Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 217 viesi un 4 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Nākotnes klasika

AutorsZiņojums
badmoon
24. Jan 2022, 02:48 #9601

Kopš: 27. Jun 2005

Ziņojumi: 8441

Braucu ar: Braucu ar

Renault Clio V6
Offline
Lafter
24. Jan 2022, 02:49 #9602

Kopš: 23. Sep 2007

Ziņojumi: 28686

Braucu ar: wv


24 Jan 2022, 02:48:00 @badmoon rakstīja:
Renault Clio V6

Pardon- clio. Tev taisnîba.

-----------------
Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
Offline
azlk
24. Jan 2022, 03:11 #9603

Kopš: 26. Dec 2021

Ziņojumi: 125

Braucu ar:

to clio v6 es redzēju servisā pie b-russian, vot tās ir ģēla. Ar to gribētos izbraukt un saprast kā būvēts un kas no tā ir sanācis
Offline
JDS
24. Jan 2022, 06:50 #9604

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 10961

Braucu ar: 3, 5, TS, YP


23 Jan 2022, 22:31:50 @edzulis rakstīja:

Trasē viņš ir sūdz, vismaz ar stock bremzēm un automātu. Man nepatika un vairāk tur nelienu. Tagad gan ir bremžu upgrade uz gt3 6pot, bet tāpat nelienu un nelīdīšu. Konkrēti zinu, ka gaitā ir jūtami ātrāks par 991 gts. Man nav stocks. Kādas vēl cayennes Tūnēts metzgers nav joka lieta, to tā kā vajadzētu sajēgt 996tt iespējams ir nopietnākais auto par savu, nelielu naudu. Pateikt, ka tas ir tizls vai sudz var tikai pilnīgs cirvis Tad jau 993 turbo ir 5x lielāks suudz, lai arī 3x dārgāks. Aaa, pareiz, lampas pareizākas un aukstā laikā sūdīgāk silst salons

Edzuli, nu uztver mieriigaak. Kaa es varu zinat, ka tev nav stock Es runaaju par stock modeljiem. Un tur 996 turbo ir leenaaks pat par 958to turbo s. Nerunaajot jau par turbos hibriidu un turbo gt, tur vispaar ir kosmos starpiiba. Ar panameraam ir veel lielaaka atstarpe. Stock tas ir leenaakais un leetaakais no 911, taa nu tas dienzheel ir. Un kaa jau sheit mineeja, 996 liela tikai to iipashnieki. Boxsters ar 911 aizmuguri.
Par to, ka nav stocks, nu arii tos ne- porschus (panama, cay) var satuneet

Lafter, viss ir nosaciiti. Un kad liekas wow, shitas super veras utt, vienkarshi nakamreiz vajag pabraukt ar ko aatraaku. Un vairs viss neliksies tik viennoziimiigi. Ar 911 es domaaju te ir pietiekosi braukusi

Edzuli, 911 vienoziimiigi ir ljoti forshi auto, ar veesturi, skaisti (iznjemot 996 ) un vispaar Porsche ir
Pat Skoda cayenne un vag panamera.
Un 996 es saliidzinu ar paareejiem 911 nevis kaadaam citaam markaam vai tamliidziigi. Tas ir tieshi starp 911

[ Šo ziņu laboja JDS, 24 Jan 2022, 09:34:40 ]

Offline
smudo
24. Jan 2022, 09:30 #9605

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3630

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


24 Jan 2022, 00:11:57 @Jurka88 rakstīja:

23 Jan 2022, 22:11:29 @smudo rakstīja:


Kādreiz būs jāuzraksta, ko esmu sadarījis abiem saviem hobijauto - man pirmos gadus pēc hobijauto iegādes modificēšanas process bieži sagādā tikapt lielu prieku, kā pati braukšana


Gribu zināt cik esi jau investējis savā 944T, ticu ka galīgi nav tas labākais price/performance auto.


Auto manā īpašumā ir jau gandrīz 10 gadus. Tajā laikā ir ticis pilnībā pārkrāsots, modificēta balstiekārta, remontēts un pārbūvēts dzinējs, priekšā 951 Turbo S bremzes, kādas 4 reizes esmu mainījis dažādus turbo set-upus, balstiekārtas setapus arī pāris reizes, jauna izplūde, ļoti daudz OEM detaļu, salonā sīkumi un pamatā apkopjas pie 944 speciālista. Principā tam auto lielākā daļa komponenšu ir mainītas uz jaunām OEM, vai aftremarket ar uzsvaru uz performace. Daudz kas trasei pirkts, jo esmu diezgan daudz gan YTR pasākumos braucis, gan LV un EE Porsche kluba pasākumos (labākais mans laiks BSK ir iebraukts nedaudz zem 1:39 un Pērnavā ap 1:31), bet principā auto vēl arvien ir tuvu stock vai arī uzlabots ar period correct Porsche detaļām un tam ir VS status. Pirms kāda laika, kad tika saskaitīti kādi 30k, pārstāju skaitīt Excel failā iztērēto naudu.
Summa sadalās starp uzturēšanu, remontiem un uzlabojumiem, kā arī aptuveni trešdaļa tur ir maksa par meistara darbu. Ja skatās objektīvi, tad nopērkot labi uzturētu 951, un neveicot būtiskas modifikācijas, summa varētu būt daudz reizes mazāka, īpaši, ja pašam ir vieta un laiks, kur to labot (auto glabājas garāžā, bet bez pacēlāja un bedres). Šogad pavasarī vēl pāris lietas gribu izdarīt un tad cerams, kādu laiku būs miers. Finansiāli, protams, ka izmesta nauda, jo ar visiem uzlabojumiem, diez vai tas jebkad maksās vairāk kā 12 - 15k EUR, bet iegūtā pieredze, emocijas, jauni draugi un paziņas, noteikti to atsver.

Pagājušā gadā nopirku vēl vienu hobijauto (987.2 Cayman) un tam varēju uztaisīt apkopes (tam bija tikai 79k km) un braukt ilgi neko nedarot, bet kā jau teicu, tad pats process patīk un jau arī šim auto brīdi neilgi pēc iegādes esmu veicis dāžadus uprage un preventīvo uzturēšanu un vāl pavasarī pāris lietas ir plānā. Lielākie upgrade ir Cayman R piekare (atsperes, pakaļējie amji, pakaļējā atsaite/stabilzatora stienis (priešējais ir identisks visiem 987), papildus OEM "super hot county" trešais centra radiators (ieteicams braucot trasē), izplūde un pārējais ir preventīva uzturēšana un vizuāli sīkumi.
Offline
Jurka88
24. Jan 2022, 09:39 #9606

Kopš: 08. Nov 2021

Ziņojumi: 462

Braucu ar:

Iespaidīgi ja gribas braukt 1.39 BSK - ir stipri lētāki varianti.

[ Šo ziņu laboja Jurka88, 24 Jan 2022, 09:40:30 ]

Offline
CP17
24. Jan 2022, 09:45 #9607

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Sargenģeli


24 Jan 2022, 09:30:59 @smudo rakstīja:

24 Jan 2022, 00:11:57 @Jurka88 rakstīja:

23 Jan 2022, 22:11:29 @smudo rakstīja:


Kādreiz būs jāuzraksta, ko esmu sadarījis abiem saviem hobijauto - man pirmos gadus pēc hobijauto iegādes modificēšanas process bieži sagādā tikapt lielu prieku, kā pati braukšana


Gribu zināt cik esi jau investējis savā 944T, ticu ka galīgi nav tas labākais price/performance auto.


Auto manā īpašumā ir jau gandrīz 10 gadus. Tajā laikā ir ticis pilnībā pārkrāsots, modificēta balstiekārta, remontēts un pārbūvēts dzinējs, priekšā 951 Turbo S bremzes, kādas 4 reizes esmu mainījis dažādus turbo set-upus, balstiekārtas setapus arī pāris reizes, jauna izplūde, ļoti daudz OEM detaļu, salonā sīkumi un pamatā apkopjas pie 944 speciālista. Principā tam auto lielākā daļa komponenšu ir mainītas uz jaunām OEM, vai aftremarket ar uzsvaru uz performace. Daudz kas trasei pirkts, jo esmu diezgan daudz gan YTR pasākumos braucis, gan LV un EE Porsche kluba pasākumos (labākais mans laiks BSK ir iebraukts nedaudz zem 1:39 un Pērnavā ap 1:31), bet principā auto vēl arvien ir tuvu stock vai arī uzlabots ar period correct Porsche detaļām un tam ir VS status. Pirms kāda laika, kad tika saskaitīti kādi 30k, pārstāju skaitīt Excel failā iztērēto naudu.
Summa sadalās starp uzturēšanu, remontiem un uzlabojumiem, kā arī aptuveni trešdaļa tur ir maksa par meistara darbu. Ja skatās objektīvi, tad nopērkot labi uzturētu 951, un neveicot būtiskas modifikācijas, summa varētu būt daudz reizes mazāka, īpaši, ja pašam ir vieta un laiks, kur to labot (auto glabājas garāžā, bet bez pacēlāja un bedres). Šogad pavasarī vēl pāris lietas gribu izdarīt un tad cerams, kādu laiku būs miers. Finansiāli, protams, ka izmesta nauda, jo ar visiem uzlabojumiem, diez vai tas jebkad maksās vairāk kā 12 - 15k EUR, bet iegūtā pieredze, emocijas, jauni draugi un paziņas, noteikti to atsver.

Pagājušā gadā nopirku vēl vienu hobijauto (987.2 Cayman) un tam varēju uztaisīt apkopes (tam bija tikai 79k km) un braukt ilgi neko nedarot, bet kā jau teicu, tad pats process patīk un jau arī šim auto brīdi neilgi pēc iegādes esmu veicis dāžadus uprage un preventīvo uzturēšanu un vāl pavasarī pāris lietas ir plānā. Lielākie upgrade ir Cayman R piekare (atsperes, pakaļējie amji, pakaļējā atsaite/stabilzatora stienis (priešējais ir identisks visiem 987), papildus OEM "super hot county" trešais centra radiators (ieteicams braucot trasē), izplūde un pārējais ir preventīva uzturēšana un vizuāli sīkumi.

Kamēr nav galerija, neticu nevienam vārdam

-----------------
Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу!
Offline
smudo
24. Jan 2022, 10:11 #9608

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3630

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


24 Jan 2022, 09:39:31 @Jurka88 rakstīja:
Iespaidīgi ja gribas braukt 1.39 BSK - ir stipri lētāki varianti.


Protams, ka ir tā, kā saki, ka tagad jebkurš 5-10 gadus vecs hot hatch easy nobrauks labāku laiku. Tas auto tiek izmantots youngtimer un PCL pasākumiem un ir nu jau 35 gadus vecs. Tam ir specifisks braukšanas sajūtas, jo nav nekādas elektronikas (pat ABS nav) un ir vecs turbo, kas pieslēdzas pa īstam virs 3k rpm. Tam ir maz asistējošs stūres pastiprinātājs, ar ļoti garu pārnesuma attiecību (jo base 944 nebija stūres pastiprinātāja) un pārējais paša rokās. Ir sanācis 2 reizes arī no trases izlidot - vienreiz Pērnavā (nesabremzējos no 190 ātrākas taisnes galā) un vienreiz BSK (apsteidzamais varbūt nemanīja un nepalaida droši garām un rezultātā pa vēlu sabremzējos un saslīdēju Slimnīcas līkumā), bet abas reizes viss veiksmīgi - beidzās tikai ar lakas/krāsas bojājumiem no oļiem bremzēšanas drošības zonā).
Offline
edzulis
24. Jan 2022, 10:12 #9609

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4


24 Jan 2022, 06:50:13 @JDS rakstīja:

Un tur 996 turbo ir leenaaks pat par 958to turbo s.


Kada zinja lenaks? Ja pat 100-200 atraks nedaudz. Var jau muldet, ko grib, bet vajag pieradijumus
Offline
smudo
24. Jan 2022, 10:13 #9610

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3630

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


24 Jan 2022, 09:45:07 @CP17 rakstīja:

Kamēr nav galerija, neticu nevienam vārdam


Esmu šajā topikā gadu gaitā licis bildes no dažādiem pasākumiem. Cenšos to pārāk bieži nedarīt, lai nav pārmetumu, kā ar Tavu ex E60
Offline
CP17
24. Jan 2022, 10:15 #9611

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Sargenģeli


24 Jan 2022, 10:13:10 @smudo rakstīja:

24 Jan 2022, 09:45:07 @CP17 rakstīja:

Kamēr nav galerija, neticu nevienam vārdam


Esmu šajā topikā gadu gaitā licis bildes no dažādiem pasākumiem. Cenšos to pārāk bieži nedarīt, lai nav pārmetumu, kā ar Tavu ex E60

Tak zinu zinu, vnk gribējās visu vienu viet lai var paskatīties hronoloģiski, kā arī lai nepazūd.

-----------------
Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу!
Offline
CP17
24. Jan 2022, 10:15 #9612

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Sargenģeli

Saņemies.

-----------------
Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу!
Offline
RS7
24. Jan 2022, 10:18 #9613

Kopš: 20. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 9318

Braucu ar: dīzeļ Teslu

@smudo toč uztaisi galeriju
leftij gaidam video 12sek 0-250
Offline
Jurka88
24. Jan 2022, 10:19 #9614

Kopš: 08. Nov 2021

Ziņojumi: 462

Braucu ar:

Vakar pie Mola redzēju melnu E31 uz M parallēlēm, pie stūres sieviete tā uz gadiem 30+
Viņai laikam neviens nav pateicis ka tā ir nākotnes klasika
Offline
JDS
24. Jan 2022, 10:36 #9615

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 10961

Braucu ar: 3, 5, TS, YP


24 Jan 2022, 10:12:17 @edzulis rakstīja:

24 Jan 2022, 06:50:13 @JDS rakstīja:

Un tur 996 turbo ir leenaaks pat par 958to turbo s.


Kada zinja lenaks? Ja pat 100-200 atraks nedaudz. Var jau muldet, ko grib, bet vajag pieradijumus

Pardon, jaa tieshaam 958tais ir nedaudz leenaaks. Et tas nemaina lietas buutiibu par paareejo
Offline
smudo
24. Jan 2022, 10:53 #9616

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3630

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


24 Jan 2022, 10:15:11 @CP17 rakstīja:

24 Jan 2022, 10:13:10 @smudo rakstīja:

24 Jan 2022, 09:45:07 @CP17 rakstīja:

Kamēr nav galerija, neticu nevienam vārdam


Esmu šajā topikā gadu gaitā licis bildes no dažādiem pasākumiem. Cenšos to pārāk bieži nedarīt, lai nav pārmetumu, kā ar Tavu ex E60

Tak zinu zinu, vnk gribējās visu vienu viet lai var paskatīties hronoloģiski, kā arī lai nepazūd.


Edgars pirms pāris nedēļām man jau it kā piešķīra tiesības veidot galeriju, lai pieseivotu to Cayman aprakstu ar bildēm, bet praksē kaut kas nenostrādāja, kā vajag.
Offline
JDS
24. Jan 2022, 11:10 #9617

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 10961

Braucu ar: 3, 5, TS, YP

Arii labpraat apskatiitu galeriju un staastu par Cayman
Offline
wheelie
24. Jan 2022, 11:18 #9618

Kopš: 21. Mar 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6799

Braucu ar: 1.6

Arī uzskatu, ka 996 ir underrated. Jebkurā gadījumā, tas ir un paliek 911. Targa, 4S, Turbo un GT modeļi ir

un gaidām bilžu vakaru no Salvja, ja

[ Šo ziņu laboja wheelie, 24 Jan 2022, 11:21:31 ]



-----------------
8)
Offline
elbee
24. Jan 2022, 11:37 #9619

Kopš: 22. Sep 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 252

Braucu ar:

Tikko delfos bija raksts ... "Džordžeto Džudžāro ir teicis, ka "galvenais lieliska auto dizaina elements ir pareizas proporcijas"

996 ir ļoti pareizas proporcijas. Neieslīgstot detaļās tas kopumā izskatās labāk par 997 un nākamajiem 911 pareizo proporciju dēļ. Paskatieties uz pirmās paaudzes GT3 vai Aero paku kādā koša krāsa, perfekts! Un arī standarta versijas gaišajos metaliskajos toņos ar pareizajiem diskiem izskatās perfekti.
Offline
Jurka88
24. Jan 2022, 11:38 #9620

Kopš: 08. Nov 2021

Ziņojumi: 462

Braucu ar:

Uz ielas 996 retāk redz kā jaunos 991/992
Arī izskatās labāk dēļ izmēra.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo