Online

Pašreiz BMWPower skatās 200 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Šeit bija topiks (Kaspich, DM-101)

AutorsZiņojums
maasters
31. Dec 2021, 22:09 #9661

Kopš: 04. Jan 2018

Ziņojumi: 846

Braucu ar:


31 Dec 2021, 14:44:10 @DM-101 rakstīja:

31 Dec 2021, 12:44:55 @maasters rakstīja:

29 Dec 2021, 14:04:00 @sys9291 rakstīja:
Dzīvē daudzas lietas ir vienkāršas...
A savu tekstu tikai gribēju pateikt, ka piemēram pie beigta termostata sveces tiks darbinātas gandrīz visu laiku un viņu mūžs saruks N reizes, tāpat pie švaka aklā - caur sveci plūdīs lielāka strāva ar to pašu effektu...


Vai varbūt pareizāk būtu teikt, mazāka strāva , bet ilgāku laiku, lai sasniegtu to pašu temp, jo ar zemāku spriegumu (tukšs aklais) caur tio pašu pretestību nekā nevar dabūt lielāku strāvu tikai mazāku.
Bet kāpēc , lai tas bojātu sveci teorētiski, jo augstāks spriegums un lielāka strāva uzsilda to pašu elementu vienkārši ātrāk nekā zemāks spriegums un mazāka strāva?

Ja tur barošana ir PWM tad pēc idejas iznāk ka pulsiem garums paplatinās?






Ok,izskataas,ka man ir labsirdiibas uzpluudi un taps raktu seerija dirselju mociitaajiem. Skarbi sho visu lasiit.

Taatad, dde dod komandu sasniegt temperatuuru t.
Modulis zina ambient temperatuuru,zina svechu liiknes (taas ir nomeeriijis), izreekjina jaudu P,kas jaapievada.
Atbilstoshi karseeshanas profilam,pievada jaudu P.

Lielaaks U noziimee mazaaku I videejo. Mazaaks U noziimee lielaaku I videejo.


Nu parcik Tev arī patīk būt piekasīgam un precīzam, tad kāpēc nepiemini , ka pulsa garumi palielinās nevis strāva palielinās, jo mēs abi labi zinam, ka ar zemāku spriegumu caur to pašu pretestību nevar izdabūt cauri ausgtāku amperāžu tieši otrādi krītot spriegumam krīt arī strāva. Tātad pulsam , kura laikā šī strāva plūst jāpaliek garākam, citvārdsakot strāvai jāplūst ilgāku laiku.
Tas manuprāt ir saprotamāk pateikts nekā vienkārši pateikt, ka ar zemāku spriegumu pieaug I un viss.
Es vienkārši nojaušu tā bloka darbības principu , kur MOSFET vai IGBT hvz kuri slēgā strāvu tām svecēm, tāpēc prasīju par to vai tur ir tas PWM bet tad fiksi google iegāju un redzu, ka jā.

Ts ko es Kaspar gribu saprast, kāpēc zemāka strāva ilgāku pulsa garumu bendē to rezistīvo elementu vairāķ nekā lielāka strāva īsāku laiku, ja sasniegtā elementa temp. beigās ir identiska vai tuvu tai.?

Citos pretestību izmantotajos metālos parati ir otrādi, ka zemāka strāva un max temp padara elementu ilgmūžīgāku. Nu piemēram kvēlspuldzes laižot uz 2/3 no to paredzētā sprieguma/strāvas tās kalpo nesalīdzināmi ilgāk.
ASV ir dažas rekordistes , kas deg jau 100 gadus. Vienai internetā bija pat savs webcams, kur var vērot kā spīd spuldze...

Links

[ Šo ziņu laboja maasters, 31 Dec 2021, 22:15:35 ]

Offline
maasters
01. Jan 2022, 12:02 #9662

Kopš: 04. Jan 2018

Ziņojumi: 846

Braucu ar:

Nu pag nezinu vai arī es esmu palikts zem jēdziena "kungi", bet nedzirdēju atbildi uz savu jautājumu.

Tas ko es saprotu no M57 ir, ka nāk kvēlsveču "relejs", kas patiesībā nav nekāds relejs tā klasiskajā izpratnē, bet drīzāk kontrolieris ar SSR jeb solid state relay funckiju, kur mehāniskā releja darbību aizstāj jaudas pusvadītāji, kas silda sveces ar PWM strāvas līkni.
Šajā kontrolierī nāk iekšā IC, kurai ir ROM atmiņa un algoritms , kas kā tu kaspich teici lasa dažādus tam pievadītos parametrus sākot sākot no dzinēja temp, RPM, degvielas , izejot notā tiek piekoriģēta PWM strāva uz svecēm.
Vienīgais ko es te saredzu ir ka čūnčinot ilgāk strāvu uz svecēm vairāk uzkarst N Mosfet tranzizstori pašā kontrolierī , kuram ir limitēta izmēra radiators dzesei.
Visādi citādi es neredzu iemeslu vai veidu kādā pašas sveces tiktu "bojātas" dēļ zemāka akumulatora sprieguma.
Bet nu sys komentārs laipni gaidīts. Tie kas to dara ikdienā varbūt zin vēl kautko ko google uz fikso neatklāj

[ Šo ziņu laboja maasters, 01 Jan 2022, 12:03:45 ]

Offline
maasters
01. Jan 2022, 13:46 #9663

Kopš: 04. Jan 2018

Ziņojumi: 846

Braucu ar:


01 Jan 2022, 12:35:09 @DM-101 rakstīja:

01 Jan 2022, 12:02:55 @maasters rakstīja:
Nu pag nezinu vai arī es esmu palikts zem jēdziena "kungi", bet nedzirdēju atbildi uz savu jautājumu.

Tas ko es saprotu no M57 ir, ka nāk kvēlsveču "relejs", kas patiesībā nav nekāds relejs tā klasiskajā izpratnē, bet drīzāk kontrolieris ar SSR jeb solid state relay funckiju, kur mehāniskā releja darbību aizstāj jaudas pusvadītāji, kas silda sveces ar PWM strāvas līkni.
Šajā kontrolierī nāk iekšā IC, kurai ir ROM atmiņa un algoritms , kas kā tu kaspich teici lasa dažādus tam pievadītos parametrus sākot sākot no dzinēja temp, RPM, degvielas , izejot notā tiek piekoriģēta PWM strāva uz svecēm.
Vienīgais ko es te saredzu ir ka čūnčinot ilgāk strāvu uz svecēm vairāk uzkarst N Mosfet tranzizstori pašā kontrolierī , kuram ir limitēta izmēra radiators dzesei.
Visādi citādi es neredzu iemeslu vai veidu kādā pašas sveces tiktu "bojātas" dēļ zemāka akumulatora sprieguma.
Bet nu sys komentārs laipni gaidīts. Tie kas to dara ikdienā varbūt zin vēl kautko ko google uz fikso neatklāj


Peec manas saprashanas,sys kaut ko ne to uzrakstiija.
Par kungiem - nu,tevi arii,jaa.
24h atpaklaj tu uzzinaaji,ka tas nav relejs.
Bet tici man,viss notiek veel nesaliidzaami krutaak kaa tev skjiet shodien. Pacieties. Uzrakstiishu bloga ierakstu,tad buus teema sarunai.


To, ka mūsdienu kvēlsveces netiek slēgātas caur mehāniskiem relejiem es zināju jau sen, varbūt ne gluži no kura gada un kura motora modeļa kuram autoražotājam.
SSR jau nav nekas jauns šī metode tiek izmantota veselā virknē ietaišu, tiešī tagad būvēju ampam aizsardzību , kur arī fiziska releja vietā nāks "bidirectional" MOSFET slēdzis , kuru vadīs galvaniski atsaistīts IC risinājums (Si8752)
Taka nemet mani pār sētu kaspar

Bet lab uzraxti memuāru par tēmu varēs palasīt un tad padiskutēt.
Offline
Dii
01. Jan 2022, 15:24 #9664

Kopš: 19. Feb 2015

Ziņojumi: 243

Braucu ar: e91

Nelien dirsā Kasēnam bomār!


Ā, laimīgu Jauno!




Offline
maasters
01. Jan 2022, 18:10 #9665

Kopš: 04. Jan 2018

Ziņojumi: 846

Braucu ar:


01 Jan 2022, 15:24:42 @Dii rakstīja:
Nelien dirsā Kasēnam bomār!


Ā, laimīgu Jauno!







Tak nobanojiet kāds to vientuļo alkoholiķi

Offline
maasters
01. Jan 2022, 18:14 #9666

Kopš: 04. Jan 2018

Ziņojumi: 846

Braucu ar:


01 Jan 2022, 15:53:31 @DM-101 rakstīja:
Maaster,pat neskatot tavu ampa aizsardziibas sheemu,varu nosaukt 3 iemeslus,kaapeec taa mosfet izeja ir metama un nepilda savu uzdevumu un vismaz veel paariiti iemeslu paareejai aizsardziibas sheemai.
Taa,ka,sore,sudiigu/nekaadu sheemutehniku necienu.



Tev gan ir spējas zināt pat to ko tu nezini
Bosch jau arī nevienu shēmu bez tavas gala atziņas neizlaiž.

Bet ja nopietni, kas tev nepatīk MOSFET izmantošanā izejas releja vietā?
Si8752 analogais variants un 8751 ļogikas varinats tieši būvēts lai darbotos tādiem mērķiem.

Tad labāk releju, kur pie DC fault , ja ampam nobirst gala pakāpes pusvadītāji un relejam atslēdzoties izveidojas starp kontaktiem DC lokizlāde? Tur jau to4 skaļrunis ir metams pēctam, jo kā mēs zinam drošinātājs izdeg pēdējais parasti.

Vot uzbūvešu iztestēšu paskatīšos kā darbojas un tad varēsi kritizēt.
Offline
maasters
01. Jan 2022, 20:37 #9667

Kopš: 04. Jan 2018

Ziņojumi: 846

Braucu ar:


01 Jan 2022, 18:29:03 @DM-101 rakstīja:

01 Jan 2022, 18:14:45 @maasters rakstīja:

01 Jan 2022, 15:53:31 @DM-101 rakstīja:
Maaster,pat neskatot tavu ampa aizsardziibas sheemu,varu nosaukt 3 iemeslus,kaapeec taa mosfet izeja ir metama un nepilda savu uzdevumu un vismaz veel paariiti iemeslu paareejai aizsardziibas sheemai.
Taa,ka,sore,sudiigu/nekaadu sheemutehniku necienu.



Tev gan ir spējas zināt pat to ko tu nezini
Bosch jau arī nevienu shēmu bez tavas gala atziņas neizlaiž.

Bet ja nopietni, kas tev nepatīk MOSFET izmantošanā izejas releja vietā?
Si8752 analogais variants un 8751 ļogikas varinats tieši būvēts lai darbotos tādiem mērķiem.

Tad labāk releju, kur pie DC fault , ja ampam nobirst gala pakāpes pusvadītāji un relejam atslēdzoties izveidojas starp kontaktiem DC lokizlāde? Tur jau to4 skaļrunis ir metams pēctam, jo kā mēs zinam drošinātājs izdeg pēdējais parasti.

Vot uzbūvešu iztestēšu paskatīšos kā darbojas un tad varēsi kritizēt.



Ak tad es nezinu,par ko runaaju?
1. Neierobezhots du/dt,kas novediis pie struktuuras sagraushanas.
2. Neierobezhota Uds,kas noziimee - slodzes Le un pasiivajaa filtraa uzkraataa energjija iemetiis fetu Avalnche mode un izdemolees.
3. Nav ierobezhots Ids max,kas noziimee - vajaakaas fet shuunas saies uz iiso.

Un iz kopeejiem - tiek izmantota prasta RC kjeede DC trwsholda noteikshanai,nevis dt metode,kas nozimee - nostraadaashanas laiks ir pat liidz 10+ reizeem ilgaaks kaa vajadzeetu.

Bet,uz sho es gribeetu tehniskas un konstruktiivas atbildes,nwvis floodu. Nu,ja saproti,par ko es runaaju.
Ja nav pretargumentu shiem 4 pubktiem,gaidu atvainoshanos par kutes palaishanu un manas kompetences apshaubiishanu. Buchas


Ok centīšos īsi pa punktiem.

1)Induktīvā sprieguma pīķa dU/Dt ir "stāvs" jā, bet es domāju tu tač zini, ka visās shēmas, kur tiek izmantoti jaudas tranzistori pastāv arī to aizsardzība, jeb par to mēs izlikamies ka nezinam?
Tur ir virkne risinajumu , kurus var izmantot, es pat neemsu izvēlējies, kuru lietošu. Var tupa , ja slinkums uzmest MOV varistoru, tā teikt, ja visi striķi plīst tas noīsinās skaļruņa izeju. Var izmantot TVS diodi. Var iet advancētaku ceļu un nodrošināt, ka DC gadījumā izejā, atslēdzoties izejas MOSFET paralēli cits MOSFET saslēdz skaļruņa izeju uz īso, jeb + pret GND.
Savulaik dažos rūpnieciskajos stiprekļos esmu redzējis shēmās izmantoja brutālu veidu, kur izeju noīsināja ar tiristora palīdzību. Rezuzltāts bija tāds, ka ja izejas pakāpē miris bija viens tranzistors, tad pēc tiristora ieslēgšanās nomira visi...
Gan jau esi redzējis, dzirdejis tādus risinājumus.

Induktīvais pīķis rodas tikai tad, ja tam ļauj rasties, kā redzi es uzskaitīju daudzus veidus kā to nepieļaut atstājot MOSFETus dzīvus nepārsniedzot to "breakdown voltage".


2) Faktiski uz šo jau atbildēju pirmajā punktā. Novadot induktīvo energiju,kas radīsies filtrā un skaļruņu spolēs sabrūkot to mag. laukam MOSFET netiek nekas izdemolēts, jo strāvai ir ķēde, kurā izlādēties un netiek pārsniegts/sasniegts sprieguma līmenis, kas būtu bīstams MOSFETiem.

3)Godīgi sakot šo es nesaprotu, ko tu esi domājis ar FET šūnām, Zinu tikai to, ka ir konstruēts FET tranzistors ar izteci, noteci un aizvaru, kur starp izteci un noteci pastāv kanāls, kas rodas elektriskā lauka ietekmē, kad uz aizvaru padod zināmu spriegumu, kas pārsniedz "threshold" vertību mērot pret Source. Kur tur vēl kādas šūnas un ko tu ar to esi domājis ļaušu tev pašam izteikties.

[ Šo ziņu laboja maasters, 01 Jan 2022, 20:39:48 ]

Offline
maasters
02. Jan 2022, 11:28 #9668

Kopš: 04. Jan 2018

Ziņojumi: 846

Braucu ar:

Ai Ai, tikko kautkur nepiekrīt tev tā uzreiz viss garām.
Iemesls kāpēc nekomenteji, jo īsti jau nav ko komentēt, jo viss ir pareizi. Tas, ka citam patīk viens risinājums un citam cits tā ir cita lieta un katram risinājuma ir savi +-.

Pēc tava teiktā iznāk MOSFET tipa tranzistorus nevar lietot nekur , kur jāslēgā lielas strāvas caur induktīvām slodzēm (spolēm, transformatoriem utt) bet tiesi tas ir tas kas tiek darīts un veiksmīgi. Flyback tipa SMPS, solenoīdi, transformatori pustilta slēgumos utt.

Un beigu beigās vai tik tie nav tie paši MOSFET (arī IGBT laikam) , kuri slēgā primāro strāvu tavā "samij ļubimij" "uvazhajamij" MSD80?

Atradu pat postu tava blogā, kur maini viņus un nesaproti kāpēc BMW ielikuši tik švakus, laikam no turienes arī tas "heits" uz mana tipa risinājumu.




Links

Diemžēl tā arī nedzirdēju konstruktīvu kritiku par to, kāpēc nevarētu izmantot bidirectional MOSFET pāri ar pietiekošu U max rezervi manis minētajam risinājumam, pie nosacījuma, ka tiek izmantota papildus aizsardzība pašam MOSFET pārim.



PS. Es saprotu tavu domu, jā pārtraucot līdzstrāvas plūsmu daudztinumu spolē radītais induktīvais pīķis būs lielāks kā tas kas rodas slēgājot impulsa transformatoru vai tava N53 indukcijas spoles primāro tinumu, bet vaig atcerēties ka DC trigger ampam izejā jau atslēdz to pirms DC izejā sasniedz savu max iespējamo vertību. Te runa iet par atslēgšanos pie 10-12 VDC lieljaudas ampam

[ Šo ziņu laboja maasters, 02 Jan 2022, 11:35:57 ]

Offline
maasters
02. Jan 2022, 18:57 #9669

Kopš: 04. Jan 2018

Ziņojumi: 846

Braucu ar:

Pardon, docenta kungs kā Tevi te dēvē, man arī brīžiem liekas, ka tu pats arī nesaproti par ko tu runā dažreiz.

A es to shēmu uztaisīšu un iztestēšu , un ja nu tie MOSFETi netiks izdemolēti pat ne pēc N reizēm ar DC un spolēm izejā, ko tad teiksi? Drošvien to pašu, - sēdies 2 , gavno utt.

Ja tur viss darbosies esmu gatavs pat iedot viņu tev noņemt skaidu dzīvē vai vismaz precīzu shēmas kopiju iedot varēsi apšauibīt katru detaļu, kaut gan tur jau nav ko diži izšaubīt, ja shēma ir uz TL074 opampa bāzes tik vien kā izejā nav relejs bet MOSFET draivers un vēl pāris figņas.
Protams es vēl nesaku 100%, tad kad būs reāls makets un rezultāts oscilā, tad zināšu galvot vai nē.


PS. Kā nu bez rupjas uzrunas (dolbajobs utt) Es tikai citēju ko esi teicis blogā, kas nekādā veidā neizšauba tavu kompetenci par ko tu tā uztraucies tu laikam to tā saprati.

MSD80 ilgu laiku tika izmantoti IRF644 sērijas MOSFET tranzistori aizdedzes spoļu vadībai. Šo tranzistoru maksimāli pieļaujamais spriegums Uds ir 250V, bet, kā rāda reālas situācijas mērījumi, spriegums īslaicīgi sasniedz pat 350 .. 380V!
Kā BMW šo 'risinājumu' palaida sērijveidā? Nav saprotams. Bet skaidrs ir viens - tas, ka šie IRF tranzistori tiek bojāti - tas ir tikai pašsaprotami.


Pats jau saki, ka nav saprotams kapēc BMW palaida tos traņus sērijā...


Un vispār par kādu MOSFET demolešanu ampa aizsardzībā te var būt runa? IRF644 kā pats raksti ilgu laiku tika lietoti MSD80 spoļu ka4asanā un cik x sekundē tiem tika maukts pāri par max rated Uds, ņemot vērā ka pīķis uz katru impulsu un tādu ir cik vienā sekundē - daudz
Ampa izejā cik bieži domā būs DC? Kur šeit problēma MOSFETiem un to aizsardzībai tikt galā? neredzu.

[ Šo ziņu laboja maasters, 02 Jan 2022, 19:08:05 ]

Offline
sys9291
03. Jan 2022, 09:12 #9670

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT

Laimīgu Jauno gadu Kaspar!
Pakomentē linkā redzamo...
https://www.ebay.co.uk/itm/254298311225
Offline
Alkaans
03. Jan 2022, 09:43 #9671

Kopš: 14. Nov 2011

Ziņojumi: 637

Braucu ar: BMW E61 535d / BMW e36 325 Vanos / Opel Astra G 2.0 OPC

Izskatās pēc releja
Offline
sys9291
03. Jan 2022, 10:58 #9672

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


03 Jan 2022, 10:30:24 @DM-101 rakstīja:

03 Jan 2022, 09:12:33 @sys9291 rakstīja:
Laimīgu Jauno gadu Kaspar!
Pakomentē linkā redzamo...
https://www.ebay.co.uk/itm/254298311225


Paldies!
Abpuseeji!

Ha, skat, Tu tak man teici, ka neiesi apguut visaadus dinozaurus [to attiecinot uz N53].
Izraadaas, ka M57 pirmssaakumus Tu zini teicami! Nevajag sleept savus talantus!

Paldies par komplimentu - kā nekā pašam tāds bija... Tātad korekti būtu rakstīt: sākot no DDE5 paaudzes..
Offline
Lafter
03. Jan 2022, 12:15 #9673

Kopš: 23. Sep 2007

Ziņojumi: 28686

Braucu ar: wv

Kaspich bija taisnība.
Teslas stāv marketplace uz maiņu. Ejošākie ir 535D un 535. E61 utt. Eiforija beigusies

-----------------
Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
Offline
uldens1
03. Jan 2022, 13:40 #9674

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16206

Braucu ar:


03 Jan 2022, 12:15:14 @Lafter rakstīja:
Kaspich bija taisnība.
Teslas stāv marketplace uz maiņu. Ejošākie ir 535D un 535. E61 utt. Eiforija beigusies
gan jau paķēruši jaunāku modeli,un kur gan veco likt,kā pardot kādam
Online
Lafter
03. Jan 2022, 14:34 #9675

Kopš: 23. Sep 2007

Ziņojumi: 28686

Braucu ar: wv


03 Jan 2022, 13:40:21 @uldens1 rakstīja:

03 Jan 2022, 12:15:14 @Lafter rakstīja:
Kaspich bija taisnība.
Teslas stāv marketplace uz maiņu. Ejošākie ir 535D un 535. E61 utt. Eiforija beigusies
gan jau paķēruši jaunāku modeli,un kur gan veco likt,kā pardot kādam

Izlasi!
Maina pret auto ar iekšdedzes dzinēju. Un pēkšņi raksti ziņu portālos utt. Viens pēc 4 gadu lietošanas el samainījis pret jaunu benzīna auto. Jūtās atkal laimīgs un brīvs. Otrs diesel vietā ieķēris

[ Šo ziņu laboja Lafter, 03 Jan 2022, 14:34:58 ]



-----------------
Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
Offline
streetking
03. Jan 2022, 14:57 #9676

Kopš: 06. Nov 2017

Ziņojumi: 203

Braucu ar:

https://youtu.be/gNp-Y6zQ-kA

Video, kur kaut kas par tēmu
Offline
sys9291
03. Jan 2022, 15:45 #9677

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


03 Jan 2022, 15:12:09 @DM-101 rakstīja:

03 Jan 2022, 14:57:28 @streetking rakstīja:
https://youtu.be/gNp-Y6zQ-kA

Video, kur kaut kas par tēmu


paldies! LJOTI labs video!
1. nofeilotu 3 no 4 svechu identificeeshana, izmantojot multimetra ''piikstuli'';
2. nofeilotu vismaz 2 no 4 svechu paarbaude ar kontrollampinju [skruuvgriezha iskataa].
3. un vislabaakais - DDE neviena kljuuda par circuit! Tikai kljuudas par paartrauktu apsildi. Perfekti!!!

un sausais atlikums kāds? Sveces maisā - bet kļūda par aktivizāciju... (kurš tur iepriekš kaut ko stāstīja par riebīgo mārketingu?)
Var jau protams skatīties LIN uz osciļa (ak jā tur vēl citi dati staigā - tātad sāksim diferencēt kas ir kas), bet tik pat labi pēc sveču maiņas var veikt sveču aktīvo testu rezultāts būs patiesāks...tapēc neredzu īpašu jēgu sveces vietā ielikt kontrollampu... jo kaut kā neesmu saskāries ar situāciju, ka blokā atslēgas būtu uz īso (un nokurinātu tikko uzlikto jauno sveci) varbūt kāds ir?
Un vēl iz pieredzes ir bijusi situācija, kas pretestība svecei ir OK, bet svece silst nevis no gala, bet kaut kur tuvu blīvējušajam konusam...
Offline
sys9291
03. Jan 2022, 16:19 #9678

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


03 Jan 2022, 15:55:55 @DM-101 rakstīja:

03 Jan 2022, 15:45:19 @sys9291 rakstīja:

03 Jan 2022, 15:12:09 @DM-101 rakstīja:

03 Jan 2022, 14:57:28 @streetking rakstīja:
https://youtu.be/gNp-Y6zQ-kA

Video, kur kaut kas par tēmu


paldies! LJOTI labs video!
1. nofeilotu 3 no 4 svechu identificeeshana, izmantojot multimetra ''piikstuli'';
2. nofeilotu vismaz 2 no 4 svechu paarbaude ar kontrollampinju [skruuvgriezha iskataa].
3. un vislabaakais - DDE neviena kljuuda par circuit! Tikai kljuudas par paartrauktu apsildi. Perfekti!!!

un sausais atlikums kāds? Sveces maisā - bet kļūda par aktivizāciju... (kurš tur iepriekš kaut ko stāstīja par riebīgo mārketingu?)
Var jau protams skatīties LIN uz osciļa (ak jā tur vēl citi dati staigā - tātad sāksim diferencēt kas ir kas), bet tik pat labi pēc sveču maiņas var veikt sveču aktīvo testu rezultāts būs patiesāks...tapēc neredzu īpašu jēgu sveces vietā ielikt kontrollampu... jo kaut kā neesmu saskāries ar situāciju, ka blokā atslēgas būtu uz īso (un nokurinātu tikko uzlikto jauno sveci) varbūt kāds ir?
Un vēl iz pieredzes ir bijusi situācija, kas pretestība svecei ir OK, bet svece silst nevis no gala, bet kaut kur tuvu blīvējušajam konusam...


nu, man top raksts par teemu needaudz pacietiibas

ok gaidu.
Offline
sys9291
03. Jan 2022, 16:22 #9679

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


03 Jan 2022, 14:31:37 @DM-101 rakstīja:
blogaa:

Diizels. Kveelsvechu ''relejs''. Varianti

nu te jāpiekrīt... bet realitātē pērkot pie dīlera cenu atyšķirība nav 30EUR, bet gandrīz 2x..., bet nu ņemot vērā darba apjumu mainot sveces tas atmaksājas...
Offline
uldens1
03. Jan 2022, 17:16 #9680

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16206

Braucu ar:


03 Jan 2022, 14:34:02 @Lafter rakstīja:

03 Jan 2022, 13:40:21 @uldens1 rakstīja:

03 Jan 2022, 12:15:14 @Lafter rakstīja:
Kaspich bija taisnība.
Teslas stāv marketplace uz maiņu. Ejošākie ir 535D un 535. E61 utt. Eiforija beigusies
gan jau paķēruši jaunāku modeli,un kur gan veco likt,kā pardot kādam

Izlasi!
Maina pret auto ar iekšdedzes dzinēju. Un pēkšņi raksti ziņu portālos utt. Viens pēc 4 gadu lietošanas el samainījis pret jaunu benzīna auto. Jūtās atkal laimīgs un brīvs. Otrs diesel vietā ieķēris


ne jau visiem der elektroauto
Online

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4