Online
Pašreiz BMWPower skatās 217 viesi un 4 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Nākotnes klasika
Autors | Ziņojums |
badmoon | 24. Jan 2022, 02:48 |
#9601
|
| Kopš: 27. Jun 2005
Ziņojumi: 8441
Braucu ar: Braucu ar
| Renault Clio V6 | Offline | | |
Lafter | 24. Jan 2022, 02:49 |
#9602
|
| Kopš: 23. Sep 2007
Ziņojumi: 28686
Braucu ar: wv
|
24 Jan 2022, 02:48:00 @badmoon rakstīja:
Renault Clio V6
Pardon- clio. Tev taisnîba.
----------------- Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
| Offline | | |
azlk | 24. Jan 2022, 03:11 |
#9603
|
| Kopš: 26. Dec 2021
Ziņojumi: 125
Braucu ar:
| to clio v6 es redzēju servisā pie b-russian, vot tās ir ģēla. Ar to gribētos izbraukt un saprast kā būvēts un kas no tā ir sanācis | Offline | | |
JDS | 24. Jan 2022, 06:50 |
#9604
|
| Kopš: 18. Mar 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 10961
Braucu ar: 3, 5, TS, YP
|
23 Jan 2022, 22:31:50 @edzulis rakstīja:
Trasē viņš ir sūdz, vismaz ar stock bremzēm un automātu. Man nepatika un vairāk tur nelienu. Tagad gan ir bremžu upgrade uz gt3 6pot, bet tāpat nelienu un nelīdīšu. Konkrēti zinu, ka gaitā ir jūtami ātrāks par 991 gts. Man nav stocks. Kādas vēl cayennes Tūnēts metzgers nav joka lieta, to tā kā vajadzētu sajēgt 996tt iespējams ir nopietnākais auto par savu, nelielu naudu. Pateikt, ka tas ir tizls vai sudz var tikai pilnīgs cirvis Tad jau 993 turbo ir 5x lielāks suudz, lai arī 3x dārgāks. Aaa, pareiz, lampas pareizākas un aukstā laikā sūdīgāk silst salons
Edzuli, nu uztver mieriigaak. Kaa es varu zinat, ka tev nav stock Es runaaju par stock modeljiem. Un tur 996 turbo ir leenaaks pat par 958to turbo s. Nerunaajot jau par turbos hibriidu un turbo gt, tur vispaar ir kosmos starpiiba. Ar panameraam ir veel lielaaka atstarpe. Stock tas ir leenaakais un leetaakais no 911, taa nu tas dienzheel ir. Un kaa jau sheit mineeja, 996 liela tikai to iipashnieki. Boxsters ar 911 aizmuguri.
Par to, ka nav stocks, nu arii tos ne- porschus (panama, cay) var satuneet
Lafter, viss ir nosaciiti. Un kad liekas wow, shitas super veras utt, vienkarshi nakamreiz vajag pabraukt ar ko aatraaku. Un vairs viss neliksies tik viennoziimiigi. Ar 911 es domaaju te ir pietiekosi braukusi
Edzuli, 911 vienoziimiigi ir ljoti forshi auto, ar veesturi, skaisti (iznjemot 996 ) un vispaar Porsche ir
Pat Skoda cayenne un vag panamera.
Un 996 es saliidzinu ar paareejiem 911 nevis kaadaam citaam markaam vai tamliidziigi. Tas ir tieshi starp 911[ Šo ziņu laboja JDS, 24 Jan 2022, 09:34:40 ] | Offline | | |
smudo | 24. Jan 2022, 09:30 |
#9605
|
| Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3630
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
24 Jan 2022, 00:11:57 @Jurka88 rakstīja:
23 Jan 2022, 22:11:29 @smudo rakstīja:
Kādreiz būs jāuzraksta, ko esmu sadarījis abiem saviem hobijauto - man pirmos gadus pēc hobijauto iegādes modificēšanas process bieži sagādā tikapt lielu prieku, kā pati braukšana
Gribu zināt cik esi jau investējis savā 944T, ticu ka galīgi nav tas labākais price/performance auto.
Auto manā īpašumā ir jau gandrīz 10 gadus. Tajā laikā ir ticis pilnībā pārkrāsots, modificēta balstiekārta, remontēts un pārbūvēts dzinējs, priekšā 951 Turbo S bremzes, kādas 4 reizes esmu mainījis dažādus turbo set-upus, balstiekārtas setapus arī pāris reizes, jauna izplūde, ļoti daudz OEM detaļu, salonā sīkumi un pamatā apkopjas pie 944 speciālista. Principā tam auto lielākā daļa komponenšu ir mainītas uz jaunām OEM, vai aftremarket ar uzsvaru uz performace. Daudz kas trasei pirkts, jo esmu diezgan daudz gan YTR pasākumos braucis, gan LV un EE Porsche kluba pasākumos (labākais mans laiks BSK ir iebraukts nedaudz zem 1:39 un Pērnavā ap 1:31), bet principā auto vēl arvien ir tuvu stock vai arī uzlabots ar period correct Porsche detaļām un tam ir VS status. Pirms kāda laika, kad tika saskaitīti kādi 30k, pārstāju skaitīt Excel failā iztērēto naudu.
Summa sadalās starp uzturēšanu, remontiem un uzlabojumiem, kā arī aptuveni trešdaļa tur ir maksa par meistara darbu. Ja skatās objektīvi, tad nopērkot labi uzturētu 951, un neveicot būtiskas modifikācijas, summa varētu būt daudz reizes mazāka, īpaši, ja pašam ir vieta un laiks, kur to labot (auto glabājas garāžā, bet bez pacēlāja un bedres). Šogad pavasarī vēl pāris lietas gribu izdarīt un tad cerams, kādu laiku būs miers. Finansiāli, protams, ka izmesta nauda, jo ar visiem uzlabojumiem, diez vai tas jebkad maksās vairāk kā 12 - 15k EUR, bet iegūtā pieredze, emocijas, jauni draugi un paziņas, noteikti to atsver.
Pagājušā gadā nopirku vēl vienu hobijauto (987.2 Cayman) un tam varēju uztaisīt apkopes (tam bija tikai 79k km) un braukt ilgi neko nedarot, bet kā jau teicu, tad pats process patīk un jau arī šim auto brīdi neilgi pēc iegādes esmu veicis dāžadus uprage un preventīvo uzturēšanu un vāl pavasarī pāris lietas ir plānā. Lielākie upgrade ir Cayman R piekare (atsperes, pakaļējie amji, pakaļējā atsaite/stabilzatora stienis (priešējais ir identisks visiem 987), papildus OEM "super hot county" trešais centra radiators (ieteicams braucot trasē), izplūde un pārējais ir preventīva uzturēšana un vizuāli sīkumi. | Offline | | |
Jurka88 | 24. Jan 2022, 09:39 |
#9606
|
| Kopš: 08. Nov 2021
Ziņojumi: 462
Braucu ar:
| Iespaidīgi ja gribas braukt 1.39 BSK - ir stipri lētāki varianti. [ Šo ziņu laboja Jurka88, 24 Jan 2022, 09:40:30 ] | Offline | | |
CP17 | 24. Jan 2022, 09:45 |
#9607
|
| Kopš: 17. Dec 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 17
Braucu ar: Sargenģeli
|
24 Jan 2022, 09:30:59 @smudo rakstīja:
24 Jan 2022, 00:11:57 @Jurka88 rakstīja:
23 Jan 2022, 22:11:29 @smudo rakstīja:
Kādreiz būs jāuzraksta, ko esmu sadarījis abiem saviem hobijauto - man pirmos gadus pēc hobijauto iegādes modificēšanas process bieži sagādā tikapt lielu prieku, kā pati braukšana
Gribu zināt cik esi jau investējis savā 944T, ticu ka galīgi nav tas labākais price/performance auto.
Auto manā īpašumā ir jau gandrīz 10 gadus. Tajā laikā ir ticis pilnībā pārkrāsots, modificēta balstiekārta, remontēts un pārbūvēts dzinējs, priekšā 951 Turbo S bremzes, kādas 4 reizes esmu mainījis dažādus turbo set-upus, balstiekārtas setapus arī pāris reizes, jauna izplūde, ļoti daudz OEM detaļu, salonā sīkumi un pamatā apkopjas pie 944 speciālista. Principā tam auto lielākā daļa komponenšu ir mainītas uz jaunām OEM, vai aftremarket ar uzsvaru uz performace. Daudz kas trasei pirkts, jo esmu diezgan daudz gan YTR pasākumos braucis, gan LV un EE Porsche kluba pasākumos (labākais mans laiks BSK ir iebraukts nedaudz zem 1:39 un Pērnavā ap 1:31), bet principā auto vēl arvien ir tuvu stock vai arī uzlabots ar period correct Porsche detaļām un tam ir VS status. Pirms kāda laika, kad tika saskaitīti kādi 30k, pārstāju skaitīt Excel failā iztērēto naudu.
Summa sadalās starp uzturēšanu, remontiem un uzlabojumiem, kā arī aptuveni trešdaļa tur ir maksa par meistara darbu. Ja skatās objektīvi, tad nopērkot labi uzturētu 951, un neveicot būtiskas modifikācijas, summa varētu būt daudz reizes mazāka, īpaši, ja pašam ir vieta un laiks, kur to labot (auto glabājas garāžā, bet bez pacēlāja un bedres). Šogad pavasarī vēl pāris lietas gribu izdarīt un tad cerams, kādu laiku būs miers. Finansiāli, protams, ka izmesta nauda, jo ar visiem uzlabojumiem, diez vai tas jebkad maksās vairāk kā 12 - 15k EUR, bet iegūtā pieredze, emocijas, jauni draugi un paziņas, noteikti to atsver.
Pagājušā gadā nopirku vēl vienu hobijauto (987.2 Cayman) un tam varēju uztaisīt apkopes (tam bija tikai 79k km) un braukt ilgi neko nedarot, bet kā jau teicu, tad pats process patīk un jau arī šim auto brīdi neilgi pēc iegādes esmu veicis dāžadus uprage un preventīvo uzturēšanu un vāl pavasarī pāris lietas ir plānā. Lielākie upgrade ir Cayman R piekare (atsperes, pakaļējie amji, pakaļējā atsaite/stabilzatora stienis (priešējais ir identisks visiem 987), papildus OEM "super hot county" trešais centra radiators (ieteicams braucot trasē), izplūde un pārējais ir preventīva uzturēšana un vizuāli sīkumi.
Kamēr nav galerija, neticu nevienam vārdam
----------------- Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу! | Offline | | |
smudo | 24. Jan 2022, 10:11 |
#9608
|
| Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3630
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
24 Jan 2022, 09:39:31 @Jurka88 rakstīja:
Iespaidīgi ja gribas braukt 1.39 BSK - ir stipri lētāki varianti.
Protams, ka ir tā, kā saki, ka tagad jebkurš 5-10 gadus vecs hot hatch easy nobrauks labāku laiku. Tas auto tiek izmantots youngtimer un PCL pasākumiem un ir nu jau 35 gadus vecs. Tam ir specifisks braukšanas sajūtas, jo nav nekādas elektronikas (pat ABS nav) un ir vecs turbo, kas pieslēdzas pa īstam virs 3k rpm. Tam ir maz asistējošs stūres pastiprinātājs, ar ļoti garu pārnesuma attiecību (jo base 944 nebija stūres pastiprinātāja) un pārējais paša rokās. Ir sanācis 2 reizes arī no trases izlidot - vienreiz Pērnavā (nesabremzējos no 190 ātrākas taisnes galā) un vienreiz BSK (apsteidzamais varbūt nemanīja un nepalaida droši garām un rezultātā pa vēlu sabremzējos un saslīdēju Slimnīcas līkumā), bet abas reizes viss veiksmīgi - beidzās tikai ar lakas/krāsas bojājumiem no oļiem bremzēšanas drošības zonā). | Offline | | |
|
edzulis | 24. Jan 2022, 10:12 |
#9609
|
| Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
|
24 Jan 2022, 06:50:13 @JDS rakstīja:
Un tur 996 turbo ir leenaaks pat par 958to turbo s.
Kada zinja lenaks? Ja pat 100-200 atraks nedaudz. Var jau muldet, ko grib, bet vajag pieradijumus | Offline | | |
smudo | 24. Jan 2022, 10:13 |
#9610
|
| Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3630
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
24 Jan 2022, 09:45:07 @CP17 rakstīja:
Kamēr nav galerija, neticu nevienam vārdam
Esmu šajā topikā gadu gaitā licis bildes no dažādiem pasākumiem. Cenšos to pārāk bieži nedarīt, lai nav pārmetumu, kā ar Tavu ex E60 | Offline | | |
CP17 | 24. Jan 2022, 10:15 |
#9611
|
| Kopš: 17. Dec 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 17
Braucu ar: Sargenģeli
|
24 Jan 2022, 10:13:10 @smudo rakstīja:
24 Jan 2022, 09:45:07 @CP17 rakstīja:
Kamēr nav galerija, neticu nevienam vārdam
Esmu šajā topikā gadu gaitā licis bildes no dažādiem pasākumiem. Cenšos to pārāk bieži nedarīt, lai nav pārmetumu, kā ar Tavu ex E60
Tak zinu zinu, vnk gribējās visu vienu viet lai var paskatīties hronoloģiski, kā arī lai nepazūd.
----------------- Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу! | Offline | | |
CP17 | 24. Jan 2022, 10:15 |
#9612
|
| Kopš: 17. Dec 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 17
Braucu ar: Sargenģeli
| Saņemies.
----------------- Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу! | Offline | | |
RS7 | 24. Jan 2022, 10:18 |
#9613
|
| Kopš: 20. Mar 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 9318
Braucu ar: dīzeļ Teslu
| @smudo toč uztaisi galeriju
leftij gaidam video 12sek 0-250 | Offline | | |
Jurka88 | 24. Jan 2022, 10:19 |
#9614
|
| Kopš: 08. Nov 2021
Ziņojumi: 462
Braucu ar:
| Vakar pie Mola redzēju melnu E31 uz M parallēlēm, pie stūres sieviete tā uz gadiem 30+
Viņai laikam neviens nav pateicis ka tā ir nākotnes klasika | Offline | | |
JDS | 24. Jan 2022, 10:36 |
#9615
|
| Kopš: 18. Mar 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 10961
Braucu ar: 3, 5, TS, YP
|
24 Jan 2022, 10:12:17 @edzulis rakstīja:
24 Jan 2022, 06:50:13 @JDS rakstīja:
Un tur 996 turbo ir leenaaks pat par 958to turbo s.
Kada zinja lenaks? Ja pat 100-200 atraks nedaudz. Var jau muldet, ko grib, bet vajag pieradijumus
Pardon, jaa tieshaam 958tais ir nedaudz leenaaks. Et tas nemaina lietas buutiibu par paareejo | Offline | | |
smudo | 24. Jan 2022, 10:53 |
#9616
|
| Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3630
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
24 Jan 2022, 10:15:11 @CP17 rakstīja:
24 Jan 2022, 10:13:10 @smudo rakstīja:
24 Jan 2022, 09:45:07 @CP17 rakstīja:
Kamēr nav galerija, neticu nevienam vārdam
Esmu šajā topikā gadu gaitā licis bildes no dažādiem pasākumiem. Cenšos to pārāk bieži nedarīt, lai nav pārmetumu, kā ar Tavu ex E60
Tak zinu zinu, vnk gribējās visu vienu viet lai var paskatīties hronoloģiski, kā arī lai nepazūd.
Edgars pirms pāris nedēļām man jau it kā piešķīra tiesības veidot galeriju, lai pieseivotu to Cayman aprakstu ar bildēm, bet praksē kaut kas nenostrādāja, kā vajag.
| Offline | | |
|
JDS | 24. Jan 2022, 11:10 |
#9617
|
| Kopš: 18. Mar 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 10961
Braucu ar: 3, 5, TS, YP
| Arii labpraat apskatiitu galeriju un staastu par Cayman | Offline | | |
wheelie | 24. Jan 2022, 11:18 |
#9618
|
| Kopš: 21. Mar 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6799
Braucu ar: 1.6
| Arī uzskatu, ka 996 ir underrated. Jebkurā gadījumā, tas ir un paliek 911. Targa, 4S, Turbo un GT modeļi ir
un gaidām bilžu vakaru no Salvja, ja[ Šo ziņu laboja wheelie, 24 Jan 2022, 11:21:31 ]
----------------- 8) | Offline | | |
elbee | 24. Jan 2022, 11:37 |
#9619
|
| Kopš: 22. Sep 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 252
Braucu ar:
| Tikko delfos bija raksts ... "Džordžeto Džudžāro ir teicis, ka "galvenais lieliska auto dizaina elements ir pareizas proporcijas"
996 ir ļoti pareizas proporcijas. Neieslīgstot detaļās tas kopumā izskatās labāk par 997 un nākamajiem 911 pareizo proporciju dēļ. Paskatieties uz pirmās paaudzes GT3 vai Aero paku kādā koša krāsa, perfekts! Un arī standarta versijas gaišajos metaliskajos toņos ar pareizajiem diskiem izskatās perfekti. | Offline | | |
Jurka88 | 24. Jan 2022, 11:38 |
#9620
|
| Kopš: 08. Nov 2021
Ziņojumi: 462
Braucu ar:
| Uz ielas 996 retāk redz kā jaunos 991/992
Arī izskatās labāk dēļ izmēra. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|