Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 205 viesi un 23 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Šeit bija topiks (Kaspich, DM-101)

AutorsZiņojums
uldens1
29. Dec 2021, 14:14 #9641

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16206

Braucu ar:

Interesanti,kaspičam patīk entās lapas maukt sūdus,nu ka tik uzdirst,vakar pat neviens viņa viedokli neprasīja,bet niezēja nagi no blakus topika uzdirst pa svecēm,bet vienu sakarīgu komentāru tā vietā uzrakstīt ko es nepareizi daru nevar,tak būtu ietaupījis laiku vairāk nekā diršoties,bet laikam jau arī tāds mērķis visus nodirst un pēc tam apvainoties ka pats dabū pretī to pašu sūdu šalti
Offline
sys9291
29. Dec 2021, 14:24 #9642

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


29 Dec 2021, 14:15:02 @DM-101 rakstīja:

29 Dec 2021, 14:12:04 @sys9291 rakstīja:

29 Dec 2021, 14:07:25 @DM-101 rakstīja:

29 Dec 2021, 14:04:00 @sys9291 rakstīja:
Dzīvē daudzas lietas ir vienkāršas...
A savu tekstu tikai gribēju pateikt, ka piemēram pie beigta termostata sveces tiks darbinātas gandrīz visu laiku un viņu mūžs saruks N reizes, tāpat pie švaka aklā - caur sveci plūdīs lielāka strāva ar to pašu effektu...


Tunrunaa par videejo I vai piikja I? Pikja I lielaaka buus tieshi pie laba akja.

Par vidējo protams...


Nu jaa,te naakas paljauties uz to "releju" izstraadaataaju,ka pwm frekvence ir gana augsta,lai peak straava netaisiitu suudus. Savukaart,ja alternatiivajam izstraadaajumam pwm ar zemaaku f,tas kaus nost sveces aatraak.

Viss jau atkarīgs no bloka, līdz šim liekam OEM vai BERU...ar citiem gadījušies visādi brīnumi... nu piemēram Hucko bloks - sveces dzīvas, kļūdu nav aktivizācija iziet, a sveces reāli nesilda...
Offline
BigDog24
29. Dec 2021, 14:29 #9643

Kopš: 12. Apr 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 831

Braucu ar: dīzeli

Man šķiet BMW dikti gribēja, lai nejauktu BERU<->BOSCH produkciju kvēlsvecēm vāģī (viss no viena, vai otra ražotāja). Tagad, kā saprotu, Uldens tur ielika bosch sveces bez vadības bloka maiņas (sākotnējie vadības bloki cik atminos bij BERU). Jeb tur jau tam vāģim cienījams nobraukums un tur kompleksi viss iepriekš mainīts?
Offline
uldens1
29. Dec 2021, 17:05 #9644

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16206

Braucu ar:


29 Dec 2021, 14:29:26 @BigDog24 rakstīja:
Man šķiet BMW dikti gribēja, lai nejauktu BERU<->BOSCH produkciju kvēlsvecēm vāģī (viss no viena, vai otra ražotāja). Tagad, kā saprotu, Uldens tur ielika bosch sveces bez vadības bloka maiņas (sākotnējie vadības bloki cik atminos bij BERU). Jeb tur jau tam vāģim cienījams nobraukums un tur kompleksi viss iepriekš mainīts?
Ir arī boscha bloki Nav gadījies redzēt
Offline
BigDog24
29. Dec 2021, 17:58 #9645

Kopš: 12. Apr 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 831

Braucu ar: dīzeli


29 Dec 2021, 17:05:32 @uldens1 rakstīja:
Ir arī boscha bloki Nav gadījies redzēt


Sorry, mans feils (nevar savam paurim ticēt ) Tā jaukšana tik uz pašām kvēlsvecēm attiecas (sākumā oem beru, pēc tam bosch).

[ Šo ziņu laboja BigDog24, 29 Dec 2021, 17:58:52 ]

Offline
hasans
29. Dec 2021, 23:01 #9646

Kopš: 04. Apr 2004

Ziņojumi: 7695

Braucu ar:


29 Dec 2021, 14:24:19 @sys9291 rakstīja:

29 Dec 2021, 14:15:02 @DM-101 rakstīja:

29 Dec 2021, 14:12:04 @sys9291 rakstīja:

29 Dec 2021, 14:07:25 @DM-101 rakstīja:

29 Dec 2021, 14:04:00 @sys9291 rakstīja:
Dzīvē daudzas lietas ir vienkāršas...
A savu tekstu tikai gribēju pateikt, ka piemēram pie beigta termostata sveces tiks darbinātas gandrīz visu laiku un viņu mūžs saruks N reizes, tāpat pie švaka aklā - caur sveci plūdīs lielāka strāva ar to pašu effektu...


Tunrunaa par videejo I vai piikja I? Pikja I lielaaka buus tieshi pie laba akja.

Par vidējo protams...


Nu jaa,te naakas paljauties uz to "releju" izstraadaataaju,ka pwm frekvence ir gana augsta,lai peak straava netaisiitu suudus. Savukaart,ja alternatiivajam izstraadaajumam pwm ar zemaaku f,tas kaus nost sveces aatraak.

Viss jau atkarīgs no bloka, līdz šim liekam OEM vai BERU...ar citiem gadījušies visādi brīnumi... nu piemēram Hucko bloks - sveces dzīvas, kļūdu nav aktivizācija iziet, a sveces reāli nesilda...

šis posts uzsita pārdomas...pirms ziemas manam M47 uzlika jaunu beru bloku ar Bosch kvēlsvecēm. Lec no pusapgrieziena pie jebkuras temperatūras, arī pie tiem lielajiem mīnusiem, kas te bija. Kvēlsveču lampiņa panelī deg salīdzinosi īsu mirkli.
Manam darba zirgam MB w163 2.7 ķīselim arī ir jaunas sveces ar bloku. Bloks pēc mana pieprasījuma bija jāliek Beru, bet tie bija visur izpirkti, tad nacās likt kaut ko citu jau vairs neatceros ko, bet kvēlsveces uzlika Beru. MB kvēlsveces silda ievērojami ilgāk nekā BMW. MB jāpazāģē arī ilgāk nekā BMW.
Morāle, ka vajadzētu varbūt apskatīt, kas notiek ar MB kvēlsveču vadību
Offline
uldens1
29. Dec 2021, 23:06 #9647

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16206

Braucu ar:


29 Dec 2021, 23:01:15 @DM-101 rakstīja:
veltiiju 15min un atradu arii apstiprinaajumu savam monologam par pre-injection adaptaaciju noziimi, par to, aka taas jaaveic, par to, ka neizveicot so operaaciju/nepareizi izveicot, ne tikai var atrauties uz permanentu vibraaciju, bet pat nost nedabuujamaam kljudaam par zero-adaptaacijaam. Par to, ka sliktaakajaa keisaa naakas organizeet Online sessiju ar Bavaarijas vechiem, kas attaalinaati taas nekorektaas pre-adaptaaciju veertiibas dzeesh. un tad arii seko apraksti, kaa taas izveidot.

Viss shis monologs par teemu - Docents suudu staasta, ka dirselja adaptaacija ir jaaveic. Ka kaut ko klaaree par specifiskaam sekvenceem, veel lielaaku to noziimi kaa benziinam.

Uldi, u.c. kungi, pirms ienjirgt, palasiet, pamaacieties!
Nejeegt nav kauns, bet cuuciski uzvesties gan.
viss ir forši,bet par kvēlsveču pierakstīšanu arī var sīkāk!!!!
Offline
uldens1
29. Dec 2021, 23:22 #9648

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16206

Braucu ar:

Offline
sys9291
30. Dec 2021, 11:22 #9649

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT

Viss jau ir pareizi ko raksti - BET ir kāda nianse tobiš uz E sērijas un F sērijas funkcionāls un iespējas pārbaudei stipri atšķiras, pie kam tava mīļotā N53 dzinēja gadījumā iespējas ir samazinātas - bet dieseļu gadījumā paplašinātas...
Ņemot vērā to, ka liela daļa pārsvarā brauc ar M sērijas dzinējiem tad liela daļa no aprakstā minētā vienkārši nav, jo bloki fundamentāli atšķiras (nu kaut vai vienam LIN, ortam BSD) un uz M sērijas nekādas pierakstīšanas nav bijis kā sugas. OK, ja gadījumā kļūdos tad gribētu redzēt reālu ISTA procedūru M sērijaas dzinējiem par šo tēmu.
P.S par F sērijas auto runājot - jā bija grābeklis ar NGK svecēm - neņēma pretī un kaut izstiepies - dabūjām likt BOSCH -ISTA testā mērījumu rezultāti ļoti kardināli atšķīrās..., uz E sērijas N47N57 dzinējiem tādas funkcijas neesmu redzējis...procedūra it kā ir - bet rezultāti tikai ok or notok...
Offline
sys9291
30. Dec 2021, 11:59 #9650

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT

Kaspar - neviens te neņirgājas - nefantazē...
Galvenais kur gribu vērst Tavu uzmanību ir tas, ka DDE un tā darbības ideoloģija uz E sērijas n47/ n57 kardināli atšķiras no DDE uz F sērijas ar visu no tā izrietošo. Nu kaut vai: kā DDE uz E sērijas zin, ka pilots ir iesēdies ķeblī? Uz E sērijas IBS mēdz arī nebūt, tobiš pārāk daudz atšķirību...
OK, pēc analoģijas ar N53 uz E sērijas un F sērijas...

[ Šo ziņu laboja sys9291, 30 Dec 2021, 12:00:49 ]

Offline
snowy
30. Dec 2021, 17:09 #9651

Kopš: 05. Feb 2011

Ziņojumi: 1232

Braucu ar: Kapeiku

Tavs tofiks ir ļoti izglītojošs un noteikti šeit varētu arī atrast atbildi, bet spama dēļ nespēju izsekot. Pastāsti man arī, kas tur Irrrr.
Offline
snowy
30. Dec 2021, 17:17 #9652

Kopš: 05. Feb 2011

Ziņojumi: 1232

Braucu ar: Kapeiku

Nē nu kas tur rakstīts saprotu, bet tīri tehniski no kura gala ķerties, to noteikti Powerā labāk zin.
Offline
kexxx
30. Dec 2021, 17:19 #9653

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12319

Braucu ar:

Komplektā ar lakonisko "activation interrupted" nav jānāk vēl kādām kļūdām, kas kko paskaidrotu par cēloni?
Offline
snowy
30. Dec 2021, 17:30 #9654

Kopš: 05. Feb 2011

Ziņojumi: 1232

Braucu ar: Kapeiku

Nu par aķi runājot tur perekupas bija iemetuši, kas pa rokai. Nebija reģistrēts. Tagad ielikts jauns un piereģistrēts. Ķipa.

Ok, pieņemsim, ja nav reģistrēts, vai ir kādi nekorekti dati - kādi tad tam būtu iemesli un risinājumi?

[ Šo ziņu laboja snowy, 30 Dec 2021, 17:32:57 ]

Offline
FFL
30. Dec 2021, 23:54 #9655

Kopš: 08. Mar 2016

Ziņojumi: 835

Braucu ar:


30 Dec 2021, 17:17:03 @DM-101 rakstīja:
P.s. bet uz taisniibu nepretendeeju.
Te ffl ar dzirksteli paarbaudiis sveces,uldeens pohujaa kaut ko pamainiis un buus gerai

Pff, tikai ne bembim.
Offline
FFL
31. Dec 2021, 00:09 #9656

Kopš: 08. Mar 2016

Ziņojumi: 835

Braucu ar:


30 Dec 2021, 17:05:11 @DM-101 rakstīja:

30 Dec 2021, 17:01:11 @snowy rakstīja:
BMW Code 4212, 74: Glow Plug Cyl 1 - Activation Interrupted
BMW Code 4222, 74: Glow Plug Cyl 2 - Activation Interrupted
BMW Code 4232, 74: Glow Plug Cyl 3 - Activation Interrupted
BMW Code 4242, 74: Glow Plug Cyl 4 - Activation Interrupted

M47, 1.8 90kw. Par pašu bloku kļūdu nav. Jāmaina bloks, sveces vai viss?


Irrrr

Ganjau aķis pa sausu (vai vismaz autiņš tā domā)
Vai arī pa klasikai apsvilis barošanas vads kvēlsveču vadībai
Offline
sipers
31. Dec 2021, 10:47 #9657

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 631

Braucu ar:


30 Dec 2021, 17:30:32 @snowy rakstīja:
Nu par aķi runājot tur perekupas bija iemetuši, kas pa rokai. Nebija reģistrēts. Tagad ielikts jauns un piereģistrēts. Ķipa.

Ok, pieņemsim, ja nav reģistrēts, vai ir kādi nekorekti dati - kādi tad tam būtu iemesli un risinājumi?

Nu noteikt to, vai pašas sveces ir veselas - var ar multimetru pamērīt pretestību.
Offline
kexxx
31. Dec 2021, 11:35 #9658

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12319

Braucu ar:

Ja svece pārdegusi, vai tad neiemestu kļūdu "signal too low" vai "open circuit" vai kko tādu?
Offline
maasters
31. Dec 2021, 12:44 #9659

Kopš: 04. Jan 2018

Ziņojumi: 846

Braucu ar:


29 Dec 2021, 14:04:00 @sys9291 rakstīja:
Dzīvē daudzas lietas ir vienkāršas...
A savu tekstu tikai gribēju pateikt, ka piemēram pie beigta termostata sveces tiks darbinātas gandrīz visu laiku un viņu mūžs saruks N reizes, tāpat pie švaka aklā - caur sveci plūdīs lielāka strāva ar to pašu effektu...


Vai varbūt pareizāk būtu teikt, mazāka strāva , bet ilgāku laiku, lai sasniegtu to pašu temp, jo ar zemāku spriegumu (tukšs aklais) caur tio pašu pretestību nekā nevar dabūt lielāku strāvu tikai mazāku.
Bet kāpēc , lai tas bojātu sveci teorētiski, jo augstāks spriegums un lielāka strāva uzsilda to pašu elementu vienkārši ātrāk nekā zemāks spriegums un mazāka strāva?

Ja tur barošana ir PWM tad pēc idejas iznāk ka pulsiem garums paplatinās?



Offline
kexxx
31. Dec 2021, 16:07 #9660

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12319

Braucu ar:

Lai jaunajā gadā visiem tiek noadaptēti un nevibrējoši(nu ok- mazāk vibrējoši) dīzeļi
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4