Online
Pašreiz BMWPower skatās 199 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Sacīkšu spēles un simulatori (iRacing, Assetto Corsa, Dirt, RFactor, Pcars etc.)
Autors | Ziņojums |
Wokadoa | | Kopš: 18. Dec 2018
Ziņojumi: 16
Braucu ar:
| Starp citu, ja kāds vēlas brauk ar VR, tad man uz tirdziņu iet Oculus Rift S | Offline | | |
ramex | | Kopš: 08. Apr 2010
Ziņojumi: 2403
Braucu ar: H6
|
12 Nov 2021, 15:53:27 @gt99 rakstīja:
12 Nov 2021, 15:20:42 @JDS rakstīja:
400-600eur
Ar mainaamaam stuureem jau makaaa daudz daargaak ja?
Thrustmaster T300rs/TX var mainīt stūres. Septiņās lapās var atrast 4-6 stūres pieejamas. Atslēgas vārds add-on Un Thrustmaster bonus, ka ir pieejami load cell pedāļi T-LCM (200 Eur).
Es apskatījos Fanatec lapu, tur ir problēmas. CSL DD (350 Eur pati bāze) būtu vērts pirkt, bet tur availability janvāra sākums, tātad pēc ziemassvētkiem. Un ar visiem starptautiskām transportēšanas klizmām, ne Fanatec dēļ Janvāra sākums var pārtapt par, piemēram, februāra beigām. Otrkārt izskatās, ka viņi pārtraukuši load cell pedāļa ražošanu CSL pedāļiem. Ja pirks CSL pedēļus (100 Eur) bez tā, uzgrade nesanāks, nāksies atkal pirkt pedāļus, ja gribēsies load cell. Un paliek McLaren stūrīte pa 200 Eur.
Teorētiski 350 + 100 + 200 + vismaz 50 Eur sūtīšana gandrīz sanāk Tavs budžets, bet ir problēmas.
Neredzu jēgu skatīties pa vidu starp T300rs/TX un Fanatec piedāvājumu.
+ Thrustmaster sola itka shogad veell paradiit DD sturiiti
iepsejasm protams ka vinj udabut tapat nevares atrak apr nakamogadu bet varetu buut interesanti redzet kas notiks ar pareejo agregatu cenaam | Offline | | |
JDS | | Kopš: 18. Mar 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 10962
Braucu ar: 3, 5, TS, YP
| Paldies viiri | Offline | | |
Wokadoa | | Kopš: 18. Dec 2018
Ziņojumi: 16
Braucu ar:
| Kāds no šejienes dzenā Automobilista 2?, bieži Steam iekrīt uz discount un samērā niez rokas iemēģināt. Citādi baigais vakums no driving taitliem pēdējā laikā.
Atslodzes arcarde neskaitu | Offline | | |
Zalespljavejs | | Kopš: 28. Jul 2015
Ziņojumi: 2494
Braucu ar: tautas auto
|
13 Nov 2021, 12:31:27 @Wokadoa rakstīja:
Kāds no šejienes dzenā Automobilista 2?, bieži Steam iekrīt uz discount un samērā niez rokas iemēģināt. Citādi baigais vakums no driving taitliem pēdējā laikā.
Atslodzes arcarde neskaitu
Neieteiktu. Vari paskatīties Jimmy Broadbent kanālā viņa ieskatu par AMS2. Par to naudu es ieteiktu iepircīt Assetto Corsu ar visiem DLC un modiem. | Offline | | |
Wokadoa | | Kopš: 18. Dec 2018
Ziņojumi: 16
Braucu ar:
| Assetto Corsa un Competizione izbraukāta krustu šķērsu. Ok, gaidīs tad ko labāku | Offline | | |
gt99 | | Kopš: 14. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 7180
Braucu ar: autobusu, reizēm ITR&CTR
|
10 Nov 2021, 15:05:30 @gt99 rakstīja:
Pēc nedēļas pirmā sacīkste jaunajai e-Batcc sezonai iekš Assetto Corsa.
Facebook ziņa
Nolikums
Pirmais posms noticis, letiņiem nebija tas labākais
Oficiālā BaTCC tiešraide
Spied "Play", lai skatītos video!
Mani ieraksti, pirmajā "sapisos" ar audio setingiem, ko mainīju pirms sacīkstes, otrajā bija neta problēmas, no tuvcīņas centos izvairīties
Spied "Play", lai skatītos video!
Spied "Play", lai skatītos video! [ Šo ziņu laboja gt99, 19 Nov 2021, 15:26:59 ]
----------------- Any fool can drive fast enough to be dangerous! | Offline | | |
gt99 | | Kopš: 14. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 7180
Braucu ar: autobusu, reizēm ITR&CTR
| Jaunais iRacing podcasts no 15 minūtes var paklausīties interviju ar Mercedes F1 komandas darbinieku saistībā ar šīgada Merc F1 mašīnas parādīšanos iekš iRacing. Man likās interesanti.
p.s.
e-BaTCC mans otrais posms, galīgi sūdīgi gāja
e-BaTCC mans trešais posms gāja bišķi labāk
----------------- Any fool can drive fast enough to be dangerous! | Offline | | |
|
ramex | | Kopš: 08. Apr 2010
Ziņojumi: 2403
Braucu ar: H6
| Kartējā sezona noripināta
pamanījos nofinišēt 69 no ~8500 dalībniekiem iekš to F3 championship
Me: 69 of 8521
daļa no sacikstēm kā gāja vai negāja var palūrēt šeit:
https://youtu.be/cxVof2d8XyM?list=PLGgmsSYDXvsN...NOBAPRn&t=69 | Offline | | |
daavo | | Kopš: 08. Jan 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 1911
Braucu ar: Tramvaju
| Vai kāds var padalīties ar Biķernieku trasi uz Assetto Corsa? | Offline | | |
520i | | Kopš: 20. Aug 2013
No: Strenči
Ziņojumi: 2687
Braucu ar: e36 compact (rally), e34 (neverending projekts), k1200RS
| Biķernieki assteto | Offline | | |
kraba | | Kopš: 16. Dec 2004
Ziņojumi: 69
Braucu ar: X5 e53 3.0d, Polaris Sportsman 500
| Ziemīšos puikam plānoju uzdāvināt stūri priekš PC. Kuru no šiem variantiem ieteiktu?
T300 Ferrari
T300 GT
T248
Tiks ieprovēta uz FH5. Pašam vispār nav bijis pieredzes ar šādām stūrēm. Es tik light mode uz klaviatūras | Offline | | |
gt99 | | Kopš: 14. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 7180
Braucu ar: autobusu, reizēm ITR&CTR
| Es ieteiktu T300 (vai TX priekš xBox). Lai gan stūre vecāka, bet klasi augstāka.
p.s. man šķiet šis ir pirmais T-LCM vs CSL pedāļu salīdzinājums, ko redzu
Spied "Play", lai skatītos video!
----------------- Any fool can drive fast enough to be dangerous! | Offline | | |
daavo | | Kopš: 08. Jan 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 1911
Braucu ar: Tramvaju
|
08 Dec 2021, 11:50:29 @kraba rakstīja:
Ziemīšos puikam plānoju uzdāvināt stūri priekš PC. Kuru no šiem variantiem ieteiktu?
T300 Ferrari
T300 GT
T248
Tiks ieprovēta uz FH5. Pašam vispār nav bijis pieredzes ar šādām stūrēm. Es tik light mode uz klaviatūras
Tikai sapņoju par stūri un neko no šī nesaprotu, bet ņem T300 RS GT. Ferrari versijai sūdīgāki pedāļi. | Offline | | |
karro | | Kopš: 08. Apr 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4613
Braucu ar: studentu variantu
| nesenīt nopirku T-LCM, principā, lai pamēģinātu, kā ir. salīdzinājumam: fanatec CSL elite ("vecā versija", bet arī ar LC).
viss skrūvējas pie playseat challenge (es zinu, bet tā vajag), TSXW stūre, viss kopā - drivehub => xbox, un pārsvarā - dirt rally 2.0
instalācijas ērtumā - uzvar T-LCM, jo tos, principā, ir iespējams pieskrūvēt tieši pie beņķa bremžu "U" trubas. ja pedāļi ir uz palikšanu - var izbērt balastu no T-LCM bāzes, un būs relatīvi viegls, bet joprojām stabils setups. Fana - es dabūju būvēt saplākšņa pamatu, pie kā skrūvēties.
izpildījumā - uzvar Fanatec; tas, neskatoties uz saviem pirmsplūdu potenciometriem, ir labāk nostrādāts produkts
gāzes pedāļa "atsaucībā" - es laikam teiktu, ka T-LCM, jo es nezinu, kāpēc, bet gāzi modulēt ir daudz vieglāk. vai nu setupa nianses, vai kas, bet ar fanatec pirms starta pacelt gāzi līdz, teiksim, 5k un to tur noturēt kaut kādu iemeslu dēļ ir grūtāk; ta' par daudz, ta' par maz, tāda nevajadzīga tirināšanās iznāk.
par sajūgu komentāru nav, sekvenciālais šifteris, dažreiz izmantoju "clutch override", lai iegrieztu motoru atpakaļ, bet tur tas sajūgs ir tāds diskrēts: on/off. abi strādā
bremžu pedālis - neviennozīmīgi! mana laime būtu kaut kas pa vidu , jo TM - man nav ne jausmas, kur viņi tos "100kg" ir dabūjuši, jo izpiest līdz maksimumam ir pārāk viegli, kurpretī fanatec - lai dabūtu maksimumu, ir praktiski ar muguru pret sienu un jāspiež abām kājām, kas arī ir overkill. šobrīd t-lcm esmu uzlicis bremžu saturation(?) uz 120%, kas man neļauj tik viegli nobloķēt riteņus, un tas ir it kā ok, bet īsti priecīgi nav.
šobrīd esmu mēnesi+ braucis ar T-LCM, uzlikšu atpakaļ fanatec un paskatīšos; vieni pēc tam dosies droši vien uz ebreju. īstas laimes nav ne ar fana, ne ar tm .
edit: es nevaru 100% izslēgt, ka drivehub esamība setupā kaut ko sanerro; viņi gan paši saka, ka tur nekā neesot, viss pilnīgi "caurspīdīgs"[ Šo ziņu laboja karro, 09 Dec 2021, 11:47:41 ] | Offline | | |
gt99 | | Kopš: 14. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 7180
Braucu ar: autobusu, reizēm ITR&CTR
|
09 Dec 2021, 11:44:52 @karro rakstīja:
kurpretī fanatec - lai dabūtu maksimumu, ir praktiski ar muguru pret sienu un jāspiež abām kājām, kas arī ir overkill.
Tie 60 vai 100 kg noteikti ir paša load cell parametrs. Fanatecam šķiet sanāk pa tiešo spiest virsū. LCM ir viltīga pedāļa ģeometrija, kas iespējams pastiprina uz pedāli spiesto spēku.
CSL load cell kitā esot maināmie bamperi. Esi testējis vai tur nav iekļauti mīkstāki?
p.s. naudu tērēt par tādiem pedāļiem ir vērts?[ Šo ziņu laboja gt99, 09 Dec 2021, 15:08:31 ]
----------------- Any fool can drive fast enough to be dangerous! | Offline | | |
|
karro | | Kopš: 08. Apr 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4613
Braucu ar: studentu variantu
|
09 Dec 2021, 15:06:48 @gt99 rakstīja:
Tie 60 vai 100 kg noteikti ir paša load cell parametrs. Fanatecam šķiet sanāk pa tiešo spiest virsū. LCM ir viltīga pedāļa ģeometrija, kas iespējams pastiprina uz pedāli spiesto spēku.
CSL load cell kitā esot maināmie bamperi. Esi testējis vai tur nav iekļauti mīkstāki?
braukājos ar vidējiem, bet, pa lielam, tie bamperi nosaka tikai pedāļa gājienu; tehniski, tur varētu ielikt metāla stieni, kas vispār nepadodas, spiediens uz loadcell jau no gājiena baigi nemainās. tas tāpat kā ar svariem, baigi jau tur nejūt kustību, bet LC spiedienu reaģē un svaru izrēķina. gājiens vairāk tā, sajūtām
bet jā, tā svira T-LCM ir ļoti, pat pārāk efektīva.
p.s. naudu tērēt par tādiem pedāļiem ir vērts?
par cenu ap 200 - es domāju, ka prātīgāks tēriņš tomēr ir fanatec csl lc (https://fanatec.com/eu-en/pedals/csl-pedals-lc), jo šeit jau arī esot Hall sensori, nevis potenciometri, ja pareizi atminos, kas palīdzēs risināt ilgmūžības sāpes.
ja ir pamēģināti fanatec, un negribas tik dikti nostrādāties, vai, teiksim, braucēju sarakstā ir arī mazāka kalibera piloti - T-LCM.
ja ir kaut kādi iemesli turēties viena branda ietvaros (teiksim, konsole, un negribas pirkt drivehub) - noteikti. T-LCM ir galvas tiesu pārāki par ne-LC pedāļiem, un tas nav tikai "es izdevu čupu naudas, tāpēc tas IR labi". starpība ir jūtama!
ja ir TM stūre, un gribas uzlabot pedāļus, bet nav "sim rig"a - T-LCM. manuprāt, tos ir vieglāk lietot, noliktus uz grīdas.
I mean, T-LCM ir ļoti labi pedāļi, bet tie nav izcili. tiesa, ir modderi, kas ir jau izdomājuši elastomēru alternatīvas atsperēm, esot "cits feelings", bet tas neatrisina to T-LCM "vieglumu".
ja būtu kaut kur dabonami alternatīvi load cell ar lielāku svara "reitingu", tas būtu ļoti, ļoti feins upgrade.
| Offline | | |
gt99 | | Kopš: 14. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 7180
Braucu ar: autobusu, reizēm ITR&CTR
|
10 Dec 2021, 15:51:23 @karro rakstīja:
braukājos ar vidējiem, bet, pa lielam, tie bamperi nosaka tikai pedāļa gājienu; tehniski, tur varētu ielikt metāla stieni, kas vispār nepadodas, spiediens uz loadcell jau no gājiena baigi nemainās. tas tāpat kā ar svariem, baigi jau tur nejūt kustību, bet LC spiedienu reaģē un svaru izrēķina. gājiens vairāk tā, sajūtām
bet jā, tā svira T-LCM ir ļoti, pat pārāk efektīva.
Jap, Tev taisnība, mainās tikai gājiens.
Manējiem CSR Elite pedāļiem pat 2 veidi, kā to atrisināt. Gan tas kloķītis efektīvi maina. Gan es varu pamainīt caurumu, kur load cell ass augša skrūvējas pie pedāļa kustīgās daļas.
CSL nav ne viens, ne otrs. Dīvaini. Jāmaina cik augstu Tu spied, jo augstāk jo ar lielāku spēku.
----------------- Any fool can drive fast enough to be dangerous! | Offline | | |
520i | | Kopš: 20. Aug 2013
No: Strenči
Ziņojumi: 2687
Braucu ar: e36 compact (rally), e34 (neverending projekts), k1200RS
| kur var novilkt to e90 BATCC priekš asetto? | Offline | | |
mixy | 14. Dec 2021, 21:29 |
#1000
|
| Kopš: 13. Aug 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 80
Braucu ar: stieni
|
14 Dec 2021, 14:46:35 @520i rakstīja:
kur var novilkt to e90 BATCC priekš asetto?
te viss ir
https://worldsimseries.com/
reģistrējies un gāz, trases, mašīnas.
Arī gribēju pamēģināt ar visiem uzbraukt, bet nu pērnavu zem 1:33 nevaru iebraukt, jums tur kaut kādi baigie setupi vai kāpēc mani auto neklausa? | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, Mberg, PERFS, RVR, Staris, SteelRat, VLD, linda, maxell, mrc, noisex, smudo
|