Online

Pašreiz BMWPower skatās 78 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 17

AutorsZiņojums
matiicins
08. Dec 2009, 23:55 #981

Kopš: 15. Mar 2008

Ziņojumi: 1750

Braucu ar: e39 525 tds + ekskluzīvu transporta līdzekli


08 Dec 2009, 23:49:26 PowerBMW rakstīja:

08 Dec 2009, 23:03:12 Playstream69 rakstīja:
Kā lai pārbauda e39 525tds vai kāda no sprauslām nav beigta?
Vienkārši pienāk brīži, ka tukšgaitā sāk mašīna drebināties...

kad drebinās pie vainas visticamāk ir pats sūknis! izmainot nedaudz padevi to var noverst
man tas pats bija, tur laikam vajadzēja ātrāk iesmidzināšanas momentu pagriezt
Ja būtu beigta sprausla tad grūti būtu aukstu motoru iedarbināt

[ Šo ziņu laboja matiicins, 08 Dec 2009, 23:56:37 ]

Offline
akmentinsh
09. Dec 2009, 00:10 #982

Kopš: 27. Aug 2005

No: Jelgava

Ziņojumi: 224

Braucu ar: 01' 320d. golf 3


08 Dec 2009, 23:55:37 matiicins rakstīja:

08 Dec 2009, 23:49:26 PowerBMW rakstīja:

08 Dec 2009, 23:03:12 Playstream69 rakstīja:
Kā lai pārbauda e39 525tds vai kāda no sprauslām nav beigta?
Vienkārši pienāk brīži, ka tukšgaitā sāk mašīna drebināties...

kad drebinās pie vainas visticamāk ir pats sūknis! izmainot nedaudz padevi to var noverst
man tas pats bija, tur laikam vajadzēja ātrāk iesmidzināšanas momentu pagriezt
Ja būtu beigta sprausla tad grūti būtu aukstu motoru iedarbināt
vajag aizbraukt pieslēgt pie kompja tur tev visu pateiks
Offline
Driver
09. Dec 2009, 00:41 #983

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


08 Dec 2009, 21:36:02 kawaracer rakstīja:
Vai tas ir iespējams, ka angļu M62B44 ir starteris otrā pusē

ari kakutko tadu esmu dzirdejis, bet dzive neesmu petijis abus motorus.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
akmentinsh
09. Dec 2009, 00:42 #984

Kopš: 27. Aug 2005

No: Jelgava

Ziņojumi: 224

Braucu ar: 01' 320d. golf 3


09 Dec 2009, 00:41:25 Driver rakstīja:

08 Dec 2009, 21:36:02 kawaracer rakstīja:
Vai tas ir iespējams, ka angļu M62B44 ir starteris otrā pusē

ari kakutko tadu esmu dzirdejis, bet dzive neesmu petijis abus motorus.
vieta starterim ir tik priekša korķis
Offline
marihuans
09. Dec 2009, 01:12 #985

Kopš: 29. Mar 2005

Ziņojumi: 23186

Braucu ar: 4 x 666

buutu njeemis no maniim

-----------------
T: 203-65-203
Offline
marihuans
09. Dec 2009, 01:19 #986

Kopš: 29. Mar 2005

Ziņojumi: 23186

Braucu ar: 4 x 666

pats motors nav,detaljas no vinjiem ir veel

-----------------
T: 203-65-203
Offline
matiicins
09. Dec 2009, 01:21 #987

Kopš: 15. Mar 2008

Ziņojumi: 1750

Braucu ar: e39 525 tds + ekskluzīvu transporta līdzekli


09 Dec 2009, 00:10:35 akmentinsh rakstīja:

08 Dec 2009, 23:55:37 matiicins rakstīja:

08 Dec 2009, 23:49:26 PowerBMW rakstīja:

08 Dec 2009, 23:03:12 Playstream69 rakstīja:
Kā lai pārbauda e39 525tds vai kāda no sprauslām nav beigta?
Vienkārši pienāk brīži, ka tukšgaitā sāk mašīna drebināties...

kad drebinās pie vainas visticamāk ir pats sūknis! izmainot nedaudz padevi to var noverst
man tas pats bija, tur laikam vajadzēja ātrāk iesmidzināšanas momentu pagriezt
Ja būtu beigta sprausla tad grūti būtu aukstu motoru iedarbināt
vajag aizbraukt pieslēgt pie kompja tur tev visu pateiks
tds motoriem kompī nerāda sprauslas, vienīgais ko var paskatīties ir tas vai var pagriezt iesmidzināšanas momentu
Offline
kawaracer
09. Dec 2009, 01:22 #988

Kopš: 04. Feb 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 2691

Braucu ar: FXFBS


09 Dec 2009, 01:19:04 marihuans rakstīja:
pats motors nav,detaljas no vinjiem ir veel


Tagad man arī ir detaļas
Varbūt pa opta cenām var Tev noandelēt visu, kas paliks pāri?

-----------------
Rezerves daļas un serviss

Offline
Kashelz
09. Dec 2009, 01:50 #989

Kopš: 09. Sep 2005

No: Kuldīga

Ziņojumi: 2178

Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E

Kaads fizikjis te pasaka man, cik metala troise svaru var noturet? Teiksim 4mm, 5mm, 6mm trose. Vajag iesiet kompresoru 4 trosees, nezinu cik resnu trosi vajag iegadaaties. Svars kaut kur ap 100kg kopaa vareetu but.
Offline
bmwaddict
09. Dec 2009, 01:55 #990

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


09 Dec 2009, 01:50:29 Kashelz rakstīja:
Kaads fizikjis te pasaka man, cik metala troise svaru var noturet? Teiksim 4mm, 5mm, 6mm trose. Vajag iesiet kompresoru 4 trosees, nezinu cik resnu trosi vajag iegadaaties. Svars kaut kur ap 100kg kopaa vareetu but.


neesmu fiziķis bet pat man skaidrs, ka pārāk daudz nezināmo. troses ir no dažādas stiprības tērauda, svarīgi ir zināt, kāda vibrāciju slodze iespējama uz tām, etc..
vopšem pajautā veikalā lai apskatās specenē līdz cik KG tā trose ir domāta un paņem 5x stiprāku
īstenībā jebkura 5mm trose noturēs to kompresoru, svarīgāk ir izdomāt izturīgu stiprinājumu abos galos.
Offline
Driver
09. Dec 2009, 02:09 #991

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Janjem kjede, vieglak bus nostiprinat un smukak

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Kashelz
09. Dec 2009, 02:56 #992

Kopš: 09. Sep 2005

No: Kuldīga

Ziņojumi: 2178

Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E


09 Dec 2009, 02:09:34 Driver rakstīja:
Janjem kjede, vieglak bus nostiprinat un smukak

Kjedes apskatijso bode un likas pilniigi suudi Vismaz trose daudz droshak izskataas, arii lunkanaaka, stiprinaajumi bus elementaari, trose tiks laista caur apakshu kompresoram un abos galos bus metala cilpas, kur trose saskruveeta kopaa. Tadas vienaadas 2 gabali, iekarinatas spaarees, kuras bus ieboreeti aakji, tos vel skatisies kaadi bus pieejami stiprinajumi veikalaa uz vietas
Offline
akmentinsh
09. Dec 2009, 08:34 #993

Kopš: 27. Aug 2005

No: Jelgava

Ziņojumi: 224

Braucu ar: 01' 320d. golf 3


09 Dec 2009, 01:21:41 matiicins rakstīja:

09 Dec 2009, 00:10:35 akmentinsh rakstīja:

08 Dec 2009, 23:55:37 matiicins rakstīja:

08 Dec 2009, 23:49:26 PowerBMW rakstīja:

08 Dec 2009, 23:03:12 Playstream69 rakstīja:
Kā lai pārbauda e39 525tds vai kāda no sprauslām nav beigta?
Vienkārši pienāk brīži, ka tukšgaitā sāk mašīna drebināties...

kad drebinās pie vainas visticamāk ir pats sūknis! izmainot nedaudz padevi to var noverst
man tas pats bija, tur laikam vajadzēja ātrāk iesmidzināšanas momentu pagriezt
Ja būtu beigta sprausla tad grūti būtu aukstu motoru iedarbināt
vajag aizbraukt pieslēgt pie kompja tur tev visu pateiks
tds motoriem kompī nerāda sprauslas, vienīgais ko var paskatīties ir tas vai var pagriezt iesmidzināšanas momentu
iesmidzināšanas moments(aizdeze)te var būt runa par degvielas porciju,tas vairāk izskatās pec sūkņa galvas(elektroniskās daļas) beigu sākumu
Offline
rencho
09. Dec 2009, 09:34 #994

Kopš: 23. Mar 2009

No: Sigulda

Ziņojumi: 1404

Braucu ar: Škoda Kodiaq , MB W210 E240, Volvo S40 II

Ir BMW oriģinālie metāla diski. Pirku savam e34,skrūves un centrs derēja, bet iznesums nē-riepa skārās pie amortizatora stoikas.
Uz diskiem šadi cipari: 61/2Jx IS4241t1 10955004. Cik saprotu no šīs visas virknes var uzzināt ET un J?Kāds varētu palīdzēt-vajadzētu uzzināt , kuram BMW modelim tie der
Offline
ZHAZII
09. Dec 2009, 09:56 #995

Kopš: 25. Mar 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 38

Braucu ar: E46 318d touring, chip

Motora uzsilšana līdz darba temperatūrai!
Cik ilgi būtu normāli jāsilst 320d 2002-2004g motoram?
Man atbraucot uz darbu tagad (~0grādi) 15minūtēs bultiņa nepagūst aizkāpt līdz optimālajai temperatūrai (pa vidu). Tā braukājot arī patēriņš attiecīgi 10l/100km
Jautājums - vai tam tā ir jābūt, vienkārši dīzelis domāts garākiem pārbraucieniem, ai arī tomēr viens no diviem termostatiem, vai elektriskais dzesēšanas šķidruma sildītājs nestrādā kā vajag.
Offline
vadims
09. Dec 2009, 10:13 #996

Kopš: 27. Feb 2005

No: Baldone

Ziņojumi: 1951

Braucu ar: piedziņu


09 Dec 2009, 09:34:29 rencho rakstīja:
Ir BMW oriģinālie metāla diski. Pirku savam e34,skrūves un centrs derēja, bet iznesums nē-riepa skārās pie amortizatora stoikas.
Uz diskiem šadi cipari: 61/2Jx IS4241t1 10955004. Cik saprotu no šīs visas virknes var uzzināt ET un J?Kāds varētu palīdzēt-vajadzētu uzzināt , kuram BMW modelim tie der
derēs uz e36 et-42
Offline
rencho
09. Dec 2009, 10:17 #997

Kopš: 23. Mar 2009

No: Sigulda

Ziņojumi: 1404

Braucu ar: Škoda Kodiaq , MB W210 E240, Volvo S40 II


09 Dec 2009, 10:13:02 vadims rakstīja:

09 Dec 2009, 09:34:29 rencho rakstīja:
Ir BMW oriģinālie metāla diski. Pirku savam e34,skrūves un centrs derēja, bet iznesums nē-riepa skārās pie amortizatora stoikas.
Uz diskiem šadi cipari: 61/2Jx IS4241t1 10955004. Cik saprotu no šīs visas virknes var uzzināt ET un J?Kāds varētu palīdzēt-vajadzētu uzzināt , kuram BMW modelim tie der
derēs uz e36 et-42


Paldies!
Offline
Vienpatis
09. Dec 2009, 10:26 #998

Kopš: 27. Oct 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 443

Braucu ar: BMW 535xd (f10)


09 Dec 2009, 09:56:51 ZHAZII rakstīja:
Motora uzsilšana līdz darba temperatūrai!
Cik ilgi būtu normāli jāsilst 320d 2002-2004g motoram?
Man atbraucot uz darbu tagad (~0grādi) 15minūtēs bultiņa nepagūst aizkāpt līdz optimālajai temperatūrai (pa vidu). Tā braukājot arī patēriņš attiecīgi 10l/100km
Jautājums - vai tam tā ir jābūt, vienkārši dīzelis domāts garākiem pārbraucieniem, ai arī tomēr viens no diviem termostatiem, vai elektriskais dzesēšanas šķidruma sildītājs nestrādā kā vajag.


Man ir tieši tāds! Pa desmit min braucot pa šoseju uzsilst pat mīnusa grādos un nekādi webasto man nav! Tev varbūt kkas ar termostatu nav kārtībā
Offline
ZHAZII
09. Dec 2009, 10:36 #999

Kopš: 25. Mar 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 38

Braucu ar: E46 318d touring, chip


09 Dec 2009, 10:26:23 Vienpatis rakstīja:

09 Dec 2009, 09:56:51 ZHAZII rakstīja:
Motora uzsilšana līdz darba temperatūrai!
Cik ilgi būtu normāli jāsilst 320d 2002-2004g motoram?



Man ir tieši tāds! Pa desmit min braucot pa šoseju uzsilst pat mīnusa grādos un nekādi webasto man nav! Tev varbūt kkas ar termostatu nav kārtībā

Mazo termostatu samainīja. Nekas gandrīz nemainījās no tā. Lielais it kā OK esot. Nav vēl skaidrība vai tā piesildīšanas sistēma strādā.
Offline
dzosua
09. Dec 2009, 11:00 #1000

Kopš: 31. Aug 2005

Ziņojumi: 5368

Braucu ar: RAM 1500 Sport


09 Dec 2009, 10:17:32 rencho rakstīja:

09 Dec 2009, 10:13:02 vadims rakstīja:

09 Dec 2009, 09:34:29 rencho rakstīja:
Ir BMW oriģinālie metāla diski. Pirku savam e34,skrūves un centrs derēja, bet iznesums nē-riepa skārās pie amortizatora stoikas.
Uz diskiem šadi cipari: 61/2Jx IS4241t1 10955004. Cik saprotu no šīs visas virknes var uzzināt ET un J?Kāds varētu palīdzēt-vajadzētu uzzināt , kuram BMW modelim tie der
derēs uz e36 et-42


Paldies!

ar flančiem vari savam uzoikt
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo