Online

Pašreiz BMWPower skatās 151 viesi un 22 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Šeit bija topiks (Kaspich, DM-101)

AutorsZiņojums
uldens1
05. Jan 2022, 20:40 #9801

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16209

Braucu ar:


05 Jan 2022, 20:09:53 @DM-101 rakstīja:

05 Jan 2022, 20:05:32 @uldens1 rakstīja:

05 Jan 2022, 20:02:58 @DM-101 rakstīja:
nee, juus bomaari, variet citus indeet ar taam MP, bet tie, kurus juus indeejiet, protesteet nevarees?

njifiga - es patieshaam ceru, ka juus agraak vai veelaak mociisieties, spljaujot asinis
Mikrodaļas no n53 ir veselīgas??Tur ir C vitamīns vai kas!!!


klau, puika, dlja osobo tupih: N53 izpilda EU6 normas MP sadaljaa, savukaart, taads dirsels ar izraveetu DPF paarsniedz EU4 normas simtus un tuukstoshus reizhu.
beidz, luudzu dziit suudu [kaut tev sho teikt bezceriigi, saprotu].
karoch, uz calis.lv
Iemācies pamatlietas pamuļķi
Nu varbūt tieši kaspara n53 neražo MP,vienīgais tāds pasaulē

[ Šo ziņu laboja uldens1, 05 Jan 2022, 20:41:28 ]

Offline
FFL
05. Jan 2022, 20:40 #9802

Kopš: 08. Mar 2016

Ziņojumi: 835

Braucu ar:

Minējums - pista sprausla ceturtajā???
Offline
uldens1
05. Jan 2022, 20:43 #9803

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16209

Braucu ar:

To ka tava miskaste no pirmās dienas izdala mikrodaļas,kamēr dīselis vismaz piemos 300k ir daudreiz tīrāks
Offline
FFL
05. Jan 2022, 20:47 #9804

Kopš: 08. Mar 2016

Ziņojumi: 835

Braucu ar:


05 Jan 2022, 20:43:31 @DM-101 rakstīja:

05 Jan 2022, 20:40:54 @FFL rakstīja:
Minējums - pista sprausla ceturtajā???


nu, ar 4.to ir kaada probleema. a ko tas raadiijums noziimee?

4. podam +3mg Es tiešām nezinu tos n42
Offline
uldens1
05. Jan 2022, 20:49 #9805

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16209

Braucu ar:


05 Jan 2022, 20:46:05 @DM-101 rakstīja:

05 Jan 2022, 20:43:46 @uldens1 rakstīja:
To ka tava miskaste no pirmās dienas izdala mikrodaļas,kamēr dīselis vismaz piemos 300k ir daudreiz tīrāks


seedies, 2.

Mierini vien sevi,jeb pareizāk,nekad neatzīt ka nav taisnība.GPF ieviesa lohi
Offline
FFL
05. Jan 2022, 21:03 #9806

Kopš: 08. Mar 2016

Ziņojumi: 835

Braucu ar:

Nu pienemsim ka tajā cilindrā varētu būt zemāka kompresija, vai sūdīgs pildījums. Vai švaks maisījums. Jebkurā gadījumā tas cilindrs klibo un ir lēnāks
Offline
maasters
05. Jan 2022, 21:07 #9807

Kopš: 04. Jan 2018

Ziņojumi: 846

Braucu ar:

Vispāŗ jau ja to grafiku lasa pareizi ko uldeens iemeta, tad vajadzētu secināt, ka dīzelis bez DPF izdala daudz vairāk mikrodaļu, savukārt dīzelis ar DPF izdala aptuveni tikpat cik benzīns.

savukārt kaspich nīstā gāze ir visekoloģiskākā no visiem trim populārākajiem ICE degvielām, ar vismazāk daļiņām un citām gāzēm...
Nu izņemot varbūt sistēmas, kur dozēšanas mehānisms sastāv no sarkanā LPG balona, kura izvads pa tiešo iepists karburatoram primārajā kamerā
Offline
Deivid
05. Jan 2022, 21:36 #9808

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40692

Braucu ar: E46 M3 / C5X

Man žēl Uldēnu
Offline
kexxx
05. Jan 2022, 21:48 #9809

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12320

Braucu ar:


05 Jan 2022, 21:06:48 @DM-101 rakstīja:

05 Jan 2022, 21:03:29 @FFL rakstīja:
Nu pienemsim ka tajā cilindrā varētu būt zemāka kompresija, vai sūdīgs pildījums. Vai švaks maisījums. Jebkurā gadījumā tas cilindrs klibo un ir lēnāks


nu skat, bija tak veerts 5min pamekleet netaa, ne?
shis menu ir liidzigs visiem benziiniem. un key menu, ja/kad ir vibraacijas.

dirseljiem tas menu tipiski [bmw] ir caur aanusu, bet - ja iemaaciisies to lietot, buusi karalis.


Ar lodāmuru atzīmētais parametrs ir OK un vnk INPA viņu rāda ārpus range?
Offline
smudo
05. Jan 2022, 22:01 #9810

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3634

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


05 Jan 2022, 21:36:43 @Deivid rakstīja:
Man žēl Uldēnu


Es domāju, ka viņš vērsa uzmanību uz to, ka diesel ar DPF izdala aptuveni tādu pašu skaitu un masu mikrodaļiņu, kā benzīns, bet DI benzīns izdala gan lielāku masu, gan skaitu daļiņu, saskaņā ar grafiku, nekā abi pirmie minētie, kādēļ arī ES no 2019. gada noteica, ka DI benzīniem obligāti jābūt GPF/OPF, bet parastie benzīni turpina braukt bez filtriem.
Offline
smudo
05. Jan 2022, 22:16 #9811

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3634

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


05 Jan 2022, 22:07:18 @DM-101 rakstīja:

05 Jan 2022, 22:01:05 @smudo rakstīja:

05 Jan 2022, 21:36:43 @Deivid rakstīja:
Man žēl Uldēnu


Es domāju, ka viņš vērsa uzmanību uz to, ka diesel ar DPF izdala aptuveni tādu pašu skaitu un masu mikrodaļiņu, kā benzīns, bet DI benzīns izdala gan lielāku masu, gan skaitu daļiņu, saskaņā ar grafiku, nekā abi pirmie minētie, kādēļ arī ES no 2019. gada noteica, ka DI benzīniem obligāti jābūt GPF/OPF, bet parastie benzīni turpina braukt bez filtriem.


Uldeena grafiks ir bildiite bez papildinfo.
Paskatam EU2..EU6 normas un izdaram secinaajumus.
N53 iziet E6 normas bez OPF, dirselim jau pie E4 vajag DPF.
Un bez DPF ir MP leciens reizes 100..1000 reizes. Un kaadu probleemu gadiijumaa - veel vismaz par kaartu!

Atceramies VW saagu - pat it kaa neliela nesakritiiba ar ideaalo AFR [drusku liesaaks] uzmeta NOx un MP vnk debesiis [reizes 50+ vairaak kaa saakotneejais].
Shiis ir elementaaras sakariibas, kas saka - dirselis ne-ideaalaa staavoklii [bet ar ideaalu DPF] ir ar kaartu netiiraaks kaa DI benziins.
Un ar nojaatu DPF/bez taa - tuukstoshiem reizhu netiiraaks. Viss paareejais ir lirika.


Tas taisnība, ka diesel bez DPF ir krietni vairāk daļiņu un tās ir lielākas, tai skaitā tādēļ arī vieglāk ar aci pamanāmas, bet EURO6 "veco" DI standartu izpildīja tikai tādēļ, ka sākotnēji tās EURO6 normas izstrādājot vēl pirms 2010. gada, kad DI benzīni bija mazāk izplatīti un par to jautājumu vienkārši neviens EU varas gaiteņos nebija aizdomājies, jo kā redzams, tad port injection benzīns pat bez filtra izdala tikpat daudz/maz daļiņu, kā diesel ar DPF. Tikai 2010. pirmajos gados saprata, ka dēļ CO2 normu stingrināšanas, liela daļu ražotāju sāk pāriet uz DI benzīniem, kuriem, kā izrādš ir krietni vairāk daļiņu, nekā port injection benzīnam un tad sāka domāt risinājumu, ko pieņēma ap 2015. gadu un ieviesa dzīvē no 2019. gada. Tas ir tik, cik atceros no viena raksta, ko lasīju. Kāds zinošāks var droši palabot.
Offline
smudo
05. Jan 2022, 22:21 #9812

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3634

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX

Bet šis viss ir sīkumi pret to, ko zaļie prasa no EURO7 - proti, ka visa auto dzīvel laikā tiek vakti live dati par reāliem izmešiem (tai skaitā CO2) un tipa jāievēro WLTP normas, kas kā mēs zinām, ir ideālos apstākļos. Ja to pieņems, tad principā tāda auto pēc 2025. gada nedod dievs pa bāni atvilksi, brauksi ar piekabi vai sēdēsi korķos - auto par tevi uzreiz noziņos centrālei un noņems no trases, kā neatbilstošu. Protams, nedaudz pārspīlēju, bet tas ir tas, ko zaļie grib panākt. Bet pamatā, tur, kā saprotu, uzsvars tieši uz CO2, kas pats par sevi cilvēkam nav kaitīgs un gan jau uzskaitīs caur degvielas patēriņu, nevis real time sensoriem, lai arī kā tur beigās būs, nav vēl izlemts.
Offline
HE9600
05. Jan 2022, 22:27 #9813

Kopš: 06. Jan 2005

No: Līvāni

Ziņojumi: 2455

Braucu ar: Veciem BMW

Par n42 tēmu...
Jau laiku ar auto tēmu esmu uz Jūs, tā ka nesitiet stipri...

Ja tas menu ir korekts un tā vadība māk pa bankām spararatu līdzināt, tad mani mulsina, ka otrai bankai ir uzmests ignore, tb 0.
Valvetronic režīms šiem tika darbināts uzreiz pēc šķilšanas vai līdz noteiktai temp izmantoja droseli? Gribētos zināt vai tajā brīdī strādā ar droseli vai valvetronic....
Ja pieņemam, ka tas screens ir taisīts, kad jau primārie mezgli jau pārbaudīti, tb ar aizdedzes sistēmu viss ok un ieplūde hermētiska/kartera vent. strādā korekti, tad pēc rough menu es sliecos teikt, ka būs problēma mehānikā ar vārstu atvērumu.
Es pārbaudītu eļļas spiedienu, vai tik nebūs pazems un pēdējiem cilindriem galvā bads, kā rezultātā kompiņi pateikuši ardievas un vārsti knapi tiek vīrināti.

Atkārtošos, nesit stipri, ja aizšāvu greizi
Offline
smudo
05. Jan 2022, 22:32 #9814

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3634

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


05 Jan 2022, 22:26:58 @DM-101 rakstīja:

05 Jan 2022, 22:21:56 @smudo rakstīja:
Bet šis viss ir sīkumi pret to, ko zaļie prasa no EURO7 - proti, ka visa auto dzīvel laikā tiek vakti live dati par reāliem izmešiem (tai skaitā CO2) un tipa jāievēro WLTP normas, kas kā mēs zinām, ir ideālos apstākļos. Ja to pieņems, tad principā tāda auto pēc 2025. gada nedod dievs pa bāni atvilksi, brauksi ar piekabi vai sēdēsi korķos - auto par tevi uzreiz noziņos centrālei un noņems no trases, kā neatbilstošu. Protams, nedaudz pārspīlēju, bet tas ir tas, ko zaļie grib panākt. Bet pamatā, tur, kā saprotu, uzsvars tieši uz CO2, kas pats par sevi cilvēkam nav kaitīgs un gan jau uzskaitīs caur degvielas patēriņu, nevis real time sensoriem, lai arī kā tur beigās būs, nav vēl izlemts.


CO2 ir dumums, protams.
No otras puses - piem., BMW ar kaartu nopietnaak izturaas pret NOx un MP.

Par NOx: tikliidz lazhas ar sensoru/katu [benziinam] - atrubii Stratified.
Dirselim - tikliidz nav AdBlue - neljauj starteet.
F10/11+ jaudiigaakie dirselji apriikoti ar MP sensoru. Kaa profils neatbilst - EML un jaamaina DPF.

Citi razhotaaji daudz pohuistiskaak izturaas. Staasts par to, ka taadam BMW buutu ar kaartu vieglaak taas E7 sasniegt. Un sava fiska tajaa monitoreeshanaa ir. Jo kraapjaas tak nejeegaa. Mees pashi to redzam.
Un mees eslpojam MP pohujaa. Mees reaali esam neatbildiiga un tupa suga. Un tikai sodi muus ierobezho.


VAGiem, līdz ko izbeidzas adBlue, arī auto vairs nav piestartējams, atšķirībā no dažiem frančiem un japāņiem, kas var turpināt braukt ar egli panelī.
Offline
FFL
06. Jan 2022, 00:28 #9815

Kopš: 08. Mar 2016

Ziņojumi: 835

Braucu ar:


05 Jan 2022, 22:32:34 @smudo rakstīja:

05 Jan 2022, 22:26:58 @DM-101 rakstīja:

05 Jan 2022, 22:21:56 @smudo rakstīja:
Bet šis viss ir sīkumi pret to, ko zaļie prasa no EURO7 - proti, ka visa auto dzīvel laikā tiek vakti live dati par reāliem izmešiem (tai skaitā CO2) un tipa jāievēro WLTP normas, kas kā mēs zinām, ir ideālos apstākļos. Ja to pieņems, tad principā tāda auto pēc 2025. gada nedod dievs pa bāni atvilksi, brauksi ar piekabi vai sēdēsi korķos - auto par tevi uzreiz noziņos centrālei un noņems no trases, kā neatbilstošu. Protams, nedaudz pārspīlēju, bet tas ir tas, ko zaļie grib panākt. Bet pamatā, tur, kā saprotu, uzsvars tieši uz CO2, kas pats par sevi cilvēkam nav kaitīgs un gan jau uzskaitīs caur degvielas patēriņu, nevis real time sensoriem, lai arī kā tur beigās būs, nav vēl izlemts.


CO2 ir dumums, protams.
No otras puses - piem., BMW ar kaartu nopietnaak izturaas pret NOx un MP.

Par NOx: tikliidz lazhas ar sensoru/katu [benziinam] - atrubii Stratified.
Dirselim - tikliidz nav AdBlue - neljauj starteet.
F10/11+ jaudiigaakie dirselji apriikoti ar MP sensoru. Kaa profils neatbilst - EML un jaamaina DPF.

Citi razhotaaji daudz pohuistiskaak izturaas. Staasts par to, ka taadam BMW buutu ar kaartu vieglaak taas E7 sasniegt. Un sava fiska tajaa monitoreeshanaa ir. Jo kraapjaas tak nejeegaa. Mees pashi to redzam.
Un mees eslpojam MP pohujaa. Mees reaali esam neatbildiiga un tupa suga. Un tikai sodi muus ierobezho.


VAGiem, līdz ko izbeidzas adBlue, arī auto vairs nav piestartējams, atšķirībā no dažiem frančiem un japāņiem, kas var turpināt braukt ar egli panelī.

koo franchi pierakstaas uz dpf delete principaa momentaani, kaa panelii pazinjo par atlikusho km skaitu. Starpcitu, jaunaakiem franchiem biezhi ir gruutaak dabuut checku nost no priborkas peec tam vinji kautkaa saprot, jo dazhreiz peec pilna delete, 50 km veelaak iedegas check vai nu bez kljuudas vai ar p0000
Offline
FFL
06. Jan 2022, 02:02 #9816

Kopš: 08. Mar 2016

Ziņojumi: 835

Braucu ar:

https://www.youtube.com/watch?v=DI4r8jjeIxs
Pisgjec. Nu kursh atrastu shitaadu vainu?
Offline
Digital
06. Jan 2022, 09:28 #9817

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3727

Braucu ar: Elektrību

Taa, tā, kā te aizgājušas dīzeļu sarunas atgriezīšos ar savu neatrisināto problēmu. Neprotu pats savu auto sataisīt.
Varbūt tautai ir jaunas idejas, mazums kko esmu garām palaidis.

Video gan ir no INPAS screen kur vislabāk var redzēt kas notiek.
https://www.youtube.com/watch?v=W802zMfPw0c

Pacients e90 325d(m57), manuālis.
Pa lielam stāsts vienkāršs. Dzinējam sasniedzot 79-80 grādus sāk peldēt padeve, spriežot pēc visa un lidzarto sāk manāmi pievibrēt.

Kļūdu protams nav, auto viss stock.
DPF vietā, reģenerejas
Sprauslas pārbaudītas, ir labas
Softs jaunākais
Nomainiti jau: spiediena devejs, spiediena regulators, plūsmas regulators.

Katru komponenti mainot pāradaptēts izmantojot ISTAS pieejamās procedūras.

Papildus šim jau emsu paspējis vēl šo to pamainit:
Kloķenes devējs+magnētiskais gredzens.
Sprauslas
Lambda
Gmm
EGR + solenoids un trubas.

[ Šo ziņu laboja Digital, 06 Jan 2022, 09:30:17 ]

Offline
Digital
06. Jan 2022, 09:39 #9818

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3727

Braucu ar: Elektrību

1. var piekrist, vnk vienā brīdī jau zuda idejas, jo nekādi neizdodas izsaukt kautkādu kļūdu vai kko tamlidzigu, kas norādītu, kas izraisa peldēšanu.
2.Pa lielam priekš m57 ista ir pieejamas tikai GMM un mass adaptāciju dzēšanas. Tad nu tās arī izpildīju pēc apraksta. Vēl pēc sparrata gredzena maiņas paņēmu tavējo n53 aprakstīto sparrata procedūru.
Offline
sys9291
06. Jan 2022, 09:50 #9819

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


05 Jan 2022, 22:30:02 @DM-101 rakstīja:

05 Jan 2022, 22:27:09 @HE9600 rakstīja:
Par n42 tēmu...
Jau laiku ar auto tēmu esmu uz Jūs, tā ka nesitiet stipri...

Ja tas menu ir korekts un tā vadība māk pa bankām spararatu līdzināt, tad mani mulsina, ka otrai bankai ir uzmests ignore, tb 0.
Valvetronic režīms šiem tika darbināts uzreiz pēc šķilšanas vai līdz noteiktai temp izmantoja droseli? Gribētos zināt vai tajā brīdī strādā ar droseli vai valvetronic....
Ja pieņemam, ka tas screens ir taisīts, kad jau primārie mezgli jau pārbaudīti, tb ar aizdedzes sistēmu viss ok un ieplūde hermētiska/kartera vent. strādā korekti, tad pēc rough menu es sliecos teikt, ka būs problēma mehānikā ar vārstu atvērumu.
Es pārbaudītu eļļas spiedienu, vai tik nebūs pazems un pēdējiem cilindriem galvā bads, kā rezultātā kompiņi pateikuši ardievas un vārsti knapi tiek vīrināti.

Atkārtošos, nesit stipri, ja aizšāvu greizi


Pirmo minuuti ar droseli, peec 60 sekundem paleenaam aktivizee Valvetronic.
Vinjam probleema 1:1 esot arii ar atrubiitu Valvetronic [tas gan jaapaarbauda], bet ja taa, tad tur driizaak kompresija, piem.
Jo, bet Valvetronic vaarsti virinaas 10mm, tur nevar [fiziski] buut tik milziigas probleemas ar vaarstu virinaashanos.

Uz N42 DME ir 2 bloku izpildījumā, viens tikai priekš Valvetronic - otrs visam pārējam. Pirmajās relīzēs bija nopietns softa džams, kā rezultātā Valveronic problēmas praktiski nebija diagnosticējamas, un auto pie pārejas no droseles uz Valvetronic mēdza noslāpt pat gaitā... Savulaik, kad ISTA D biikai diagnostikai pieslēdzot šādu auto tika uzmests paziņojums par kritisku softa update...iekš DME, kur tika arī izmainīts algoritms pārejai no droseles uz Valvetronic. Kā otrs kritērijs pārejai ir dzinēja temperatūra...
Kas attiecas uz DM iemesto screen, tad datru ir stipri par maz... kā arī trūkst info par pašu auto tobiš kad parādījās defekts. Nu iz dzīves piemēram samainīti 2 un 3 sprauslas štepseļi..., greizi saliktas sadales fāzes, problēmas ar eļļas spiedienu (nu te cēloņi var būt daudz un dažādi)
Offline
Digital
06. Jan 2022, 09:51 #9820

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3727

Braucu ar: Elektrību

Tas notiek praktiski katru braukšanas sesiju sasniedzot konkrēto temperatūru. Esmu gan atstājis rūcot 30-40min, gan arī vnk braucis, dažādos režīmos.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4