Online

Pašreiz BMWPower skatās 199 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Audio, video un multimēdiju forums

Tēma: Sacīkšu spēles un simulatori (iRacing, Assetto Corsa, Dirt, RFactor, Pcars etc.)

AutorsZiņojums
Wokadoa
12. Nov 2021, 16:11 #981

Kopš: 18. Dec 2018

Ziņojumi: 16

Braucu ar:

Starp citu, ja kāds vēlas brauk ar VR, tad man uz tirdziņu iet Oculus Rift S
Offline
ramex
12. Nov 2021, 16:42 #982

Kopš: 08. Apr 2010

Ziņojumi: 2403

Braucu ar: H6


12 Nov 2021, 15:53:27 @gt99 rakstīja:

12 Nov 2021, 15:20:42 @JDS rakstīja:
400-600eur
Ar mainaamaam stuureem jau makaaa daudz daargaak ja?


Thrustmaster T300rs/TX var mainīt stūres. Septiņās lapās var atrast 4-6 stūres pieejamas. Atslēgas vārds add-on Un Thrustmaster bonus, ka ir pieejami load cell pedāļi T-LCM (200 Eur).

Es apskatījos Fanatec lapu, tur ir problēmas. CSL DD (350 Eur pati bāze) būtu vērts pirkt, bet tur availability janvāra sākums, tātad pēc ziemassvētkiem. Un ar visiem starptautiskām transportēšanas klizmām, ne Fanatec dēļ Janvāra sākums var pārtapt par, piemēram, februāra beigām. Otrkārt izskatās, ka viņi pārtraukuši load cell pedāļa ražošanu CSL pedāļiem. Ja pirks CSL pedēļus (100 Eur) bez tā, uzgrade nesanāks, nāksies atkal pirkt pedāļus, ja gribēsies load cell. Un paliek McLaren stūrīte pa 200 Eur.
Teorētiski 350 + 100 + 200 + vismaz 50 Eur sūtīšana gandrīz sanāk Tavs budžets, bet ir problēmas.

Neredzu jēgu skatīties pa vidu starp T300rs/TX un Fanatec piedāvājumu.


+ Thrustmaster sola itka shogad veell paradiit DD sturiiti

iepsejasm protams ka vinj udabut tapat nevares atrak apr nakamogadu bet varetu buut interesanti redzet kas notiks ar pareejo agregatu cenaam
Offline
JDS
12. Nov 2021, 17:23 #983

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 10962

Braucu ar: 3, 5, TS, YP

Paldies viiri
Offline
Wokadoa
13. Nov 2021, 12:31 #984

Kopš: 18. Dec 2018

Ziņojumi: 16

Braucu ar:

Kāds no šejienes dzenā Automobilista 2?, bieži Steam iekrīt uz discount un samērā niez rokas iemēģināt. Citādi baigais vakums no driving taitliem pēdējā laikā.
Atslodzes arcarde neskaitu
Offline
Zalespljavejs
13. Nov 2021, 12:47 #985

Kopš: 28. Jul 2015

Ziņojumi: 2494

Braucu ar: tautas auto


13 Nov 2021, 12:31:27 @Wokadoa rakstīja:
Kāds no šejienes dzenā Automobilista 2?, bieži Steam iekrīt uz discount un samērā niez rokas iemēģināt. Citādi baigais vakums no driving taitliem pēdējā laikā.
Atslodzes arcarde neskaitu


Neieteiktu. Vari paskatīties Jimmy Broadbent kanālā viņa ieskatu par AMS2. Par to naudu es ieteiktu iepircīt Assetto Corsu ar visiem DLC un modiem.
Offline
Wokadoa
13. Nov 2021, 13:17 #986

Kopš: 18. Dec 2018

Ziņojumi: 16

Braucu ar:

Assetto Corsa un Competizione izbraukāta krustu šķērsu. Ok, gaidīs tad ko labāku
Offline
gt99
19. Nov 2021, 15:18 #987

Kopš: 14. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 7180

Braucu ar: autobusu, reizēm ITR&CTR


10 Nov 2021, 15:05:30 @gt99 rakstīja:
Pēc nedēļas pirmā sacīkste jaunajai e-Batcc sezonai iekš Assetto Corsa.

Facebook ziņa
Nolikums



Pirmais posms noticis, letiņiem nebija tas labākais
Oficiālā BaTCC tiešraide
Spied "Play", lai skatītos video!

Mani ieraksti, pirmajā "sapisos" ar audio setingiem, ko mainīju pirms sacīkstes, otrajā bija neta problēmas, no tuvcīņas centos izvairīties


Spied "Play", lai skatītos video!

Spied "Play", lai skatītos video!

[ Šo ziņu laboja gt99, 19 Nov 2021, 15:26:59 ]



-----------------
Any fool can drive fast enough to be dangerous!
Offline
gt99
07. Dec 2021, 00:21 #988

Kopš: 14. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 7180

Braucu ar: autobusu, reizēm ITR&CTR

Jaunais iRacing podcasts no 15 minūtes var paklausīties interviju ar Mercedes F1 komandas darbinieku saistībā ar šīgada Merc F1 mašīnas parādīšanos iekš iRacing. Man likās interesanti.

p.s.

e-BaTCC mans otrais posms, galīgi sūdīgi gāja

e-BaTCC mans trešais posms gāja bišķi labāk

-----------------
Any fool can drive fast enough to be dangerous!
Offline
ramex
07. Dec 2021, 08:54 #989

Kopš: 08. Apr 2010

Ziņojumi: 2403

Braucu ar: H6

Kartējā sezona noripināta

pamanījos nofinišēt 69 no ~8500 dalībniekiem iekš to F3 championship

Me: 69 of 8521

daļa no sacikstēm kā gāja vai negāja var palūrēt šeit:

https://youtu.be/cxVof2d8XyM?list=PLGgmsSYDXvsN...NOBAPRn&t=69
Offline
daavo
07. Dec 2021, 11:59 #990

Kopš: 08. Jan 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 1911

Braucu ar: Tramvaju

Vai kāds var padalīties ar Biķernieku trasi uz Assetto Corsa?
Offline
520i
07. Dec 2021, 12:39 #991

Kopš: 20. Aug 2013

No: Strenči

Ziņojumi: 2687

Braucu ar: e36 compact (rally), e34 (neverending projekts), k1200RS

Biķernieki assteto
Offline
kraba
08. Dec 2021, 11:50 #992

Kopš: 16. Dec 2004

Ziņojumi: 69

Braucu ar: X5 e53 3.0d, Polaris Sportsman 500

Ziemīšos puikam plānoju uzdāvināt stūri priekš PC. Kuru no šiem variantiem ieteiktu?
T300 Ferrari
T300 GT
T248

Tiks ieprovēta uz FH5. Pašam vispār nav bijis pieredzes ar šādām stūrēm. Es tik light mode uz klaviatūras
Offline
gt99
08. Dec 2021, 13:00 #993

Kopš: 14. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 7180

Braucu ar: autobusu, reizēm ITR&CTR

Es ieteiktu T300 (vai TX priekš xBox). Lai gan stūre vecāka, bet klasi augstāka.

p.s. man šķiet šis ir pirmais T-LCM vs CSL pedāļu salīdzinājums, ko redzu
Spied "Play", lai skatītos video!


-----------------
Any fool can drive fast enough to be dangerous!
Offline
daavo
09. Dec 2021, 11:23 #994

Kopš: 08. Jan 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 1911

Braucu ar: Tramvaju


08 Dec 2021, 11:50:29 @kraba rakstīja:
Ziemīšos puikam plānoju uzdāvināt stūri priekš PC. Kuru no šiem variantiem ieteiktu?
T300 Ferrari
T300 GT
T248

Tiks ieprovēta uz FH5. Pašam vispār nav bijis pieredzes ar šādām stūrēm. Es tik light mode uz klaviatūras


Tikai sapņoju par stūri un neko no šī nesaprotu, bet ņem T300 RS GT. Ferrari versijai sūdīgāki pedāļi.
Offline
karro
09. Dec 2021, 11:44 #995

Kopš: 08. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4613

Braucu ar: studentu variantu

nesenīt nopirku T-LCM, principā, lai pamēģinātu, kā ir. salīdzinājumam: fanatec CSL elite ("vecā versija", bet arī ar LC).

viss skrūvējas pie playseat challenge (es zinu, bet tā vajag), TSXW stūre, viss kopā - drivehub => xbox, un pārsvarā - dirt rally 2.0

instalācijas ērtumā - uzvar T-LCM, jo tos, principā, ir iespējams pieskrūvēt tieši pie beņķa bremžu "U" trubas. ja pedāļi ir uz palikšanu - var izbērt balastu no T-LCM bāzes, un būs relatīvi viegls, bet joprojām stabils setups. Fana - es dabūju būvēt saplākšņa pamatu, pie kā skrūvēties.

izpildījumā - uzvar Fanatec; tas, neskatoties uz saviem pirmsplūdu potenciometriem, ir labāk nostrādāts produkts

gāzes pedāļa "atsaucībā" - es laikam teiktu, ka T-LCM, jo es nezinu, kāpēc, bet gāzi modulēt ir daudz vieglāk. vai nu setupa nianses, vai kas, bet ar fanatec pirms starta pacelt gāzi līdz, teiksim, 5k un to tur noturēt kaut kādu iemeslu dēļ ir grūtāk; ta' par daudz, ta' par maz, tāda nevajadzīga tirināšanās iznāk.

par sajūgu komentāru nav, sekvenciālais šifteris, dažreiz izmantoju "clutch override", lai iegrieztu motoru atpakaļ, bet tur tas sajūgs ir tāds diskrēts: on/off. abi strādā

bremžu pedālis - neviennozīmīgi! mana laime būtu kaut kas pa vidu , jo TM - man nav ne jausmas, kur viņi tos "100kg" ir dabūjuši, jo izpiest līdz maksimumam ir pārāk viegli, kurpretī fanatec - lai dabūtu maksimumu, ir praktiski ar muguru pret sienu un jāspiež abām kājām, kas arī ir overkill. šobrīd t-lcm esmu uzlicis bremžu saturation(?) uz 120%, kas man neļauj tik viegli nobloķēt riteņus, un tas ir it kā ok, bet īsti priecīgi nav.

šobrīd esmu mēnesi+ braucis ar T-LCM, uzlikšu atpakaļ fanatec un paskatīšos; vieni pēc tam dosies droši vien uz ebreju. īstas laimes nav ne ar fana, ne ar tm .

edit: es nevaru 100% izslēgt, ka drivehub esamība setupā kaut ko sanerro; viņi gan paši saka, ka tur nekā neesot, viss pilnīgi "caurspīdīgs"

[ Šo ziņu laboja karro, 09 Dec 2021, 11:47:41 ]

Offline
gt99
09. Dec 2021, 15:06 #996

Kopš: 14. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 7180

Braucu ar: autobusu, reizēm ITR&CTR


09 Dec 2021, 11:44:52 @karro rakstīja:
kurpretī fanatec - lai dabūtu maksimumu, ir praktiski ar muguru pret sienu un jāspiež abām kājām, kas arī ir overkill.


Tie 60 vai 100 kg noteikti ir paša load cell parametrs. Fanatecam šķiet sanāk pa tiešo spiest virsū. LCM ir viltīga pedāļa ģeometrija, kas iespējams pastiprina uz pedāli spiesto spēku.
CSL load cell kitā esot maināmie bamperi. Esi testējis vai tur nav iekļauti mīkstāki?
p.s. naudu tērēt par tādiem pedāļiem ir vērts?

[ Šo ziņu laboja gt99, 09 Dec 2021, 15:08:31 ]



-----------------
Any fool can drive fast enough to be dangerous!
Offline
karro
10. Dec 2021, 15:51 #997

Kopš: 08. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4613

Braucu ar: studentu variantu


09 Dec 2021, 15:06:48 @gt99 rakstīja:

Tie 60 vai 100 kg noteikti ir paša load cell parametrs. Fanatecam šķiet sanāk pa tiešo spiest virsū. LCM ir viltīga pedāļa ģeometrija, kas iespējams pastiprina uz pedāli spiesto spēku.
CSL load cell kitā esot maināmie bamperi. Esi testējis vai tur nav iekļauti mīkstāki?

braukājos ar vidējiem, bet, pa lielam, tie bamperi nosaka tikai pedāļa gājienu; tehniski, tur varētu ielikt metāla stieni, kas vispār nepadodas, spiediens uz loadcell jau no gājiena baigi nemainās. tas tāpat kā ar svariem, baigi jau tur nejūt kustību, bet LC spiedienu reaģē un svaru izrēķina. gājiens vairāk tā, sajūtām
bet jā, tā svira T-LCM ir ļoti, pat pārāk efektīva.



p.s. naudu tērēt par tādiem pedāļiem ir vērts?


par cenu ap 200 - es domāju, ka prātīgāks tēriņš tomēr ir fanatec csl lc (https://fanatec.com/eu-en/pedals/csl-pedals-lc), jo šeit jau arī esot Hall sensori, nevis potenciometri, ja pareizi atminos, kas palīdzēs risināt ilgmūžības sāpes.

ja ir pamēģināti fanatec, un negribas tik dikti nostrādāties, vai, teiksim, braucēju sarakstā ir arī mazāka kalibera piloti - T-LCM.

ja ir kaut kādi iemesli turēties viena branda ietvaros (teiksim, konsole, un negribas pirkt drivehub) - noteikti. T-LCM ir galvas tiesu pārāki par ne-LC pedāļiem, un tas nav tikai "es izdevu čupu naudas, tāpēc tas IR labi". starpība ir jūtama!

ja ir TM stūre, un gribas uzlabot pedāļus, bet nav "sim rig"a - T-LCM. manuprāt, tos ir vieglāk lietot, noliktus uz grīdas.

I mean, T-LCM ir ļoti labi pedāļi, bet tie nav izcili. tiesa, ir modderi, kas ir jau izdomājuši elastomēru alternatīvas atsperēm, esot "cits feelings", bet tas neatrisina to T-LCM "vieglumu".
ja būtu kaut kur dabonami alternatīvi load cell ar lielāku svara "reitingu", tas būtu ļoti, ļoti feins upgrade.

Offline
gt99
11. Dec 2021, 03:12 #998

Kopš: 14. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 7180

Braucu ar: autobusu, reizēm ITR&CTR


10 Dec 2021, 15:51:23 @karro rakstīja:
braukājos ar vidējiem, bet, pa lielam, tie bamperi nosaka tikai pedāļa gājienu; tehniski, tur varētu ielikt metāla stieni, kas vispār nepadodas, spiediens uz loadcell jau no gājiena baigi nemainās. tas tāpat kā ar svariem, baigi jau tur nejūt kustību, bet LC spiedienu reaģē un svaru izrēķina. gājiens vairāk tā, sajūtām
bet jā, tā svira T-LCM ir ļoti, pat pārāk efektīva.


Jap, Tev taisnība, mainās tikai gājiens.
Manējiem CSR Elite pedāļiem pat 2 veidi, kā to atrisināt. Gan tas kloķītis efektīvi maina. Gan es varu pamainīt caurumu, kur load cell ass augša skrūvējas pie pedāļa kustīgās daļas.

CSL nav ne viens, ne otrs. Dīvaini. Jāmaina cik augstu Tu spied, jo augstāk jo ar lielāku spēku.


-----------------
Any fool can drive fast enough to be dangerous!
Offline
520i
14. Dec 2021, 14:46 #999

Kopš: 20. Aug 2013

No: Strenči

Ziņojumi: 2687

Braucu ar: e36 compact (rally), e34 (neverending projekts), k1200RS

kur var novilkt to e90 BATCC priekš asetto?
Offline
mixy
14. Dec 2021, 21:29 #1000

Kopš: 13. Aug 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 80

Braucu ar: stieni


14 Dec 2021, 14:46:35 @520i rakstīja:
kur var novilkt to e90 BATCC priekš asetto?


te viss ir
https://worldsimseries.com/

reģistrējies un gāz, trases, mašīnas.
Arī gribēju pamēģināt ar visiem uzbraukt, bet nu pērnavu zem 1:33 nevaru iebraukt, jums tur kaut kādi baigie setupi vai kāpēc mani auto neklausa?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, Mberg, PERFS, RVR, Staris, SteelRat, VLD, linda, maxell, mrc, noisex, smudo