Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 174 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Civilā aviācija (lidaparāti, katastrofas utt.)

AutorsZiņojums
kaartmens
31. Jan 2011, 12:49 #981

Kopš: 21. Oct 2004

Ziņojumi: 818

Braucu ar:

Intereses peec - kaadi ir noteikumi par vēja stiprumu un virzienu un to, kad driikst seesties un kad nee? Nu droshi vien katrai lidmashiinai tas savaadaak, bet nu vispaariigi - kas to nosaka, lidosta, pilots? Vai tiek njemts arii veraa tas kaa jutiisies pasazhieri vai arii tipa, "ai, kaut kaa jau gan jau noseediisimies" un mochii lejaa Vakar vakaraa noseeshanaas Riigaa bija Pirmo reizi kaut ko taadu piedziivoju ne tikai par Riigu runaajot, bet vispaar.
Offline
meidei
31. Jan 2011, 12:51 #982

Kopš: 12. Oct 2006

Ziņojumi: 17612

Braucu ar: 3er

nu pa lielam sēžas pa vējam, ceļas pret vēju bet nu tas ideālos apstākļos. ir jau sānuvēji tad arī ir tās asās izjūtas

Spied "Play", lai skatītos video!

[ Šo ziņu laboja meidei, 31 Jan 2011, 12:58:20 ]

Offline
Schutzstaffel
31. Jan 2011, 13:56 #983

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV

Šitie "pa lielam zinātāji" man patīk visvairāk
Offline
RVR
31. Jan 2011, 13:59 #984

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22288

Braucu ar: RVR


31 Jan 2011, 12:49:16 kaartmens rakstīja:
Intereses peec - kaadi ir noteikumi par vēja stiprumu un virzienu un to, kad driikst seesties un kad nee? Nu droshi vien katrai lidmashiinai tas savaadaak, bet nu vispaariigi - kas to nosaka, lidosta, pilots?


Lēmumu pieņem lidmašīnas kapteinis.
Offline
Schutzstaffel
31. Jan 2011, 14:01 #985

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV

Katram G/K ir atskirigi limiti, ja lidosta nav slegta, lemumu pienem kapteinis. Parasti lidostas veja del nesledz.


31 Jan 2011, 12:49:16 kaartmens rakstīja:
Intereses peec - kaadi ir noteikumi par vēja stiprumu un virzienu un to, kad driikst seesties un kad nee? Nu droshi vien katrai lidmashiinai tas savaadaak, bet nu vispaariigi - kas to nosaka, lidosta, pilots? Vai tiek njemts arii veraa tas kaa jutiisies pasazhieri vai arii tipa, "ai, kaut kaa jau gan jau noseediisimies" un mochii lejaa Vakar vakaraa noseeshanaas Riigaa bija Pirmo reizi kaut ko taadu piedziivoju ne tikai par Riigu runaajot, bet vispaar.
Offline
Srakans
31. Jan 2011, 14:02 #986

Kopš: 07. Aug 2005

Ziņojumi: 27800

Braucu ar:


31 Jan 2011, 13:59:34 91 rakstīja:

31 Jan 2011, 12:49:16 kaartmens rakstīja:
Intereses peec - kaadi ir noteikumi par vēja stiprumu un virzienu un to, kad driikst seesties un kad nee? Nu droshi vien katrai lidmashiinai tas savaadaak, bet nu vispaariigi - kas to nosaka, lidosta, pilots?


Lēmumu pieņem lidmašīnas kapteinis.


Atsevišķos gadījumos to dara arī VIP persona
Offline
briinums
31. Jan 2011, 14:05 #987

Kopš: 23. Apr 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2503

Braucu ar: mr2, fzhurkaam, miniveniem

kaa pasniedzeejs pagaashnedeelj staastiija, agraak (un arii tagad dazhos lidlaukos) ir vnk liels lauks, kur katru riitu pirms briifinga iziet, lai noteiktu veeju - pasviezh zaaliiti gaisaa un tad lido/seezhas pret veeju, kopaa viens liels plats skrejceljsh un pat dienas gaitaa maina skrejcelja virzienu, bet paarsvaraa tie ir lauki prieksh ultralight utml. tas nemaina procesu ka vienmeer cik iespejams pret veeju, lai peec iespeejas mazaaks ground speed -> takeoff/landing distance

-----------------
latvijas online radio - visiradio.lv
|Autolife305|JapcarLV|Tune86
Offline
briinums
31. Jan 2011, 14:07 #988

Kopš: 23. Apr 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2503

Braucu ar: mr2, fzhurkaam, miniveniem


31 Jan 2011, 14:02:35 Srakans rakstīja:
Atsevišķos gadījumos to dara arī VIP persona
Tukumaa tas ir uz otru pusi no cherbja kafuuzha

-----------------
latvijas online radio - visiradio.lv
|Autolife305|JapcarLV|Tune86
Offline
SZ
31. Jan 2011, 14:21 #989

Kopš: 06. Feb 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2675

Braucu ar: Mercedes-Benz


21 Jan 2011, 01:19:44 91 rakstīja:
Un vispār - kad Tu pēdējo reizi biji caurlaižu kursos? Tur šo to stāsta arī par informācijas sniegšanu ārpus lidostas, tai skaitā internetā


vārds vietā
Offline
SZ
31. Jan 2011, 14:25 #990

Kopš: 06. Feb 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2675

Braucu ar: Mercedes-Benz


31 Jan 2011, 12:51:54 meidei rakstīja:
nu pa lielam sēžas pa vējam, ceļas pret vēju bet nu tas ideālos apstākļos. ir jau sānuvēji tad arī ir tās asās izjūtas


it kā lidot sanāk bieži, bet nu anyway visasākās izjūtas kā pasažierim ir piedzīvotas, sēžoties tieši Rīgā. Ļoti bieži svaida un krata

[ Šo ziņu laboja SZ, 31 Jan 2011, 14:28:52 ]

Offline
VV
31. Jan 2011, 15:06 #991

Kopš: 31. Oct 2007

Ziņojumi: 228

Braucu ar:


31 Jan 2011, 12:49:16 kaartmens rakstīja:
Intereses peec - kaadi ir noteikumi par vēja stiprumu un virzienu un to, kad driikst seesties un kad nee? Nu droshi vien katrai lidmashiinai tas savaadaak, bet nu vispaariigi - kas to nosaka, lidosta, pilots? Vai tiek njemts arii veraa tas kaa jutiisies pasazhieri vai arii tipa, "ai, kaut kaa jau gan jau noseediisimies" un mochii lejaa Vakar vakaraa noseeshanaas Riigaa bija Pirmo reizi kaut ko taadu piedziivoju ne tikai par Riigu runaajot, bet vispaar.


jaa, vakar bija jautri
katrai lidmashinai ir noteikti veeja, saanveeja un veeja kas puush no aizmugures atljautie ruupniicas stiprumi un tad veel vairaak tos ierobezho katras kompanijas noteiktie limiti. to visu veel vairaak ierobezho, ja piemeram ir slapjsh, sniegs utt. leemumu pienjem kapteinis njemot shos visus noteikumus veeraa.

ja veejsh ir liidz noteiktam limitam, tad var arii celties pa veejam, protams ja to atljauj tornis un situaacija.
Offline
kaartmens
31. Jan 2011, 16:34 #992

Kopš: 21. Oct 2004

Ziņojumi: 818

Braucu ar:

Varbuut jau kaut kur rakstiit, bet slinkums mekleet Kaa ir ar degvielu - cik daudz rezervee ielej apmeeram? Vakar sajuka skaitiit , bet nu kaadus, man liekas, 3 vai 4 liekus apljus meta apkaart lidostai. Skaidrs, ka tukshu jau neizbrauktu, bet, piemeeram, ja tomeer izdomaatu, ka nevar nolaisties, liidz Viljnjai davilktu? Vai arii, ja saak mest lokus, tad jau skaidrs, ka laidiisies tepat lejaa?
Offline
RVR
31. Jan 2011, 16:43 #993

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22288

Braucu ar: RVR

Tas, ka meta apļus, nav nekas īpašs.
Tā mēdz būt arī tad, kad ir liels trafiks - visi jau nevar sēsties vienlaicīgi.

Degvielu iepilda rēķinoties ar rezerves lidostām.
Offline
Whazaaa
06. Feb 2011, 12:08 #994

Kopš: 24. Jun 2004

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 71589

Braucu ar: metro

Spied "Play", lai skatītos video!


-----------------
Logo, vizītkaršu, plakātu, bukletu, flash u.c izveide. vissaldākās cenas. PM. DE?!GN - the problem comes first.
Offline
Ch
06. Feb 2011, 12:27 #995

Kopš: 08. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4339

Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d


31 Jan 2011, 16:34:41 kaartmens rakstīja:
Varbuut jau kaut kur rakstiit, bet slinkums mekleet Kaa ir ar degvielu - cik daudz rezervee ielej apmeeram? Vakar sajuka skaitiit , bet nu kaadus, man liekas, 3 vai 4 liekus apljus meta apkaart lidostai. Skaidrs, ka tukshu jau neizbrauktu, bet, piemeeram, ja tomeer izdomaatu, ka nevar nolaisties, liidz Viljnjai davilktu? Vai arii, ja saak mest lokus, tad jau skaidrs, ka laidiisies tepat lejaa?


Neatceros tādu gadījumu mūsdienās, ka gaisa kuģim būtu beigusies degviela lidojuma laikā. Protams, pie nosacījuma, ka viss ir pareizi - tb degvielas sistēma strādā kā pienākas un ir iepildīts nepieciešamais daudzums.
Offline
12
06. Feb 2011, 12:58 #996

Kopš: 11. Jun 2006

No: Tukums

Ziņojumi: 1548

Braucu ar: E 39 3.0 dA. Volvo FH 12 460, Euro 6.


19 Jan 2011, 23:18:00 tomick rakstīja:
vai tad Tukumā izņemot piena kombinātu un gaterus vēl kas ir?

EZ auto
Offline
zzips
06. Feb 2011, 12:58 #997

Kopš: 20. Feb 2004

Ziņojumi: 28219

Braucu ar: Slēgta tipa visurgājēju


06 Feb 2011, 12:58:01 12 rakstīja:

19 Jan 2011, 23:18:00 tomick rakstīja:
vai tad Tukumā izņemot piena kombinātu un gaterus vēl kas ir?

EZ auto




-----------------
*Keep going..... It will all make sense soon
Offline
12
06. Feb 2011, 13:05 #998

Kopš: 11. Jun 2006

No: Tukums

Ziņojumi: 1548

Braucu ar: E 39 3.0 dA. Volvo FH 12 460, Euro 6.

Tukumā pie rimi ir liela reklāma ar aicinājumu vākt parakstus lai neļautu lidināties ļotenēm. manuprāt tā ir liela buļļa kaka. Tip no sērijas ja iedzīvotājiem kam nīp ļoteņu trasē dotu katru mēnesi piķi un bezmaksas vietu biz klasē tad visi būtu mierā. tak A 380, 747 lejā tak nenāks. tas ka būs darba vietas n tajiem vietējiem iedzīvotājiem laikam liekas mazsvarīgi. tad lai aizliedz dzelsceļu pārvadājumus, un vecos smirdīgos autobusus.
Offline
shmurger
07. Feb 2011, 09:20 #999

Kopš: 15. Oct 2007

Ziņojumi: 12774

Braucu ar: xc40


31 Jan 2011, 12:51:54 meidei rakstīja:
nu pa lielam sēžas pa vējam, ceļas pret vēju bet nu tas ideālos apstākļos. ir jau sānuvēji tad arī ir tās asās izjūtas

Spied "Play", lai skatītos video!


sestdien vēlu vakarā rīgā nolaižoties bija kaut kas līdzīgs, vienu brīdi likās, ka raus atkal gaisā, lidmašīnā bija kapa klusums
Offline
wheelie
08. Feb 2011, 17:31 #1000

Kopš: 21. Mar 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6799

Braucu ar: 1.6

nu, spečuki
http://www.fibonicci.com/airforce/instrument-co...nsion-test/easy/

man 3 nepareizas atbildes )

-----------------
8)
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo