Online
Pašreiz BMWPower skatās 186 viesi un 23 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Audi topiks
Autors | Ziņojums |
smudo | | Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3642
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
22 Jan 2024, 10:22:18 @daticho rakstīja:
22 Jan 2024, 09:57:23 @Gestus rakstīja:
Veho (Domenikss), Porsche savā laikā, Norde, Moller uz atsevišķiem auto un vēl daži labi.
Bet Tu gan jau kā dīleru pārstāvis (cik var noprast ir bijusi/ ir saistība ar kādiem dīleriem), gan jau atspēkosi manis teikto.
Porsche, nu nebūs gan taisnība Tiek izmantots šerlogs 99% un to var likt gan pats klients gan arī brauc uz BSA meistars
Bet par Domenikss savulaik tas gan bija dzirdēts, tur gan būs taisnība
Pret Sherlogu neviens dīleri neiebilst (pat tie, kas man iebilda pret Iglu), jo tur kā saprotu, tā sistēma ir autonoma - pašai pat sava baterija. | Online | | |
Gestus | | Kopš: 07. Mar 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 1181
Braucu ar: Paseratti
|
22 Jan 2024, 13:53:51 @smudo rakstīja:
22 Jan 2024, 10:22:18 @daticho rakstīja:
22 Jan 2024, 09:57:23 @Gestus rakstīja:
Veho (Domenikss), Porsche savā laikā, Norde, Moller uz atsevišķiem auto un vēl daži labi.
Bet Tu gan jau kā dīleru pārstāvis (cik var noprast ir bijusi/ ir saistība ar kādiem dīleriem), gan jau atspēkosi manis teikto.
Porsche, nu nebūs gan taisnība Tiek izmantots šerlogs 99% un to var likt gan pats klients gan arī brauc uz BSA meistars
Bet par Domenikss savulaik tas gan bija dzirdēts, tur gan būs taisnība
Pret Sherlogu neviens dīleri neiebilst (pat tie, kas man iebilda pret Iglu), jo tur kā saprotu, tā sistēma ir autonoma - pašai pat sava baterija.
Passive sistēmai jā, ir autonoma ar bateriju, bet Comfort sistēma, kas 99% visos BMW un Prosche stāv, tiek slēgta pie auto sistēmas un pamata barošana tiek ņemta no turienes, tāpēc jau arī tas pats BMW arī pašos sākumos protestēja pret Sherlog, tāpāt kā citi. | Offline | | |
daticho | | Kopš: 11. Jun 2007
No: Zilupe
Ziņojumi: 11399
Braucu ar: FN-15
|
22 Jan 2024, 13:51:40 @smudo rakstīja:
22 Jan 2024, 09:46:19 @daticho rakstīja:
Piemēram, kuri ir tie dīleri?
Moller ieteica izvairīties no Autonamā liktas Iglas uz C8 (uz C7 man tāda bija un zero problēmas), bet Inchcape teica, ka paši izsauks Autonamu pie viņiem vēl pirms auto nodošanas man un uzliks Iglu, ja vēlos
Cik zinu (un mēs arī), daudzi neatbalsta to kantori [ Šo ziņu laboja daticho, 22 Jan 2024, 14:08:25 ] | Offline | | |
daticho | | Kopš: 11. Jun 2007
No: Zilupe
Ziņojumi: 11399
Braucu ar: FN-15
|
22 Jan 2024, 14:01:11 @Gestus rakstīja:
22 Jan 2024, 13:53:51 @smudo rakstīja:
22 Jan 2024, 10:22:18 @daticho rakstīja:
22 Jan 2024, 09:57:23 @Gestus rakstīja:
Veho (Domenikss), Porsche savā laikā, Norde, Moller uz atsevišķiem auto un vēl daži labi.
Bet Tu gan jau kā dīleru pārstāvis (cik var noprast ir bijusi/ ir saistība ar kādiem dīleriem), gan jau atspēkosi manis teikto.
Porsche, nu nebūs gan taisnība Tiek izmantots šerlogs 99% un to var likt gan pats klients gan arī brauc uz BSA meistars
Bet par Domenikss savulaik tas gan bija dzirdēts, tur gan būs taisnība
Pret Sherlogu neviens dīleri neiebilst (pat tie, kas man iebilda pret Iglu), jo tur kā saprotu, tā sistēma ir autonoma - pašai pat sava baterija.
Passive sistēmai jā, ir autonoma ar bateriju, bet Comfort sistēma, kas 99% visos BMW un Prosche stāv, tiek slēgta pie auto sistēmas un pamata barošana tiek ņemta no turienes, tāpēc jau arī tas pats BMW arī pašos sākumos protestēja pret Sherlog, tāpāt kā citi.
točna zini? jo man cik zināms, sherlogs nekur netiek pieslēgts, tiek aktivizēts tikai pie auto meklēšanas.. tadēļ viņš ir tik pieprasīts "plato" auto ipašnikeu vidū un apdrošinātājiem sherlogs ļoti patīk | Offline | | |
Gestus | | Kopš: 07. Mar 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 1181
Braucu ar: Paseratti
|
22 Jan 2024, 14:11:43 @daticho rakstīja:
22 Jan 2024, 14:01:11 @Gestus rakstīja:
22 Jan 2024, 13:53:51 @smudo rakstīja:
22 Jan 2024, 10:22:18 @daticho rakstīja:
22 Jan 2024, 09:57:23 @Gestus rakstīja:
Veho (Domenikss), Porsche savā laikā, Norde, Moller uz atsevišķiem auto un vēl daži labi.
Bet Tu gan jau kā dīleru pārstāvis (cik var noprast ir bijusi/ ir saistība ar kādiem dīleriem), gan jau atspēkosi manis teikto.
Porsche, nu nebūs gan taisnība Tiek izmantots šerlogs 99% un to var likt gan pats klients gan arī brauc uz BSA meistars
Bet par Domenikss savulaik tas gan bija dzirdēts, tur gan būs taisnība
Pret Sherlogu neviens dīleri neiebilst (pat tie, kas man iebilda pret Iglu), jo tur kā saprotu, tā sistēma ir autonoma - pašai pat sava baterija.
Passive sistēmai jā, ir autonoma ar bateriju, bet Comfort sistēma, kas 99% visos BMW un Prosche stāv, tiek slēgta pie auto sistēmas un pamata barošana tiek ņemta no turienes, tāpēc jau arī tas pats BMW arī pašos sākumos protestēja pret Sherlog, tāpāt kā citi.
točna zini? jo man cik zināms, sherlogs nekur netiek pieslēgts, tiek aktivizēts tikai pie auto meklēšanas.. tadēļ viņš ir tik pieprasīts "plato" auto ipašnikeu vidū un apdrošinātājiem sherlogs ļoti patīk
Viņš ir pieprasīts, jo citu alternatīvu nav uz dārgo galu, lai apdrošinātu (apdrošinātāju prasība), vienīgais Sweds var neprasīts arī pa 150 000 EUR vērtam neko.
ne jau dēļ tā ka "nekur, nekas" netiek pieslēgts. Tik Volvo vēl nav atkosta un uz tiem neliek sherlog, tik SpotGuard, kas ar bateriju strādā. | Offline | | |
Laska | | Kopš: 11. Oct 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 508
Braucu ar: OOOO
|
22 Jan 2024, 14:08:08 @daticho rakstīja:
22 Jan 2024, 13:51:40 @smudo rakstīja:
22 Jan 2024, 09:46:19 @daticho rakstīja:
Piemēram, kuri ir tie dīleri?
Moller ieteica izvairīties no Autonamā liktas Iglas uz C8 (uz C7 man tāda bija un zero problēmas), bet Inchcape teica, ka paši izsauks Autonamu pie viņiem vēl pirms auto nodošanas man un uzliks Iglu, ja vēlos
Cik zinu (un mēs arī), daudzi neatbalsta to kantori
Moller tagad liek Svellux un vēl kaut kādu vienu drusk lētāku brendu.
Cik zinu, sliktās atsauksmes par Iglu uz Audi sāka uzpeldēt, jo esot bijuši gadījumi uz atsevišķiem modeļiem, ka dēļ tās it kā esot 'nodeguši' auto bloki.
Pašam ir bijusi igla uz diviem b8 un ~7 gadu laikā nav bijusi neviena problēma.
| Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4371
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Nodeguši bloki izklausās pēc pasakām. Igla pieslēdzas CAN databus. CAN tīklā sūta, saņem messages un tas arī viss. Nav tāda CAN message - pašiznīcinies. Teorētiski sūtot varbūt vienu ziņu 1000 reizes un izpildot kādu funkciju nepārtraukti - piemēram, aizslēdz, atslēdz durvis, tas bloks varētu uzsilt, nodegt. Drīzāk gan ātrāk izlādētos akumulators nekā kādam blokam kaut kas notiktu.
Bloki tāpat saņem tikai jau iepriekš "zināmas", ieprogrammētas komandas.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
Laska | | Kopš: 11. Oct 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 508
Braucu ar: OOOO
| Citēju to, ko anti-'iglisti' man minēja, brīdī, kad arī nākamajam gribēju likt iglu. Tip, ka kaut kādos specifiskos modeļos dēļ iglas gļuko auto elektronika.
Kā teicu - pašam ar iglu problēmu nebija.[ Šo ziņu laboja Laska, 23 Jan 2024, 01:07:49 ] | Offline | | |
|
Rudzins | | Kopš: 06. Oct 2011
Ziņojumi: 2448
Braucu ar: tavas sievas māsīcas bērna krustmātes māsu
| Vajag notīt 100,000km (A4 sline 2009 B8 2.0tdi)
Tie kas var, ar cenām PM
… visi kas grib iekunkstēt, - auto Rotterdamā ies konteinerā un peldēs prom. Nav priekš vietējā tirga. | Offline | | |
Gestus | | Kopš: 07. Mar 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 1181
Braucu ar: Paseratti
| Cik liela atšķirība ir starp oģinālo un Hella izstrādājumu ?
Respektīvi, atkal nobeidzās aklo zonu Master bloks, kas bija mainīts pirms diviem gadiem un likts orģinālais pie moller. Protams nobeidzās 2 nedēļas pēc 2 gadu garantijas beigām.
Orģinālais ap 860 EUR jauns, bez atlaides.
Pēc detaļas numura piemeram IC24 uzrāda HELLA pa 384 EUR Links
Kaut kādā eparts it kā to pašu HELLA atrod vēl lētāk 233 EUR Links 2
kaut kā baigi lielā cenu izkliede, kas mani dara aizdomīgu
Līdz ar to jautājums, vai ir vērts likt to hella, vai arī atkal orģinālo un pēc garantijas beigās gaidīt ka atkal jāmaina
Detaļas nummurs 4G0 907 566 M | Offline | | |
gacciZm | | Kopš: 06. Sep 2011
No: Bauska
Ziņojumi: 504
Braucu ar: 314
|
01 Feb 2024, 09:50:20 @Gestus rakstīja:
Cik liela atšķirība ir starp oģinālo un Hella izstrādājumu ?
Respektīvi, atkal nobeidzās aklo zonu Master bloks, kas bija mainīts pirms diviem gadiem un likts orģinālais pie moller. Protams nobeidzās 2 nedēļas pēc 2 gadu garantijas beigām.
Orģinālais ap 860 EUR jauns, bez atlaides.
Pēc detaļas numura piemeram IC24 uzrāda HELLA pa 384 EUR Links
Kaut kādā eparts it kā to pašu HELLA atrod vēl lētāk 233 EUR Links 2
kaut kā baigi lielā cenu izkliede, kas mani dara aizdomīgu
Līdz ar to jautājums, vai ir vērts likt to hella, vai arī atkal orģinālo un pēc garantijas beigās gaidīt ka atkal jāmaina
Detaļas nummurs 4G0 907 566 M
Hella blokā cits softs. Pēc uzstādīšanas pēdējā solī jāveic adaptācijas dīlerī.
Pie manis šis bloks €200 | Offline | | |
MRoZ | | Kopš: 13. Apr 2016
Ziņojumi: 91
Braucu ar: RS6
| Ari OE bija jāveic programešana. OCTA->Kasko servis mainija
OE ražojtajs ari ir HELLA[ Šo ziņu laboja MRoZ, 01 Feb 2024, 11:42:54 ] | Offline | | |
Gestus | | Kopš: 07. Mar 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 1181
Braucu ar: Paseratti
| Moller arī orģinālam teica ka jāveic aktivizēšana un kalibrēšana. | Offline | | |
marchuks | | Kopš: 14. Mar 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 78
Braucu ar: G05
| Ir doma mazliet dzīvē kaut ko pamainīt un potenciāli skatos uz tiem pašiem Audi A6 C8. Kas no viņu dzinējiem būtu labākā izvēle? Pārsvarā figurē sludinājumi ar 50 TDI motoriem. Pāris lapas atpakaļ redzēju nelilu diskusiju par eļļas spiedienu problēmām. Tad no 45 un 50TDI labāk izvairīties kā tādas? Kaut kādā Moller pirmspirkšanas pārbaudē vispār viņi var kaut ko pārbaudīt tā sakarā? Vai drīzāk meklēt kaut ko ar TFSI un tādā gadījumā vai kāds no viņiem ir pārāk par kādu citu?
Visticamāk meklēšu kaut ko, kas nobraukuma ziņā ir max 150k km un pašam parasti gada laikā sanāk nobraukt ļoti maz (zem 8k km) un parasti braucieni ir pa šosi starp pilsētām brīvdienās.
Skatījos, ka vēl ir kaudzīte ar A6 C7 Competition ar tiem 3.0 supercharged dzinējiem savairojušies ar nobraukumiem virs 200k km, kas parasti labi nopakoti, bet nu primāri interesē C8.
Paldies! | Offline | | |
siga | | Kopš: 22. Nov 2014
Ziņojumi: 97
Braucu ar: kukušku
| Ar tik mazu nobraukumu dīzeļmašīnas parasti gan neizskata, bet ar 2tfsi ne man ne kaimiņiem servisi nav bijuši. Vienīgi jātiek skaidrībā 2tfsi vai 3tfsi. | Offline | | |
Samsasi | | Kopš: 01. Nov 2014
Ziņojumi: 4593
Braucu ar:
| Es pie tāda nobraukums ņemtu benzīnu, 100%... Vēlams bet visam tām ekošņagām | Offline | | |
|
Murphy | | Kopš: 28. Nov 2003
No: Sigulda
Ziņojumi: 8479
Braucu ar: B8 R line, F39 M sport
| ekošņagām nav ne vainas TSI variantā, ik pa laikam reģenerējas un viss labi | Offline | | |
marchuks | | Kopš: 14. Mar 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 78
Braucu ar: G05
| Es pieņemu, ka fakts, ka pa lielam nesanāk braukt dadz īsos gabalus pa pilsētām nenodara tik lielu skādi dīzeļiem? Bet nu man pašam nebūtu nekādas pretenzijas pret TFSI, ja būtu normāls piedāvājums viņiem tirgū. Kā alternatīva tam pašam A6 C8 izskatu vēl G30 vai E220 W213 mersi, bet primāri laikam gribētos laikam padzīvot ar Audi, tik jā, nevienam no viņiem galīfi nav populāri benzīni īpaši pilnā komplektācijā. | Offline | | |
deadalive | | Kopš: 21. Sep 2008
Ziņojumi: 1545
Braucu ar: fiat panda 0,7tdi
| Mobilē c8 ar 3tfsi ar diezgan labu komplektaciju var atrast. Cena gan sākas no 40k e
Mans minējums LV atrast labu tfsi būs principā nereāli.
piemeram[ Šo ziņu laboja deadalive, 28 Feb 2024, 10:00:07 ]
----------------- crapwork
JA KĀDAM KAUT KAS NEPATĪK VNK IDITE NAHUJ PLEASE NEZVANIET UN NEKO NEPRASIET @LAKSHMI
Man tik dziļi pohui ka pat netaisos neko dzēst un slēpt :D @valvoline | Offline | | |
shirminieks | | Kopš: 13. Jan 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1709
Braucu ar: 81
| Pilni benzīni A6 īpaši nav - tos labāk meklēt starp A7; tepat LV ir izvēle | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo
|