Online
Pašreiz BMWPower skatās 207 viesi un 19 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Jautājumi spečukiem 20
Autors | Ziņojums |
RedCap | 13. Mar 2011, 14:44 |
#9621
|
| Kopš: 11. Mar 2010
No: Talsi
Ziņojumi: 124
Braucu ar: Sarkanu e36 ar 2.5i enginu
| Tatad lieta sekojosha.
Pabraucot asaak( paspolejot), noslapejot auto un atskruvejot radiatora korkji puush araa dzeseshanas shkjidrumu. Kas varetu but pie vainas pirmais kas ienaca praataa galvas bliive vai termostats. Varbut ir citi varianti kaadam kas varetu buut vainiigs? | Offline | | |
RENIO | 13. Mar 2011, 14:45 |
#9622
|
| Kopš: 05. Mar 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4669
Braucu ar: 2 x bmw
|
13 Mar 2011, 14:41:55 Driver rakstīja:
13 Mar 2011, 14:38:40 RENIO rakstīja:
Vajadzīgs ir elektriķa padoms:
Kādā veidā var konstatēt/izmērīt kas sistēmā iztukšo aķi.
Situācija sekojoša: pēdējās dienās, ja auto atstāj ~ uz 10 stundām tad pēc pam dabūt pie dzīvības nav iespējams ir "jāpiepīpē".
Pārbaudīts āķis nav pie vainas.
meram stravu kadu patere auto, kad ir aizverts un aizslegts un aizmidzis.
un pa vienam velkam ara drosinatajus, mosh izdosies atrast nopludi un vienlaicigi nepamodinat auto.
Liels Paldies | Offline | | |
energy85x | 13. Mar 2011, 14:45 |
#9623
|
| Kopš: 18. Feb 2011
No: Bauska
Ziņojumi: 18
Braucu ar: e34 520i
|
13 Mar 2011, 14:33:57 Driver rakstīja:
13 Mar 2011, 14:23:02 energy85x rakstīja:
vilksu ar vnk domaju ka tev ar kauko tadu ir bijusi saskarsanas paldies par izsmeljosu info
un ja butu bijusi saskarshanas ar kautko tadu, tad vilktu pie manis uz riigu?
es redzu to (pec taviem postiem), ka esi nopircis nopistu BMW, kuram (visdrizak) netikai ir beigts sadalitaja vacinjs + rotors, svecuvadi un pusspradzis degvielas suknis un gaisa meritajs, bet pilnai laimei ir problemas ar pravodku (vai sapelejushi bloki) un dzeki no tehniskas apskates ir par koroziju salikushi vertejumu "2"
neesmu 800simtais telefons un/vai bezmaksas palidzibas centrs...
pec tevis pasha rakstita var saprast, ka auto ir pilnigs srots un tur loti daudz naudas vajadzes likt ieksha (kuras nav)...
ja tu gribi, lai iesaku kautko samainit, tad varu ieteikt samainit auto, te nebus varians samainit vienu "sudu" un visas problemas pazudushas.
vecs bmw + bauska man ne ar ko labu sen vairs neasociejas... pilnai lalimei tik vel pietrukst m51 dzinejs
saki tik traki? vispar jau par rusu bija 1 [ Šo ziņu laboja energy85x, 13 Mar 2011, 14:49:24 ] | Offline | | |
Puika | 13. Mar 2011, 14:47 |
#9624
|
| Kopš: 25. Aug 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 2509
Braucu ar: Divriteni
| Kas ir saskāries ar Toyota LC100 4.2TD?
Interesē patērinš, dinamika, uzticamība, uzturēšanas izmaksaas u.t.t, ko varat pastāstīt.
Paldies [ Šo ziņu laboja Puika, 13 Mar 2011, 14:48:32 ] | Offline | | |
Driver | 13. Mar 2011, 14:56 |
#9625
|
| Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
13 Mar 2011, 14:45:57 energy85x rakstīja:
13 Mar 2011, 14:33:57 Driver rakstīja:
13 Mar 2011, 14:23:02 energy85x rakstīja:
vilksu ar vnk domaju ka tev ar kauko tadu ir bijusi saskarsanas paldies par izsmeljosu info
un ja butu bijusi saskarshanas ar kautko tadu, tad vilktu pie manis uz riigu?
es redzu to (pec taviem postiem), ka esi nopircis nopistu BMW, kuram (visdrizak) netikai ir beigts sadalitaja vacinjs + rotors, svecuvadi un pusspradzis degvielas suknis un gaisa meritajs, bet pilnai laimei ir problemas ar pravodku (vai sapelejushi bloki) un dzeki no tehniskas apskates ir par koroziju salikushi vertejumu "2"
neesmu 800simtais telefons un/vai bezmaksas palidzibas centrs...
pec tevis pasha rakstita var saprast, ka auto ir pilnigs srots un tur loti daudz naudas vajadzes likt ieksha (kuras nav)...
ja tu gribi, lai iesaku kautko samainit, tad varu ieteikt samainit auto, te nebus varians samainit vienu "sudu" un visas problemas pazudushas.
vecs bmw + bauska man ne ar ko labu sen vairs neasociejas... pilnai lalimei tik vel pietrukst m51 dzinejs
saki tik traki? vispar jau par rusu bija 1
vacinjs + rotors ap 65Ls
svechuvadi ap 70ls
sveces ap 20Ls
suknis ap 40Ls (restaurets)
gaisa meritajs lidz 80Ls (lietots)
...ganjau zonde ari ir psc, 40Ls
un 6cil devejs ari sen "ir prom" 50Ls
plus vel ir problemas auto pravodkaa
tur noteikti bez problemam vares sastukjet ieksha 400Ls un varbut braukt ar kaifu un paterinju 12-17 pa pilsetu
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
energy85x | 13. Mar 2011, 15:01 |
#9626
|
| Kopš: 18. Feb 2011
No: Bauska
Ziņojumi: 18
Braucu ar: e34 520i
|
13 Mar 2011, 14:56:00 Driver rakstīja:
13 Mar 2011, 14:45:57 energy85x rakstīja:
13 Mar 2011, 14:33:57 Driver rakstīja:
13 Mar 2011, 14:23:02 energy85x rakstīja:
vilksu ar vnk domaju ka tev ar kauko tadu ir bijusi saskarsanas paldies par izsmeljosu info
un ja butu bijusi saskarshanas ar kautko tadu, tad vilktu pie manis uz riigu?
es redzu to (pec taviem postiem), ka esi nopircis nopistu BMW, kuram (visdrizak) netikai ir beigts sadalitaja vacinjs + rotors, svecuvadi un pusspradzis degvielas suknis un gaisa meritajs, bet pilnai laimei ir problemas ar pravodku (vai sapelejushi bloki) un dzeki no tehniskas apskates ir par koroziju salikushi vertejumu "2"
neesmu 800simtais telefons un/vai bezmaksas palidzibas centrs...
pec tevis pasha rakstita var saprast, ka auto ir pilnigs srots un tur loti daudz naudas vajadzes likt ieksha (kuras nav)...
ja tu gribi, lai iesaku kautko samainit, tad varu ieteikt samainit auto, te nebus varians samainit vienu "sudu" un visas problemas pazudushas.
vecs bmw + bauska man ne ar ko labu sen vairs neasociejas... pilnai lalimei tik vel pietrukst m51 dzinejs
saki tik traki? vispar jau par rusu bija 1
vacinjs + rotors ap 65Ls
svechuvadi ap 70ls
sveces ap 20Ls
suknis ap 40Ls (restaurets)
gaisa meritajs lidz 80Ls (lietots)
...ganjau zonde ari ir psc, 40Ls
un 6cil devejs ari sen "ir prom" 50Ls
plus vel ir problemas auto pravodkaa
tur noteikti bez problemam vares sastukjet ieksha 400Ls un varbut braukt ar kaifu un paterinju 12-17 pa pilsetu
saki tadas cenas ja ir kas to var savest kartiba nav problemu bet ceru ka ta nav karteja bruksana ar muti lai tikai kadu apdirstu | Offline | | |
zakis | 13. Mar 2011, 15:22 |
#9627
|
| Kopš: 25. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 562
Braucu ar: e30 (325i), e46 (318d)
| m20b25. pielaižot motoru viss ok, nedaudz lēkā apgriezieni, bet uzdodot gāzi motors vai nu noslāpst, vai arī tā kā aizrijas un aiziet, bet ļoti sūdīgi.
Uzsilstot vajag tā kā tikt pāri tam slāpšanas brīdim un tadtikai var pabraukt, bet braucot iespiežot gāzi grīdā, motors tā kā aizrītos uz pusotru līdz trim sekundēm un tad aiziet, uz augstiem apgriezieniem ok, it kā nav problēmu.
Kāda vaina?
1. gmm? 2. lambda? 3. degvielas spiediens?
P.s. motors tikko ielikts, iepriekš labi esot gājis, tgd bloks ar kloķeni cits tikai. ja ecu 173, tad motronic 1.3?[ Šo ziņu laboja zakis, 13 Mar 2011, 15:22:46 ] | Offline | | |
zzs | 13. Mar 2011, 15:22 |
#9628
|
| Kopš: 18. Nov 2009
No: Varakļāni
Ziņojumi: 832
Braucu ar: E46 330d
|
12 Mar 2011, 23:17:10 zzs rakstīja:
Ir vēl kāds spečuks online?
Subjekts E32. šodien uz 200 km maršrutu pēc 150 nobrauktiem km sāka nedaudz pieraustīties pie lielākiem apgriezieniem. uz beigām vispār knapi tukšgaitā varēja pabraukt. Mēģinot straujāk uzgāzēt, "šauj" atpakaļ no ieplūdes kolektora. Varbūt degvielas sūknis mirst nost? Bet tad itkā nevajadzētu "šaut"?
Sūknis tas nav... Kur vēl meklēt vainu? Apgriezienus vairāk par 5000 nevar dabūt. Svecēm dzirkstele ir. | Offline | | |
|
Driver | 13. Mar 2011, 15:29 |
#9629
|
| Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
13 Mar 2011, 15:01:41 energy85x rakstīja:
13 Mar 2011, 14:56:00 Driver rakstīja:
13 Mar 2011, 14:45:57 energy85x rakstīja:
13 Mar 2011, 14:33:57 Driver rakstīja:
13 Mar 2011, 14:23:02 energy85x rakstīja:
vilksu ar vnk domaju ka tev ar kauko tadu ir bijusi saskarsanas paldies par izsmeljosu info
un ja butu bijusi saskarshanas ar kautko tadu, tad vilktu pie manis uz riigu?
es redzu to (pec taviem postiem), ka esi nopircis nopistu BMW, kuram (visdrizak) netikai ir beigts sadalitaja vacinjs + rotors, svecuvadi un pusspradzis degvielas suknis un gaisa meritajs, bet pilnai laimei ir problemas ar pravodku (vai sapelejushi bloki) un dzeki no tehniskas apskates ir par koroziju salikushi vertejumu "2"
neesmu 800simtais telefons un/vai bezmaksas palidzibas centrs...
pec tevis pasha rakstita var saprast, ka auto ir pilnigs srots un tur loti daudz naudas vajadzes likt ieksha (kuras nav)...
ja tu gribi, lai iesaku kautko samainit, tad varu ieteikt samainit auto, te nebus varians samainit vienu "sudu" un visas problemas pazudushas.
vecs bmw + bauska man ne ar ko labu sen vairs neasociejas... pilnai lalimei tik vel pietrukst m51 dzinejs
saki tik traki? vispar jau par rusu bija 1
vacinjs + rotors ap 65Ls
svechuvadi ap 70ls
sveces ap 20Ls
suknis ap 40Ls (restaurets)
gaisa meritajs lidz 80Ls (lietots)
...ganjau zonde ari ir psc, 40Ls
un 6cil devejs ari sen "ir prom" 50Ls
plus vel ir problemas auto pravodkaa
tur noteikti bez problemam vares sastukjet ieksha 400Ls un varbut braukt ar kaifu un paterinju 12-17 pa pilsetu
saki tadas cenas ja ir kas to var savest kartiba nav problemu bet ceru ka ta nav karteja bruksana ar muti lai tikai kadu apdirstu
te vairak izskatas, ka tu pats vairak gribi pabraukt (pa velti) ar muti internetaa, nevis remontet auto.
manis nosauktie cipari ir tadi, ar kuriem vajag rekinaties un var gadities, ka viss manis nosauktais bus jamaina + vadi vel jaremontee.
ja tev ir nauda, tad varam kautko domat, bet ja ir 10ls pie dveseles un 4litri benas bakaa, tad kramejies pats
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
energy85x | 13. Mar 2011, 15:33 |
#9630
|
| Kopš: 18. Feb 2011
No: Bauska
Ziņojumi: 18
Braucu ar: e34 520i
|
13 Mar 2011, 15:29:27 Driver rakstīja:
13 Mar 2011, 15:01:41 energy85x rakstīja:
13 Mar 2011, 14:56:00 Driver rakstīja:
13 Mar 2011, 14:45:57 energy85x rakstīja:
13 Mar 2011, 14:33:57 Driver rakstīja:
13 Mar 2011, 14:23:02 energy85x rakstīja:
vilksu ar vnk domaju ka tev ar kauko tadu ir bijusi saskarsanas paldies par izsmeljosu info
un ja butu bijusi saskarshanas ar kautko tadu, tad vilktu pie manis uz riigu?
es redzu to (pec taviem postiem), ka esi nopircis nopistu BMW, kuram (visdrizak) netikai ir beigts sadalitaja vacinjs + rotors, svecuvadi un pusspradzis degvielas suknis un gaisa meritajs, bet pilnai laimei ir problemas ar pravodku (vai sapelejushi bloki) un dzeki no tehniskas apskates ir par koroziju salikushi vertejumu "2"
neesmu 800simtais telefons un/vai bezmaksas palidzibas centrs...
pec tevis pasha rakstita var saprast, ka auto ir pilnigs srots un tur loti daudz naudas vajadzes likt ieksha (kuras nav)...
ja tu gribi, lai iesaku kautko samainit, tad varu ieteikt samainit auto, te nebus varians samainit vienu "sudu" un visas problemas pazudushas.
vecs bmw + bauska man ne ar ko labu sen vairs neasociejas... pilnai lalimei tik vel pietrukst m51 dzinejs
saki tik traki? vispar jau par rusu bija 1
vacinjs + rotors ap 65Ls
svechuvadi ap 70ls
sveces ap 20Ls
suknis ap 40Ls (restaurets)
gaisa meritajs lidz 80Ls (lietots)
...ganjau zonde ari ir psc, 40Ls
un 6cil devejs ari sen "ir prom" 50Ls
plus vel ir problemas auto pravodkaa
tur noteikti bez problemam vares sastukjet ieksha 400Ls un varbut braukt ar kaifu un paterinju 12-17 pa pilsetu
saki tadas cenas ja ir kas to var savest kartiba nav problemu bet ceru ka ta nav karteja bruksana ar muti lai tikai kadu apdirstu
te vairak izskatas, ka tu pats vairak gribi pabraukt (pa velti) ar muti internetaa, nevis remontet auto.
manis nosauktie cipari ir tadi, ar kuriem vajag rekinaties un var gadities, ka viss manis nosauktais bus jamaina + vadi vel jaremontee.
ja tev ir nauda, tad varam kautko domat, bet ja ir 10ls pie dveseles un 4litri benas bakaa, tad kramejies pats
elektronika neesu specs hodenes gan gribeju tik uzzinat ko darit ja man nebutu nauda tad netaisitu to masinu grideju tikai uzzinat kur prolema paldies tev | Offline | | |
kexxx | 13. Mar 2011, 16:01 |
#9631
|
| Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12320
Braucu ar:
|
13 Mar 2011, 14:44:27 RedCap rakstīja:
Tatad lieta sekojosha.
Pabraucot asaak( paspolejot), noslapejot auto un atskruvejot radiatora korkji puush araa dzeseshanas shkjidrumu. Kas varetu but pie vainas pirmais kas ienaca praataa galvas bliive vai termostats. Varbut ir citi varianti kaadam kas varetu buut vainiigs?
dzesēšanas sistēma ir zem spiediena... nafik to korķi karstam motoram skrūvēt vaļā? vai arī ir kkādas problēmas? varbūt karst par daudz? | Offline | | |
kexxx | 13. Mar 2011, 16:08 |
#9632
|
| Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12320
Braucu ar:
|
13 Mar 2011, 13:47:24 Driver rakstīja:
13 Mar 2011, 11:01:47 kexxx rakstīja:
13 Mar 2011, 10:50:08 Archa_21 rakstīja:
13 Mar 2011, 01:32:42 Driver rakstīja:
12 Mar 2011, 21:57:35 Archa_21 rakstīja:
12 Mar 2011, 21:55:13 kexxx rakstīja:
12 Mar 2011, 21:51:54 Archa_21 rakstīja:
12 Mar 2011, 15:54:08 energy85x rakstīja:
vai kāds varētu man pateikt kas i par problemu uzliku jaunus svečvadus un sveces mašina pieleca nakamaja rītā atkal sveces aizlējas un neiet mašīna dzirkstele ir bet mašīna neiet vai kāds var pateikt kas ir pa problēmu lūdzu
Man tieshi tāda pati problēma ar E36 1.8iS 98. gada. Sveces jaunas, svečvadi jauni. No rītiem darbinot jāpazāģē, siltā un saulainā laikā lec normāli arī auksts!
pārlej benzīnu.. vai nu kkur gaisu sūc, vai gaisa masas mērītājs kaput... vai arī temperatūras datčiks beigts... varbūt degviela sūdīga
Visas gaisa trubas iztaustīju, uz aci neko neredz, nejuut. Gaisa masas mērītājs kļūdu met, bet vai tas būtu iemesls, kadēļ nelec? Par degvielu, 3 cilveki lejam vienā tankā, vinjiem iet ok, tapēc domāju, ka tur nav problēma!
nee, kljuda ir tapat vien
ja kljuda par meritaju, tad tas 100% nenozime, ka beigts bus meritajs
Saku tā, jo ir dzirdēts, ka tas neietekmējot iedarbināšanu, bet gan reakciju uz gāzes pedāli. Tieši tā pat kā tad, ka zonde, jo tā neko neietekmē līdz brīdim, kamēr nesasniedz 350 graadus? Jeb arī kļūdos par šito visu?
par lambda zondi varētu piekrist, normāla tās darba temperatūra ir laikam ap 600 grādiem...
skaties tad to mērītāju...
varbut nevajag komentet to, par ko nav pasham sajegas vai no serijas "viena tanta teica"?
piemeram bosch vadibas sistemaas un bosch zonde sak darboties minutes-pusotras laika pec auto iedarbinashanas un visos dzineja apgriezienos, tai skaita ari tukshgaita.
un atkariba no vadibas razotaja un versijas, viens auto var mierigi braukt bez meritaja un kartigs lohs nemaz nesapratis, ka kautkas nav labi, bet citu auto var pat but problemas iedarbinat, vai tas vispar var neizdoties...
klau, varbūt nevajag, lūdzu, sākt dirst virsū? te runa iet par piedarbināšanu- nu tad kā pilnīgi aukstam motoram tā zonde var ko ietekmēt???
P.S. patika termins "bosch zonde"... kāda tā ir? ar apsildi, bez apsildes? parastā vai varbūt Wideband ? | Offline | | |
RedCap | 13. Mar 2011, 16:37 |
#9633
|
| Kopš: 11. Mar 2010
No: Talsi
Ziņojumi: 124
Braucu ar: Sarkanu e36 ar 2.5i enginu
|
13 Mar 2011, 16:01:00 kexxx rakstīja:
13 Mar 2011, 14:44:27 RedCap rakstīja:
Tatad lieta sekojosha.
Pabraucot asaak( paspolejot), noslapejot auto un atskruvejot radiatora korkji puush araa dzeseshanas shkjidrumu. Kas varetu but pie vainas pirmais kas ienaca praataa galvas bliive vai termostats. Varbut ir citi varianti kaadam kas varetu buut vainiigs?
dzesēšanas sistēma ir zem spiediena... nafik to korķi karstam motoram skrūvēt vaļā? vai arī ir kkādas problēmas? varbūt karst par daudz?
nu itkaa vienreiz uzzvaariijaas motors...tapec domaju ka varetu buut izpuusta galvas bliive...un itkaa jau nevaidzeetu buut spiedienam dzeseeshanas sisteemaa vai ne taa? | Offline | | |
kexxx | 13. Mar 2011, 16:41 |
#9634
|
| Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12320
Braucu ar:
|
13 Mar 2011, 16:37:34 RedCap rakstīja:
13 Mar 2011, 16:01:00 kexxx rakstīja:
13 Mar 2011, 14:44:27 RedCap rakstīja:
Tatad lieta sekojosha.
Pabraucot asaak( paspolejot), noslapejot auto un atskruvejot radiatora korkji puush araa dzeseshanas shkjidrumu. Kas varetu but pie vainas pirmais kas ienaca praataa galvas bliive vai termostats. Varbut ir citi varianti kaadam kas varetu buut vainiigs?
dzesēšanas sistēma ir zem spiediena... nafik to korķi karstam motoram skrūvēt vaļā? vai arī ir kkādas problēmas? varbūt karst par daudz?
nu itkaa vienreiz uzzvaariijaas motors...tapec domaju ka varetu buut izpuusta galvas bliive...un itkaa jau nevaidzeetu buut spiedienam dzeseeshanas sisteemaa vai ne taa?
nee, ne taa... sistēmā ir spiediens. parasti ir arī drošības vārsti- ja spiediens par augstu, korķī nostrādā vārsts... nezinu, vai tavam tāds ir vai nav, it kā jau vajadzētu būt...
ja uzvārījāt, tad tam bija iemesls... visticamāk dzesēšanas ventilātora mufte (nu ja tavam auto tāda ir) | Offline | | |
webo | 13. Mar 2011, 16:59 |
#9635
|
| Kopš: 08. Dec 2008
Ziņojumi: 213
Braucu ar:
| Kāds ir bremžu ļiguškas princips, viņa savieno plusu ar plusu, bet mīnuss stāv patstāvīgi? | Offline | | |
Driver | 13. Mar 2011, 17:27 |
#9636
|
| Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| Elementari, gudriniek!
Auto ar defektainu zondi tiek gandriz vienmer by default aizliets, jo maisijums tiek max bagatinats.
Tas nozime, ka braucot leni un isakus gabalus, jau ne taa idealas, sveces bus aizkvepnatas.
Bet aukstam dzinejam pie starta ir vel papildus bagatinajums jau taa mega treknajam maisijumam uz aizkvepinatajam svecem...
Auto bez metitaja ari by default tiek biki parliets aizsardzibas nolukos, bet maisijums tiek "piegriezts" vadoties pec zondes.
...bet ja tad ari zondes nav, vai vinja rada lieso, tad vispar ir zopa.
Un nesprega par zondem - cik vadi, platjosla, saurjosla, utt
13 Mar 2011, 16:08:36 kexxx rakstīja:
13 Mar 2011, 13:47:24 Driver rakstīja:
13 Mar 2011, 11:01:47 kexxx rakstīja:
13 Mar 2011, 10:50:08 Archa_21 rakstīja:
13 Mar 2011, 01:32:42 Driver rakstīja:
12 Mar 2011, 21:57:35 Archa_21 rakstīja:
12 Mar 2011, 21:55:13 kexxx rakstīja:
12 Mar 2011, 21:51:54 Archa_21 rakstīja:
12 Mar 2011, 15:54:08 energy85x rakstīja:
vai kāds varētu man pateikt kas i par problemu uzliku jaunus svečvadus un sveces mašina pieleca nakamaja rītā atkal sveces aizlējas un neiet mašīna dzirkstele ir bet mašīna neiet vai kāds var pateikt kas ir pa problēmu lūdzu
Man tieshi tāda pati problēma ar E36 1.8iS 98. gada. Sveces jaunas, svečvadi jauni. No rītiem darbinot jāpazāģē, siltā un saulainā laikā lec normāli arī auksts!
pārlej benzīnu.. vai nu kkur gaisu sūc, vai gaisa masas mērītājs kaput... vai arī temperatūras datčiks beigts... varbūt degviela sūdīga
Visas gaisa trubas iztaustīju, uz aci neko neredz, nejuut. Gaisa masas mērītājs kļūdu met, bet vai tas būtu iemesls, kadēļ nelec? Par degvielu, 3 cilveki lejam vienā tankā, vinjiem iet ok, tapēc domāju, ka tur nav problēma!
nee, kljuda ir tapat vien
ja kljuda par meritaju, tad tas 100% nenozime, ka beigts bus meritajs
Saku tā, jo ir dzirdēts, ka tas neietekmējot iedarbināšanu, bet gan reakciju uz gāzes pedāli. Tieši tā pat kā tad, ka zonde, jo tā neko neietekmē līdz brīdim, kamēr nesasniedz 350 graadus? Jeb arī kļūdos par šito visu?
par lambda zondi varētu piekrist, normāla tās darba temperatūra ir laikam ap 600 grādiem...
skaties tad to mērītāju...
varbut nevajag komentet to, par ko nav pasham sajegas vai no serijas "viena tanta teica"?
piemeram bosch vadibas sistemaas un bosch zonde sak darboties minutes-pusotras laika pec auto iedarbinashanas un visos dzineja apgriezienos, tai skaita ari tukshgaita.
un atkariba no vadibas razotaja un versijas, viens auto var mierigi braukt bez meritaja un kartigs lohs nemaz nesapratis, ka kautkas nav labi, bet citu auto var pat but problemas iedarbinat, vai tas vispar var neizdoties...
klau, varbūt nevajag, lūdzu, sākt dirst virsū? te runa iet par piedarbināšanu- nu tad kā pilnīgi aukstam motoram tā zonde var ko ietekmēt???
P.S. patika termins "bosch zonde"... kāda tā ir? ar apsildi, bez apsildes? parastā vai varbūt Wideband ?
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
|
kexxx | 13. Mar 2011, 17:38 |
#9637
|
| Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12320
Braucu ar:
|
13 Mar 2011, 17:27:31 Driver rakstīja:
Elementari, gudriniek!
Auto ar defektainu zondi tiek gandriz vienmer by default aizliets, jo maisijums tiek max bagatinats.
Tas nozime, ka braucot leni un isakus gabalus, jau ne taa idealas, sveces bus aizkvepnatas.
Bet aukstam dzinejam pie starta ir vel papildus bagatinajums jau taa mega treknajam maisijumam uz aizkvepinatajam svecem...
Auto bez metitaja ari by default tiek biki parliets aizsardzibas nolukos, bet maisijums tiek "piegriezts" vadoties pec zondes.
...bet ja tad ari zondes nav, vai vinja rada lieso, tad vispar ir zopa.
Un nesprega par zondem - cik vadi, platjosla, saurjosla, utt
neticu, ka zonde var tā bagātināt maisījumu, ka sveces aizlej! jā, būs melnas, bet ne jau tik traki, lai nevarētu pielaist... cik reizes ir tās zondes nosprāgušas, bet vienmēr to auto varēja normāli piedarbināt.
un pie startēšanas zonde nu nekādi nevar iespaidot maisījumu
| Offline | | |
Abelzzz | 13. Mar 2011, 17:57 |
#9638
|
| Kopš: 08. Oct 2007
No: Tukums
Ziņojumi: 198
Braucu ar: E-46 touring, e30 m50b25,
| Pie pirma sukna domaju nerakstisu, jo iespejams tas ir nomali, bet pie cetura gan jasak domat!
Vai tas ir normali kad braucot izbeidzas bendzins, masina tada sajuta kad dzirkstele pazudusi, neatgriezeniski krit apgriezieni leja, un lidz ar to suknim pienacis muza gals? Vai nevajadzeja mazliet pazegoties vai iepildot bendzinu aiziet atkal! | Offline | | |
kexxx | 13. Mar 2011, 17:58 |
#9639
|
| Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12320
Braucu ar:
|
13 Mar 2011, 17:57:30 Abelzzz rakstīja:
Pie pirma sukna domaju nerakstisu, jo iespejams tas ir nomali, bet pie cetura gan jasak domat!
Vai tas ir normali kad braucot izbeidzas bendzins, masina tada sajuta kad dzirkstele pazudusi, neatgriezeniski krit apgriezieni leja, un lidz ar to suknim pienacis muza gals? Vai nevajadzeja mazliet pazegoties vai iepildot bendzinu aiziet atkal!
var vēlreiz šo pašu tekstu, tikai cilvēkam uztveramā valodā??? [ Šo ziņu laboja kexxx, 13 Mar 2011, 17:58:48 ] | Offline | | |
jurxx | 13. Mar 2011, 18:06 |
#9640
|
| Kopš: 11. Oct 2007
No: Jelgava
Ziņojumi: 4392
Braucu ar:
|
13 Mar 2011, 17:58:37 kexxx rakstīja:
13 Mar 2011, 17:57:30 Abelzzz rakstīja:
Pie pirma sukna domaju nerakstisu, jo iespejams tas ir nomali, bet pie cetura gan jasak domat!
Vai tas ir normali kad braucot izbeidzas bendzins, masina tada sajuta kad dzirkstele pazudusi, neatgriezeniski krit apgriezieni leja, un lidz ar to suknim pienacis muza gals? Vai nevajadzeja mazliet pazegoties vai iepildot bendzinu aiziet atkal!
var vēlreiz šo pašu tekstu, tikai cilvēkam uztveramā valodā???
nekas tur nezagosies tolkam, ja bendza beidzas... beigās viņš vienk suslu sūc no bākas apakšas - tāpat kā ar salmiņu tukšā kolas glāzē gais + degviela... nokrīt abaroti un uz priekšu neiet - tikko kā tas sākas stājies malā. un ar kaniņu uz tanku.... jo sūknim ja nemaldos 2min tukšajā un viņam ir kapi + ja esi tik tālu izbraukājis jālej vismaz 15l degvielas bākā... tad kādas 3-4 reizes atslēgu pagriez nestartējot lai sasūknē un tad mēģini šķilt...
a ja sūknim jau bijis +/- kapi tad arī šajā brīdī pienāk galīgi.... | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo
|