Online

Pašreiz BMWPower skatās 273 viesi un 26 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: Viss par E39

AutorsZiņojums
-Edm-
12. Nov 2014, 11:15 #9621

Kopš: 19. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 18123

Braucu ar: fenšuj systems.LTR.


11 Nov 2014, 23:58:15 Czars rakstīja:
nu es tikai pateicu, ko izrunāju arī ar tiem, kas bmw ķīlē, man ieteica no zf izvairīties.
bet es pieņemu, ka problēmas ir tiem, kas negrib mainīt eļļas, filtrus utt...
pie iegādes, kā noteikt vai tam automātam nav "kapec!", tagad pieejama visāda ķīmija sagāž motorā, kārbās, pirmos 500km viss būs ok
hz uz pašas kārbas jau rakstīts laiftaim itkā un daudz ir dzirdēts ka tur līst nevajagaun otrkārt itkā nemaz nevar pilnība visu eļļu noliet jo daļa paliek hidromuftēlīdzarko tā maiņa tāda pašķaidīšana vien sanāk
diviem auto nomainīju gan,principā nekādi uzlabojumi vai izmaiņas nebija jūtami

-----------------
Offline
-Edm-
12. Nov 2014, 11:17 #9622

Kopš: 19. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 18123

Braucu ar: fenšuj systems.LTR.


12 Nov 2014, 11:10:12 Rizza rakstīja:
Parunāju ar LT rez daļ targašu, Hella u.c. ražo taivānā paļubomu. un Fūrei 700mm Hella slota maksāja bļin, 3 vai 4 euro, ar teflonu, viss kā vajag. tad nesaprotu, kā īsāka slota ar mazāk dzelžiem var maksāt mega kosmosu.
mainīju tik pašas gumijas,pirku tepat no pauvera pie kautkā,neatceros laikam pa 5lsbet iet pusotru gadu jau

-----------------
Offline
Araajz
12. Nov 2014, 12:29 #9623

Kopš: 30. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 28295

Braucu ar: E39

Es pērku trico slotas Freibi veikalā Viskaļu ielā 25
14Ls komplekts, cik eur hvz, nav nācies mainīt vēl
Offline
Maa
12. Nov 2014, 12:35 #9624

Kopš: 21. Jan 2011

No: Dobele

Ziņojumi: 2544

Braucu ar: "Sniedziņu"


12 Nov 2014, 12:29:15 Araajz rakstīja:
Es pērku trico slotas Freibi veikalā Viskaļu ielā 25
14Ls komplekts, cik eur hvz, nav nācies mainīt vēl

Bosch 17eiro komplekts
Offline
Araajz
12. Nov 2014, 13:21 #9625

Kopš: 30. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 28295

Braucu ar: E39


12 Nov 2014, 12:35:16 Maa rakstīja:
Bosch 17eiro komplekts

Kopš man nogāja bosch 2 mēnešus, vairāk negribu

Bet cena pārsteidz, agrāk pirku pa kaut kādiem 25Ls Kur tad nu tik lēti palicis?
Offline
OX
12. Nov 2014, 13:22 #9626

Kopš: 25. Jan 2008

Ziņojumi: 7

Braucu ar:


12 Nov 2014, 13:21:52 Araajz rakstīja:

12 Nov 2014, 12:35:16 Maa rakstīja:
Bosch 17eiro komplekts

Kopš man nogāja bosch 2 mēnešus, vairāk negribu

Bet cena pārsteidz, agrāk pirku pa kaut kādiem 25Ls Kur tad nu tik lēti palicis?

atslēgu nevajag?
Offline
Araajz
12. Nov 2014, 13:25 #9627

Kopš: 30. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 28295

Braucu ar: E39


12 Nov 2014, 13:22:15 OX rakstīja:
atslēgu nevajag?

Ej prom!
Offline
Asch
12. Nov 2014, 13:31 #9628

Kopš: 29. Jan 2007

Ziņojumi: 4291

Braucu ar:


12 Nov 2014, 13:21:52 Araajz rakstīja:

12 Nov 2014, 12:35:16 Maa rakstīja:
Bosch 17eiro komplekts

Kopš man nogāja bosch 2 mēnešus, vairāk negribu

Bet cena pārsteidz, agrāk pirku pa kaut kādiem 25Ls Kur tad nu tik lēti palicis?

+1, bosch nogaja labi ja 3 menesi. Pec ta vairs dargo galu neperku un pilnigi apmierina
Offline
Rizza
12. Nov 2014, 14:13 #9629

Kopš: 12. Aug 2013

No: Strenči

Ziņojumi: 358

Braucu ar:

Paldies! Glubokij paklon
Offline
Muldona
13. Nov 2014, 17:15 #9630

Kopš: 25. Aug 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 99

Braucu ar: E28

Ja m57d30 cakarejas sprauslas, tukšgaitā nedaudz staigā apgriezieni, arī uz kompja redzams. Skaidrs ka jādod restaurēt vai jāpērk jaunas.

Jautājums vai tas izņemot to ka krīt uz nerviem potenciali var sačakarēt vel kaut ko? Gaita nekādu problēmu nejūt.
Offline
snoopgandza
13. Nov 2014, 18:13 #9631

Kopš: 13. Nov 2014

No: Jelgava

Ziņojumi: 2

Braucu ar: 530D

kaa padodas uz ciposanu 530d automats>?
Offline
Maa
13. Nov 2014, 18:17 #9632

Kopš: 21. Jan 2011

No: Dobele

Ziņojumi: 2544

Braucu ar: "Sniedziņu"


12 Nov 2014, 13:22:15 OX rakstīja:

12 Nov 2014, 13:21:52 Araajz rakstīja:

12 Nov 2014, 12:35:16 Maa rakstīja:
Bosch 17eiro komplekts

Kopš man nogāja bosch 2 mēnešus, vairāk negribu

Bet cena pārsteidz, agrāk pirku pa kaut kādiem 25Ls Kur tad nu tik lēti palicis?

atslēgu nevajag?

AD baltik
Un man viss cotka jau 2nedelas braucu bet bosch nav labakais ko vareru likt

[ Šo ziņu laboja Maa, 13 Nov 2014, 18:19:01 ]

Offline
Mikus188
13. Nov 2014, 18:21 #9633

Kopš: 04. May 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 709

Braucu ar: E39 528 un E60 530xD


12 Nov 2014, 11:15:45 -tihijs- rakstīja:

11 Nov 2014, 23:58:15 Czars rakstīja:
nu es tikai pateicu, ko izrunāju arī ar tiem, kas bmw ķīlē, man ieteica no zf izvairīties.
bet es pieņemu, ka problēmas ir tiem, kas negrib mainīt eļļas, filtrus utt...
pie iegādes, kā noteikt vai tam automātam nav "kapec!", tagad pieejama visāda ķīmija sagāž motorā, kārbās, pirmos 500km viss būs ok
hz uz pašas kārbas jau rakstīts laiftaim itkā un daudz ir dzirdēts ka tur līst nevajagaun otrkārt itkā nemaz nevar pilnība visu eļļu noliet jo daļa paliek hidromuftēlīdzarko tā maiņa tāda pašķaidīšana vien sanāk
diviem auto nomainīju gan,principā nekādi uzlabojumi vai izmaiņas nebija jūtami
tā sāls jau nav tikai eļļā , bet gan arī eļļas filtrā , ar laiku tas aizaug ar visādiem draņķiem un skaidiņām , vairs nelaiž cauri eļļu, sāk svilt diski un kārbai iestājas pilnīgs pizģets! takšto lai tie visi bļāvēji kas kliedz ka to kārbu nevajag aiztikt , lai atšauj sev kājas !
Offline
dzosua
13. Nov 2014, 18:33 #9634

Kopš: 31. Aug 2005

Ziņojumi: 5368

Braucu ar: RAM 1500 Sport


13 Nov 2014, 17:15:51 Muldona rakstīja:
Ja m57d30 cakarejas sprauslas, tukšgaitā nedaudz staigā apgriezieni, arī uz kompja redzams. Skaidrs ka jādod restaurēt vai jāpērk jaunas.

Jautājums vai tas izņemot to ka krīt uz nerviem potenciali var sačakarēt vel kaut ko? Gaita nekādu problēmu nejūt.

Sāc ar to, ka iemet šeit, kādi ir tie rādītāji??
Offline
-Edm-
13. Nov 2014, 18:44 #9635

Kopš: 19. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 18123

Braucu ar: fenšuj systems.LTR.


13 Nov 2014, 18:21:53 Mikus188 rakstīja:

12 Nov 2014, 11:15:45 -tihijs- rakstīja:

11 Nov 2014, 23:58:15 Czars rakstīja:
nu es tikai pateicu, ko izrunāju arī ar tiem, kas bmw ķīlē, man ieteica no zf izvairīties.
bet es pieņemu, ka problēmas ir tiem, kas negrib mainīt eļļas, filtrus utt...
pie iegādes, kā noteikt vai tam automātam nav "kapec!", tagad pieejama visāda ķīmija sagāž motorā, kārbās, pirmos 500km viss būs ok
hz uz pašas kārbas jau rakstīts laiftaim itkā un daudz ir dzirdēts ka tur līst nevajagaun otrkārt itkā nemaz nevar pilnība visu eļļu noliet jo daļa paliek hidromuftēlīdzarko tā maiņa tāda pašķaidīšana vien sanāk
diviem auto nomainīju gan,principā nekādi uzlabojumi vai izmaiņas nebija jūtami
tā sāls jau nav tikai eļļā , bet gan arī eļļas filtrā , ar laiku tas aizaug ar visādiem draņķiem un skaidiņām , vairs nelaiž cauri eļļu, sāk svilt diski un kārbai iestājas pilnīgs pizģets! takšto lai tie visi bļāvēji kas kliedz ka to kārbu nevajag aiztikt , lai atšauj sev kājas !
ta pirmajiem kājā jaušauj bavārijas inženieriem kas uzsita uz kārbas lifetime
laigan viņi nevarēja visticamāk paredzēt ka auto dzīvos 16 dzīves un noskries pie citroniņa
nu un ja Tev puis tur ir jau tik daudz skaidiņu ka var aizaugt filtrs ta baidos ka nekāda eļļasmaiņa vairs nelīdzēs plus ieteikumi ka noliet eļļu no hidromuftes tā arī neizskanēja no taviem gudrajiem spriedelējumiem

[ Šo ziņu laboja -tihijs-, 13 Nov 2014, 18:47:39 ]



-----------------
Offline
edzhaans
13. Nov 2014, 18:48 #9636

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:

Viņi paredzēja tak ka pa Vāciju tas auto ripos, līdz E60 iznākšanai. Bulletproof ir tikai manuāls, automātam tomēr maina, tīri mans viedoklis, kaut automāts nav, jo eļļa tomēr izstrādājas. Tas ir tas pats, kas ZF saka, ka lifetime ir arī stūres pastiprinātājam, jā, varbūt, bet tiklīdz tā sistēma tek, pil, eļļai tiek sūdi klāt, līdz ar to tā vairs nav slēgta sistēma, kāds vēl līkrocis ielej iekšā universālo
Offline
funkyasshit
13. Nov 2014, 18:54 #9637

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3480

Braucu ar: E46 330i

Es domāju, ka nabagāks nepaliksi, nomainot to eļļu ar filtru savam AT pēc tā noteiktā laika. Tas atpsēlēsies jebkurā gadijumā. Manuālim nomainīju eļļu, tas bija visai patīkams ieguldījums.
Tagad derētu Opelim kārbai nomainīt eļļu, bet vajadzētu arī visus kārbas saļņikus nomainīt. Galva sāp tikai domājot, cik liels pisiens ir priekšā.

[ Šo ziņu laboja funkyasshit, 13 Nov 2014, 18:56:00 ]

Offline
Mikus188
13. Nov 2014, 18:54 #9638

Kopš: 04. May 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 709

Braucu ar: E39 528 un E60 530xD


13 Nov 2014, 18:44:13 -tihijs- rakstīja:

13 Nov 2014, 18:21:53 Mikus188 rakstīja:

12 Nov 2014, 11:15:45 -tihijs- rakstīja:

11 Nov 2014, 23:58:15 Czars rakstīja:
nu es tikai pateicu, ko izrunāju arī ar tiem, kas bmw ķīlē, man ieteica no zf izvairīties.
bet es pieņemu, ka problēmas ir tiem, kas negrib mainīt eļļas, filtrus utt...
pie iegādes, kā noteikt vai tam automātam nav "kapec!", tagad pieejama visāda ķīmija sagāž motorā, kārbās, pirmos 500km viss būs ok
hz uz pašas kārbas jau rakstīts laiftaim itkā un daudz ir dzirdēts ka tur līst nevajagaun otrkārt itkā nemaz nevar pilnība visu eļļu noliet jo daļa paliek hidromuftēlīdzarko tā maiņa tāda pašķaidīšana vien sanāk
diviem auto nomainīju gan,principā nekādi uzlabojumi vai izmaiņas nebija jūtami
tā sāls jau nav tikai eļļā , bet gan arī eļļas filtrā , ar laiku tas aizaug ar visādiem draņķiem un skaidiņām , vairs nelaiž cauri eļļu, sāk svilt diski un kārbai iestājas pilnīgs pizģets! takšto lai tie visi bļāvēji kas kliedz ka to kārbu nevajag aiztikt , lai atšauj sev kājas !
ta pirmajiem kājā jaušauj bavārijas inženieriem kas uzsita uz kārbas lifetime
laigan viņi nevarēja visticamāk paredzēt ka auto dzīvos 16 dzīves un noskries pie citroniņa
nu un ja Tev puis tur ir jau tik daudz skaidiņu ka var aizaugt filtrs ta baidos ka nekāda eļļasmaiņa vairs nelīdzēs plus ieteikumi ka noliet eļļu no hidromuftes tā arī neizskanēja no taviem gudrajiem spriedelējumiem
puis man domāt ka tur skaidas ir jau pie 150 tkm par eļļas maiņu, kādus ieteikumus tu puis sagaidi ? tur ir tikai viens ieteikums , noraut kārbu un tad arī to eļļu no muftes izliet ,protams visiem ir slinkums to darīt.
Offline
-Edm-
13. Nov 2014, 18:57 #9639

Kopš: 19. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 18123

Braucu ar: fenšuj systems.LTR.


13 Nov 2014, 18:48:44 edzhaans rakstīja:
Viņi paredzēja tak ka pa Vāciju tas auto ripos, līdz E60 iznākšanai. Bulletproof ir tikai manuāls, automātam tomēr maina, tīri mans viedoklis, kaut automāts nav, jo eļļa tomēr izstrādājas. Tas ir tas pats, kas ZF saka, ka lifetime ir arī stūres pastiprinātājam, jā, varbūt, bet tiklīdz tā sistēma tek, pil, eļļai tiek sūdi klāt, līdz ar to tā vairs nav slēgta sistēma, kāds vēl līkrocis ielej iekšā universālo
nu to ka vāciets neplānoja ar to auto braukt vairāk pa 200-300k tas ir fakts kautkur biju lasījis ka kārba līst ieteikums arī ir pie tiem 200k,bija tomāts un servisa grāmatā arī bija pie 180k veikta pirmā eļļasmaiņa tomātam,pats ielīdu tur pie pāri 300k jo ziemā pat uzsildot auto uz otro sāka slēgties ar nelielu sitienu no rītiem un es neteiktu ka filtrs bija dirsā un eļļa nebija netīra un tt un nekādas skaidiņas uz magnēta arī nebij,ļoti minemāl,un noliet sanāca tikai ap 3-4litriem jo pārejais paliek hidromuftē attiecīgi vienīgais pluss tam visam bija jauns filtrs un pašķaidīta eļļa un vairāk nekas,nekādu izmaiņu pašā kārbas darbībā nenotika
līdzarko uzskatu tieši otrādi ka tomāta līst bez vajadzības nevajaga un ja viņa ir sākusi nekorekti strādāt tad ar eļļasmaiņu nekas nemainīsies
tikai viedoklis katrs dara kā zin

[ Šo ziņu laboja -tihijs-, 13 Nov 2014, 18:58:49 ]



-----------------
Offline
-Edm-
13. Nov 2014, 18:59 #9640

Kopš: 19. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 18123

Braucu ar: fenšuj systems.LTR.

cienījamais pats esi to darījis jeb tikai spriedelē?

13 Nov 2014, 18:54:40 Mikus188 rakstīja:

13 Nov 2014, 18:44:13 -tihijs- rakstīja:

13 Nov 2014, 18:21:53 Mikus188 rakstīja:

12 Nov 2014, 11:15:45 -tihijs- rakstīja:

11 Nov 2014, 23:58:15 Czars rakstīja:
nu es tikai pateicu, ko izrunāju arī ar tiem, kas bmw ķīlē, man ieteica no zf izvairīties.
bet es pieņemu, ka problēmas ir tiem, kas negrib mainīt eļļas, filtrus utt...
pie iegādes, kā noteikt vai tam automātam nav "kapec!", tagad pieejama visāda ķīmija sagāž motorā, kārbās, pirmos 500km viss būs ok
hz uz pašas kārbas jau rakstīts laiftaim itkā un daudz ir dzirdēts ka tur līst nevajagaun otrkārt itkā nemaz nevar pilnība visu eļļu noliet jo daļa paliek hidromuftēlīdzarko tā maiņa tāda pašķaidīšana vien sanāk
diviem auto nomainīju gan,principā nekādi uzlabojumi vai izmaiņas nebija jūtami
tā sāls jau nav tikai eļļā , bet gan arī eļļas filtrā , ar laiku tas aizaug ar visādiem draņķiem un skaidiņām , vairs nelaiž cauri eļļu, sāk svilt diski un kārbai iestājas pilnīgs pizģets! takšto lai tie visi bļāvēji kas kliedz ka to kārbu nevajag aiztikt , lai atšauj sev kājas !
ta pirmajiem kājā jaušauj bavārijas inženieriem kas uzsita uz kārbas lifetime
laigan viņi nevarēja visticamāk paredzēt ka auto dzīvos 16 dzīves un noskries pie citroniņa
nu un ja Tev puis tur ir jau tik daudz skaidiņu ka var aizaugt filtrs ta baidos ka nekāda eļļasmaiņa vairs nelīdzēs plus ieteikumi ka noliet eļļu no hidromuftes tā arī neizskanēja no taviem gudrajiem spriedelējumiem
puis man domāt ka tur skaidas ir jau pie 150 tkm par eļļas maiņu, kādus ieteikumus tu puis sagaidi ? tur ir tikai viens ieteikums , noraut kārbu un tad arī to eļļu no muftes izliet ,protams visiem ir slinkums to darīt.


-----------------
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo