Autors | Ziņojums |
edwin | 01. Dec 2020, 22:23 |
#9601
|
|
Kopš: 19. Jun 2009
Ziņojumi: 511
Braucu ar: e61 535d
|
01 Dec 2020, 22:13:30 @HiJaCKeR rakstīja:
01 Dec 2020, 22:06:00 @edwin rakstīja:
Kāds spečuks var palīdzēt ar virzienu?
E92 2010.g N57D30
Problēma tāda, ka no rītiem piestartējot motoru tas ~10 sec rūc labi, un nekas neliecina par to ka būtu kāds defekts, bet tad pēkšņi sāk raustīties apgriezieni, sajūta tāda, ka neiet vairāki cilindri un pa izpūtēju sāk nākt tādi indīgi dūmi.
Tā raustīšanās ilgst apmēram 15 sec un tad pārstāj. Pēc tam auto iet nevainojami un nekas neliecina par to, ka pirms tam ir bijis kāds defekts.
Tikko, kā pirmās pārbaudītas sprauslas uz stenda un saliktas jaunas kvēlsveces kā arī kvēlsveču bloks ir kārtībā.
Autiņam oriģināli 200k. Kvēpu filtrs deimžēl izgriests un noprogrammēts.
Man reāli zūd versijas
tas ir normāli ar amputētu DPF
Tieši kas tur ir normāli? Pie šādām izplūdes gāzēm tas filtrs būtu momentā ciet.
30 k jau nobraukti bez filtra bez problēmām, Viss saprāta robežās, jauda nav neadekvāti palielināta vai kas taml. |
Offline | |
|
edwin | 01. Dec 2020, 22:27 |
#9602
|
|
Kopš: 19. Jun 2009
Ziņojumi: 511
Braucu ar: e61 535d
|
01 Dec 2020, 22:13:46 @yanjux rakstīja:
01 Dec 2020, 22:06:00 @edwin rakstīja:
Kāds spečuks var palīdzēt ar virzienu?
E92 2010.g N57D30
Problēma tāda, ka no rītiem piestartējot motoru tas ~10 sec rūc labi, un nekas neliecina par to ka būtu kāds defekts, bet tad pēkšņi sāk raustīties apgriezieni, sajūta tāda, ka neiet vairāki cilindri un pa izpūtēju sāk nākt tādi indīgi dūmi.
Tā raustīšanās ilgst apmēram 15 sec un tad pārstāj. Pēc tam auto iet nevainojami un nekas neliecina par to, ka pirms tam ir bijis kāds defekts.
Tikko, kā pirmās pārbaudītas sprauslas uz stenda un saliktas jaunas kvēlsveces kā arī kvēlsveču bloks ir kārtībā.
Autiņam oriģināli 200k. Kvēpu filtrs deimžēl izgriests un noprogrammēts.
Man reāli zūd versijas
EGR
Tas kā prikols, vai ka tik viegla vaina, bet nevar atrast?
EGR noprogrammēts, Vai viņš var tā pie katras augsta motora startēšanas mēhiski pačakarēt situācju un tad viss ok?
P.S.
Info taisnajiem. Automobilis pa Rīgu nepārvietojās un prinču maigās plaušas nebendē.
|
Offline | |
|
vadjiksBMW | 01. Dec 2020, 22:28 |
#9603
|
|
Kopš: 16. Aug 2016
No: Olaine
Ziņojumi: 2678
Braucu ar: Populāko auto marku powerā.
| Nu indīga smirdoņa ir kā reiz no tā, ka kata nav un tādi dīzeļi smird visi, jo nesadeg līdz galam degviela po hodu, tas, ka kādā brīdī smirdēt sāk vēl vairāk nekā smird visu laiku jau ir papildus defekts, līdz ar raustīšanos.
Tiešām pie tādas problēmas neparādās kaut vai kļūdas , par kaspiča vienmēr piesauktajiem live rādījumiem vēl nerunājot |
Offline | |
|
Locis | 01. Dec 2020, 22:35 |
#9604
|
|
Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 11221
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
| Kaut kas jau nebija pirms tam kārtībā, ja pie 200k jau vajadzēja griezt ārā dpf. |
Offline | |
|
HiJaCKeR | 01. Dec 2020, 22:35 |
#9605
|
|
Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4648
Braucu ar: BMW E90 330i
|
01 Dec 2020, 22:23:14 @edwin rakstīja:
01 Dec 2020, 22:13:30 @HiJaCKeR rakstīja:
01 Dec 2020, 22:06:00 @edwin rakstīja:
Kāds spečuks var palīdzēt ar virzienu?
E92 2010.g N57D30
Problēma tāda, ka no rītiem piestartējot motoru tas ~10 sec rūc labi, un nekas neliecina par to ka būtu kāds defekts, bet tad pēkšņi sāk raustīties apgriezieni, sajūta tāda, ka neiet vairāki cilindri un pa izpūtēju sāk nākt tādi indīgi dūmi.
Tā raustīšanās ilgst apmēram 15 sec un tad pārstāj. Pēc tam auto iet nevainojami un nekas neliecina par to, ka pirms tam ir bijis kāds defekts.
Tikko, kā pirmās pārbaudītas sprauslas uz stenda un saliktas jaunas kvēlsveces kā arī kvēlsveču bloks ir kārtībā.
Autiņam oriģināli 200k. Kvēpu filtrs deimžēl izgriests un noprogrammēts.
Man reāli zūd versijas
tas ir normāli ar amputētu DPF
Tieši kas tur ir normāli? Pie šādām izplūdes gāzēm tas filtrs būtu momentā ciet.
30 k jau nobraukti bez filtra bez problēmām, Viss saprāta robežās, jauda nav neadekvāti palielināta vai kas taml.
flapus var mēģināt izņemt un izprogrammēt, tad gan noteikti aizies kā vajag |
Offline | |
|
Kaross | 01. Dec 2020, 23:18 |
#9606
|
|
Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
|
01 Dec 2020, 22:27:58 @edwin rakstīja:
01 Dec 2020, 22:13:46 @yanjux rakstīja:
01 Dec 2020, 22:06:00 @edwin rakstīja:
Kāds spečuks var palīdzēt ar virzienu?
E92 2010.g N57D30
Problēma tāda, ka no rītiem piestartējot motoru tas ~10 sec rūc labi, un nekas neliecina par to ka būtu kāds defekts, bet tad pēkšņi sāk raustīties apgriezieni, sajūta tāda, ka neiet vairāki cilindri un pa izpūtēju sāk nākt tādi indīgi dūmi.
Tā raustīšanās ilgst apmēram 15 sec un tad pārstāj. Pēc tam auto iet nevainojami un nekas neliecina par to, ka pirms tam ir bijis kāds defekts.
Tikko, kā pirmās pārbaudītas sprauslas uz stenda un saliktas jaunas kvēlsveces kā arī kvēlsveču bloks ir kārtībā.
Autiņam oriģināli 200k. Kvēpu filtrs deimžēl izgriests un noprogrammēts.
Man reāli zūd versijas
EGR
Tas kā prikols, vai ka tik viegla vaina, bet nevar atrast?
EGR noprogrammēts, Vai viņš var tā pie katras augsta motora startēšanas mēhiski pačakarēt situācju un tad viss ok?
P.S.
Info taisnajiem. Automobilis pa Rīgu nepārvietojās un prinču maigās plaušas nebendē.
Simptomi kā beigtam EGR.
Vēl jau jautājums kā un kur programmēts. Ja Balvos pie Alkaana kompjutermeistara, tad nebrīnies, ka tas auto visādus brīnumus dara.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
|
Offline | |
|
vadjiksBMW | 01. Dec 2020, 23:39 |
#9607
|
|
Kopš: 16. Aug 2016
No: Olaine
Ziņojumi: 2678
Braucu ar: Populāko auto marku powerā.
| psc laikam nav nekas, kas tajā nabaga auto nebūtu sapists tiešām brīnums, kāpēc vēl nav nočipots pie čoma garāžā pa lēto [ Šo ziņu laboja vadjiksBMW, 01 Dec 2020, 23:40:07 ] |
Offline | |
|
Atizz | 02. Dec 2020, 10:04 |
#9608
|
|
Kopš: 03. Jan 2010
Ziņojumi: 307
Braucu ar: e91
| Kādas atsauksmes par 318d motoriem N47? Ir kaut kādas liela starpība starp 2.0d un 1.8d, tieši tehniksi? |
Offline | |
|
|
sys9291 | 02. Dec 2020, 10:33 |
#9609
|
|
Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5203
Braucu ar: F20 R1200RT
|
02 Dec 2020, 10:04:34 @Atizz rakstīja:
Kādas atsauksmes par 318d motoriem N47? Ir kaut kādas liela starpība starp 2.0d un 1.8d, tieši tehniksi?
nav ne vainas, ja laicīgi mainīta sadales ķēde.
Abi dzinēji līdzīgi - bet pārtaisīt 18 par 20 nesanāks, pārāk daudz atšķirību... pie kam 18 manuālim nav klapes kolektorā... |
Offline | |
|
akrobaac | 03. Dec 2020, 13:16 |
#9610
|
|
Kopš: 10. Feb 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 402
Braucu ar: e90
| kur var nopirkt e90 aizmugurējo pagriezienu dzeltenās spuldzes?
----------------- Kvalitatīvi jumtu materiāli - www.vinteko.lv |
Offline | |
|
DOPING | 03. Dec 2020, 13:26 |
#9611
|
|
Kopš: 09. Sep 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 5407
Braucu ar: BMW
| Man ir Osram pieejamas, skaties PM
----------------- Piedāvāju jaunas auto daļas, eļļas, riepas, piekares daļas utt...
|
Offline | |
|
who | 03. Dec 2020, 15:44 |
#9612
|
|
Kopš: 18. May 2014
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 92
Braucu ar: e91
| Kur vislabāk ieteiktu mainīt dzinēja ķēdi un sajūgu ar sparatu reizē, auto e91 bez xdraiva, dzinējs n47 2.0d 135kw |
Offline | |
|
akrobaac | 04. Dec 2020, 16:18 |
#9613
|
|
Kopš: 10. Feb 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 402
Braucu ar: e90
| uzlika jaunus bremžu diskus un klučus - tagad čīkst! nebija lētie. kluči jāmaina?
----------------- Kvalitatīvi jumtu materiāli - www.vinteko.lv |
Offline | |
|
HS | 04. Dec 2020, 16:25 |
#9614
|
|
Kopš: 24. Apr 2014
No: Mazsalaca
Ziņojumi: 1103
Braucu ar: 523i un e65 735, ienīstu E-36, man ar besī biezie :@
| uzliku comline diskus un klučus, vispār nečīkst |
Offline | |
|
krushh | 04. Dec 2020, 17:47 |
#9615
|
|
Kopš: 28. Feb 2014
Ziņojumi: 482
Braucu ar: 1313, 98
|
04 Dec 2020, 16:18:33 @akrobaac rakstīja:
uzlika jaunus bremžu diskus un klučus - tagad čīkst! nebija lētie. kluči jāmaina?
Supporti satīrīti? Vadīklas neķīlē? |
Offline | |
|
desadesa | 04. Dec 2020, 18:01 |
#9616
|
|
Kopš: 01. Jul 2019
Ziņojumi: 2100
Braucu ar: noskrējienu <100k
|
04 Dec 2020, 16:18:33 @akrobaac rakstīja:
uzlika jaunus bremžu diskus un klučus - tagad čīkst! nebija lētie. kluči jāmaina?
Čīkst uzlikas |
Offline | |
|
|
krushh | 04. Dec 2020, 18:03 |
#9617
|
|
Kopš: 28. Feb 2014
Ziņojumi: 482
Braucu ar: 1313, 98
|
04 Dec 2020, 18:01:01 @desadesa rakstīja:
04 Dec 2020, 16:18:33 @akrobaac rakstīja:
uzlika jaunus bremžu diskus un klučus - tagad čīkst! nebija lētie. kluči jāmaina?
Čīkst uzlikas
Brake squeal is common and can be caused by a number of conditions: Worn pads, glazed pads and rotors, broken anti rattle clips, lack of pad insulation or insulation shims, and incorrect rotor surface cut or no surface cut at all. |
Offline | |
|
Janis_Janis | 04. Dec 2020, 20:08 |
#9618
|
|
Kopš: 15. Nov 2018
Ziņojumi: 163
Braucu ar:
| M47 120kw pie kā un pa cik ķēdi nomainīt? |
Offline | |
|
smilee45 | 04. Dec 2020, 20:48 |
#9619
|
|
Kopš: 26. Jan 2014
Ziņojumi: 986
Braucu ar:
|
04 Dec 2020, 20:08:40 @Janis_Janis rakstīja:
M47 120kw pie kā un pa cik ķēdi nomainīt?
Ķedes vietā nomaini eļļu un brauc tālāk
Tie dzinēji tagad ir sasnieguši protams kā kurš, bet 500-600k nobraukumu, bez jelkādām ķēžu maiņām |
Offline | |
|
vadjiksBMW | 04. Dec 2020, 22:04 |
#9620
|
|
Kopš: 16. Aug 2016
No: Olaine
Ziņojumi: 2678
Braucu ar: Populāko auto marku powerā.
| Jāsaka, ka piekrītu, ka nav jēgas viņiem mainīt ķēdes.
Ja nu tomēr nagi neiz mainīt nelikt BGA |
Offline | |
|