Online

Pašreiz BMWPower skatās 205 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » BMW tūnings

Tēma: Chiptuning

AutorsZiņojums
xaero
10. Dec 2019, 22:56 #981

Kopš: 04. Jan 2014

No: Alūksne

Ziņojumi: 31

Braucu ar: E46 330d

Iesakat kantorus kas nodarbojas ar turbīnu pārbūvi par hibrīdu. Cik daudz aptuveni jaudas varētu dabūt no gt2260v 150kw hibrīda?
Offline
Kaross
10. Dec 2019, 23:36 #982

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Turbomotors, turbosystems.

https://www.turbosystems.info/product-page/bmw-...rol-turbocharger

Hybrid neko neizsaka. Atkarīgs no spārnu izmēriem 300 līdz 400+

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
AF
11. Dec 2019, 08:04 #983

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!


10 Dec 2019, 22:56:14 @xaero rakstīja:
Iesakat kantorus kas nodarbojas ar turbīnu pārbūvi par hibrīdu. Cik daudz aptuveni jaudas varētu dabūt no gt2260v 150kw hibrīda?
no stock 150kw var 280hp stabili dabūt, vairāk gribot labāk uzlikt vnk svaigaka gada turbīnu GTX tipa, jo tie hibrīdi visbiežāk mīl galvu nekā strādā kā vajag.
Offline
xaero
11. Dec 2019, 19:57 #984

Kopš: 04. Jan 2014

No: Alūksne

Ziņojumi: 31

Braucu ar: E46 330d

GTX tipa tu domā no e60 170/173kw vai no f10 GTB2260v? Cik noprotu, ja izveido hibrīdu, izplūdes kolektorā rodas liels pretspiediens.
Offline
AF
11. Dec 2019, 22:29 #985

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!

Pareizi saprati, tapec ari butu pareizi merīt pretspiedienu regulējot tādu auto.
Offline
al13n
16. Dec 2019, 12:12 #986

Kopš: 04. Sep 2008

Ziņojumi: 641

Braucu ar:

Ir dzirdēts, ka var nočipot autiņu ekonomijai, cik tas ir reāli? Un kāds varētu būt procentuālais ieguvums?
Ir pacients, Toyota Auris (07.) 2.2d kurš kombinētajā ēd 2l vairak par BMW 3GT
Offline
RR04
16. Dec 2019, 12:17 #987

Kopš: 15. Nov 2016

Ziņojumi: 3778

Braucu ar: 41


16 Dec 2019, 12:12:30 @al13n rakstīja:
Ir dzirdēts, ka var nočipot autiņu ekonomijai, cik tas ir reāli? Un kāds varētu būt procentuālais ieguvums?
Ir pacients, Toyota Auris (07.) 2.2d kurš kombinētajā ēd 2l vairak par BMW 3GT

Ibal. Varbūt vajag auto nomainīt uz Lupo?
Offline
kkas
16. Dec 2019, 12:27 #988

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9318

Braucu ar: Alfu


16 Dec 2019, 12:12:30 @al13n rakstīja:
Ir dzirdēts, ka var nočipot autiņu ekonomijai, cik tas ir reāli? Un kāds varētu būt procentuālais ieguvums?
Ir pacients, Toyota Auris (07.) 2.2d kurš kombinētajā ēd 2l vairak par BMW 3GT



imho tas viss ir čiperu sendienu mīts, īpaši auto virs 2010. gada, kur ražotāji cīnās par katru pilīti. vismaz man nemaz nav starpības ne pēc borta kompja, ne pēc bākas metodes. vairāk arī nepatērē, mazāk arī nē.
Offline
zobenzivs
16. Dec 2019, 12:39 #989

Kopš: 14. Jul 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 92

Braucu ar:

tas mīts par patēriņu radās pēc idejas ka ja tev ir vairāk jaudas, tad attiecīgi Tu vieglāk vari uzraut ātrumu un patērē procentuāli mazāk motora veiktspējas. tipa izmanto nevis 100% jaudu bet gan 70% lai sasniegtu to pašu rezultātu
Offline
F50
16. Dec 2019, 12:47 #990

Kopš: 02. Jul 2016

Ziņojumi: 3018

Braucu ar: Nacionālo Populismu

Nav tā, ka ar modernām izmešu prasībām kompis speciāli uzjauc optimālāku degvielas maisījumu izmešiem, nevis jaudai vai ekonomijai?

Attiecīgi čips to izmet miskastē, kvēpā ir spēks vai ekonomija?
Offline
smudo
16. Dec 2019, 13:56 #991

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3630

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


16 Dec 2019, 12:47:49 @F50 rakstīja:
Nav tā, ka ar modernām izmešu prasībām kompis speciāli uzjauc optimālāku degvielas maisījumu izmešiem, nevis jaudai vai ekonomijai?

Attiecīgi čips to izmet miskastē, kvēpā ir spēks vai ekonomija?


Modernos dizelos ir loti liess maisijums, kas samazina paterinu, bet palielina NOx apmerus, ar ko, savukart, cinas AbBlue sistema. Kvepi pastiprinati bus pie trekna maisijuma, kas nebus ekonomiskaks.
Offline
AF
16. Dec 2019, 17:51 #992

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!


16 Dec 2019, 12:12:30 @al13n rakstīja:
Ir dzirdēts, ka var nočipot autiņu ekonomijai, cik tas ir reāli? Un kāds varētu būt procentuālais ieguvums?
Ir pacients, Toyota Auris (07.) 2.2d kurš kombinētajā ēd 2l vairak par BMW 3GT

varu palīdzēt nočipot to BMW lai ēd vēl mazāk par to sūda toyotu un tev nekad dzīvē nenāktos pieņemt tik muļķīgu lēmumu par tās iegādi, paldies vari neteik

[ Šo ziņu laboja AF, 16 Dec 2019, 17:52:38 ]

Offline
Kaross
16. Dec 2019, 18:35 #993

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


16 Dec 2019, 12:12:30 @al13n rakstīja:
Ir dzirdēts, ka var nočipot autiņu ekonomijai, cik tas ir reāli? Un kāds varētu būt procentuālais ieguvums?
Ir pacients, Toyota Auris (07.) 2.2d kurš kombinētajā ēd 2l vairak par BMW 3GT



Cik ēd tā Toyota?
Viņai nevajadzētu rīt vairāk par 7l pa pilsētu.
Ģimenē ir viena tāda un vairāk tur nekad nav arī redzēts.
Pirmkārt vienreiz un par visām reizēm ir jāsaprot, ka chiptunings nerisina problēmas. Auto ir jāsataisa, jāsaved kārtībā un tad viņu var čipot. Reāli patēriņu var dabūt lejā, bet ne jau nobrauktiem auto. Katrs otrais E39 ir tāds. Atbrauc līdz kliņķim nobraukts un viņam no 13 litriem jānočipo uz 8.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
AF
16. Dec 2019, 18:44 #994

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!

Kur problēma? Ja m57 rij 13L un grib lai ēd 8, izprogrammē 2 cl un lai prauc kā ar m47
Offline
Rockstar
16. Dec 2019, 19:06 #995

Kopš: 11. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 3697

Braucu ar:


16 Dec 2019, 12:12:30 @al13n rakstīja:
Ir dzirdēts, ka var nočipot autiņu ekonomijai, cik tas ir reāli? Un kāds varētu būt procentuālais ieguvums?
Ir pacients, Toyota Auris (07.) 2.2d kurš kombinētajā ēd 2l vairak par BMW 3GT


Iečipo jaunu termostatu, tad tik daudz vairs nerīs degvielu
Offline
al13n
17. Dec 2019, 13:30 #996

Kopš: 04. Sep 2008

Ziņojumi: 641

Braucu ar:


16 Dec 2019, 17:51:09 @AF rakstīja:

16 Dec 2019, 12:12:30 @al13n rakstīja:
Ir dzirdēts, ka var nočipot autiņu ekonomijai, cik tas ir reāli? Un kāds varētu būt procentuālais ieguvums?
Ir pacients, Toyota Auris (07.) 2.2d kurš kombinētajā ēd 2l vairak par BMW 3GT

varu palīdzēt nočipot to BMW lai ēd vēl mazāk par to sūda toyotu un tev nekad dzīvē nenāktos pieņemt tik muļķīgu lēmumu par tās iegādi, paldies vari neteik

Tas BMW tā jau ēd nepieklājīgi maz, nav ko bakstīt viņu pagaidām
Offline
al13n
17. Dec 2019, 13:33 #997

Kopš: 04. Sep 2008

Ziņojumi: 641

Braucu ar:


16 Dec 2019, 18:35:24 @Kaross rakstīja:

16 Dec 2019, 12:12:30 @al13n rakstīja:
Ir dzirdēts, ka var nočipot autiņu ekonomijai, cik tas ir reāli? Un kāds varētu būt procentuālais ieguvums?
Ir pacients, Toyota Auris (07.) 2.2d kurš kombinētajā ēd 2l vairak par BMW 3GT



Cik ēd tā Toyota?
Viņai nevajadzētu rīt vairāk par 7l pa pilsētu.
Ģimenē ir viena tāda un vairāk tur nekad nav arī redzēts.
Pirmkārt vienreiz un par visām reizēm ir jāsaprot, ka chiptunings nerisina problēmas. Auto ir jāsataisa, jāsaved kārtībā un tad viņu var čipot. Reāli patēriņu var dabūt lejā, bet ne jau nobrauktiem auto. Katrs otrais E39 ir tāds. Atbrauc līdz kliņķim nobraukts un viņam no 13 litriem jānočipo uz 8.

Vidējais ir ap 8 litri, lielākoties braucot pa šoseju Jelgava-Rīga-Jelgava, bet reizi pāris nedēļās tiek vilka arī moto piekabe.
It kā servisā skaījās sprauslas un nekādu vainu neredzēja. Patēriņam vaina var būt meklējama arī citur?


16 Dec 2019, 19:06:59 @Rockstar rakstīja:
Iečipo jaunu termostatu, tad tik daudz vairs nerīs degvielu


Tas no pieredzes?

[ Šo ziņu laboja al13n, 17 Dec 2019, 13:35:23 ]

Offline
Tuloo
17. Dec 2019, 13:42 #998

Kopš: 08. Jan 2019

Ziņojumi: 164

Braucu ar:

m57d30 čipots +/- man datorā rāda 9.3, 80% pilsēta, uz Kuldīgu braucot nu tie 140km aptuveni ieleju pa 15eiro un tas tā dinamiski braucot ir okey. ievērojis esmu uz šosejas nu plus miinus 7l/100km arī sanāk.


Godīgi sakot vispār pērkot visu virs 3l to patēriņu īsti nav jēgas pat skatīties, viņiem patīk ēst jebkurā gadījumā.





Ir plāns no e46 uz F sēriju pārsesties, kādam pieredze ar 330d + čips, cik viņš realitāte aptuveni ēd?
Otrs variants pārkāpt uz benzīnu, bet prasās to jaudu

[ Šo ziņu laboja Tuloo, 17 Dec 2019, 13:43:44 ]

Offline
kkas
17. Dec 2019, 13:57 #999

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9318

Braucu ar: Alfu


17 Dec 2019, 13:33:31 @al13n rakstīja:

16 Dec 2019, 18:35:24 @Kaross rakstīja:

16 Dec 2019, 12:12:30 @al13n rakstīja:
Ir dzirdēts, ka var nočipot autiņu ekonomijai, cik tas ir reāli? Un kāds varētu būt procentuālais ieguvums?
Ir pacients, Toyota Auris (07.) 2.2d kurš kombinētajā ēd 2l vairak par BMW 3GT



Cik ēd tā Toyota?
Viņai nevajadzētu rīt vairāk par 7l pa pilsētu.
Ģimenē ir viena tāda un vairāk tur nekad nav arī redzēts.
Pirmkārt vienreiz un par visām reizēm ir jāsaprot, ka chiptunings nerisina problēmas. Auto ir jāsataisa, jāsaved kārtībā un tad viņu var čipot. Reāli patēriņu var dabūt lejā, bet ne jau nobrauktiem auto. Katrs otrais E39 ir tāds. Atbrauc līdz kliņķim nobraukts un viņam no 13 litriem jānočipo uz 8.

Vidējais ir ap 8 litri, lielākoties braucot pa šoseju Jelgava-Rīga-Jelgava, bet reizi pāris nedēļās tiek vilka arī moto piekabe.
It kā servisā skaījās sprauslas un nekādu vainu neredzēja. Patēriņam vaina var būt meklējama arī citur?


16 Dec 2019, 19:06:59 @Rockstar rakstīja:
Iečipo jaunu termostatu, tad tik daudz vairs nerīs degvielu


Tas no pieredzes?


jā, jo vairums, uzskata, ka kamēr ritenis nenokrīt vai nav acīmredzamas problēmas, nekas auto nav jālabo.
termostats ar laiku var neaizvērties pilnībā, noķīlēt, utml.
Offline
robobots
18. Dec 2019, 12:49 #1000

Kopš: 14. Nov 2019

No: Rīga

Ziņojumi: 309

Braucu ar: glanci

e 46 2.0 fl, ja visi dpf egr un kas tik vēl ir vietā un nekas nav griezts ārā, čipojot tak tāpat būs viss jāgriež ārā? Vai var nočipot neko neamputējot? Bet tad viss krietni ātrāk aizdirsīsies, ne? Un kādas aptuvenās izmaksas čipojot tādu muzeja eksponātu? Gribētos nedaudz vairāk jaudu un gan jau patēriņu arī varētu chutj nosist. Paldies.
Ja kāds no šejieniešiem ar to nodarbojas (uz Kaross varat nerādīt, ar savu miseni nav jēga), varat norādīt ar pirkstu uz šo lietotāju

[ Šo ziņu laboja robobots, 18 Dec 2019, 12:53:15 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo