Autors | Ziņojums |
Czars | 13. Nov 2014, 19:54 |
#9661
|
|
Kopš: 13. Aug 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 14367
Braucu ar: 3 sek līdz 100
| seku reku executive versija partapusi par individual, vacija cena 3kE pie turka kantorī...
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/525/elikm.html
|
Offline | |
|
-Edm- | 13. Nov 2014, 20:00 |
#9662
|
|
Kopš: 19. Dec 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 18123
Braucu ar: fenšuj systems.LTR.
|
13 Nov 2014, 19:45:32 Araajz rakstīja:
13 Nov 2014, 19:42:32 karlsonss rakstīja:
neenu tu vieniigais variants ir nosist cenu kaarbas remonta ciparaa, iedot atvaram, lai sataisa un braukt kaa kungam.
neviens nemetīs nost 1000eur, tur tad nekas pāri nepaliek labāk sagaidīt kādu lauķi un okarti izmest misenē, vai arī saliet žļurgu, kura vēl kādu laiku notur to kārbu pie dzīvības bez manāmiem defektiem
ahaha esu dzirdējis ka reduktorā var divas saujas skaidas iešaut kādu nedēļu divas negaudošot kamēr pašķīdīs moš kārbā ar to var praktizēt
un okarte misenē kā mācīji
-----------------
|
Offline | |
|
-Edm- | 13. Nov 2014, 20:02 |
#9663
|
|
Kopš: 19. Dec 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 18123
Braucu ar: fenšuj systems.LTR.
|
13 Nov 2014, 19:54:05 Czars rakstīja:
seku reku executive versija partapusi par individual, vacija cena 3kE pie turka kantorī...
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/525/elikm.html
viņš pats pa sevi kautkāds strjomnijs tāds pašķībs nemaz nerunājot par bamperi pakaļā
ja es tagad skatītos e39 es pirmo viennozīmīgi apskatītu kas pirkt pārdod topikā stāv melno pa 5k [ Šo ziņu laboja -tihijs-, 13 Nov 2014, 20:04:44 ]
-----------------
|
Offline | |
|
Asch | 13. Nov 2014, 20:12 |
#9664
|
|
Kopš: 29. Jan 2007
Ziņojumi: 4290
Braucu ar:
| Parak daudz "man liekas", "tante teica" utt.
panemiet jebkuru, piemeram ZF manuali- http://www.zf.com/media/media/document/brands_3...echselkit_EN.pdf
izlasam, izdomajam, cik lieli kapeikpiseji esam un nemam manuali, piemeram- http://www.zf.com/media/media/document/int_prin.../usa_4/5HP24.pdf
un nomainam ellu. Nevaram/ nemakam- serviss.
par to nelishanu karbas ir pilnigs arprats. Reali, ja nomainot karbai ellu, ta pec laika pabeidzas, tad nejau ellas nemainishana ir risinajums un glabins |
Online | |
|
karlsonss | 13. Nov 2014, 20:18 |
#9665
|
|
Kopš: 02. Feb 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 23038
Braucu ar:
| tu par elljas mainju nav nekas mineets. |
Offline | |
|
Asch | 13. Nov 2014, 20:25 |
#9666
|
|
Kopš: 29. Jan 2007
Ziņojumi: 4290
Braucu ar:
|
13 Nov 2014, 20:18:11 karlsonss rakstīja:
tu par elljas mainju nav nekas mineets.
Tie, kas negrib mainit, neredz |
Online | |
|
Asch | 13. Nov 2014, 20:31 |
#9667
|
|
Kopš: 29. Jan 2007
Ziņojumi: 4290
Braucu ar:
| Vai vel sho vajag?- http://www.youtube.com/watch?v=S8jcRd4gyWc |
Online | |
|
-Edm- | 13. Nov 2014, 20:38 |
#9668
|
|
Kopš: 19. Dec 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 18123
Braucu ar: fenšuj systems.LTR.
|
13 Nov 2014, 20:31:40 Asch rakstīja:
Vai vel sho vajag?- http://www.youtube.com/watch?v=S8jcRd4gyWc
nu vo daļa taisnības man bija par intervālu un par toka kas pagadās tur nelejās
-----------------
|
Offline | |
|
|
AUTORS | 13. Nov 2014, 20:56 |
#9669
|
|
Kopš: 20. Oct 2009
No: Saulkrasti
Ziņojumi: 812
Braucu ar: A6 C7 BiTDI Competicion
|
13 Nov 2014, 17:15:51 Muldona rakstīja:
Ja m57d30 cakarejas sprauslas, tukšgaitā nedaudz staigā apgriezieni, arī uz kompja redzams. Skaidrs ka jādod restaurēt vai jāpērk jaunas.
Jautājums vai tas izņemot to ka krīt uz nerviem potenciali var sačakarēt vel kaut ko? Gaita nekādu problēmu nejūt.
Sakusīs kāds virzulis un būs būs jāiet ar kājām pēc polša , lai uz bēdām pielietu mūli |
Offline | |
|
AUTORS | 13. Nov 2014, 21:05 |
#9670
|
|
Kopš: 20. Oct 2009
No: Saulkrasti
Ziņojumi: 812
Braucu ar: A6 C7 BiTDI Competicion
| Var arī muftā nomainīt eļļu ! Kārbai tāpēc ir divi korķi , vien sānā bet otrs apakšā ! Slēdz klāt divas šļaukas un ar sūkni pumpē cauri eļļu kamēr pa otru galu nāk tīra, tanī laikā auto rūcinot un metot pa robiem. Izmaksā dārgi jo eļļu vajag kādus 10 litrus. Pats redzēju kā artilērijas ielā to darīja. Serviss kārbām protams nav labs , bet eļļu pie viņiem var mainīt. |
Offline | |
|
Driver | 13. Nov 2014, 21:50 |
#9671
|
|
Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| par AT karbam.
@ellja ir lifetime
@karbas garantetais resurss ir 200k
@nomainot nopistai karbai ellju uz jaunu, taa atnjirgsies momentali
@gandriz visam karbam sulo kardana gals
@jebkadu sudu ieksha ari pieliet klat nedrikst
teoretiski karbai jaizvelk 200k un talak taa drikst nodegt
vislabakais, ko var darit, ir mainit filtru un vajadzibas gadijuma papildinat elljas limeni ar tadu ellju, kas ir ieksha (pienjemot ka ieksa ir originala)
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
|
Offline | |
|
Asch | 13. Nov 2014, 22:05 |
#9672
|
|
Kopš: 29. Jan 2007
Ziņojumi: 4290
Braucu ar:
| Driver, tu tachu esi it ka pratigs virs. Cik ellai ir life time? |
Online | |
|
Driver | 13. Nov 2014, 22:11 |
#9673
|
|
Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
13 Nov 2014, 22:05:32 Asch rakstīja:
Driver, tu tachu esi it ka pratigs virs. Cik ellai ir life time?
kas tev vel nav skaidrs!?
@ karbai jaizvelk 200k, bet tos 200k ellju nav vajadzibas mainit.
@ nolejot ellju pusnopistai karbai ar lielu % diluma daljinu un salejot tur svaigu un tiru & slidigu ellju, karbas berzes uzlikas izslid un nodeg lidz galam, jo vairs nav "vecas ellas-liimes", kas palidz nobrauktas karbas uzlikam sakerties sava starpa
@ mainot ellju, zopa iestajas, ja ellas sajauc kopa. bet tiko salikta un sausa & tira var ari iegazt citu ellju. tapec mainot ellju nekad nevar zinat vai tur ieksha rupnicas ellja, vai kads kapeikpisis, kas remontejis kasti, jau paspejis sagazt ieksha kautko citu
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
|
Offline | |
|
Asch | 13. Nov 2014, 22:33 |
#9674
|
|
Kopš: 29. Jan 2007
Ziņojumi: 4290
Braucu ar:
|
13 Nov 2014, 22:11:27 Driver rakstīja:
13 Nov 2014, 22:05:32 Asch rakstīja:
Driver, tu tachu esi it ka pratigs virs. Cik ellai ir life time?
kas tev vel nav skaidrs!?
@ karbai jaizvelk 200k, bet tos 200k ellju nav vajadzibas mainit.
@ nolejot ellju pusnopistai karbai ar lielu % diluma daljinu un salejot tur svaigu un tiru & slidigu ellju, karbas berzes uzlikas izslid un nodeg lidz galam, jo vairs nav "vecas ellas-liimes", kas palidz nobrauktas karbas uzlikam sakerties sava starpa
@ mainot ellju, zopa iestajas, ja ellas sajauc kopa. bet tiko salikta un sausa & tira var ari iegazt citu ellju. tapec mainot ellju nekad nevar zinat vai tur ieksha rupnicas ellja, vai kads kapeikpisis, kas remontejis kasti, jau paspejis sagazt ieksha kautko citu
Kur tu ravi, ka karbai janovelk 200 kkkm?
Ja nomaina savlaicigi koptai karbai ellu, nekas nebus, ies vairak par tevis nosauktajiem mistiskajiem cipariem.
Ja normali maina ellu pedejam punktam vispar nav aktualitates.
|
Online | |
|
Driver | 13. Nov 2014, 22:40 |
#9675
|
|
Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| itka jelgava nav taalu, bet tu pec pilniga laukja izskaties
es neesmu teici, ka karba nevar noiet 300, 400 un 500k (pat) ar vienu ellju ieksha.
bet pec razotaja datiem karbas ella skaitas lifetime, bet tas pats lifetime pec razotaja domam ir 200k. tapec razotajs saka, ka ellja nav jamaina nekad, jo priekh 200km nobraukuma taa jebkura gadijuma bus laba
edit: bet tas nenozime, ka elljas nomainjai nav jeegas un taa nav jamaina lietotam auto.
par mainjas sekam es jau rakstiju[ Šo ziņu laboja Driver, 13 Nov 2014, 22:43:25 ]
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
|
Offline | |
|
Asch | 13. Nov 2014, 22:58 |
#9676
|
|
Kopš: 29. Jan 2007
Ziņojumi: 4290
Braucu ar:
| Opaa, argumenti beidzas un parejam uz aizsardzibu ar apvainojumiem, kka pavaji no tavas puses.
Velreiz jautaju, kur tu ravi, ka ta kilometrazha ir rupnicas noteikt?
Ellas life time ir katrai ellai, tas ir veiksmigi izmantots vardu salikums, ko lieliski izmanto. Ella izstradajas dazhadi, tadel ari ir noteikts, ka life time ella ir jamaina ap 100kkm, bet ne velak ka pec 8 gadi, tas ja nemam vera manis izlikto linku uz razhotaja rekomendacijam. Ka piemeru varu minet iekartu, kurai ir reduktors. Ir vairaki veidi, ka vinu ekspluatet- gaidit kamer zobi bus pizdohen del izstradatas ellas un paaugstinata nodiluma attiecigi, ta ir variants mainit ellu pec razotaja rekomendeta intervala un tad ir variants sistematiski nemt ellas paraugus un balstoties uz rezultatiem pienemt lemumu vai stradat talak, vai mainit ellu. Elementars aprekins tev dos pilnu prieksstatu, cik izmaksas iekartas dikstave un cik izmaksas savlaiciga ellas maina. Auto ir nedaudz vienkarsoti, bet rezultats ir lidzigs- vari pist karbu lidz atrakam galam un, ja neesi kapeikpisejs, neraudot veic remontu. Bet ir otrs variants ar savlaicigu mainu un remonta izmaksu samazinasanu uz nobraukto km daudzumu. Tresais variants ar paraugu nemsanu uz doto bridi nav aktuals, bet kadreiz ir iespejams.
Piekritu apgalvojumam, ka nevaram garantet ieprieksejo saimnieku darito |
Online | |
|
|
Laoshi | 13. Nov 2014, 23:01 |
#9677
|
|
Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
| 200k lifetime priekš BMW ir diezgan skumīgi. Vēl skumjāk, kā Hyundai Sonata vai Alfas un Fiati ar selespeed. |
Offline | |
|
Driver | 13. Nov 2014, 23:09 |
#9678
|
|
Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| es redzu, ka tu kaa lashara megini gudri demagogjet par to, ko es teicu, tik no cita skatupunkta.
faktiska situacija ir tada, ka visi auto ienak LV ar "magiskajiem kilometriem" uz shiltes un nevienam nekas ar karbas eljam visdrizak nav darits, nedz garantijas laika, nedz pecgarantijas laika noteikti.
bet kamer auto jauns, rupnicu un vietejo dileri nepis, kas bus kad bus garantijas laiks cauri
kapec vecam un gljukainam karbam neiesaku mainit ellju, jau mineju, jo karba visdrizak nevis saremontesies, bet kad nopisies lidz galam.
vispareizakais butu noperkot lietotu auto, kuram viss vel ir kartiba, karbu demontet, ellju izgazt gan no karbas, gan muftas un visu uzpildit ar svaigu ellju. tik kas taa dara vai daris
faktiski ir ka brauc lidz uzvarai un tad remonte vienk visu vai liek virsu citu karbu.
...bet uzvara iestajas reizem parak atri, jo karba ellas limenis ir zemaks neka vajadzetu, delj sulojosha karbas gala un delj taa, ka karba ellas limeni neviens nekad nav baudijis, jo visiem pohuj.
tas, ka jebkura ellja ar laiku zaude savas ipasibas un absorbe sevi nodiluma produktus ir visiem skaidrs
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
|
Offline | |
|
Lafter | 13. Nov 2014, 23:15 |
#9679
|
|
Kopš: 23. Sep 2007
Ziņojumi: 28686
Braucu ar: wv
| Man no kārbas tikai korpuss vecais, pirmā eļas maiņa pēc 30k, pārejās ar 60 intervālu
:RECRO:
----------------- Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
|
Offline | |
|
Asch | 13. Nov 2014, 23:15 |
#9680
|
|
Kopš: 29. Jan 2007
Ziņojumi: 4290
Braucu ar:
| Bla bla bla, "ella jamaina kad jamaina, bet ja nemaina, tad nemaina" paraksts Driver
Viss skaidrs paldies par uzmanibu, tieshi tadu atpakal gaitas ieslegsanu ari gaidiju.
Visu cienu, tu esi labs specialists sava nozare, vienmer a interesi lasu tavus komentarus pa teemu, bet saja gadijuma labak talak neraksti.
|
Online | |
|