Online

Pašreiz BMWPower skatās 218 viesi un 4 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Audio, video un multimēdiju forums

Tēma: Dienas snapshot 22

AutorsZiņojums
kaprons
21. Nov 2020, 22:26 #9681

Kopš: 20. Jan 2018

No: Salacgrīva

Ziņojumi: 5248

Braucu ar: Ātrumu, kas nogalina...

kas tuŗ tiek frēzēts un priekš kam

[ Šo ziņu laboja kaprons, 21 Nov 2020, 22:26:51 ]

Offline
smudo
21. Nov 2020, 22:28 #9682

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3630

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


21 Nov 2020, 22:26:19 @kaprons rakstīja:
kas tuŗ tiek frēzēts un priekš kam


Puse no 928 dzinēja
Offline
Corey
22. Nov 2020, 00:57 #9683

Kopš: 18. Aug 2008

Ziņojumi: 2406

Braucu ar: gc8 type-ra Honda crx


21 Nov 2020, 22:17:57 @Deivid rakstīja:

21 Nov 2020, 21:59:41 @Corey rakstīja:

20 Nov 2020, 17:32:14 @Deivid rakstīja:
Pirmo reizi turēju rokā īstu karbonu, zināju ka būs viegls, bet tāpat pārsteidza

Carbon Porn


Ir vēl kādi plusi, bez svara?


Nedomāju ka 20 gadus veca auto uzlabošana tiktu veikta pačota vārdā. Viņš tāpat maksā mazāk ka jauns Golfs.

Bet atbildot uz jautājumu tad svars nebija mērķis, vienkārši pašu pārsteidza ka tā kaste sver kā divi zīmuļi. Kaut kā nelīmējas kopā ar ikdienu.

Un iemesls pirkumam ir tikai un vienīgi skaņa. Tā būs episka, kuri dzirdējuši CSL, tie sapratīs




Es jau tikai tā..kas vēl nāk klāt paciņā.
Hobijus pesso nemēra, tas pats pa sevi
Offline
se7en
22. Nov 2020, 02:02 #9684

Kopš: 28. Dec 2004

No: Dobele

Ziņojumi: 27657

Braucu ar: SE7EN, MV-989



-----------------
In case if I die, I'm gonna leave you a message: "F*** you all."
Offline
yo_G
22. Nov 2020, 10:07 #9685

Kopš: 27. Oct 2008

Ziņojumi: 1062

Braucu ar: GTI

[ Šo ziņu laboja yo_G, 22 Nov 2020, 10:08:27 ]

Offline
kaprons
22. Nov 2020, 10:17 #9686

Kopš: 20. Jan 2018

No: Salacgrīva

Ziņojumi: 5248

Braucu ar: Ātrumu, kas nogalina...


21 Nov 2020, 22:28:23 @smudo rakstīja:

21 Nov 2020, 22:26:19 @kaprons rakstīja:
kas tuŗ tiek frēzēts un priekš kam


Puse no 928 dzinēja

Tas jau redzams. Bet kādus darbus dari un ar kādu mērķi?
Offline
MAXixt
22. Nov 2020, 11:29 #9687

Kopš: 18. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 6582

Braucu ar: M6 f13


21 Nov 2020, 21:47:11 @Deivid rakstīja:
Vairāki ieteica ņemt šo nevis Evolve un cipars diemžēl skarbs. Sieva domā ka 500, Alise, ja Tu lasi, piedod.

Kopā ar filtru sanāk 2.2

S54 Jau tā ar laiku izraisa atkarību, domāju šis uzlabojums būs punkts i.
kapec ne race versiju?
Offline
smudo
22. Nov 2020, 14:18 #9688

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3630

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


22 Nov 2020, 10:17:00 @kaprons rakstīja:

21 Nov 2020, 22:28:23 @smudo rakstīja:

21 Nov 2020, 22:26:19 @kaprons rakstīja:
kas tuŗ tiek frēzēts un priekš kam


Puse no 928 dzinēja

Tas jau redzams. Bet kādus darbus dari un ar kādu mērķi?


Pirms pāris gadiem uzliktā metāla blīve nedaudz pūš garam 4. cilindram, līdz ar to tika izņemts ārā dzinējs, samērīts un satīrīts bloks, noslīpēta galva, tai skaitā vārstu sēžas pieslīpētas, samērīti gredzeni utml. Cilindru sienas ir OK. Tika konstatēts, ka 1. gredzenam ir 1,7mm atstarpe, otrajam 0,7mm un trešajam 1,3mm (jābūt 0,4mm), līdz ar to pie redzes jaunus gredzenus uzlikšu, savests kārtībā izplūdes kolektors (ar laiku tas savērpjas un tiks novērts konstatētais neliels exhaust leak un pie reizes veicu ceramic coating (pirms tam bija keramiskā lenta, bet lentām, kā zinām, ir savi trūkumi), tika konstatēts, ka viens izplūdes vārsts ir nedaudz līks - tas tiks nomainīts, pie reizes pirms 5 gadi uzliktajiem Wossner klaņiem, kas nāca ar APR L19 skūvēm nomainīšu jaunas klaņu skrūves uz APR2000 (L19 ir izturūgākas, bet ļoti jūtīgas pret oksidēšanos/koroziju - tagad i īstais brīdis to izdarīt jo cerams, ka nebūs jālien dzinējā nākamos 10 gadus, izmēģināšu kātējo turbo set-up. Man sākumā bija OEM k26/6 turbīna, kas kādā brīdī tika nedaudz modificēta (kastais gals tika palielināts un nosacīti to varēja uzskatīt pa 7/26 turbīnu (tās ir BorgWarner turbīnas, kur pirmais cipars nozīmē ""karstā gala" laukumu kvadrātcentimetros. Pirms 2 gadi uzliku restaurētu K8/26 tuebīnu no 944 turbo S, bet man nepatika, ka mērķa spiediens tika sasniegts pie 400-500 rpm vēlāk un tā lēnāk iegriezās, lai arī tas ļāva samazināt pretspiedienu pie augstiem rpm. Tā kā dzinējs ārā, tad izdomāju izveido hibrīdu no abām turbīnām un saliku kopā "mazās" turbīnas karsto galu un lielās turbīnas auksto galu (kas ir 2mm lielākā diametrā). Ceru iegūs labāku atsaucību un nedaudz lielāku ražību. Protams, ka ka varētu pa šo naudu, kas iztērēta vecajos dzelžos paņemt pēdējās paaudzes Garret turbīnu, bet tā kā auto ir VS statuss, tad izdomāju to nedarīt, kā arī ir neliela odziņa braukt ar 35. gadus atpakaļ konstruētu turbo dzinēju, kam zināms turbo lags pie zemākiem apgriezieniem piederas pie lietas. Pie reizes arī sajūga disku nomainīšu, pieslīpēs spararatu, nopulēs kloķvārpstu, izgatavos šāles (custom made, jo OEM ir mīkstas un auto pamatā ja brauc, tad brauc pa trasi vai citādi tiek likts lielā slodzē). Principā auto pirms mēneša beidza sezonu un viss minētais jau ir paveikts. Tagad kad galva gatava, samērīsim degkameru tilpumu un sarēķināsim cik biezu galva blīvi vajag, lai izietu uz vajadzīgo mērķa kompresijas līmeni un tad jau varēs likt kopā. Pie reizes vēl 100 dažādi sīkumi tiek izdarīti, izmantojot brīdi, kad dzinējs atkal ir ārā. Pavasarī vajadzēs piebraukt gredzenus un tad atliks pieregulēt nedaudz dzinēju jaunajam turbo set-up un cerēt, ka nebūs procesā kāda kļūda pielaista un viss strādās kā paredzēts.

Īpaša mērķa nav - tas ir viens no hobijiem. Auto tiek braukts YTR pasākumos, PCL pasākumos, arī pa trasi (Pērnava, Biķernieki), solo izbraucienos vasarā un pāris izbraucienos ar draugiem/domubiedriem, ja sanāk savākties.

Bilde ar izplūdes kolektoru ar pārklājumu:



Kolektors no procesa - var redzēt, kur vajadzēja izgriezt un kur iemetināt papildus posmu:





Turbīna - jau salikta kopā, restaurēta un nobalansēta:

Offline
Deivid
22. Nov 2020, 14:37 #9689

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40692

Braucu ar: E46 M3 / C5X

Super. Apraksts kā vienmēr
Offline
kaprons
22. Nov 2020, 15:50 #9690

Kopš: 20. Jan 2018

No: Salacgrīva

Ziņojumi: 5248

Braucu ar: Ātrumu, kas nogalina...

Jūtu, pie kura būs jākonsultējas, kad atdzīvināšu savu lamatu
Offline
smudo
22. Nov 2020, 16:35 #9691

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3630

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


22 Nov 2020, 15:50:16 @kaprons rakstīja:
Jūtu, pie kura būs jākonsultējas, kad atdzīvināšu savu lamatu


Es Tev iedosu meistara kontaktus, kas tikko vienam 928 4S veica dzineja parbuvi + pie vina vel citi 928 apkopjas regulari.
Offline
Goga
22. Nov 2020, 17:05 #9692

Kopš: 04. Feb 2008

Ziņojumi: 474

Braucu ar: Ragavām


22 Nov 2020, 16:35:15 @smudo rakstīja:

22 Nov 2020, 15:50:16 @kaprons rakstīja:
Jūtu, pie kura būs jākonsultējas, kad atdzīvināšu savu lamatu


Es Tev iedosu meistara kontaktus, kas tikko vienam 928 4S veica dzineja parbuvi + pie vina vel citi 928 apkopjas regulari.


Kardānam gultņus ar maina ?
Offline
smudo
22. Nov 2020, 18:37 #9693

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3630

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


22 Nov 2020, 17:05:09 @Goga rakstīja:

22 Nov 2020, 16:35:15 @smudo rakstīja:

22 Nov 2020, 15:50:16 @kaprons rakstīja:
Jūtu, pie kura būs jākonsultējas, kad atdzīvināšu savu lamatu


Es Tev iedosu meistara kontaktus, kas tikko vienam 928 4S veica dzineja parbuvi + pie vina vel citi 928 apkopjas regulari.


Kardānam gultņus ar maina ?


Ja, pie ta vins ari ir piesavies.
Offline
edzulis
22. Nov 2020, 21:13 #9694

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Ridjiks manam ex S2 mainija kardana gultnus. Principaa tas bija galvenais kasjaks, kadelj to auto leti dabuju
Offline
V.I.P.
23. Nov 2020, 13:15 #9695

Kopš: 18. May 2005

Ziņojumi: 17357

Braucu ar: AA numuriem [///M4, G wagon, GSX-R]


22 Nov 2020, 14:37:37 @Deivid rakstīja:
Super. Apraksts kā vienmēr

+1, smudo ir poweram netipiski adekvaats lietotaajs, kura atbildes ir interesanti lasiit.
Offline
doriftoo
23. Nov 2020, 14:30 #9696

Kopš: 01. Jan 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 715

Braucu ar: ///M50


22 Nov 2020, 14:18:23 @smudo rakstīja:
izgatavos šāles (custom made, jo OEM ir mīkstas un auto pamatā ja brauc, tad brauc pa trasi vai citādi tiek likts lielā slodzē)

Projekts interesants, taču izskatās drīzāk pēc eļļošanas problēmām, kā arī šāles taču izdevīgāk mainīt nekā kloķvārpstu
Offline
smudo
23. Nov 2020, 22:48 #9697

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3630

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


23 Nov 2020, 14:30:00 @doriftoo rakstīja:

22 Nov 2020, 14:18:23 @smudo rakstīja:
izgatavos šāles (custom made, jo OEM ir mīkstas un auto pamatā ja brauc, tad brauc pa trasi vai citādi tiek likts lielā slodzē)

Projekts interesants, taču izskatās drīzāk pēc eļļošanas problēmām, kā arī šāles taču izdevīgāk mainīt nekā kloķvārpstu


Vislābāk, ka nekas no tā regulāri nav jāmaina

Man visdrīzāk problēmas bija ar neatbilstošu hermētiķi no pēdējās dzinēja atvēršanas pirms 5. gadiem, kas laika gaidā sacietēja, palika trausls un sakrita pannā un aizgāja pa visus sistēmu. Eļļas spiediens bija OK un gan jau būtu vēl tas dzinējs gājis, bet ja jau bija izcelts ārā, tad viss jānočeko un izrādijās, ka koķene arī ir diezgan pabojāta. Eļļas sūkni arī vai nu mainīšu vai restaurēšu.

Principā ar eļļas spiedienu vis bija OK arī trasē, jo ir uzlikt uzlabots karteris no vēlāka modeļa un ielikta kartera pannas šķērssiena, lai ar semislicks riepām trasē neierauj gaisu kādā līkumā, jauns eļļas pick-up tube, lielāks eļļas radiatos, lai dabūtu lejā eļļas t trasē un bija nedaudz lielākas atstarpes šālēm, lai brīvāk griežas.

Tā kā garāžā mētājās otrā remontizmēra kloķene, tad tā tika noslīpēta un nolemts izgatavot custom šāles, precīzi pč izmēra, nevis ņemt OEM otro remonizmēru, kur tāpat tā saderība būtu laimes spēle. Stap citu otrā remontizmēra šāles ir tikai OEM pieejama un par ar manu atlaidi BSA, par tām tāpat būtu jāatstāj 4 cipari - lietota kloķene eBay maksā ap 200-300 EUR tikai, bet tā kā bija lieka, tad negribējās lieki eksperimentēt, jo tāpat pastāvētu varbūtība, ka tā ir jānoslīpē uz otro izmēru.

Reku bildes ar sačakarētajām šālēm:






[ Šo ziņu laboja smudo, 23 Nov 2020, 22:51:43 ]

Offline
Kaross
23. Nov 2020, 23:09 #9698

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


23 Nov 2020, 14:30:00 @doriftoo rakstīja:

22 Nov 2020, 14:18:23 @smudo rakstīja:
izgatavos šāles (custom made, jo OEM ir mīkstas un auto pamatā ja brauc, tad brauc pa trasi vai citādi tiek likts lielā slodzē)

Projekts interesants, taču izskatās drīzāk pēc eļļošanas problēmām, kā arī šāles taču izdevīgāk mainīt nekā kloķvārpstu


Nu, nu. Mūsdienās šālēm ir 3 slāņi un katrs ar savām īpašībām, mērķi. Loģiski, ka šāles ir domātas, lai nevajadzētu mainīt kloķvārpstu, bet nav jau jēgas ja viņas dilst tāpat vien pastiprināti.

https://www.substech.com/dokuwiki/doku.php?id=e...earing_materials

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
kurlis
24. Nov 2020, 10:52 #9699

Kopš: 19. Dec 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4143

Braucu ar: mexipoku.com

Pēc nikneima spriežot, tur tā sliktā Motul eļļa bijusi ielieta
Online
doriftoo
25. Nov 2020, 16:05 #9700

Kopš: 01. Jan 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 715

Braucu ar: ///M50


23 Nov 2020, 23:09:07 @Kaross rakstīja:

23 Nov 2020, 14:30:00 @doriftoo rakstīja:

22 Nov 2020, 14:18:23 @smudo rakstīja:
izgatavos šāles (custom made, jo OEM ir mīkstas un auto pamatā ja brauc, tad brauc pa trasi vai citādi tiek likts lielā slodzē)

Projekts interesants, taču izskatās drīzāk pēc eļļošanas problēmām, kā arī šāles taču izdevīgāk mainīt nekā kloķvārpstu


Nu, nu. Mūsdienās šālēm ir 3 slāņi un katrs ar savām īpašībām, mērķi. Loģiski, ka šāles ir domātas, lai nevajadzētu mainīt kloķvārpstu, bet nav jau jēgas ja viņas dilst tāpat vien pastiprināti.

https://www.substech.com/dokuwiki/doku.php?id=e...earing_materials

Kā to saprast? Tāpat vien nekas nenotiek.
Uzbūve ir saprotama, tādēļ arī tā ir kāda ir - lai pasargātu vārpstu. Taču slīdvirsmu kontakts ir "nestandarta" situācija, kura dzinējam darbojoties(ne startējot pēc ilgākas stāvēšanas) nav pieļaujama, attiecīgi es meklētu cēloni(man izskatās pēc svešķermeņu esamības vai virsmu apstrādes problēmas, nevis materiāla nepietiekamas cietības), bet pēc Smudo atbildes, laikam sapratu iemeslu viņa darbībām(pamatā izmaksas?).
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, Mberg, PERFS, RVR, Staris, SteelRat, VLD, linda, maxell, mrc, noisex, smudo