Online

Pašreiz BMWPower skatās 167 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: Viss par E39

AutorsZiņojums
Asch
21. Nov 2014, 22:37 #9821

Kopš: 29. Jan 2007

Ziņojumi: 4290

Braucu ar:


21 Nov 2014, 22:22:24 vart rakstīja:

21 Nov 2014, 22:09:59 PASSATizhi rakstīja:
man ziema ir 215-60-16. ir ok. katram savs, kam vajag komfortu, liek lielāku profilu, kam pačotu un iepējams vadamību, zemāku profilu.


Kāda ir starpība starp 205 un 215. Ķipa 205 mazāka varbūtība iestigt sniega jo šaurāka? Un riepu profila augstums dod mīkstāku braukšanu>=?

shauraka labak vadisies ziemas apstaklos. un augstums padara auto mikstaku
Offline
vart
21. Nov 2014, 23:19 #9822

Kopš: 24. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 218

Braucu ar:


21 Nov 2014, 22:37:12 Asch rakstīja:

21 Nov 2014, 22:22:24 vart rakstīja:

21 Nov 2014, 22:09:59 PASSATizhi rakstīja:
man ziema ir 215-60-16. ir ok. katram savs, kam vajag komfortu, liek lielāku profilu, kam pačotu un iepējams vadamību, zemāku profilu.


Kāda ir starpība starp 205 un 215. Ķipa 205 mazāka varbūtība iestigt sniega jo šaurāka? Un riepu profila augstums dod mīkstāku braukšanu>=?

shauraka labak vadisies ziemas apstaklos. un augstums padara auto mikstaku


Paldies
Offline
chapinjsh
23. Nov 2014, 12:18 #9823

Kopš: 12. May 2011

No: Jelgava

Ziņojumi: 422

Braucu ar: DD un LPG

e39 m-pack priekšējām miglām stikliņi atsevišķi mainās vai kopā ar visu miglu?
Offline
andronss8
23. Nov 2014, 15:33 #9824

Kopš: 13. Feb 2009

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 490

Braucu ar: e39 530i


23 Nov 2014, 12:18:37 chapinjsh rakstīja:
e39 m-pack priekšējām miglām stikliņi atsevišķi mainās vai kopā ar visu miglu?

Mpakai neatradu,mainīju visus lukturus,parastajiem ir stikliņi atsevišķi.Pirku bimmershopā,abi svīst ciet.Izvēle Tavās rokās!
Offline
Czars
23. Nov 2014, 21:21 #9825

Kopš: 13. Aug 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14367

Braucu ar: 3 sek līdz 100

jautājums, kādi kompji atrodas e39 bagažnieka labajā malā, un kas tie par drošinātājiem kreisajā ?
Offline
berny757
23. Nov 2014, 21:25 #9826

Kopš: 08. Aug 2006

Ziņojumi: 4243

Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC

Vis atkarīgs no komplektācijas.
tur var būt daudz kas. Radio modulis,navi bloks, cd mainītājs, pastiprinātājs un arī tas sim kartes lasītājs vecā tipa telefoniem.
Offline
Czars
23. Nov 2014, 21:26 #9827

Kopš: 13. Aug 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14367

Braucu ar: 3 sek līdz 100

Skaidrs, tad vēl, kurš zin, ja mainīt multistūri, vai nakošā kkādā veidā ir jāpiekodē?
Offline
Driver
23. Nov 2014, 21:27 #9828

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


23 Nov 2014, 21:21:12 Czars rakstīja:
jautājums, kādi kompji atrodas e39 bagažnieka labajā malā, un kas tie par drošinātājiem kreisajā ?

iesaku uz auto prieksejo statnju apsuvumiem uzrakstit ar markjieri "labais" un "kreisais", varbut ar laiku iemacisies...

...jo dorsinataji ir labaja pusee, bet multimediju bloki ir kreisaja

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Czars
23. Nov 2014, 21:32 #9829

Kopš: 13. Aug 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14367

Braucu ar: 3 sek līdz 100


23 Nov 2014, 21:27:57 Driver rakstīja:

23 Nov 2014, 21:21:12 Czars rakstīja:
jautājums, kādi kompji atrodas e39 bagažnieka labajā malā, un kas tie par drošinātājiem kreisajā ?

iesaku uz auto prieksejo statnju apsuvumiem uzrakstit ar markjieri "labais" un "kreisais", varbut ar laiku iemacisies...

...jo dorsinataji ir labaja pusee, bet multimediju bloki ir kreisaja

domu uztvēri,ieteikums tiks ņemts vērā, sajaucu puses
Offline
Zibenskakjis
23. Nov 2014, 22:51 #9830

Kopš: 13. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 390

Braucu ar: BMW E39 530D / BMW E30 325


23 Nov 2014, 21:27:57 Driver rakstīja:

23 Nov 2014, 21:21:12 Czars rakstīja:
jautājums, kādi kompji atrodas e39 bagažnieka labajā malā, un kas tie par drošinātājiem kreisajā ?

iesaku uz auto prieksejo statnju apsuvumiem uzrakstit ar markjieri "labais" un "kreisais", varbut ar laiku iemacisies...

...jo dorsinataji ir labaja pusee, bet multimediju bloki ir kreisaja


Offline
Czars
24. Nov 2014, 13:45 #9831

Kopš: 13. Aug 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14367

Braucu ar: 3 sek līdz 100

Ka ir ar tam multisturem? Maina sturi, sasprauzh kontaktus un butu jaiet? ( liekot atbilstosaa izlaiduma gadam paredzeto multisturi)
Offline
-Edm-
24. Nov 2014, 13:47 #9832

Kopš: 19. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 18123

Braucu ar: fenšuj systems.LTR.


24 Nov 2014, 13:45:45 Czars rakstīja:
Ka ir ar tam multisturem? Maina sturi, sasprauzh kontaktus un butu jaiet? ( liekot atbilstosaa izlaiduma gadam paredzeto multisturi)
cik atceros atkarīgs no stūres lentes un šlicēm tur viss bija,ko ieķēri ta?atrādi

[ Šo ziņu laboja -tihijs-, 24 Nov 2014, 21:11:39 ]



-----------------
Offline
Czars
24. Nov 2014, 21:09 #9833

Kopš: 13. Aug 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14367

Braucu ar: 3 sek līdz 100


24 Nov 2014, 16:16:00 citrons1 rakstīja:
mainiju, neko neprogrammeju, viss geray
tnx.


Ja var, kā noteikt vai m52tub28 motors bijis pārkarsēts?
Offline
funkyasshit
24. Nov 2014, 22:23 #9834

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3480

Braucu ar: E46 330i


24 Nov 2014, 21:09:23 Czars rakstīja:

24 Nov 2014, 16:16:00 citrons1 rakstīja:
mainiju, neko neprogrammeju, viss geray
tnx.


Ja var, kā noteikt vai m52tub28 motors bijis pārkarsēts?


Visiem motoriem vienāda defektēšana, bet ja nav problēmu, tad jau viss kārtībā.

Izplūdes gāzes tosolā/spiediens dzeses sistēmā. Tosols nokļūst degkamerā un sadeg - balti dūmi/saldi dūmi. Tosols sajaucies ar eļļu - putra zem korķa un izvelkot šķupiku tieši tas pats. Ja ir pirmais variants, tad atverot tosola korķi un spīdinot ar lukturīti, tad tukšgaitā var redzēt tādus burbulīšus. Ir nopērkami testi, kas uztver CO klātbūtni sistēmā. M52 pārkarsēšana ir smaga problēma, jo alumīnija bloks un daudz plastmasas detaļu dzeses sistēmā. Kad pārkarsēts motors, visu smuki sataisot, var arī sanākt tik patīkams moments, kad liekot jaunas skrūves tās tiek aprautas.
Ja zini, kas ir regulāras apkopes, tad viss ir kārtībā.
Offline
Czars
25. Nov 2014, 07:12 #9835

Kopš: 13. Aug 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14367

Braucu ar: 3 sek līdz 100

Paldies!!
Offline
-Edm-
25. Nov 2014, 08:38 #9836

Kopš: 19. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 18123

Braucu ar: fenšuj systems.LTR.


24 Nov 2014, 22:23:34 funkyasshit rakstīja:

24 Nov 2014, 21:09:23 Czars rakstīja:

24 Nov 2014, 16:16:00 citrons1 rakstīja:
mainiju, neko neprogrammeju, viss geray
tnx.


Ja var, kā noteikt vai m52tub28 motors bijis pārkarsēts?


Visiem motoriem vienāda defektēšana, bet ja nav problēmu, tad jau viss kārtībā.

Izplūdes gāzes tosolā/spiediens dzeses sistēmā. Tosols nokļūst degkamerā un sadeg - balti dūmi/saldi dūmi. Tosols sajaucies ar eļļu - putra zem korķa un izvelkot šķupiku tieši tas pats. Ja ir pirmais variants, tad atverot tosola korķi un spīdinot ar lukturīti, tad tukšgaitā var redzēt tādus burbulīšus. Ir nopērkami testi, kas uztver CO klātbūtni sistēmā. M52 pārkarsēšana ir smaga problēma, jo alumīnija bloks un daudz plastmasas detaļu dzeses sistēmā. Kad pārkarsēts motors, visu smuki sataisot, var arī sanākt tik patīkams moments, kad liekot jaunas skrūves tās tiek aprautas.
Ja zini, kas ir regulāras apkopes, tad viss ir kārtībā.
nevienmēr sekas ir tik brutālas tas viss var notikt arī pakāpeniski

-----------------
Offline
funkyasshit
25. Nov 2014, 08:52 #9837

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3480

Braucu ar: E46 330i


25 Nov 2014, 08:38:55 -tihijs- rakstīja:

24 Nov 2014, 22:23:34 funkyasshit rakstīja:

24 Nov 2014, 21:09:23 Czars rakstīja:

24 Nov 2014, 16:16:00 citrons1 rakstīja:
mainiju, neko neprogrammeju, viss geray
tnx.


Ja var, kā noteikt vai m52tub28 motors bijis pārkarsēts?


Visiem motoriem vienāda defektēšana, bet ja nav problēmu, tad jau viss kārtībā.

Izplūdes gāzes tosolā/spiediens dzeses sistēmā. Tosols nokļūst degkamerā un sadeg - balti dūmi/saldi dūmi. Tosols sajaucies ar eļļu - putra zem korķa un izvelkot šķupiku tieši tas pats. Ja ir pirmais variants, tad atverot tosola korķi un spīdinot ar lukturīti, tad tukšgaitā var redzēt tādus burbulīšus. Ir nopērkami testi, kas uztver CO klātbūtni sistēmā. M52 pārkarsēšana ir smaga problēma, jo alumīnija bloks un daudz plastmasas detaļu dzeses sistēmā. Kad pārkarsēts motors, visu smuki sataisot, var arī sanākt tik patīkams moments, kad liekot jaunas skrūves tās tiek aprautas.
Ja zini, kas ir regulāras apkopes, tad viss ir kārtībā.
nevienmēr sekas ir tik brutālas tas viss var notikt arī pakāpeniski


Pilnīgi piekritīšu tev.
Viss tiešām sākas lēnām un neuzkriltoši, bet no zināmas slodzes un neuzmanības tas viss var notikt arī uzreiz. Sākas ar tosola zušanu nelielu. Ja nevar atrast, kur zūd, tad jāsāk domāt un jāskatās vai zūd vairāk pastaipot.
Ja kādam gadās, ka kāda caurule sapuvusi vai kāda saplīst, neaizmirstiet, ka motors ir jāatdzesē pirms lej iekšā tosolu. Padomājiet paši, kas notiek, kad darba temp. jeb augstākā, motora ielej aukstu tosolu.
Bīmeram vienīgi tā ir zināma problēma, jo motors pāris stundas uztur temperatūru.

[ Šo ziņu laboja funkyasshit, 25 Nov 2014, 08:52:55 ]

Offline
Krekers
25. Nov 2014, 09:03 #9838

Kopš: 14. Jul 2011

No: Talsi

Ziņojumi: 642

Braucu ar: mammas e61

A kur var uzzināt kaut ko vairāk par tiem iepriekšminētajiem CO testeriem? Tā virspusēji pagooglējot nekas nelec ārā.
Offline
drakelv
25. Nov 2014, 09:10 #9839

Kopš: 15. Sep 2012

Ziņojumi: 335

Braucu ar: F11 535d ///M


24 Nov 2014, 22:23:34 funkyasshit rakstīja:

24 Nov 2014, 21:09:23 Czars rakstīja:

24 Nov 2014, 16:16:00 citrons1 rakstīja:
mainiju, neko neprogrammeju, viss geray
tnx.


Ja var, kā noteikt vai m52tub28 motors bijis pārkarsēts?


Visiem motoriem vienāda defektēšana, bet ja nav problēmu, tad jau viss kārtībā.

Izplūdes gāzes tosolā/spiediens dzeses sistēmā. Tosols nokļūst degkamerā un sadeg - balti dūmi/saldi dūmi. Tosols sajaucies ar eļļu - putra zem korķa un izvelkot šķupiku tieši tas pats. Ja ir pirmais variants, tad atverot tosola korķi un spīdinot ar lukturīti, tad tukšgaitā var redzēt tādus burbulīšus. Ir nopērkami testi, kas uztver CO klātbūtni sistēmā. M52 pārkarsēšana ir smaga problēma, jo alumīnija bloks un daudz plastmasas detaļu dzeses sistēmā. Kad pārkarsēts motors, visu smuki sataisot, var arī sanākt tik patīkams moments, kad liekot jaunas skrūves tās tiek aprautas.
Ja zini, kas ir regulāras apkopes, tad viss ir kārtībā.


Kad Žurkai uzvārīju, tad vēl saplīsa kaut kāda dzesēšanas sļauka kaut kur motora aizmugurē un bij peļķe zem mašīnas,eļļas gredzeni izbeidzās, kompensatori sāka klabet, zili dūmi, izjaucot motoru tur iekšā viss bij pi**ets, karoc tolmets

[ Šo ziņu laboja drakelv, 25 Nov 2014, 09:11:55 ]

Offline
funkyasshit
25. Nov 2014, 09:15 #9840

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3480

Braucu ar: E46 330i


25 Nov 2014, 09:10:33 drakelv rakstīja:

24 Nov 2014, 22:23:34 funkyasshit rakstīja:

24 Nov 2014, 21:09:23 Czars rakstīja:

24 Nov 2014, 16:16:00 citrons1 rakstīja:
mainiju, neko neprogrammeju, viss geray
tnx.


Ja var, kā noteikt vai m52tub28 motors bijis pārkarsēts?


Visiem motoriem vienāda defektēšana, bet ja nav problēmu, tad jau viss kārtībā.

Izplūdes gāzes tosolā/spiediens dzeses sistēmā. Tosols nokļūst degkamerā un sadeg - balti dūmi/saldi dūmi. Tosols sajaucies ar eļļu - putra zem korķa un izvelkot šķupiku tieši tas pats. Ja ir pirmais variants, tad atverot tosola korķi un spīdinot ar lukturīti, tad tukšgaitā var redzēt tādus burbulīšus. Ir nopērkami testi, kas uztver CO klātbūtni sistēmā. M52 pārkarsēšana ir smaga problēma, jo alumīnija bloks un daudz plastmasas detaļu dzeses sistēmā. Kad pārkarsēts motors, visu smuki sataisot, var arī sanākt tik patīkams moments, kad liekot jaunas skrūves tās tiek aprautas.
Ja zini, kas ir regulāras apkopes, tad viss ir kārtībā.


Kad Žurkai uzvārīju, tad vēl saplīsa kaut kāda dzesēšanas sļauka kaut kur motora aizmugurē un bij peļķe zem mašīnas,eļļas gredzeni izbeidzās, kompensatori sāka klabet, zili dūmi, izjaucot motoru tur iekšā viss bij pi**ets, karoc tolmets


Man pašam užšāva vienu super sapuvušu cauruli motora aizmugurē. Noslāpēju motoru, gaidīju līdz rītam. Nomainīju kas jāmaina un pielēju tosolu. Atgaiso sistēmu un viss kārtībā!
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo