Online

Pašreiz BMWPower skatās 201 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Nākotnes klasika

AutorsZiņojums
smudo
24. Jan 2022, 15:57 #9641

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3630

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


24 Jan 2022, 15:17:33 @Vantage rakstīja:

izrādas, tas bija 2020.gads, 20. Oct 2020, 11:00 :snuk: jūzeris envy. tur bija visa recepte braukšanas priekam!

bet labi, kas bijis-bijis. Cik traki (vai pavisam traki) izklausas ņemt uzsistu caur copart (bez leitijas-amerikaniškas-variklis-gerai)? Un vispār, var padalīties ar copart pieredzi?


Zinu, kas ir pirkuši no LT šādus auto, sertificējuši paši (caur CSDD) un ir apmierināti, jo 2000+ Porsche US un ES auto tehniski ir vienādi. Bet tagad Porsche 996 cenas US ir ļoti strauji kāpušas (lielākais kāpums pēdējā gada laikā starp visiem 911 modeļiem ir 996), īpaši, ja meklē 996.2. Tādēļ beigās vislabāk meklēt kādu vācieti, vai varbūt no Japānas kaut ko vest vai arī uz vietas, bet izvēle nav liela.

Reku viens no lētākajiem Mobile 996.1 manuāliem ar sarkanu salonu, kas varētu būt iemels tādai cenai

( Mobile.de 996.1 ).
Offline
Czars
24. Jan 2022, 15:58 #9642

Kopš: 13. Aug 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14367

Braucu ar: 3 sek līdz 100


24 Jan 2022, 15:37:24 @smudo rakstīja:

24 Jan 2022, 15:11:09 @Czars rakstīja:

24 Jan 2022, 14:57:44 @Vantage rakstīja:
Tepat viens powerā, pagājušovasar tirgojās - 996 manuālis, tumši zils, diezgan OEM, cena arī ļoti salda. Neatceros vai to auto (ātri) pārdeva.

Kā jau vienmēr, te tiek jaukts viss vienā podā - veci MB, 996, 996 turbo, turbo kajāni, tie tiek savstarpēji salīdzināti. Bet 996, turbo, gt3 un tieši pats base Carrera, pats par sevi nagi niez un PP ka pēc mūsdienu standartiem tas šķiet 'lēns'. Tad, lai nogrābstās allāhs, vēl atvilksies EV fanāti un savu NEpareizo domu sludinās kā viņu lamata paātrinās un visus šitos "saliek"

neizdodas neko atrast par to.

Salidzinosi nesen
gar degunu aizgaja melns 966 Liepājā, pa no*istas Fkas cenu. Luk tas bija sapīgi. No tā laika, nekas sapratīgs sludinājumu serverī arī īsti nav.



Vantage pieminētais 996 bija labs, bet ja nemaldos, tika jau pārdots pa +/-20k EUR. Yountimer EU pāris mēneši tirgoja no Japānas atvestu 996.1 mauāli pa kādi 18k EUR, bet nu jau tas arī ir prom. Parunā ar viņiem - varbūt var kaut ko no Jāpānas atvest.

Mobile.de tagad cenas par 996.2 manuāļiem sākas no 22,5k. Ar atvešanu un reģistrēšanu būs ap 23-24k. Pirms gada, diviem, bija vēl daudz piedāvājumi pa 18k. Pirms kādi 5 gadiem LV labi uzturētus 996.1 manuāļus varēja pa 15k nopirkt.

Vēl iesaku Lietuvā pameklēt (pašreiz tur arī zem 20k EUR nekā nav) - tur ir daudz no US atvestu auto. 80% būs iepriekš sisti, bet tad individuāli jāskatās, cik daudz un kā saremontēti. Tādā ziņā es izvēlētos Vācijas variantu, pāris tukstošus pieszviežot a virsu, bet saņemot potenciāli labāku auto. Bet protams rēķinies sākot ar 2-5k sākotnējās apkopēs (eļļas, filti sveces utml 350-500 EUR), riepas (500-600), bremžu kluči (labi 250-400), iespējams diski, varbūt sajūgs, iespējams jāmetina/jāmaina pakaļējie izplūdes bunduļi (tipiska problēma, jo auto jau 20 gadi), RMS blīve/ eļļas noplūde iespējama (šis tad kopā ar sajūga maiņu, jo jāceļ ārā dzinējs, ja nemaldos). Vēl tipiski ir kārbas gultņu gaudošana - jānomaina - atkal samērā darbietilpīgi, tosola savienojumi/šļaukas, ja vien nav jau mainīts, kāds radiators varbūt jau būs korodējis vai kondicioniera radiators var būs beigts, no akmentiņiem). Ja kādreiz ceļ ārā dzinēju, tad pie reizes vēl 100 lietas var sadarīt (IMS gultnis, ķēdes, ūdenssūknis, blīvslēgi, AOS vārsts).

Ar šādiem "sīkumiem", kas beigās salasās, jārēķinās, pērkot lētākos mobile.de auto. Ja ņemsi jau no vidus vai augšējā cenu range, tad visdrīzāk visas šīs lietas jau būs novērstas. Principā, kā jau visiem auto - neko jaunu nepateicu.


Paldies par izvērsto skaidrojumu.
Kā man teica, tad labs būs 30k.
Varbūt pa 25 izdodas arī atrast labu. Ja nē tad 22 + 5 pesimistiskais scenārijs.

[ Šo ziņu laboja Czars, 24 Jan 2022, 16:12:37 ]

Offline
V.I.P.
24. Jan 2022, 16:19 #9643

Kopš: 18. May 2005

Ziņojumi: 17357

Braucu ar: AA numuriem [///M4, G wagon, GSX-R]


24 Jan 2022, 15:57:35 @smudo rakstīja:

24 Jan 2022, 15:17:33 @Vantage rakstīja:

izrādas, tas bija 2020.gads, 20. Oct 2020, 11:00 :snuk: jūzeris envy. tur bija visa recepte braukšanas priekam!

bet labi, kas bijis-bijis. Cik traki (vai pavisam traki) izklausas ņemt uzsistu caur copart (bez leitijas-amerikaniškas-variklis-gerai)? Un vispār, var padalīties ar copart pieredzi?


Zinu, kas ir pirkuši no LT šādus auto, sertificējuši paši (caur CSDD) un ir apmierināti, jo 2000+ Porsche US un ES auto tehniski ir vienādi. Bet tagad Porsche 996 cenas US ir ļoti strauji kāpušas (lielākais kāpums pēdējā gada laikā starp visiem 911 modeļiem ir 996), īpaši, ja meklē 996.2. Tādēļ beigās vislabāk meklēt kādu vācieti, vai varbūt no Japānas kaut ko vest vai arī uz vietas, bet izvēle nav liela.

Reku viens no lētākajiem Mobile 996.1 manuāliem ar sarkanu salonu, kas varētu būt iemels tādai cenai

( Mobile.de 996.1 ).

agraak no US/JP veda, jo tur daargi remonteet.
tagad shipping ir augshaa cenas, un daudzi, kas grib miileet kapeiku, tomeer dabuu skatiities EU variantus ar ziemas saalju un ruusas piegarshu.

[ Šo ziņu laboja V.I.P., 24 Jan 2022, 16:24:21 ]

Offline
wheelie
24. Jan 2022, 16:42 #9644

Kopš: 21. Mar 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6799

Braucu ar: 1.6

https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/porsche/911/iflfg.html šis samērā ilgi tirgojās, automāts gan

-----------------
8)
Offline
edzulis
24. Jan 2022, 17:27 #9645

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4


24 Jan 2022, 15:37:24 @smudo rakstīja:
Vēl iesaku Lietuvā pameklēt (pašreiz tur arī zem 20k EUR nekā nav)...



Abus poršus ņēmu leišos pēc tam kad nejauši ieraudzīju sludinājumus. Tur poršu vairāk un tomēr ir hobijauto. Iegrābties grūtāk kā ar kaut kādiem nobrauktiem raudi, bmw utt.

911 turbo ņēmu leišos no norvēģa kam tur kantoris. Labs deals bija. 944 turbo arī leišos no kluba biedra, entuziasta, auto bija kā jauns, lai arī zināju, ka pēc avārijas un labi sataisīts. Skrambiņas nebija. Arī bija ļoti labs deals, bet žēl, ka sasita viens barboras klauns viņu un diez vai atkal būs tāda celka, bet pacelšu cik vien labi varēšu. Nezinu tikai kad. Gribas modernu motoru ar modernu turbīnu, vadību, kw amjus u.c. labumus. Mega 3 daļīgie diski jau ir


Rekur jums blakus ļoti līdzīgi 996tt un 997tt. Praktiski identiski auto gan vizuāli, gan tehniski. Ok, lampas savādākas, bet grūti būtu viņas nosaukt par pretīgām vai kā savādāk













[ Šo ziņu laboja edzulis, 24 Jan 2022, 17:44:51 ]

Offline
Czars
24. Jan 2022, 19:42 #9646

Kopš: 13. Aug 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14367

Braucu ar: 3 sek līdz 100

Smukas porkas Edzuli. 944T bomba.


966 uzlikt rear reflector, tad skats jutami uzlabojas.


Offline
V.I.P.
24. Jan 2022, 20:07 #9647

Kopš: 18. May 2005

Ziņojumi: 17357

Braucu ar: AA numuriem [///M4, G wagon, GSX-R]


24 Jan 2022, 17:27:50 @edzulis rakstīja:
Rekur jums blakus ļoti līdzīgi 996tt un 997tt. Praktiski identiski auto gan vizuāli, gan tehniski. Ok, lampas savādākas, bet grūti būtu viņas nosaukt par pretīgām vai kā savādāk


jaa, LT ir diezgan nopietns hobijauto liimenis.

cik reizes daargaaks ir 997T, t.i., cik jaapiemaksaa par vizuaalo?
Offline
V.I.P.
24. Jan 2022, 20:10 #9648

Kopš: 18. May 2005

Ziņojumi: 17357

Braucu ar: AA numuriem [///M4, G wagon, GSX-R]


24 Jan 2022, 17:27:50 @edzulis rakstīja:


944 atkal prieksha smuka bet aizmugure pieklibo.

[ Šo ziņu laboja V.I.P., 24 Jan 2022, 20:11:53 ]

Offline
edzulis
24. Jan 2022, 20:20 #9649

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Aizmugurē būs late model spoileris un eiropas buferis, aizmetināti spārnu atstarotāji. Labi, ka ir uk donors no kā visādus labumus nolasīt. Ieskaitot cup spoguļus. šitādi oz 3 piece diski jau plauktā ar porsche vidiem.



997 cenas baigi neesmu pētijis pēdējā laikā. Agrāk bija sākot ar ~10k dārgāki. Tur vairāk atkarīgs no nobraukuma, manuālis/automāts/997.2 ar pdk.
Offline
Jurka88
24. Jan 2022, 20:30 #9650

Kopš: 08. Nov 2021

Ziņojumi: 462

Braucu ar:

Tie diski kaut kas tāds patīk teenageriem pumpainiem, atstāj oem 16' Phone dial

[ Šo ziņu laboja Jurka88, 24 Jan 2022, 20:31:59 ]

Offline
edzulis
24. Jan 2022, 20:43 #9651

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Ta jau redzēs. ar R16 staigās pa daudz un tur jauda būs tuvāk 300. Ir vēl citi varianti ar R18. + gribu uzmakarēt 996tt priekšējās bremzes, kas palika pāri pēc gt3 upgreida
Offline
SpOrcMeN
24. Jan 2022, 20:53 #9652

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 33995

Braucu ar: banderautomobili

kapostlauka Bauska noteikti abi shie diski skaitas zashibisj )) pilnigs gaters !!!!

-----------------
ІБАШТЕ!!!!! ЗА УКРАЇНУ!!!!!!!
Нехай подохне суче плем’я!!!!


Online
smudo
24. Jan 2022, 22:24 #9653

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3630

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


24 Jan 2022, 20:43:15 @edzulis rakstīja:
Ta jau redzēs. ar R16 staigās pa daudz un tur jauda būs tuvāk 300. Ir vēl citi varianti ar R18. + gribu uzmakarēt 996tt priekšējās bremzes, kas palika pāri pēc gt3 upgreida


Ja ir LSD, tad oriģinālie phone dial diski ar 225/50R16 labām riepām aizmugure ir pietiekami arī ar 300 zs. Pateicoties kārbas novietojumam uz pakaļējā tilta un tam, ka tā ar dzinēju savienota ar torque tube , svara sadalījums ir tuvu 50/50 un uz sausa asfalta var dot pilnu gāzi un būs ļoti minimāla izslīdēšana - pat nekas jāvāc nav, jo auto samērā stabils.

Slapjā laikā gan vajadzēs vienu mirkli, lai uzmestu 360 grādu apli, ja otrajā neapdomīgi nospiedīsi pedāli grīdā, bet tur arī ne 17, ne 18 nepalīdzēs.

16 arī ir komfortablāk, bet ja brauc ar oriģinālu balstiekārtas set-up, tad 17 arī būs OK.

Man ir trīs disku komplekti - 16 OEM, 17 diski trasei no 996 (jo 16 izmērā nav platu riepu un diski arī ir pa šauriem) un vēl vieni 18, bet principā pa ielu brauci 90% ar OEM un 17 lieku tikai uz trases pasākumiem. 18 esmu 2 reizes uzlicis, bet nepatika.

[ Šo ziņu laboja smudo, 24 Jan 2022, 22:25:31 ]

Offline
Mizx
24. Jan 2022, 23:22 #9654

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6203

Braucu ar:


24 Jan 2022, 22:24:24 @smudo rakstīja:
(jo 16 izmērā nav platu riepu un diski arī ir pa šauriem)

Jaudīgas klasikas standarta izmērs vecajiem BMW / MB / Porsche 245/45 R16 riepas, tādas var nopirkt. Attiecīgo disku platums J8-J10. Tiešām ar 245 platumu nepietiek?

No otras puses OEM risinājumā 300 zs bez aiztures lika pat uz apmēram 205 platuma R15 un cilvēki kaut kā spēja pabraukt bez modernās elektronikas. Te jau kādam var sāk rasties jautājums par mūsdienu šoferu brauktprasmēm.

Protams, kad tūnētāji sāka karināt vēl tam pa virsu turbīnas, tad sāka likt arī 345/35 R15, kas jau gan būtu ekstra.
Offline
Jurka88
24. Jan 2022, 23:48 #9655

Kopš: 08. Nov 2021

Ziņojumi: 462

Braucu ar:

R16 semi slick diezgan švaka izvēle salīdzinot ar r15/r17
Offline
Mizx
25. Jan 2022, 00:01 #9656

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6203

Braucu ar:


24 Jan 2022, 23:48:33 @Jurka88 rakstīja:
R16 semi slick diezgan švaka izvēle salīdzinot ar r15/r17
Nav ko ākstīties. Pa trasi var papriecāties arī bez rekordiem. Bet rekordus stādīt ar ko svaigāku. Ja klasiku taisa trasei, tā vairs nav klasika. Trasei priekš papriecāšanās principā var taisīt jebko no jebkā.
Offline
Jurka88
25. Jan 2022, 00:06 #9657

Kopš: 08. Nov 2021

Ziņojumi: 462

Braucu ar:

Tāpēc es par oem Phone dial ar labām riepām
Offline
smudo
25. Jan 2022, 00:09 #9658

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3630

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


24 Jan 2022, 23:22:36 @Mizx rakstīja:

24 Jan 2022, 22:24:24 @smudo rakstīja:
(jo 16 izmērā nav platu riepu un diski arī ir pa šauriem)

Jaudīgas klasikas standarta izmērs vecajiem BMW / MB / Porsche 245/45 R16 riepas, tādas var nopirkt. Attiecīgo disku platums J8-J10. Tiešām ar 245 platumu nepietiek?

No otras puses OEM risinājumā 300 zs bez aiztures lika pat uz apmēram 205 platuma R15 un cilvēki kaut kā spēja pabraukt bez modernās elektronikas. Te jau kādam var sāk rasties jautājums par mūsdienu šoferu brauktprasmēm.

Protams, kad tūnētāji sāka karināt vēl tam pa virsu turbīnas, tad sāka likt arī 345/35 R15, kas jau gan būtu ekstra.



Jā, 245/45 16 ir pieejamas, bet kā jau iepriekš rakstīja, tad izvēle ļoti švaka un es izvēlos uzliekt labākas 225/50 R16 riepas. 245/45 R16 nāca tikai Turbo S ar 9x16 diskiem, kas ir ļoti reti. Parastam turbo bija 8X16 aizmugurē un tur 245/45R16 riepa būs nedaudz pa platu.

Ielai ļoti ok ir 225/50 izmērs. Trasei man ir 245/40R17 priekšā un 255/40R17 aizmugurē (aizmugurē neko nedarot arī 295mm platu riepu var ielikt, ja izvēlies 18 diskus).
Offline
Rihy
25. Jan 2022, 09:55 #9659

Kopš: 07. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 2600

Braucu ar: G05, Macan, R9T, Escort mk2, STI


24 Jan 2022, 15:46:53 @V.I.P. rakstīja:
ja patiik 996, tad envy variants nebija slikts.

bet nu arii no rokaam nekjeera laukaa par tiem 19.999.

Envy zilais 996 bija ļoti labs, tur bija izdarīts ļoti daudz un par to naudu bija ļoti labs pirkums. Gribēju, bet nenopirku. Tas vel bija pusotru gadu atpakaļ laikam. Tolaik vel 996 manuāļus ar palielākiem nobraukumiem mierīgi zem 20k varēja Vācijā izcelt. Šobrīd jau ievērojami cenas augstākas.
Offline
Rihy
25. Jan 2022, 10:27 #9660

Kopš: 07. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 2600

Braucu ar: G05, Macan, R9T, Escort mk2, STI

Tā jau vienmēr ir, pēc tam visi gudri

Apmeram 10 gadus atpakaļ pārdevu Escort Cosworth par šodienas "nieka" 15k. Tolaik nākotnes klasikas vel nebija topā un doma, ka vērtība augs - nebija..

[ Šo ziņu laboja Rihy, 25 Jan 2022, 10:28:14 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo