Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 186 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 20

AutorsZiņojums
RedCap
13. Mar 2011, 14:44 #9621

Kopš: 11. Mar 2010

No: Talsi

Ziņojumi: 124

Braucu ar: Sarkanu e36 ar 2.5i enginu

Tatad lieta sekojosha.
Pabraucot asaak( paspolejot), noslapejot auto un atskruvejot radiatora korkji puush araa dzeseshanas shkjidrumu. Kas varetu but pie vainas pirmais kas ienaca praataa galvas bliive vai termostats. Varbut ir citi varianti kaadam kas varetu buut vainiigs?
Offline
RENIO
13. Mar 2011, 14:45 #9622

Kopš: 05. Mar 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4669

Braucu ar: 2 x bmw


13 Mar 2011, 14:41:55 Driver rakstīja:

13 Mar 2011, 14:38:40 RENIO rakstīja:
Vajadzīgs ir elektriķa padoms:
Kādā veidā var konstatēt/izmērīt kas sistēmā iztukšo aķi.

Situācija sekojoša: pēdējās dienās, ja auto atstāj ~ uz 10 stundām tad pēc pam dabūt pie dzīvības nav iespējams ir "jāpiepīpē".
Pārbaudīts āķis nav pie vainas.

meram stravu kadu patere auto, kad ir aizverts un aizslegts un aizmidzis.

un pa vienam velkam ara drosinatajus, mosh izdosies atrast nopludi un vienlaicigi nepamodinat auto.

Liels Paldies
Offline
energy85x
13. Mar 2011, 14:45 #9623

Kopš: 18. Feb 2011

No: Bauska

Ziņojumi: 18

Braucu ar: e34 520i


13 Mar 2011, 14:33:57 Driver rakstīja:

13 Mar 2011, 14:23:02 energy85x rakstīja:
vilksu ar vnk domaju ka tev ar kauko tadu ir bijusi saskarsanas paldies par izsmeljosu info

un ja butu bijusi saskarshanas ar kautko tadu, tad vilktu pie manis uz riigu?

es redzu to (pec taviem postiem), ka esi nopircis nopistu BMW, kuram (visdrizak) netikai ir beigts sadalitaja vacinjs + rotors, svecuvadi un pusspradzis degvielas suknis un gaisa meritajs, bet pilnai laimei ir problemas ar pravodku (vai sapelejushi bloki) un dzeki no tehniskas apskates ir par koroziju salikushi vertejumu "2"

neesmu 800simtais telefons un/vai bezmaksas palidzibas centrs...

pec tevis pasha rakstita var saprast, ka auto ir pilnigs srots un tur loti daudz naudas vajadzes likt ieksha (kuras nav)...

ja tu gribi, lai iesaku kautko samainit, tad varu ieteikt samainit auto, te nebus varians samainit vienu "sudu" un visas problemas pazudushas.

vecs bmw + bauska man ne ar ko labu sen vairs neasociejas... pilnai lalimei tik vel pietrukst m51 dzinejs
saki tik traki? vispar jau par rusu bija 1

[ Šo ziņu laboja energy85x, 13 Mar 2011, 14:49:24 ]

Offline
Puika
13. Mar 2011, 14:47 #9624

Kopš: 25. Aug 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2509

Braucu ar: Divriteni

Kas ir saskāries ar Toyota LC100 4.2TD?
Interesē patērinš, dinamika, uzticamība, uzturēšanas izmaksaas u.t.t, ko varat pastāstīt.
Paldies

[ Šo ziņu laboja Puika, 13 Mar 2011, 14:48:32 ]

Offline
Driver
13. Mar 2011, 14:56 #9625

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


13 Mar 2011, 14:45:57 energy85x rakstīja:

13 Mar 2011, 14:33:57 Driver rakstīja:

13 Mar 2011, 14:23:02 energy85x rakstīja:
vilksu ar vnk domaju ka tev ar kauko tadu ir bijusi saskarsanas paldies par izsmeljosu info

un ja butu bijusi saskarshanas ar kautko tadu, tad vilktu pie manis uz riigu?

es redzu to (pec taviem postiem), ka esi nopircis nopistu BMW, kuram (visdrizak) netikai ir beigts sadalitaja vacinjs + rotors, svecuvadi un pusspradzis degvielas suknis un gaisa meritajs, bet pilnai laimei ir problemas ar pravodku (vai sapelejushi bloki) un dzeki no tehniskas apskates ir par koroziju salikushi vertejumu "2"

neesmu 800simtais telefons un/vai bezmaksas palidzibas centrs...

pec tevis pasha rakstita var saprast, ka auto ir pilnigs srots un tur loti daudz naudas vajadzes likt ieksha (kuras nav)...

ja tu gribi, lai iesaku kautko samainit, tad varu ieteikt samainit auto, te nebus varians samainit vienu "sudu" un visas problemas pazudushas.

vecs bmw + bauska man ne ar ko labu sen vairs neasociejas... pilnai lalimei tik vel pietrukst m51 dzinejs
saki tik traki? vispar jau par rusu bija 1

vacinjs + rotors ap 65Ls
svechuvadi ap 70ls
sveces ap 20Ls
suknis ap 40Ls (restaurets)
gaisa meritajs lidz 80Ls (lietots)
...ganjau zonde ari ir psc, 40Ls
un 6cil devejs ari sen "ir prom" 50Ls

plus vel ir problemas auto pravodkaa

tur noteikti bez problemam vares sastukjet ieksha 400Ls un varbut braukt ar kaifu un paterinju 12-17 pa pilsetu

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
energy85x
13. Mar 2011, 15:01 #9626

Kopš: 18. Feb 2011

No: Bauska

Ziņojumi: 18

Braucu ar: e34 520i


13 Mar 2011, 14:56:00 Driver rakstīja:

13 Mar 2011, 14:45:57 energy85x rakstīja:

13 Mar 2011, 14:33:57 Driver rakstīja:

13 Mar 2011, 14:23:02 energy85x rakstīja:
vilksu ar vnk domaju ka tev ar kauko tadu ir bijusi saskarsanas paldies par izsmeljosu info

un ja butu bijusi saskarshanas ar kautko tadu, tad vilktu pie manis uz riigu?

es redzu to (pec taviem postiem), ka esi nopircis nopistu BMW, kuram (visdrizak) netikai ir beigts sadalitaja vacinjs + rotors, svecuvadi un pusspradzis degvielas suknis un gaisa meritajs, bet pilnai laimei ir problemas ar pravodku (vai sapelejushi bloki) un dzeki no tehniskas apskates ir par koroziju salikushi vertejumu "2"

neesmu 800simtais telefons un/vai bezmaksas palidzibas centrs...

pec tevis pasha rakstita var saprast, ka auto ir pilnigs srots un tur loti daudz naudas vajadzes likt ieksha (kuras nav)...

ja tu gribi, lai iesaku kautko samainit, tad varu ieteikt samainit auto, te nebus varians samainit vienu "sudu" un visas problemas pazudushas.

vecs bmw + bauska man ne ar ko labu sen vairs neasociejas... pilnai lalimei tik vel pietrukst m51 dzinejs
saki tik traki? vispar jau par rusu bija 1

vacinjs + rotors ap 65Ls
svechuvadi ap 70ls
sveces ap 20Ls
suknis ap 40Ls (restaurets)
gaisa meritajs lidz 80Ls (lietots)
...ganjau zonde ari ir psc, 40Ls
un 6cil devejs ari sen "ir prom" 50Ls

plus vel ir problemas auto pravodkaa

tur noteikti bez problemam vares sastukjet ieksha 400Ls un varbut braukt ar kaifu un paterinju 12-17 pa pilsetu
saki tadas cenas ja ir kas to var savest kartiba nav problemu bet ceru ka ta nav karteja bruksana ar muti lai tikai kadu apdirstu
Offline
zakis
13. Mar 2011, 15:22 #9627

Kopš: 25. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 562

Braucu ar: e30 (325i), e46 (318d)

m20b25. pielaižot motoru viss ok, nedaudz lēkā apgriezieni, bet uzdodot gāzi motors vai nu noslāpst, vai arī tā kā aizrijas un aiziet, bet ļoti sūdīgi.
Uzsilstot vajag tā kā tikt pāri tam slāpšanas brīdim un tadtikai var pabraukt, bet braucot iespiežot gāzi grīdā, motors tā kā aizrītos uz pusotru līdz trim sekundēm un tad aiziet, uz augstiem apgriezieniem ok, it kā nav problēmu.
Kāda vaina?
1. gmm? 2. lambda? 3. degvielas spiediens?
P.s. motors tikko ielikts, iepriekš labi esot gājis, tgd bloks ar kloķeni cits tikai. ja ecu 173, tad motronic 1.3?

[ Šo ziņu laboja zakis, 13 Mar 2011, 15:22:46 ]

Offline
zzs
13. Mar 2011, 15:22 #9628

Kopš: 18. Nov 2009

No: Varakļāni

Ziņojumi: 832

Braucu ar: E46 330d


12 Mar 2011, 23:17:10 zzs rakstīja:
Ir vēl kāds spečuks online?
Subjekts E32. šodien uz 200 km maršrutu pēc 150 nobrauktiem km sāka nedaudz pieraustīties pie lielākiem apgriezieniem. uz beigām vispār knapi tukšgaitā varēja pabraukt. Mēģinot straujāk uzgāzēt, "šauj" atpakaļ no ieplūdes kolektora. Varbūt degvielas sūknis mirst nost? Bet tad itkā nevajadzētu "šaut"?


Sūknis tas nav... Kur vēl meklēt vainu? Apgriezienus vairāk par 5000 nevar dabūt. Svecēm dzirkstele ir.
Offline
Driver
13. Mar 2011, 15:29 #9629

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


13 Mar 2011, 15:01:41 energy85x rakstīja:

13 Mar 2011, 14:56:00 Driver rakstīja:

13 Mar 2011, 14:45:57 energy85x rakstīja:

13 Mar 2011, 14:33:57 Driver rakstīja:

13 Mar 2011, 14:23:02 energy85x rakstīja:
vilksu ar vnk domaju ka tev ar kauko tadu ir bijusi saskarsanas paldies par izsmeljosu info

un ja butu bijusi saskarshanas ar kautko tadu, tad vilktu pie manis uz riigu?

es redzu to (pec taviem postiem), ka esi nopircis nopistu BMW, kuram (visdrizak) netikai ir beigts sadalitaja vacinjs + rotors, svecuvadi un pusspradzis degvielas suknis un gaisa meritajs, bet pilnai laimei ir problemas ar pravodku (vai sapelejushi bloki) un dzeki no tehniskas apskates ir par koroziju salikushi vertejumu "2"

neesmu 800simtais telefons un/vai bezmaksas palidzibas centrs...

pec tevis pasha rakstita var saprast, ka auto ir pilnigs srots un tur loti daudz naudas vajadzes likt ieksha (kuras nav)...

ja tu gribi, lai iesaku kautko samainit, tad varu ieteikt samainit auto, te nebus varians samainit vienu "sudu" un visas problemas pazudushas.

vecs bmw + bauska man ne ar ko labu sen vairs neasociejas... pilnai lalimei tik vel pietrukst m51 dzinejs
saki tik traki? vispar jau par rusu bija 1

vacinjs + rotors ap 65Ls
svechuvadi ap 70ls
sveces ap 20Ls
suknis ap 40Ls (restaurets)
gaisa meritajs lidz 80Ls (lietots)
...ganjau zonde ari ir psc, 40Ls
un 6cil devejs ari sen "ir prom" 50Ls

plus vel ir problemas auto pravodkaa

tur noteikti bez problemam vares sastukjet ieksha 400Ls un varbut braukt ar kaifu un paterinju 12-17 pa pilsetu
saki tadas cenas ja ir kas to var savest kartiba nav problemu bet ceru ka ta nav karteja bruksana ar muti lai tikai kadu apdirstu

te vairak izskatas, ka tu pats vairak gribi pabraukt (pa velti) ar muti internetaa, nevis remontet auto.
manis nosauktie cipari ir tadi, ar kuriem vajag rekinaties un var gadities, ka viss manis nosauktais bus jamaina + vadi vel jaremontee.

ja tev ir nauda, tad varam kautko domat, bet ja ir 10ls pie dveseles un 4litri benas bakaa, tad kramejies pats

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
energy85x
13. Mar 2011, 15:33 #9630

Kopš: 18. Feb 2011

No: Bauska

Ziņojumi: 18

Braucu ar: e34 520i


13 Mar 2011, 15:29:27 Driver rakstīja:

13 Mar 2011, 15:01:41 energy85x rakstīja:

13 Mar 2011, 14:56:00 Driver rakstīja:

13 Mar 2011, 14:45:57 energy85x rakstīja:

13 Mar 2011, 14:33:57 Driver rakstīja:

13 Mar 2011, 14:23:02 energy85x rakstīja:
vilksu ar vnk domaju ka tev ar kauko tadu ir bijusi saskarsanas paldies par izsmeljosu info

un ja butu bijusi saskarshanas ar kautko tadu, tad vilktu pie manis uz riigu?

es redzu to (pec taviem postiem), ka esi nopircis nopistu BMW, kuram (visdrizak) netikai ir beigts sadalitaja vacinjs + rotors, svecuvadi un pusspradzis degvielas suknis un gaisa meritajs, bet pilnai laimei ir problemas ar pravodku (vai sapelejushi bloki) un dzeki no tehniskas apskates ir par koroziju salikushi vertejumu "2"

neesmu 800simtais telefons un/vai bezmaksas palidzibas centrs...

pec tevis pasha rakstita var saprast, ka auto ir pilnigs srots un tur loti daudz naudas vajadzes likt ieksha (kuras nav)...

ja tu gribi, lai iesaku kautko samainit, tad varu ieteikt samainit auto, te nebus varians samainit vienu "sudu" un visas problemas pazudushas.

vecs bmw + bauska man ne ar ko labu sen vairs neasociejas... pilnai lalimei tik vel pietrukst m51 dzinejs
saki tik traki? vispar jau par rusu bija 1

vacinjs + rotors ap 65Ls
svechuvadi ap 70ls
sveces ap 20Ls
suknis ap 40Ls (restaurets)
gaisa meritajs lidz 80Ls (lietots)
...ganjau zonde ari ir psc, 40Ls
un 6cil devejs ari sen "ir prom" 50Ls

plus vel ir problemas auto pravodkaa

tur noteikti bez problemam vares sastukjet ieksha 400Ls un varbut braukt ar kaifu un paterinju 12-17 pa pilsetu
saki tadas cenas ja ir kas to var savest kartiba nav problemu bet ceru ka ta nav karteja bruksana ar muti lai tikai kadu apdirstu

te vairak izskatas, ka tu pats vairak gribi pabraukt (pa velti) ar muti internetaa, nevis remontet auto.
manis nosauktie cipari ir tadi, ar kuriem vajag rekinaties un var gadities, ka viss manis nosauktais bus jamaina + vadi vel jaremontee.

ja tev ir nauda, tad varam kautko domat, bet ja ir 10ls pie dveseles un 4litri benas bakaa, tad kramejies pats
elektronika neesu specs hodenes gan gribeju tik uzzinat ko darit ja man nebutu nauda tad netaisitu to masinu grideju tikai uzzinat kur prolema paldies tev
Offline
kexxx
13. Mar 2011, 16:01 #9631

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12155

Braucu ar:


13 Mar 2011, 14:44:27 RedCap rakstīja:
Tatad lieta sekojosha.
Pabraucot asaak( paspolejot), noslapejot auto un atskruvejot radiatora korkji puush araa dzeseshanas shkjidrumu. Kas varetu but pie vainas pirmais kas ienaca praataa galvas bliive vai termostats. Varbut ir citi varianti kaadam kas varetu buut vainiigs?

dzesēšanas sistēma ir zem spiediena... nafik to korķi karstam motoram skrūvēt vaļā? vai arī ir kkādas problēmas? varbūt karst par daudz?
Offline
kexxx
13. Mar 2011, 16:08 #9632

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12155

Braucu ar:


13 Mar 2011, 13:47:24 Driver rakstīja:

13 Mar 2011, 11:01:47 kexxx rakstīja:

13 Mar 2011, 10:50:08 Archa_21 rakstīja:

13 Mar 2011, 01:32:42 Driver rakstīja:

12 Mar 2011, 21:57:35 Archa_21 rakstīja:

12 Mar 2011, 21:55:13 kexxx rakstīja:

12 Mar 2011, 21:51:54 Archa_21 rakstīja:

12 Mar 2011, 15:54:08 energy85x rakstīja:
vai kāds varētu man pateikt kas i par problemu uzliku jaunus svečvadus un sveces mašina pieleca nakamaja rītā atkal sveces aizlējas un neiet mašīna dzirkstele ir bet mašīna neiet vai kāds var pateikt kas ir pa problēmu lūdzu


Man tieshi tāda pati problēma ar E36 1.8iS 98. gada. Sveces jaunas, svečvadi jauni. No rītiem darbinot jāpazāģē, siltā un saulainā laikā lec normāli arī auksts!


pārlej benzīnu.. vai nu kkur gaisu sūc, vai gaisa masas mērītājs kaput... vai arī temperatūras datčiks beigts... varbūt degviela sūdīga



Visas gaisa trubas iztaustīju, uz aci neko neredz, nejuut. Gaisa masas mērītājs kļūdu met, bet vai tas būtu iemesls, kadēļ nelec? Par degvielu, 3 cilveki lejam vienā tankā, vinjiem iet ok, tapēc domāju, ka tur nav problēma!

nee, kljuda ir tapat vien
ja kljuda par meritaju, tad tas 100% nenozime, ka beigts bus meritajs


Saku tā, jo ir dzirdēts, ka tas neietekmējot iedarbināšanu, bet gan reakciju uz gāzes pedāli. Tieši tā pat kā tad, ka zonde, jo tā neko neietekmē līdz brīdim, kamēr nesasniedz 350 graadus? Jeb arī kļūdos par šito visu?


par lambda zondi varētu piekrist, normāla tās darba temperatūra ir laikam ap 600 grādiem...
skaties tad to mērītāju...

varbut nevajag komentet to, par ko nav pasham sajegas vai no serijas "viena tanta teica"?

piemeram bosch vadibas sistemaas un bosch zonde sak darboties minutes-pusotras laika pec auto iedarbinashanas un visos dzineja apgriezienos, tai skaita ari tukshgaita.
un atkariba no vadibas razotaja un versijas, viens auto var mierigi braukt bez meritaja un kartigs lohs nemaz nesapratis, ka kautkas nav labi, bet citu auto var pat but problemas iedarbinat, vai tas vispar var neizdoties...


klau, varbūt nevajag, lūdzu, sākt dirst virsū? te runa iet par piedarbināšanu- nu tad kā pilnīgi aukstam motoram tā zonde var ko ietekmēt???

P.S. patika termins "bosch zonde"... kāda tā ir? ar apsildi, bez apsildes? parastā vai varbūt Wideband ?
Offline
RedCap
13. Mar 2011, 16:37 #9633

Kopš: 11. Mar 2010

No: Talsi

Ziņojumi: 124

Braucu ar: Sarkanu e36 ar 2.5i enginu


13 Mar 2011, 16:01:00 kexxx rakstīja:

13 Mar 2011, 14:44:27 RedCap rakstīja:
Tatad lieta sekojosha.
Pabraucot asaak( paspolejot), noslapejot auto un atskruvejot radiatora korkji puush araa dzeseshanas shkjidrumu. Kas varetu but pie vainas pirmais kas ienaca praataa galvas bliive vai termostats. Varbut ir citi varianti kaadam kas varetu buut vainiigs?

dzesēšanas sistēma ir zem spiediena... nafik to korķi karstam motoram skrūvēt vaļā? vai arī ir kkādas problēmas? varbūt karst par daudz?


nu itkaa vienreiz uzzvaariijaas motors...tapec domaju ka varetu buut izpuusta galvas bliive...un itkaa jau nevaidzeetu buut spiedienam dzeseeshanas sisteemaa vai ne taa?
Offline
kexxx
13. Mar 2011, 16:41 #9634

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12155

Braucu ar:


13 Mar 2011, 16:37:34 RedCap rakstīja:

13 Mar 2011, 16:01:00 kexxx rakstīja:

13 Mar 2011, 14:44:27 RedCap rakstīja:
Tatad lieta sekojosha.
Pabraucot asaak( paspolejot), noslapejot auto un atskruvejot radiatora korkji puush araa dzeseshanas shkjidrumu. Kas varetu but pie vainas pirmais kas ienaca praataa galvas bliive vai termostats. Varbut ir citi varianti kaadam kas varetu buut vainiigs?

dzesēšanas sistēma ir zem spiediena... nafik to korķi karstam motoram skrūvēt vaļā? vai arī ir kkādas problēmas? varbūt karst par daudz?


nu itkaa vienreiz uzzvaariijaas motors...tapec domaju ka varetu buut izpuusta galvas bliive...un itkaa jau nevaidzeetu buut spiedienam dzeseeshanas sisteemaa vai ne taa?


nee, ne taa... sistēmā ir spiediens. parasti ir arī drošības vārsti- ja spiediens par augstu, korķī nostrādā vārsts... nezinu, vai tavam tāds ir vai nav, it kā jau vajadzētu būt...
ja uzvārījāt, tad tam bija iemesls... visticamāk dzesēšanas ventilātora mufte (nu ja tavam auto tāda ir)
Offline
webo
13. Mar 2011, 16:59 #9635

Kopš: 08. Dec 2008

Ziņojumi: 213

Braucu ar:

Kāds ir bremžu ļiguškas princips, viņa savieno plusu ar plusu, bet mīnuss stāv patstāvīgi?
Offline
Driver
13. Mar 2011, 17:27 #9636

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Elementari, gudriniek!
Auto ar defektainu zondi tiek gandriz vienmer by default aizliets, jo maisijums tiek max bagatinats.
Tas nozime, ka braucot leni un isakus gabalus, jau ne taa idealas, sveces bus aizkvepnatas.
Bet aukstam dzinejam pie starta ir vel papildus bagatinajums jau taa mega treknajam maisijumam uz aizkvepinatajam svecem...
Auto bez metitaja ari by default tiek biki parliets aizsardzibas nolukos, bet maisijums tiek "piegriezts" vadoties pec zondes.
...bet ja tad ari zondes nav, vai vinja rada lieso, tad vispar ir zopa.
Un nesprega par zondem - cik vadi, platjosla, saurjosla, utt

13 Mar 2011, 16:08:36 kexxx rakstīja:

13 Mar 2011, 13:47:24 Driver rakstīja:

13 Mar 2011, 11:01:47 kexxx rakstīja:

13 Mar 2011, 10:50:08 Archa_21 rakstīja:

13 Mar 2011, 01:32:42 Driver rakstīja:

12 Mar 2011, 21:57:35 Archa_21 rakstīja:

12 Mar 2011, 21:55:13 kexxx rakstīja:

12 Mar 2011, 21:51:54 Archa_21 rakstīja:

12 Mar 2011, 15:54:08 energy85x rakstīja:
vai kāds varētu man pateikt kas i par problemu uzliku jaunus svečvadus un sveces mašina pieleca nakamaja rītā atkal sveces aizlējas un neiet mašīna dzirkstele ir bet mašīna neiet vai kāds var pateikt kas ir pa problēmu lūdzu


Man tieshi tāda pati problēma ar E36 1.8iS 98. gada. Sveces jaunas, svečvadi jauni. No rītiem darbinot jāpazāģē, siltā un saulainā laikā lec normāli arī auksts!


pārlej benzīnu.. vai nu kkur gaisu sūc, vai gaisa masas mērītājs kaput... vai arī temperatūras datčiks beigts... varbūt degviela sūdīga



Visas gaisa trubas iztaustīju, uz aci neko neredz, nejuut. Gaisa masas mērītājs kļūdu met, bet vai tas būtu iemesls, kadēļ nelec? Par degvielu, 3 cilveki lejam vienā tankā, vinjiem iet ok, tapēc domāju, ka tur nav problēma!

nee, kljuda ir tapat vien
ja kljuda par meritaju, tad tas 100% nenozime, ka beigts bus meritajs


Saku tā, jo ir dzirdēts, ka tas neietekmējot iedarbināšanu, bet gan reakciju uz gāzes pedāli. Tieši tā pat kā tad, ka zonde, jo tā neko neietekmē līdz brīdim, kamēr nesasniedz 350 graadus? Jeb arī kļūdos par šito visu?


par lambda zondi varētu piekrist, normāla tās darba temperatūra ir laikam ap 600 grādiem...
skaties tad to mērītāju...

varbut nevajag komentet to, par ko nav pasham sajegas vai no serijas "viena tanta teica"?

piemeram bosch vadibas sistemaas un bosch zonde sak darboties minutes-pusotras laika pec auto iedarbinashanas un visos dzineja apgriezienos, tai skaita ari tukshgaita.
un atkariba no vadibas razotaja un versijas, viens auto var mierigi braukt bez meritaja un kartigs lohs nemaz nesapratis, ka kautkas nav labi, bet citu auto var pat but problemas iedarbinat, vai tas vispar var neizdoties...


klau, varbūt nevajag, lūdzu, sākt dirst virsū? te runa iet par piedarbināšanu- nu tad kā pilnīgi aukstam motoram tā zonde var ko ietekmēt???

P.S. patika termins "bosch zonde"... kāda tā ir? ar apsildi, bez apsildes? parastā vai varbūt Wideband ?


-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
kexxx
13. Mar 2011, 17:38 #9637

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12155

Braucu ar:


13 Mar 2011, 17:27:31 Driver rakstīja:
Elementari, gudriniek!
Auto ar defektainu zondi tiek gandriz vienmer by default aizliets, jo maisijums tiek max bagatinats.
Tas nozime, ka braucot leni un isakus gabalus, jau ne taa idealas, sveces bus aizkvepnatas.
Bet aukstam dzinejam pie starta ir vel papildus bagatinajums jau taa mega treknajam maisijumam uz aizkvepinatajam svecem...
Auto bez metitaja ari by default tiek biki parliets aizsardzibas nolukos, bet maisijums tiek "piegriezts" vadoties pec zondes.
...bet ja tad ari zondes nav, vai vinja rada lieso, tad vispar ir zopa.
Un nesprega par zondem - cik vadi, platjosla, saurjosla, utt

neticu, ka zonde var tā bagātināt maisījumu, ka sveces aizlej! jā, būs melnas, bet ne jau tik traki, lai nevarētu pielaist... cik reizes ir tās zondes nosprāgušas, bet vienmēr to auto varēja normāli piedarbināt.
un pie startēšanas zonde nu nekādi nevar iespaidot maisījumu
Offline
Abelzzz
13. Mar 2011, 17:57 #9638

Kopš: 08. Oct 2007

No: Tukums

Ziņojumi: 198

Braucu ar: E-46 touring, e30 m50b25,

Pie pirma sukna domaju nerakstisu, jo iespejams tas ir nomali, bet pie cetura gan jasak domat!
Vai tas ir normali kad braucot izbeidzas bendzins, masina tada sajuta kad dzirkstele pazudusi, neatgriezeniski krit apgriezieni leja, un lidz ar to suknim pienacis muza gals? Vai nevajadzeja mazliet pazegoties vai iepildot bendzinu aiziet atkal!
Offline
kexxx
13. Mar 2011, 17:58 #9639

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12155

Braucu ar:


13 Mar 2011, 17:57:30 Abelzzz rakstīja:
Pie pirma sukna domaju nerakstisu, jo iespejams tas ir nomali, bet pie cetura gan jasak domat!
Vai tas ir normali kad braucot izbeidzas bendzins, masina tada sajuta kad dzirkstele pazudusi, neatgriezeniski krit apgriezieni leja, un lidz ar to suknim pienacis muza gals? Vai nevajadzeja mazliet pazegoties vai iepildot bendzinu aiziet atkal!


var vēlreiz šo pašu tekstu, tikai cilvēkam uztveramā valodā???

[ Šo ziņu laboja kexxx, 13 Mar 2011, 17:58:48 ]

Offline
jurxx
13. Mar 2011, 18:06 #9640

Kopš: 11. Oct 2007

No: Jelgava

Ziņojumi: 4392

Braucu ar:


13 Mar 2011, 17:58:37 kexxx rakstīja:

13 Mar 2011, 17:57:30 Abelzzz rakstīja:
Pie pirma sukna domaju nerakstisu, jo iespejams tas ir nomali, bet pie cetura gan jasak domat!
Vai tas ir normali kad braucot izbeidzas bendzins, masina tada sajuta kad dzirkstele pazudusi, neatgriezeniski krit apgriezieni leja, un lidz ar to suknim pienacis muza gals? Vai nevajadzeja mazliet pazegoties vai iepildot bendzinu aiziet atkal!


var vēlreiz šo pašu tekstu, tikai cilvēkam uztveramā valodā???

nekas tur nezagosies tolkam, ja bendza beidzas... beigās viņš vienk suslu sūc no bākas apakšas - tāpat kā ar salmiņu tukšā kolas glāzē gais + degviela... nokrīt abaroti un uz priekšu neiet - tikko kā tas sākas stājies malā. un ar kaniņu uz tanku.... jo sūknim ja nemaldos 2min tukšajā un viņam ir kapi + ja esi tik tālu izbraukājis jālej vismaz 15l degvielas bākā... tad kādas 3-4 reizes atslēgu pagriez nestartējot lai sasūknē un tad mēģini šķilt...
a ja sūknim jau bijis +/- kapi tad arī šajā brīdī pienāk galīgi....
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo