Online

Pašreiz BMWPower skatās 183 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 20

AutorsZiņojums
most
13. Mar 2011, 18:11 #9641

Kopš: 27. Mar 2010

No: Dobele

Ziņojumi: 1062

Braucu ar: Yamaha WR450 e46 n62-780hp F11fl

Cik izmaksā pārlikt no automāta uz parasto kārbu, e36 328 coupe 1997.g. +uzstutēt bloki.
Offline
Driver
13. Mar 2011, 18:32 #9642

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


13 Mar 2011, 17:38:53 kexxx rakstīja:

13 Mar 2011, 17:27:31 Driver rakstīja:
Elementari, gudriniek!
Auto ar defektainu zondi tiek gandriz vienmer by default aizliets, jo maisijums tiek max bagatinats.
Tas nozime, ka braucot leni un isakus gabalus, jau ne taa idealas, sveces bus aizkvepnatas.
Bet aukstam dzinejam pie starta ir vel papildus bagatinajums jau taa mega treknajam maisijumam uz aizkvepinatajam svecem...
Auto bez metitaja ari by default tiek biki parliets aizsardzibas nolukos, bet maisijums tiek "piegriezts" vadoties pec zondes.
...bet ja tad ari zondes nav, vai vinja rada lieso, tad vispar ir zopa.
Un nesprega par zondem - cik vadi, platjosla, saurjosla, utt

neticu, ka zonde var tā bagātināt maisījumu, ka sveces aizlej! jā, būs melnas, bet ne jau tik traki, lai nevarētu pielaist... cik reizes ir tās zondes nosprāgušas, bet vienmēr to auto varēja normāli piedarbināt.
un pie startēšanas zonde nu nekādi nevar iespaidot maisījumu


ir tikai viens auto - e30, ir tikai viens motors - m20b20, ir tikai viena vadibas sistema - motronic 1.1

...un ir auto (tiesa, ne bmw), kas bez zondes spej padarboties max 15min, noslapst un pectam vairs nav iespejams palaist, jo tiek totali aizliets viss, tupa lenam pagarinot sprauslas impulsu, taa ari nesagaidot signalu no zondes.
to auto iespejams palaist tikai nodzeshot kljudas/adaptacijas un atkal uz 15min, ja nebus ieksha stradajosha zonde...

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
kexxx
13. Mar 2011, 18:34 #9643

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12155

Braucu ar:


13 Mar 2011, 18:32:40 Driver rakstīja:

13 Mar 2011, 17:38:53 kexxx rakstīja:

13 Mar 2011, 17:27:31 Driver rakstīja:
Elementari, gudriniek!
Auto ar defektainu zondi tiek gandriz vienmer by default aizliets, jo maisijums tiek max bagatinats.
Tas nozime, ka braucot leni un isakus gabalus, jau ne taa idealas, sveces bus aizkvepnatas.
Bet aukstam dzinejam pie starta ir vel papildus bagatinajums jau taa mega treknajam maisijumam uz aizkvepinatajam svecem...
Auto bez metitaja ari by default tiek biki parliets aizsardzibas nolukos, bet maisijums tiek "piegriezts" vadoties pec zondes.
...bet ja tad ari zondes nav, vai vinja rada lieso, tad vispar ir zopa.
Un nesprega par zondem - cik vadi, platjosla, saurjosla, utt

neticu, ka zonde var tā bagātināt maisījumu, ka sveces aizlej! jā, būs melnas, bet ne jau tik traki, lai nevarētu pielaist... cik reizes ir tās zondes nosprāgušas, bet vienmēr to auto varēja normāli piedarbināt.
un pie startēšanas zonde nu nekādi nevar iespaidot maisījumu


ir tikai viens auto - e30, ir tikai viens motors - m20b20, ir tikai viena vadibas sistema - motronic 1.1

...un ir auto (tiesa, ne bmw), kas bez zondes spej padarboties max 15min, noslapst un pectam vairs nav iespejams palaist, jo tiek totali aizliets viss, tupa lenam pagarinot sprauslas impulsu, taa ari nesagaidot signalu no zondes.
to auto iespejams palaist tikai nodzeshot kljudas/adaptacijas un atkal uz 15min, ja nebus ieksha stradajosha zonde...


hmm, incanti... a kas par auto?
Offline
Piparss
13. Mar 2011, 18:35 #9644

Kopš: 29. Aug 2009

No: Baloži

Ziņojumi: 2295

Braucu ar: VOLVO D5


13 Mar 2011, 18:11:12 most rakstīja:
Cik izmaksā pārlikt no automāta uz parasto kārbu, e36 328 coupe 1997.g. +uzstutēt bloki.
karbu kkur 100 up ls un ar bloki kkur 150 ls tas ir darbs + matriaals
Offline
Driver
13. Mar 2011, 18:37 #9645

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

kexxx, ...un zonde tieshi ietekme ari starta maisijumu, ljoti daudziem auto

normals silta dzineja maisijums rodas vadoties pec zondes un noadaptejoties pec tas, bet auksta starta porcija ir normals maisijums + (auksta) starta bagatinajums.

p.s. neiet runa par to vai uzreiz pieleks un kaa pieleks un citi papildus kaashi ari ietekme lekshanu. un bez meritaja daudzus vecos bmw vispar palaist nevaresi...

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Driver
13. Mar 2011, 18:41 #9646

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


13 Mar 2011, 18:34:01 kexxx rakstīja:

13 Mar 2011, 18:32:40 Driver rakstīja:

13 Mar 2011, 17:38:53 kexxx rakstīja:

13 Mar 2011, 17:27:31 Driver rakstīja:
Elementari, gudriniek!
Auto ar defektainu zondi tiek gandriz vienmer by default aizliets, jo maisijums tiek max bagatinats.
Tas nozime, ka braucot leni un isakus gabalus, jau ne taa idealas, sveces bus aizkvepnatas.
Bet aukstam dzinejam pie starta ir vel papildus bagatinajums jau taa mega treknajam maisijumam uz aizkvepinatajam svecem...
Auto bez metitaja ari by default tiek biki parliets aizsardzibas nolukos, bet maisijums tiek "piegriezts" vadoties pec zondes.
...bet ja tad ari zondes nav, vai vinja rada lieso, tad vispar ir zopa.
Un nesprega par zondem - cik vadi, platjosla, saurjosla, utt

neticu, ka zonde var tā bagātināt maisījumu, ka sveces aizlej! jā, būs melnas, bet ne jau tik traki, lai nevarētu pielaist... cik reizes ir tās zondes nosprāgušas, bet vienmēr to auto varēja normāli piedarbināt.
un pie startēšanas zonde nu nekādi nevar iespaidot maisījumu


ir tikai viens auto - e30, ir tikai viens motors - m20b20, ir tikai viena vadibas sistema - motronic 1.1

...un ir auto (tiesa, ne bmw), kas bez zondes spej padarboties max 15min, noslapst un pectam vairs nav iespejams palaist, jo tiek totali aizliets viss, tupa lenam pagarinot sprauslas impulsu, taa ari nesagaidot signalu no zondes.
to auto iespejams palaist tikai nodzeshot kljudas/adaptacijas un atkal uz 15min, ja nebus ieksha stradajosha zonde...


hmm, incanti... a kas par auto?

opel kadet lasite, motora kodu un dzineja vadibas versiju protams neatceros vairs, tik atceros, ka monosprice.
tadam vareja panjemt oscilografu, hronometru un sedet blakus un uznjemt laiku un skatities kaa impulsa garums uz sprauslu vienkarshi lenam pieaug, kamer motors noslapst nah

es tevi nemacishu kaa remontet hadenes un kaa bortet riepas, bet tu nekomente par dzineja vadibas sistemam, ja neesi 100% kaa kuram auto un kura versija darbojas un ar ko tieshi atskiras no nakamas/ieprieksejas...

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
kexxx
13. Mar 2011, 18:49 #9647

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12155

Braucu ar:


13 Mar 2011, 18:41:29 Driver rakstīja:

13 Mar 2011, 18:34:01 kexxx rakstīja:

13 Mar 2011, 18:32:40 Driver rakstīja:

13 Mar 2011, 17:38:53 kexxx rakstīja:

13 Mar 2011, 17:27:31 Driver rakstīja:
Elementari, gudriniek!
Auto ar defektainu zondi tiek gandriz vienmer by default aizliets, jo maisijums tiek max bagatinats.
Tas nozime, ka braucot leni un isakus gabalus, jau ne taa idealas, sveces bus aizkvepnatas.
Bet aukstam dzinejam pie starta ir vel papildus bagatinajums jau taa mega treknajam maisijumam uz aizkvepinatajam svecem...
Auto bez metitaja ari by default tiek biki parliets aizsardzibas nolukos, bet maisijums tiek "piegriezts" vadoties pec zondes.
...bet ja tad ari zondes nav, vai vinja rada lieso, tad vispar ir zopa.
Un nesprega par zondem - cik vadi, platjosla, saurjosla, utt

neticu, ka zonde var tā bagātināt maisījumu, ka sveces aizlej! jā, būs melnas, bet ne jau tik traki, lai nevarētu pielaist... cik reizes ir tās zondes nosprāgušas, bet vienmēr to auto varēja normāli piedarbināt.
un pie startēšanas zonde nu nekādi nevar iespaidot maisījumu


ir tikai viens auto - e30, ir tikai viens motors - m20b20, ir tikai viena vadibas sistema - motronic 1.1

...un ir auto (tiesa, ne bmw), kas bez zondes spej padarboties max 15min, noslapst un pectam vairs nav iespejams palaist, jo tiek totali aizliets viss, tupa lenam pagarinot sprauslas impulsu, taa ari nesagaidot signalu no zondes.
to auto iespejams palaist tikai nodzeshot kljudas/adaptacijas un atkal uz 15min, ja nebus ieksha stradajosha zonde...


hmm, incanti... a kas par auto?

opel kadet lasite, motora kodu un dzineja vadibas versiju protams neatceros vairs, tik atceros, ka monosprice.
tadam vareja panjemt oscilografu, hronometru un sedet blakus un uznjemt laiku un skatities kaa impulsa garums uz sprauslu vienkarshi lenam pieaug, kamer motors noslapst nah

es tevi nemacishu kaa remontet hadenes un kaa bortet riepas, bet tu nekomente par dzineja vadibas sistemam, ja neesi 100% kaa kuram auto un kura versija darbojas un ar ko tieshi atskiras no nakamas/ieprieksejas...

pričom te hadenes un riepas? vispār jau tu esi tas, kas visus māca...
izrādās, te kaut ko komentēt drīkst tikai sertificēti eksperti (vai kas sevi par tādiem uzskata)... tava attieksme skaidra- es labākais, pārējie- mudaki- un turiet mutes...
Offline
Driver
13. Mar 2011, 18:56 #9648

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

mana attieksme ir tada, ka nehuj komentet, ja to "viena tante teica", "manam choma lidzigi bija", "manam vecajam bembim bija lidzigi" vai vienkarshi netaa palasoties teoriju par "kautko"

pat pilnigi vienadiem dzinejiem, ar pilnigi vienadu vadibas sistemu, bet pie atskirigiem defektiem var but vienada sudziba.

savadak dazi labi salasas visas sitas interneta gudribas, pashi pabakstas un kad visu ir sapisusi, tad auto velk uz servisu un prasa beigas "kapec tik dargi"

es nekomenteju visos topikos pec kartas un nemacu nevienu datorsepcuku, juristu vai nepljutu veseligas dzives topika.

un piekriti, ka braukat ar kljudu dzineja vadibaa + vel brinities, ka ir kautkadi traucejumi dzineja darbibaa ir vienkarshi stulbi...

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
wests1de
13. Mar 2011, 18:59 #9649

Kopš: 17. Jan 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 81

Braucu ar: 300HP

Cik varētu prasīt par šitādu dzelzi? :
Monitors: Samsung SyncMaster 920N (19"
Kaste: 4 Pentiums 2.6 GHz
Cietais 300 GB
1024MB RAM
GeForce 6200 256MB
Virsū XP SP3
Klaviatūra
Pele
Bonusā varu piemest printeri HP ar kopētāju... kārtridžs, protams, tukšs
Offline
kexxx
13. Mar 2011, 19:01 #9650

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12155

Braucu ar:


13 Mar 2011, 18:56:39 Driver rakstīja:
mana attieksme ir tada, ka nehuj komentet, ja to "viena tante teica", "manam choma lidzigi bija", "manam vecajam bembim bija lidzigi" vai vienkarshi netaa palasoties teoriju par "kautko"

pat pilnigi vienadiem dzinejiem, ar pilnigi vienadu vadibas sistemu, bet pie atskirigiem defektiem var but vienada sudziba.

savadak dazi labi salasas visas sitas interneta gudribas, pashi pabakstas un kad visu ir sapisusi, tad auto velk uz servisu un prasa beigas "kapec tik dargi"

es nekomenteju visos topikos pec kartas un nemacu nevienu datorsepcuku, juristu vai nepljutu veseligas dzives topika.

un piekriti, ka braukat ar kljudu dzineja vadibaa + vel brinities, ka ir kautkadi traucejumi dzineja darbibaa ir vienkarshi stulbi...


un ja kāds, pasargdies, pasaka kaut bik ko ne tā, tūlīt jāsteidz nodirst... labi, ka tādam super-ekspertam ir tik daudz laika, lai sēdētu netā...
Offline
Driver
13. Mar 2011, 19:10 #9651

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


13 Mar 2011, 19:01:30 kexxx rakstīja:

13 Mar 2011, 18:56:39 Driver rakstīja:
mana attieksme ir tada, ka nehuj komentet, ja to "viena tante teica", "manam choma lidzigi bija", "manam vecajam bembim bija lidzigi" vai vienkarshi netaa palasoties teoriju par "kautko"

pat pilnigi vienadiem dzinejiem, ar pilnigi vienadu vadibas sistemu, bet pie atskirigiem defektiem var but vienada sudziba.

savadak dazi labi salasas visas sitas interneta gudribas, pashi pabakstas un kad visu ir sapisusi, tad auto velk uz servisu un prasa beigas "kapec tik dargi"

es nekomenteju visos topikos pec kartas un nemacu nevienu datorsepcuku, juristu vai nepljutu veseligas dzives topika.

un piekriti, ka braukat ar kljudu dzineja vadibaa + vel brinities, ka ir kautkadi traucejumi dzineja darbibaa ir vienkarshi stulbi...


un ja kāds, pasargdies, pasaka kaut bik ko ne tā, tūlīt jāsteidz nodirst... labi, ka tādam super-ekspertam ir tik daudz laika, lai sēdētu netā...

brivaja laika ko gribu, to daru

lielaka problema ir nevis tie, kas kautko pashi nedaudz sajedz un kautko (biezi nepareizi) iesaka darit, petit, utt
bet gan tie tupie zabaki, kas pilnigi neko pashi nejedz, bet ljoti uzmanigi klausa pilnigi visiem padomiem un dara pilnigi visu, ko kads ir ieteicis un beigas vel apvainojas un pat draud.

ir te viens galigi aprobezots IeM darbinieks no rezeknes, kas visus par lohiem nosauca - gan mani, gan citus poweristus, gan pat autocentru "rusbema", jo bija gan tur, gan te pasudzejas par savu sapi un vinjam tika ieteikts samainit uz aizdomu pamata dazas detaljas.
detaljas samainija, defekts nepazuda un solija visiem pa muti, tai skaita ari man un rusbemas parstavjiem

p.s. tas kadrs pie manis nemaz nebija bijis, tik ietiecu pieverst uzmanibu vienam mezglam, pat neteicu "maini nost!"

p.p.s un tas pats gudrinieks ljoti gribeja savam auto regulet aizdedzi ar rokam

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Arnej
13. Mar 2011, 19:12 #9652

Kopš: 25. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 340

Braucu ar: Lohu auto

Jautājums, man noraustās vienu reizi pie maziem apgriezieniem 3 un 4 robā ieliekot un lenām dodot gāzi. Kas par vainu? e46 98.g. 2.0i
Offline
kexxx
13. Mar 2011, 19:13 #9653

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12155

Braucu ar:


13 Mar 2011, 19:10:18 Driver rakstīja:

13 Mar 2011, 19:01:30 kexxx rakstīja:

13 Mar 2011, 18:56:39 Driver rakstīja:
mana attieksme ir tada, ka nehuj komentet, ja to "viena tante teica", "manam choma lidzigi bija", "manam vecajam bembim bija lidzigi" vai vienkarshi netaa palasoties teoriju par "kautko"

pat pilnigi vienadiem dzinejiem, ar pilnigi vienadu vadibas sistemu, bet pie atskirigiem defektiem var but vienada sudziba.

savadak dazi labi salasas visas sitas interneta gudribas, pashi pabakstas un kad visu ir sapisusi, tad auto velk uz servisu un prasa beigas "kapec tik dargi"

es nekomenteju visos topikos pec kartas un nemacu nevienu datorsepcuku, juristu vai nepljutu veseligas dzives topika.

un piekriti, ka braukat ar kljudu dzineja vadibaa + vel brinities, ka ir kautkadi traucejumi dzineja darbibaa ir vienkarshi stulbi...


un ja kāds, pasargdies, pasaka kaut bik ko ne tā, tūlīt jāsteidz nodirst... labi, ka tādam super-ekspertam ir tik daudz laika, lai sēdētu netā...

brivaja laika ko gribu, to daru

lielaka problema ir nevis tie, kas kautko pashi nedaudz sajedz un kautko (biezi nepareizi) iesaka darit, petit, utt
bet gan tie tupie zabaki, kas pilnigi neko pashi nejedz, bet ljoti uzmanigi klausa pilnigi visiem padomiem un dara pilnigi visu, ko kads ir ieteicis un beigas vel apvainojas un pat draud.

ir te viens galigi aprobezots IeM darbinieks no rezeknes, kas visus par lohiem nosauca - gan mani, gan citus poweristus, gan pat autocentru "rusbema", jo bija gan tur, gan te pasudzejas par savu sapi un vinjam tika ieteikts samainit uz aizdomu pamata dazas detaljas.
detaljas samainija, defekts nepazuda un solija visiem pa muti, tai skaita ari man un rusbemas parstavjiem

p.s. tas kadrs pie manis nemaz nebija bijis, tik ietiecu pieverst uzmanibu vienam mezglam, pat neteicu "maini nost!"

p.p.s un tas pats gudrinieks ljoti gribeja savam auto regulet aizdedzi ar rokam


es tikai gribeeju pateikt, ka nebuut nav obligati braukt virsuu katram, kursh kko ne tā pasaka...
atsevišķi izcili kadri (gan no klientu, gan no meistaru vidus) vēl nav iemesls apriet visus pēc kārtas...

[ Šo ziņu laboja kexxx, 13 Mar 2011, 19:14:52 ]

Offline
Driver
13. Mar 2011, 19:19 #9654

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

kexxx iedod savu numuru, lai nakamreiz, kad man 8:30 zvana kads laukjis un prasa kapec nestrada bembis - 2,5 turbodizelis un vai varu paregulet vinjam aizdedzi, varu vinjam ieteikt versties pie tevis

p.s. es neesmu teicis, ka nemaku saregulet to nolapito sukni, bet esmu vairakkartigi atkartojis, ka to nevelos darit un nevelos m51 pat redzet...

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Driver
13. Mar 2011, 19:22 #9655

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


13 Mar 2011, 19:12:03 Arnej rakstīja:
Jautājums, man noraustās vienu reizi pie maziem apgriezieniem 3 un 4 robā ieliekot un lenām dodot gāzi. Kas par vainu? e46 98.g. 2.0i

@kada no spolem
@kada no svecem
@klokvarpstas devejs
@sadales varpstas devejs
@vel kautkas cits

turpinot sodienas cepienu - ko pirmo uz aizdomu pamata pats mainisi?
pectam sudzesies, ka visi lohi un pa purnu ari solisi!?

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
kexxx
13. Mar 2011, 19:23 #9656

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12155

Braucu ar:


13 Mar 2011, 19:19:43 Driver rakstīja:
kexxx iedod savu numuru, lai nakamreiz, kad man 8:30 zvana kads laukjis un prasa kapec nestrada bembis - 2,5 turbodizelis un vai varu paregulet vinjam aizdedzi, varu vinjam ieteikt versties pie tevis

p.s. es neesmu teicis, ka nemaku saregulet to nolapito sukni, bet esmu vairakkartigi atkartojis, ka to nevelos darit un nevelos m51 pat redzet...


nu gan nesaprotu tevi... nevēlies... ierubī ceņņiku un viss- paši atšūsies... kur problēma? it kā tev tas bezmaksas būtu jādara...

[ Šo ziņu laboja kexxx, 13 Mar 2011, 19:24:05 ]

Offline
hashman
13. Mar 2011, 19:27 #9657

Kopš: 15. Mar 2009

No: Liepāja

Ziņojumi: 234

Braucu ar: Volvo XC90, Volvo 780, Ford F150XL.

Kpc luka e39 netaisas vala, tad kad taisa vala tad krakšķ. kada varetu but problema.?
Offline
Arnej
13. Mar 2011, 19:41 #9658

Kopš: 25. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 340

Braucu ar: Lohu auto


13 Mar 2011, 19:22:10 Driver rakstīja:

13 Mar 2011, 19:12:03 Arnej rakstīja:
Jautājums, man noraustās vienu reizi pie maziem apgriezieniem 3 un 4 robā ieliekot un lenām dodot gāzi. Kas par vainu? e46 98.g. 2.0i

@kada no spolem
@kada no svecem
@klokvarpstas devejs
@sadales varpstas devejs
@vel kautkas cits

turpinot sodienas cepienu - ko pirmo uz aizdomu pamata pats mainisi?
pectam sudzesies, ka visi lohi un pa purnu ari solisi!?

Nahaļavu jau neko nemainīšu nosākuma diagnostiku uztaisīšu. Btw ieraudzīju devējus atcerējos, ka liekas ka jauda arī pazudusi.

[ Šo ziņu laboja Arnej, 13 Mar 2011, 19:44:01 ]

Offline
Driver
13. Mar 2011, 19:44 #9659

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

tad

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Lazy
13. Mar 2011, 19:50 #9660

Kopš: 11. Nov 2010

Ziņojumi: 33

Braucu ar: dienesta Ford

Sveiki spechuki!Probleema braucot ar e39 Touring juutama nepatiikama vibraacija-viljnjaina asfalta efekts.Auksts ljoti traki vibree salonaa visi seedeklji vibree.kaadu laicinju pabrauc,tad mazaak,bet taapat juut.Virs 120 frekvence ir taada,ka gandriiz vairs nejuut.Es zinu,ka man riepas to4na nav taa vaina.Liidz shim domaaju,ka diski jaavalcee,tikai neticeeju,ka pabraucot,tur kkas mazinaaties vareetu.Kaut arii viens disks ir valceejams.
Mana versija ir pusass vai reduktors.Pusass taapeec,ka atpakaljgaitaa parkojoties-piebremzeejot dzirdams klinjkjis.
Varbuut kaads sasaaries?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo