Online

Pašreiz BMWPower skatās 208 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek ielās?

Tēma: Ceļi...

AutorsZiņojums
Android
13. Mar 2011, 23:19 #961

Kopš: 16. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 5114

Braucu ar: pilnpiedziņas nemotoru


13 Mar 2011, 23:17:34 Ekimons rakstīja:

13 Mar 2011, 20:21:23 Modrs rakstīja:
bļec šovakar uz Jūrmalas apvedceļa saskaidīju ~ 9 auto ar pārsistiem riteņiem.


Vakar turpat braucu. Brinums, ka nav vēl neviens purns purnā salicies, jo, ja grib tur puslīdz normāli pārvietoties, jābrauc pa ceļa vidu

PILNĪGĀ dirsā

Kurš tieši posms? Vienk no Priedaines līdz Salas pagasta robežai ceļu uztur Jūrmala, no Salas pagasta robežas līdz tiltam pār Lielupi (ieskaitot arī tiltu) uztur LVC.


-----------------
В этом вашем интернете хрен поймешь, кто прикалывается, а кто реально дебил.
Offline
Modrs
13. Mar 2011, 23:21 #962

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10356

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu


13 Mar 2011, 23:14:25 Android rakstīja:
Un vēlreiz atkārtoju - problēma nevis tajā, ka ceļa rekonstruēšanas vietā lāpa bedres, bet tajā, ka valdība kopš "neatkarības" atgūšanas vairāk vai mazāk visu laiku nedod ceļiem naudu, kura pienāktos - vairāk par 60% no akcīzes nekad nav bijis, tagad laikam ~25...


es arī vairāk nepiešķirtu tām rukabludu ļimonadņiku brigādēm, ja vienā setā nevar aizlāpīt bedri.
Ja kārtīgi darītu savu darbu, ka ņekuj iekļautos budžetā.

bļec, a tu varētu nosapņot un pateikt, vot kā juridiski piespiest samaksāt radušos zaudējumus autovadītājam...?

ok, es to ceļa posmu zinu, bet citi nē. kā brauc tā kujakš riepa pzdc.

[ Šo ziņu laboja Modrs, 13 Mar 2011, 23:25:19 ]

Offline
Modrs
13. Mar 2011, 23:22 #963

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10356

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu


13 Mar 2011, 23:19:20 Android rakstīja:

13 Mar 2011, 23:17:34 Ekimons rakstīja:

13 Mar 2011, 20:21:23 Modrs rakstīja:
bļec šovakar uz Jūrmalas apvedceļa saskaidīju ~ 9 auto ar pārsistiem riteņiem.




Vakar turpat braucu. Brinums, ka nav vēl neviens purns purnā salicies, jo, ja grib tur puslīdz normāli pārvietoties, jābrauc pa ceļa vidu

PILNĪGĀ dirsā

Kurš tieši posms? Vienk no Priedaines līdz Salas pagasta robežai ceļu uztur Jūrmala, no Salas pagasta robežas līdz tiltam pār Lielupi (ieskaitot arī tiltu) uztur LVC.



salas pagasts - priedaine

[ Šo ziņu laboja Modrs, 13 Mar 2011, 23:22:45 ]

Offline
Diplomats
13. Mar 2011, 23:45 #964

Kopš: 29. Jul 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 368

Braucu ar: glamūrīgu senu limuzīnu


13 Mar 2011, 23:15:51 Android rakstīja:

13 Mar 2011, 23:09:52 Diplomats rakstīja:

13 Mar 2011, 22:39:51 karlsonss rakstīja:

13 Mar 2011, 22:33:10 Diplomats rakstīja:
Turcijā, dzīvo viņi diezgan zemā līmenī, braukā arī ar pārsvarā šrotiem, BET TIE CEĻI!!! visur viss smuki, taisni, gludi.. protams paši viņi komentēja ka tie ceļi ir dārgi, bet toties 15 gadus bez problēmām un bedrēm!


nezinu kaa turcijaa, bet ukrainaa turku buuveetie celji liidzinaas muusu ogres posmam. tur turki buuvee kkaadus rivnas-kijevas magistraales posmus, cik sapratu no ukrainju oligarha


kurš gals Ogres ceļam? Rīga-Ogre vai Ogre-Aizkraukle?
nu labi, turku melnstrādnieki ir viena lieta, bet pati Turcija, cita.. Jo paskaties, tā valsts ir milzīga un kaut vai iemetot google.com - road's in turkey, ir bilde, kur caur tuksnesi iet skaists asfalta ceļš.. nu hz kas tur pa temperatūrām vai nav vairāk par tiem 30grādiem, kā arī diez vai tas ceļš ir domāts ikdienas satiksmei, vairāk man liekas tieši fūrēm.

turcijā taču nav ziemas, līdz ar to ceļiem stipri vieglāk. Vai jūs bieži redzat, ka te pat LV pat stipri ielāpainie ceļa posmi vasarā jūk kopā? Nē. Nav ziemas - nav tādu problēmu.



nu labi, brukšana ta brukšana, bet tur ir konstanti vasara, respektīvi +/- ir tie 30 grādi, un tur rises neredzēju, nemaz nerunājot par to kas darās vasarā uz Rīgas HES..
Offline
Android
13. Mar 2011, 23:49 #965

Kopš: 16. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 5114

Braucu ar: pilnpiedziņas nemotoru


13 Mar 2011, 23:45:21 Diplomats rakstīja:


nu labi, brukšana ta brukšana, bet tur ir konstanti vasara, respektīvi +/- ir tie 30 grādi, un tur rises neredzēju, nemaz nerunājot par to kas darās vasarā uz Rīgas HES..

Pāris lapas iepriekš jau skaidroju - temperatūru diapazons nav tik plašs, līdz ar to var pielietot cietāku saistvielu kas labāk pretojas izspiedumu veidošanai. Pie mums asfalts ar tādu saistvielu ziemā vienā setā saplaisātu.


-----------------
В этом вашем интернете хрен поймешь, кто прикалывается, а кто реально дебил.
Offline
Android
13. Mar 2011, 23:50 #966

Kopš: 16. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 5114

Braucu ar: pilnpiedziņas nemotoru


13 Mar 2011, 23:21:35 Modrs rakstīja:

13 Mar 2011, 23:14:25 Android rakstīja:
Un vēlreiz atkārtoju - problēma nevis tajā, ka ceļa rekonstruēšanas vietā lāpa bedres, bet tajā, ka valdība kopš "neatkarības" atgūšanas vairāk vai mazāk visu laiku nedod ceļiem naudu, kura pienāktos - vairāk par 60% no akcīzes nekad nav bijis, tagad laikam ~25...


es arī vairāk nepiešķirtu tām rukabludu ļimonadņiku brigādēm, ja vienā setā nevar aizlāpīt bedri.
Ja kārtīgi darītu savu darbu, ka ņekuj iekļautos budžetā.

bļec, a tu varētu nosapņot un pateikt, vot kā juridiski piespiest samaksāt radušos zaudējumus autovadītājam...?

ok, es to ceļa posmu zinu, bet citi nē. kā brauc tā kujakš riepa pzdc.

Par samaksu - nepisiet kapeiku, uztaisiet Kasko Bedres (laikam pāris latu uz gadu), tad ja būs zaudējumi, būs atlīdzība. Tālāk kasko kantoris provēs kasīties ar cēļa īpašnieku.


-----------------
В этом вашем интернете хрен поймешь, кто прикалывается, а кто реально дебил.
Offline
Diplomats
13. Mar 2011, 23:52 #967

Kopš: 29. Jul 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 368

Braucu ar: glamūrīgu senu limuzīnu


13 Mar 2011, 23:49:41 Android rakstīja:

13 Mar 2011, 23:45:21 Diplomats rakstīja:


nu labi, brukšana ta brukšana, bet tur ir konstanti vasara, respektīvi +/- ir tie 30 grādi, un tur rises neredzēju, nemaz nerunājot par to kas darās vasarā uz Rīgas HES..

Pāris lapas iepriekš jau skaidroju - temperatūru diapazons nav tik plašs, līdz ar to var pielietot cietāku saistvielu kas labāk pretojas izspiedumu veidošanai. Pie mums asfalts ar tādu saistvielu ziemā vienā setā saplaisātu.



nu tad lai Latvijā radītu ideālu ceļu kas gods godam stāv ilgi un neizšķīst vajag mistiskās ceļu tantes kas strādā pa kapeiku un dzīvo aiz trejdeviņiem kalniem..


Offline
Android
13. Mar 2011, 23:57 #968

Kopš: 16. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 5114

Braucu ar: pilnpiedziņas nemotoru


13 Mar 2011, 23:52:57 Diplomats rakstīja:

13 Mar 2011, 23:49:41 Android rakstīja:

13 Mar 2011, 23:45:21 Diplomats rakstīja:


nu labi, brukšana ta brukšana, bet tur ir konstanti vasara, respektīvi +/- ir tie 30 grādi, un tur rises neredzēju, nemaz nerunājot par to kas darās vasarā uz Rīgas HES..

Pāris lapas iepriekš jau skaidroju - temperatūru diapazons nav tik plašs, līdz ar to var pielietot cietāku saistvielu kas labāk pretojas izspiedumu veidošanai. Pie mums asfalts ar tādu saistvielu ziemā vienā setā saplaisātu.



nu tad lai Latvijā radītu ideālu ceļu kas gods godam stāv ilgi un neizšķīst vajag mistiskās ceļu tantes kas strādā pa kapeiku un dzīvo aiz trejdeviņiem kalniem..




Vajag normālu finansējumu katru gadu, nevis vienā gadā maz, otrā gadā pavisam maz.
Un jā- LV ceļus uzturēt būs dārgāk nekā turcijā tieši dēļ klimata. Arī auto šeit rūsē vairāk un ziemā kurpes arī plīst aktīvāk Dienvidos, kur silts, dzīve vispār daudz lētāka - nav jātērē nauda apkurei, siltam apģērbam, var ēst mazāk - tāpēc šie tur arī var atļauties dienas vidū taisīt siestu uz 3-4 stundām kad ziemeļnieki turpina rukāt

-----------------
В этом вашем интернете хрен поймешь, кто прикалывается, а кто реально дебил.
Offline
Jods
13. Mar 2011, 23:59 #969

Kopš: 29. Jan 2007

No: Varakļāni

Ziņojumi: 1207

Braucu ar: 600

Nu bet man tik un ta neaiziet! Piemeram japāni var uzbuvet debesskrapi viena no pasaules seismiski aktivakajam zonam, bet Latvija nevar uzbuvet suda ceļu 21. gadsimta!? kamooooon
Offline
fubuz
14. Mar 2011, 00:00 #970

Kopš: 19. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 5138

Braucu ar: trafic

es tik dzirdēju, ka lāpāmie čaļi pelna tik daudz, ka tikt tur strādāt esot nereali tikt. un lkm tie, kas tiek ir caur kkādu pazīšanos.
Offline
edzulis
14. Mar 2011, 01:02 #971

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Manuprāt vajadzētu vienu kārtīgu protestu uzrīkot lai visādi piderasiņi rokaspuisīši like Augulis sāk biš iespringt, nevis staigā nolaizītu pričenīti un domā, ka viss forši un turpina tik saimniekot savā un sava saimnieka interesēs
Offline
edzulis
14. Mar 2011, 01:02 #972

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4


14 Mar 2011, 00:00:33 fubuz rakstīja:
es tik dzirdēju, ka lāpāmie čaļi pelna tik daudz, ka tikt tur strādāt esot nereali tikt. un lkm tie, kas tiek ir caur kkādu pazīšanos.


Tas noteikti nevar būt! Tas vienkārši nav iespējams! Tu noteikti kļūdies






















Offline
Driver
14. Mar 2011, 01:04 #973

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


14 Mar 2011, 00:00:33 fubuz rakstīja:
es tik dzirdēju, ka lāpāmie čaļi pelna tik daudz, ka tikt tur strādāt esot nereali tikt. un lkm tie, kas tiek ir caur kkādu pazīšanos.

treknajos vienu kadru zinaju, teica, ka stuku nopelna, bet ir jarukaa dafiga.
ko tagad dara nezinu, sen neesmu saticis.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Izza
14. Mar 2011, 01:10 #974

Kopš: 01. Feb 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 145

Braucu ar: e21

Šoziem ar sēdinātu kapli braukādams ,esmu sasitis divus diskus lupatās + stūres pirkstu ,dēļ mistiskām bedrēm ,kas pēkšņi uzrodas - bet nepazūd ..
Offline
Srakans
14. Mar 2011, 01:18 #975

Kopš: 07. Aug 2005

Ziņojumi: 27800

Braucu ar:


14 Mar 2011, 01:04:33 Driver rakstīja:

14 Mar 2011, 00:00:33 fubuz rakstīja:
es tik dzirdēju, ka lāpāmie čaļi pelna tik daudz, ka tikt tur strādāt esot nereali tikt. un lkm tie, kas tiek ir caur kkādu pazīšanos.

treknajos vienu kadru zinaju, teica, ka stuku nopelna, bet ir jarukaa dafiga.
ko tagad dara nezinu, sen neesmu saticis.

Nu štuka treknajos gados, jā, šobrīd? Jā, kā tad
edit, nu ja dzīvo no 1dienas līdz 5dienai objektā un rauj pa 12h diennaktī tad varbūt, bet tas tāpat aiz astes pavilkts un uz papīra.

[ Šo ziņu laboja Srakans, 14 Mar 2011, 01:25:16 ]

Offline
Srakans
14. Mar 2011, 01:21 #976

Kopš: 07. Aug 2005

Ziņojumi: 27800

Braucu ar:


14 Mar 2011, 01:10:03 Izza rakstīja:
Šoziem ar sēdinātu kapli braukādams ,esmu sasitis divus diskus lupatās + stūres pirkstu ,dēļ mistiskām bedrēm ,kas pēkšņi uzrodas - bet nepazūd ..

Turpiniet braukt ar sēdinātiem kapļiem un raudāt arī turpmāk Vispār nav komentāru, brauc uz UK da vienalga. Pat vecajā Vācijā palielā pilsētā bija diezgan centrāla iela, pa kuru nācās šausmināties un lavierēt.
Offline
krishus_1
14. Mar 2011, 09:12 #977

Kopš: 13. Jan 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 1042

Braucu ar: BMW e30, Volvo XC90, VW Caddy un visādas Scania's


13 Mar 2011, 01:45:53 kro rakstīja:

Nu ok- fūre ir 40t, a sab trans pieturas Rīgā? Tur tas segums reizēm pat briesmīgāks ir. Visi troļļi un busi ir stipri zem 40T.... Tos ar pie +30 aizliedzam?

Kā ir citās valstīs? Ir tā, viss virs 7,5t, jeb virs 16t pie +30 apstājas? Neesmu dzirdējis....
Tādēļ, izņemot ceļa seguma kvalitāti, nespēju iedomāties- ar ko Latvija varētu būt tik unikāla....


kādreiz esiet aizdomājušies cik sver sabiedriskais transports??
mazais troleibuss/autobuss GVW ļīdz 20t
trīsasu troleibus/autobuss GVW līdz 30t (pašmasa ap 12t)
GVW- Gross vehicle weight tas ir pilns ar pasažieriem


Kro, īsti nesapratu, ko biji domājis ar aizdomāšanos Jo Tu savā postā faktiski apstiprināji manis iepriekš rakstīto, ka 30t buss ir ievērojami vieglāks par 40t fūri (25%), nemaz nerunājot par kokvedējiem, kuriem atļautas 52t...

Un par tām bremzēšanām un uzsākšanām ar īsti neiebraucu.... Tiešām kādam liekas, ka tās 40t fūres un 52t kokvedēji ar parašūtu bremzē? Tur notiek tas pats process, kas sab. trans., tik ar to atšķirību, ka iekustināta/ apturēta tiek daudz lielāka masa Tā ka, pēc šīs teorijas visiem krustojumiem vajadzētu izskatīties daudz briesmīgākiem, nekā sab. trans. pieturvietas...., bet tā laikam īsti nav, ne?!

p.s. protams ir arī daži briesmīgi krustojumi un arī dažas labas pieturvietas.

Offline
RVR
14. Mar 2011, 09:38 #978

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22288

Braucu ar: RVR


14 Mar 2011, 01:04:33 Driver rakstīja:

treknajos vienu kadru zinaju, teica, ka stuku nopelna, bet ir jarukaa dafiga


Un tas tipa ir baigi daudz par to darbu? Nu nez...
Viena lieta, ka tas fiziski nav nekāds vieglais darbs, bet cita lieta, ka tas diezgan spēcīgi bendē veselību. Visu dienu elpot tos tvaikus...
Offline
skudza
14. Mar 2011, 10:13 #979

Kopš: 27. Jan 2009

Ziņojumi: 825

Braucu ar: pelēci

Brīvdienās izbraucu pa P8 Inciems-Ķeģums. Domāju fiksi uztaisīšu shortcut'u, no Dpils šosejas uz Valmieras šoseju. Suntaži ir pilnīga bedre no zīmes līdz zīmei. Izskatās, ka to P8 drīz vispār varēs neizmantot - ielāps, bedre, bedre, ielāps, bedre. Ķeguma posmā arī tikai bedres.

Šorīt braucu pa Daugavas otru krastu, pa P85 Ķegums-Daugmale. Ideāli... bedres izsistas, `baltas šķembas mētājas pa brauktuvi. Drīz varēs tikai ar kāpurnieku maukt. Baloni nelīdz, ja iekrīt bedrē līdz asīm
Offline
seeingman
14. Mar 2011, 10:32 #980

Kopš: 31. Oct 2010

No: Ogre

Ziņojumi: 1175

Braucu ar: turbo bamsli zem haubes

sajūta tāda, ka to asfaltu taisa no cepumiem vismaz drūp viņš tik pat viegli.
Tagad, ar siltāka laika iestāšanos, visur veidojas dafiga jaunas bedres, un ne jau tās mazākās.
Nav jābūt zinātniekam, lai pateiktu, ka tas, ko jūs, ceļinieki, klājat tur virsū, ir pilnīgs sūds
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo