests. Jāpalaiž laikam, vairs neatceros, vai esu taisijis. Jāsāk pieraksti skatities, ko esu tur darijis.


Bet ja vinjsh to ir mainiijis,pashaa sensoraa probleema nebuus. Un tas tests var tikai pauri sajaat.


Tas tests pārbauda visu pēc kārtas, ne tikai GMM bet arī EGR, flapus un vēl visu ko, varbūt tomēr uzrādīs kādu novirzi no normas.
Offline
kexxx
06. Jan 2022, 14:47 #9859

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12320

Braucu ar:


06 Jan 2022, 14:44:29 @josi rakstīja:

06 Jan 2022, 14:18:04 @DM-101 rakstīja:

06 Jan 2022, 13:29:29 @Digital rakstīja:

06 Jan 2022, 13:13:39 @josi rakstīja:
Atminos, ka iekš DIS bija Air Mass system tests priekš dīzeļiem. Vai iekš ISTA tam arī ir analoga procedūra?



Ista ir šis tests. Jāpalaiž laikam, vairs neatceros, vai esu taisijis. Jāsāk pieraksti skatities, ko esu tur darijis.


Bet ja vinjsh to ir mainiijis,pashaa sensoraa probleema nebuus. Un tas tests var tikai pauri sajaat.


Tas tests pārbauda visu pēc kārtas, ne tikai GMM bet arī EGR, flapus un vēl visu ko, varbūt tomēr uzrādīs kādu novirzi no normas.



Flapi nevar daļēji atdalīties no asītes un purināties, līdz ar to raustot plūsmu?
Offline
sys9291
06. Jan 2022, 14:47 #9860

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


06 Jan 2022, 14:44:29 @josi rakstīja:

06 Jan 2022, 14:18:04 @DM-101 rakstīja:

06 Jan 2022, 13:29:29 @Digital rakstīja:

06 Jan 2022, 13:13:39 @josi rakstīja:
Atminos, ka iekš DIS bija Air Mass system tests priekš dīzeļiem. Vai iekš ISTA tam arī ir analoga procedūra?



Ista ir šis tests. Jāpalaiž laikam, vairs neatceros, vai esu taisijis. Jāsāk pieraksti skatities, ko esu tur darijis.


Bet ja vinjsh to ir mainiijis,pashaa sensoraa probleema nebuus. Un tas tests var tikai pauri sajaat.


Tas tests pārbauda visu pēc kārtas, ne tikai GMM bet arī EGR, flapus un vēl visu ko, varbūt tomēr uzrādīs kādu novirzi no normas.


Flapu nav iekš 25d...
Bet ņemot vērā ieplūdes trakta garumu un turbīnu tam visam pa vidu kaut kā neticās, ka pulsāciju varētu izsaukt dzinēja ieplūde... Tātad vistuvāk ir kartera ventilācija un pati turbīna...
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4