Autors | Ziņojums |
xjs_4 | 19. May 2023, 16:22 |
#9801
|
|
Kopš: 31. Mar 2008
Ziņojumi: 23863
Braucu ar: AUDI S8 2012 , GSX R1000, weekendiem A2
|
19 May 2023, 13:49:17 @V.I.P. rakstīja:
pārvietojamais kondicionieris.
kāds pagājušajā vasarā varbūt kaut ko tādu bija iepircis/izmantoja.
varbūt kādam laba pieredze ar kaut ko, kādu modeli ieteiktu?
cenas bija ~150-300e, kad skatījos.
var te, var PM.
Paldies!
Labāki skaitās ar 2 trubam kur viena ņem gaidu no āra kompresora dzesēšanai , nevisl ieto tavu tikko atvēsināto gaisu tam merķim.. es gan tadu neesmu redzejis
Ārējais protams būs efektīvāks , kluss + nesmuks krams pie sienas - bet mobīlais ar visu skaļumu, trubu izkarinātu pa logu u.c mīnusiem ir chillls kamēr viņš strādā , tas ka jākurina gandrīz visulaiku un ir super [ Šo ziņu laboja xjs_4, 19 May 2023, 16:23:23 ]
----------------- Akumulatori + Riepas
Having a 7 series in LA is like having a bike in Amsterdam
#Crypto_fever CEO , Finansu programmas
'Katls' izstrādatajs.Forex signāli. |
Offline | |
|
Trickster | 20. May 2023, 14:38 |
#9802
|
|
Kopš: 28. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 237
Braucu ar: 2 x 328
| Vai pasūtīt oficiāli jaunu auto atslēgu Mercedes var tikai caur Veho vai var arī caur citu dīleri/servisu?
Vismaz BMW atslēgu esmu savulaik sūtījis pie ne-BMW dīlera. |
Offline | |
|
CP17 | 20. May 2023, 17:24 |
#9803
|
|
Kopš: 17. Dec 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 17
Braucu ar: Sargenģeli
|
20 May 2023, 14:38:13 @Trickster rakstīja:
Vai pasūtīt oficiāli jaunu auto atslēgu Mercedes var tikai caur Veho vai var arī caur citu dīleri/servisu?
Vismaz BMW atslēgu esmu savulaik sūtījis pie ne-BMW dīlera.
Iesit google Autolockmaster |
Offline | |
|
CP17 | 20. May 2023, 17:26 |
#9804
|
|
Kopš: 17. Dec 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 17
Braucu ar: Sargenģeli
| Kur savirzi taisīt LandRover Discovery 4 Rīgā? |
Offline | |
|
Mizx | 21. May 2023, 02:37 |
#9805
|
|
Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6257
Braucu ar:
|
20 May 2023, 14:38:13 @Trickster rakstīja:
Vai pasūtīt oficiāli jaunu auto atslēgu Mercedes var tikai caur Veho vai var arī caur citu dīleri/servisu?
Vismaz BMW atslēgu esmu savulaik sūtījis pie ne-BMW dīlera.
Oficiāli datubāzēs reģistrētu vēl vienu eksemplāru tikai Veho. Kreisu kopiju ārpus sistēmām uztaisīs arī citur. MB noteikumi par auto drošības sistēmām ir stingri, ierobežots kas tās drīkst iegādāties un uzstādīt. |
Offline | |
|
Atlets | 23. May 2023, 22:22 |
#9806
|
|
Kopš: 09. Feb 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 106
Braucu ar: 318
| Nepieciešama palīdzība, vienu dienu auto darbojas, nākamo nekā nevar iedarbināt, tad citu dienu atkal darbojas un bez jebkādas loģikas. Sīkāk te - https://www.bmwpower.lv/forum_topic.php?topic=32943
kad vajag, tad nedarbojas. kad nevajag, tad darbojas... |
Offline | |
|
desadesa | 24. May 2023, 07:48 |
#9807
|
|
Kopš: 01. Jul 2019
Ziņojumi: 2100
Braucu ar: noskrējienu <100k
|
23 May 2023, 22:22:15 @Atlets rakstīja:
Nepieciešama palīdzība, vienu dienu auto darbojas, nākamo nekā nevar iedarbināt, tad citu dienu atkal darbojas un bez jebkādas loģikas. Sīkāk te - https://www.bmwpower.lv/forum_topic.php?topic=32943
kad vajag, tad nedarbojas. kad nevajag, tad darbojas...
welcome to "lietotu bmw ikdiena" |
Offline | |
|
RaimisK | 24. May 2023, 09:51 |
#9808
|
|
Kopš: 02. Oct 2005
Ziņojumi: 3230
Braucu ar: erenpreisu
| Kur aizvest stūri pāršūt? Uber kvalitāte nav vajadzīga, tehniskajam busam vajag. |
Offline | |
|
|
Deivid | 24. May 2023, 13:23 |
#9809
|
|
Kopš: 02. Mar 2004
Ziņojumi: 40692
Braucu ar: E46 M3 / C5X
| Vai benzīnam filtrs OPF = GPF ?
Šiem arī notiek kaut kāda reģenerācija?
Mēģinu saprast ko izpildīja sievas Citrons ar N16 paveida dzinēju. Nobraukti 7k un pārsvarā šoseja. Diezgan mierīgi atbraucot mājās, izslēdzot auto, tas vismaz minūti turpināja griezt ventilatoru/dzesēties. Viss identiski kā dīzelim kad noslāpē kad šis nav pabeidzis DPF reģenerāciju. Man likās ka šādam degvielas tipam par to nav jādomā... |
Offline | |
|
sys9291 | 24. May 2023, 13:26 |
#9810
|
|
Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5210
Braucu ar: F20 R1200RT
|
24 May 2023, 13:23:34 @Deivid rakstīja:
Vai benzīnam filtrs OPF = GPF ?
Šiem arī notiek kaut kāda reģenerācija?
Mēģinu saprast ko izpildīja sievas Citrons ar N16 paveida dzinēju. Nobraukti 7k un pārsvarā šoseja. Diezgan mierīgi atbraucot mājās, izslēdzot auto, tas vismaz minūti turpināja griezt ventilatoru/dzesēties. Viss identiski kā dīzelim kad noslāpē kad šis nav pabeidzis DPF reģenerāciju. Man likās ka šādam degvielas tipam par to nav jādomā...
nu nekādas principiālas atšķirības jau nav - viss notiek tāpat kā dieselim - tikai ievērojami retāk... |
Offline | |
|
Deivid | 24. May 2023, 13:35 |
#9811
|
|
Kopš: 02. Mar 2004
Ziņojumi: 40692
Braucu ar: E46 M3 / C5X
| hvz vai 7k ir reti. Vai šis viss uzliek tādus pašus ierobežojumus kā dīzelim pilsētā ?
Ātri googlejot
"Another major difference in gasoline engines is that the regeneration is passive, i.e. there is no need to purposely increase the exhaust temperature."
Tad ko tur dzesēt
Panikas nav, tikai interesanti
|
Offline | |
|
alnisg | 24. May 2023, 14:25 |
#9812
|
|
Kopš: 29. Jul 2015
Ziņojumi: 1897
Braucu ar:
|
24 May 2023, 13:26:04 @sys9291 rakstīja:
24 May 2023, 13:23:34 @Deivid rakstīja:
Vai benzīnam filtrs OPF = GPF ?
Šiem arī notiek kaut kāda reģenerācija?
Mēģinu saprast ko izpildīja sievas Citrons ar N16 paveida dzinēju. Nobraukti 7k un pārsvarā šoseja. Diezgan mierīgi atbraucot mājās, izslēdzot auto, tas vismaz minūti turpināja griezt ventilatoru/dzesēties. Viss identiski kā dīzelim kad noslāpē kad šis nav pabeidzis DPF reģenerāciju. Man likās ka šādam degvielas tipam par to nav jādomā...
nu nekādas principiālas atšķirības jau nav - viss notiek tāpat kā dieselim - tikai ievērojami retāk...
Manam XC90 šķūnim ar besīna dzinēju ventilators dara tāpat. Neesmu lasījis par to, bet mana loģika saka, ka viss normāli, jo braucot, tur dzinēja telpā viss vējojas, bet, apstājoties, tā vēja vairs nav, bet motora telpā vēl brītiņu kāpj temperatūra, ko kaukā jākompensē. |
Offline | |
|
vieplis | 24. May 2023, 14:25 |
#9813
|
|
Kopš: 01. May 2018
Ziņojumi: 55
Braucu ar:
|
24 May 2023, 13:23:34 @Deivid rakstīja:N16
Viens mūžamvecs N12 (euro 4, nav nekādu PFu) tā ir darījis visu savu mūžu - vai nu reizēm turpinot propellerēt kādu minūti, vai arī reizēm ieslēdzot propelleru tikai pēc tam, kad atbraukts, noslāpēts un aizslēgts. [ Šo ziņu laboja vieplis, 24 May 2023, 14:27:56 ] |
Offline | |
|
Deivid | 24. May 2023, 14:32 |
#9814
|
|
Kopš: 02. Mar 2004
Ziņojumi: 40692
Braucu ar: E46 M3 / C5X
| Interesanti. Es saprastu ja būtu mocīts kā citas dienas, kad izkāpjot vēl labi smird bremzes, bet te viss godīgi, laideni pa šoseju ripinājās
Man tā dzīvē bija darījis tikai viens benzīnieks un tam kaut kas bija beidzies ventilatoram/relejam jo ik pa laikam pats ieslēdzās, tāmdēļ arī esmu neizpratnē ko šis te sāka ņemties[ Šo ziņu laboja Deivid, 24 May 2023, 14:32:53 ] |
Offline | |
|
zaqs | 24. May 2023, 14:49 |
#9815
|
|
Kopš: 31. Oct 2015
Ziņojumi: 94
Braucu ar:
| kad apstādinām motoru pie darba tempr. dzesēšanas šķidums galvā vairs necirkulē. tā kā galvā temperatūra ir krietni >100gr. lai nerastos sistēmā "tvaiks" ventilātors pastiprināti dzesē radiātoru, lai kaut nedaudz radītu pašcirkulāciju |
Offline | |
|
sys9291 | 24. May 2023, 15:18 |
#9816
|
|
Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5210
Braucu ar: F20 R1200RT
|
24 May 2023, 13:35:33 @Deivid rakstīja:
hvz vai 7k ir reti. Vai šis viss uzliek tādus pašus ierobežojumus kā dīzelim pilsētā ?
Ātri googlejot
"Another major difference in gasoline engines is that the regeneration is passive, i.e. there is no need to purposely increase the exhaust temperature."
Tad ko tur dzesēt
Panikas nav, tikai interesanti
pie jebkuras reģenerācijas noteicošais faktors ir temperatūra, ja reģewnerācija pasīva netiek veiktas korekcijas dzinēja darbībā. Ņemot vērā, ka benzīna dzinējam izplūdes gāzu temperatūra ir lielāka aktīvās reģenerācijas biežums ir stipri retāks (citrona dieselim tas ir ik pa 400km). Nemācēšu teikt par PSA, bet BMW pēc aprakstiem OPF aktīvās reģenerācijas cikls tiek veikts vismaz 1x 5K km, pie kam viņa ilgums būs stipri mazāks nekā dieselim.
Otrs faktors ventilatora ieslēgšanai ir kā jau te pilsoņi rakstīja par cirkulāciju un temperatūru dzinēja galvā... |
Offline | |
|
|
uteo | 24. May 2023, 16:01 |
#9817
|
|
Kopš: 26. Jun 2010
No: Sigulda
Ziņojumi: 969
Braucu ar:
| Šāda "Fīča" vai tik nebija arī vecajiem audi (vismaz pašam tā bija uz B3 80/90 cik atceros), kuri pēc brauciena beigām, vēl slēdza iekšā ventilatoru, lai padzesētu motoru. |
Online | |
|
alnisg | 24. May 2023, 16:12 |
#9818
|
|
Kopš: 29. Jul 2015
Ziņojumi: 1897
Braucu ar:
|
24 May 2023, 16:01:15 @uteo rakstīja:
Šāda "Fīča" vai tik nebija arī vecajiem audi (vismaz pašam tā bija uz B3 80/90 cik atceros), kuri pēc brauciena beigām, vēl slēdza iekšā ventilatoru, lai padzesētu motoru.
Nezinu par citiem raudi, bet man ir bijušas divas pirmās kupejas, viena 5cilindru 1,9 un otra 5cilindru 2,2 - nevienai radiatora propellers pēc aizdedzes izslēgšanas nestrādāja. |
Offline | |
|
Deivid | 24. May 2023, 16:24 |
#9819
|
|
Kopš: 02. Mar 2004
Ziņojumi: 40692
Braucu ar: E46 M3 / C5X
|
24 May 2023, 15:18:42 @sys9291 rakstīja:
Otrs faktors ventilatora ieslēgšanai ir kā jau te pilsoņi rakstīja par cirkulāciju un temperatūru dzinēja galvā...
Tas skan loģiski, bet kāpēc pirmoreiz tagad, pēc 3 menēsu praktiski vienādas ekspluatācijas un tieši pie mierīgas braukšanas, parasti uz šosejas visi tiek apdzīti, gāze grīdā utt, nekas tml netika novērots. Dzeses šķidrums līmenī.
Vienīgais ko pamanīju ka pēdējās dienas no rītiem ir nevienmēriga dzinēja darbība. Tikko arī sieva pielaida un sākumā skaļi darbojās un pēc 30s nomierinājās.
Pa lielam nav stresa, garantijas problēmas. Ja 7k ir tagad, tad 10k eļļas maiņu veiksim vasaras vidū, lai tad arī paskatās. Laikam panikot nav nekādas vajadzības. Man tikai ziņkarē ja kaut kas sāk darboties citādi kā ierasts. [ Šo ziņu laboja Deivid, 24 May 2023, 17:28:32 ] |
Offline | |
|
Araajz | 24. May 2023, 16:55 |
#9820
|
|
Kopš: 30. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 28341
Braucu ar: E39
| Mini cooper S arī ventilators darbojas pēc noslāpēšanas, bet tas gan ir pēc došanas čībā - pēc mierīgas braukāšanās nav |
Offline | |
|