Online

Pašreiz BMWPower skatās 202 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: Viss par E39

AutorsZiņojums
funkyasshit
25. Nov 2014, 09:17 #9841

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3480

Braucu ar: E46 330i


25 Nov 2014, 09:03:44 Krekers rakstīja:
A kur var uzzināt kaut ko vairāk par tiem iepriekšminētajiem CO testeriem? Tā virspusēji pagooglējot nekas nelec ārā.


Uzzvani uz Apemotors par dzeses šķidruma testeriem, kas nosaka izplūdes gāzu klātbūtni sistēmā. Pirmkārt, trauks par to var liecināt. Dīzelim tas ir skaisti redzams, kad trauks ir melns ar piededžiem.

[ Šo ziņu laboja funkyasshit, 25 Nov 2014, 09:17:36 ]

Offline
drakelv
25. Nov 2014, 09:20 #9842

Kopš: 15. Sep 2012

Ziņojumi: 335

Braucu ar: F11 535d ///M


25 Nov 2014, 09:15:10 funkyasshit rakstīja:

25 Nov 2014, 09:10:33 drakelv rakstīja:

24 Nov 2014, 22:23:34 funkyasshit rakstīja:

24 Nov 2014, 21:09:23 Czars rakstīja:

24 Nov 2014, 16:16:00 citrons1 rakstīja:
mainiju, neko neprogrammeju, viss geray
tnx.


Ja var, kā noteikt vai m52tub28 motors bijis pārkarsēts?


Visiem motoriem vienāda defektēšana, bet ja nav problēmu, tad jau viss kārtībā.

Izplūdes gāzes tosolā/spiediens dzeses sistēmā. Tosols nokļūst degkamerā un sadeg - balti dūmi/saldi dūmi. Tosols sajaucies ar eļļu - putra zem korķa un izvelkot šķupiku tieši tas pats. Ja ir pirmais variants, tad atverot tosola korķi un spīdinot ar lukturīti, tad tukšgaitā var redzēt tādus burbulīšus. Ir nopērkami testi, kas uztver CO klātbūtni sistēmā. M52 pārkarsēšana ir smaga problēma, jo alumīnija bloks un daudz plastmasas detaļu dzeses sistēmā. Kad pārkarsēts motors, visu smuki sataisot, var arī sanākt tik patīkams moments, kad liekot jaunas skrūves tās tiek aprautas.
Ja zini, kas ir regulāras apkopes, tad viss ir kārtībā.


Kad Žurkai uzvārīju, tad vēl saplīsa kaut kāda dzesēšanas sļauka kaut kur motora aizmugurē un bij peļķe zem mašīnas,eļļas gredzeni izbeidzās, kompensatori sāka klabet, zili dūmi, izjaucot motoru tur iekšā viss bij pi**ets, karoc tolmets


Man pašam užšāva vienu super sapuvušu cauruli motora aizmugurē. Noslāpēju motoru, gaidīju līdz rītam. Nomainīju kas jāmaina un pielēju tosolu. Atgaiso sistēmu un viss kārtībā!

tas ir gadījumā ja neesi izputis galvas blīvi, man tā truba saspraga jo bij spiediens pārāk liels
Offline
funkyasshit
25. Nov 2014, 09:24 #9843

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3480

Braucu ar: E46 330i

Tad tiešām tā ir, kad sprāgst visi vājie posmi. Ar Opeli, kuram izpūsta galvas blīve sencis kādi 3 gadi nobrauca un vēl gandrīz gadu es. Beigās jau viss bija samainīts un nebija ko plēst. Kad acīmredzami spieda caur trauka vāku, tad arī vasarā motors tika pārlasīts.
Offline
-Edm-
25. Nov 2014, 09:31 #9844

Kopš: 19. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 18123

Braucu ar: fenšuj systems.LTR.


25 Nov 2014, 09:24:35 funkyasshit rakstīja:
Tad tiešām tā ir, kad sprāgst visi vājie posmi. Ar Opeli, kuram izpūsta galvas blīve sencis kādi 3 gadi nobrauca un vēl gandrīz gadu es. Beigās jau viss bija samainīts un nebija ko plēst. Kad acīmredzami spieda caur trauka vāku, tad arī vasarā motors tika pārlasīts.
nu lūk pats arī apliecināji,ka ar karsētu var maukt gadiem un neparko nenojaust biš zūd tosoliņš un tik mauc ja nejēga nevirini var ar karsētu tiešām nobraukt vaairākus gadus
un principā pārkaršana nenotiek ne no šā nenotā pārkaršana ir tikai sekas kādam defektam,vainu nav līmenis vai nestrādā elektro ventilātors vai termomuftei psc vai ūdenssūknis iet uz galu vai vēlkas,ja viss ir kārtībā motoru pārkarsēt nemaz nav tik viegli lai neteiktu ka neiespējami

[ Šo ziņu laboja -tihijs-, 25 Nov 2014, 09:33:30 ]



-----------------
Offline
funkyasshit
25. Nov 2014, 09:34 #9845

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3480

Braucu ar: E46 330i


25 Nov 2014, 09:31:02 -tihijs- rakstīja:

25 Nov 2014, 09:24:35 funkyasshit rakstīja:
Tad tiešām tā ir, kad sprāgst visi vājie posmi. Ar Opeli, kuram izpūsta galvas blīve sencis kādi 3 gadi nobrauca un vēl gandrīz gadu es. Beigās jau viss bija samainīts un nebija ko plēst. Kad acīmredzami spieda caur trauka vāku, tad arī vasarā motors tika pārlasīts.
nu lūk pats arī apliecināji,ka ar karsētu var maukt gadiem un neparko nenojaust biš zūd tosoliņš un tik mauc ja nejēga nevirini var ar karsētu tiešām nobraukt vaairākus gadus


Domāju, ka ar benzīnu tas posms būs stipri īsāks. Dīzeli pa manam ir pagrūti uzvārīt. Aukstā laikā tā bija zināma ekstra, ka izpūsta blīve. Ātri vien uzsila motirs. Besī tagad braukt 5-10km aukstā salonā.

Atbildot uz tavu edit, tieši tā arī ir. Viss bija mainīts un tip top. Uzkarsēt bija nereāli, ātri uzsila, bet augstāk par 90 nekāpa. Kad ūdenssūkmis noviebās, tad līdz 100 aizkāpa pāris reizes, bet kamēr viss kārtībā, 10l ūdens baganā braucot no Rīgas un tik pielej pēc kāda laika.
Tagad vairāk par 80 nevar dabūt, bet aizdomas, ka uz lielā loka visu laiku maucu.

[ Šo ziņu laboja funkyasshit, 25 Nov 2014, 09:37:32 ]

Offline
-Edm-
25. Nov 2014, 09:41 #9846

Kopš: 19. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 18123

Braucu ar: fenšuj systems.LTR.


25 Nov 2014, 09:34:42 funkyasshit rakstīja:

25 Nov 2014, 09:31:02 -tihijs- rakstīja:

25 Nov 2014, 09:24:35 funkyasshit rakstīja:
Tad tiešām tā ir, kad sprāgst visi vājie posmi. Ar Opeli, kuram izpūsta galvas blīve sencis kādi 3 gadi nobrauca un vēl gandrīz gadu es. Beigās jau viss bija samainīts un nebija ko plēst. Kad acīmredzami spieda caur trauka vāku, tad arī vasarā motors tika pārlasīts.
nu lūk pats arī apliecināji,ka ar karsētu var maukt gadiem un neparko nenojaust biš zūd tosoliņš un tik mauc ja nejēga nevirini var ar karsētu tiešām nobraukt vaairākus gadus


Domāju, ka ar benzīnu tas posms būs stipri īsāks. Dīzeli pa manam ir pagrūti uzvārīt. Aukstā laikā tā bija zināma ekstra, ka izpūsta blīve. Ātri vien uzsila motirs. Besī tagad braukt 5-10km aukstā salonā.
braucu gadu ar dīzeli lejot klāt pa 100-200gr tosola pāris nedēļās un tieši ziemā ~ -20 -25 viņām iestajās gals,ok varbūt vnk pienāca galējais punkts kad blīve neizturēja,lēnu garu pārlasīju to motoru,kvalitatīvi ar jaunām blīvem,skrūvēm,sūkņiem,termostatiem,ķēdēm un tt un tt,pēc salikšanas nevienā korķī to motoru pat pie +28 nevarēja uzkarsēt pat tiktālu lai elektroventilātors nostrādātu

-----------------
Offline
funkyasshit
25. Nov 2014, 09:44 #9847

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3480

Braucu ar: E46 330i

Lai kā man nepatiktu dzīzelis, bet tas motors tiešām ir samērā idiot-proof. Pēc tam, protams, maksāsi, bet vismaz brauksi.
Offline
Araajz
25. Nov 2014, 10:46 #9848

Kopš: 30. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 28295

Braucu ar: E39

Vai tad E39 vispār var pārkarsēt?
Viņam tak kompis bļauj un pats met mierā, ja temp par augstu
Offline
-Edm-
25. Nov 2014, 11:00 #9849

Kopš: 19. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 18123

Braucu ar: fenšuj systems.LTR.


25 Nov 2014, 10:46:24 Araajz rakstīja:
Vai tad E39 vispār var pārkarsēt?
Viņam tak kompis bļauj un pats met mierā, ja temp par augstu
pirmsliftam nav tādas opcijas

-----------------
Offline
kkk
25. Nov 2014, 12:52 #9850

Kopš: 18. Jan 2012

No: Bauska

Ziņojumi: 160

Braucu ar: BMW E61Xd

Kas pa vainu ka e39 2002.gada 3.0 dīzelis braucot taisnē, motora temperatūra atdziest gandrīz līdz zilajai atzīmei??
Abi termostati nomainīti.
ventilators noņemts.
Kas vel var būt pa vainu?
Offline
Mahars
25. Nov 2014, 14:36 #9851

Kopš: 16. May 2010

No: Tukums

Ziņojumi: 443

Braucu ar: BMW530


25 Nov 2014, 12:52:43 kkk rakstīja:
Kas pa vainu ka e39 2002.gada 3.0 dīzelis braucot taisnē, motora temperatūra atdziest gandrīz līdz zilajai atzīmei??
Abi termostati nomainīti.
ventilators noņemts.
Kas vel var būt pa vainu?
Termostats lielākais pareizi ielikts? ja atminos viņam bija stāvoklis kādā likt.Gan jau ka termostats nenoslēdz.Vēl jau var būt dačiks vainīgs.Tiešām tā temperatūra arī reāli ir tik zema?
Offline
-Edm-
25. Nov 2014, 14:58 #9852

Kopš: 19. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 18123

Braucu ar: fenšuj systems.LTR.


25 Nov 2014, 14:36:41 Mahars rakstīja:

25 Nov 2014, 12:52:43 kkk rakstīja:
Kas pa vainu ka e39 2002.gada 3.0 dīzelis braucot taisnē, motora temperatūra atdziest gandrīz līdz zilajai atzīmei??
Abi termostati nomainīti.
ventilators noņemts.
Kas vel var būt pa vainu?
Termostats lielākais pareizi ielikts? ja atminos viņam bija stāvoklis kādā likt.Gan jau ka termostats nenoslēdz.Vēl jau var būt dačiks vainīgs.Tiešām tā temperatūra arī reāli ir tik zema?
vaita trīniekam termostats nenāk korpusā? man īstenība ir analoģiska problēma termostats nopirkti viss nopirkts nav bijis laika nomainīt

[ Šo ziņu laboja -tihijs-, 25 Nov 2014, 15:00:29 ]



-----------------
Offline
kkk
25. Nov 2014, 15:03 #9853

Kopš: 18. Jan 2012

No: Bauska

Ziņojumi: 160

Braucu ar: BMW E61Xd


25 Nov 2014, 14:36:41 Mahars rakstīja:

25 Nov 2014, 12:52:43 kkk rakstīja:
Kas pa vainu ka e39 2002.gada 3.0 dīzelis braucot taisnē, motora temperatūra atdziest gandrīz līdz zilajai atzīmei??
Abi termostati nomainīti.
ventilators noņemts.
Kas vel var būt pa vainu?
Termostats lielākais pareizi ielikts? ja atminos viņam bija stāvoklis kādā likt.Gan jau ka termostats nenoslēdz.Vēl jau var būt dačiks vainīgs.Tiešām tā temperatūra arī reāli ir tik zema?


Nu termostatu servisā lika, pilsētā ka iebrauc tad temperatūra ļoti ātri paliek darba temperatūrā.
Pietiek braukt taisnē jau kadi 20km tad jau redzams ka krītas temperatūra.
Kad nobraucu apmeram 50km tad jau nokrītās nedaudz virs zilās iedaļas.Braucot ar aptuveni 110km/h, tas viss sākās kad ārā palika zem +5 grādiem.
Antifrīz visu laiku līmenī.

[ Šo ziņu laboja kkk, 25 Nov 2014, 15:05:31 ]

Offline
drakelv
25. Nov 2014, 15:07 #9854

Kopš: 15. Sep 2012

Ziņojumi: 335

Braucu ar: F11 535d ///M


25 Nov 2014, 15:03:24 kkk rakstīja:

25 Nov 2014, 14:36:41 Mahars rakstīja:

25 Nov 2014, 12:52:43 kkk rakstīja:
Kas pa vainu ka e39 2002.gada 3.0 dīzelis braucot taisnē, motora temperatūra atdziest gandrīz līdz zilajai atzīmei??
Abi termostati nomainīti.
ventilators noņemts.
Kas vel var būt pa vainu?
Termostats lielākais pareizi ielikts? ja atminos viņam bija stāvoklis kādā likt.Gan jau ka termostats nenoslēdz.Vēl jau var būt dačiks vainīgs.Tiešām tā temperatūra arī reāli ir tik zema?


Nu termostatu servisā lika, pilsētā ka iebrauc tad temperatūra ļoti ātri paliek darba temperatūrā.
Pietiek braukt taisnē jau kadi 20km tad jau redzams ka krītas temperatūra.
Kad nobraucu apmeram 50km tad jau nokrītās nedaudz virs zilās iedaļas.Braucot ar aptuveni 110km/h, tas viss sākās kad ārā palika zem +5 grādiem.
Antifrīz visu laiku līmenī.


jābrauc vien atpakaļ uz to servisu un saki lai pārbauda savu darbu un/vai termostatu funkcionalitāti.. daudz citu variantu nav. silto gaisu pūš salonā normāli kad temperatūras dačiks rāda zilajā?

[ Šo ziņu laboja drakelv, 25 Nov 2014, 15:08:50 ]

Offline
kkk
25. Nov 2014, 15:14 #9855

Kopš: 18. Jan 2012

No: Bauska

Ziņojumi: 160

Braucu ar: BMW E61Xd


25 Nov 2014, 15:07:19 drakelv rakstīja:

25 Nov 2014, 15:03:24 kkk rakstīja:

25 Nov 2014, 14:36:41 Mahars rakstīja:

25 Nov 2014, 12:52:43 kkk rakstīja:
Kas pa vainu ka e39 2002.gada 3.0 dīzelis braucot taisnē, motora temperatūra atdziest gandrīz līdz zilajai atzīmei??
Abi termostati nomainīti.
ventilators noņemts.
Kas vel var būt pa vainu?
Termostats lielākais pareizi ielikts? ja atminos viņam bija stāvoklis kādā likt.Gan jau ka termostats nenoslēdz.Vēl jau var būt dačiks vainīgs.Tiešām tā temperatūra arī reāli ir tik zema?


Nu termostatu servisā lika, pilsētā ka iebrauc tad temperatūra ļoti ātri paliek darba temperatūrā.
Pietiek braukt taisnē jau kadi 20km tad jau redzams ka krītas temperatūra.
Kad nobraucu apmeram 50km tad jau nokrītās nedaudz virs zilās iedaļas.Braucot ar aptuveni 110km/h, tas viss sākās kad ārā palika zem +5 grādiem.
Antifrīz visu laiku līmenī.


jābrauc vien atpakaļ uz to servisu un saki lai pārbauda savu darbu un/vai termostatu funkcionalitāti.. daudz citu variantu nav. silto gaisu pūš salonā normāli kad temperatūras dačiks rāda zilajā?

normāli.
Itkā pa to servisu neviens nav sūdzējies jo cik zinu tad nav pirmā reize kad tur dzītu taisīt mašīnas.

[ Šo ziņu laboja kkk, 25 Nov 2014, 15:14:20 ]

Offline
-Edm-
25. Nov 2014, 15:22 #9856

Kopš: 19. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 18123

Braucu ar: fenšuj systems.LTR.

nu 3l dīzelim ir divi termostati pastāv iespēja ka ja auto ir no siltajām zemēm,tad viņu(termostatu) var nebūt lai bezjēga nekarsētu auto
man pašam ir no itālijas un ir analoģiska beda,kā ap nulli darba temperatūrā uz trases viņu var dabūt tikai kapitali staipot,ir nopirkts termostats bet nēsmu vēl jaucis tur vaļa nevaru iekomentēt kas kā,bet klapes kolektorā nebija stokā,tākā visai reāli ka termostati vnk nav

-----------------
Offline
drakelv
25. Nov 2014, 15:28 #9857

Kopš: 15. Sep 2012

Ziņojumi: 335

Braucu ar: F11 535d ///M


25 Nov 2014, 15:22:30 -tihijs- rakstīja:
nu 3l dīzelim ir divi termostati pastāv iespēja ka ja auto ir no siltajām zemēm,tad viņu(termostatu) var nebūt lai bezjēga nekarsētu auto
man pašam ir no itālijas un ir analoģiska beda,kā ap nulli darba temperatūrā uz trases viņu var dabūt tikai kapitali staipot,ir nopirkts termostats bet nēsmu vēl jaucis tur vaļa nevaru iekomentēt kas kā,bet klapes kolektorā nebija stokā,tākā visai reāli ka termostati vnk nav

autors rakstīja ka abi termostati ir nomainīti, respektīvi viņi tur ir... ja silto gaisu pūš labi (var uzkarsēt salonu tā ka piere svīst), un patēriņš ir normāls, tad temperatūras devējs varētu būt..
Offline
-Edm-
25. Nov 2014, 15:31 #9858

Kopš: 19. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 18123

Braucu ar: fenšuj systems.LTR.


25 Nov 2014, 15:28:37 drakelv rakstīja:

25 Nov 2014, 15:22:30 -tihijs- rakstīja:
nu 3l dīzelim ir divi termostati pastāv iespēja ka ja auto ir no siltajām zemēm,tad viņu(termostatu) var nebūt lai bezjēga nekarsētu auto
man pašam ir no itālijas un ir analoģiska beda,kā ap nulli darba temperatūrā uz trases viņu var dabūt tikai kapitali staipot,ir nopirkts termostats bet nēsmu vēl jaucis tur vaļa nevaru iekomentēt kas kā,bet klapes kolektorā nebija stokā,tākā visai reāli ka termostati vnk nav

autors rakstīja ka abi termostati ir nomainīti, respektīvi viņi tur ir... ja silto gaisu pūš labi (var uzkarsēt salonu tā ka piere svīst), un patēriņš ir normāls, tad temperatūras devējs varētu būt..
vecīt ar silto gaisu viss ir ok autors varbūt pats tā domā ka viss ir ok,personīgi viņš viņus nelika -abus,un itsevišķi ja otrais termostats analogu ražotāju nav pieejams LV,proiti tikai oem,pat ja kaktu kantornieki zināja par otra termostata esamību es šaubos ka viņi sevi apgrūtināja ar braucienu uz sensonu vai bm auto

nr 5 un 14

-----------------
Offline
drakelv
25. Nov 2014, 15:38 #9859

Kopš: 15. Sep 2012

Ziņojumi: 335

Braucu ar: F11 535d ///M


25 Nov 2014, 15:31:38 -tihijs- rakstīja:

25 Nov 2014, 15:28:37 drakelv rakstīja:

25 Nov 2014, 15:22:30 -tihijs- rakstīja:
nu 3l dīzelim ir divi termostati pastāv iespēja ka ja auto ir no siltajām zemēm,tad viņu(termostatu) var nebūt lai bezjēga nekarsētu auto
man pašam ir no itālijas un ir analoģiska beda,kā ap nulli darba temperatūrā uz trases viņu var dabūt tikai kapitali staipot,ir nopirkts termostats bet nēsmu vēl jaucis tur vaļa nevaru iekomentēt kas kā,bet klapes kolektorā nebija stokā,tākā visai reāli ka termostati vnk nav

autors rakstīja ka abi termostati ir nomainīti, respektīvi viņi tur ir... ja silto gaisu pūš labi (var uzkarsēt salonu tā ka piere svīst), un patēriņš ir normāls, tad temperatūras devējs varētu būt..
vecīt ar silto gaisu viss ir ok autors varbūt pats tā domā ka viss ir ok,personīgi viņš viņus nelika -abus,un itsevišķi ja otrais termostats analogu ražotāju nav pieejams LV,proiti tikai oem,pat ja kaktu kantornieki zināja par otra termostata esamību es šaubos ka viņi sevi apgrūtināja ar braucienu uz sensonu vai bm auto

nr 5 un 14

nezinu kur tu smelies informāciju, ka nav analogu abiem termostatiem un ka orģinālās daļas var dabūt tikai BM auto vai sensonā.

11512354056
11712247723

abiem ir analogi
Offline
kkk
25. Nov 2014, 15:39 #9860

Kopš: 18. Jan 2012

No: Bauska

Ziņojumi: 160

Braucu ar: BMW E61Xd


25 Nov 2014, 15:28:37 drakelv rakstīja:

25 Nov 2014, 15:22:30 -tihijs- rakstīja:
nu 3l dīzelim ir divi termostati pastāv iespēja ka ja auto ir no siltajām zemēm,tad viņu(termostatu) var nebūt lai bezjēga nekarsētu auto
man pašam ir no itālijas un ir analoģiska beda,kā ap nulli darba temperatūrā uz trases viņu var dabūt tikai kapitali staipot,ir nopirkts termostats bet nēsmu vēl jaucis tur vaļa nevaru iekomentēt kas kā,bet klapes kolektorā nebija stokā,tākā visai reāli ka termostati vnk nav

autors rakstīja ka abi termostati ir nomainīti, respektīvi viņi tur ir... ja silto gaisu pūš labi (var uzkarsēt salonu tā ka piere svīst), un patēriņš ir normāls, tad temperatūras devējs varētu būt..

auto nav domāts siltajām zemēm.
vel ievēroju ka no rīta darbinot, tad ieslēdzas webasto apsilde, bet kad braucot taisnē un apostajos, vai tad nevajadzētu apsildei ar slēgties iekšā ja motora temperatūra ir nedaudz virs zilās atzīmes?
P.S tad nav kantornieku servis
Bauskā diezgan populārs.
evaautonams.lv

[ Šo ziņu laboja kkk, 25 Nov 2014, 15:43:52 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo