Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 61 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: DPF

AutorsZiņojums
DiksIrseejs
09. Feb 2025, 14:38 #981

Kopš: 08. Oct 2020

No: Dobele

Ziņojumi: 1239

Braucu ar: Hibrīdu


09 Feb 2025, 13:50:09 @ATB rakstīja:
Interesanti, cik daudzi hibrīda second-hand lietotāju vnk to hibrīda sistēmu amputēs vai uzliks ierobežojumus. Būtībā garantijas laiku nobrauc un pēc tam jau paliek parasts iekšdedzes dzinējs, ja to baču izņem ārā

Tas vispār kādam ir iespējams? Toyo toč zinu ka nekādi. Nedarbosies tur nekas, jo nav tik vienkārši. Tur tak pat startera un ģeneratora nav.
Offline
martins_usars
09. Feb 2025, 15:14 #982

Kopš: 01. May 2023

Ziņojumi: 1075

Braucu ar: BMW

toyota atkinsonam pašam par sevi vispār ir gana daudz griezes, lai spētu uzsākt braukt? ap tukšgaitas apgriezieniem griezes īsti nav
Offline
HiJaCKeR
09. Feb 2025, 15:27 #983

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4718

Braucu ar: BMW E90 330i


09 Feb 2025, 14:29:58 @shirminieks rakstīja:

09 Feb 2025, 14:03:11 @uldens1 rakstīja:

09 Feb 2025, 13:45:54 @HiJaCKeR rakstīja:

09 Feb 2025, 13:38:33 @ATB rakstīja:
Kāds vēsturnieks var pateikt kāpēc LV vispār ir dīzeļu lielvalsts? Tāpēc, ka rietumeiropa agrāk pirka daudz vairāk dīzeļus? No padomijas mantojumā tā lielā mīlestība nevarētu būt palikusi Vai vienkārši Auto no Vācijas vnk sagadījās, ka 90% bija dīzeļi?

domāju ka tā ir nabadzība. eiropā nedominē dīzeļi.


ieliec tādu pašu bildi kā izskatījās 15-20 gadus atpakaļ,tad sapratīsi ka dīzeļi bij stipri vairāk un tie ir tie auto kas pašlaik masveidā tautai ir pieejami


Lūk arī atbilde:



normālās valstīs tur 50/50, tik makaroņniku zemēs viņi paši brauc ar saviem reņiem
Online
tg
09. Feb 2025, 15:52 #984

Kopš: 09. Mar 2009

Ziņojumi: 969

Braucu ar: Ar ko pagadās


09 Feb 2025, 13:38:33 @ATB rakstīja:
Kāds vēsturnieks var pateikt kāpēc LV vispār ir dīzeļu lielvalsts? Tāpēc, ka rietumeiropa agrāk pirka daudz vairāk dīzeļus? No padomijas mantojumā tā lielā mīlestība nevarētu būt palikusi Vai vienkārši Auto no Vācijas vnk sagadījās, ka 90% bija dīzeļi?



Jo dīzeļi ap 2000. gadu kļuva populāri Vācijā. 90-tajos, kad no Vācijas ievēlās pirmais vilnis, nospiedošs vairums bija benzīnnieki, jo 80-tajos gados Vācijā dominēja auto ar benzīna dzinējiem. Kad dīzeļi kļuva populāri Vācijā, tad tie ar nelielu laika nobīdi nonāca Latvijā. Tagad, kad Vācijā dīzeļi iziet no modes, pēc laika arī Latvijā sāks ienākt pamatā lietoti benzīna auto. Citiem vārdiem sakot, Latvijas auto tirgum ar latviešu vēlmēm visai nosacīts sakars, pamatā visi pērk to, kas dabūjams Vācijā.
Padomju laikā dīzeļu vieglajiem faktiski vispār nebija.
Offline
Amphiney
09. Feb 2025, 15:56 #985

Kopš: 04. Apr 2014

Ziņojumi: 1071

Braucu ar: F11


09 Feb 2025, 14:38:46 @DiksIrseejs rakstīja:

09 Feb 2025, 13:50:09 @ATB rakstīja:
Interesanti, cik daudzi hibrīda second-hand lietotāju vnk to hibrīda sistēmu amputēs vai uzliks ierobežojumus. Būtībā garantijas laiku nobrauc un pēc tam jau paliek parasts iekšdedzes dzinējs, ja to baču izņem ārā

Tas vispār kādam ir iespējams? Toyo toč zinu ka nekādi. Nedarbosies tur nekas, jo nav tik vienkārši. Tur tak pat startera un ģeneratora nav.

mirst nost hybrid bačas gen 1 / gen 2
un sāk tagad gen 3 toyo hybrīdiem,jo jau 10 gadi un tur nav normālas bačas ventilācijas. Gen 4 jau ventilācija sakārtota, tās bačas ies ilgi, ja auto nestāvēs tikai. Un nomainīt maksā kā bembim dpf.
Offline
propans-butans
09. Feb 2025, 18:03 #986

Kopš: 29. Aug 2021

Ziņojumi: 66

Braucu ar: beigušos skati


09 Feb 2025, 13:38:33 @ATB rakstīja:
Kāds vēsturnieks var pateikt kāpēc LV vispār ir dīzeļu lielvalsts? Tāpēc, ka rietumeiropa agrāk pirka daudz vairāk dīzeļus? No padomijas mantojumā tā lielā mīlestība nevarētu būt palikusi Vai vienkārši Auto no Vācijas vnk sagadījās, ka 90% bija dīzeļi?

Vairāku faktoru sakritība, viens kā pats teici lietotu dīzeļu ir krietni vairāk kā benzīnu, vēl tas ka no ~2005 beidza ražot normālos benzīnniekus, skaidrs ka ņemsi M57 nevis N sēriju.
LV specifiski ir tas ka nodokļu politika ir par labu DD, jo TEN ir atkarīgs no Co2, mazmotoriem vēl nekas, bet V6 benz un DD starpība jau ir manāma. Degvielas cenu politika arī, kā arī līdz kādam ~2020 ievērojams % dīzelistu nepildījās DUS, bet gan kur citur..
+Nolietotam dīzelim var visu safist un (pagaidām) iziet skati, kas ar benzīnu parasti nesanāk.

[ Šo ziņu laboja propans-butans, 09 Feb 2025, 18:19:33 ]

Offline
Bullis
09. Feb 2025, 18:26 #987

Kopš: 14. Nov 2003

Ziņojumi: 2452

Braucu ar:

Nu loģiski, ja cilvēkam ir iespēja na halavu tikt pie dīzeļa, viņš izvēlēsies dīzeli, ja jālej tankā, tad domāju ka labāks variants ir benzīns. Elektro, tas vispār liekas tāds nabagu variants, plēšas viņi tur pie tām uzlādēm
Offline
HiJaCKeR
09. Feb 2025, 18:40 #988

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4718

Braucu ar: BMW E90 330i

ja tā patin filmiņu atpakaļ, pirmie man no pazīstamajiem, kas agrajos 2000 gados pāresēdās uz dīzeļiem, bija kas lēja degvielu no darba auto un pirka no tālbraucējiem.
Online
wanksta
09. Feb 2025, 18:43 #989

Kopš: 05. Jun 2012

Ziņojumi: 7480

Braucu ar:

Vēl jau bija sarkans kuģu dīzelis modē gadus ~15 atpakaļ, nu un tagad jau arī fūristi, traktoristi un citi ne tapat vien viņus izvēlas
Offline
Bullis
09. Feb 2025, 18:48 #990

Kopš: 14. Nov 2003

Ziņojumi: 2452

Braucu ar:

Transformatora eļļa vecajos dīzeļos
Offline
Ksneps
09. Feb 2025, 20:43 #991

Kopš: 02. Sep 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 1425

Braucu ar:

Man dīzelis patīk dēļ lielās griezes un ekonomijas. Saimniecībā bija 1.6 benzīns un automāts. Nu pipec patēriņš ziemā ap 12l, jaudas nav, neiet. Vasarā jēdzīgāk ap 9l patēriņs. Agrāk bija subis, to iedarbini un degvielas līmenis jau krītas. Ja mizo tad 15-16l. Nu čau!



3,2 dīzelis mauc kaut pedāli grīda pa korķiem ar kondišku 8l. Dīzelis rulzs!

[ Šo ziņu laboja Ksneps, 09 Feb 2025, 21:19:16 ]

Offline
Mixzzz
10. Feb 2025, 10:35 #992

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2885

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


08 Feb 2025, 10:57:30 @ezis_ rakstīja:

08 Feb 2025, 07:55:01 @hofmann rakstīja:
Ja ar pirkstu iebraucot izpūtēja galā tas ir melns, tad 99% būs ziepes.
Es par to ka ja tas csdd aparats peld merijumos 500K -ļimaks , turp atpakaļ tad tas pasakums met baigo šaubu ēnu

Tev tur nekas nepeld, ja DPF ir vietā, ja nav, tad pavisam cita runa. Neaizmirsti, ka arī motors peld darbības režimos konstanti. Mērot ar 5min intervālu var būt pavisam cits rezultāts un tas ir normāli.

[ Šo ziņu laboja Mixzzz, 10 Feb 2025, 10:59:33 ]

Offline
Mikels
10. Feb 2025, 10:54 #993

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 5028

Braucu ar: cieņu


09 Feb 2025, 20:43:59 @Ksneps rakstīja:
Man dīzelis patīk dēļ lielās griezes un ekonomijas. Saimniecībā bija 1.6 benzīns un automāts. Nu pipec patēriņš ziemā ap 12l, jaudas nav, neiet. Vasarā jēdzīgāk ap 9l patēriņs. Agrāk bija subis, to iedarbini un degvielas līmenis jau krītas. Ja mizo tad 15-16l. Nu čau!



3,2 dīzelis mauc kaut pedāli grīda pa korķiem ar kondišku 8l. Dīzelis rulzs!


Citi te stāsta, kā mīl dīzeļa griezi, lai gan vairāk mīl iesipt kapeiciņu uz degvielu un tas galvenais faktors par labu tā izvēlei

Bet jums tās dīzelis kaut cik kustas uz priekšu pateicoties turbīnai. Pabrauciet ar dīzeli bez turbo un tad pastāstiet cik ļoti viņš jums joprojām patīk
Offline
Mixzzz
10. Feb 2025, 10:58 #994

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2885

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


09 Feb 2025, 20:43:59 @Ksneps rakstīja:
Man dīzelis patīk dēļ lielās griezes un ekonomijas. Saimniecībā bija 1.6 benzīns un automāts. Nu pipec patēriņš ziemā ap 12l, jaudas nav, neiet. Vasarā jēdzīgāk ap 9l patēriņs. Agrāk bija subis, to iedarbini un degvielas līmenis jau krītas. Ja mizo tad 15-16l. Nu čau!



3,2 dīzelis mauc kaut pedāli grīda pa korķiem ar kondišku 8l. Dīzelis rulzs!
Aha, ziemā tas pats M57 ar tomātu ēd 10-12l, jo nepaspēj uzsilt + mūsdienās jau benzīni arī stipri mazāk ēd. Par piemēru ņem 330/530i ar B48. 250zs un pa pilsētu tāpat 7.2l tik esot. Nu labi, pieņemsim 9l. Nav čakars ap DPF, ātri uzsilst, nevibrē utt.

Par periodu 2007-2012 varētu piekrist, ka vismaz BMW benzīna dzinēju izvēle nav tā labakā iekš EU. N43/53 remonti dārgi, degvielu vēl tomēr ēd gana daudz ja viņus moca, šos dzinējus reti kurais saprot un nav zemās griezes dēļ turbo neesamības. Parastajam kartupeļniekam tas neder.

Savukārt sākot ar 2012 īsti neredzu iemeslu čīkstēt, ka viss slikti. N20/N55 jau tomēr nav tik dārgs uzturēšanā, ēd jau gana maz un ķēdes jāmaina kā benzīniem, tā dīzeļiem. Protams ir savi kasjaki, bet nu tie stabili netrūkst arī N47/57. Lielākā problēma, ka grūtāk atrast labus eksemplārus un attiecīgi dārgāki, jo REiropieši no viņiem tik ļoti neatbrīvojas kā no dirseļiem + tajā laikā varētu būt, ka tika pārdoti mazāk benzīni nekā dirseļi.

Sākot jau ar 2015 parādās B48/58 dēļ kā BMW šobrīd tur kkādos USA uzticamāko auto tabulās ir nonācis topā pa lielam. Bonuss, B sērijas benzīni visnotaļ pateicīgi arī čipojas, līdz ar ko parastais kartupelis varēs sajusties, ka ir veiksmīgi appisis sistēmu.

[ Šo ziņu laboja Mixzzz, 10 Feb 2025, 11:02:02 ]

Offline
zebra
10. Feb 2025, 11:23 #995

Kopš: 13. Aug 2009

Ziņojumi: 2009

Braucu ar: tavu mammu

es tikai ceru, ka uz ekoloģiju beidzot CSDD s!pīs komerctransportu, t.sk., autobusus un "smagos".

Ai viņiem braucot, burtiski smird gaiss vairāk kā aiz čipota 535d bez DPF.
Offline
Amphiney
10. Feb 2025, 12:03 #996

Kopš: 04. Apr 2014

Ziņojumi: 1071

Braucu ar: F11

Smaka nav rādītājs, jau cik reiz izrunāts
Offline
uldens1
10. Feb 2025, 12:17 #997

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16475

Braucu ar:


10 Feb 2025, 10:54:21 @Mikels rakstīja:

09 Feb 2025, 20:43:59 @Ksneps rakstīja:
Man dīzelis patīk dēļ lielās griezes un ekonomijas. Saimniecībā bija 1.6 benzīns un automāts. Nu pipec patēriņš ziemā ap 12l, jaudas nav, neiet. Vasarā jēdzīgāk ap 9l patēriņs. Agrāk bija subis, to iedarbini un degvielas līmenis jau krītas. Ja mizo tad 15-16l. Nu čau!



3,2 dīzelis mauc kaut pedāli grīda pa korķiem ar kondišku 8l. Dīzelis rulzs!


Citi te stāsta, kā mīl dīzeļa griezi, lai gan vairāk mīl iesipt kapeiciņu uz degvielu un tas galvenais faktors par labu tā izvēlei

Bet jums tās dīzelis kaut cik kustas uz priekšu pateicoties turbīnai. Pabrauciet ar dīzeli bez turbo un tad pastāstiet cik ļoti viņš jums joprojām patīk
Kāpēc būt jabrauc bez turbīnas,tikpat labi var piedāvāt pabraukt ar benzīnieku līdz 4500 aprgiezieniem
Offline
wanksta
10. Feb 2025, 12:31 #998

Kopš: 05. Jun 2012

Ziņojumi: 7480

Braucu ar:

Arī bez turbo nav nekādu bēdu, pilsētā vispār ir ok, pa šoseju baigais zāģis un patēriņš virs 100 sāk pieaugt neadekvāti, bet tā kā lēts/vienkāršs dzinējs, man personīgi patik labāk kā mazlitrāžas beņa
Offline
Celtnieks7
10. Feb 2025, 13:02 #999

Kopš: 08. Jul 2016

Ziņojumi: 199

Braucu ar:


10 Feb 2025, 10:54:21 @Mikels rakstīja:

09 Feb 2025, 20:43:59 @Ksneps rakstīja:
Man dīzelis patīk dēļ lielās griezes un ekonomijas. Saimniecībā bija 1.6 benzīns un automāts. Nu pipec patēriņš ziemā ap 12l, jaudas nav, neiet. Vasarā jēdzīgāk ap 9l patēriņs. Agrāk bija subis, to iedarbini un degvielas līmenis jau krītas. Ja mizo tad 15-16l. Nu čau!



3,2 dīzelis mauc kaut pedāli grīda pa korķiem ar kondišku 8l. Dīzelis rulzs!


Citi te stāsta, kā mīl dīzeļa griezi, lai gan vairāk mīl iesipt kapeiciņu uz degvielu un tas galvenais faktors par labu tā izvēlei

Bet jums tās dīzelis kaut cik kustas uz priekšu pateicoties turbīnai. Pabrauciet ar dīzeli bez turbo un tad pastāstiet cik ļoti viņš jums joprojām patīk


Esmu braucis ar kaut kādu veco Audi bezturbo dīzeli. Tāpat viņā gāja labāk nekā bezturbo benzīns, jo lielāka kompresija cilindros nodrošina labāku vilkšanu jau no zemiem apgriezieniem.
Offline
kkas
10. Feb 2025, 13:32 #1000

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9539

Braucu ar: Alfu

Pēdējās desmitgades benzīni jau arī nav nekāda dāvana tehniski. Tikpat dārgi apkopt vai remontēt kā dīzeli.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo