Online
Pašreiz BMWPower skatās 94 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Jautājumi spečukiem 22
Autors | Ziņojums |
Lafter | 05. Mar 2023, 22:07 |
#9601
|
| Kopš: 23. Sep 2007
Ziņojumi: 28686
Braucu ar: wv
|
05 Mar 2023, 20:19:36 @Mizx rakstīja:
05 Mar 2023, 18:31:02 @SoWhat rakstīja:
05 Mar 2023, 18:23:10 @martinez rakstīja:
Supportu jau varēja arī saremontēt, nav obligāti uzreiz jauns jāsūta. Vispār, kad bremžu klučus maina, tad parasti vajag pakustināt supporta virzuļus, ja viņi brīvi nestaigā, tad vajag uzreiz tur arī apkopi uztaisīt. Nevis sagaidīt, kad sāks ķīlēt, un pēc tam mainīt klučus , disku, utt
Interesanti, ka problēmas parādās tikai pie tādas nopietnas bremzēšanas brucot pa kalniem (esmu DE).
A kā to šarnīru pārbaudīt?
Pirmajā ierakstā minēji, ka atšķirības ir arī atkarīgas no šofera. Man tieši DE dzīvojot pa Alpiem atgādināja, ka tur ar bremzēm pa kalniem bremzēt nedrīkst, jo labākajā gadījumā bremzes ātri nokausi, sliktākajā kaut kur nokrašosi. Kalnos bremzēšana ar motoru ir pamata bremzēšana, arī automātiskajām kārbām tāpēc ir šie papildu režīmi vai iespēja manuālai ātrumu slēgšanai. Bremžu pedālis braucot lejā no kalniem ir domāts tikai epizodiskai lietošanai. Ja pareizi brauksi, tad tur nekas nepaspēs uzkarst, protams, ja neķīlē.
Tieši tā. Bremzē ar ātrumiem. Negrābsties pedāli. Met-3 un pletē lejà. Piekoriģē ar ar bremzi pirms līkumiem. Ja taisns gabals var arī 4tajā. Bet atšķirībā, kāds stāvums. Un nekas nenotiks motoram. Jà! Uz 3/3,5 stāvēs taho. Nekas. Nepievērs uzmanību. Savādi nojāsi bremzes, vai nedod dievs atteiks vienā līkumā.
----------------- Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
| Offline | | |
Mizx | 05. Mar 2023, 22:13 |
#9602
|
| Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6260
Braucu ar:
|
05 Mar 2023, 22:07:37 @Lafter rakstīja:
05 Mar 2023, 20:19:36 @Mizx rakstīja:
05 Mar 2023, 18:31:02 @SoWhat rakstīja:
05 Mar 2023, 18:23:10 @martinez rakstīja:
Supportu jau varēja arī saremontēt, nav obligāti uzreiz jauns jāsūta. Vispār, kad bremžu klučus maina, tad parasti vajag pakustināt supporta virzuļus, ja viņi brīvi nestaigā, tad vajag uzreiz tur arī apkopi uztaisīt. Nevis sagaidīt, kad sāks ķīlēt, un pēc tam mainīt klučus , disku, utt
Interesanti, ka problēmas parādās tikai pie tādas nopietnas bremzēšanas brucot pa kalniem (esmu DE).
A kā to šarnīru pārbaudīt?
Pirmajā ierakstā minēji, ka atšķirības ir arī atkarīgas no šofera. Man tieši DE dzīvojot pa Alpiem atgādināja, ka tur ar bremzēm pa kalniem bremzēt nedrīkst, jo labākajā gadījumā bremzes ātri nokausi, sliktākajā kaut kur nokrašosi. Kalnos bremzēšana ar motoru ir pamata bremzēšana, arī automātiskajām kārbām tāpēc ir šie papildu režīmi vai iespēja manuālai ātrumu slēgšanai. Bremžu pedālis braucot lejā no kalniem ir domāts tikai epizodiskai lietošanai. Ja pareizi brauksi, tad tur nekas nepaspēs uzkarst, protams, ja neķīlē.
Tieši tā. Bremzē ar ātrumiem. Negrābsties pedāli. Met-3 un pletē lejà. Piekoriģē ar ar bremzi pirms līkumiem. Ja taisns gabals var arī 4tajā. Bet atšķirībā, kāds stāvums. Un nekas nenotiks motoram. Jà! Uz 3/3,5 stāvēs taho. Nekas. Nepievērs uzmanību. Savādi nojāsi bremzes, vai nedod dievs atteiks vienā līkumā.
Man gadījušies gabali, kur pat mierīgi var lejup braukt liekot 2. ātrumā, ja nekārojas lieku adrenalīnu. Jā, motors rēc, bet tam tiešām nekas nenotiks un patēriņa no tā nekāda, jo reāli tas darbojas ~ brīvgaitas režīmā. Vismaz vecākiem MB tāpēc spidometrā pat atzīmētas iedaļas max ātrumam katrā ātrumā. Ja ātrāk par, piemēram, attiecīgo marķējumu no kalna lejā nebrauksi, jo ceļš šaurs un līkumains, tad panelī norādītais ātrums labi der un bremžu pedālis var atpūsties. | Offline | | |
ottomars | 05. Mar 2023, 22:46 |
#9603
|
| Kopš: 29. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 424
Braucu ar: e30 baltu raķeti
| Sveiki.
Vai kāds zin kur meklēt m50 sprauslu remonta komplektu? filtriņus, blīvgrdzenus.. ? | Offline | | |
RSAWorkshop | 06. Mar 2023, 11:04 |
#9604
|
| Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7152
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| Žēl, ka cietumā neielika un neatņēma tiesības uz mūžu
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
Kaross | 06. Mar 2023, 11:09 |
#9605
|
| Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4376
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
|
06 Mar 2023, 09:21:30 @Tilhens rakstīja:
Pirms 2 gadiem atņēma tiesības, par brauksanu reibumā, un atņēma uz ilgu laiku, domāju vai ir jega tieāties lai mēginātu dabūt ātrāk atpakal vai nē, varbut kāds ir dabujis atpakaļ tiesobas pirms termiņa?
Vai varbūt kadam ir labs advokats kas darbojas ar kko tadu, un cim aptuveni var nostaties tas pasākums?
Tiesāties par ko? Par to, ko esi izdarījis, vaina pierādīta. Tiesāties, jo tev vajag un poh, ka likums visiem viens. Loģika laba.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
Mikels | 06. Mar 2023, 11:14 |
#9606
|
| Kopš: 28. Jan 2011
Ziņojumi: 4978
Braucu ar: cieņu
|
06 Mar 2023, 09:21:30 @Tilhens rakstīja:
Pirms 2 gadiem atņēma tiesības, par brauksanu reibumā, un atņēma uz ilgu laiku, domāju vai ir jega tieāties lai mēginātu dabūt ātrāk atpakal vai nē, varbut kāds ir dabujis atpakaļ tiesobas pirms termiņa?
Vai varbūt kadam ir labs advokats kas darbojas ar kko tadu, un cim aptuveni var nostaties tas pasākums?
Tak sen jau nokavēts apstrīdēšanas termiņš, turklāt nav skaidrs,kas tad bija izdarīts nepareizi, ja reiz nepiekriti kaut kam, vajadzēja to darīt uzreiz [ Šo ziņu laboja Mikels, 06 Mar 2023, 11:17:16 ] | Offline | | |
Locis | 06. Mar 2023, 11:24 |
#9607
|
| Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 11277
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
|
05 Mar 2023, 22:13:35 @Mizx rakstīja:
05 Mar 2023, 22:07:37 @Lafter rakstīja:
05 Mar 2023, 20:19:36 @Mizx rakstīja:
05 Mar 2023, 18:31:02 @SoWhat rakstīja:
05 Mar 2023, 18:23:10 @martinez rakstīja:
Supportu jau varēja arī saremontēt, nav obligāti uzreiz jauns jāsūta. Vispār, kad bremžu klučus maina, tad parasti vajag pakustināt supporta virzuļus, ja viņi brīvi nestaigā, tad vajag uzreiz tur arī apkopi uztaisīt. Nevis sagaidīt, kad sāks ķīlēt, un pēc tam mainīt klučus , disku, utt
Interesanti, ka problēmas parādās tikai pie tādas nopietnas bremzēšanas brucot pa kalniem (esmu DE).
A kā to šarnīru pārbaudīt?
Pirmajā ierakstā minēji, ka atšķirības ir arī atkarīgas no šofera. Man tieši DE dzīvojot pa Alpiem atgādināja, ka tur ar bremzēm pa kalniem bremzēt nedrīkst, jo labākajā gadījumā bremzes ātri nokausi, sliktākajā kaut kur nokrašosi. Kalnos bremzēšana ar motoru ir pamata bremzēšana, arī automātiskajām kārbām tāpēc ir šie papildu režīmi vai iespēja manuālai ātrumu slēgšanai. Bremžu pedālis braucot lejā no kalniem ir domāts tikai epizodiskai lietošanai. Ja pareizi brauksi, tad tur nekas nepaspēs uzkarst, protams, ja neķīlē.
Tieši tā. Bremzē ar ātrumiem. Negrābsties pedāli. Met-3 un pletē lejà. Piekoriģē ar ar bremzi pirms līkumiem. Ja taisns gabals var arī 4tajā. Bet atšķirībā, kāds stāvums. Un nekas nenotiks motoram. Jà! Uz 3/3,5 stāvēs taho. Nekas. Nepievērs uzmanību. Savādi nojāsi bremzes, vai nedod dievs atteiks vienā līkumā.
Man gadījušies gabali, kur pat mierīgi var lejup braukt liekot 2. ātrumā, ja nekārojas lieku adrenalīnu. Jā, motors rēc, bet tam tiešām nekas nenotiks un patēriņa no tā nekāda, jo reāli tas darbojas ~ brīvgaitas režīmā. Vismaz vecākiem MB tāpēc spidometrā pat atzīmētas iedaļas max ātrumam katrā ātrumā. Ja ātrāk par, piemēram, attiecīgo marķējumu no kalna lejā nebrauksi, jo ceļš šaurs un līkumains, tad panelī norādītais ātrums labi der un bremžu pedālis var atpūsties.
Esmu redzējis kalnos pirms lejupceļa zīmi ar procentiem un rekomendāciju,ka jābremzē ar ātrumiem. | Offline | | |
sos911 | 06. Mar 2023, 12:23 |
#9608
|
| Kopš: 07. Mar 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1574
Braucu ar: V40
| Sveiki, volvo v40 2003 gada nereaģē uz pulti. (laikam āķis nosēdies) Durvis slēdzene griežas, bet vaļā never. Bagāžniekā slēdzene negriežas. Kādi vairianti? Vienīgi nāk ideja taisīt logu vaļā ar skoču | Offline | | |
|
EA13 | 06. Mar 2023, 14:58 |
#9609
|
| Kopš: 09. Jan 2022
Ziņojumi: 10
Braucu ar:
| Ir radusies problēma ar e83 X3 stūres pastiprinātāju. Pirms trīs dienām pārstāja strādāt stūres pastiprinātājs, bet ir reizes kad iedarbinot stūres pastiprinātājs strādā (var pabraukt dažus metrus). Kas varētu būt pie vainas?
Mašīnai ir servo reika. | Offline | | |
bone_itch | 08. Mar 2023, 14:20 |
#9610
|
| Kopš: 24. Nov 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 1208
Braucu ar: 2002.g. e46 330d
| Čau, spečuki!
e46 ir lufte vadītāja puses enģē - atvērtu durvi var pakustināt uz augšu, uz leju. Vai kāds ir saskāries ar tādu problēmu un, varbūt, zina meistaru, kas māk saremontēt.
Padalieties, lūdzu, ar kontaktiem PM! | Offline | | |
Duke11 | 08. Mar 2023, 23:18 |
#9611
|
| Kopš: 30. May 2014
No: Liepāja
Ziņojumi: 109
Braucu ar: e34
| Kas tās pa iedobēm? | Offline | | |
Kanjo | 09. Mar 2023, 07:10 |
#9612
|
| Kopš: 02. Mar 2019
Ziņojumi: 259
Braucu ar:
| Līdzīgas iedobes pāris reizes redzētas arī citās vietās uz diska. Nav gadījumā paša bremžu diska nodiluma indikators(ja iedobe redzama, tas biezums vēl ok)? | Offline | | |
Markijs | 09. Mar 2023, 17:18 |
#9613
|
| Kopš: 24. Dec 2008
Ziņojumi: 1369
Braucu ar: Vecu vācu kupeju.
| Kāds šeit remontē e70 aktīvās stūres vadības bloku ? | Offline | | |
sys9291 | 09. Mar 2023, 17:43 |
#9614
|
| Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5210
Braucu ar: F20 R1200RT
|
09 Mar 2023, 17:18:08 @Markijs rakstīja:
Kāds šeit remontē e70 aktīvās stūres vadības bloku ?
domājams, ka prātīgāk viņu ir nomainīt | Offline | | |
AndLubka | 11. Mar 2023, 16:24 |
#9615
|
| Kopš: 11. Mar 2023
Ziņojumi: 17
Braucu ar:
| Sveiki!
Jautājums par suportu restaurāciju,ir kādi ieteikumi, kur vest, pie kā vērsties ?
Pieredze maza, ceru uz kādu pārbaudītu ieteikumu .
Audi S8 1998, ja tas, ko maina.
Paldies | Offline | | |
depo | 11. Mar 2023, 16:29 |
#9616
|
| Kopš: 09. Jan 2006
Ziņojumi: 20955
Braucu ar: Zirgu
| www.bremzusistema.lv vari nevest, man pēc viņu pārkrāsošanas pēc gada jau visi supporti norūsējuši itkā viņiem būtu 10 gadi. [ Šo ziņu laboja depo, 11 Mar 2023, 16:29:31 ] | Offline | | |
|
Markijs | 11. Mar 2023, 17:07 |
#9617
|
| Kopš: 24. Dec 2008
Ziņojumi: 1369
Braucu ar: Vecu vācu kupeju.
| Čau visiem, ja gribas zināt padomu tad jādodas uz Bmwpower.lv
Tātad e70 audio skaļruņi
Top HiFi jeb Logic7
HiFi
Base
Jautājums vairāk par diviem skaļruņiem, Top HiFi skaļruņa membrāna ir no interesanta šķiedru materiāla, un ar diezgan mazu un švaku magnētu
HiFi membrāna no tāda kā cieta plastikāta un ar lielu jaudīgu magnētu.
Kuram skaļrunim idejiski būtu jāskan labāk ? Pēc visa Top HiFi bet vai tā ir.
Gan kāds audio cilvēks spēs man paskaidrot
| Offline | | |
vadjiksBMW | 11. Mar 2023, 17:33 |
#9618
|
| Kopš: 16. Aug 2016
No: Olaine
Ziņojumi: 2690
Braucu ar: Populāko auto marku powerā.
| Hz par starpību un vai vispār tāda tur baigi ir, bet arī hifi mēdz nākt ar to mazo magnētu, īsti nezinu gan kādos gadījumos, bet ir redzēti | Offline | | |
josi | 11. Mar 2023, 19:00 |
#9619
|
| Kopš: 24. May 2002
No: Sigulda
Ziņojumi: 3114
Braucu ar: Puf-puf
| Skaļruņu magnēti var būt no dažāda materiāla - neodīma, alniko, ferrīta utml, tādēļ magnēta izmērs pats par sevi neraksturo tā stiprumu.
| Offline | | |
Markijs | 11. Mar 2023, 22:35 |
#9620
|
| Kopš: 24. Dec 2008
Ziņojumi: 1369
Braucu ar: Vecu vācu kupeju.
| nu te jau kāds sāk runāt kā spečuks, paldies par info, joprojām bija tas uzskats, jo lielāks magnēts, tātad jaudīgāks | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo
|