Online
Pašreiz BMWPower skatās 259 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Šeit bija topiks (Kaspich, DM-101)
Autors | Ziņojums |
Digital | 06. Jan 2022, 10:01 |
#9821
|
| Kopš: 02. Jul 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 3727
Braucu ar: Elektrību
| Tad precizēšu jautājumu par adaptēšanu, kā tad lai nones tās vecās adaptācijas? Tb, lai varētu visu secīgi izpildīt no sākuma.
Un vai tiešām viņš pa pusgadu dažādos režīmos nespētu pieadaptēt?
Biju arī uzlicis citu DDE komplektu(idejiski pilnigi neatbilstošām adaptācijām), un simptomi 1:1.[ Šo ziņu laboja Digital, 06 Jan 2022, 10:01:39 ] | Offline | | |
sys9291 | 06. Jan 2022, 10:07 |
#9822
|
| Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
|
06 Jan 2022, 09:47:17 @DM-101 rakstīja:
06 Jan 2022, 09:39:54 @Digital rakstīja:
1. var piekrist, vnk vienā brīdī jau zuda idejas, jo nekādi neizdodas izsaukt kautkādu kļūdu vai kko tamlidzigu, kas norādītu, kas izraisa peldēšanu.
2.Pa lielam priekš m57 ista ir pieejamas tikai GMM un mass adaptāciju dzēšanas. Tad nu tās arī izpildīju pēc apraksta. Vēl pēc sparrata gredzena maiņas paņēmu tavējo n53 aprakstīto sparrata procedūru.
man izskataas, ka taa nav probleema, bet DDE veic cilindru kjiimiskos testus. Meera sprauslas tuksgaitaa.
Kas notiek, ja vinjam lajuj shaadi dariit 10+ minuutes? Jebshu tu katru reizi kaut kaa provee sho ''risinaat''?
Skatījos konkrēto auto - godīgi sakot arī man pārliecinošu ideju nav. Viss notiek dzinējas sasniedzot konkrētu temperatūru (kā kāds ieslēgtu slēdzi), pirms tam viss skaisti. Rūcini tukšgaitā cik gribi - nekas nemainās. Paradoksāli, ka čomi arī neko līdzīgu nav redzējuši..., | Offline | | |
sys9291 | 06. Jan 2022, 10:13 |
#9823
|
| Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
|
06 Jan 2022, 09:52:41 @DM-101 rakstīja:
06 Jan 2022, 09:50:12 @sys9291 rakstīja:
05 Jan 2022, 22:30:02 @DM-101 rakstīja:
05 Jan 2022, 22:27:09 @HE9600 rakstīja:
Par n42 tēmu...
Jau laiku ar auto tēmu esmu uz Jūs, tā ka nesitiet stipri...
Ja tas menu ir korekts un tā vadība māk pa bankām spararatu līdzināt, tad mani mulsina, ka otrai bankai ir uzmests ignore, tb 0.
Valvetronic režīms šiem tika darbināts uzreiz pēc šķilšanas vai līdz noteiktai temp izmantoja droseli? Gribētos zināt vai tajā brīdī strādā ar droseli vai valvetronic....
Ja pieņemam, ka tas screens ir taisīts, kad jau primārie mezgli jau pārbaudīti, tb ar aizdedzes sistēmu viss ok un ieplūde hermētiska/kartera vent. strādā korekti, tad pēc rough menu es sliecos teikt, ka būs problēma mehānikā ar vārstu atvērumu.
Es pārbaudītu eļļas spiedienu, vai tik nebūs pazems un pēdējiem cilindriem galvā bads, kā rezultātā kompiņi pateikuši ardievas un vārsti knapi tiek vīrināti.
Atkārtošos, nesit stipri, ja aizšāvu greizi
Pirmo minuuti ar droseli, peec 60 sekundem paleenaam aktivizee Valvetronic.
Vinjam probleema 1:1 esot arii ar atrubiitu Valvetronic [tas gan jaapaarbauda], bet ja taa, tad tur driizaak kompresija, piem.
Jo, bet Valvetronic vaarsti virinaas 10mm, tur nevar [fiziski] buut tik milziigas probleemas ar vaarstu virinaashanos.
Uz N42 DME ir 2 bloku izpildījumā, viens tikai priekš Valvetronic - otrs visam pārējam. Pirmajās relīzēs bija nopietns softa džams, kā rezultātā Valveronic problēmas praktiski nebija diagnosticējamas, un auto pie pārejas no droseles uz Valvetronic mēdza noslāpt pat gaitā... Savulaik, kad ISTA D biikai diagnostikai pieslēdzot šādu auto tika uzmests paziņojums par kritisku softa update...iekš DME, kur tika arī izmainīts algoritms pārejai no droseles uz Valvetronic. Kā otrs kritērijs pārejai ir dzinēja temperatūra...
Kas attiecas uz DM iemesto screen, tad datru ir stipri par maz... kā arī trūkst info par pašu auto tobiš kad parādījās defekts. Nu iz dzīves piemēram samainīti 2 un 3 sprauslas štepseļi..., greizi saliktas sadales fāzes, problēmas ar eļļas spiedienu (nu te cēloņi var būt daudz un dažādi)
pag, par tiem iemesliem: faazeem n shit - vai ir kas taads, kas tajaa menu ir ''greizi''?
Man nav citu datu [shobriid], taapeec opereeju ar to, kas ir. Es redzu vienu greizumu. Bet tu?
Vadoties tikai pēc konkrētā screen ideju nav... jo nelielus mehāniskos cilindra bojājumus Valvetronic skaisti "izvelk"... | Offline | | |
sys9291 | 06. Jan 2022, 10:21 |
#9824
|
| Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
|
06 Jan 2022, 10:16:59 @DM-101 rakstīja:
06 Jan 2022, 10:13:27 @sys9291 rakstīja:
06 Jan 2022, 09:52:41 @DM-101 rakstīja:
06 Jan 2022, 09:50:12 @sys9291 rakstīja:
05 Jan 2022, 22:30:02 @DM-101 rakstīja:
05 Jan 2022, 22:27:09 @HE9600 rakstīja:
Par n42 tēmu...
Jau laiku ar auto tēmu esmu uz Jūs, tā ka nesitiet stipri...
Ja tas menu ir korekts un tā vadība māk pa bankām spararatu līdzināt, tad mani mulsina, ka otrai bankai ir uzmests ignore, tb 0.
Valvetronic režīms šiem tika darbināts uzreiz pēc šķilšanas vai līdz noteiktai temp izmantoja droseli? Gribētos zināt vai tajā brīdī strādā ar droseli vai valvetronic....
Ja pieņemam, ka tas screens ir taisīts, kad jau primārie mezgli jau pārbaudīti, tb ar aizdedzes sistēmu viss ok un ieplūde hermētiska/kartera vent. strādā korekti, tad pēc rough menu es sliecos teikt, ka būs problēma mehānikā ar vārstu atvērumu.
Es pārbaudītu eļļas spiedienu, vai tik nebūs pazems un pēdējiem cilindriem galvā bads, kā rezultātā kompiņi pateikuši ardievas un vārsti knapi tiek vīrināti.
Atkārtošos, nesit stipri, ja aizšāvu greizi
Pirmo minuuti ar droseli, peec 60 sekundem paleenaam aktivizee Valvetronic.
Vinjam probleema 1:1 esot arii ar atrubiitu Valvetronic [tas gan jaapaarbauda], bet ja taa, tad tur driizaak kompresija, piem.
Jo, bet Valvetronic vaarsti virinaas 10mm, tur nevar [fiziski] buut tik milziigas probleemas ar vaarstu virinaashanos.
Uz N42 DME ir 2 bloku izpildījumā, viens tikai priekš Valvetronic - otrs visam pārējam. Pirmajās relīzēs bija nopietns softa džams, kā rezultātā Valveronic problēmas praktiski nebija diagnosticējamas, un auto pie pārejas no droseles uz Valvetronic mēdza noslāpt pat gaitā... Savulaik, kad ISTA D biikai diagnostikai pieslēdzot šādu auto tika uzmests paziņojums par kritisku softa update...iekš DME, kur tika arī izmainīts algoritms pārejai no droseles uz Valvetronic. Kā otrs kritērijs pārejai ir dzinēja temperatūra...
Kas attiecas uz DM iemesto screen, tad datru ir stipri par maz... kā arī trūkst info par pašu auto tobiš kad parādījās defekts. Nu iz dzīves piemēram samainīti 2 un 3 sprauslas štepseļi..., greizi saliktas sadales fāzes, problēmas ar eļļas spiedienu (nu te cēloņi var būt daudz un dažādi)
pag, par tiem iemesliem: faazeem n shit - vai ir kas taads, kas tajaa menu ir ''greizi''?
Man nav citu datu [shobriid], taapeec opereeju ar to, kas ir. Es redzu vienu greizumu. Bet tu?
Vadoties tikai pēc konkrētā screen ideju nav... jo nelielus mehāniskos cilindra bojājumus Valvetronic skaisti "izvelk"...
ha. paskati Rough run pa cilindriem.
1/2/3 ieklaujas kaadu 10% koridoraa, kameer 4.tais par kaadiem 40+% neefektiivaaks!
Un? Vismaz video fragments derētu... Vai neesi saskāries ar to, ka šis dzinējs ir pilnīgā komā kaut vai dēļ lētā eļļas filtra vai dēļ tā, ka kādā servisā aizmirsa ielikt eļļas filtra serdeni? Tur peldēs pilnīgi viss pie kam pilnīgā randomā...
P.S Par Digital dieseli runājot - atslēgas vārds ir MAnuālis, un man kaut kā idejas sliecas spara rata virzienā... bet nu iedomu līmenī protams... | Offline | | |
Digital | 06. Jan 2022, 10:24 |
#9825
|
| Kopš: 02. Jul 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 3727
Braucu ar: Elektrību
| Es arī vienu brīdi sliecos uz sparrata ideju, bet nekādi neizdevās rast apstiprinājumu.
Kad bija noņemts, kustība bija normas robežās, un teiksim vnk paspaidot sajūgu arī ir 0 izmaiņas. Tas protams neko baigi nepierāda, bet idejiski, kautkādām izmaiņām datos bija jābūt. | Offline | | |
sys9291 | 06. Jan 2022, 10:33 |
#9826
|
| Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
|
06 Jan 2022, 10:24:56 @Digital rakstīja:
Es arī vienu brīdi sliecos uz sparrata ideju, bet nekādi neizdevās rast apstiprinājumu.
Kad bija noņemts, kustība bija normas robežās, un teiksim vnk paspaidot sajūgu arī ir 0 izmaiņas. Tas protams neko baigi nepierāda, bet idejiski, kautkādām izmaiņām datos bija jābūt.
Tapēc arī rakstu - iedomu līmenī... | Offline | | |
Digital | 06. Jan 2022, 10:42 |
#9827
|
| Kopš: 02. Jul 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 3727
Braucu ar: Elektrību
| Te būs arī rough run menu.
M57 rough run | Offline | | |
Angelz | 06. Jan 2022, 10:51 |
#9828
|
| Kopš: 17. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 2878
Braucu ar: BMW
|
06 Jan 2022, 02:02:21 @FFL rakstīja:
https://www.youtube.com/watch?v=DI4r8jjeIxs
Pisgjec. Nu kursh atrastu shitaadu vainu?
Ja esi tēmā, tad nav tur nekāds "pisgjetc" bet normāla prakse. Ir bijušas līdzīgas situācijas, kur uz pirmo skatienu liekas galīgi nesaistīti momenti bet kad sāc studēt shematiski un analizēt darbību viss saliekas pa vietām.
----------------- ▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫
Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi | Offline | | |
|
Digital | 06. Jan 2022, 10:53 |
#9829
|
| Kopš: 02. Jul 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 3727
Braucu ar: Elektrību
|
06 Jan 2022, 10:50:56 @DM-101 rakstīja:
06 Jan 2022, 10:42:33 @Digital rakstīja:
Te būs arī rough run menu.
M57 rough run
paldies!
Un ISTA arii shaadi/tupa absoluutajaas veertiiibaas, vai ne?
ir vel viena ideja - nevis sprauslu kjimiskie testi, bet vnk svaarstibu process. Jo video viduu izskataas, ka it kaa provee konvergjeet, bet - tad atkal aizpeld.
Ceelonis vecais [viens no] - sprauslu datu nesakritiiba [plaanotie/reaalie].
ibo, [cik nu no taa menu var redzeet shaadaa formaataa] visi cilindri puslidz liidziigi.
Otrs ceelonis - kaada aareeja ietekme, kas netiek pareizi rekjinaata. Piemeeram - gjeneratora slodze [delj kreisas ''tabletes''].
Kas notiek, ja norauj gjeneratoram vadiibu?
Jap, ISTA taspats.
Ģeneratoram nav kreisās tabletes. Samērā nesen pat mainiju uz jaunu oem.
Bet jā noņemt štekeri mēģināju, tāpat nemainās. | Offline | | |
sys9291 | 06. Jan 2022, 11:02 |
#9830
|
| Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
|
06 Jan 2022, 10:43:11 @DM-101 rakstīja:
06 Jan 2022, 10:21:35 @sys9291 rakstīja:
06 Jan 2022, 10:16:59 @DM-101 rakstīja:
06 Jan 2022, 10:13:27 @sys9291 rakstīja:
06 Jan 2022, 09:52:41 @DM-101 rakstīja:
06 Jan 2022, 09:50:12 @sys9291 rakstīja:
05 Jan 2022, 22:30:02 @DM-101 rakstīja:
05 Jan 2022, 22:27:09 @HE9600 rakstīja:
Par n42 tēmu...
Jau laiku ar auto tēmu esmu uz Jūs, tā ka nesitiet stipri...
Ja tas menu ir korekts un tā vadība māk pa bankām spararatu līdzināt, tad mani mulsina, ka otrai bankai ir uzmests ignore, tb 0.
Valvetronic režīms šiem tika darbināts uzreiz pēc šķilšanas vai līdz noteiktai temp izmantoja droseli? Gribētos zināt vai tajā brīdī strādā ar droseli vai valvetronic....
Ja pieņemam, ka tas screens ir taisīts, kad jau primārie mezgli jau pārbaudīti, tb ar aizdedzes sistēmu viss ok un ieplūde hermētiska/kartera vent. strādā korekti, tad pēc rough menu es sliecos teikt, ka būs problēma mehānikā ar vārstu atvērumu.
Es pārbaudītu eļļas spiedienu, vai tik nebūs pazems un pēdējiem cilindriem galvā bads, kā rezultātā kompiņi pateikuši ardievas un vārsti knapi tiek vīrināti.
Atkārtošos, nesit stipri, ja aizšāvu greizi
Pirmo minuuti ar droseli, peec 60 sekundem paleenaam aktivizee Valvetronic.
Vinjam probleema 1:1 esot arii ar atrubiitu Valvetronic [tas gan jaapaarbauda], bet ja taa, tad tur driizaak kompresija, piem.
Jo, bet Valvetronic vaarsti virinaas 10mm, tur nevar [fiziski] buut tik milziigas probleemas ar vaarstu virinaashanos.
Uz N42 DME ir 2 bloku izpildījumā, viens tikai priekš Valvetronic - otrs visam pārējam. Pirmajās relīzēs bija nopietns softa džams, kā rezultātā Valveronic problēmas praktiski nebija diagnosticējamas, un auto pie pārejas no droseles uz Valvetronic mēdza noslāpt pat gaitā... Savulaik, kad ISTA D biikai diagnostikai pieslēdzot šādu auto tika uzmests paziņojums par kritisku softa update...iekš DME, kur tika arī izmainīts algoritms pārejai no droseles uz Valvetronic. Kā otrs kritērijs pārejai ir dzinēja temperatūra...
Kas attiecas uz DM iemesto screen, tad datru ir stipri par maz... kā arī trūkst info par pašu auto tobiš kad parādījās defekts. Nu iz dzīves piemēram samainīti 2 un 3 sprauslas štepseļi..., greizi saliktas sadales fāzes, problēmas ar eļļas spiedienu (nu te cēloņi var būt daudz un dažādi)
pag, par tiem iemesliem: faazeem n shit - vai ir kas taads, kas tajaa menu ir ''greizi''?
Man nav citu datu [shobriid], taapeec opereeju ar to, kas ir. Es redzu vienu greizumu. Bet tu?
Vadoties tikai pēc konkrētā screen ideju nav... jo nelielus mehāniskos cilindra bojājumus Valvetronic skaisti "izvelk"...
ha. paskati Rough run pa cilindriem.
1/2/3 ieklaujas kaadu 10% koridoraa, kameer 4.tais par kaadiem 40+% neefektiivaaks!
Un? Vismaz video fragments derētu... Vai neesi saskāries ar to, ka šis dzinējs ir pilnīgā komā kaut vai dēļ lētā eļļas filtra vai dēļ tā, ka kādā servisā aizmirsa ielikt eļļas filtra serdeni? Tur peldēs pilnīgi viss pie kam pilnīgā randomā...
P.S Par Digital dieseli runājot - atslēgas vārds ir MAnuālis, un man kaut kā idejas sliecas spara rata virzienā... bet nu iedomu līmenī protams...
jaa, video - protams, naakoshais solis, kaa arii - lidziigs video ar norautu Valvetronic sensora stekeri [kaut klients apalvo, ka permanenta vibracija/viss stabili, tas pats bez volgotronic].
Es vnk menu iemetu teemai, ka 99% keisu diagnosti nestraadaa ar rough run datiem vispaar [nu, ponjas nav]. Attieciigi - ja feilo viens cilindrs, nav jeegas skatiiit sadalenes, Lambdas, GMM, visu citu, kas attiecas vismaz uz banku. Jo tur jau arii skets 2+ gadu laikaa raustiijis visu peec kaartas. Saraksts bija garsh un saaapiigs
Te vēl būtu jāsaprot kad viss sākās, tobiš ko pirms tam darīja ar auto....jo arī tur slēpjas daļa cēloņu...
Atgriežoties pie iepriekš aprakstītās N43 EGR tēmas - problēma bija triviāla - EGR truba pirms vārsta pušu... pie kam dēļ pakojuma uz trubas pēc skaņas bija grūti uzreiz noteikt... bet paradoksāli, ka DME nebija nekādu pretenziju par maisījuma kvalitāti - tikai kļūda par nekorektu EGR pozīciju un nepabeigtu EGR adaprtācijas statusa bitu...
[ Šo ziņu laboja sys9291, 06 Jan 2022, 11:06:17 ] | Offline | | |
Digital | 06. Jan 2022, 11:04 |
#9831
|
| Kopš: 02. Jul 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 3727
Braucu ar: Elektrību
| 1. solis bija testēšana, protams marķēju un saliku atpakaļ tāpat. Tika atzītas par labām.
2.solis Saliku visas jaunas, pierakstīju.
Tam auto ir vairāk jaunu detaļu, kā no rūpnīcas | Offline | | |
Digital | 06. Jan 2022, 11:08 |
#9832
|
| Kopš: 02. Jul 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 3727
Braucu ar: Elektrību
|
06 Jan 2022, 11:07:13 @DM-101 rakstīja:
06 Jan 2022, 11:04:03 @Digital rakstīja:
1. solis bija testēšana, protams marķēju un saliku atpakaļ tāpat. Tika atzītas par labām.
2.solis Saliku visas jaunas, pierakstīju.
Tam auto ir vairāk jaunu detaļu, kā no rūpnīcas
aa, tb., peldeeshana ar gan vecajam, gan pilnigi jaunaam sprauslaam?
nu, tad teema cita.
Jaa, vari iedomāties manu sajūsmu | Offline | | |
sys9291 | 06. Jan 2022, 11:18 |
#9833
|
| Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
|
06 Jan 2022, 11:10:52 @DM-101 rakstīja:
06 Jan 2022, 11:02:28 @sys9291 rakstīja:
06 Jan 2022, 10:43:11 @DM-101 rakstīja:
06 Jan 2022, 10:21:35 @sys9291 rakstīja:
06 Jan 2022, 10:16:59 @DM-101 rakstīja:
06 Jan 2022, 10:13:27 @sys9291 rakstīja:
06 Jan 2022, 09:52:41 @DM-101 rakstīja:
06 Jan 2022, 09:50:12 @sys9291 rakstīja:
05 Jan 2022, 22:30:02 @DM-101 rakstīja:
05 Jan 2022, 22:27:09 @HE9600 rakstīja:
Par n42 tēmu...
Jau laiku ar auto tēmu esmu uz Jūs, tā ka nesitiet stipri...
Ja tas menu ir korekts un tā vadība māk pa bankām spararatu līdzināt, tad mani mulsina, ka otrai bankai ir uzmests ignore, tb 0.
Valvetronic režīms šiem tika darbināts uzreiz pēc šķilšanas vai līdz noteiktai temp izmantoja droseli? Gribētos zināt vai tajā brīdī strādā ar droseli vai valvetronic....
Ja pieņemam, ka tas screens ir taisīts, kad jau primārie mezgli jau pārbaudīti, tb ar aizdedzes sistēmu viss ok un ieplūde hermētiska/kartera vent. strādā korekti, tad pēc rough menu es sliecos teikt, ka būs problēma mehānikā ar vārstu atvērumu.
Es pārbaudītu eļļas spiedienu, vai tik nebūs pazems un pēdējiem cilindriem galvā bads, kā rezultātā kompiņi pateikuši ardievas un vārsti knapi tiek vīrināti.
Atkārtošos, nesit stipri, ja aizšāvu greizi
Pirmo minuuti ar droseli, peec 60 sekundem paleenaam aktivizee Valvetronic.
Vinjam probleema 1:1 esot arii ar atrubiitu Valvetronic [tas gan jaapaarbauda], bet ja taa, tad tur driizaak kompresija, piem.
Jo, bet Valvetronic vaarsti virinaas 10mm, tur nevar [fiziski] buut tik milziigas probleemas ar vaarstu virinaashanos.
Uz N42 DME ir 2 bloku izpildījumā, viens tikai priekš Valvetronic - otrs visam pārējam. Pirmajās relīzēs bija nopietns softa džams, kā rezultātā Valveronic problēmas praktiski nebija diagnosticējamas, un auto pie pārejas no droseles uz Valvetronic mēdza noslāpt pat gaitā... Savulaik, kad ISTA D biikai diagnostikai pieslēdzot šādu auto tika uzmests paziņojums par kritisku softa update...iekš DME, kur tika arī izmainīts algoritms pārejai no droseles uz Valvetronic. Kā otrs kritērijs pārejai ir dzinēja temperatūra...
Kas attiecas uz DM iemesto screen, tad datru ir stipri par maz... kā arī trūkst info par pašu auto tobiš kad parādījās defekts. Nu iz dzīves piemēram samainīti 2 un 3 sprauslas štepseļi..., greizi saliktas sadales fāzes, problēmas ar eļļas spiedienu (nu te cēloņi var būt daudz un dažādi)
pag, par tiem iemesliem: faazeem n shit - vai ir kas taads, kas tajaa menu ir ''greizi''?
Man nav citu datu [shobriid], taapeec opereeju ar to, kas ir. Es redzu vienu greizumu. Bet tu?
Vadoties tikai pēc konkrētā screen ideju nav... jo nelielus mehāniskos cilindra bojājumus Valvetronic skaisti "izvelk"...
ha. paskati Rough run pa cilindriem.
1/2/3 ieklaujas kaadu 10% koridoraa, kameer 4.tais par kaadiem 40+% neefektiivaaks!
Un? Vismaz video fragments derētu... Vai neesi saskāries ar to, ka šis dzinējs ir pilnīgā komā kaut vai dēļ lētā eļļas filtra vai dēļ tā, ka kādā servisā aizmirsa ielikt eļļas filtra serdeni? Tur peldēs pilnīgi viss pie kam pilnīgā randomā...
P.S Par Digital dieseli runājot - atslēgas vārds ir MAnuālis, un man kaut kā idejas sliecas spara rata virzienā... bet nu iedomu līmenī protams...
jaa, video - protams, naakoshais solis, kaa arii - lidziigs video ar norautu Valvetronic sensora stekeri [kaut klients apalvo, ka permanenta vibracija/viss stabili, tas pats bez volgotronic].
Es vnk menu iemetu teemai, ka 99% keisu diagnosti nestraadaa ar rough run datiem vispaar [nu, ponjas nav]. Attieciigi - ja feilo viens cilindrs, nav jeegas skatiiit sadalenes, Lambdas, GMM, visu citu, kas attiecas vismaz uz banku. Jo tur jau arii skets 2+ gadu laikaa raustiijis visu peec kaartas. Saraksts bija garsh un saaapiigs
Te vēl būtu jāsaprot kad viss sākās, tobiš ko pirms tam darīja ar auto....jo arī tur slēpjas daļa cēloņu...
Atgriežoties pie iepriekš aprakstītās N43 EGR tēmas - problēma bija triviāla - EGR truba pirms vārsta pušu... pie kam dēļ pakojuma uz trubas pēc skaņas bija grūti uzreiz noteikt... bet paradoksāli, ka DME nebija nekādu pretenziju par maisījuma kvalitāti - tikai kļūda par nekorektu EGR pozīciju un nepabeigtu EGR adaprtācijas statusa bitu...
pag, 2 gadus probleema, kopsh pirkshanas. nesanaaks te nekaadas ceelonjsakariibas izvilkt
pag, pirms = iepluudes pusee?
Nu, N43 ir mega plashas Offset korekcijas iespeejas [pati Offset kaadi +/-40%, tad veel sprauslu individuaalaas].
Tb., gan jau bija Offset palielinaats.
Un kljuda par nekorektu poziiciju, jo DME paleenaam veera valjaa EGR, bet ienaakoshaas masas deviaacija bija nekorekta. Taapeec iemeta kljuudu par teemu - vajadziigaa delta tiek sasniegta pie nekorektas poziicijas. Nu, mans skaidrojums.
nē nē izplūdes puse... jā ir viena nianse - EGR ņem gāzes aiz CAT...bet pirms kontroles zondes... | Offline | | |
Digital | 06. Jan 2022, 11:19 |
#9834
|
| Kopš: 02. Jul 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 3727
Braucu ar: Elektrību
| Skatos ka pirmajà video nav sadaļa par masām. Šeit ir vienīgā vieta, kas vēl jocîgi korelē ar simptomiem, dēlj tiem arī tikdaudz viskā cita mainiju. Ir aizdoma ka šis ir saistits.
M57 mass | Offline | | |
Digital | 06. Jan 2022, 11:31 |
#9835
|
| Kopš: 02. Jul 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 3727
Braucu ar: Elektrību
|
06 Jan 2022, 11:27:32 @DM-101 rakstīja:
06 Jan 2022, 11:19:22 @Digital rakstīja:
Skatos ka pirmajà video nav sadaļa par masām. Šeit ir vienīgā vieta, kas vēl jocîgi korelē ar simptomiem, dēlj tiem arī tikdaudz viskā cita mainiju. Ir aizdoma ka šis ir saistits.
M57 mass
briesmiigs nomeeritaas air mass jitter!
vilnjoshanaas tev notiek lenaam, bet te - ljoti aatrs jitter.
Jaasaprot, no kurienes tas gljuks!
Man bija teorija, ka dēļ ātra jitter, DDE vnk nespēj tik ātri padevi pieregulēt, līdzarto rodās tā lēnā peldēšana, jo mēģina koriģēt ar aizkavi,
Bēet, kas tad izsauc to lēkēšanu?
| Offline | | |
sys9291 | 06. Jan 2022, 11:31 |
#9836
|
| Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
|
06 Jan 2022, 11:27:32 @DM-101 rakstīja:
06 Jan 2022, 11:19:22 @Digital rakstīja:
Skatos ka pirmajà video nav sadaļa par masām. Šeit ir vienīgā vieta, kas vēl jocîgi korelē ar simptomiem, dēlj tiem arī tikdaudz viskā cita mainiju. Ir aizdoma ka šis ir saistits.
M57 mass
briesmiigs nomeeritaas air mass jitter!
vilnjoshanaas tev notiek lenaam, bet te - ljoti aatrs jitter.
Jaasaprot, no kurienes tas gljuks!
dīvainākais ir tas, ka šī raustīšanās ir visu laiku, bet peldēšana tikai sasniedzot konkrētu dzinēja temperatūru... | Offline | | |
|
Digital | 06. Jan 2022, 11:39 |
#9837
|
| Kopš: 02. Jul 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 3727
Braucu ar: Elektrību
|
06 Jan 2022, 11:36:39 @DM-101 rakstīja:
06 Jan 2022, 11:31:02 @Digital rakstīja:
06 Jan 2022, 11:27:32 @DM-101 rakstīja:
06 Jan 2022, 11:19:22 @Digital rakstīja:
Skatos ka pirmajà video nav sadaļa par masām. Šeit ir vienīgā vieta, kas vēl jocîgi korelē ar simptomiem, dēlj tiem arī tikdaudz viskā cita mainiju. Ir aizdoma ka šis ir saistits.
M57 mass
briesmiigs nomeeritaas air mass jitter!
vilnjoshanaas tev notiek lenaam, bet te - ljoti aatrs jitter.
Jaasaprot, no kurienes tas gljuks!
Man bija teorija, ka dēļ ātra jitter, DDE vnk nespēj tik ātri padevi pieregulēt, līdzarto rodās tā lēnā peldēšana, jo mēģina koriģēt ar aizkavi,
Bēet, kas tad izsauc to lēkēšanu?
nu, te blokjee nost visu ''lieko''.
EGR zaglusku trubai; kas tur ar kartera ventilaaciju? zaglusku. utjpr. novienkaarsho to auto
EGR atvienojot izmaiņas 0. kartera ventilācijau tas vārsts protams samainits.
Es tagad precīzi neatceros, bet manlieks,ka atvienojot GMM, tb iemetot limpā, dzinējs nostabilizējās.
| Offline | | |
Digital | 06. Jan 2022, 11:47 |
#9838
|
| Kopš: 02. Jul 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 3727
Braucu ar: Elektrību
|
06 Jan 2022, 11:44:03 @DM-101 rakstīja:
06 Jan 2022, 11:39:56 @Digital rakstīja:
06 Jan 2022, 11:36:39 @DM-101 rakstīja:
06 Jan 2022, 11:31:02 @Digital rakstīja:
06 Jan 2022, 11:27:32 @DM-101 rakstīja:
06 Jan 2022, 11:19:22 @Digital rakstīja:
Skatos ka pirmajà video nav sadaļa par masām. Šeit ir vienīgā vieta, kas vēl jocîgi korelē ar simptomiem, dēlj tiem arī tikdaudz viskā cita mainiju. Ir aizdoma ka šis ir saistits.
M57 mass
briesmiigs nomeeritaas air mass jitter!
vilnjoshanaas tev notiek lenaam, bet te - ljoti aatrs jitter.
Jaasaprot, no kurienes tas gljuks!
Man bija teorija, ka dēļ ātra jitter, DDE vnk nespēj tik ātri padevi pieregulēt, līdzarto rodās tā lēnā peldēšana, jo mēģina koriģēt ar aizkavi,
Bēet, kas tad izsauc to lēkēšanu?
nu, te blokjee nost visu ''lieko''.
EGR zaglusku trubai; kas tur ar kartera ventilaaciju? zaglusku. utjpr. novienkaarsho to auto
EGR atvienojot izmaiņas 0. kartera ventilācijau tas vārsts protams samainits.
Es tagad precīzi neatceros, bet manlieks,ka atvienojot GMM, tb iemetot limpā, dzinējs nostabilizējās.
nu, atrubiijot GMM - logjiksi - limp mode, jitter nav.
nee, nevis atvienot, bet fiziski/mehaaniski blokjeet.
kas ar flapiem? nevibree?
te ir kaut kaada mehaaniska probleema iepluudes traktaa! vai nu kaads caurums vibree/raustaas, vai kas liidziigs.
2,5d Flapi nav. Tāpat, kā ir parastās sprauslas.
Kolektoru esu manlieks reizes 20 ņēmus nost, pūtis, skatījies utt. | Offline | | |
Digital | 06. Jan 2022, 11:49 |
#9839
|
| Kopš: 02. Jul 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 3727
Braucu ar: Elektrību
|
06 Jan 2022, 11:48:11 @DM-101 rakstīja:
06 Jan 2022, 11:47:27 @Digital rakstīja:
06 Jan 2022, 11:44:03 @DM-101 rakstīja:
06 Jan 2022, 11:39:56 @Digital rakstīja:
06 Jan 2022, 11:36:39 @DM-101 rakstīja:
06 Jan 2022, 11:31:02 @Digital rakstīja:
06 Jan 2022, 11:27:32 @DM-101 rakstīja:
06 Jan 2022, 11:19:22 @Digital rakstīja:
Skatos ka pirmajà video nav sadaļa par masām. Šeit ir vienīgā vieta, kas vēl jocîgi korelē ar simptomiem, dēlj tiem arī tikdaudz viskā cita mainiju. Ir aizdoma ka šis ir saistits.
M57 mass
briesmiigs nomeeritaas air mass jitter!
vilnjoshanaas tev notiek lenaam, bet te - ljoti aatrs jitter.
Jaasaprot, no kurienes tas gljuks!
Man bija teorija, ka dēļ ātra jitter, DDE vnk nespēj tik ātri padevi pieregulēt, līdzarto rodās tā lēnā peldēšana, jo mēģina koriģēt ar aizkavi,
Bēet, kas tad izsauc to lēkēšanu?
nu, te blokjee nost visu ''lieko''.
EGR zaglusku trubai; kas tur ar kartera ventilaaciju? zaglusku. utjpr. novienkaarsho to auto
EGR atvienojot izmaiņas 0. kartera ventilācijau tas vārsts protams samainits.
Es tagad precīzi neatceros, bet manlieks,ka atvienojot GMM, tb iemetot limpā, dzinējs nostabilizējās.
nu, atrubiijot GMM - logjiksi - limp mode, jitter nav.
nee, nevis atvienot, bet fiziski/mehaaniski blokjeet.
kas ar flapiem? nevibree?
te ir kaut kaada mehaaniska probleema iepluudes traktaa! vai nu kaads caurums vibree/raustaas, vai kas liidziigs.
2,5d Flapi nav. Tāpat, kā ir parastās sprauslas.
Kolektoru esu manlieks reizes 20 ņēmus nost, pūtis, skatījies utt.
kas ar gaisa filtru? stock?
Nu jaa. | Offline | | |
kexxx | 06. Jan 2022, 12:05 |
#9840
|
| Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12320
Braucu ar:
| GMM raustās tikai tukšgaitā vai citos režīmos arī? | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4
|