Online
Pašreiz BMWPower skatās 208 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Ceļi...
Autors | Ziņojums |
Android | | Kopš: 16. Dec 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 5114
Braucu ar: pilnpiedziņas nemotoru
|
13 Mar 2011, 23:17:34 Ekimons rakstīja:
13 Mar 2011, 20:21:23 Modrs rakstīja:
bļec šovakar uz Jūrmalas apvedceļa saskaidīju ~ 9 auto ar pārsistiem riteņiem.
Vakar turpat braucu. Brinums, ka nav vēl neviens purns purnā salicies, jo, ja grib tur puslīdz normāli pārvietoties, jābrauc pa ceļa vidu
PILNĪGĀ dirsā
Kurš tieši posms? Vienk no Priedaines līdz Salas pagasta robežai ceļu uztur Jūrmala, no Salas pagasta robežas līdz tiltam pār Lielupi (ieskaitot arī tiltu) uztur LVC.
----------------- В этом вашем интернете хрен поймешь, кто прикалывается, а кто реально дебил.
| Offline | | |
Modrs | | Kopš: 22. Nov 2004
No: Talsi
Ziņojumi: 10356
Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu
|
13 Mar 2011, 23:14:25 Android rakstīja:
Un vēlreiz atkārtoju - problēma nevis tajā, ka ceļa rekonstruēšanas vietā lāpa bedres, bet tajā, ka valdība kopš "neatkarības" atgūšanas vairāk vai mazāk visu laiku nedod ceļiem naudu, kura pienāktos - vairāk par 60% no akcīzes nekad nav bijis, tagad laikam ~25...
es arī vairāk nepiešķirtu tām rukabludu ļimonadņiku brigādēm, ja vienā setā nevar aizlāpīt bedri.
Ja kārtīgi darītu savu darbu, ka ņekuj iekļautos budžetā.
bļec, a tu varētu nosapņot un pateikt, vot kā juridiski piespiest samaksāt radušos zaudējumus autovadītājam...?
ok, es to ceļa posmu zinu, bet citi nē. kā brauc tā kujakš riepa pzdc. [ Šo ziņu laboja Modrs, 13 Mar 2011, 23:25:19 ] | Offline | | |
Modrs | | Kopš: 22. Nov 2004
No: Talsi
Ziņojumi: 10356
Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu
|
13 Mar 2011, 23:19:20 Android rakstīja:
13 Mar 2011, 23:17:34 Ekimons rakstīja:
13 Mar 2011, 20:21:23 Modrs rakstīja:
bļec šovakar uz Jūrmalas apvedceļa saskaidīju ~ 9 auto ar pārsistiem riteņiem.
Vakar turpat braucu. Brinums, ka nav vēl neviens purns purnā salicies, jo, ja grib tur puslīdz normāli pārvietoties, jābrauc pa ceļa vidu
PILNĪGĀ dirsā
Kurš tieši posms? Vienk no Priedaines līdz Salas pagasta robežai ceļu uztur Jūrmala, no Salas pagasta robežas līdz tiltam pār Lielupi (ieskaitot arī tiltu) uztur LVC.
salas pagasts - priedaine[ Šo ziņu laboja Modrs, 13 Mar 2011, 23:22:45 ] | Offline | | |
Diplomats | | Kopš: 29. Jul 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 368
Braucu ar: glamūrīgu senu limuzīnu
|
13 Mar 2011, 23:15:51 Android rakstīja:
13 Mar 2011, 23:09:52 Diplomats rakstīja:
13 Mar 2011, 22:39:51 karlsonss rakstīja:
13 Mar 2011, 22:33:10 Diplomats rakstīja:
Turcijā, dzīvo viņi diezgan zemā līmenī, braukā arī ar pārsvarā šrotiem, BET TIE CEĻI!!! visur viss smuki, taisni, gludi.. protams paši viņi komentēja ka tie ceļi ir dārgi, bet toties 15 gadus bez problēmām un bedrēm!
nezinu kaa turcijaa, bet ukrainaa turku buuveetie celji liidzinaas muusu ogres posmam. tur turki buuvee kkaadus rivnas-kijevas magistraales posmus, cik sapratu no ukrainju oligarha
kurš gals Ogres ceļam? Rīga-Ogre vai Ogre-Aizkraukle?
nu labi, turku melnstrādnieki ir viena lieta, bet pati Turcija, cita.. Jo paskaties, tā valsts ir milzīga un kaut vai iemetot google.com - road's in turkey, ir bilde, kur caur tuksnesi iet skaists asfalta ceļš.. nu hz kas tur pa temperatūrām vai nav vairāk par tiem 30grādiem, kā arī diez vai tas ceļš ir domāts ikdienas satiksmei, vairāk man liekas tieši fūrēm.
turcijā taču nav ziemas, līdz ar to ceļiem stipri vieglāk. Vai jūs bieži redzat, ka te pat LV pat stipri ielāpainie ceļa posmi vasarā jūk kopā? Nē. Nav ziemas - nav tādu problēmu.
nu labi, brukšana ta brukšana, bet tur ir konstanti vasara, respektīvi +/- ir tie 30 grādi, un tur rises neredzēju, nemaz nerunājot par to kas darās vasarā uz Rīgas HES.. | Offline | | |
Android | | Kopš: 16. Dec 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 5114
Braucu ar: pilnpiedziņas nemotoru
|
13 Mar 2011, 23:45:21 Diplomats rakstīja:
nu labi, brukšana ta brukšana, bet tur ir konstanti vasara, respektīvi +/- ir tie 30 grādi, un tur rises neredzēju, nemaz nerunājot par to kas darās vasarā uz Rīgas HES..
Pāris lapas iepriekš jau skaidroju - temperatūru diapazons nav tik plašs, līdz ar to var pielietot cietāku saistvielu kas labāk pretojas izspiedumu veidošanai. Pie mums asfalts ar tādu saistvielu ziemā vienā setā saplaisātu.
----------------- В этом вашем интернете хрен поймешь, кто прикалывается, а кто реально дебил.
| Offline | | |
Android | | Kopš: 16. Dec 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 5114
Braucu ar: pilnpiedziņas nemotoru
|
13 Mar 2011, 23:21:35 Modrs rakstīja:
13 Mar 2011, 23:14:25 Android rakstīja:
Un vēlreiz atkārtoju - problēma nevis tajā, ka ceļa rekonstruēšanas vietā lāpa bedres, bet tajā, ka valdība kopš "neatkarības" atgūšanas vairāk vai mazāk visu laiku nedod ceļiem naudu, kura pienāktos - vairāk par 60% no akcīzes nekad nav bijis, tagad laikam ~25...
es arī vairāk nepiešķirtu tām rukabludu ļimonadņiku brigādēm, ja vienā setā nevar aizlāpīt bedri.
Ja kārtīgi darītu savu darbu, ka ņekuj iekļautos budžetā.
bļec, a tu varētu nosapņot un pateikt, vot kā juridiski piespiest samaksāt radušos zaudējumus autovadītājam...?
ok, es to ceļa posmu zinu, bet citi nē. kā brauc tā kujakš riepa pzdc.
Par samaksu - nepisiet kapeiku, uztaisiet Kasko Bedres (laikam pāris latu uz gadu), tad ja būs zaudējumi, būs atlīdzība. Tālāk kasko kantoris provēs kasīties ar cēļa īpašnieku.
----------------- В этом вашем интернете хрен поймешь, кто прикалывается, а кто реально дебил.
| Offline | | |
Diplomats | | Kopš: 29. Jul 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 368
Braucu ar: glamūrīgu senu limuzīnu
|
13 Mar 2011, 23:49:41 Android rakstīja:
13 Mar 2011, 23:45:21 Diplomats rakstīja:
nu labi, brukšana ta brukšana, bet tur ir konstanti vasara, respektīvi +/- ir tie 30 grādi, un tur rises neredzēju, nemaz nerunājot par to kas darās vasarā uz Rīgas HES..
Pāris lapas iepriekš jau skaidroju - temperatūru diapazons nav tik plašs, līdz ar to var pielietot cietāku saistvielu kas labāk pretojas izspiedumu veidošanai. Pie mums asfalts ar tādu saistvielu ziemā vienā setā saplaisātu.
nu tad lai Latvijā radītu ideālu ceļu kas gods godam stāv ilgi un neizšķīst vajag mistiskās ceļu tantes kas strādā pa kapeiku un dzīvo aiz trejdeviņiem kalniem..
| Offline | | |
Android | | Kopš: 16. Dec 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 5114
Braucu ar: pilnpiedziņas nemotoru
|
13 Mar 2011, 23:52:57 Diplomats rakstīja:
13 Mar 2011, 23:49:41 Android rakstīja:
13 Mar 2011, 23:45:21 Diplomats rakstīja:
nu labi, brukšana ta brukšana, bet tur ir konstanti vasara, respektīvi +/- ir tie 30 grādi, un tur rises neredzēju, nemaz nerunājot par to kas darās vasarā uz Rīgas HES..
Pāris lapas iepriekš jau skaidroju - temperatūru diapazons nav tik plašs, līdz ar to var pielietot cietāku saistvielu kas labāk pretojas izspiedumu veidošanai. Pie mums asfalts ar tādu saistvielu ziemā vienā setā saplaisātu.
nu tad lai Latvijā radītu ideālu ceļu kas gods godam stāv ilgi un neizšķīst vajag mistiskās ceļu tantes kas strādā pa kapeiku un dzīvo aiz trejdeviņiem kalniem..
Vajag normālu finansējumu katru gadu, nevis vienā gadā maz, otrā gadā pavisam maz.
Un jā- LV ceļus uzturēt būs dārgāk nekā turcijā tieši dēļ klimata. Arī auto šeit rūsē vairāk un ziemā kurpes arī plīst aktīvāk Dienvidos, kur silts, dzīve vispār daudz lētāka - nav jātērē nauda apkurei, siltam apģērbam, var ēst mazāk - tāpēc šie tur arī var atļauties dienas vidū taisīt siestu uz 3-4 stundām kad ziemeļnieki turpina rukāt
----------------- В этом вашем интернете хрен поймешь, кто прикалывается, а кто реально дебил.
| Offline | | |
|
Jods | | Kopš: 29. Jan 2007
No: Varakļāni
Ziņojumi: 1207
Braucu ar: 600
| Nu bet man tik un ta neaiziet! Piemeram japāni var uzbuvet debesskrapi viena no pasaules seismiski aktivakajam zonam, bet Latvija nevar uzbuvet suda ceļu 21. gadsimta!? kamooooon | Offline | | |
fubuz | | Kopš: 19. Dec 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 5138
Braucu ar: trafic
| es tik dzirdēju, ka lāpāmie čaļi pelna tik daudz, ka tikt tur strādāt esot nereali tikt. un lkm tie, kas tiek ir caur kkādu pazīšanos. | Offline | | |
edzulis | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
| Manuprāt vajadzētu vienu kārtīgu protestu uzrīkot lai visādi piderasiņi rokaspuisīši like Augulis sāk biš iespringt, nevis staigā nolaizītu pričenīti un domā, ka viss forši un turpina tik saimniekot savā un sava saimnieka interesēs | Offline | | |
edzulis | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
|
14 Mar 2011, 00:00:33 fubuz rakstīja:
es tik dzirdēju, ka lāpāmie čaļi pelna tik daudz, ka tikt tur strādāt esot nereali tikt. un lkm tie, kas tiek ir caur kkādu pazīšanos.
Tas noteikti nevar būt! Tas vienkārši nav iespējams! Tu noteikti kļūdies
| Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
14 Mar 2011, 00:00:33 fubuz rakstīja:
es tik dzirdēju, ka lāpāmie čaļi pelna tik daudz, ka tikt tur strādāt esot nereali tikt. un lkm tie, kas tiek ir caur kkādu pazīšanos.
treknajos vienu kadru zinaju, teica, ka stuku nopelna, bet ir jarukaa dafiga.
ko tagad dara nezinu, sen neesmu saticis.
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
Izza | | Kopš: 01. Feb 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 145
Braucu ar: e21
| Šoziem ar sēdinātu kapli braukādams ,esmu sasitis divus diskus lupatās + stūres pirkstu ,dēļ mistiskām bedrēm ,kas pēkšņi uzrodas - bet nepazūd .. | Offline | | |
Srakans | | Kopš: 07. Aug 2005
Ziņojumi: 27800
Braucu ar:
|
14 Mar 2011, 01:04:33 Driver rakstīja:
14 Mar 2011, 00:00:33 fubuz rakstīja:
es tik dzirdēju, ka lāpāmie čaļi pelna tik daudz, ka tikt tur strādāt esot nereali tikt. un lkm tie, kas tiek ir caur kkādu pazīšanos.
treknajos vienu kadru zinaju, teica, ka stuku nopelna, bet ir jarukaa dafiga.
ko tagad dara nezinu, sen neesmu saticis.
Nu štuka treknajos gados, jā, šobrīd? Jā, kā tad
edit, nu ja dzīvo no 1dienas līdz 5dienai objektā un rauj pa 12h diennaktī tad varbūt, bet tas tāpat aiz astes pavilkts un uz papīra.[ Šo ziņu laboja Srakans, 14 Mar 2011, 01:25:16 ] | Offline | | |
Srakans | | Kopš: 07. Aug 2005
Ziņojumi: 27800
Braucu ar:
|
14 Mar 2011, 01:10:03 Izza rakstīja:
Šoziem ar sēdinātu kapli braukādams ,esmu sasitis divus diskus lupatās + stūres pirkstu ,dēļ mistiskām bedrēm ,kas pēkšņi uzrodas - bet nepazūd ..
Turpiniet braukt ar sēdinātiem kapļiem un raudāt arī turpmāk Vispār nav komentāru, brauc uz UK da vienalga. Pat vecajā Vācijā palielā pilsētā bija diezgan centrāla iela, pa kuru nācās šausmināties un lavierēt. | Offline | | |
|
krishus_1 | | Kopš: 13. Jan 2008
No: Liepāja
Ziņojumi: 1042
Braucu ar: BMW e30, Volvo XC90, VW Caddy un visādas Scania's
|
13 Mar 2011, 01:45:53 kro rakstīja:
Nu ok- fūre ir 40t, a sab trans pieturas Rīgā? Tur tas segums reizēm pat briesmīgāks ir. Visi troļļi un busi ir stipri zem 40T.... Tos ar pie +30 aizliedzam?
Kā ir citās valstīs? Ir tā, viss virs 7,5t, jeb virs 16t pie +30 apstājas? Neesmu dzirdējis....
Tādēļ, izņemot ceļa seguma kvalitāti, nespēju iedomāties- ar ko Latvija varētu būt tik unikāla....
kādreiz esiet aizdomājušies cik sver sabiedriskais transports??
mazais troleibuss/autobuss GVW ļīdz 20t
trīsasu troleibus/autobuss GVW līdz 30t (pašmasa ap 12t)
GVW- Gross vehicle weight tas ir pilns ar pasažieriem
Kro, īsti nesapratu, ko biji domājis ar aizdomāšanos Jo Tu savā postā faktiski apstiprināji manis iepriekš rakstīto, ka 30t buss ir ievērojami vieglāks par 40t fūri (25%), nemaz nerunājot par kokvedējiem, kuriem atļautas 52t...
Un par tām bremzēšanām un uzsākšanām ar īsti neiebraucu.... Tiešām kādam liekas, ka tās 40t fūres un 52t kokvedēji ar parašūtu bremzē? Tur notiek tas pats process, kas sab. trans., tik ar to atšķirību, ka iekustināta/ apturēta tiek daudz lielāka masa Tā ka, pēc šīs teorijas visiem krustojumiem vajadzētu izskatīties daudz briesmīgākiem, nekā sab. trans. pieturvietas...., bet tā laikam īsti nav, ne?!
p.s. protams ir arī daži briesmīgi krustojumi un arī dažas labas pieturvietas.
| Offline | | |
RVR | | Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22288
Braucu ar: RVR
|
14 Mar 2011, 01:04:33 Driver rakstīja:
treknajos vienu kadru zinaju, teica, ka stuku nopelna, bet ir jarukaa dafiga
Un tas tipa ir baigi daudz par to darbu? Nu nez...
Viena lieta, ka tas fiziski nav nekāds vieglais darbs, bet cita lieta, ka tas diezgan spēcīgi bendē veselību. Visu dienu elpot tos tvaikus... | Offline | | |
skudza | | Kopš: 27. Jan 2009
Ziņojumi: 825
Braucu ar: pelēci
| Brīvdienās izbraucu pa P8 Inciems-Ķeģums. Domāju fiksi uztaisīšu shortcut'u, no Dpils šosejas uz Valmieras šoseju. Suntaži ir pilnīga bedre no zīmes līdz zīmei. Izskatās, ka to P8 drīz vispār varēs neizmantot - ielāps, bedre, bedre, ielāps, bedre. Ķeguma posmā arī tikai bedres.
Šorīt braucu pa Daugavas otru krastu, pa P85 Ķegums-Daugmale. Ideāli... bedres izsistas, `baltas šķembas mētājas pa brauktuvi. Drīz varēs tikai ar kāpurnieku maukt. Baloni nelīdz, ja iekrīt bedrē līdz asīm | Offline | | |
seeingman | | Kopš: 31. Oct 2010
No: Ogre
Ziņojumi: 1175
Braucu ar: turbo bamsli zem haubes
| sajūta tāda, ka to asfaltu taisa no cepumiem vismaz drūp viņš tik pat viegli.
Tagad, ar siltāka laika iestāšanos, visur veidojas dafiga jaunas bedres, un ne jau tās mazākās.
Nav jābūt zinātniekam, lai pateiktu, ka tas, ko jūs, ceļinieki, klājat tur virsū, ir pilnīgs sūds | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|