Online

Pašreiz BMWPower skatās 120 viesi un 8 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: 0-100'000 km. Pieredze ar jauniem auto

AutorsZiņojums
Muzilla
09. Nov 2016, 11:02 #961

Kopš: 01. Nov 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1480

Braucu ar: Biturbo OPC

Sen nekas nav rakstīts Te... padalīšos ar savu pieredzi par jauniem auto.

Opel Insignia Sports Tourer 2.0D - biTurbo, 195hp. Jaudīgākais no dīzeļiem un šos motorus vairs nepiedāvā.
Sport komplektācija, Recaro, OPC line interior/exterior paka.
2015.gada augusts (facelift), nobraukums 23kkm.
Jauns nostājās uz 30k ar papildaprīkojumu - pirku Opel dienās, tad bija lielas atlaides ap 5,5k.

Ļoti baudāms auto gan komforta, gan dinamikas ziņā. Regulējama piekare, bixenon automātiskās gaismas ar apgaismojumu pagriezienos un citi patīkami bonusi.

Pagaidām nomainīta tikai eļļa un dažādi filtri (1.apkope - 228Eur ieskaitot jaunu aizmugurējā stikla slotiņu) - viss pārējais ok. Mašīna atšķirās no preFace - pavisam cita hadene un uzlabotas citas lietas.

No mīnusiem: biku paskaļš motors. Vienreiz bija gļuks ar multimēdijas sistēmu - nestrādāja radio un nevarēja pieslēgties ar telefonu pa BT kādas 2 dienas pagājušajā ziemā. Restartēju uz rūpnīcas konfigurāciju un viss aizgāja. Kārba automātiskajā režīmā slēdzas ok, bet sport režīmā gribētos ātrāku/asāku pārslēgšanu.

Kopumā ar mašīnu esmu ļoti apmierināts. No jaunajiem, materiālu kvalitātes ziņā varētu salīdzināt ar F30 2.0d (bija 5k nobraukums). Komfortā īpašu atšķirību arī nemanīju. Tikai cenas ziņā priekšroku devu Insignia. Mašīna nav riska grupā un apdrošināšanas izmaksas arī nav kosmoss, tāpēc uzskatu par labu variantu. Bija izvēle, bet manā skatījumā plusiņus savāca vairāk insignia.

Patēriņs atkarīgs no vadīšanas stila. Man pēc e53 4.6is ar šo sanāk tikai 10-12l dīzeļa pa pilsētu. Uz trases vienreiz 4,5l dabūju, bet parasti ap 6l grozās.


[ Šo ziņu laboja Muzilla, 09 Nov 2016, 11:03:09 ]



-----------------
Offline
Dzega
09. Nov 2016, 11:09 #962

Kopš: 13. May 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 698

Braucu ar: 333 & 3333


09 Nov 2016, 11:02:24 @Muzilla rakstīja:

Opel Insignia Sports Tourer 2.0D paka - Jauns nostājās uz 30k ar papildaprīkojumu - pirku Opel dienās, tad bija lielas atlaides ap 5,5k.



opelis ar lupatas salonu pa 30k ar atlaidēm? Vai tad passāts / tiguāns nav jēdzīgāka izvēle?

[ Šo ziņu laboja Dzega, 09 Nov 2016, 11:09:58 ]

Offline
Muzilla
09. Nov 2016, 11:20 #963

Kopš: 01. Nov 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1480

Braucu ar: Biturbo OPC


09 Nov 2016, 11:09:04 @Dzega rakstīja:

09 Nov 2016, 11:02:24 @Muzilla rakstīja:

Opel Insignia Sports Tourer 2.0D paka - Jauns nostājās uz 30k ar papildaprīkojumu - pirku Opel dienās, tad bija lielas atlaides ap 5,5k.



opelis ar lupatas salonu pa 30k ar atlaidēm? Vai tad passāts / tiguāns nav jēdzīgāka izvēle?

lupatas salonu ņēmu ar nolūku, jo ādinieki pēc 50k km izskatās kā 200k km. Un tā ir materiāla kvalitātes problēma lielākai daļai ražotāju. Kā arī tas materiāls lupatai ir stingrs ar reljefu, līdz ar to nemaina savu vizuālo izskatu.

Man ir citi bonusi salikti 6k vērtībā, kas manā uztverē ir vērtīgāki par ādas salonu

-----------------
Offline
kars
09. Nov 2016, 11:23 #964

Kopš: 13. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7661

Braucu ar: velo

Tātad piedziņa nebija noteicošā
Kāds vispār ir lētākais jaunais auto ar rwd + bloķi no zavoda?

[ Šo ziņu laboja kars, 09 Nov 2016, 11:25:26 ]

Offline
Kaa_Ell
09. Nov 2016, 11:26 #965

Kopš: 27. May 2016

Ziņojumi: 407

Braucu ar:


09 Nov 2016, 11:23:57 @kars rakstīja:
Tātad piedziņa nebija noteicošā
Kāds vispār ir lētākais jaunais auto ar rwd + bloķi no zavoda?


Kāda vispār nozīme piedziņai ja tu nebrauc uz robežas?
Offline
Arsmens
09. Nov 2016, 11:29 #966

Kopš: 28. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 13306

Braucu ar: Trim durvīm

Cik novērots jaunajiem auto tā āda mēdz būt tik briesmīga un pēc paskata dermantīga (sevišķi frančiem un japāņiem), ka labāk tad tiešām lupatu izvēlēties, tā šodien mēdz pat būt smuki uztaisīta
Offline
Muzilla
09. Nov 2016, 11:30 #967

Kopš: 01. Nov 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1480

Braucu ar: Biturbo OPC


09 Nov 2016, 11:23:57 @kars rakstīja:
Tātad piedziņa nebija noteicošā


sāpīgā tēma
Bet mūsu laikā noteicošā ir $$$

Ja godīgi - īpašu diskomfortu neizjūtu pat pārsēžoties no X5. Laikam vecs palieku

-----------------
Offline
Kalnz
09. Nov 2016, 11:32 #968

Kopš: 03. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14312

Braucu ar:


09 Nov 2016, 11:23:57 @kars rakstīja:
Tātad piedziņa nebija noteicošā
Kāds vispār ir lētākais jaunais auto ar rwd + bloķi no zavoda?


http://www.subaru.lv/models/subaru-brz/
Offline
kkas
09. Nov 2016, 11:34 #969

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9323

Braucu ar: Alfu


09 Nov 2016, 11:29:09 @Arsmens rakstīja:
Cik novērots jaunajiem auto tā āda mēdz būt tik briesmīga un pēc paskata dermantīga (sevišķi frančiem un japāņiem), ka labāk tad tiešām lupatu izvēlēties, tā šodien mēdz pat būt smuki uztaisīta

Tā vispār ir īsta āda šodien? kkur ar acu galu redzēju, ka dēļ eko šmeko reti kurš ražotājs īsto liekot.
Offline
kars
09. Nov 2016, 11:38 #970

Kopš: 13. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7661

Braucu ar: velo


09 Nov 2016, 11:32:04 @Kalnz rakstīja:

09 Nov 2016, 11:23:57 @kars rakstīja:
Tātad piedziņa nebija noteicošā
Kāds vispār ir lētākais jaunais auto ar rwd + bloķi no zavoda?


http://www.subaru.lv/models/subaru-brz/
Mazda mx5 ir par kapeiku lētāka, bet tā pat 28k
Offline
AV
09. Nov 2016, 11:42 #971

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 17407

Braucu ar: 500


09 Nov 2016, 11:26:36 @Kaa_Ell rakstīja:
Kāda vispār nozīme piedziņai ja tu nebrauc uz robežas?

Tam nav sakara ar brauksanu 'uz robezas'.
FWD lielaka problema ikdienas brauksana ir 'torque steering', ipasi ja auto adekvats greizes moments. Piemeram, man tas bija galvenais iemesls kapec savulaik pardevu Audi A4 B8 2.0d - viss bija labi, bet torque steering efects bija neciesams. Nu, protams, ari klasiska FWD problema ar vajo sakrei/spolesanu, kad mitros apstaklos megini taisit labo vai kreso pagreizienu.
Offline
Arsmens
09. Nov 2016, 11:46 #972

Kopš: 28. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 13306

Braucu ar: Trim durvīm


09 Nov 2016, 11:34:51 @kkas rakstīja:

09 Nov 2016, 11:29:09 @Arsmens rakstīja:
Cik novērots jaunajiem auto tā āda mēdz būt tik briesmīga un pēc paskata dermantīga (sevišķi frančiem un japāņiem), ka labāk tad tiešām lupatu izvēlēties, tā šodien mēdz pat būt smuki uztaisīta

Tā vispār ir īsta āda šodien? kkur ar acu galu redzēju, ka dēļ eko šmeko reti kurš ražotājs īsto liekot.

Vot hvz, bet uz tausti tāda poraina un šķiet, ka ar nagu tā riktīgāk uzspiežot būs švīka. Kā arī, šķiet, civikam papētīju un tas ādas beņķis izskatījās kā tāds čehols uzvilkts Pat vīle negāja taisni pa kanti.
Offline
beerzinsh
09. Nov 2016, 11:57 #973

Kopš: 04. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2549

Braucu ar:


09 Nov 2016, 11:30:27 @Muzilla rakstīja:

09 Nov 2016, 11:23:57 @kars rakstīja:
Tātad piedziņa nebija noteicošā


sāpīgā tēma
Bet mūsu laikā noteicošā ir $$$

Ja godīgi - īpašu diskomfortu neizjūtu pat pārsēžoties no X5. Laikam vecs palieku


Bi turbo ir labākais no 2.0 saimes, bet jaunie 170 Zs ir daudz klusāki, pat Marhilēvičs ar savu muzikalo dzirdi to atdzina!
Bet aparātam ne vainas, spoguļus un parkingus nezog, apkopes pa lēto! Ok, pāris spoguļi gan ir kļūdas pēc nozagti, bet tur visdrīzāk narkomāniem fails ir nobrucis! Nav protams Audi, BMW vai MB apdares kvalitāte un skaņas izolācija, bet nu pērkot ar to ir jārēķinās!
Offline
kurbuls
09. Nov 2016, 12:00 #974

Kopš: 11. Apr 2008

Ziņojumi: 821

Braucu ar: RX500h, Hilux GR, Sherco 300SEF


09 Nov 2016, 11:46:24 @Arsmens rakstīja:

09 Nov 2016, 11:34:51 @kkas rakstīja:

09 Nov 2016, 11:29:09 @Arsmens rakstīja:
Cik novērots jaunajiem auto tā āda mēdz būt tik briesmīga un pēc paskata dermantīga (sevišķi frančiem un japāņiem), ka labāk tad tiešām lupatu izvēlēties, tā šodien mēdz pat būt smuki uztaisīta

Tā vispār ir īsta āda šodien? kkur ar acu galu redzēju, ka dēļ eko šmeko reti kurš ražotājs īsto liekot.

Vot hvz, bet uz tausti tāda poraina un šķiet, ka ar nagu tā riktīgāk uzspiežot būs švīka. Kā arī, šķiet, civikam papētīju un tas ādas beņķis izskatījās kā tāds čehols uzvilkts Pat vīle negāja taisni pa kanti.

Kādus gadus atpakaļ atsevišķi dīleri ādas salonus tepat LV taisīja (japāņu ražojumiem). Nezinu, kā tagad.
Offline
BigDog24
09. Nov 2016, 12:16 #975

Kopš: 12. Apr 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 831

Braucu ar: dīzeli

pārsēdās no bmw 4.6is uz 2.0 opel dīzelī un nekāda diskomforta?!

es biežu dzirdu sievietes sakām, ka nejūt braukšanā starp mašīnām nekādas lielas atšķirības, ka tik būtu kārba "automāts"
Offline
Muzilla
09. Nov 2016, 13:06 #976

Kopš: 01. Nov 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1480

Braucu ar: Biturbo OPC


09 Nov 2016, 12:16:38 @BigDog24 rakstīja:
pārsēdās no bmw 4.6is uz 2.0 opel dīzelī un nekāda diskomforta?!

es biežu dzirdu sievietes sakām, ka nejūt braukšanā starp mašīnām nekādas lielas atšķirības, ka tik būtu kārba "automāts"


tu ar 4.6is ziemā esi braucis? Kad tās 2tonnas nestājas?. Vai pa trasi ar 3k rpm un patēriņu 13l Vai kad tu paliec bez mašīnas, jo kārba jāremontē mēnesi? Lūk tas ir diskomforts Vienīgais + ir jauda un skaņa, bet esmu izslimojis to un tagad vairs neuzskatu, ka man vajadzīgs dārgs, problemātisks auto ikdienai, ja varu atļauties braukt ar garantijas auto daudz nezaudējot komfortā.

Man kaut kā grūti saprast tos uzskatus, ka braukt ikdienā ar aizvēsturisku auto, kas prasa kosmosu uzturēšanā, joprojām ir pačotna
aaa, es zinu... tā var ātrāk noteikt sveša maka biezumu!

sorry, bet kautkāds offtopiks panesās

[ Šo ziņu laboja Muzilla, 09 Nov 2016, 13:09:09 ]



-----------------
Offline
BigDog24
09. Nov 2016, 17:00 #977

Kopš: 12. Apr 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 831

Braucu ar: dīzeli


09 Nov 2016, 13:06:18 @Muzilla rakstīja:
sorry, bet kautkāds offtopiks panesās


Šitā mazā nobīde šķiet interesantākā. Man ir gadījies ar jaunu vāģi pabūt "garantijas remontā" 5 mēnešus no vietas un rakstīt kalnu vēstulīšu lai kaut kas bīdītos. (vāģi ko deva vietā arī problemātiski- bij jāgāž iekšā eļļa utt. Sapnis par ielej benzīnu&pastūrē nebij dzīvs)

Tā izpratne par terminu "komforts" vāģos arī interesanta. Nesaprotu, kāpēc ražotāji ādas beņķus uzskata par kaut kādu komforta aprīkojumu. Ko viņi dod? Varēs izlieto saldējuma kokteili vieglāk satīrīt? Tad jau to labāk par cūku aprīkojumu saukt

Mēnesi kārbu remontēt, jā, nepatīkami. Turēt sev vairākas mašīnas pa rokai, šķiet, "viskomfortablāk".

[ Šo ziņu laboja BigDog24, 09 Nov 2016, 17:01:24 ]

Offline
tg
09. Nov 2016, 19:09 #978

Kopš: 09. Mar 2009

Ziņojumi: 944

Braucu ar: Ar ko pagadās


08 Nov 2016, 22:29:59 @bum_bumz rakstīja:

08 Nov 2016, 22:18:46 @VWfans rakstīja:
Būs man laikam jānoīrē E60, lai pārliecinātos, vai ir tas baudāms vai nē...

Tikko tieši gribēju tev rakstīt, lai tu iesēdies kādā auto ar normālu bāzi un neatkarīgu riteņa piekari
Un tad VWfans sapratīs, ka visu laiku braucis ar nebaudāmiem auto. Bet, ja nopietni - daudz kur viņam taisnība
Offline
gaazesmird
09. Nov 2016, 19:16 #979

Kopš: 27. Feb 2016

Ziņojumi: 2843

Braucu ar: ogres statoila soļkja mucu


09 Nov 2016, 12:16:38 @BigDog24 rakstīja:
pārsēdās no bmw 4.6is uz 2.0 opel dīzelī un nekāda diskomforta?!

es biežu dzirdu sievietes sakām, ka nejūt braukšanā starp mašīnām nekādas lielas atšķirības, ka tik būtu kārba "automāts"


nebrinos ka opelis ir labaks. nopists, notiits, vecs X5 ar pusljimoku uz shpendeles? kur tur komforts? komforts tur ir tikai juusu iedomaas.
komforts ir kad tu brauc ar jaunu auto un juties kaa cilveeks, nevis kad tu visu laiku jaajies pa servisiem un ikdienaa komunicee ar smermikjeljiem par degoshu check engine un grabosho piekari.
Offline
edzhaans
09. Nov 2016, 19:20 #980

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:

Nu komforts būs Xā, bet, lai savestu viņu kārtībā tev 2 opeļi jāiegulda. Iesākumam salona klipši visi, piekare no nulles visa. Tak tādas vēlmes nevienam nav, nu un bez tam, cilvēki, kas skatās uz to iksu neredz ka tur pečka uz kruķilkām, tikai saskatās krieveļu vidosikus un tad stāsta, da tut vsjo ludshe čem v soļarise
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo