Online

Pašreiz BMWPower skatās 230 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Šeit bija topiks (Kaspich, DM-101)

AutorsZiņojums
Kaross
05. Jan 2022, 13:20 #9781

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4364

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


05 Jan 2022, 10:53:06 @sys9291 rakstīja:

05 Jan 2022, 10:40:41 @Kaross rakstīja:

05 Jan 2022, 09:25:43 @DM-101 rakstīja:

05 Jan 2022, 09:13:19 @kexxx rakstīja:

05 Jan 2022, 09:04:12 @sys9291 rakstīja:

04 Jan 2022, 21:36:50 @Mikus188 rakstīja:
Neadaptēts MAF var kaut ko šitādu trigerot ? http://www.bildites.lv/images/pss6mhn4/153327/original.jpg
vai arī tur ar mafu nav nekāda skara

Domājams, ka šeit jautājums pie čipšotājiem...


Ieplūdē nav kkur noplūde?


kljuuda par to, ka gaiss paaraak DAUDZ


Tipiska teorētiķa domāšana.
Tā kļūda var būt, kad ieplūdē aiz turbīnas ir caurums. Iesūc gaisa masu ļoti lielu, bet spiediens ir mazāks aiz turbīnas kā tam vajadzētu būt. Redzot datus un gaisa masu es arī nosliecos uz to, ka gaisa masa ir par lielu konkrētajam spiedienam. @kexxx pareizi domā.

it kā jau būtu pareizi - bet mani mulsina tas, ka kļūda ierakstās tikai pie lielas dzinēja slodzes... PArasti pie cauruma (vai arī konkrētā gadījumā šī noplūde ir ļoti maza, lai izsauktu problēmas pie mazām slodzēm) šī kļūda ierakstās pie daudz mazākas slodzes, bet te pie max un randomā... A tīri teorētiski nevar būt, ka kāds ar līkām rociņām pa softu pastaigājis?
P.S jautājums kā cilvēkam ar pieredzi softu labošanā...


Es domāju, ka tiešām caurums ir mazs un pie slodzes caurule paverās. Par softu ļoti šaubos, jo dīzelim teorētiski ir uzdotā gaisa masa arī pie max slodzes, tikai viņš to neuztver kā kļūdu vai problēmu ja gaisa masa ir lielāka (chiptuninga gadījumā), jo tajā brīdī EGR nestrādā. Līdzīgu kļūdu ierakstīs momentā ja EGR ir darbībā - līdz 3000rpm. Toties ja gaisa masa nesakrīt ar aprēķināto spiedienu, tad gan ir kļūda kā šajā momentā.

[ Šo ziņu laboja Kaross, 05 Jan 2022, 13:20:49 ]



-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
sys9291
05. Jan 2022, 13:26 #9782

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


05 Jan 2022, 13:20:12 @Kaross rakstīja:

05 Jan 2022, 10:53:06 @sys9291 rakstīja:

05 Jan 2022, 10:40:41 @Kaross rakstīja:

05 Jan 2022, 09:25:43 @DM-101 rakstīja:

05 Jan 2022, 09:13:19 @kexxx rakstīja:

05 Jan 2022, 09:04:12 @sys9291 rakstīja:

04 Jan 2022, 21:36:50 @Mikus188 rakstīja:
Neadaptēts MAF var kaut ko šitādu trigerot ? http://www.bildites.lv/images/pss6mhn4/153327/original.jpg
vai arī tur ar mafu nav nekāda skara

Domājams, ka šeit jautājums pie čipšotājiem...


Ieplūdē nav kkur noplūde?


kljuuda par to, ka gaiss paaraak DAUDZ


Tipiska teorētiķa domāšana.
Tā kļūda var būt, kad ieplūdē aiz turbīnas ir caurums. Iesūc gaisa masu ļoti lielu, bet spiediens ir mazāks aiz turbīnas kā tam vajadzētu būt. Redzot datus un gaisa masu es arī nosliecos uz to, ka gaisa masa ir par lielu konkrētajam spiedienam. @kexxx pareizi domā.

it kā jau būtu pareizi - bet mani mulsina tas, ka kļūda ierakstās tikai pie lielas dzinēja slodzes... PArasti pie cauruma (vai arī konkrētā gadījumā šī noplūde ir ļoti maza, lai izsauktu problēmas pie mazām slodzēm) šī kļūda ierakstās pie daudz mazākas slodzes, bet te pie max un randomā... A tīri teorētiski nevar būt, ka kāds ar līkām rociņām pa softu pastaigājis?
P.S jautājums kā cilvēkam ar pieredzi softu labošanā...


Es domāju, ka tiešām caurums ir mazs un pie slodzes caurule paverās. Par softu ļoti šaubos, jo dīzelim teorētiski ir uzdotā gaisa masa arī pie max slodzes, tikai viņš to neuztver kā kļūdu vai problēmu ja gaisa masa ir lielāka (chiptuninga gadījumā), jo tajā brīdī EGR nestrādā. Līdzīgu kļūdu ierakstīs momentā ja EGR ir darbībā - līdz 3000rpm. Toties ja gaisa masa nesakrīt ar aprēķināto spiedienu, tad gan ir kļūda kā šajā momentā.

ok, tencinu!
Offline
FFL
05. Jan 2022, 13:39 #9783

Kopš: 08. Mar 2016

Ziņojumi: 835

Braucu ar:


05 Jan 2022, 11:32:29 @Mikus188 rakstīja:
Skaidrs, es jūs sapratu. paldies par viedokli. Meklēšu caurumus ieplūdē ja nelīdzēs tad pie čiperiem. Auto vēsture miglā tīta, neviens nezina vai bijis čipots.

cik tur ir kw? 1.5 bar un 60mg daudz ko izsaka. nopluudi meklee tur kur buus elljaina migla sapuusta.
Offline
Gestus
05. Jan 2022, 14:10 #9784

Kopš: 07. Mar 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1177

Braucu ar: Paseratti

BMW tie kvēpu filtri ir tik slikti ka pie 200 000 km jāmaina ?
Offline
kexxx
05. Jan 2022, 19:31 #9785

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12320

Braucu ar:

Sarkanu bultiņu
Offline
TObY
05. Jan 2022, 19:46 #9786

Kopš: 22. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 25

Braucu ar: 325i N52

Ok, reāls jautājums: e90 330d ar M57N2 un D62M57A0
Izgriezts EGR, DPF, swirl flapi, cik saprotu tas viss arī nokodēts. (es saprotu tas šeit ir absolūtais saldais ēdiens)

Ir jēga mēģināt tur kaut kādas adaptācijas noresetot, vai kādu citu maģisko procedūru izpildīt? Tomēr šķiet, ka tas dzinējs mazliet par daudz grab.
Offline
TObY
05. Jan 2022, 19:54 #9787

Kopš: 22. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 25

Braucu ar: 325i N52

Katrā ziņā, paldies par atbildi, laikam neko citu arī nevarēja gaidīt. Sorry, likies tiešām kompetents savā jomā, bet nu, ja iedod X variabļus un Y situāciju un vienīgais ko vari izdarīt - novēlēt kādam plaušu vēzi, malacis! Viss forums noteikti ar Tevi lepojas
Offline
RS7
05. Jan 2022, 20:01 #9788

Kopš: 20. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 9318

Braucu ar: dīzeļ Teslu

kāsis atkal mehu krānus pārostījies, neķer kreņķi.
Offline
Zalespljavejs
05. Jan 2022, 20:05 #9789

Kopš: 28. Jul 2015

Ziņojumi: 2495

Braucu ar: tautas auto


05 Jan 2022, 11:32:54 @Zalespljavejs rakstīja:

05 Jan 2022, 11:15:10 @DM-101 rakstīja:
nee, kantorim toch nav jaabuut.
ir jabuut vecam, nopistam dirselim, kriitaa pirktam TV un lielai mutei

buchinjaazzzzz


A kas tavuprāt nav "vecs un nopists", ieskaitot dīseli? Tas tā, lai ir mierīga sirds meklējot nākamo auto.


Kaspich, varbūt abildēsi? A to tiešām liekas ka esi diezgan žultains īpatnis.
Offline
uldens1
05. Jan 2022, 20:05 #9790

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16207

Braucu ar:


05 Jan 2022, 20:02:58 @DM-101 rakstīja:
nee, juus bomaari, variet citus indeet ar taam MP, bet tie, kurus juus indeejiet, protesteet nevarees?

njifiga - es patieshaam ceru, ka juus agraak vai veelaak mociisieties, spljaujot asinis
Mikrodaļas no n53 ir veselīgas??Tur ir C vitamīns vai kas!!!
Offline
FFL
05. Jan 2022, 20:10 #9791

Kopš: 08. Mar 2016

Ziņojumi: 835

Braucu ar:


05 Jan 2022, 19:46:52 @TObY rakstīja:
Ok, reāls jautājums: e90 330d ar M57N2 un D62M57A0
Izgriezts EGR, DPF, swirl flapi, cik saprotu tas viss arī nokodēts. (es saprotu tas šeit ir absolūtais saldais ēdiens)

Ir jēga mēģināt tur kaut kādas adaptācijas noresetot, vai kādu citu maģisko procedūru izpildīt? Tomēr šķiet, ka tas dzinējs mazliet par daudz grab.

Nu vaar mekleet kko ar diagnostiku, ja tieshaam vibree.
Offline
FisherS
05. Jan 2022, 20:14 #9792

Kopš: 20. Jun 2013

Ziņojumi: 1481

Braucu ar: tīriem diskiem


05 Jan 2022, 20:09:53 @DM-101 rakstīja:

05 Jan 2022, 20:05:32 @uldens1 rakstīja:

05 Jan 2022, 20:02:58 @DM-101 rakstīja:
nee, juus bomaari, variet citus indeet ar taam MP, bet tie, kurus juus indeejiet, protesteet nevarees?

njifiga - es patieshaam ceru, ka juus agraak vai veelaak mociisieties, spljaujot asinis
Mikrodaļas no n53 ir veselīgas??Tur ir C vitamīns vai kas!!!


klau, puika, dlja osobo tupih: N53 izpilda EU6 normas MP sadaljaa, savukaart, taads dirsels ar izraveetu DPF paarsniedz EU4 normas simtus un tuukstoshus reizhu.
beidz, luudzu dziit suudu [kaut tev sho teikt bezceriigi, saprotu].
karoch, uz calis.lv


Kādu vēl EU6 normu var izpildīt tas 600k km lūznis ar zilo dūmu?
Offline
TObY
05. Jan 2022, 20:19 #9793

Kopš: 22. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 25

Braucu ar: 325i N52


05 Jan 2022, 20:13:30 @DM-101 rakstīja:

man, savukaart, jautajums - a ko mekleet pilniigaa limp mode straadaajoshai miskastei? Ko?

Ko tu tur ceri atrast? nu, mini kaadu piemeeru, kaadi dati vareetu ko noziimeet un kaads iemesls/risinaajums...


Wow. Tu arī esi gaišreģis? Kurā brīdi es minēju, ka dzinējs darbojas limp mode?
Offline
FFL
05. Jan 2022, 20:19 #9794

Kopš: 08. Mar 2016

Ziņojumi: 835

Braucu ar:


05 Jan 2022, 20:13:30 @DM-101 rakstīja:

05 Jan 2022, 20:10:57 @FFL rakstīja:

05 Jan 2022, 19:46:52 @TObY rakstīja:
Ok, reāls jautājums: e90 330d ar M57N2 un D62M57A0
Izgriezts EGR, DPF, swirl flapi, cik saprotu tas viss arī nokodēts. (es saprotu tas šeit ir absolūtais saldais ēdiens)

Ir jēga mēģināt tur kaut kādas adaptācijas noresetot, vai kādu citu maģisko procedūru izpildīt? Tomēr šķiet, ka tas dzinējs mazliet par daudz grab.

Nu vaar mekleet kko ar diagnostiku, ja tieshaam vibree.


man, savukaart, jautajums - a ko mekleet pilniigaa limp mode straadaajoshai miskastei? Ko?

Ko tu tur ceri atrast? nu, mini kaadu piemeeru, kaadi dati vareetu ko noziimeet un kaads iemesls/risinaajums...

nesaprotu ko tu vispar sauc par limpmodiem. limps ir kad neiet auto.
Nu varbut vinjam degvielas spiediens vispaar leekaa tukshgaitaa, vai vel kkas neiedomaajams.
vai elektriskaas kjeedes kljuudas karaajas

[ Šo ziņu laboja FFL, 05 Jan 2022, 20:22:27 ]

Offline
sipers
05. Jan 2022, 20:21 #9795

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 631

Braucu ar:

Gribēju iestarpināt par kaspicha rakstu par kvēlsvecēm, bet te atkal tēma par lodāmuriem panesās. Da i da nah.
Offline
FFL
05. Jan 2022, 20:24 #9796

Kopš: 08. Mar 2016

Ziņojumi: 835

Braucu ar:


05 Jan 2022, 20:19:05 @TObY rakstīja:

05 Jan 2022, 20:13:30 @DM-101 rakstīja:

man, savukaart, jautajums - a ko mekleet pilniigaa limp mode straadaajoshai miskastei? Ko?

Ko tu tur ceri atrast? nu, mini kaadu piemeeru, kaadi dati vareetu ko noziimeet un kaads iemesls/risinaajums...


Wow. Tu arī esi gaišreģis? Kurā brīdi es minēju, ka dzinējs darbojas limp mode?

nu vinjam pilnigs limps jau skaitaas, ja egr neiet
Offline
FFL
05. Jan 2022, 20:25 #9797

Kopš: 08. Mar 2016

Ziņojumi: 835

Braucu ar:


05 Jan 2022, 20:23:07 @DM-101 rakstīja:

05 Jan 2022, 20:19:46 @FFL rakstīja:

05 Jan 2022, 20:13:30 @DM-101 rakstīja:

05 Jan 2022, 20:10:57 @FFL rakstīja:

05 Jan 2022, 19:46:52 @TObY rakstīja:
Ok, reāls jautājums: e90 330d ar M57N2 un D62M57A0
Izgriezts EGR, DPF, swirl flapi, cik saprotu tas viss arī nokodēts. (es saprotu tas šeit ir absolūtais saldais ēdiens)

Ir jēga mēģināt tur kaut kādas adaptācijas noresetot, vai kādu citu maģisko procedūru izpildīt? Tomēr šķiet, ka tas dzinējs mazliet par daudz grab.

Nu vaar mekleet kko ar diagnostiku, ja tieshaam vibree.


man, savukaart, jautajums - a ko mekleet pilniigaa limp mode straadaajoshai miskastei? Ko?

Ko tu tur ceri atrast? nu, mini kaadu piemeeru, kaadi dati vareetu ko noziimeet un kaads iemesls/risinaajums...

nesaprotu ko tu vispar sauc par limpmodiem. limps ir kad neiet auto.
Nu varbut vinjam degvielas spiediens vispaar leekaa tukshgaitaa, vai vel kkas neiedomaajams.


aa, kad neiet?

ok, mineeshu konkreetaak:
a. nesakriit pieprasitais un reaalais rail spiediens;
b. nesakriit paredzamais un reaalais gaiss;
c. nesakriit paredzamais un reaalais gaisa spiedieni.

vismaz 2 no 3 lietaam nesakritiis. un?
un EML KOMBI nav tikai taapec, ka kljuudas padzeestas

a varbut degvielas spiediens peld 100bar robezhaas
Offline
RS7
05. Jan 2022, 20:30 #9798

Kopš: 20. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 9318

Braucu ar: dīzeļ Teslu

Tev tie jaunie kati jau otro gadu uzpeld, pie tavas bolt noslodzes jābūt jau tuvu 200k nobrauktiem(jauniem) katiem
Offline
FFL
05. Jan 2022, 20:34 #9799

Kopš: 08. Mar 2016

Ziņojumi: 835

Braucu ar:


05 Jan 2022, 20:29:07 @DM-101 rakstīja:

05 Jan 2022, 20:25:53 @FFL rakstīja:

05 Jan 2022, 20:23:07 @DM-101 rakstīja:

05 Jan 2022, 20:19:46 @FFL rakstīja:

05 Jan 2022, 20:13:30 @DM-101 rakstīja:

05 Jan 2022, 20:10:57 @FFL rakstīja:

05 Jan 2022, 19:46:52 @TObY rakstīja:
Ok, reāls jautājums: e90 330d ar M57N2 un D62M57A0
Izgriezts EGR, DPF, swirl flapi, cik saprotu tas viss arī nokodēts. (es saprotu tas šeit ir absolūtais saldais ēdiens)

Ir jēga mēģināt tur kaut kādas adaptācijas noresetot, vai kādu citu maģisko procedūru izpildīt? Tomēr šķiet, ka tas dzinējs mazliet par daudz grab.

Nu vaar mekleet kko ar diagnostiku, ja tieshaam vibree.


man, savukaart, jautajums - a ko mekleet pilniigaa limp mode straadaajoshai miskastei? Ko?

Ko tu tur ceri atrast? nu, mini kaadu piemeeru, kaadi dati vareetu ko noziimeet un kaads iemesls/risinaajums...

nesaprotu ko tu vispar sauc par limpmodiem. limps ir kad neiet auto.
Nu varbut vinjam degvielas spiediens vispaar leekaa tukshgaitaa, vai vel kkas neiedomaajams.


aa, kad neiet?

ok, mineeshu konkreetaak:
a. nesakriit pieprasitais un reaalais rail spiediens;
b. nesakriit paredzamais un reaalais gaiss;
c. nesakriit paredzamais un reaalais gaisa spiedieni.

vismaz 2 no 3 lietaam nesakritiis. un?
un EML KOMBI nav tikai taapec, ka kljuudas padzeestas

a varbut degvielas spiediens peld 100bar robezhaas


tad buus peldosh, nevis vibreejosh gljuks
un arii jautaajums - kaapeec gan peld, ja tur [normaali] ir closed loop sisteema

pirms saac apshaubiit manis rakstiito par EGR, iemaacies mapatlietas. Nu, kaut - Lambda zondes.

btw., reku ieprieksheejaa lapaa elementaars menu. Kaapeec klusums par to? Gudri dirst visi gatavi, bet - kaa reaali dati, taa: klusums. kaa taa?

Nuu jo es galīgi hvz kas tas tāds crankshaft adaptation inlet outlet bank1 bank2
Offline
RS7
05. Jan 2022, 20:35 #9800

Kopš: 20. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 9318

Braucu ar: dīzeļ Teslu


05 Jan 2022, 20:32:52 @DM-101 rakstīja:

05 Jan 2022, 20:30:39 @RS7 rakstīja:
Tev tie jaunie kati jau otro gadu uzpeld, pie tavas bolt noslodzes jābūt jau tuvu 200k nobrauktiem(jauniem) katiem


nav, nav. jau pusgadu braucu ar citu miskasti.
un manaa braukshanas profilaa ap 100kkm, ko nobraucu, ir ekvivalents kaadiem 20..25kkm LV chunchinaashanaas rezhiimaa.

Bet, saprotu, teema sarezgjiita. pis uz calis.lv

Tad ir jauni vai nav? tāka bik sadirsi, tagad locies ka meha loceklis gar tavu nāsi
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4