Online
Pašreiz BMWPower skatās 202 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Viss par E39
Autors | Ziņojums |
funkyasshit | 25. Nov 2014, 09:17 |
#9841
|
| Kopš: 13. Aug 2014
Ziņojumi: 3480
Braucu ar: E46 330i
|
25 Nov 2014, 09:03:44 Krekers rakstīja:
A kur var uzzināt kaut ko vairāk par tiem iepriekšminētajiem CO testeriem? Tā virspusēji pagooglējot nekas nelec ārā.
Uzzvani uz Apemotors par dzeses šķidruma testeriem, kas nosaka izplūdes gāzu klātbūtni sistēmā. Pirmkārt, trauks par to var liecināt. Dīzelim tas ir skaisti redzams, kad trauks ir melns ar piededžiem.[ Šo ziņu laboja funkyasshit, 25 Nov 2014, 09:17:36 ] | Offline | | |
drakelv | 25. Nov 2014, 09:20 |
#9842
|
| Kopš: 15. Sep 2012
Ziņojumi: 335
Braucu ar: F11 535d ///M
|
25 Nov 2014, 09:15:10 funkyasshit rakstīja:
25 Nov 2014, 09:10:33 drakelv rakstīja:
24 Nov 2014, 22:23:34 funkyasshit rakstīja:
24 Nov 2014, 21:09:23 Czars rakstīja:
24 Nov 2014, 16:16:00 citrons1 rakstīja:
mainiju, neko neprogrammeju, viss geray
tnx.
Ja var, kā noteikt vai m52tub28 motors bijis pārkarsēts?
Visiem motoriem vienāda defektēšana, bet ja nav problēmu, tad jau viss kārtībā.
Izplūdes gāzes tosolā/spiediens dzeses sistēmā. Tosols nokļūst degkamerā un sadeg - balti dūmi/saldi dūmi. Tosols sajaucies ar eļļu - putra zem korķa un izvelkot šķupiku tieši tas pats. Ja ir pirmais variants, tad atverot tosola korķi un spīdinot ar lukturīti, tad tukšgaitā var redzēt tādus burbulīšus. Ir nopērkami testi, kas uztver CO klātbūtni sistēmā. M52 pārkarsēšana ir smaga problēma, jo alumīnija bloks un daudz plastmasas detaļu dzeses sistēmā. Kad pārkarsēts motors, visu smuki sataisot, var arī sanākt tik patīkams moments, kad liekot jaunas skrūves tās tiek aprautas.
Ja zini, kas ir regulāras apkopes, tad viss ir kārtībā.
Kad Žurkai uzvārīju, tad vēl saplīsa kaut kāda dzesēšanas sļauka kaut kur motora aizmugurē un bij peļķe zem mašīnas,eļļas gredzeni izbeidzās, kompensatori sāka klabet, zili dūmi, izjaucot motoru tur iekšā viss bij pi**ets, karoc tolmets
Man pašam užšāva vienu super sapuvušu cauruli motora aizmugurē. Noslāpēju motoru, gaidīju līdz rītam. Nomainīju kas jāmaina un pielēju tosolu. Atgaiso sistēmu un viss kārtībā!
tas ir gadījumā ja neesi izputis galvas blīvi, man tā truba saspraga jo bij spiediens pārāk liels | Offline | | |
funkyasshit | 25. Nov 2014, 09:24 |
#9843
|
| Kopš: 13. Aug 2014
Ziņojumi: 3480
Braucu ar: E46 330i
| Tad tiešām tā ir, kad sprāgst visi vājie posmi. Ar Opeli, kuram izpūsta galvas blīve sencis kādi 3 gadi nobrauca un vēl gandrīz gadu es. Beigās jau viss bija samainīts un nebija ko plēst. Kad acīmredzami spieda caur trauka vāku, tad arī vasarā motors tika pārlasīts. | Offline | | |
-Edm- | 25. Nov 2014, 09:31 |
#9844
|
| Kopš: 19. Dec 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 18123
Braucu ar: fenšuj systems.LTR.
|
25 Nov 2014, 09:24:35 funkyasshit rakstīja:
Tad tiešām tā ir, kad sprāgst visi vājie posmi. Ar Opeli, kuram izpūsta galvas blīve sencis kādi 3 gadi nobrauca un vēl gandrīz gadu es. Beigās jau viss bija samainīts un nebija ko plēst. Kad acīmredzami spieda caur trauka vāku, tad arī vasarā motors tika pārlasīts.
nu lūk pats arī apliecināji,ka ar karsētu var maukt gadiem un neparko nenojaust biš zūd tosoliņš un tik mauc ja nejēga nevirini var ar karsētu tiešām nobraukt vaairākus gadus
un principā pārkaršana nenotiek ne no šā nenotā pārkaršana ir tikai sekas kādam defektam,vainu nav līmenis vai nestrādā elektro ventilātors vai termomuftei psc vai ūdenssūknis iet uz galu vai vēlkas,ja viss ir kārtībā motoru pārkarsēt nemaz nav tik viegli lai neteiktu ka neiespējami [ Šo ziņu laboja -tihijs-, 25 Nov 2014, 09:33:30 ]
-----------------
| Offline | | |
funkyasshit | 25. Nov 2014, 09:34 |
#9845
|
| Kopš: 13. Aug 2014
Ziņojumi: 3480
Braucu ar: E46 330i
|
25 Nov 2014, 09:31:02 -tihijs- rakstīja:
25 Nov 2014, 09:24:35 funkyasshit rakstīja:
Tad tiešām tā ir, kad sprāgst visi vājie posmi. Ar Opeli, kuram izpūsta galvas blīve sencis kādi 3 gadi nobrauca un vēl gandrīz gadu es. Beigās jau viss bija samainīts un nebija ko plēst. Kad acīmredzami spieda caur trauka vāku, tad arī vasarā motors tika pārlasīts.
nu lūk pats arī apliecināji,ka ar karsētu var maukt gadiem un neparko nenojaust biš zūd tosoliņš un tik mauc ja nejēga nevirini var ar karsētu tiešām nobraukt vaairākus gadus
Domāju, ka ar benzīnu tas posms būs stipri īsāks. Dīzeli pa manam ir pagrūti uzvārīt. Aukstā laikā tā bija zināma ekstra, ka izpūsta blīve. Ātri vien uzsila motirs. Besī tagad braukt 5-10km aukstā salonā.
Atbildot uz tavu edit, tieši tā arī ir. Viss bija mainīts un tip top. Uzkarsēt bija nereāli, ātri uzsila, bet augstāk par 90 nekāpa. Kad ūdenssūkmis noviebās, tad līdz 100 aizkāpa pāris reizes, bet kamēr viss kārtībā, 10l ūdens baganā braucot no Rīgas un tik pielej pēc kāda laika.
Tagad vairāk par 80 nevar dabūt, bet aizdomas, ka uz lielā loka visu laiku maucu.[ Šo ziņu laboja funkyasshit, 25 Nov 2014, 09:37:32 ] | Offline | | |
-Edm- | 25. Nov 2014, 09:41 |
#9846
|
| Kopš: 19. Dec 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 18123
Braucu ar: fenšuj systems.LTR.
|
25 Nov 2014, 09:34:42 funkyasshit rakstīja:
25 Nov 2014, 09:31:02 -tihijs- rakstīja:
25 Nov 2014, 09:24:35 funkyasshit rakstīja:
Tad tiešām tā ir, kad sprāgst visi vājie posmi. Ar Opeli, kuram izpūsta galvas blīve sencis kādi 3 gadi nobrauca un vēl gandrīz gadu es. Beigās jau viss bija samainīts un nebija ko plēst. Kad acīmredzami spieda caur trauka vāku, tad arī vasarā motors tika pārlasīts.
nu lūk pats arī apliecināji,ka ar karsētu var maukt gadiem un neparko nenojaust biš zūd tosoliņš un tik mauc ja nejēga nevirini var ar karsētu tiešām nobraukt vaairākus gadus
Domāju, ka ar benzīnu tas posms būs stipri īsāks. Dīzeli pa manam ir pagrūti uzvārīt. Aukstā laikā tā bija zināma ekstra, ka izpūsta blīve. Ātri vien uzsila motirs. Besī tagad braukt 5-10km aukstā salonā.
braucu gadu ar dīzeli lejot klāt pa 100-200gr tosola pāris nedēļās un tieši ziemā ~ -20 -25 viņām iestajās gals,ok varbūt vnk pienāca galējais punkts kad blīve neizturēja,lēnu garu pārlasīju to motoru,kvalitatīvi ar jaunām blīvem,skrūvēm,sūkņiem,termostatiem,ķēdēm un tt un tt,pēc salikšanas nevienā korķī to motoru pat pie +28 nevarēja uzkarsēt pat tiktālu lai elektroventilātors nostrādātu
-----------------
| Offline | | |
funkyasshit | 25. Nov 2014, 09:44 |
#9847
|
| Kopš: 13. Aug 2014
Ziņojumi: 3480
Braucu ar: E46 330i
| Lai kā man nepatiktu dzīzelis, bet tas motors tiešām ir samērā idiot-proof. Pēc tam, protams, maksāsi, bet vismaz brauksi. | Offline | | |
Araajz | 25. Nov 2014, 10:46 |
#9848
|
| Kopš: 30. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 28295
Braucu ar: E39
| Vai tad E39 vispār var pārkarsēt?
Viņam tak kompis bļauj un pats met mierā, ja temp par augstu | Offline | | |
|
-Edm- | 25. Nov 2014, 11:00 |
#9849
|
| Kopš: 19. Dec 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 18123
Braucu ar: fenšuj systems.LTR.
|
25 Nov 2014, 10:46:24 Araajz rakstīja:
Vai tad E39 vispār var pārkarsēt?
Viņam tak kompis bļauj un pats met mierā, ja temp par augstu
pirmsliftam nav tādas opcijas
-----------------
| Offline | | |
kkk | 25. Nov 2014, 12:52 |
#9850
|
| Kopš: 18. Jan 2012
No: Bauska
Ziņojumi: 160
Braucu ar: BMW E61Xd
| Kas pa vainu ka e39 2002.gada 3.0 dīzelis braucot taisnē, motora temperatūra atdziest gandrīz līdz zilajai atzīmei??
Abi termostati nomainīti.
ventilators noņemts.
Kas vel var būt pa vainu? | Offline | | |
Mahars | 25. Nov 2014, 14:36 |
#9851
|
| Kopš: 16. May 2010
No: Tukums
Ziņojumi: 443
Braucu ar: BMW530
|
25 Nov 2014, 12:52:43 kkk rakstīja:
Kas pa vainu ka e39 2002.gada 3.0 dīzelis braucot taisnē, motora temperatūra atdziest gandrīz līdz zilajai atzīmei??
Abi termostati nomainīti.
ventilators noņemts.
Kas vel var būt pa vainu?
Termostats lielākais pareizi ielikts? ja atminos viņam bija stāvoklis kādā likt.Gan jau ka termostats nenoslēdz.Vēl jau var būt dačiks vainīgs.Tiešām tā temperatūra arī reāli ir tik zema? | Offline | | |
-Edm- | 25. Nov 2014, 14:58 |
#9852
|
| Kopš: 19. Dec 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 18123
Braucu ar: fenšuj systems.LTR.
|
25 Nov 2014, 14:36:41 Mahars rakstīja:
25 Nov 2014, 12:52:43 kkk rakstīja:
Kas pa vainu ka e39 2002.gada 3.0 dīzelis braucot taisnē, motora temperatūra atdziest gandrīz līdz zilajai atzīmei??
Abi termostati nomainīti.
ventilators noņemts.
Kas vel var būt pa vainu?
Termostats lielākais pareizi ielikts? ja atminos viņam bija stāvoklis kādā likt.Gan jau ka termostats nenoslēdz.Vēl jau var būt dačiks vainīgs.Tiešām tā temperatūra arī reāli ir tik zema?
vaita trīniekam termostats nenāk korpusā? man īstenība ir analoģiska problēma termostats nopirkti viss nopirkts nav bijis laika nomainīt[ Šo ziņu laboja -tihijs-, 25 Nov 2014, 15:00:29 ]
-----------------
| Offline | | |
kkk | 25. Nov 2014, 15:03 |
#9853
|
| Kopš: 18. Jan 2012
No: Bauska
Ziņojumi: 160
Braucu ar: BMW E61Xd
|
25 Nov 2014, 14:36:41 Mahars rakstīja:
25 Nov 2014, 12:52:43 kkk rakstīja:
Kas pa vainu ka e39 2002.gada 3.0 dīzelis braucot taisnē, motora temperatūra atdziest gandrīz līdz zilajai atzīmei??
Abi termostati nomainīti.
ventilators noņemts.
Kas vel var būt pa vainu?
Termostats lielākais pareizi ielikts? ja atminos viņam bija stāvoklis kādā likt.Gan jau ka termostats nenoslēdz.Vēl jau var būt dačiks vainīgs.Tiešām tā temperatūra arī reāli ir tik zema?
Nu termostatu servisā lika, pilsētā ka iebrauc tad temperatūra ļoti ātri paliek darba temperatūrā.
Pietiek braukt taisnē jau kadi 20km tad jau redzams ka krītas temperatūra.
Kad nobraucu apmeram 50km tad jau nokrītās nedaudz virs zilās iedaļas.Braucot ar aptuveni 110km/h, tas viss sākās kad ārā palika zem +5 grādiem.
Antifrīz visu laiku līmenī. [ Šo ziņu laboja kkk, 25 Nov 2014, 15:05:31 ] | Offline | | |
drakelv | 25. Nov 2014, 15:07 |
#9854
|
| Kopš: 15. Sep 2012
Ziņojumi: 335
Braucu ar: F11 535d ///M
|
25 Nov 2014, 15:03:24 kkk rakstīja:
25 Nov 2014, 14:36:41 Mahars rakstīja:
25 Nov 2014, 12:52:43 kkk rakstīja:
Kas pa vainu ka e39 2002.gada 3.0 dīzelis braucot taisnē, motora temperatūra atdziest gandrīz līdz zilajai atzīmei??
Abi termostati nomainīti.
ventilators noņemts.
Kas vel var būt pa vainu?
Termostats lielākais pareizi ielikts? ja atminos viņam bija stāvoklis kādā likt.Gan jau ka termostats nenoslēdz.Vēl jau var būt dačiks vainīgs.Tiešām tā temperatūra arī reāli ir tik zema?
Nu termostatu servisā lika, pilsētā ka iebrauc tad temperatūra ļoti ātri paliek darba temperatūrā.
Pietiek braukt taisnē jau kadi 20km tad jau redzams ka krītas temperatūra.
Kad nobraucu apmeram 50km tad jau nokrītās nedaudz virs zilās iedaļas.Braucot ar aptuveni 110km/h, tas viss sākās kad ārā palika zem +5 grādiem.
Antifrīz visu laiku līmenī.
jābrauc vien atpakaļ uz to servisu un saki lai pārbauda savu darbu un/vai termostatu funkcionalitāti.. daudz citu variantu nav. silto gaisu pūš salonā normāli kad temperatūras dačiks rāda zilajā?[ Šo ziņu laboja drakelv, 25 Nov 2014, 15:08:50 ] | Offline | | |
kkk | 25. Nov 2014, 15:14 |
#9855
|
| Kopš: 18. Jan 2012
No: Bauska
Ziņojumi: 160
Braucu ar: BMW E61Xd
|
25 Nov 2014, 15:07:19 drakelv rakstīja:
25 Nov 2014, 15:03:24 kkk rakstīja:
25 Nov 2014, 14:36:41 Mahars rakstīja:
25 Nov 2014, 12:52:43 kkk rakstīja:
Kas pa vainu ka e39 2002.gada 3.0 dīzelis braucot taisnē, motora temperatūra atdziest gandrīz līdz zilajai atzīmei??
Abi termostati nomainīti.
ventilators noņemts.
Kas vel var būt pa vainu?
Termostats lielākais pareizi ielikts? ja atminos viņam bija stāvoklis kādā likt.Gan jau ka termostats nenoslēdz.Vēl jau var būt dačiks vainīgs.Tiešām tā temperatūra arī reāli ir tik zema?
Nu termostatu servisā lika, pilsētā ka iebrauc tad temperatūra ļoti ātri paliek darba temperatūrā.
Pietiek braukt taisnē jau kadi 20km tad jau redzams ka krītas temperatūra.
Kad nobraucu apmeram 50km tad jau nokrītās nedaudz virs zilās iedaļas.Braucot ar aptuveni 110km/h, tas viss sākās kad ārā palika zem +5 grādiem.
Antifrīz visu laiku līmenī.
jābrauc vien atpakaļ uz to servisu un saki lai pārbauda savu darbu un/vai termostatu funkcionalitāti.. daudz citu variantu nav. silto gaisu pūš salonā normāli kad temperatūras dačiks rāda zilajā?
normāli.
Itkā pa to servisu neviens nav sūdzējies jo cik zinu tad nav pirmā reize kad tur dzītu taisīt mašīnas.
[ Šo ziņu laboja kkk, 25 Nov 2014, 15:14:20 ] | Offline | | |
-Edm- | 25. Nov 2014, 15:22 |
#9856
|
| Kopš: 19. Dec 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 18123
Braucu ar: fenšuj systems.LTR.
| nu 3l dīzelim ir divi termostati pastāv iespēja ka ja auto ir no siltajām zemēm,tad viņu(termostatu) var nebūt lai bezjēga nekarsētu auto
man pašam ir no itālijas un ir analoģiska beda,kā ap nulli darba temperatūrā uz trases viņu var dabūt tikai kapitali staipot,ir nopirkts termostats bet nēsmu vēl jaucis tur vaļa nevaru iekomentēt kas kā,bet klapes kolektorā nebija stokā,tākā visai reāli ka termostati vnk nav
-----------------
| Offline | | |
|
drakelv | 25. Nov 2014, 15:28 |
#9857
|
| Kopš: 15. Sep 2012
Ziņojumi: 335
Braucu ar: F11 535d ///M
|
25 Nov 2014, 15:22:30 -tihijs- rakstīja:
nu 3l dīzelim ir divi termostati pastāv iespēja ka ja auto ir no siltajām zemēm,tad viņu(termostatu) var nebūt lai bezjēga nekarsētu auto
man pašam ir no itālijas un ir analoģiska beda,kā ap nulli darba temperatūrā uz trases viņu var dabūt tikai kapitali staipot,ir nopirkts termostats bet nēsmu vēl jaucis tur vaļa nevaru iekomentēt kas kā,bet klapes kolektorā nebija stokā,tākā visai reāli ka termostati vnk nav
autors rakstīja ka abi termostati ir nomainīti, respektīvi viņi tur ir... ja silto gaisu pūš labi (var uzkarsēt salonu tā ka piere svīst), un patēriņš ir normāls, tad temperatūras devējs varētu būt.. | Offline | | |
-Edm- | 25. Nov 2014, 15:31 |
#9858
|
| Kopš: 19. Dec 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 18123
Braucu ar: fenšuj systems.LTR.
|
25 Nov 2014, 15:28:37 drakelv rakstīja:
25 Nov 2014, 15:22:30 -tihijs- rakstīja:
nu 3l dīzelim ir divi termostati pastāv iespēja ka ja auto ir no siltajām zemēm,tad viņu(termostatu) var nebūt lai bezjēga nekarsētu auto
man pašam ir no itālijas un ir analoģiska beda,kā ap nulli darba temperatūrā uz trases viņu var dabūt tikai kapitali staipot,ir nopirkts termostats bet nēsmu vēl jaucis tur vaļa nevaru iekomentēt kas kā,bet klapes kolektorā nebija stokā,tākā visai reāli ka termostati vnk nav
autors rakstīja ka abi termostati ir nomainīti, respektīvi viņi tur ir... ja silto gaisu pūš labi (var uzkarsēt salonu tā ka piere svīst), un patēriņš ir normāls, tad temperatūras devējs varētu būt..
vecīt ar silto gaisu viss ir ok autors varbūt pats tā domā ka viss ir ok,personīgi viņš viņus nelika -abus,un itsevišķi ja otrais termostats analogu ražotāju nav pieejams LV,proiti tikai oem,pat ja kaktu kantornieki zināja par otra termostata esamību es šaubos ka viņi sevi apgrūtināja ar braucienu uz sensonu vai bm auto
nr 5 un 14
-----------------
| Offline | | |
drakelv | 25. Nov 2014, 15:38 |
#9859
|
| Kopš: 15. Sep 2012
Ziņojumi: 335
Braucu ar: F11 535d ///M
|
25 Nov 2014, 15:31:38 -tihijs- rakstīja:
25 Nov 2014, 15:28:37 drakelv rakstīja:
25 Nov 2014, 15:22:30 -tihijs- rakstīja:
nu 3l dīzelim ir divi termostati pastāv iespēja ka ja auto ir no siltajām zemēm,tad viņu(termostatu) var nebūt lai bezjēga nekarsētu auto
man pašam ir no itālijas un ir analoģiska beda,kā ap nulli darba temperatūrā uz trases viņu var dabūt tikai kapitali staipot,ir nopirkts termostats bet nēsmu vēl jaucis tur vaļa nevaru iekomentēt kas kā,bet klapes kolektorā nebija stokā,tākā visai reāli ka termostati vnk nav
autors rakstīja ka abi termostati ir nomainīti, respektīvi viņi tur ir... ja silto gaisu pūš labi (var uzkarsēt salonu tā ka piere svīst), un patēriņš ir normāls, tad temperatūras devējs varētu būt..
vecīt ar silto gaisu viss ir ok autors varbūt pats tā domā ka viss ir ok,personīgi viņš viņus nelika -abus,un itsevišķi ja otrais termostats analogu ražotāju nav pieejams LV,proiti tikai oem,pat ja kaktu kantornieki zināja par otra termostata esamību es šaubos ka viņi sevi apgrūtināja ar braucienu uz sensonu vai bm auto
nr 5 un 14
nezinu kur tu smelies informāciju, ka nav analogu abiem termostatiem un ka orģinālās daļas var dabūt tikai BM auto vai sensonā.
11512354056
11712247723
abiem ir analogi | Offline | | |
kkk | 25. Nov 2014, 15:39 |
#9860
|
| Kopš: 18. Jan 2012
No: Bauska
Ziņojumi: 160
Braucu ar: BMW E61Xd
|
25 Nov 2014, 15:28:37 drakelv rakstīja:
25 Nov 2014, 15:22:30 -tihijs- rakstīja:
nu 3l dīzelim ir divi termostati pastāv iespēja ka ja auto ir no siltajām zemēm,tad viņu(termostatu) var nebūt lai bezjēga nekarsētu auto
man pašam ir no itālijas un ir analoģiska beda,kā ap nulli darba temperatūrā uz trases viņu var dabūt tikai kapitali staipot,ir nopirkts termostats bet nēsmu vēl jaucis tur vaļa nevaru iekomentēt kas kā,bet klapes kolektorā nebija stokā,tākā visai reāli ka termostati vnk nav
autors rakstīja ka abi termostati ir nomainīti, respektīvi viņi tur ir... ja silto gaisu pūš labi (var uzkarsēt salonu tā ka piere svīst), un patēriņš ir normāls, tad temperatūras devējs varētu būt..
auto nav domāts siltajām zemēm.
vel ievēroju ka no rīta darbinot, tad ieslēdzas webasto apsilde, bet kad braucot taisnē un apostajos, vai tad nevajadzētu apsildei ar slēgties iekšā ja motora temperatūra ir nedaudz virs zilās atzīmes?
P.S tad nav kantornieku servis
Bauskā diezgan populārs.
evaautonams.lv[ Šo ziņu laboja kkk, 25 Nov 2014, 15:43:52 ] | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|