Online
Pašreiz BMWPower skatās 212 viesi un 8 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Chiptuning
Autors | Ziņojums |
michals1 | | Kopš: 17. Apr 2019
No: Salaspils
Ziņojumi: 2037
Braucu ar: Pilnu ķerru uz taras punktu.Nekad un neko lēti netirgoju.Ja kādam vajag lēti-tas nav pie manis!
|
16 Nov 2019, 21:22:13 @depo rakstīja:
Starpcitu, Volvo pats piedāvā remapot savus auto, saglabājot garantiju.
Volvo
Tabula nav korekta/pilna/ | Offline | | |
depo | | Kopš: 09. Jan 2006
Ziņojumi: 20943
Braucu ar: Zirgu
| Kas tur nav korekts? | Offline | | |
michals1 | | Kopš: 17. Apr 2019
No: Salaspils
Ziņojumi: 2037
Braucu ar: Pilnu ķerru uz taras punktu.Nekad un neko lēti netirgoju.Ja kādam vajag lēti-tas nav pie manis!
| 17-18 gadā neuzrādās D3 motors.Bet dzīvē viņš ir. | Offline | | |
hasans | | Kopš: 04. Apr 2004
Ziņojumi: 7695
Braucu ar:
| Kā ar MB ML270cdi 2003' čipošanu? Kāds jaudas pieaugums? | Offline | | |
RZZ | | Kopš: 30. Apr 2011
No: Zilupe
Ziņojumi: 1413
Braucu ar: Plostu
|
16 Nov 2019, 21:22:13 @depo rakstīja:
Starpcitu, Volvo pats piedāvā remapot savus auto, saglabājot garantiju.
Volvo
LC arī Toyota centrā piedāvā nočipot par 1200e, jauda būšot +70%, patēriņš dirsā Bet ja patēriņš ir 12l, tad diez vai jauda atsvērs +1-2 l Domāju alternatīvu kas sliecās uz standarta čipošanu, bet hwz kā ir... | Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Interesanti zināt no kā viņi tos 70% izrauj. Reāli cilvēki ir tik lētticīgi?
Par piemēru ņemot to pašu LC (2018.g.) 2.8D ar 177Zs, sanāk ka jaudu paceļ līdz 300zs. Jā, protams. Saprastu vēl ja kādam mūsdienu dzinējam, bet ne jau tiem Toyotas 15 gadus atpalikušajiem dzinējiem, kas izskatās, ka paņemti no Belarus.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
laimislaimimigais | | Kopš: 06. Nov 2010
No: Jelgava
Ziņojumi: 53
Braucu ar:
| No visiem dīzeļ Koiyotiem, lielākais jaudas pieaugums būs LC 200 ar V8 dzinēju 4.5d 173kw, 235zs/615Nm.
Tie ir 40% pie Zs, 33% grieze.
Rezultāts pēc čiptūninga 241kw, 328zs un 820Nm.
5 tehniski vienādi dzinēji, ar atšķirìgām jaudām, stockā 235zs, 249zs, 265zs, 272zs, 286zs
Šiem ir neizturīgas galvas blìves, lìdzīgas kă padomju laika tehnikai.
Dīlera solītais 70% jaudas pieaugums,nav un nebūs. | Offline | | |
AF | | Kopš: 06. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4157
Braucu ar: stūri rokās!
| Ja mērīt uz leišu stenda, tad būs visi +100% | Offline | | |
|
RZZ | | Kopš: 30. Apr 2011
No: Zilupe
Ziņojumi: 1413
Braucu ar: Plostu
| Tas skaidrs ka diršana konkrētā, bet jautājums paliek aktuāls, kas nočipos, lai garantijā viss ok | Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7054
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
16 Nov 2019, 14:41:07 @RECARO rakstīja:
e60 3.0d(tomats) Jau vaczemee iznemtas iepl.kol. klapes noglusits egr uzlikts downpipe. dzinejs uzvedas bez problemam paterins uz borta kompi 8.2 pilsetaa.
Vieniigai pie silta dzineeja tuksgaita nedaudz zilie un smird pec nesadegusas degvielas .
cik saprotu un servisaa saka kada sprausla pieklibo.
ir iespeja atrast kura?
vai pastav iespeja ka nekorekti saregulets?
Un vai profilaksei ir kadi risinajumi?
Kas ar to 2t ellas pieliesanu degvielai?
Paldies ieprieksh
Iespējams, ka sprausla, iespējams, ka nē, iespējams, ka nenoadaptēts motors iesākumam. Tikpat labi arī var būt tik viegli neatrodama problēma un arī sprauslu var noteikt un var nenoteikt uz stenda, jo stenda pārbaude ir tāda so so, diezgan virspusēja un ne visus defektus spēj parādīt
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
|
18 Nov 2019, 16:53:39 @RZZ rakstīja:
Tas skaidrs ka diršana konkrētā, bet jautājums paliek aktuāls, kas nočipos, lai garantijā viss ok
Atbilde ir viena - ja ir bail par garantiju, tad par chiptuningu aizmirsti. Neviens nevarēs to garantēt un būs pilnīgs muļķis ja ko tādu darīs. Vai arī garantijas jautājumu gadījumā notīsies un varēsi ar savu garantiju braukt mājās. Ja ļoti gribēs, tad dīleris tāpat atradīs. Pēdējiem BMw modeļiem pat pie dīlera vari nebraukt un viņi jau uzzinās, ka notikusi iejaukšanās programmatūrā. M modeļiem jau ar F-sēriju sākot.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
depo | | Kopš: 09. Jan 2006
Ziņojumi: 20943
Braucu ar: Zirgu
| Toyota LC čipot vēlošajiem - Krievzemē diezgan lielā apjomā sprēgā virzuļi, pus gadu līdz gadu pēc čipošanas. [ Šo ziņu laboja depo, 18 Nov 2019, 18:02:45 ] | Offline | | |
laimislaimimigais | | Kopš: 06. Nov 2010
No: Jelgava
Ziņojumi: 53
Braucu ar:
| Sapist tukšgaitu var.
Bildē piemērs no dzìves ar audī markas automašīnu, arī no Vācijas. Dpf slēdzis off, sprauslas ok, tukšgaitā kūp.
Id +17% tukšgaitā utt..[ Šo ziņu laboja laimislaimimigais, 18 Nov 2019, 18:20:45 ] | Offline | | |
AF | | Kopš: 06. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4157
Braucu ar: stūri rokās!
|
18 Nov 2019, 16:53:39 @RZZ rakstīja:
Tas skaidrs ka diršana konkrētā, bet jautājums paliek aktuāls, kas nočipos, lai garantijā viss ok
nekas, ja gribēs visu pamanīs. | Offline | | |
AF | | Kopš: 06. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4157
Braucu ar: stūri rokās!
|
16 Nov 2019, 17:41:04 @Kaross rakstīja:
Distehnika;
Slokas 52 - Kaspars;
Mazā Rencēnu iela 10 - Slaviks;
Noteikti vēl kādi labi ir. Man ar šiem ir bijusi darīšana un visi ir labi meistari.
Ko es varu neieteikt - RPdiesel. Slāvu kantoris un uzmetēji.
Te varu pieminēt arī pie kā nebraukt: SNE serviss jeb dizeluserviss.lv - pidaru kantoris lielā līmenī. | Offline | | |
depo | | Kopš: 09. Jan 2006
Ziņojumi: 20943
Braucu ar: Zirgu
| 15 sūdzības | Offline | | |
|
michals1 | | Kopš: 17. Apr 2019
No: Salaspils
Ziņojumi: 2037
Braucu ar: Pilnu ķerru uz taras punktu.Nekad un neko lēti netirgoju.Ja kādam vajag lēti-tas nav pie manis!
|
18 Nov 2019, 21:11:53 @depo rakstīja:
15 sūdzības
Kādam poweristam pieder? | Offline | | |
smilee45 | | Kopš: 26. Jan 2014
Ziņojumi: 987
Braucu ar:
| MK noteikumi par tehnisko apskati, kas spēkā ar 01.03.2018.
Minēts -
8.2.2.2. Dūmainība
Transportlīdzekļiem, kuri pirmo reizi reģistrēti pirms 1980. gada 1. janvāra, dīzeļmotoru atgāzu kontroli neveic.
A. Prasības
A1. Dīzeļmotora atgāzu absorbcijas koeficienta k vērtība nedrīkst pārsniegt izgatavotāja noteikto. Ja transportlīdzeklim nav nosakāma izgatavotāja noteiktā koeficienta k vērtība un tas pirmo reizi reģistrēts, sākot ar 2017. gada 1. janvāri, koeficienta k vērtība nedrīkst pārsniegt 0,7.
Ja transportlīdzeklis pirmo reizi reģistrēts laikposmā no 2008. gada 1. jūlija līdz 2016. gada 31. decembrim, koeficienta k vērtība nedrīkst pārsniegt 1,5.
Ja transportlīdzeklis pirmo reizi reģistrēts līdz 2008. gada 30.jūnijam, koeficienta k vērtība nedrīkst pārsniegt 3,0 motoriem ar turbopūti un 2,5 motoriem bez turbopūtes.
Ja transportlīdzekļa atgāzu izplūdes sistēma aprīkota ar papildu cieto daļiņu filtru, dīzeļmotora atgāzu absorbcijas koeficienta k vērtība nedrīkst pārsniegt 0,7;
Ja izgatavotāja noteiktā atgāzu absorbcijas koeficienta k robežvērtība konkrētajam transportlīdzeklim ir lielāka par šajā apakšpunktā doto robežvērtību, konkrētajā gadījumā koeficienta k vērtība nedrīkst pārsniegt izgatavotāja noteikto.
"EuroVI/6" dīzeļmotoru atgāzu mērījumus brīvā paātrinājuma režīmā atļauts neveikt, ja OBD, kam pieslēdzas, izmantojot transportlīdzekļa elektronisko saskarni, neuzrāda kļūmi izplūdes emisiju kontroles sistēmas darbībā.
Kāds var pakomentēt šo?
0.7 dūmainība pieskaitas visiem, kuri no rūpnīcas ar DPF aprīkoti, neatkarīgi no gada? Jo vnk 06 2.0d ir ar dpf no rūpnīcas kurš ir izņemts. Dūmainība bija 0.9 un viss ok, skate logā.
Tad saprotu, ka 06gadam līdz 3.0?
| Offline | | |
nin2 | | Kopš: 08. Nov 2018
Ziņojumi: 72
Braucu ar:
| Pēc idejas vajadzēja izčakarēt | Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| 2006.gadam koeficients ir līdz 3.0. Neatkarīgi ir DPF vai nav.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|