Online
Pašreiz BMWPower skatās 218 viesi un 4 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Dienas snapshot 22
Autors | Ziņojums |
kaprons | 21. Nov 2020, 22:26 |
#9681
|
| Kopš: 20. Jan 2018
No: Salacgrīva
Ziņojumi: 5248
Braucu ar: Ātrumu, kas nogalina...
| kas tuŗ tiek frēzēts un priekš kam [ Šo ziņu laboja kaprons, 21 Nov 2020, 22:26:51 ] | Offline | | |
smudo | 21. Nov 2020, 22:28 |
#9682
|
| Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3630
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
21 Nov 2020, 22:26:19 @kaprons rakstīja:
kas tuŗ tiek frēzēts un priekš kam
Puse no 928 dzinēja | Offline | | |
Corey | 22. Nov 2020, 00:57 |
#9683
|
| Kopš: 18. Aug 2008
Ziņojumi: 2406
Braucu ar: gc8 type-ra Honda crx
|
21 Nov 2020, 22:17:57 @Deivid rakstīja:
21 Nov 2020, 21:59:41 @Corey rakstīja:
20 Nov 2020, 17:32:14 @Deivid rakstīja:
Pirmo reizi turēju rokā īstu karbonu, zināju ka būs viegls, bet tāpat pārsteidza
Carbon Porn
Ir vēl kādi plusi, bez svara?
Nedomāju ka 20 gadus veca auto uzlabošana tiktu veikta pačota vārdā. Viņš tāpat maksā mazāk ka jauns Golfs.
Bet atbildot uz jautājumu tad svars nebija mērķis, vienkārši pašu pārsteidza ka tā kaste sver kā divi zīmuļi. Kaut kā nelīmējas kopā ar ikdienu.
Un iemesls pirkumam ir tikai un vienīgi skaņa. Tā būs episka, kuri dzirdējuši CSL, tie sapratīs
Es jau tikai tā..kas vēl nāk klāt paciņā.
Hobijus pesso nemēra, tas pats pa sevi | Offline | | |
se7en | 22. Nov 2020, 02:02 |
#9684
|
| Kopš: 28. Dec 2004
No: Dobele
Ziņojumi: 27657
Braucu ar: SE7EN, MV-989
|
----------------- In case if I die, I'm gonna leave you a message: "F*** you all." | Offline | | |
yo_G | 22. Nov 2020, 10:07 |
#9685
|
| Kopš: 27. Oct 2008
Ziņojumi: 1062
Braucu ar: GTI
| [ Šo ziņu laboja yo_G, 22 Nov 2020, 10:08:27 ] | Offline | | |
kaprons | 22. Nov 2020, 10:17 |
#9686
|
| Kopš: 20. Jan 2018
No: Salacgrīva
Ziņojumi: 5248
Braucu ar: Ātrumu, kas nogalina...
|
21 Nov 2020, 22:28:23 @smudo rakstīja:
21 Nov 2020, 22:26:19 @kaprons rakstīja:
kas tuŗ tiek frēzēts un priekš kam
Puse no 928 dzinēja
Tas jau redzams. Bet kādus darbus dari un ar kādu mērķi? | Offline | | |
MAXixt
| 22. Nov 2020, 11:29 |
#9687
|
| Kopš: 18. May 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 6582
Braucu ar: M6 f13
|
21 Nov 2020, 21:47:11 @Deivid rakstīja:
Vairāki ieteica ņemt šo nevis Evolve un cipars diemžēl skarbs. Sieva domā ka 500, Alise, ja Tu lasi, piedod.
Kopā ar filtru sanāk 2.2
S54 Jau tā ar laiku izraisa atkarību, domāju šis uzlabojums būs punkts i.
kapec ne race versiju? | Offline | | |
smudo | 22. Nov 2020, 14:18 |
#9688
|
| Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3630
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
22 Nov 2020, 10:17:00 @kaprons rakstīja:
21 Nov 2020, 22:28:23 @smudo rakstīja:
21 Nov 2020, 22:26:19 @kaprons rakstīja:
kas tuŗ tiek frēzēts un priekš kam
Puse no 928 dzinēja
Tas jau redzams. Bet kādus darbus dari un ar kādu mērķi?
Pirms pāris gadiem uzliktā metāla blīve nedaudz pūš garam 4. cilindram, līdz ar to tika izņemts ārā dzinējs, samērīts un satīrīts bloks, noslīpēta galva, tai skaitā vārstu sēžas pieslīpētas, samērīti gredzeni utml. Cilindru sienas ir OK. Tika konstatēts, ka 1. gredzenam ir 1,7mm atstarpe, otrajam 0,7mm un trešajam 1,3mm (jābūt 0,4mm), līdz ar to pie redzes jaunus gredzenus uzlikšu, savests kārtībā izplūdes kolektors (ar laiku tas savērpjas un tiks novērts konstatētais neliels exhaust leak un pie reizes veicu ceramic coating (pirms tam bija keramiskā lenta, bet lentām, kā zinām, ir savi trūkumi), tika konstatēts, ka viens izplūdes vārsts ir nedaudz līks - tas tiks nomainīts, pie reizes pirms 5 gadi uzliktajiem Wossner klaņiem, kas nāca ar APR L19 skūvēm nomainīšu jaunas klaņu skrūves uz APR2000 (L19 ir izturūgākas, bet ļoti jūtīgas pret oksidēšanos/koroziju - tagad i īstais brīdis to izdarīt jo cerams, ka nebūs jālien dzinējā nākamos 10 gadus, izmēģināšu kātējo turbo set-up. Man sākumā bija OEM k26/6 turbīna, kas kādā brīdī tika nedaudz modificēta (kastais gals tika palielināts un nosacīti to varēja uzskatīt pa 7/26 turbīnu (tās ir BorgWarner turbīnas, kur pirmais cipars nozīmē ""karstā gala" laukumu kvadrātcentimetros. Pirms 2 gadi uzliku restaurētu K8/26 tuebīnu no 944 turbo S, bet man nepatika, ka mērķa spiediens tika sasniegts pie 400-500 rpm vēlāk un tā lēnāk iegriezās, lai arī tas ļāva samazināt pretspiedienu pie augstiem rpm. Tā kā dzinējs ārā, tad izdomāju izveido hibrīdu no abām turbīnām un saliku kopā "mazās" turbīnas karsto galu un lielās turbīnas auksto galu (kas ir 2mm lielākā diametrā). Ceru iegūs labāku atsaucību un nedaudz lielāku ražību. Protams, ka ka varētu pa šo naudu, kas iztērēta vecajos dzelžos paņemt pēdējās paaudzes Garret turbīnu, bet tā kā auto ir VS statuss, tad izdomāju to nedarīt, kā arī ir neliela odziņa braukt ar 35. gadus atpakaļ konstruētu turbo dzinēju, kam zināms turbo lags pie zemākiem apgriezieniem piederas pie lietas. Pie reizes arī sajūga disku nomainīšu, pieslīpēs spararatu, nopulēs kloķvārpstu, izgatavos šāles (custom made, jo OEM ir mīkstas un auto pamatā ja brauc, tad brauc pa trasi vai citādi tiek likts lielā slodzē). Principā auto pirms mēneša beidza sezonu un viss minētais jau ir paveikts. Tagad kad galva gatava, samērīsim degkameru tilpumu un sarēķināsim cik biezu galva blīvi vajag, lai izietu uz vajadzīgo mērķa kompresijas līmeni un tad jau varēs likt kopā. Pie reizes vēl 100 dažādi sīkumi tiek izdarīti, izmantojot brīdi, kad dzinējs atkal ir ārā. Pavasarī vajadzēs piebraukt gredzenus un tad atliks pieregulēt nedaudz dzinēju jaunajam turbo set-up un cerēt, ka nebūs procesā kāda kļūda pielaista un viss strādās kā paredzēts.
Īpaša mērķa nav - tas ir viens no hobijiem. Auto tiek braukts YTR pasākumos, PCL pasākumos, arī pa trasi (Pērnava, Biķernieki), solo izbraucienos vasarā un pāris izbraucienos ar draugiem/domubiedriem, ja sanāk savākties.
Bilde ar izplūdes kolektoru ar pārklājumu:
Kolektors no procesa - var redzēt, kur vajadzēja izgriezt un kur iemetināt papildus posmu:
Turbīna - jau salikta kopā, restaurēta un nobalansēta:
| Offline | | |
|
Deivid | 22. Nov 2020, 14:37 |
#9689
|
| Kopš: 02. Mar 2004
Ziņojumi: 40692
Braucu ar: E46 M3 / C5X
| Super. Apraksts kā vienmēr | Offline | | |
kaprons | 22. Nov 2020, 15:50 |
#9690
|
| Kopš: 20. Jan 2018
No: Salacgrīva
Ziņojumi: 5248
Braucu ar: Ātrumu, kas nogalina...
| Jūtu, pie kura būs jākonsultējas, kad atdzīvināšu savu lamatu | Offline | | |
smudo | 22. Nov 2020, 16:35 |
#9691
|
| Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3630
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
22 Nov 2020, 15:50:16 @kaprons rakstīja:
Jūtu, pie kura būs jākonsultējas, kad atdzīvināšu savu lamatu
Es Tev iedosu meistara kontaktus, kas tikko vienam 928 4S veica dzineja parbuvi + pie vina vel citi 928 apkopjas regulari. | Offline | | |
Goga | 22. Nov 2020, 17:05 |
#9692
|
| Kopš: 04. Feb 2008
Ziņojumi: 474
Braucu ar: Ragavām
|
22 Nov 2020, 16:35:15 @smudo rakstīja:
22 Nov 2020, 15:50:16 @kaprons rakstīja:
Jūtu, pie kura būs jākonsultējas, kad atdzīvināšu savu lamatu
Es Tev iedosu meistara kontaktus, kas tikko vienam 928 4S veica dzineja parbuvi + pie vina vel citi 928 apkopjas regulari.
Kardānam gultņus ar maina ? | Offline | | |
smudo | 22. Nov 2020, 18:37 |
#9693
|
| Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3630
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
22 Nov 2020, 17:05:09 @Goga rakstīja:
22 Nov 2020, 16:35:15 @smudo rakstīja:
22 Nov 2020, 15:50:16 @kaprons rakstīja:
Jūtu, pie kura būs jākonsultējas, kad atdzīvināšu savu lamatu
Es Tev iedosu meistara kontaktus, kas tikko vienam 928 4S veica dzineja parbuvi + pie vina vel citi 928 apkopjas regulari.
Kardānam gultņus ar maina ?
Ja, pie ta vins ari ir piesavies. | Offline | | |
edzulis | 22. Nov 2020, 21:13 |
#9694
|
| Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
| Ridjiks manam ex S2 mainija kardana gultnus. Principaa tas bija galvenais kasjaks, kadelj to auto leti dabuju | Offline | | |
V.I.P. | 23. Nov 2020, 13:15 |
#9695
|
| Kopš: 18. May 2005
Ziņojumi: 17357
Braucu ar: AA numuriem [///M4, G wagon, GSX-R]
|
22 Nov 2020, 14:37:37 @Deivid rakstīja:
Super. Apraksts kā vienmēr
+1, smudo ir poweram netipiski adekvaats lietotaajs, kura atbildes ir interesanti lasiit.
| Offline | | |
doriftoo | 23. Nov 2020, 14:30 |
#9696
|
| Kopš: 01. Jan 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 715
Braucu ar: ///M50
|
22 Nov 2020, 14:18:23 @smudo rakstīja:
izgatavos šāles (custom made, jo OEM ir mīkstas un auto pamatā ja brauc, tad brauc pa trasi vai citādi tiek likts lielā slodzē)
Projekts interesants, taču izskatās drīzāk pēc eļļošanas problēmām, kā arī šāles taču izdevīgāk mainīt nekā kloķvārpstu | Offline | | |
|
smudo | 23. Nov 2020, 22:48 |
#9697
|
| Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3630
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
23 Nov 2020, 14:30:00 @doriftoo rakstīja:
22 Nov 2020, 14:18:23 @smudo rakstīja:
izgatavos šāles (custom made, jo OEM ir mīkstas un auto pamatā ja brauc, tad brauc pa trasi vai citādi tiek likts lielā slodzē)
Projekts interesants, taču izskatās drīzāk pēc eļļošanas problēmām, kā arī šāles taču izdevīgāk mainīt nekā kloķvārpstu
Vislābāk, ka nekas no tā regulāri nav jāmaina
Man visdrīzāk problēmas bija ar neatbilstošu hermētiķi no pēdējās dzinēja atvēršanas pirms 5. gadiem, kas laika gaidā sacietēja, palika trausls un sakrita pannā un aizgāja pa visus sistēmu. Eļļas spiediens bija OK un gan jau būtu vēl tas dzinējs gājis, bet ja jau bija izcelts ārā, tad viss jānočeko un izrādijās, ka koķene arī ir diezgan pabojāta. Eļļas sūkni arī vai nu mainīšu vai restaurēšu.
Principā ar eļļas spiedienu vis bija OK arī trasē, jo ir uzlikt uzlabots karteris no vēlāka modeļa un ielikta kartera pannas šķērssiena, lai ar semislicks riepām trasē neierauj gaisu kādā līkumā, jauns eļļas pick-up tube, lielāks eļļas radiatos, lai dabūtu lejā eļļas t trasē un bija nedaudz lielākas atstarpes šālēm, lai brīvāk griežas.
Tā kā garāžā mētājās otrā remontizmēra kloķene, tad tā tika noslīpēta un nolemts izgatavot custom šāles, precīzi pč izmēra, nevis ņemt OEM otro remonizmēru, kur tāpat tā saderība būtu laimes spēle. Stap citu otrā remontizmēra šāles ir tikai OEM pieejama un par ar manu atlaidi BSA, par tām tāpat būtu jāatstāj 4 cipari - lietota kloķene eBay maksā ap 200-300 EUR tikai, bet tā kā bija lieka, tad negribējās lieki eksperimentēt, jo tāpat pastāvētu varbūtība, ka tā ir jānoslīpē uz otro izmēru.
Reku bildes ar sačakarētajām šālēm:
[ Šo ziņu laboja smudo, 23 Nov 2020, 22:51:43 ] | Offline | | |
Kaross | 23. Nov 2020, 23:09 |
#9698
|
| Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
|
23 Nov 2020, 14:30:00 @doriftoo rakstīja:
22 Nov 2020, 14:18:23 @smudo rakstīja:
izgatavos šāles (custom made, jo OEM ir mīkstas un auto pamatā ja brauc, tad brauc pa trasi vai citādi tiek likts lielā slodzē)
Projekts interesants, taču izskatās drīzāk pēc eļļošanas problēmām, kā arī šāles taču izdevīgāk mainīt nekā kloķvārpstu
Nu, nu. Mūsdienās šālēm ir 3 slāņi un katrs ar savām īpašībām, mērķi. Loģiski, ka šāles ir domātas, lai nevajadzētu mainīt kloķvārpstu, bet nav jau jēgas ja viņas dilst tāpat vien pastiprināti.
https://www.substech.com/dokuwiki/doku.php?id=e...earing_materials
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
kurlis | 24. Nov 2020, 10:52 |
#9699
|
| Kopš: 19. Dec 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4143
Braucu ar: mexipoku.com
| Pēc nikneima spriežot, tur tā sliktā Motul eļļa bijusi ielieta | Online | | |
doriftoo | 25. Nov 2020, 16:05 |
#9700
|
| Kopš: 01. Jan 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 715
Braucu ar: ///M50
|
23 Nov 2020, 23:09:07 @Kaross rakstīja:
23 Nov 2020, 14:30:00 @doriftoo rakstīja:
22 Nov 2020, 14:18:23 @smudo rakstīja:
izgatavos šāles (custom made, jo OEM ir mīkstas un auto pamatā ja brauc, tad brauc pa trasi vai citādi tiek likts lielā slodzē)
Projekts interesants, taču izskatās drīzāk pēc eļļošanas problēmām, kā arī šāles taču izdevīgāk mainīt nekā kloķvārpstu
Nu, nu. Mūsdienās šālēm ir 3 slāņi un katrs ar savām īpašībām, mērķi. Loģiski, ka šāles ir domātas, lai nevajadzētu mainīt kloķvārpstu, bet nav jau jēgas ja viņas dilst tāpat vien pastiprināti.
https://www.substech.com/dokuwiki/doku.php?id=e...earing_materials
Kā to saprast? Tāpat vien nekas nenotiek.
Uzbūve ir saprotama, tādēļ arī tā ir kāda ir - lai pasargātu vārpstu. Taču slīdvirsmu kontakts ir "nestandarta" situācija, kura dzinējam darbojoties(ne startējot pēc ilgākas stāvēšanas) nav pieļaujama, attiecīgi es meklētu cēloni(man izskatās pēc svešķermeņu esamības vai virsmu apstrādes problēmas, nevis materiāla nepietiekamas cietības), bet pēc Smudo atbildes, laikam sapratu iemeslu viņa darbībām(pamatā izmaksas?). | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, Mberg, PERFS, RVR, Staris, SteelRat, VLD, linda, maxell, mrc, noisex, smudo
|