Online

Pašreiz BMWPower skatās 193 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Dārza darbi un tehnika

AutorsZiņojums
cipargalva
18. May 2016, 10:53 #981

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6621

Braucu ar: quattro

Šajā summā Depo veidīgie. Platība maza, nekāda slodze nebūs, gan jau kādu laiku turēs bez īpašām problēmām.
Offline
Apins
18. May 2016, 11:19 #982

Kopš: 14. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3463

Braucu ar: RS, Jimny un R1200GS


18 May 2016, 10:39:37 @Ziben rakstīja:
budzets 100 - 150 Eur max
platiba, ka jau mineju, 400 m2.
parejais pofig. tikai lai butu normals garantijas serviss un detaljas nemaksātu kosmosu


Man tādā cenu kategorijā ir tikai elektriskie pieejami. Lētākais benzīnnieks 225eur pilna cena.

-----------------
Eu, kāpēc nerāda parakstu?
Offline
Reinis_m
18. May 2016, 12:20 #983

Kopš: 30. Mar 2010

Ziņojumi: 1921

Braucu ar: SAAB 9-3, Jeep Cherokee

Nu, nav kādam radusies kāda spoža ideja, ko darīt ar to elektrību manam traķim?
Offline
cipargalva
18. May 2016, 12:24 #984

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6621

Braucu ar: quattro

Pēc tava apraksta grūti kaut ko saprast, vislabākais būtu netā atrast shēmu.
Katrā ziņā regulatoram ir jābūt pretējā gadījumā bez slodzes tev vajadzēja samērīt kosmisku spriegumu.
Offline
Reinis_m
18. May 2016, 12:33 #985

Kopš: 30. Mar 2010

Ziņojumi: 1921

Braucu ar: SAAB 9-3, Jeep Cherokee


18 May 2016, 12:24:40 @cipargalva rakstīja:
Pēc tava apraksta grūti kaut ko saprast, vislabākais būtu netā atrast shēmu.
Katrā ziņā regulatoram ir jābūt pretējā gadījumā bez slodzes tev vajadzēja samērīt kosmisku spriegumu.


Kā par brīnumu, izdevās baigi fiksi atrast.

http://www.barrettsmallengine.com/ayp/partslist/SH1238D.pdf

Neredzu tur neko regulatoram līdzīgu.
Offline
Apins
18. May 2016, 12:38 #986

Kopš: 14. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3463

Braucu ar: RS, Jimny un R1200GS

Man elektrība melna bilde

-----------------
Eu, kāpēc nerāda parakstu?
Offline
siga
18. May 2016, 14:04 #987

Kopš: 22. Nov 2014

Ziņojumi: 97

Braucu ar: kukušku


18 May 2016, 12:38:20 @Apins rakstīja:
Man elektrība melna bilde

varbūt vari nokomentēt stiga combi40 ar akumulātoru? tās baterijas vismaz 4 sezonas nokalpotu priekš 500-600m2 mauriņa? stundu tā baterija iet bez apstājas?
Offline
Apins
18. May 2016, 14:08 #988

Kopš: 14. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3463

Braucu ar: RS, Jimny un R1200GS

Šķiet, ka ar vienu uzlādi iet līdz 40-45minūtēm, bet tas arī var būt mainīgs no apstākļiem. Diemžēl par tiem 4 gadiem nevarēšu atbildēt, jo tik 2 gadus ir tirdzniecībā, ja pareizi atminos. Domāju, ka nevajadzētu būt problēmām.

-----------------
Eu, kāpēc nerāda parakstu?
Offline
bum_bumz
18. May 2016, 14:20 #989

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 6749

Braucu ar: E34


18 May 2016, 12:33:46 @Reinis_m rakstīja:

18 May 2016, 12:24:40 @cipargalva rakstīja:
Pēc tava apraksta grūti kaut ko saprast, vislabākais būtu netā atrast shēmu.
Katrā ziņā regulatoram ir jābūt pretējā gadījumā bez slodzes tev vajadzēja samērīt kosmisku spriegumu.

Kā par brīnumu, izdevās baigi fiksi atrast.

http://www.barrettsmallengine.com/ayp/partslist/SH1238D.pdf

Neredzu tur neko regulatoram līdzīgu.

Tur ģeņģerim 2 gali - viens uz lukturi, otrs uz bateriju. Smuki uzrakstīta voltāža, amperi.
Mēri bez/ar slodzi, pārbaudi diodi, izzvani vadus.
Offline
cipargalva
18. May 2016, 14:33 #990

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6621

Braucu ar: quattro


18 May 2016, 12:33:46 @Reinis_m rakstīja:

Kā par brīnumu, izdevās baigi fiksi atrast.

http://www.barrettsmallengine.com/ayp/partslist/SH1238D.pdf

Neredzu tur neko regulatoram līdzīgu.


Ja ģenerators ir spararatā un tam ir pastāvīgie ierosmes magnēti, tad regulatora tik tiešām nav. Vienīgās maināmās daļas ir stators un spararats, ja magnēti sadrupuši.
Sistēma it kā vienkārša, bet nu sūds uz kociņa kaut vai dēļ vienas diodes taisngrieža

Shēma tiešām tavam pļāvējam atbilstoša?

[ Šo ziņu laboja cipargalva, 18 May 2016, 14:34:19 ]

Offline
Reinis_m
18. May 2016, 15:04 #991

Kopš: 30. Mar 2010

Ziņojumi: 1921

Braucu ar: SAAB 9-3, Jeep Cherokee

Shēma ir īstā.

Sazvanījos ar Apins piespēlētu meistaru (paldies!), viņš teica, ka situācija esot normāla un tas spriegums esot tīri paredzēts tam, lai nodrošinātu pārējo elektroiekārtu, nevis lādētu aķi.
Offline
bum_bumz
18. May 2016, 15:46 #992

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 6749

Braucu ar: E34


18 May 2016, 15:04:10 @Reinis_m rakstīja:
Shēma ir īstā.

Sazvanījos ar Apins piespēlētu meistaru (paldies!), viņš teica, ka situācija esot normāla un tas spriegums esot tīri paredzēts tam, lai nodrošinātu pārējo elektroiekārtu, nevis lādētu aķi.

Shēma parāda, ka jābūt lādēšanai ar 3A strāvu.
Liekas dumji, ir starteris, ģenerators, bet akku jāved lādēt uz pilsētu. Tad jau jāuzliek kikstarters
Offline
cipargalva
18. May 2016, 16:10 #993

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6621

Braucu ar: quattro

Nevar būt, es neticu, ka tam tā jābūt.
Pie atvienota aķa aiz diodes testerim būtu jārāda kādus ~20V.

[ Šo ziņu laboja cipargalva, 18 May 2016, 16:10:54 ]

Offline
Reinis_m
18. May 2016, 16:25 #994

Kopš: 30. Mar 2010

Ziņojumi: 1921

Braucu ar: SAAB 9-3, Jeep Cherokee

Nu vot man arī liekas dumji. Šovakar noraušu to kontaktu aiz diodes un pamērīšu tur spriegumu.

Ko ar tiem apmēriem? Turpat virknē (ar pieslēgtu aķi?) ielikt apmērmetru un jābūt tiem 3A?

[ Šo ziņu laboja Reinis_m, 18 May 2016, 16:26:06 ]

Offline
cipargalva
18. May 2016, 16:30 #995

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6621

Braucu ar: quattro

Pagaidām liec mieru ampēriem. Pārbaudi spriegumu uz abiem ģeneratora izvadiem. Bez slodzes tiem jābūt tādiem, kā tevis liktajā shēmā.

Edit: ~20V AC, DC būs kaut kur ~13V

[ Šo ziņu laboja cipargalva, 18 May 2016, 16:34:03 ]

Offline
Tikai_lasu
18. May 2016, 17:11 #996

Kopš: 12. Dec 2013

Ziņojumi: 1126

Braucu ar:

Kāds DC?
Lampiņas tak barojas ar maiņstrāvu!
Uzslēdz testeri uz maiņstrāvu, nomēri uz izvadiem (~28V un ~14V).
Pārslēdz uz līdzstrāvu un mēri aiz diodes. Ja ir vairāk kā uz aķi, skaties aizdedzes slēdzi, drošinātāju un kontaktus sarkanajiem vadiem.

Ja nav tie ~28V, beigts ģeneratora tinums vai nav kontakts ģeneratorā.
Ja negrib mainīt ģeneratoru, var taisīt lādēšana no gaismu izvada, uzliekot "diožu tiltiņu". Izmaksas kādi pāris euro.
Ja ir tie ~28V, bet aiz diodes, tik pat cik uz aķa, tad beigta diode. Ja pirms diodes ~28V vietā ar tas pats, kas uz aķa, arī beigta diode.
Offline
weess
18. May 2016, 17:12 #997

Kopš: 18. May 2016

Ziņojumi: 14

Braucu ar: soda punktiem


18 May 2016, 08:49:59 @Ards rakstīja:

17 May 2016, 17:58:15 @Chainsaw rakstīja:

17 May 2016, 17:01:18 @Ards rakstīja:
Šitas būtu labaks par Depo lētučiem? -
Trimeris

Tīri dārzā gar krūmiem gārsu nopļaut

fxa ir krautas analogs depiņa jasperītim


skaidrs, paldies !!

Nav ne vainas tiem Ermaniem un cit. priekš 3-6 sotakas dārzu. https://www.ss.lv/msg/lv/construction/garden-te...mers/bxnnhm.html
https://www.ss.lv/msg/lv/construction/garden-te...mmers/jkjdo.html http://www.mcculloch.com/lv/accessories/trimmer...poles/577615904/ Ņēmu trimeri pa 50 Ls. Man kalpo piekto sezonu. Jāņem ir 52-63 cc. un labu spoli (atsevišķi), (labu auklu 3-3,2 mm) . Un, protams, vajag apkalpot kā Stihl.

[ Šo ziņu laboja weess, 18 May 2016, 17:26:16 ]

Offline
Apins
18. May 2016, 18:08 #998

Kopš: 14. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3463

Braucu ar: RS, Jimny un R1200GS

Speciāli piereģistrējies, lai reklamētu ermanus?

-----------------
Eu, kāpēc nerāda parakstu?
Offline
weess
18. May 2016, 19:38 #999

Kopš: 18. May 2016

Ziņojumi: 14

Braucu ar: soda punktiem

Vienkarši man ir pieredze ar to ķīnas trimeri. Un kad es saviem 6 sotkām meklēju trimeri, arī šaubijos ņemt-neņemt.
Starp citu, es pļāvu dažreiz daudz vairāk nekā savus 6 sotakus un Ok. (Ok ir ne govīm, bet priekš gazoniem.)

[ Šo ziņu laboja weess, 18 May 2016, 19:50:53 ]

Offline
Reinis_m
18. May 2016, 20:36 #1000

Kopš: 30. Mar 2010

Ziņojumi: 1921

Braucu ar: SAAB 9-3, Jeep Cherokee


18 May 2016, 17:11:15 @Tikai_lasu rakstīja:
Kāds DC?
Lampiņas tak barojas ar maiņstrāvu!
Uzslēdz testeri uz maiņstrāvu, nomēri uz izvadiem (~28V un ~14V).
Pārslēdz uz līdzstrāvu un mēri aiz diodes. Ja ir vairāk kā uz aķi, skaties aizdedzes slēdzi, drošinātāju un kontaktus sarkanajiem vadiem.

Ja nav tie ~28V, beigts ģeneratora tinums vai nav kontakts ģeneratorā.
Ja negrib mainīt ģeneratoru, var taisīt lādēšana no gaismu izvada, uzliekot "diožu tiltiņu". Izmaksas kādi pāris euro.
Ja ir tie ~28V, bet aiz diodes, tik pat cik uz aķa, tad beigta diode. Ja pirms diodes ~28V vietā ar tas pats, kas uz aķa, arī beigta diode.



Ir šādi:


Sanāk, ka ir kaut kas uz pareizo pusi, bet bišķi par maz, ne?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo