Online
Pašreiz BMWPower skatās 217 viesi un 22 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: 3. sērija E90
Autors | Ziņojums |
Digital | 23. Dec 2020, 09:45 |
#9661
|
| Kopš: 02. Jul 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 3727
Braucu ar: Elektrību
| Šeit uzrakstot kautko par tādam lietām dažs labs citā topikā metīsies nolikt par lohu, tapēc nav vēlmes izplūst. | Offline | | |
Angelz | 23. Dec 2020, 15:55 |
#9662
|
| Kopš: 17. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 2878
Braucu ar: BMW
|
23 Dec 2020, 09:45:42 @Digital rakstīja:
Šeit uzrakstot kautko par tādam lietām dažs labs citā topikā metīsies nolikt par lohu, tapēc nav vēlmes izplūst.
Davai loh, raksti..!
----------------- ▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫
Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi | Offline | | |
Digital | 23. Dec 2020, 16:22 |
#9663
|
| Kopš: 02. Jul 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 3727
Braucu ar: Elektrību
|
23 Dec 2020, 15:55:32 @Angelz rakstīja:
23 Dec 2020, 09:45:42 @Digital rakstīja:
Šeit uzrakstot kautko par tādam lietām dažs labs citā topikā metīsies nolikt par lohu, tapēc nav vēlmes izplūst.
Davai loh, raksti..!
| Offline | | |
mg50 | 23. Dec 2020, 16:38 |
#9664
|
| Kopš: 16. Aug 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 251
Braucu ar: F31
| Kad pats meklēju aftermarket risinājumus, tad uzdūros šim, kas likās vissakarīgākais plug&play variants priekš CCC. Noskatijos youtube pamācību un neizskatījas nekas baigi sarežģīts, ja vienīgi rokas no vienas vietas neaug
Android Touch Screen [ Šo ziņu laboja mg50, 23 Dec 2020, 16:41:42 ] | Offline | | |
sys9291 | 23. Dec 2020, 19:13 |
#9665
|
| Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5203
Braucu ar: F20 R1200RT
| vienīgā neērtība ir paša tača lietošana 90 būdā, vajag zināmu roku veiklību... | Offline | | |
Sendzaa | 24. Dec 2020, 13:12 |
#9666
|
| Kopš: 01. Dec 2016
Ziņojumi: 385
Braucu ar:
|
23 Dec 2020, 09:17:17 @sonx33 rakstīja:
e91 bagažnieka vaks, nenormali smagi virinas gan vaks gan stikls, kautkads feils ar enģem varetu but? reali atverot lidz galam vaļa, vajag ar abam rokam vert ciet.
Mam arī diezgan smagi verās ciet
Ir virināts cits E91, tam viegli gāja lejā
Uz augšu lai vieglāk iet samainīju amīšus, bija saguruši un viens pa sauso | Offline | | |
Sicram_ | 25. Dec 2020, 10:04 |
#9667
|
| Kopš: 06. May 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 473
Braucu ar:
|
24 Dec 2020, 13:12:18 @Sendzaa rakstīja:
23 Dec 2020, 09:17:17 @sonx33 rakstīja:
e91 bagažnieka vaks, nenormali smagi virinas gan vaks gan stikls, kautkads feils ar enģem varetu but? reali atverot lidz galam vaļa, vajag ar abam rokam vert ciet.
Mam arī diezgan smagi verās ciet
Ir virināts cits E91, tam viegli gāja lejā
Uz augšu lai vieglāk iet samainīju amīšus, bija saguruši un viens pa sauso
Man ir šis pats, un tāda sajūta, ka paliek grūtāk. Esmu visādus smalkos eļļainos izstrādājumus pūtis, bet tas nepalīdz, palīdz īslaicīgi.
Arī gribētu uzzināt, ko darīt. | Offline | | |
vadjiksBMW | 25. Dec 2020, 17:57 |
#9668
|
| Kopš: 16. Aug 2016
No: Olaine
Ziņojumi: 2678
Braucu ar: Populāko auto marku powerā.
| Hvz vienam hlamam tāda vaina bija vnk nomainīju eņģes, tur pašās eņģēs kkāda atspere vai tik nebija kas vēl varēja salūzt neatceros | Offline | | |
|
AgrisLV | 25. Dec 2020, 19:47 |
#9669
|
| Kopš: 04. Dec 2020
No: Rīga
Ziņojumi: 15
Braucu ar: Riteni
| Sveiki,
Kādas provizoriski varētu būt uzturēšanas izmaksas turpmākajos 3-5 gados nopērkot 250K nobrauktu e92 330D 2007 ar M57N2. Auto no NL (nobraukums itkā patiess, cik pēc DNA spriežu) Nāk par 7K.
Par benzīna e90 domu laikam esmu atmetis, jo tie sakarīgie N52b30 dzinēji te tikpat kā nav atrodami. Benzīnus vispār apsvēru, jo es nebraucu daudz - ap 10K gadā. (paldies Bokens par izglītošanu par e90 benzīnniekiem)
Patiesībā jau esmu gandrīz izlēmis ņemt Lexus IS250 (jo cik saprotu to uzturēt būs kriieeetni lētāk, bet gribu vēlreiz pārliecināties šeit uzjautājot), jāņem vērā gan ka tie visi ir aprūsējuši LV pirkti eksemplāri, kas te pieejami. Līdz galam skaidrības nav. e90 noteikti dotu braukšanai bonuspunktus. Esmu salasījies par visām detaļām (turbo, sprauslas, ķēde, termostati, degvielas sūknis, ūdenssūknis, dpf utt), bet skaidrības cik reāli šie verķi maksā kopā ar mainīšanu un cik tas vairāku gadu griezumā maksās īsti nav. Kā arī lasu ka IS250 plīstot ātrumkārbas pie 200-300K, E90 redzu, ka daudziem iet 500K+. Pieņemu ka tiem tad vinas moshk izturigakas un noperkot 250K nobrauktu un apmainot eļļu tā varētu arī nenoplīst manas lietošanas laikā. | Offline | | |
vadjiksBMW | 25. Dec 2020, 20:10 |
#9670
|
| Kopš: 16. Aug 2016
No: Olaine
Ziņojumi: 2678
Braucu ar: Populāko auto marku powerā.
| Tas jautājums kopumā ir visai muļķīgs.
Hvz kas tev tur var saplīst, hvz kāds ir tas auto.
Ja 3-5 gadu termiņā pie nobraukuma 10-15k gadā tur īsti nekam nopietnam pat nebūtu jāpaspēj izjukt, ja tas auto jau startā nav miskaste, normāli cilvēki pa gadu nobrauc tikpat 50-75k.
Uz ko noteikti jārēķinās būtu kāda sprausla, jo pjezzo mūždien kāda ir sūdīga, kvēlenes, bloks, varbūt bremžu diski, kluči, kloķenes demferis, visādas blīves motoram, jo mūždien kkur puņķojas. Ļoti iespējams amji, jo tie uz tādu noskrējienu mēdz būt jau nosvīduši eļļā, nu un banālas apkopes.
Tālāk jau laimes spēle atkarībā no konkrētā auto. | Offline | | |
ran | 25. Dec 2020, 20:36 |
#9671
|
| Kopš: 05. Feb 2018
Ziņojumi: 113
Braucu ar: kW
|
25 Dec 2020, 20:10:37 @vadjiksBMW rakstīja:
Tas jautājums kopumā ir visai muļķīgs.
Hvz kas tev tur var saplīst, hvz kāds ir tas auto.
Ja 3-5 gadu termiņā pie nobraukuma 10-15k gadā tur īsti nekam nopietnam pat nebūtu jāpaspēj izjukt, ja tas auto jau startā nav miskaste, normāli cilvēki pa gadu nobrauc tikpat 50-75k.
Uz ko noteikti jārēķinās būtu kāda sprausla, jo pjezzo mūždien kāda ir sūdīga, kvēlenes, bloks, varbūt bremžu diski, kluči, kloķenes demferis, visādas blīves motoram, jo mūždien kkur puņķojas. Ļoti iespējams amji, jo tie uz tādu noskrējienu mēdz būt jau nosvīduši eļļā, nu un banālas apkopes.
Tālāk jau laimes spēle atkarībā no konkrētā auto.
M57 piezo? | Offline | | |
sys9291 | 25. Dec 2020, 20:41 |
#9672
|
| Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5203
Braucu ar: F20 R1200RT
|
25 Dec 2020, 20:36:24 @ran rakstīja:
25 Dec 2020, 20:10:37 @vadjiksBMW rakstīja:
Tas jautājums kopumā ir visai muļķīgs.
Hvz kas tev tur var saplīst, hvz kāds ir tas auto.
Ja 3-5 gadu termiņā pie nobraukuma 10-15k gadā tur īsti nekam nopietnam pat nebūtu jāpaspēj izjukt, ja tas auto jau startā nav miskaste, normāli cilvēki pa gadu nobrauc tikpat 50-75k.
Uz ko noteikti jārēķinās būtu kāda sprausla, jo pjezzo mūždien kāda ir sūdīga, kvēlenes, bloks, varbūt bremžu diski, kluči, kloķenes demferis, visādas blīves motoram, jo mūždien kkur puņķojas. Ļoti iespējams amji, jo tie uz tādu noskrējienu mēdz būt jau nosvīduši eļļā, nu un banālas apkopes.
Tālāk jau laimes spēle atkarībā no konkrētā auto.
M57 piezo?
un kas tevi izbrīna? jo viss atkarīgs no izlaiduma gada...un modeļa...[ Šo ziņu laboja sys9291, 25 Dec 2020, 20:42:21 ] | Offline | | |
Locis | 25. Dec 2020, 21:04 |
#9673
|
| Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 11221
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
| http://prestige-german-engines.co.uk/engine-iss...g-chain-failure/
Ķēde pie 250k šim dzinējam noteikti jāmaina, es ne metru nebrauktu bez maiņas. Priekš, kam, piemēram, izbojat sev brīvdienas, kaut kur nekuriene gaidot evakuatoru, jo ķēde pārplīst. | Offline | | |
miklucis | 25. Dec 2020, 21:05 |
#9674
|
| Kopš: 12. Nov 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1012
Braucu ar: 330; (. )( .)
| Te cilvēks minēja <e92 330D 2007 ar M57N2>
gan mdeli, gan dzinēja kodu.
Šim ir pjezo sprauslas??? | Offline | | |
vadjiksBMW | 25. Dec 2020, 21:20 |
#9675
|
| Kopš: 16. Aug 2016
No: Olaine
Ziņojumi: 2678
Braucu ar: Populāko auto marku powerā.
| Uz E9x 330D 170kw un 335D 210kw pēc būtības citas nevar būt, jo tajos modeļos nāca tikai M57N2 motori (tik cik pēdejos gados nomainījās uz N57, kuram tāpat ir pjezzo), izņēmums būs 325D 145kw tam nāk parastās, kuras vēl no E46 der un visādiem citiem motoriem.
Problēma ar to, ka ar M57 daudzi saprot automātā veco čuguna kluci no E39, lai arī tie motori pa lielam beidzās jau 2005. gadā un līdz tam tāpat bija 2 paaudzes, kur arī visādi sūdi mainās.[ Šo ziņu laboja vadjiksBMW, 25 Dec 2020, 21:22:09 ] | Offline | | |
sys9291 | 26. Dec 2020, 00:49 |
#9676
|
| Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5203
Braucu ar: F20 R1200RT
|
25 Dec 2020, 21:05:02 @miklucis rakstīja:
Te cilvēks minēja <e92 330D 2007 ar M57N2>
gan mdeli, gan dzinēja kodu.
Šim ir pjezo sprauslas???
klau tu tiešām neesi šos dzinējus redzējis vai kā? | Offline | | |
|
miklucis | 26. Dec 2020, 09:47 |
#9677
|
| Kopš: 12. Nov 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1012
Braucu ar: 330; (. )( .)
| Atmetos | Offline | | |
Kaross | 26. Dec 2020, 12:07 |
#9678
|
| Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
|
25 Dec 2020, 20:36:24 @ran rakstīja:
25 Dec 2020, 20:10:37 @vadjiksBMW rakstīja:
Tas jautājums kopumā ir visai muļķīgs.
Hvz kas tev tur var saplīst, hvz kāds ir tas auto.
Ja 3-5 gadu termiņā pie nobraukuma 10-15k gadā tur īsti nekam nopietnam pat nebūtu jāpaspēj izjukt, ja tas auto jau startā nav miskaste, normāli cilvēki pa gadu nobrauc tikpat 50-75k.
Uz ko noteikti jārēķinās būtu kāda sprausla, jo pjezzo mūždien kāda ir sūdīga, kvēlenes, bloks, varbūt bremžu diski, kluči, kloķenes demferis, visādas blīves motoram, jo mūždien kkur puņķojas. Ļoti iespējams amji, jo tie uz tādu noskrējienu mēdz būt jau nosvīduši eļļā, nu un banālas apkopes.
Tālāk jau laimes spēle atkarībā no konkrētā auto.
M57 piezo?
Jā, sākot no 2005.gada. E90 vispār nebija bez pjezo. E60 vēl pašiem pirmajiem bija parastās.[ Šo ziņu laboja Kaross, 26 Dec 2020, 12:08:43 ]
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
bum_bumz | 26. Dec 2020, 14:19 |
#9679
|
| Kopš: 05. Jan 2006
Ziņojumi: 6744
Braucu ar: E34
|
25 Dec 2020, 19:47:02 @AgrisLV rakstīja:
Sveiki,
Kādas provizoriski varētu būt uzturēšanas izmaksas turpmākajos 3-5 gados nopērkot 250K nobrauktu e92 330D 2007 ar M57N2.
Klasiskie 3K uzreiz. Kad pirmoreiz te iemetu tādu tekstu, bij apdirsiens @radiaators bija pēc tam
Dzinējs gan N57 ar ~ 200K. Tas bija 16-17 gadu mijā, 4 gadi pagājuši un nav ne centa vairāk ieguldīts. | Offline | | |
Digital | 26. Dec 2020, 16:54 |
#9680
|
| Kopš: 02. Jul 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 3727
Braucu ar: Elektrību
|
26 Dec 2020, 12:07:36 @Kaross rakstīja:
25 Dec 2020, 20:36:24 @ran rakstīja:
25 Dec 2020, 20:10:37 @vadjiksBMW rakstīja:
Tas jautājums kopumā ir visai muļķīgs.
Hvz kas tev tur var saplīst, hvz kāds ir tas auto.
Ja 3-5 gadu termiņā pie nobraukuma 10-15k gadā tur īsti nekam nopietnam pat nebūtu jāpaspēj izjukt, ja tas auto jau startā nav miskaste, normāli cilvēki pa gadu nobrauc tikpat 50-75k.
Uz ko noteikti jārēķinās būtu kāda sprausla, jo pjezzo mūždien kāda ir sūdīga, kvēlenes, bloks, varbūt bremžu diski, kluči, kloķenes demferis, visādas blīves motoram, jo mūždien kkur puņķojas. Ļoti iespējams amji, jo tie uz tādu noskrējienu mēdz būt jau nosvīduši eļļā, nu un banālas apkopes.
Tālāk jau laimes spēle atkarībā no konkrētā auto.
M57 piezo?
Jā, sākot no 2005.gada. E90 vispār nebija bez pjezo. E60 vēl pašiem pirmajiem bija parastās.
325d vēl 2007. Ir parastās m57 izpildijumā. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|