Online
Pašreiz BMWPower skatās 153 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Par un ap 5er E60
Autors | Ziņojums |
wanksta | 28. Jan 2015, 21:32 |
#9641
|
| Kopš: 05. Jun 2012
Ziņojumi: 7376
Braucu ar: muti
| cik jums tie X degvielu tērē dažādos režīmos? | Offline | | |
tuffstuff | 28. Jan 2015, 21:36 |
#9642
|
| Kopš: 25. Mar 2009
No: Valmiera
Ziņojumi: 270
Braucu ar:
| štrāse uz 110kmh kruīzā 7-7.5 pilsēta ap 11-12 pdf pagaidām iekšā un čipots nav...
vandoties pa sniegu protams vairāk [ Šo ziņu laboja tuffstuff, 28 Jan 2015, 21:36:54 ] | Offline | | |
bembukuss | 28. Jan 2015, 22:22 |
#9643
|
| Kopš: 17. Dec 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 367
Braucu ar: e60 535d LCI M-Tech
|
28 Jan 2015, 11:28:55 SArtis rakstīja:
Lai mazinātu bailes no ''dīzeļu gļukiem''. Man bija E39 3.0d, nobraucu ar to 3 gadus, remontu, kas bija saistīti tieši ar motora defektiem - 0, patreiz braucu ar E61 (535d), tūlīt būs jau 3 gadi, remontu, kas saistīti ar motoru - 0, sievai ir 120d, brauc 2 gadus, remontu, kas saistīti ar motoru - 0.
Protams, eļļas, filtri, un kāda bukse, bet tas ir jebkurai mašīnai kā apkope. Jā, tagad pa 3 gadiem Latvijas ceļiem man sāka lūzt E61 bagāžnieka vadi, respektīvi nedega kāda lampiņa, bet tas ir jautājums zem 100EUR....
+100
Man principā tieši tas pats..
1996.g. e39 2,5tds - motora problēmas: 0
2002.g. e39 2,5d - motora problēmas: 0
2004.g. e61 2,5d - motora problēmas: 0 (ja šim neskaita kvēlsveces, kur arī benzīniekam sveces ir ik pa laikam jāmaina)
Siksnas, motoreļļa un filtri.. tas arī ir visiem..[ Šo ziņu laboja bembukuss, 28 Jan 2015, 22:22:50 ] | Offline | | |
bembukuss | 28. Jan 2015, 22:29 |
#9644
|
| Kopš: 17. Dec 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 367
Braucu ar: e60 535d LCI M-Tech
|
28 Jan 2015, 11:45:15 ralfiks rakstīja:
Šitas vispār baigi diskutējams jautājums.Ko cik ieguldījis(pareizāk-iztērējis) savam e60/61.nekādā gadījumā nemetu akmeni neviena dārzā(arī savā nē ),bet kopumā iztērētā summa var atškirties dēļ tā,cik labā kārtībā kāds uztur to savu drotu.Nav runa par to,ka autiņš noģībst ielas vidū,un tad gribi-negribi jāpatērējas.Piemēram,kādam sprauslas dīzelītim darbojas varbūt ne izcili,bet labi,viss braucas,nedūmo faktiski,un viss o.k.Savukārt cits pārjauc,pārbauda,ja vajag nomaina,lai ir izcili.
Tas tā piemēra pēc.Arī par hadeni spriežot,var braukt tā,var citādi...iztērēt,lai ir LABI,vai TEICAMI.ikdienā it kā tas nejūtas vizinoties.
:nedaudz pafilosofēju:
+100
Pilnīgi piekrītu..
Ja es aizdzenu auto uz servisu, tad tā arī pasaku: visus defektus, lielus vai mazus.. saremontējiet..
Un runājot par summām..
jā, es varēju auto salabot par apmēram 400eur, bet tā vietā es ieliku apm. 1200eur, jo gribēju, lai viss būtu ideāli un ilgmūžīgi.. ar OEM un kkādām līdzvērtīgām detaļām..
| Offline | | |
wanksta | 28. Jan 2015, 22:47 |
#9645
|
| Kopš: 05. Jun 2012
Ziņojumi: 7376
Braucu ar: muti
|
28 Jan 2015, 22:29:10 bembukuss rakstīja:
Ja es aizdzenu auto uz servisu, tad tā arī pasaku: visus defektus, lielus vai mazus.. saremontējiet..
O yes, šitie klienti ir vislabākie.
Tas ir apmeram kaa pateikt - esmu losis ar lieku šmeli kabatā, palīdziet atbrīvot mani no tā
un tad tev iedod tāmi par 1200eur: "Tas tak labāks par OEM, tu ko", patiesībā ieliek jp group un toprana krustojumu un visi laimīgi | Offline | | |
Staris | 28. Jan 2015, 23:30 |
#9646
|
| Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30523
Braucu ar: ra ucuarB
| tu nevari ar ikdienas apkopēm garantēt to, ka tev sūknis nenobeigsies. Lai cik tu sev sistu pa plecu un teiktu, ka mašīnu lutini vairāk par savu draudzeni - sūkņa darbību tu ietekmēt nevari
Tāpat kā tu neko nevari izdarīt tam, ka sprauslas mēdz pārstāt korekti darboties.
Un tad, kad pirksi jaunas OEM sprauslas, tad redzēsi kādu dziesmu dziedāsi
Ir tehniskās lietas ko var ietekmēt ar regulārām auto apkopēm, bet ir lietas ko ietekmēt nevar. | Offline | | |
Creators | 28. Jan 2015, 23:39 |
#9647
|
| Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 779
Braucu ar:
| Vienkārši nopirks jaunas sprauslas, ja būs tāda vajadzība . . . | Offline | | |
Kaross | 29. Jan 2015, 00:17 |
#9648
|
| Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4367
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
|
28 Jan 2015, 18:46:04 monster89 rakstīja:
27 Jan 2015, 09:19:35 monster89 rakstīja:
Neesmu lietaskursā vai esat pacēluši tēmu par droseles vārsta actuatoru!!
uz dzinēja stāv kļūda 43E2 Throttle Valve Actuator Activation
un otras divas par Glow plug cylinder 1 un 5, BEEEET! kvēlsveces jaunas BOSCH saliktass?
kādi varianti ko darīt ko pārbaudīt?
vai droseli ir jāpiekodē o jauna? jāatjauno?
tiešām nevienam nav bijusi šāda kļūda?
nav kāds koders kas var pateikt vai drosele ir izmetam un vajag citu? vai ko dariit?
Visas šīs kļūdas labi zināmas.
Drosele beigta, bet var izkodet un aizmirst.
Sveču bloks beigts. Šo arī varu novērst uzstādot jaunu bloku.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
|
Digital | 29. Jan 2015, 12:55 |
#9649
|
| Kopš: 02. Jul 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 3727
Braucu ar: Elektrību
|
27 Jan 2015, 09:19:35 monster89 rakstīja:
Neesmu lietaskursā vai esat pacēluši tēmu par droseles vārsta actuatoru!!
uz dzinēja stāv kļūda 43E2 Throttle Valve Actuator Activation
un otras divas par Glow plug cylinder 1 un 5, BEEEET! kvēlsveces jaunas BOSCH saliktass?
kādi varianti ko darīt ko pārbaudīt?
vai droseli ir jāpiekodē o jauna? jāatjauno?
1. Visticamak kvelsvechu relejs, diezgan tipiskai kaite!
2. Gruti saprast kas pa softu to kljudu izdevis, beet droseles tas tipa krams mirst, izkodeet, hz, vai tas ir labakais risinajums! Taa jau var visu koder araa![ Šo ziņu laboja Digital, 29 Jan 2015, 12:56:48 ] | Offline | | |
Driver | 29. Jan 2015, 12:57 |
#9650
|
| Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| visu izkodet un uzlikt mehanisko suukni no 2.4td
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
renccis | 29. Jan 2015, 13:07 |
#9651
|
| Kopš: 17. May 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 239
Braucu ar: krīzes e-talonu
| https://www.ss.lv/msg/lv/transport/service-cent....html?1422529618 | Offline | | |
SArtis | 29. Jan 2015, 13:59 |
#9652
|
| Kopš: 25. Jan 2008
Ziņojumi: 224
Braucu ar: 330xd, X1, 535d, 120d un Monster 1200
|
28 Jan 2015, 23:30:29 Staris rakstīja:
tu nevari ar ikdienas apkopēm garantēt to, ka tev sūknis nenobeigsies. Lai cik tu sev sistu pa plecu un teiktu, ka mašīnu lutini vairāk par savu draudzeni - sūkņa darbību tu ietekmēt nevari
Tāpat kā tu neko nevari izdarīt tam, ka sprauslas mēdz pārstāt korekti darboties.
Un tad, kad pirksi jaunas OEM sprauslas, tad redzēsi kādu dziesmu dziedāsi
Ir tehniskās lietas ko var ietekmēt ar regulārām auto apkopēm, bet ir lietas ko ietekmēt nevar.
Protams, ietekmēt tās lietas, ko minēji nevar, bet es, piemēram, nepirku mašīnas, ar domu, ka man tās būs jāremontē, es tās pirku, lai brauktu, un tāpēc diezgan ilgi tās meklēju. Loģiski, ka pēc 3 gadu ekspluatācijas, kaut kas arī tām var sākt birt, bet tāpēc nevajag kļūt par stereotipu upuri, ka E60/61, un it sevišķi dīzeļi, dzīvojas tikai pa servisiem. Tā ir laimes spēle, jo zinu arī jaunus, ar garantiju auto, kas vairāk laika pavada servisos, nekā brauc.
Kad pārdevu savu E39 3.0d, biju pie INC, kurš man pateica, ka tik labi strādājošu BMW dzinēju vēl nebija redzējis - tam auto uz to mirkli bija 300K+ km, tā ka, citi loterijā vinnē, citi zaudē :-) | Offline | | |
AUTORS | 29. Jan 2015, 14:10 |
#9653
|
| Kopš: 20. Oct 2009
No: Saulkrasti
Ziņojumi: 812
Braucu ar: A6 C7 BiTDI Competicion
| Saņēmu šodien beidzot savu auto no servisa , pēc bēdīgi noķertas bedres !
Papadoss uz piķi baigais , ar visu to ka ir kasko !
Cietušo pusi remontēja par kasko , otru nācās maksāt pašam jo detaļas jāmaina pa pāriem
Nomainīti visi amīši OEM.
Priekšā atsperes un atbalstnieki.
Aizmugurē spilveni.
Aizmugurē stab. atsaites.
Priekšā abi gultņi.
Pie viena priekšā arī bremžu diski un kluči (BREMBO).
Divi style m 135 diski oem.
Divas riepas Goodjear ice-2.
Labākais ir tas ka izbraucot uz štrāses , vienalga ir dūkoņa un vibrācija Pirmdien dzīšu atpakaļ , jo izskatās ka aizmugurē gultnis arī ir sasists un uzsilstot sāk rūkt ! Pirms liktenīgās bedres viss bija kluss...
Tas ka priekšā kluči un bremžu diski jāmaina zināju , bet kompis vel klusēja
[ Šo ziņu laboja AUTORS, 29 Jan 2015, 14:25:02 ] | Offline | | |
AUTORS | 29. Jan 2015, 14:36 |
#9654
|
| Kopš: 20. Oct 2009
No: Saulkrasti
Ziņojumi: 812
Braucu ar: A6 C7 BiTDI Competicion
|
29 Jan 2015, 14:10:10 AUTORS rakstīja:
Saņēmu šodien beidzot savu auto no servisa , pēc bēdīgi noķertas bedres !
Papadoss uz piķi baigais , ar visu to ka ir kasko !
Cietušo pusi remontēja par kasko , otru nācās maksāt pašam jo detaļas jāmaina pa pāriem
Nomainīti visi amīši OEM.
Priekšā atsperes un atbalstnieki.
Aizmugurē spilveni.
Aizmugurē stab. atsaites.
Priekšā abi gultņi.
Pie viena priekšā arī bremžu diski un kluči (BREMBO).
Divi style m 135 diski oem.
Divas riepas Goodjear ice-2.
Labākais ir tas ka izbraucot uz štrāses , vienalga ir dūkoņa un vibrācija Pirmdien dzīšu atpakaļ , jo izskatās ka aizmugurē gultnis arī ir sasists un uzsilstot sāk rūkt ! Pirms liktenīgās bedres viss bija kluss...
Tas ka priekšā kluči un bremžu diski jāmaina zināju , bet kompis vel klusēja
Aizmirsu pieminēt ka vel jādzen pie BR priekšējo bamperi sariktēt , jo ar nolaistiem spilveniem un izšautiem amīšiem , mīkstām riepām , no evakuātora velkot nost aizķēra !
Itkā vietā ir , bet šķirbas palika... | Offline | | |
protams | 29. Jan 2015, 15:01 |
#9655
|
| Kopš: 11. Nov 2005
Ziņojumi: 5659
Braucu ar: null ziiben
| Kas tā tāda pa bedri un kur tā atrodas?
----------------- Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju! | Offline | | |
sn | 29. Jan 2015, 15:04 |
#9656
|
| Kopš: 24. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1879725
Braucu ar: nekrāsotu BMW :(
| kas tas par kasko, kas sedz tikai vienas puses remontu?
----------------- Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo! | Offline | | |
|
AUTORS | 29. Jan 2015, 15:11 |
#9657
|
| Kopš: 20. Oct 2009
No: Saulkrasti
Ziņojumi: 812
Braucu ar: A6 C7 BiTDI Competicion
|
29 Jan 2015, 15:01:39 protams rakstīja:
Kas tā tāda pa bedri un kur tā atrodas?
Bedri aizlāpīja nākošā dienā pēc mana iesnieguma
Bedre bija ; ja juglā no brīvībenes pagriežās uz Statoilu , brauc viņam garām un tālāk ir auto mazgātuve (Pašam ar kerheri jāmazgā) , nu gandrīz pretīm tai mazgātuvei bija bedre , ko varētu pielīdzināt atvērtai kanalizālijas lūkai !
No rīta , kad vel tumšs , braucu tur , laternas itkā spīdēja , bet meta ēnas uz ceļa un viena no tām ēnām izrādījās tā bedre Brīnums kā airbagus neizšāva ... , blieziens bija nereāls !
Tāpēc pat paprasīju lai novērtē auto ģeometriju uz stenda ..., mazums kāds lonžerons saliekts , bet tur viss kārtībā , buņdža izturēja ! | Offline | | |
lexusx | 29. Jan 2015, 15:13 |
#9658
|
| Kopš: 12. Aug 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 930
Braucu ar: lexus is 220
|
29 Jan 2015, 15:04:11 sn rakstīja:
kas tas par kasko, kas sedz tikai vienas puses remontu?
"tā neesmu es!" | Offline | | |
AUTORS | 29. Jan 2015, 15:16 |
#9659
|
| Kopš: 20. Oct 2009
No: Saulkrasti
Ziņojumi: 812
Braucu ar: A6 C7 BiTDI Competicion
|
29 Jan 2015, 15:04:11 sn rakstīja:
kas tas par kasko, kas sedz tikai vienas puses remontu?
Kasko "BALTA" Jebkurš kasko tev apmaksās tikai bojātās detaļas ! Viņiem nepis ka uzliekot jaunu amīti auto nebūs līmenī ! Tas ka atsperes sasēžās viņiem arī ir vienalga , uzliks vienu un brauc ar šķību
Uzskatu ka būtu jābūt kādām normām , kuras daļas var mainīt pa vienai un kuras automātā nāk komplekts !
Pagaidām tā nav un otra jāpērk par savu naudu [ Šo ziņu laboja AUTORS, 29 Jan 2015, 15:20:38 ] | Offline | | |
AUTORS | 29. Jan 2015, 15:19 |
#9660
|
| Kopš: 20. Oct 2009
No: Saulkrasti
Ziņojumi: 812
Braucu ar: A6 C7 BiTDI Competicion
| Vakar sazinājos ar juristu ! Provēšu iesūdzēt ceļa uzturētājus , hvz kas sanāks Nav jau kossmos cipars iesniegt prasību... | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, kolhozs, linda, marihuans, noisex, smudo
|