Online

Pašreiz BMWPower skatās 94 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 22

AutorsZiņojums
Lafter
05. Mar 2023, 22:07 #9601

Kopš: 23. Sep 2007

Ziņojumi: 28686

Braucu ar: wv


05 Mar 2023, 20:19:36 @Mizx rakstīja:

05 Mar 2023, 18:31:02 @SoWhat rakstīja:

05 Mar 2023, 18:23:10 @martinez rakstīja:

Supportu jau varēja arī saremontēt, nav obligāti uzreiz jauns jāsūta. Vispār, kad bremžu klučus maina, tad parasti vajag pakustināt supporta virzuļus, ja viņi brīvi nestaigā, tad vajag uzreiz tur arī apkopi uztaisīt. Nevis sagaidīt, kad sāks ķīlēt, un pēc tam mainīt klučus , disku, utt


Interesanti, ka problēmas parādās tikai pie tādas nopietnas bremzēšanas brucot pa kalniem (esmu DE).

A kā to šarnīru pārbaudīt?
Pirmajā ierakstā minēji, ka atšķirības ir arī atkarīgas no šofera. Man tieši DE dzīvojot pa Alpiem atgādināja, ka tur ar bremzēm pa kalniem bremzēt nedrīkst, jo labākajā gadījumā bremzes ātri nokausi, sliktākajā kaut kur nokrašosi. Kalnos bremzēšana ar motoru ir pamata bremzēšana, arī automātiskajām kārbām tāpēc ir šie papildu režīmi vai iespēja manuālai ātrumu slēgšanai. Bremžu pedālis braucot lejā no kalniem ir domāts tikai epizodiskai lietošanai. Ja pareizi brauksi, tad tur nekas nepaspēs uzkarst, protams, ja neķīlē.

Tieši tā. Bremzē ar ātrumiem. Negrābsties pedāli. Met-3 un pletē lejà. Piekoriģē ar ar bremzi pirms līkumiem. Ja taisns gabals var arī 4tajā. Bet atšķirībā, kāds stāvums. Un nekas nenotiks motoram. Jà! Uz 3/3,5 stāvēs taho. Nekas. Nepievērs uzmanību. Savādi nojāsi bremzes, vai nedod dievs atteiks vienā līkumā.

-----------------
Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
Offline
Mizx
05. Mar 2023, 22:13 #9602

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6260

Braucu ar:


05 Mar 2023, 22:07:37 @Lafter rakstīja:

05 Mar 2023, 20:19:36 @Mizx rakstīja:

05 Mar 2023, 18:31:02 @SoWhat rakstīja:

05 Mar 2023, 18:23:10 @martinez rakstīja:

Supportu jau varēja arī saremontēt, nav obligāti uzreiz jauns jāsūta. Vispār, kad bremžu klučus maina, tad parasti vajag pakustināt supporta virzuļus, ja viņi brīvi nestaigā, tad vajag uzreiz tur arī apkopi uztaisīt. Nevis sagaidīt, kad sāks ķīlēt, un pēc tam mainīt klučus , disku, utt


Interesanti, ka problēmas parādās tikai pie tādas nopietnas bremzēšanas brucot pa kalniem (esmu DE).

A kā to šarnīru pārbaudīt?
Pirmajā ierakstā minēji, ka atšķirības ir arī atkarīgas no šofera. Man tieši DE dzīvojot pa Alpiem atgādināja, ka tur ar bremzēm pa kalniem bremzēt nedrīkst, jo labākajā gadījumā bremzes ātri nokausi, sliktākajā kaut kur nokrašosi. Kalnos bremzēšana ar motoru ir pamata bremzēšana, arī automātiskajām kārbām tāpēc ir šie papildu režīmi vai iespēja manuālai ātrumu slēgšanai. Bremžu pedālis braucot lejā no kalniem ir domāts tikai epizodiskai lietošanai. Ja pareizi brauksi, tad tur nekas nepaspēs uzkarst, protams, ja neķīlē.

Tieši tā. Bremzē ar ātrumiem. Negrābsties pedāli. Met-3 un pletē lejà. Piekoriģē ar ar bremzi pirms līkumiem. Ja taisns gabals var arī 4tajā. Bet atšķirībā, kāds stāvums. Un nekas nenotiks motoram. Jà! Uz 3/3,5 stāvēs taho. Nekas. Nepievērs uzmanību. Savādi nojāsi bremzes, vai nedod dievs atteiks vienā līkumā.
Man gadījušies gabali, kur pat mierīgi var lejup braukt liekot 2. ātrumā, ja nekārojas lieku adrenalīnu. Jā, motors rēc, bet tam tiešām nekas nenotiks un patēriņa no tā nekāda, jo reāli tas darbojas ~ brīvgaitas režīmā. Vismaz vecākiem MB tāpēc spidometrā pat atzīmētas iedaļas max ātrumam katrā ātrumā. Ja ātrāk par, piemēram, attiecīgo marķējumu no kalna lejā nebrauksi, jo ceļš šaurs un līkumains, tad panelī norādītais ātrums labi der un bremžu pedālis var atpūsties.
Offline
ottomars
05. Mar 2023, 22:46 #9603

Kopš: 29. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 424

Braucu ar: e30 baltu raķeti

Sveiki.
Vai kāds zin kur meklēt m50 sprauslu remonta komplektu? filtriņus, blīvgrdzenus.. ?
Offline
RSAWorkshop
06. Mar 2023, 11:04 #9604

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7152

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Žēl, ka cietumā neielika un neatņēma tiesības uz mūžu

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Kaross
06. Mar 2023, 11:09 #9605

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4376

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


06 Mar 2023, 09:21:30 @Tilhens rakstīja:
Pirms 2 gadiem atņēma tiesības, par brauksanu reibumā, un atņēma uz ilgu laiku, domāju vai ir jega tieāties lai mēginātu dabūt ātrāk atpakal vai nē, varbut kāds ir dabujis atpakaļ tiesobas pirms termiņa?
Vai varbūt kadam ir labs advokats kas darbojas ar kko tadu, un cim aptuveni var nostaties tas pasākums?


Tiesāties par ko? Par to, ko esi izdarījis, vaina pierādīta. Tiesāties, jo tev vajag un poh, ka likums visiem viens. Loģika laba.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Mikels
06. Mar 2023, 11:14 #9606

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 4978

Braucu ar: cieņu


06 Mar 2023, 09:21:30 @Tilhens rakstīja:
Pirms 2 gadiem atņēma tiesības, par brauksanu reibumā, un atņēma uz ilgu laiku, domāju vai ir jega tieāties lai mēginātu dabūt ātrāk atpakal vai nē, varbut kāds ir dabujis atpakaļ tiesobas pirms termiņa?
Vai varbūt kadam ir labs advokats kas darbojas ar kko tadu, un cim aptuveni var nostaties tas pasākums?
Tak sen jau nokavēts apstrīdēšanas termiņš, turklāt nav skaidrs,kas tad bija izdarīts nepareizi, ja reiz nepiekriti kaut kam, vajadzēja to darīt uzreiz

[ Šo ziņu laboja Mikels, 06 Mar 2023, 11:17:16 ]

Offline
Locis
06. Mar 2023, 11:24 #9607

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11277

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu


05 Mar 2023, 22:13:35 @Mizx rakstīja:

05 Mar 2023, 22:07:37 @Lafter rakstīja:

05 Mar 2023, 20:19:36 @Mizx rakstīja:

05 Mar 2023, 18:31:02 @SoWhat rakstīja:

05 Mar 2023, 18:23:10 @martinez rakstīja:

Supportu jau varēja arī saremontēt, nav obligāti uzreiz jauns jāsūta. Vispār, kad bremžu klučus maina, tad parasti vajag pakustināt supporta virzuļus, ja viņi brīvi nestaigā, tad vajag uzreiz tur arī apkopi uztaisīt. Nevis sagaidīt, kad sāks ķīlēt, un pēc tam mainīt klučus , disku, utt


Interesanti, ka problēmas parādās tikai pie tādas nopietnas bremzēšanas brucot pa kalniem (esmu DE).

A kā to šarnīru pārbaudīt?
Pirmajā ierakstā minēji, ka atšķirības ir arī atkarīgas no šofera. Man tieši DE dzīvojot pa Alpiem atgādināja, ka tur ar bremzēm pa kalniem bremzēt nedrīkst, jo labākajā gadījumā bremzes ātri nokausi, sliktākajā kaut kur nokrašosi. Kalnos bremzēšana ar motoru ir pamata bremzēšana, arī automātiskajām kārbām tāpēc ir šie papildu režīmi vai iespēja manuālai ātrumu slēgšanai. Bremžu pedālis braucot lejā no kalniem ir domāts tikai epizodiskai lietošanai. Ja pareizi brauksi, tad tur nekas nepaspēs uzkarst, protams, ja neķīlē.

Tieši tā. Bremzē ar ātrumiem. Negrābsties pedāli. Met-3 un pletē lejà. Piekoriģē ar ar bremzi pirms līkumiem. Ja taisns gabals var arī 4tajā. Bet atšķirībā, kāds stāvums. Un nekas nenotiks motoram. Jà! Uz 3/3,5 stāvēs taho. Nekas. Nepievērs uzmanību. Savādi nojāsi bremzes, vai nedod dievs atteiks vienā līkumā.
Man gadījušies gabali, kur pat mierīgi var lejup braukt liekot 2. ātrumā, ja nekārojas lieku adrenalīnu. Jā, motors rēc, bet tam tiešām nekas nenotiks un patēriņa no tā nekāda, jo reāli tas darbojas ~ brīvgaitas režīmā. Vismaz vecākiem MB tāpēc spidometrā pat atzīmētas iedaļas max ātrumam katrā ātrumā. Ja ātrāk par, piemēram, attiecīgo marķējumu no kalna lejā nebrauksi, jo ceļš šaurs un līkumains, tad panelī norādītais ātrums labi der un bremžu pedālis var atpūsties.

Esmu redzējis kalnos pirms lejupceļa zīmi ar procentiem un rekomendāciju,ka jābremzē ar ātrumiem.
Offline
sos911
06. Mar 2023, 12:23 #9608

Kopš: 07. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1574

Braucu ar: V40

Sveiki, volvo v40 2003 gada nereaģē uz pulti. (laikam āķis nosēdies) Durvis slēdzene griežas, bet vaļā never. Bagāžniekā slēdzene negriežas. Kādi vairianti? Vienīgi nāk ideja taisīt logu vaļā ar skoču
Offline
EA13
06. Mar 2023, 14:58 #9609

Kopš: 09. Jan 2022

Ziņojumi: 10

Braucu ar:

Ir radusies problēma ar e83 X3 stūres pastiprinātāju. Pirms trīs dienām pārstāja strādāt stūres pastiprinātājs, bet ir reizes kad iedarbinot stūres pastiprinātājs strādā (var pabraukt dažus metrus). Kas varētu būt pie vainas?
Mašīnai ir servo reika.
Offline
bone_itch
08. Mar 2023, 14:20 #9610

Kopš: 24. Nov 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1208

Braucu ar: 2002.g. e46 330d

Čau, spečuki!

e46 ir lufte vadītāja puses enģē - atvērtu durvi var pakustināt uz augšu, uz leju. Vai kāds ir saskāries ar tādu problēmu un, varbūt, zina meistaru, kas māk saremontēt.
Padalieties, lūdzu, ar kontaktiem PM!
Offline
Duke11
08. Mar 2023, 23:18 #9611

Kopš: 30. May 2014

No: Liepāja

Ziņojumi: 109

Braucu ar: e34

Kas tās pa iedobēm?
Offline
Kanjo
09. Mar 2023, 07:10 #9612

Kopš: 02. Mar 2019

Ziņojumi: 259

Braucu ar:

Līdzīgas iedobes pāris reizes redzētas arī citās vietās uz diska. Nav gadījumā paša bremžu diska nodiluma indikators(ja iedobe redzama, tas biezums vēl ok)?
Offline
Markijs
09. Mar 2023, 17:18 #9613

Kopš: 24. Dec 2008

Ziņojumi: 1369

Braucu ar: Vecu vācu kupeju.

Kāds šeit remontē e70 aktīvās stūres vadības bloku ?
Offline
sys9291
09. Mar 2023, 17:43 #9614

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5210

Braucu ar: F20 R1200RT


09 Mar 2023, 17:18:08 @Markijs rakstīja:
Kāds šeit remontē e70 aktīvās stūres vadības bloku ?

domājams, ka prātīgāk viņu ir nomainīt
Offline
AndLubka
11. Mar 2023, 16:24 #9615

Kopš: 11. Mar 2023

Ziņojumi: 17

Braucu ar:

Sveiki!
Jautājums par suportu restaurāciju,ir kādi ieteikumi, kur vest, pie kā vērsties ?
Pieredze maza, ceru uz kādu pārbaudītu ieteikumu .
Audi S8 1998, ja tas, ko maina.


Paldies
Offline
depo
11. Mar 2023, 16:29 #9616

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20955

Braucu ar: Zirgu

www.bremzusistema.lv vari nevest, man pēc viņu pārkrāsošanas pēc gada jau visi supporti norūsējuši itkā viņiem būtu 10 gadi.

[ Šo ziņu laboja depo, 11 Mar 2023, 16:29:31 ]

Offline
Markijs
11. Mar 2023, 17:07 #9617

Kopš: 24. Dec 2008

Ziņojumi: 1369

Braucu ar: Vecu vācu kupeju.

Čau visiem, ja gribas zināt padomu tad jādodas uz Bmwpower.lv

Tātad e70 audio skaļruņi
Top HiFi jeb Logic7
HiFi
Base

Jautājums vairāk par diviem skaļruņiem, Top HiFi skaļruņa membrāna ir no interesanta šķiedru materiāla, un ar diezgan mazu un švaku magnētu

HiFi membrāna no tāda kā cieta plastikāta un ar lielu jaudīgu magnētu.


Kuram skaļrunim idejiski būtu jāskan labāk ? Pēc visa Top HiFi bet vai tā ir.

Gan kāds audio cilvēks spēs man paskaidrot

Offline
vadjiksBMW
11. Mar 2023, 17:33 #9618

Kopš: 16. Aug 2016

No: Olaine

Ziņojumi: 2690

Braucu ar: Populāko auto marku powerā.

Hz par starpību un vai vispār tāda tur baigi ir, bet arī hifi mēdz nākt ar to mazo magnētu, īsti nezinu gan kādos gadījumos, bet ir redzēti
Offline
josi
11. Mar 2023, 19:00 #9619

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3114

Braucu ar: Puf-puf

Skaļruņu magnēti var būt no dažāda materiāla - neodīma, alniko, ferrīta utml, tādēļ magnēta izmērs pats par sevi neraksturo tā stiprumu.
Offline
Markijs
11. Mar 2023, 22:35 #9620

Kopš: 24. Dec 2008

Ziņojumi: 1369

Braucu ar: Vecu vācu kupeju.

nu te jau kāds sāk runāt kā spečuks, paldies par info, joprojām bija tas uzskats, jo lielāks magnēts, tātad jaudīgāks
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo