Online

Pašreiz BMWPower skatās 203 viesi un 4 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Citi auto » Subaru

Tēma: Subaru, Evo, Quattro, Audi...

AutorsZiņojums
Siipols
07. Nov 2013, 09:29 #9661

Kopš: 23. Mar 2005

No: Zilupe

Ziņojumi: 11992

Braucu ar: Jawasaki ZX1100

Baigā jēga ziemā no uzlikām ar lielāku virsmu


un jaunām tā saskarmes virsma vienmer ir mazaka neka nodilušām

-----------------
Universālā ekskavatora pakalpojumi Ķekava-Baldone-Daugmale-salaspils -Rīga
Offline
Z4
07. Nov 2013, 20:53 #9662

Kopš: 24. Sep 2012

Ziņojumi: 385

Braucu ar: F10 n47


07 Nov 2013, 08:11:57 Z4 rakstīja:

07 Nov 2013, 00:21:47 JZ rakstīja:
pagpagpag, tev pateica ka īstie kluči maksā tik un tu prasi vai nav lētāk, šie - ok, atradām, reku šitādi, nav priekš sti, bet tomēr brembo, un tu pērc lētākos?




Nē,es pirku,kas pēc kataloga paredzētie,un fiziski viņi der, bet tā saskares virsma ir tik maza,ka man pat mocim ir lielāka...un šie jaunie varianti nemaz nav paredzēti manam modelis,bet gan lotusam,evo utt.. vnk gribu lai kluši strādā pa maksimāli lielu virsmu( iepriekšējie vismaz tādi ir)


Viss forši ,dabūju uzlikas,kuras arī bija tādas pašas kā iepriekšējās, bet ar to laimes stāsts nebeidzes,nezin kāpēc baigi grūti bija dabūt virsū bremžu disku uz rocenes uzlikām,mazliet pieslīpējot dabuju, bet griežo ratu mazliet ķērās un sildija bremžu disku,nobraucot apmēram 2km un ik pa brīdim paraustot roceni vienā brīdi jūtu sitienu pa ratu un rats nobloķējas,reāli noņemot ratu,disku- bremžu uzlika bija atdalījusies no metāla pamatnes zvanu uz api, šies saka,ka nepareizi uzstādīti, bet tā tas nav,jo viss bija uzlikts pareizi un korekti. Tagad arī jaunājā diskā ir sadzītas rievas.

pētot disku specifikācīju iekšējais diametrs ir 190mm,bet uzlikas domātas priekš 192mm un iespējams ka dēļ šā varianta arī šis viss notika..
redzēs ko ape motors rīt teiks..

Kurš var akurāti,precīzi novirpo sadzītās rievas?
Offline
Z4
07. Nov 2013, 21:42 #9663

Kopš: 24. Sep 2012

Ziņojumi: 385

Braucu ar: F10 n47


07 Nov 2013, 21:33:25 adolfs rakstīja:
pokuj tas rievas


Man nav,ja jauni diski,tad bez rievām!
Offline
didzinators
07. Nov 2013, 22:41 #9664

Kopš: 25. Nov 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1407

Braucu ar: Japāņu ņivu

Ja nejedz sataisīt pats auto, tad labak iedot kadam citam to izdarīt, taa bus letak
Offline
JZ
07. Nov 2013, 22:42 #9665

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

zini kādēļ galvenajiem lokiem ir bremžu eļļas rezervuārs? ne tikai tādēļ, lai vieglāk eļļu iedabūt kontūrā, vai arī, kad remontē suportus, uzreiz gaiss neietecētu iekšā sistēmā, kad suportu no šļūtenes noskrūvē, bet tādēļ, lai, pie kluču dilšanas, kompensētu tilpuma izmaiņu, kas rodas virzulītim virzoties vairāk ārā no cilindra (suporta)

tad, iespējams, rokas bremzei ir līdzīga sistēma, ne? un, var būt, liekot jaunos lokus to vajadzēja nedaudz pieregulēt, lai disks tik tikko iet virsū tiem lokiem, un uzgriežņi trošu galos pie rokas bremzes roktura ir sekundāri, primārā sistēma, cik es zinu, vienmēr, ir pie lokiem

kas saistīts ar loka bremžu uzlikas materiāla atdalīšanos no tērauda skavas - tie loki ir pielīmēti, visām līmēm ir temperatūras robeža līdz kurām tās vēl daļēji spēj pildīt savu funkciju, tagad tu zini ka tu to robežu pārkāpi, jeb vienkāršiem - apes cilvēka vārdiem - nepareizi uzstādiji bremžu lokus...
Offline
JZ
07. Nov 2013, 22:45 #9666

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:


07 Nov 2013, 22:41:44 didzinators rakstīja:
Ja nejedz sataisīt pats auto, tad labak iedot kadam citam to izdarīt, taa bus letak


neviens gudrs nepiedzimst
Offline
6500
07. Nov 2013, 22:52 #9667

Kopš: 19. Feb 2007

Ziņojumi: 15715

Braucu ar:


07 Nov 2013, 13:39:57 genaadijs rakstīja:



sitaa laba...

-----------------
www.hgkracing.com
Offline
Puce
07. Nov 2013, 23:15 #9668

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6425

Braucu ar: BMW 315 e21

///Kalmi///

Huij dogonjesh!



-----------------
J.K.jr.bad.

[url=http://www.adparts.eu/]
[/url]
Offline
_Eddy_
07. Nov 2013, 23:22 #9669

Kopš: 13. Feb 2008

Ziņojumi: 1672

Braucu ar: wrx sti typeR 00', octavia RS AWD 22’

A kaa Tu tos diskus nost dabuji, nesavelkot lokus kopaa???

Subaru nav taada 192mm, tas ka uz pacinjas rakstiits, cita lieta. Bet uz brembo jaader visiem.

[ Šo ziņu laboja _Eddy_, 07 Nov 2013, 23:25:55 ]

Offline
Z4
08. Nov 2013, 08:09 #9670

Kopš: 24. Sep 2012

Ziņojumi: 385

Braucu ar: F10 n47


07 Nov 2013, 22:42:01 JZ rakstīja:
zini kādēļ galvenajiem lokiem ir bremžu eļļas rezervuārs? ne tikai tādēļ, lai vieglāk eļļu iedabūt kontūrā, vai arī, kad remontē suportus, uzreiz gaiss neietecētu iekšā sistēmā, kad suportu no šļūtenes noskrūvē, bet tādēļ, lai, pie kluču dilšanas, kompensētu tilpuma izmaiņu, kas rodas virzulītim virzoties vairāk ārā no cilindra (suporta)

tad, iespējams, rokas bremzei ir līdzīga sistēma, ne? un, var būt, liekot jaunos lokus to vajadzēja nedaudz pieregulēt, lai disks tik tikko iet virsū tiem lokiem, un uzgriežņi trošu galos pie rokas bremzes roktura ir sekundāri, primārā sistēma, cik es zinu, vienmēr, ir pie lokiem

kas saistīts ar loka bremžu uzlikas materiāla atdalīšanos no tērauda skavas - tie loki ir pielīmēti, visām līmēm ir temperatūras robeža līdz kurām tās vēl daļēji spēj pildīt savu funkciju, tagad tu zini ka tu to robežu pārkāpi, jeb vienkāršiem - apes cilvēka vārdiem - nepareizi uzstādiji bremžu lokus...



Neesmu baigais spečuks, bet visus savus auto skrūvēju un ne vienu reizi vien ir likti loki un ar bremzēm bijusi darīšana, plus vēl tam blakus bija čalis,kurš ikdienā ņemas ar tām lietām.

Iekšā rokas bremzei regulēšanas mehānisms bija atregulēts lidz galam, lai dabūtu disku virsū bija vēl pat ar vīli japavīlē visas sēžas lai loki vēl mazliet sakļautos kopā, un tikai tad varēja dabūt virsū, protams mazliet strīķējās kad pagrieza ratu.

Kad vakar biju apes motorā un diskā ielika iekšā jauno loku, tad skarās klāt tikai gali, bet vidū kāda 0,5-1mmm spraudziņa un lokam nepieguļoties pie visas virsmas viņš paliek ļurīgs,nenoturīgs savā vietā, iespējams straujāk noraujot roceni, viņš mazliet sametās šķībi un norāva uzlikas...

[ Šo ziņu laboja Z4, 08 Nov 2013, 08:24:06 ]

Offline
Hesus
08. Nov 2013, 11:51 #9671

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 8426

Braucu ar: e30 325i; Cosworth Rs; Z3 2.5

Vajag Evo IX. Var būt bijis treņinu auto. Kosmosu un muzeju eksponātus nepiedāvat.

29 147 838



p.s.
ļoti lēts X ari der

-----------------
Darbs ceļ vīru!
Offline
Ruff
08. Nov 2013, 15:59 #9672

Kopš: 23. Jul 2002

Ziņojumi: 14966

Braucu ar: Vogele Super 1800-3

kāds nevēlas nopirkt manu wagonu?

sētā sāk palikt par šauru

[ Šo ziņu laboja Ruff, 08 Nov 2013, 16:02:27 ]



-----------------
I'm done with 'the winning' because I've already won. (c) C.Sheen
Offline
bobix
08. Nov 2013, 17:40 #9673

Kopš: 27. Sep 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2166

Braucu ar: stulbaru un jebalution


08 Nov 2013, 11:51:43 Hesus rakstīja:
Vajag Evo IX. Var būt bijis treņinu auto. Kosmosu un muzeju eksponātus nepiedāvat.


8 mr neder?
Offline
Z4
08. Nov 2013, 18:43 #9674

Kopš: 24. Sep 2012

Ziņojumi: 385

Braucu ar: F10 n47


08 Nov 2013, 08:09:11 Z4 rakstīja:

07 Nov 2013, 22:42:01 JZ rakstīja:
zini kādēļ galvenajiem lokiem ir bremžu eļļas rezervuārs? ne tikai tādēļ, lai vieglāk eļļu iedabūt kontūrā, vai arī, kad remontē suportus, uzreiz gaiss neietecētu iekšā sistēmā, kad suportu no šļūtenes noskrūvē, bet tādēļ, lai, pie kluču dilšanas, kompensētu tilpuma izmaiņu, kas rodas virzulītim virzoties vairāk ārā no cilindra (suporta)

tad, iespējams, rokas bremzei ir līdzīga sistēma, ne? un, var būt, liekot jaunos lokus to vajadzēja nedaudz pieregulēt, lai disks tik tikko iet virsū tiem lokiem, un uzgriežņi trošu galos pie rokas bremzes roktura ir sekundāri, primārā sistēma, cik es zinu, vienmēr, ir pie lokiem

kas saistīts ar loka bremžu uzlikas materiāla atdalīšanos no tērauda skavas - tie loki ir pielīmēti, visām līmēm ir temperatūras robeža līdz kurām tās vēl daļēji spēj pildīt savu funkciju, tagad tu zini ka tu to robežu pārkāpi, jeb vienkāršiem - apes cilvēka vārdiem - nepareizi uzstādiji bremžu lokus...



Neesmu baigais spečuks, bet visus savus auto skrūvēju un ne vienu reizi vien ir likti loki un ar bremzēm bijusi darīšana, plus vēl tam blakus bija čalis,kurš ikdienā ņemas ar tām lietām.

Iekšā rokas bremzei regulēšanas mehānisms bija atregulēts lidz galam, lai dabūtu disku virsū bija vēl pat ar vīli japavīlē visas sēžas lai loki vēl mazliet sakļautos kopā, un tikai tad varēja dabūt virsū, protams mazliet strīķējās kad pagrieza ratu.

Kad vakar biju apes motorā un diskā ielika iekšā jauno loku, tad skarās klāt tikai gali, bet vidū kāda 0,5-1mmm spraudziņa un lokam nepieguļoties pie visas virsmas viņš paliek ļurīgs,nenoturīgs savā vietā, iespējams straujāk noraujot roceni, viņš mazliet sametās šķībi un norāva uzlikas...


Viss kartībā,ape atzina,ka tā nav mana vaina un iedeva jaunas(to pašu modeli) kalotkas un diski izvirpoti uz 191,6mm diametru, rīt stellēšu kopā.

Vispār virpotājs teica,ka viņam bieži nākas 1mm-2mm virpot nost,lai derētu rocenes uzlikas, bet tas gan pārsvarā korejas autiņiem.
Offline
JZ
08. Nov 2013, 20:37 #9675

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

rezumē:

1. nopirki nepareizos klučus kaut kādu mistisku iemeslu dēļ (jo pareizie bija baigi dārgi?) un te jautā vai uzlikai ir jāspiež disks visā tā augstumā, esi redzējis kādu auto, kur tā nebūtu?)
2. nopirki jaunus bremžu diskus, kurus, izrādās, vajag vēl virpot (arī bija lētākie no piedāvātajiem?)
3. pašrocīgi sačakarēji vienu loku komplektu, kuru nez kādēļ veikals pat apmainija... (vienīgais kas nāk prātā - ar trakajiem pa labam)

pa to virpošanu runājot - man NEKAD nebūtu pat ienācis prātā ņemt nost materiālu no jauna diska, jo es nopirku detaļu savam auto - tai ir jāder, ja neder, pērku citu, kas der
ir bijuši gadījumi kad bremžu klucim metāla plāksne ir tik rupji izcirsta, ka nākas pielīdzināt malas, lai tā nevarētu ieēsties suportā, bet virpot nost jaunu disku... tā tomēr ir stāvbremze, tad pilnīgi pofig uz to, tai jāstrādā tikai tik labi, lai TA nejāj prātu - nodod ar flexi pa to uzliku un miers, biš pierauj un brauc īsu brīdi, lai nogludinās (bet nu mēs jau lasijām kā tev iet ar loku piebraukšanu, tā kā var sanākt visādi...), parausta - pārliecinās ka bloķē riteni un prom uz ta, miers par to mezglu kā minimums uz gadiem 3
Offline
Z4
08. Nov 2013, 23:19 #9676

Kopš: 24. Sep 2012

Ziņojumi: 385

Braucu ar: F10 n47


08 Nov 2013, 20:37:30 JZ rakstīja:
rezumē:

1. nopirki nepareizos klučus kaut kādu mistisku iemeslu dēļ (jo pareizie bija baigi dārgi?) un te jautā vai uzlikai ir jāspiež disks visā tā augstumā, esi redzējis kādu auto, kur tā nebūtu?)
2. nopirki jaunus bremžu diskus, kurus, izrādās, vajag vēl virpot (arī bija lētākie no piedāvātajiem?)
3. pašrocīgi sačakarēji vienu loku komplektu, kuru nez kādēļ veikals pat apmainija... (vienīgais kas nāk prātā - ar trakajiem pa labam)

pa to virpošanu runājot - man NEKAD nebūtu pat ienācis prātā ņemt nost materiālu no jauna diska, jo es nopirku detaļu savam auto - tai ir jāder, ja neder, pērku citu, kas der
ir bijuši gadījumi kad bremžu klucim metāla plāksne ir tik rupji izcirsta, ka nākas pielīdzināt malas, lai tā nevarētu ieēsties suportā, bet virpot nost jaunu disku... tā tomēr ir stāvbremze, tad pilnīgi pofig uz to, tai jāstrādā tikai tik labi, lai TA nejāj prātu - nodod ar flexi pa to uzliku un miers, biš pierauj un brauc īsu brīdi, lai nogludinās (bet nu mēs jau lasijām kā tev iet ar loku piebraukšanu, tā kā var sanākt visādi...), parausta - pārliecinās ka bloķē riteni un prom uz ta, miers par to mezglu kā minimums uz gadiem 3



Tik traki nav kā Tu te mālē.

1.klučus tādus iedeva pēc kataloga!Nebija izvēlēs iespējas, bija tikai viens variants(nekad nepērku lētākos,pērku vai nu labākos vai stipri virs vidējā),Tad kad mani neapmierināja,ka kluču virsma ir par mazu,gan jau arī Tu neliktu,ja Tev ir ventilējamais disks(laikam bija 316mmm) un uzlikas laukums mazāks kā mocim. Tad caur katalogiem( un arī Subarupowerī ieteica citu variantu un ape motors caur kkādu citu katalogu atrada vēl vienu variantu,kas bija tādas pašas uzlikas,kā virsū!

2.Ja tu uzskati,ka brembo līnijas bremžu diski ir lētākie,tad lai tā būtu.

3.neesmu traks,spēju konstruktīvi,loģiski paskaidrot,ka ja loks neder/neieguļas bremžu diskā, tad var sanākt šāds variants, jo 190mm diskā normāli nestrādās uzlika,kas paredzēta 192mm diskam.

Es būtu izvēlējies pieslīpēt/pievirpot lokus un saprotu,katas nav labākais variants,bet tā kā vienam jaunajam diskam jau bija sačakarēta rocenes virsma,tad izlēmu novirpot ( novirpoja 0,8mm,un to darija, tas kas to dara ikdienā).

Man rocene nav vajadzīga skatei un auto netaisu uz ķepļap,man vajag,lai viss strādā, kā viņām jastrādā. Tāpēc arī servisiem auto arī praktiski nedodu, jo ir viņiem visiem ir lidzīgs gājiens kā dotajā gadījumā Tev, šitā jau rocene- šitas mezgls nav tik svarīgs,lai paliek sadzītas rievas, gan jau loki pieslīpēsies.

Ja būtu jāņem vairāk par 3mm no diametra,tad pirktu jaunus diskus.

Rezumē ir vnk, dažādu apstākļu dēļ Brembo un Ferado nav salāgojuši izmērus un ne grosā, ne apes motorā, ne autofavorīta citi varianti netiek piedāvāti. Pa mazajām bodītēm un jebaju neinteresējos, jo nebija un negribējās laika gaidīt.

[ Šo ziņu laboja Z4, 08 Nov 2013, 23:28:55 ]

Offline
pipuks
09. Nov 2013, 10:37 #9677

Kopš: 13. Mar 2007

No: Zilupe

Ziņojumi: 70

Braucu ar: c63s

Rallijs pa naža asmeni
Offline
Puce
09. Nov 2013, 10:55 #9678

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6425

Braucu ar: BMW 315 e21

Tur izskatījās pēc tā, ka kā Allahs vēlās tā lai notiekas. Vēl tik uztaisīsim dažas bildes, lai redz kā Allahs vēlās.

-----------------
J.K.jr.bad.

[url=http://www.adparts.eu/]
[/url]
Offline
sasha_belijs
11. Nov 2013, 18:18 #9679

Kopš: 05. Sep 2006

Ziņojumi: 20315

Braucu ar: nošautu musaru bagāžniekā

Spied "Play", lai skatītos video!
Offline
gt99
11. Nov 2013, 21:09 #9680

Kopš: 14. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 7180

Braucu ar: autobusu, reizēm ITR&CTR



-----------------
Any fool can drive fast enough to be dangerous!
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, Ruff, SteelRat, VLD, linda, noisex